JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230602/0024602701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Utworzenie BCU w dziedzinie „Rolnictwo” w ZSCKR w Studzieńcu, w systemie zaprojektuj i wybuduj oraz prac związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi, zgodnie z przyjętą ofertą i SWZ. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000097844</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Studzieniec 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sierpc</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@estudzieniec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.zszstudzieniec.bip.org.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utworzenie BCU w dziedzinie „Rolnictwo” w ZSCKR w Studzieńcu, w systemie zaprojektuj i wybuduj oraz prac związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi, zgodnie z przyjętą ofertą i SWZ. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9e2ee29d-0178-11ee-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00246027</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00020679/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 &#34;Utworzenie BCU w dziedzinie &#34;Rolnictwo&#34; w ZSCKR w Studzieńcu - Przebudowa wraz z rozbudową budynku dydaktycznego oraz dobudowa hali maszyn rolniczych</p> <p class="mb-0">1.1.3 &#34;Utworzenie BCU w dziedzinie &#34;Rolnictwo&#34; w ZSCKR w Studzieńcu&#34; - Remont budynku inwentarskiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs) na realizację projektu pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie &#34;Rolnictwo&#34; w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu Wniosek numer: KPO/22/BCU/W/0039 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zsckrstudzieniec.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">(https://zsckrstudzieniec.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">(https://zsckrstudzieniec.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">(https://zsckrstudzieniec.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu.<br/>[Szczegółowa klauzula informacyjna RODO została określona w Rozdziale XXIII SWZ- ze względu na ograniczoną ilość<br/>wprowadzenia znaków w ogłoszeniu o zamówieniu]</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSCKR.071/4/11/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I: „Przebudowa wraz z rozbudową budynku dydaktycznego oraz dobudowa hali maszyn rolniczych” obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego ( realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj”<br/>2.1.	Zakres zadania inwestycyjnego części I ogranicza się do nieruchomości Zamawiającego: teren Zespołu Szkół Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec 30, 09-200 Sierpc, działka ewidencyjna nr 195/17 obręb 003 Studzieniec. <br/>2.2.	Zakres przedmiotu obejmuje:<br/>a.	Zakres robót budowlanych<br/>•	Budowę klatek schodowych wraz z windami osobowymi, dostosowanymi dla osób z niepełnosprawnościami<br/>•	Przebudowę dachu wraz z wykonaniem lukarn dachowych lub zmiana nachylenia części połaci i ocieplenie dachu <br/>•	Wykonanie posadzek z wykończeniem<br/>•	Budowa i wykończenie ścian i sufitów<br/>•	Montaż drzwi zewnętrznych i okien<br/>•	Montaż wszystkich drzwi wewnętrznych <br/>•	Budowa segmentu hali maszyn rolniczych wraz z wykończeniem <br/>•	Wyposażenie budynku w sprzęt ruchomy ( meble)<br/>•	Wyposażenie budynku w sprzęt p.poż. – hydranty, gaśnice, oznakowania<br/>•	Montaż osprzętu sanitarnego i elektrycznego <br/>b.	Zakres robót sanitarnych dla przebudowy segmentu dydaktycznego<br/>•	Kotłownia na gaz płynny<br/>•	Instalacja gazu płynnego<br/>•	Instalacja wentylacji mechanicznej<br/>•	Przebudowa wentylacji grawitacyjnej<br/>•	Przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej<br/>•	Przebudowa wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej<br/>•	Instalacja ogrzewania podłogowego oraz zasilania central<br/>•	Instalacja chłodniczej zasilania chłodnic central wentylacyjnych<br/>c.	Zakres robót sanitarnych dla segmentu hali maszyn<br/>•	Instalacja wentylacji mechanicznej oraz grawitacyjnej<br/>•	Wewnętrzna instalacja wodociągowa<br/>•	Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej w pomieszczeniu produkcji mąki<br/>•	Instalacja grzewcza<br/>d.	Zakres robót elektrycznych dla segmentu dydaktycznego<br/>•	Przebudowa przyłącza teletechnicznego <br/>•	Instalacja zasilająca <br/>•	Przeciwpożarowy wyłącznik prądu<br/>•	Instalacja oświetlenia podstawowego <br/>•	Instalacja oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego <br/>•	Instalacja gniazd wtyczkowych ogólnych i komputerowych<br/>•	Instalacja siłowa i technologiczna<br/>•	Instalacja zasilania urządzeń sanitarnych<br/>•	Instalacja odgromowa i uziemiająca<br/>•	Instalacja okablowania strukturalnego<br/>•	Instalacja monitoringu CCTV<br/>e.	Zakres robót elektrycznych dla segmentu hali maszyn<br/>•	Instalacja zasilająca<br/>•	Przeciwpożarowy wyłącznik prądu<br/>•	Instalacja oświetlenia podstawowego<br/>•	Instalacja oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego<br/>•	Instalacja oświetlenia zewnętrznego<br/>•	Instalacja gniazd wtyczkowych<br/>•	Instalacja siłowa i technologiczna<br/>•	Instalacja zasilania urządzeń sanitarnych<br/>•	Instalacja odgromowa i uziemiająca<br/>•	Instalacja fotowoltaiczna<br/>f.	Zagospodarowanie terenu<br/>•	Przebudowa dróg dojazdowych na działce, chodników, parkingów przed budynkiem<br/>•	Wykonanie zjazdów z drogi gminnej<br/>•	Montaż elementów drobnych ( kosze na śmieci, oświetlenie terenu)<br/>•	Urządzenie terenów zielonych, wykonanie nasadzeń krzewów i drzew<br/>•	Przebudowa istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej kolidującej z nowoprojektowanym obiektem<br/>•	Budowa kanalizacji deszczowej odbierającej wody opadowe z projektowanych dachów oraz utwardzeń terenu<br/>•	Budowa zbiorników gazu płynnego wraz z instalacją łączącą ja z budynkiem<br/>•	Budowa zbiornika wody pożarowej<br/>•	Przebudowa sieci oraz zewnętrznych instalacji kolidujących z rozbudowywanym budynkiem dydaktycznym (w szczególności wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, teletechnicznej oraz elektrycznej)<br/>•	przebudowa przyłącza teletechnicznego dla segmentu dydaktycznego<br/>4.	Szczegółowo przedmiot umowy i zakres robót opisują następujące dokumenty:<br/>1)	Program Funkcjonalno-Użytkowy –stanowiący Załącznik Nr 7 do SWZ<br/>5.	W celu oszacowania i wyceny zakresu robót zaleca się kierowanie dodatkowo:<br/>1)	wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych;<br/>2)	wynikami badań i pomiarów własnych;<br/>3)	wynikami opracowań własnych.<br/>6.	Wykonawca udziela Zamawiającemu zgodnie z § 8 Umowy, gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia.<br/>7.	Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat.<br/>8.	Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. 1 osoba na stanowisku operatora koparki.<br/>9.	W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności Zamawiający uprawniony jest do:<br/>1). żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na pod-stawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją za-mówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pra-cę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów;<br/>2). żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnia-nia ww. wymogów;<br/>3). przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.<br/>10.	Z tytułu niespełnienia żądania określonego w ust. 8 pkt 1 Zamawiający naliczy kary umowne, określone w § 7 ust. 1 pkt 10 Umowy.<br/>11.	Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.<br/>12.	Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.<br/>13.	Wykonawca zobowiązuje się, na swój koszt, do sporządzenia oraz dostarczenia po zakończeniu robót dokumentacji powykonawczej i dokumentów wymaganych przez Prawo Budowlane w zakresie związanym z ich zakończeniem i wynikającej z niniejszej umowy. Wykonawca oświadcza również, że jest przedsiębiorcą specjalizującym się w realizacji inwestycji budowlanych o charakterze odpowiadającym zamierzonemu Zadaniu Inwestycyjnemu oraz przedmiotowi opisanemu w umowie i gwarantuje wysoką jakość prac związanych z realizacją Zadania Inwestycyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj. <br/>14.	Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z terenem, na którym ma być realizowany Przedmiot Umowy oraz obszarem przyległym, a wszelkie okoliczności i uwarunkowania wynikające z lokalizacji zostały przez Wykonawcę uwzględnione w Ofercie Wykonawcy.<br/>15.	Prace projektowe winny być na bieżąco konsultowane z przedstawicielem Zamawiającego tj. z …………………………... tel. ……………………… e-mail. ………………<br/>16.	Wykonawca wykona kompletny projekt budowlany, w ramach przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane.<br/>17.	Wykonawca dokona wszelkich wymaganych zgłoszeń do właściwych instytucji oraz uzyska na swój koszt wszelkie wymagane uzgodnienia, decyzje i pozwolenia.<br/>18.	Wykonawca pokryje koszty związane z nadzorem archeologicznym. <br/>19.	Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na każde żądanie Zamawiającego oraz inspektora nadzoru okazać, na wbudowane i zastosowane materiały i urządzenia odpowiednie certyfikaty i zaświadczenia, w szczególności: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności, deklarację właściwości użytkowych lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, atesty, a po wykonaniu umowy przekazać je Zamawiającemu. <br/>20.	Wykonawca oświadcza, że prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym Umową oraz, że posiada odpowiednie zaplecze logistyczne, wykwalifikowaną kadrę techniczną oraz doświadczenie i odpowiedni potencjał wykonawczy w zakresie zaprojektowania i wykonawstwa robót budowlanych będących Przedmiotem Umowy oraz realizacji wszelkich postanowień Umowy. <br/>21.	Wykonawca zobowiązuje się do dochowania najwyższej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego przy wykonaniu przedmiotu Umowy.<br/>22.	Z uwagi na stopień skomplikowania przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawców chcących złożyć ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót budowlanych (miejsce wizji: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu; Studzieniec 30, 09-200 Sierpc), zgłoszenia dokonywane w sekretariacie szkoły.<br/>23.	Wizja lokalna odbędzie się w dniach 5 czerwca 2023 r. do 16 czerwca 2023 r., w godz. od 10:00 do 14:00, każdorazowo w obecności przedstawicieli Zamawiającego.<br/>24.	Warunkiem dopuszczenia do udziału w wizji jest przekazanie zamawiającemu pełnomocnictwa (zgodnego z KRS lub CEIDG) lub innego równoważnego dokumentu stanowiącego umocowanie osoby uczestniczącej w wizji do reprezentowania wykonawcy podczas wizji lokalnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości późniejszego uzupełnienia pełnomocnictwa lub innego równoważnego dokumentu.<br/>25.	Podczas wizji lokalnej zamawiający sporządzi listę obecności, zawierającą imię, nazwisko osoby uczestniczącej w wizji lokalnej oraz nazwę wykonawcy którego ta osoba reprezentuje (z załączeniem dokumentu do reprezentacji). Nazwa wykonawcy musi być tożsama z nazw podmiotu wskazanego w treści pełnomocnictwa lub innego równoważnego dokumentu oraz nazwą Wykonawcy składającego ofertę.<br/>26.	Wykonawca zainteresowany uczestnictwem w wizji lokalnej zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie środków ochrony osobistej BHP umożliwiających wejście na obiekt, tj. kask, odpowiednie obuwie itp.<br/>27.	W przypadku złożenia oferty przez wykonawcę, który nie uczestniczył w wizji lokalnej, oferta taka zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.<br/>28.	Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <p class="mb-0">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</p> <p class="mb-0">09332000-5 - Instalacje słoneczne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryteriami:<br/>	Cena (z VAT): 60%,<br/>	Gwarancja:	40%.<br/>	Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. Punkty będą przyznawane według następujących zasad:<br/><br/>	Kryterium nr 1: Cena (60%) „C”, obliczona zostanie na postawie następującego wzoru:<br/>&#34;C\=&#34; C_&#34;min\.&#34; /C_o ×&#34;\1\0\0pkt\=\.\.\.pkt\,gdzie&#34;:<br/>Cmin. – cena oferty najtańszej (brutto)<br/>Co – cena oferty ocenianej (brutto)<br/>(maksymalnie 100 pkt do zdobycia)<br/><br/>	Kryterium nr 2: Gwarancja (40%).<br/>Kryterium „Gwarancja” G- będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu Oferty. Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego (warunek konieczny) – 4 lata.<br/>Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości uwzględniony do oceny przez Zamawiającego – 6 lat.<br/>Termin gwarancji należy proponować w pełnych latach.<br/>Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:<br/>4 lata – 0 punktów;<br/>5 lat - 50 punktów;<br/>6 lat - 100 punktów;<br/>(maksymalnie 100 pkt do zdobycia)<br/>UWAGA:<br/>W przypadku nieokreślenia w formularzu ofertowym Kryterium nr 2, tj. „Gwarancja”, Zamawiający przyjmie gwarancję minimalną, tj. 4 lata i przyzna 0 pkt. W przedmiotowym kryterium.<br/>	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:<br/>&#34;P\=C&#34;×&#34;\6\0\%\+G&#34;×&#34;\4\0\%&#34;=&#34;\.\.\.pkt\,gdzie&#34;:<br/>P – łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej,<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,<br/>G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Gwarancja”.<br/>	Łączna suma punktów przyznanych będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością pozwalającą na wybór oferty o największej liczbie punków, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów wynikająca z małej różnicy zaoferowanych cen.<br/>	Zamawiający udzieli zamówienia publicznego na cały przedmiot zamówienia, temu z niewykluczonych z postępowania Wykonawców, którego oferta w toku oceny ofert nie zostanie odrzucona i zostanie uznana za najkorzystniejszą, tzn. otrzyma największą łączną sumę punków.<br/>	Zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Jeżeli cena jednostkowa podana liczbą nie odpowiada cenie podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę jednostkową podaną liczbą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.	Część II: „Remont budynku inwentarskiego” obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego ( realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj”<br/>3.1	Zakres zadania inwestycyjnego części I ogranicza się do nieruchomości Zamawiającego: teren Zespołu Szkół Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec 30, 09-200 Sierpc, działka ewidencyjna nr 195/17 obręb 003 Studzieniec. <br/>3.2.	Zakres przedmiotu obejmuje:<br/>a.	Zakres robót budowlanych: <br/>•	Remont ścian, posadzek, sufitów<br/>•	Aranżacja łazienek i szatni<br/>•	Aranżacja boksów dla zwierząt<br/>•	Montaż osprzętu sanitarnego<br/>•	Montaż osprzętu elektrycznego<br/>•	Wyposażenie budynku w sprzęt p.poż. – hydranty, gaśnice, oznakowania<br/>b.	Zakres robót sanitarnych: <br/>•	Przebudowa wentylacji<br/>•	Przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej<br/>•	Przebudowa wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej<br/>•	Przebudowa instalacji ogrzewania <br/>c.	Zakres robot elektrycznych:<br/>•	Instalacja zasilająca<br/>•	Przeciwpożarowy wyłącznik prądu<br/>•	Instalacja oświetlenia podstawowego <br/>•	Instalacja oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego<br/>•	Instalacja oświetlenia zewnętrznego<br/>•	Instalacja gniazd wtyczkowych<br/>•	Instalacja siłowa i technologiczna<br/>•	Instalacja zasilania urządzeń sanitarnych<br/>•	Instalacja odgromowa i uziemiająca<br/>d.	Zagospodarowani terenu: <br/>•	Rozbiórka płyt żelbetowych na działce<br/>•	Wykonanie ogrodzeń i wybiegów dla zwierząt <br/>4.	Szczegółowo przedmiot umowy i zakres robót opisują następujące dokumenty:<br/>1)	Program Funkcjonalno-Użytkowy –stanowiący Załącznik Nr 7 do SWZ<br/>5.	W celu oszacowania i wyceny zakresu robót zaleca się kierowanie dodatkowo:<br/>1)	wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych;<br/>2)	wynikami badań i pomiarów własnych;<br/>3)	wynikami opracowań własnych.<br/>6.	Wykonawca udziela Zamawiającemu zgodnie z § 8 Umowy, gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia.<br/>7.	Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat.<br/>8.	Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. 1 osoba na stanowisku operatora koparki.<br/>9.	W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności Zamawiający uprawniony jest do:<br/>1). żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na pod-stawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją za-mówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pra-cę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów;<br/>2). żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnia-nia ww. wymogów;<br/>3). przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.<br/>10.	Z tytułu niespełnienia żądania określonego w ust. 8 pkt 1 Zamawiający naliczy kary umowne, określone w § 7 ust. 1 pkt 10 Umowy.<br/>11.	Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.<br/>12.	Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.<br/>13.	Wykonawca zobowiązuje się, na swój koszt, do sporządzenia oraz dostarczenia po zakończeniu robót dokumentacji powykonawczej i dokumentów wymaganych przez Prawo Budowlane w zakresie związanym z ich zakończeniem i wynikającej z niniejszej umowy. Wykonawca oświadcza również, że jest przedsiębiorcą specjalizującym się w realizacji inwestycji budowlanych o charakterze odpowiadającym zamierzonemu Zadaniu Inwestycyjnemu oraz przedmiotowi opisanemu w umowie i gwarantuje wysoką jakość prac związanych z realizacją Zadania Inwestycyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj. <br/>14.	Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z terenem, na którym ma być realizowany Przedmiot Umowy oraz obszarem przyległym, a wszelkie okoliczności i uwarunkowania wynikające z lokalizacji zostały przez Wykonawcę uwzględnione w Ofercie Wykonawcy.<br/>15.	Prace projektowe winny być na bieżąco konsultowane z przedstawicielem Zamawiającego tj. z …………………………... tel. ……………………… e-mail. ………………<br/>16.	Wykonawca wykona kompletny projekt budowlany, w ramach przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane.<br/>17.	Wykonawca dokona wszelkich wymaganych zgłoszeń do właściwych instytucji oraz uzyska na swój koszt wszelkie wymagane uzgodnienia, decyzje i pozwolenia.<br/>18.	Wykonawca pokryje koszty związane z nadzorem archeologicznym. <br/>19.	Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na każde żądanie Zamawiającego oraz inspektora nadzoru okazać, na wbudowane i zastosowane materiały i urządzenia odpowiednie certyfikaty i zaświadczenia, w szczególności: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności, deklarację właściwości użytkowych lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, atesty, a po wykonaniu umowy przekazać je Zamawiającemu. <br/>20.	Wykonawca oświadcza, że prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym Umową oraz, że posiada odpowiednie zaplecze logistyczne, wykwalifikowaną kadrę techniczną oraz doświadczenie i odpowiedni potencjał wykonawczy w zakresie zaprojektowania i wykonawstwa robót budowlanych będących Przedmiotem Umowy oraz realizacji wszelkich postanowień Umowy. <br/>21.	Wykonawca zobowiązuje się do dochowania najwyższej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego przy wykonaniu przedmiotu Umowy.<br/>22.	Z uwagi na stopień skomplikowania przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawców chcących złożyć ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót budowlanych (miejsce wizji: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu; Studzieniec 30, 09-200 Sierpc), zgłoszenia dokonywane w sekretariacie szkoły.<br/>23.	Wizja lokalna odbędzie się w dniach 5 czerwca 2023 r. do 16 czerwca 2023 r., w godz. od 10:00 do 14:00, każdorazowo w obecności przedstawicieli Zamawiającego.<br/>24.	Warunkiem dopuszczenia do udziału w wizji jest przekazanie zamawiającemu pełnomocnictwa (zgodnego z KRS lub CEIDG) lub innego równoważnego dokumentu stanowiącego umocowanie osoby uczestniczącej w wizji do reprezentowania wykonawcy podczas wizji lokalnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości późniejszego uzupełnienia pełnomocnictwa lub innego równoważnego dokumentu.<br/>25.	Podczas wizji lokalnej zamawiający sporządzi listę obecności, zawierającą imię, nazwisko osoby uczestniczącej w wizji lokalnej oraz nazwę wykonawcy którego ta osoba reprezentuje (z załączeniem dokumentu do reprezentacji). Nazwa wykonawcy musi być tożsama z nazw podmiotu wskazanego w treści pełnomocnictwa lub innego równoważnego dokumentu oraz nazwą Wykonawcy składającego ofertę.<br/>26.	Wykonawca zainteresowany uczestnictwem w wizji lokalnej zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie środków ochrony osobistej BHP umożliwiających wejście na obiekt, tj. kask, odpowiednie obuwie itp.<br/>27.	W przypadku złożenia oferty przez wykonawcę, który nie uczestniczył w wizji lokalnej, oferta taka zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.<br/>28.	Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <p class="mb-0">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</p> <p class="mb-0">09332000-5 - Instalacje słoneczne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryteriami:<br/>	Cena (z VAT): 60%,<br/>	Gwarancja:	40%.<br/>	Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. Punkty będą przyznawane według następujących zasad:<br/><br/>	Kryterium nr 1: Cena (60%) „C”, obliczona zostanie na postawie następującego wzoru:<br/>&#34;C\=&#34; C_&#34;min\.&#34; /C_o ×&#34;\1\0\0pkt\=\.\.\.pkt\,gdzie&#34;:<br/>Cmin. – cena oferty najtańszej (brutto)<br/>Co – cena oferty ocenianej (brutto)<br/>(maksymalnie 100 pkt do zdobycia)<br/><br/>	Kryterium nr 2: Gwarancja (40%).<br/>Kryterium „Gwarancja” G- będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu Oferty. Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego (warunek konieczny) – 4 lata.<br/>Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości uwzględniony do oceny przez Zamawiającego – 6 lat.<br/>Termin gwarancji należy proponować w pełnych latach.<br/>Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:<br/>4 lata – 0 punktów;<br/>5 lat - 50 punktów;<br/>6 lat - 100 punktów;<br/>(maksymalnie 100 pkt do zdobycia)<br/>UWAGA:<br/>W przypadku nieokreślenia w formularzu ofertowym Kryterium nr 2, tj. „Gwarancja”, Zamawiający przyjmie gwarancję minimalną, tj. 4 lata i przyzna 0 pkt. W przedmiotowym kryterium.<br/>	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:<br/>&#34;P\=C&#34;×&#34;\6\0\%\+G&#34;×&#34;\4\0\%&#34;=&#34;\.\.\.pkt\,gdzie&#34;:<br/>P – łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej,<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,<br/>G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Gwarancja”.<br/>	Łączna suma punktów przyznanych będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością pozwalającą na wybór oferty o największej liczbie punków, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów wynikająca z małej różnicy zaoferowanych cen.<br/>	Zamawiający udzieli zamówienia publicznego na cały przedmiot zamówienia, temu z niewykluczonych z postępowania Wykonawców, którego oferta w toku oceny ofert nie zostanie odrzucona i zostanie uznana za najkorzystniejszą, tzn. otrzyma największą łączną sumę punków.<br/>	Zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Jeżeli cena jednostkowa podana liczbą nie odpowiada cenie podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę jednostkową podaną liczbą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp tj.: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań ;<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań ; <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga:<br/>a) złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;<br/>b) aby Wykonawca wykazał, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie budynku wielorodzinnego lub użyteczności publicznej (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) budynku o wartości nie niższej niż 2 500.000,00 zł brutto.<br/>c) aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w specjalności ogólnobudowlanej, który posiada minimum 5 letnie doświadczenie w nadzorowaniu budowy; co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w specjalności elektrycznej.<br/>2.	Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to warunek określony w ust. 1 pkt 4 lit. a musi spełniać każdy z Wykonawców, natomiast każdy warunek określony w ust. 1 pkt 4 lit. b i c musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:<br/>1)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>2)	wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami w specjalności ogólnobudowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz elektrycznej wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Inne dokumenty dołączane do Formularza oferty:<br/>1)	Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.<br/>2)	W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.<br/>3)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik Nr 3 lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. /jeżeli dotyczy/<br/>4)	Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia – Załącznik Nr 4./jeżeli dotyczy/ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:<br/>Dla części I: 10 000,00 złotych. <br/>Dla części II: 10 000,00 złotych.<br/>2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ. <br/>3.	Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych; <br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferta wspólna:<br/>1)	W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2)	Oferta wspólna musi spełniać wymagania:<br/>a) oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 składa:<br/>-	każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub<br/>-	pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń) w imieniu każdego z Wykonawców osobno.<br/>b) oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 składa:<br/>-	każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu) lub<br/>-	pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń) w imieniu każdego z Wykonawców osobno <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron w formie pisemnego<br/>aneksu pod rygorem nieważności.<br/>[Rodzaje i zakresy zmian zostały określone w § 9 Projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ- ze względu na<br/>ograniczoną ilość wprowadzenia znaków w ogłoszeniu o zamówieniu] <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-06-19 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zsckrstudzieniec.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-06-19 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-07-18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia<br/>2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835):<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18<br/>maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji<br/>wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i<br/>rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań<br/>podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z<br/>17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w<br/>sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022<br/>r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.<br/>o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w<br/>wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim<br/>beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu<br/>na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. oszczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29<br/>września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach<br/>określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką<br/>dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę<br/>rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego.<br/>2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 3.<br/>3. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com