JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230731/0033289901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja dróg gminnych w zabudowie kolonijnej oraz obszarze wiejskim w gminie Suchowola </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Suchowola</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 050659131</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Kościuszki 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Suchowola</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-150</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL841 - Białostocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@suchowola.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.suchowola.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja dróg gminnych w zabudowie kolonijnej oraz obszarze wiejskim w gminie Suchowola </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6ac2e652-2f79-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00332899</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00007951/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa drzebudowa dróg gminnych w zabudowie kolonijnej oraz obszarze wiejskim w gminie suchowola</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gminasuchowola.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:<br/>Za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gminasuchowola.ezamawiajacy.pl w sekcji „Korespondencja”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>4.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Suchowola;<br/>https://gminasuchowola.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>4.2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>4.3. Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:<br/>4.3.1. podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)<br/>lub<br/>4.3.2. kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu<br/>lub<br/>4.3.3. jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu<br/>maksymalnie 6 godzin roboczych<br/>4.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej<br/>za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za<br/>pośrednictwem sekcji „Korespondencja”.<br/>5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za<br/>pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”.<br/>6. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający<br/>przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.<br/>7. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca<br/>winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy Suchowola tel. +48 22 257 22 23<br/>(infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl<br/>8. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:<br/>8.1. dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>8.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W<br/>związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.<br/>9. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>9.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>9.2. Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej<br/>przeglądarki internetowej;<br/>9.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;<br/>9.4. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>10. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,<br/>doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,<br/>gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>11. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:<br/>11.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format<br/>kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu<br/>otwarcia ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Protokół postępowania wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się na wniosek po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty<br/>udostępnia się od chwili ich otwarcia. Zasada jawności, o której mowa w zdaniu pierwszym, ma zastosowanie do wszystkich danych<br/>osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>2. Udostępnianie protokołu lub załączników do protokołu odbywać się będzie w oparciu o rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 18 grudnia 2020 r. w sprawie protokołów postępowania oraz dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. 2020 poz. 2434 ze zm.).<br/>3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, <br/>informuję, że:<br/>a) Administratorem danych osobowych jest Gmina Suchowola reprezentowana przez Burmistrza Suchowoli, 16-150 Suchowola,<br/>Plac Kościuszki 5.<br/>b) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się pod adresem email: iod@suchowola.pl; tel. 85 722 04 00.<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z Pzp w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /Modernizacja dróg gminnych w zabudowie kolonijnej oraz obszarze wiejskim w gminie Suchowola/ prowadzonym w trybie podstawowym art.275 pkt 1<br/>d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza<br/>4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>h) Posiada Pani/Pan:<br/>􀀀 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. W przypadku korzystania z tego uprawnienia, zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 75 Pzp). W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do<br/>tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że<br/>zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (74 ust. 3 Pzp);<br/>􀀀 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania / uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z tego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą (zgodnie z art. 19 ust. 2 Pzp) oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników (zgodnie z art. 76 Pzp).<br/>W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego<br/>w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego<br/>do zamawiającego.<br/>􀀀 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania (art. 19 ust. 3 ustawy Pzp)<br/>􀀀 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>i) Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.12.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1<br/><br/>Przebudowa drogi powiatowej nr 1337B w miejscowości Czerwonka gmina Suchowola<br/><br/>Spis działów przedmiaru<br/>DZIAŁ 1. Przygotowanie terenu pod budowę <br/>Rozdział 1. Roboty przygotowawcze<br/>Podrozdział 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych<br/>Podrozdział 2. Usunięcie drzew lub krzaków<br/>Podrozdział 3. Roboty rozbiórkowe<br/>Rozdział 2. Roboty ziemne<br/>Podrozdział 1. Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych<br/>Podrozdział 2. Wykonanie nasypów<br/>DZIAŁ 2. Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej<br/>Rozdział 1. Odwodnienie korpusu drogowego<br/>Podrozdział 1. Oczyszczenie przepustów pod koroną drogi<br/>Podrozdział 2. Wykonanie przepustów z rur PEHD<br/>Podrozdział 3. Regulacja pionowa zaworów wodociągowych<br/>Rozdział 2. Podbudowa<br/>Podrozdział 1. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża<br/>Podrozdział 2. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych<br/>Podrozdział 3. Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie<br/>Rozdział 3. Nawierzchnia<br/>Podrozdział 1. Nawierzchnia z betonu asfaltowego<br/>Podrozdział 2. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej<br/>Rozdział 4. Roboty wykończeniowe<br/>Podrozdział 1. Umocnienie powierzchni skarp rowów i ścieków<br/>Podrozdział 2. Ścinanie i uzupełnienie poboczy<br/>Rozdział 5. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu<br/>Podrozdział 1. Oznakowanie poziome<br/>Podrozdział 2. Oznakowanie pionowe<br/>Podrozdział 3. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu<br/>Rozdział 6. Elementy ulic i dróg<br/><br/>Dodatkowe informacje:<br/>1) Do wykonania podbudowy zasadniczej i wyrównania istniejącej nawierzchni należy przyjąć mieszankę kruszywa łamanego C 50/30.<br/>2)	W związku z rozbieżnościami występującymi w kosztorysie ofertowym i dokumentacji projektowej (przekrój normalny) oraz SST, dotyczącymi nawierzchni wyjaśnia się, że do wykonania warstwy wiążącej należy przyjąć beton asfaltowy AC11W grubości 3cm.<br/>W dokumentacji projektowej uwzględniono zapisy art. 100 ustawy Pzp, tj. wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności poprzez zaprojektowanie nawierzchni równych, bez progów.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja przetargowa. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>W przypadku pojawienia się w ww. dokumentach niezamierzonych rozbieżności pierwszeństwo mają zapisy niniejszej specyfikacji, a w dalszej kolejności dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarów robót. <br/>Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacja zamówienia. <br/>Wszelkie świadczenia wynikające z Umowy (w tym w szczególności z dokumentów opisujących szczegółowy zakres rzeczowy), dla których nie wyodrębniono odrębnych pozycji w kosztorysie ofertowym uważa się za wycenione w innych pozycjach tego kosztorysu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. <br/><br/>Łączna ocena punktowa (P) obliczona zostanie wg wzoru:<br/>P = PC + PG<br/><br/>gdzie: <br/>	P	- ilość punktów oferty badanej<br/>	PC	- ilość punktów oferty badanej w kryterium ceny<br/>	PG	- ilość punktów oferty badanej w kryterium doświadczenie personelu<br/>Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:<br/>Cena najniższa ze wszystkich ofert x100pkt x Znaczenie kryterium 60% / Cena oferty badanej<br/>Kryterium – doświadczenie personelu – 40% <br/>Doświadczenie kierownika budowy w specjalności drogowej określonego w ofercie.<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1%=1pkt) w zakresie kryterium doświadczenie personelu.<br/>Zamawiający w tym kryterium przydzieli punktację według poniższego wzoru:<br/>Doświadczenie kierownika budowy Ilość punktów<br/>Do 3 lata 0<br/>Od 3 do 5 lata	20<br/>Powyżej 5 lat 40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 <br/><br/>Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr 552 obręb Horodnianka;<br/><br/>Spis działów przedmiaru<br/>DZIAŁ 1. Przygotowanie terenu pod budowę <br/>Rozdział 1. Roboty przygotowawcze<br/>Podrozdział 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych<br/>Podrozdział 2. Usunięcie drzew lub krzaków<br/>Rozdział 2. Roboty ziemne<br/>Podrozdział 1. Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych<br/>Podrozdział 2. Wykonanie nasypów<br/>DZIAŁ 2. Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej<br/>Rozdział 1. Podbudowa<br/>Podrozdział 1. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża<br/>Podrozdział 2. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych<br/>Podrozdział 3. Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie<br/>Rozdział 2. Nawierzchnia<br/>Podrozdział 1. Nawierzchnia z betonu asfaltowego<br/>Rozdział 3. Roboty wykończeniowe<br/>Podrozdział 1. Umocnienie powierzchni skarp rowów i ścieków<br/>Podrozdział 2. Profilowanie i zagęszczanie poboczy<br/>Rozdział 4. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu<br/>Podrozdział 1. Oznakowanie pionowe<br/><br/>Przebudowa drogi gminnej nr 131058B Domuraty – droga gminna nr 131059B o długości 0,43 km;<br/><br/>Spis działów przedmiaru<br/>DZIAŁ 1. Przygotowanie terenu pod budowę <br/>Rozdział 1. Roboty przygotowawcze<br/>Podrozdział 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych<br/>Podrozdział 2. Usunięcie drzew lub krzaków<br/>Rozdział 2. Roboty ziemne<br/>Podrozdział 1. Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych<br/>Podrozdział 2. Wykonanie nasypów<br/>DZIAŁ 2. Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej<br/>Rozdział 1. Odwodnienie korpusu drogowego<br/>Podrozdział 1. Oczyszczenie przepustów pod koroną drogi<br/>Rozdział 2. Podbudowa<br/>Podrozdział 1. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża<br/>Podrozdział 2. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych<br/>Podrozdział 3. Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie<br/>Rozdział 3. Nawierzchnia<br/>Podrozdział 1. Nawierzchnia z betonu asfaltowego<br/>Rozdział 4. Roboty wykończeniowe<br/>Podrozdział 1. Umocnienie powierzchni skarp rowów i ścieków<br/>Podrozdział 2. Przepusty pod zjazdami<br/>Podrozdział 3. Ścinanie i uzupełnienie poboczy<br/>Rozdział 5. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu<br/>Podrozdział 1. Oznakowanie pionowe<br/><br/>Przebudowa drogi gminnej nr 131059B Domuraty – droga krajowa nr 8 – granica gminy Małowista o długości 2,1 km<br/><br/>Spis działów przedmiaru<br/>DZIAŁ 1. Przygotowanie terenu pod budowę <br/>Rozdział 1. Roboty przygotowawcze<br/>Podrozdział 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych<br/>Podrozdział 2. Usunięcie drzew lub krzaków<br/>Rozdział 2. Roboty ziemne<br/>Podrozdział 1. Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych<br/>Podrozdział 2. Wykonanie nasypów<br/>DZIAŁ 2. Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej<br/>Rozdział 1. Odwodnienie korpusu drogowego<br/>Podrozdział 1. Oczyszczenie przepustów pod koroną drogi<br/>Rozdział 2. Podbudowa<br/>Podrozdział 1. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża<br/>Podrozdział 2. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych<br/>Podrozdział 3. Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie<br/>Rozdział 3. Nawierzchnia<br/>Podrozdział 1. Nawierzchnia z betonu asfaltowego<br/>Rozdział 4. Roboty wykończeniowe<br/>Podrozdział 1. Umocnienie powierzchni skarp rowów i ścieków<br/>Podrozdział 2. Ścinanie i uzupełnienie poboczy<br/>Rozdział 5. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu<br/>Podrozdział 1. Oznakowanie pionowe<br/><br/>Dodatkowe informacje:<br/>1)	W związku z brakiem zapisów i jednoznacznych wskazań w dokumentacji technicznej dotyczącej wymagań dla mieszanki kruszywa łamanego na wykonanie podbudowy zasadniczej oraz wyrównania kruszywem na istniejącej nawierzchni, wyjaśniam że do wykonania podbudowy zasadniczej i wyrównania istniejącej nawierzchni należy przyjąć mieszankę kruszywa łamanego C 50/30.<br/>2)	W związku z rozbieżnościami miedzy kosztorysem ofertowym a dokumentacją projektową (przekrój normalny) oraz SST, dotyczącymi nawierzchni, wyjaśniam że do wykonania warstwy wiążącej należy przyjąć beton asfaltowy AC11W grubości 3cm.<br/>3)	Nie wykonano projektu Stałej Organizacji Ruchu na drodze wewnętrznej. Znaki należy ustawić zgodnie z przedmiarem i uzgodnieniem z inspektorem nadzoru.<br/>W dokumentacji projektowej uwzględniono zapisy art. 100 ustawy Pzp, tj. wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności poprzez zaprojektowanie nawierzchni równych, bez progów.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja przetargowa. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>W przypadku pojawienia się w ww. dokumentach niezamierzonych rozbieżności pierwszeństwo mają zapisy niniejszej specyfikacji, a w dalszej kolejności dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarów robót. <br/>Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacja zamówienia. <br/>Wszelkie świadczenia wynikające z Umowy (w tym w szczególności z dokumentów opisujących szczegółowy zakres rzeczowy), dla których nie wyodrębniono odrębnych pozycji w kosztorysie ofertowym uważa się za wycenione w innych pozycjach tego kosztorysu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. <br/><br/>Łączna ocena punktowa (P) obliczona zostanie wg wzoru:<br/>P = PC + PG<br/><br/>gdzie: <br/>	P	- ilość punktów oferty badanej<br/>	PC	- ilość punktów oferty badanej w kryterium ceny<br/>	PG	- ilość punktów oferty badanej w kryterium doświadczenie personelu<br/>Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:<br/>Cena najniższa ze wszystkich ofert x100pkt x Znaczenie kryterium 60% / Cena oferty badanej<br/>Kryterium – doświadczenie personelu – 40% <br/>Doświadczenie kierownika budowy w specjalności drogowej określonego w ofercie.<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1%=1pkt) w zakresie kryterium doświadczenie personelu.<br/>Zamawiający w tym kryterium przydzieli punktację według poniższego wzoru:<br/>Doświadczenie kierownika budowy Ilość punktów<br/>Do 3 lata 0<br/>Od 3 do 5 lata	20<br/>Powyżej 5 lat 40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi gminnej nr 131102B Jatwieź Duża (droga Nr 131100B – granica gminy) o długości 0,84 km<br/><br/>Spis działów przedmiaru<br/>DZIAŁ 1. Przygotowanie terenu pod budowę <br/>Rozdział 1. Roboty przygotowawcze<br/>Podrozdział 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych<br/>Podrozdział 2. Usunięcie drzew lub krzaków<br/>Rozdział 2. Roboty ziemne<br/>Podrozdział 1. Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych<br/>Podrozdział 2. Wykonanie nasypów<br/>DZIAŁ 2. Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej<br/>Rozdział 1. Podbudowa<br/>Podrozdział 1. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża<br/>Podrozdział 2. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych<br/>Podrozdział 3. Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie<br/>Rozdział 2. Nawierzchnia<br/>Podrozdział 1. Nawierzchnia z betonu asfaltowego<br/>Rozdział 3. Roboty wykończeniowe<br/>Podrozdział 1. Ścinanie i uzupełnienie poboczy<br/><br/>Przebudowa drogi gminnej nr 131100B (droga nr 1350 Jatwieź Duża – granica gminy) o długości 0,73 km<br/><br/>Spis działów przedmiaru<br/>DZIAŁ 1. Przygotowanie terenu pod budowę <br/>Rozdział 1. Roboty przygotowawcze<br/>Podrozdział 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych<br/>Podrozdział 2. Usunięcie drzew lub krzaków<br/>Rozdział 2. Roboty ziemne<br/>Podrozdział 1. Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych<br/>Podrozdział 2. Wykonanie nasypów<br/>DZIAŁ 2. Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej<br/>Rozdział 1. Podbudowa<br/>Podrozdział 1. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża<br/>Podrozdział 2. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych<br/>Podrozdział 3. Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie<br/>Rozdział 2. Nawierzchnia<br/>Podrozdział 1. Nawierzchnia z betonu asfaltowego<br/>Rozdział 3. Roboty wykończeniowe<br/>Podrozdział 1. Umocnienie powierzchni skarp rowów i ścieków<br/>Podrozdział 2. Ścinanie i uzupełnienie poboczy<br/>Rozdział 4. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu<br/>Podrozdział 1. Oznakowanie pionowe<br/>Rozdział 4. Elementy ulic<br/>Podrozdział 1. Ścieki<br/><br/>Dodatkowe informacje:<br/>1)	W związku z brakiem zapisów i jednoznacznych wskazań w dokumentacji technicznej dotyczącej wymagań dla mieszanki kruszywa łamanego na wykonanie podbudowy zasadniczej oraz wyrównania kruszywem na istniejącej nawierzchni, wyjaśniam że do wykonania podbudowy zasadniczej i wyrównania istniejącej nawierzchni należy przyjąć mieszankę kruszywa łamanego C 50/30.<br/>2)	W związku z rozbieżnościami między kosztorysem ofertowym na dokumentacją projektową (przekrój normalny) oraz SST, wyjaśniam że do wykonania warstwy wiążącej należy przyjąć beton asfaltowy AC11W grubości 3cm.o wykonania warstwy wiążącej należy przyjąć beton asfaltowy AC11W grubości 3cm.<br/>W dokumentacji projektowej uwzględniono zapisy art. 100 ustawy Pzp, tj. wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności poprzez zaprojektowanie nawierzchni równych, bez progów.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja przetargowa. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>W przypadku pojawienia się w ww. dokumentach niezamierzonych rozbieżności pierwszeństwo mają zapisy niniejszej specyfikacji, a w dalszej kolejności dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarów robót. <br/>Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacja zamówienia. <br/>Wszelkie świadczenia wynikające z Umowy (w tym w szczególności z dokumentów opisujących szczegółowy zakres rzeczowy), dla których nie wyodrębniono odrębnych pozycji w kosztorysie ofertowym uważa się za wycenione w innych pozycjach tego kosztorysu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. <br/><br/>Łączna ocena punktowa (P) obliczona zostanie wg wzoru:<br/>P = PC + PG<br/><br/>gdzie: <br/>	P	- ilość punktów oferty badanej<br/>	PC	- ilość punktów oferty badanej w kryterium ceny<br/>	PG	- ilość punktów oferty badanej w kryterium doświadczenie personelu<br/>Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:<br/>Cena najniższa ze wszystkich ofert x100pkt x Znaczenie kryterium 60% / Cena oferty badanej<br/>Kryterium – doświadczenie personelu – 40% <br/>Doświadczenie kierownika budowy w specjalności drogowej określonego w ofercie.<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1%=1pkt) w zakresie kryterium doświadczenie personelu.<br/>Zamawiający w tym kryterium przydzieli punktację według poniższego wzoru:<br/>Doświadczenie kierownika budowy Ilość punktów<br/>Do 3 lata 0<br/>Od 3 do 5 lata	20<br/>Powyżej 5 lat 40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4<br/><br/>Przebudowa drogi gminnej nr 103501B, nr 131101B – Krzywa (obręb Jatwieź Duża) na odcinku 0,89 km<br/><br/>Roboty przygotowawcze<br/>Roboty ziemne<br/>Podbudowa<br/>Nawierzchnia<br/>Roboty wykończeniowe<br/>Urządzenia bezpieczeństwa ruchu<br/><br/>Przebudowa drogi gminnej nr 131101B na działce nr 230 obręb Jatwieź Duża na odcinku 0,97 km oraz<br/><br/>DZIAŁ 1. Przygotowanie terenu pod budowę <br/>Rozdział 1. Roboty przygotowawcze<br/>Podrozdział 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych<br/>Podrozdział 2. Usunięcie drzew lub krzaków<br/>Rozdział 2. Roboty ziemne<br/>Podrozdział 1. Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych<br/>Podrozdział 2. Wykonanie nasypów<br/>DZIAŁ 2. Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej<br/>Rozdział 1. Podbudowa<br/>Podrozdział 1. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża<br/>Podrozdział 2. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych<br/>Podrozdział 3. Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie<br/>Rozdział 2. Nawierzchnia<br/>Podrozdział 1. Nawierzchnia z betonu asfaltowego<br/>Rozdział 3. Roboty wykończeniowe<br/>Podrozdział 1. Umocnienie powierzchni skarp rowów i ścieków<br/>Podrozdział 2. Ścinanie i uzupełnienie poboczy<br/>Rozdział 4. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu<br/>Podrozdział 1. Oznakowanie pionowe<br/><br/>Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr 229 obręb Jatwieź Duża na odcinku 0,80 km<br/><br/>DZIAŁ 1. Przygotowanie terenu pod budowę <br/>Rozdział 1. Roboty przygotowawcze<br/>Podrozdział 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych<br/>Podrozdział 2. Usunięcie drzew lub krzaków<br/>Rozdział 2. Roboty ziemne<br/>Podrozdział 1. Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych<br/>Podrozdział 2. Wykonanie nasypów<br/>DZIAŁ 2. Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej<br/>Rozdział 1. Podbudowa<br/>Podrozdział 1. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża<br/>Podrozdział 2. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych<br/>Podrozdział 3. Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie<br/>Rozdział 2. Nawierzchnia<br/>Podrozdział 1. Nawierzchnia z betonu asfaltowego<br/>Rozdział 3. Roboty wykończeniowe<br/>Podrozdział 1. Umocnienie powierzchni skarp rowów i ścieków<br/>Podrozdział 2. Ścinanie i uzupełnienie poboczy<br/>Rozdział 4. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu<br/>Podrozdział 1. Oznakowanie pionowe<br/><br/>Dodatkowe informacje:<br/>1)	W związku z brakiem zapisów i jednoznacznych wskazań w dokumentacji technicznej dotyczącej wymagań dla mieszanki kruszywa łamanego na wykonanie podbudowy zasadniczej oraz wyrównania kruszywem na istniejącej nawierzchni, wyjaśniam że do wykonania podbudowy zasadniczej i wyrównania istniejącej nawierzchni należy przyjąć mieszankę kruszywa łamanego C 50/30.<br/>2)	W związku z rozbieżnościami miedzy kosztorysem ofertowym a dokumentacją projektową (przekrój normalny) oraz SST, dotyczącymi nawierzchni, wyjaśniam że do wykonania warstwy wiążącej należy przyjąć beton asfaltowy AC11W grubości 3cm.<br/>W dokumentacji projektowej uwzględniono zapisy art. 100 ustawy Pzp, tj. wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności poprzez zaprojektowanie nawierzchni równych, bez progów.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja przetargowa. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>W przypadku pojawienia się w ww. dokumentach niezamierzonych rozbieżności pierwszeństwo mają zapisy niniejszej specyfikacji, a w dalszej kolejności dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarów robót. <br/>Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacja zamówienia. <br/>Wszelkie świadczenia wynikające z Umowy (w tym w szczególności z dokumentów opisujących szczegółowy zakres rzeczowy), dla których nie wyodrębniono odrębnych pozycji w kosztorysie ofertowym uważa się za wycenione w innych pozycjach tego kosztorysu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. <br/><br/>Łączna ocena punktowa (P) obliczona zostanie wg wzoru:<br/>P = PC + PG<br/><br/>gdzie: <br/>	P	- ilość punktów oferty badanej<br/>	PC	- ilość punktów oferty badanej w kryterium ceny<br/>	PG	- ilość punktów oferty badanej w kryterium doświadczenie personelu<br/>Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:<br/>Cena najniższa ze wszystkich ofert x100pkt x Znaczenie kryterium 60% / Cena oferty badanej<br/>Kryterium – doświadczenie personelu – 40% <br/>Doświadczenie kierownika budowy w specjalności drogowej określonego w ofercie.<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1%=1pkt) w zakresie kryterium doświadczenie personelu.<br/>Zamawiający w tym kryterium przydzieli punktację według poniższego wzoru:<br/>Doświadczenie kierownika budowy Ilość punktów<br/>Do 3 lata 0<br/>Od 3 do 5 lata	20<br/>Powyżej 5 lat 40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a)	Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, w sposób należyty wykonał roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie co najmniej jednej drogi, chodnika, parkingu lub placu o nawierzchni bitumicznej o wartości minimum:<br/>Dla części 1 – 2 500 000,00 zł brutto.<br/>Dla części 2 – 2 500 000,00 zł brutto<br/>Dla części 3 – 1 200 000,00 zł brutto<br/>Dla części 4 – 2 200 000,00 zł brutto <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na obie części zamówienia Zamawiający będzie wymagał złożenia ww. dokumentu tylko na jedną część zamówienia.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.<br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza<br/>nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby<br/>albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, opatrzony datą zgodnie z punktem powyżej.<br/>b) oświadczenia Wykonawcy w zakresie art.108 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 poz.1076 i 1086) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru – załącznik nr 7 do SWZ<br/>W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.<br/>c) oświadczenia wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w odpowiednim zakresie art. 108 ust. 1 Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego – zgodnego z załącznikiem nr 5 do SWZ. Powyższe oświadczenie składa na wezwanie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, w sposób należyty wykonał roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie co najmniej jednej drogi, chodnika, parkingu lub placu o nawierzchni bitumicznej o wartości minimum:<br/>Dla części 1 – 2 500 000,00 zł brutto.<br/>Dla części 2 – 2 500 000,00 zł brutto<br/>Dla części 3 – 1 200 000,00 zł brutto<br/>Dla części 4 – 2 200 000,00 zł brutto</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. W celu wstępnego potwierdzenia w odpowiednim zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawca dołącza z ofertą aktualne na dzień składania ofert:<br/>a) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp – zgodne z załącznikiem nr 2 do SWZ. Powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>b) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy), o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp – zgodne z załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) – zgodne z załącznikiem nr 3 do SWZ; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku:<br/>• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zaliczki w wysokości 5% wynagrodzenia umownego.<br/>2. Zaliczka zostanie wypłacona Wykonawcy na jego rachunek bankowy wskazany w umowie, którą zawarł z Zamawiającym<br/>po przeprowadzonej procedurze zakupowej. Aby Wykonawca mógł otrzymać zaliczkę zobowiązany jest wystawić fakturę<br/>zaliczkową w terminie do 21 dni od momentu protokolarnego przekazania placu budowy.<br/>3. Zaliczka zostanie wypłacona Wykonawcy na cele związane z realizacją inwestycji, na którą została zawarta umowa.<br/>4. Płatność końcowa za wykonanie przedmiotu umowy zostanie pomniejszona o wartość udzielonej zaliczki.<br/>5. W przypadku odstąpienia od umowy w sprawie zamówienia publicznego strony umowy powinny zwrócić sobie<br/>świadczenia wykonane do czasu odstąpienia. Wykonawca jest zobowiązany zwrócić zaliczką w każdym przypadku<br/>odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od momentu skutecznego odstąpienia od umowy.<br/>6. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia zaliczki. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z § 13 projektowanych postanowień umownych <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-16 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferta winna być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://gminasuchowola.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-16 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-09-14</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com