JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230808/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230808/0034608101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Zaprojektowanie i wykonanie klimatyzacji dla pomieszczeń EA 057, EA 058, EA 059 laboratorium FUTURELAB zlokalizowanych w budynku nr 41 Wydziału ETI PG. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Politechnika Gdańska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001620</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Narutowicza 11/12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-233</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 583486152</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">logistyka@eti.pg.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pg.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zaprojektowanie i wykonanie klimatyzacji dla pomieszczeń EA 057, EA 058, EA 059 laboratorium FUTURELAB zlokalizowanych w budynku nr 41 Wydziału ETI PG. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b38ed14f-35e8-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00346081</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim.<br/>2. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument, oznaczone jest znakiem: CRZP/198/009/R/23<br/>3. Wykonawcy we wszystkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak.<br/>4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy<br/>zakupowej<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu oraz poczty elektronicznej. 5. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym<br/>postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia lub znakiem postępowania.<br/>6. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość”,<br/>nie za pośrednictwem adresu email.<br/>7. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiający preferuje, aby komunikacja między zamawiającym a<br/>wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz informacji Zamawiający uzna datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij<br/>wiadomość” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>8. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej<br/>za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany<br/>specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie<br/>zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie<br/>z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie<br/>przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego<br/>wykonawcy.<br/>9. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż<br/>512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB<br/>Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów<br/>operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, za wyjątkiem Internet<br/>Explorer, ze względu na zakończenie z dniem 17 sierpnia 2021 r. wspierania<br/>przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft.<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format<br/>plików .pdf,<br/>f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej –<br/>kodowanie UTF8,<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz<br/>dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera<br/>zsynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>10. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego:<br/>a) musi zaakceptować warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w<br/>Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce<br/>„Regulamin&#34; oraz uznać go za wiążący,<br/>b) musi się zapoznać i stosować do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej<br/>pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a)<br/>administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą w 80-233 Gdańsk przy ul. G. Narutowicza<br/>11/12;<br/>b) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest mgr<br/>inż. Paweł Baniel, tel. +48 58 348-66-29, e-mail: iod@pg.edu.pl;<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego nr CRZP/170/009/R/23 pn. „Zaprojektowanie i wykonanie systemu klimatyzacji dla pomieszczeń EA057,<br/>EA058, EA059 w laboratorium FUTURELAB zlokalizowanych w budynku nr 41 Wydziału ETI PG” prowadzonym w trybie<br/>podstawowym bez negocjacji;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania cały czas trwania<br/>umowy;<br/>f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>h) posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z<br/>uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego);<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych<br/>z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;<br/>i) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach,<br/>o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz 75 ustawy Pzp:<br/>1) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.),<br/>zwanego dalej &#34;rozporządzeniem 2016/679&#34;, w celu umożliwienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie<br/>2) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>3) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o<br/>którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CRZP/198/009/R/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 450000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 58450,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest „Zaprojektowanie, wykonanie, oraz wykonywanie serwisu w<br/>okresie udzielonej gwarancji, instalacji klimatyzacji pomieszczeniach laboratoryjnych EA057,<br/>EA058, EA059, laboratorium FUTURELAB znajdujących się w budynku Wydziału Elektroniki,<br/>Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.<br/>2. Założenia inwestycyjne, dane wyjściowe do doboru rozwiązań projektowych<br/>Celem inwestycji jest zaprojektowanie i wykonanie systemów klimatyzacji które umożliwią<br/>utrzymanie stałej temperatury w trakcie wykonywania badań laboratoryjnych , oraz poprawią<br/>komfort pracowników laboratorium. Projektowany systemy klimatyzacyjne powinny umożliwiać<br/>zadanie i utrzymanie zadanej temperatury indywidualnie dla każdego pomieszczenia.<br/>EA057 (pomieszczenie konstrukcyjno-pomiarowe) – 12 m2<br/>Należy zaprojektować , dostarczyć i wykonać kompletny system klimatyzacji , który będzie<br/>niwelował zyski cieplne od pracujących od urządzeń i sprzętu laboratoryjnego.<br/>Sumaryczna moc elektryczna zainstalowanych urządzeń generujących zyski cieplnej wynosi<br/>3,0 [kW]. Pomieszczenie obecnie jest wentylowane przez kanał wywiewny o wydajności 50<br/>m3/h, należy sprawdzić czy wentylacja odpowiada wymogom pomieszczenia.<br/>EA058 (sterownia komory) – 9 m2<br/>W pomieszczeniu znajduje się sprzęt komputerowy oraz urządzenia diagnostyczne<br/>wykorzystywane w trakcie badań, które są głównym źródłem zysków cieplnych. W trakcie<br/>badań w pomieszczeniu serwerowni komory, przebywa do 2 osób obsługujących sprzęt<br/>badawczy. Należy zaprojektować , dostarczyć i wykonać kompletny system klimatyzacji , który<br/>będzie niwelował zyski cieplne od pracujących od urządzeń i sprzętu komputerowego<br/>utrzymując temperaturę w pomieszczeniu w zakresie 20 +- 2ᵒC.<br/>Sumaryczna moc elektryczna zainstalowanych urządzeń generujących zyski cieplnej wynosi 2<br/>[kW], do obliczeń należy przyjąć wartość 3,5 [kW] na przyszłe urządzenia.<br/>Pomieszczenie jest wentylowane przez system nawiewno-wywiewny , zapewniający nawiew<br/>50 m3/h z istniejącej centrali nawiewnej , oraz wyciąg 50 m3/h przez system wyciągowy,<br/>należy sprawdzić czy wentylacja odpowiada wymogom pomieszczenia.<br/>EA059 (komora bezechowa) – 33 m2<br/>W pomieszczeniu znajduje się sprzęt komputerowy oraz urządzenia diagnostyczne i<br/>laboratoryjne wykorzystywane w trakcie badań, które są głównym źródłem zysków cieplnych .<br/>Obecnie pomieszczenie komory nie jest wentylowane, w wyniku przegrzania powietrza przez<br/>pracujące urządzenia , oraz ze względu na brak wentylacji pomieszczenia , panują w nim<br/>bardzo uciążliwe warunki dla obsługi badań.<br/>Należy zaprojektować , dostarczyć i wykonać kompletny system klimatyzacji , który będzie<br/>niwelował zyski cieplne od pracujących od urządzeń i sprzętu laboratoryjnego i zapewniał<br/>utrzymanie stałej temperatury około 20 +- 2ᵒC, oraz dostarczał świeże powietrze do<br/>pomieszczenia. Ponadto , zamawiający wymaga aby projektowane urządzania znajdowały się<br/>poza obrębem pomieszczenia EA059 z uwagi na możliwość wprowadzenia zakłóceń w trakcie<br/>wykonywania badań. Projektowany system powinien mieć możliwość pracy w dwóch trybach :<br/>a) z nawiewem powietrza zewnętrznego<br/>b) praca wyłączenie w obiegu zamkniętym na powietrzu wewnętrznym<br/>Sumaryczna moc elektryczna zainstalowanych urządzeń generujących zyski cieplnej wynosi<br/>1,5 [kW]. Do obliczeń należy przyjąć wartość 3,5 [kW] na przyszłe urządzenia.<br/>2.1. Zakres robót do realizacji obejmuje w szczególności:<br/>2.1.1. Dla części projektowej c):<br/>Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym (CT PG) dokumentacji technicznej<br/>zawierającej rozwiązania dla zagadnień:<br/>a. dobór jednostek urządzeń klimatyzacyjnych (wewnętrznych i zewnętrznych),<br/>b. lokalizacji i sposobie montażu jednostek wewnętrznych i zewnętrznych , (dla jednostek<br/>zewnętrznych usytuowanych na dachach, sprawdzenie ochrony odgromowej, oraz<br/>nośności powierzchni montażu jednostki)<br/>c. tras, materiału i średnicy przewodów freonowych oraz sposobu montażu,<br/>d. uzgodnienie trasy przewodów instalacji freonowych, odprowadzenia skroplin,<br/>wentylacyjnych, zasilenia energią elektryczną, oraz sterowniczych.<br/>e. uzgodnienie z Centrum Technicznym miejsca odprowadzenie skroplin i włączenie<br/>instalacji odprowadzenia skroplin do instalacji sanitarnych, oraz miejsca, z którego<br/>urządzenia będą zasilane elektrycznie (na podstawie warunków technicznych<br/>uzyskanych w Centrum Technicznym Politechniki Gdańskiej przed wybudowaniem,<br/>koniecznie należy podać moc elektryczną planowanych urządzeń),<br/>f. sterowania zaprojektowanego systemu chłodzenia<br/>2.1.2. Dla części projektowej d)<br/>Uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń i uzgodnień, bądź dokonania odpowiednich<br/>zgłoszeń, jeśli są wymagane.<br/>2.1.3. Dla części projektowej e)<br/>Opracowanie specyfikacji technicznych w zakresie:<br/>a. wymagań właściwości materiałów i wyrobów oraz sposób kontroli tych właściwości w<br/>warunkach budowy,<br/>b. reguł jakie powinny być przestrzegane przy wykonywaniu robót, stanowiące uzupełnienie i<br/>uszczegółowienie opisów zawartych w projektach,<br/>c. wymagań i podstawy techniczno-organizacyjne dla potrzeb odbiorów i rozliczeń<br/>wykonanych robót.<br/>2.1.4. Dla części wykonawczej:<br/>a) Roboty przygotowawcze<br/>a. Zabezpieczenie sprzętów i pomieszczeń przed uszkodzeniem, zapyleniem, zalaniem, itp<br/>b. Demontaże itd.<br/>c. Przygotowania odpowiednio ścian, sufitów, dachu do montażu urządzeń.<br/>d. Wykonanie przewiertów (przepusty), bruzdowania na potrzeby wykonania instalacji.<br/>e. Zakup i dostarczenie wszystkich potrzebnych elementów klimatyzacji zgodnie z<br/>uzgodnioną dokumentacją projektową.<br/>b) Roboty montażowe<br/>a. montaż projektowanych instalacji i urządzeń wg. opracowanej dokumentacji<br/>c) Odbiory częściowe<br/>a. odbiór prac montażowych,<br/>b. wykonanie próby szczelności instalacji freonowych i instalacji odprowadzenia<br/>skroplin,<br/>c. wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych.<br/>d) Uruchomienie instalacji<br/>a. rozruch urządzeń, próby,<br/>b. ustawienie harmonogramów pracy itd.<br/>e) Prace odtworzeniowe i porządkowe<br/>f) Odbiór końcowy<br/>a. odbiór wykonanych robót,<br/>b. przekazanie dokumentacji powykonawczej.<br/>2.1.5.Dla części serwisowej:<br/>a) Wykonywanie serwisu urządzenia w trakcie trwania gwarancji, zgodnie z dostarczoną<br/>dokumentacją i kartą gwarancyjną urządzenia.<br/>3. Etapowanie:<br/>a) ETAP I – Dokumentacja projektowa<br/>a. wykonanie dokumentacji projektowej,<br/>b. przekazanie Zamawiającemu do uzgodnienia i zatwierdzenia (Zamawiający przewiduje 3 dni<br/>robocze na sprawdzenie i wniesienie ewentualnych uwag do dokumentacji),<br/>c. opracowanie specyfikacji technicznych<br/>d. opracowanie dokumentacji kosztorysowej (szczegółowej kalkulacji cenowej),<br/>b) ETAP II – Roboty montażowe<br/>a. Rozpoczęcie etapu II zostanie poprzedzone przekazaniem placu budowy wykonawcy,<br/>b. Wykonanie zakresu projektu,<br/>c. Przekazanie dokumentacji powykonawczej<br/>d. Za zakończenie etapu II uznaje się przekazanie Zamawiającemu dokumentacji<br/>powykonawczej, oraz odbiór wykonanych robót i przekazanie instalacji do eksploatacji.<br/>c) ETAP III – okres konserwacji oraz okres gwarancji i rękojmi.<br/>a. Rozpoczęcie etapu – po podpisaniu przez zamawiającego protokołu odbioru końcowego<br/>przedmiotu zamówienia.<br/>b. Usuwanie wad powstałych w okresie gwarancji i rękojmi<br/>c. Konserwacja dostarczonych dźwigów przez okres trwania gwarancji i rękojmi zgodnie z<br/>dostarczonym dokumentem gwarancyjnym określającym zakres gwarancji oraz niezbędne<br/>warunki do utrzymania gwarancji.<br/>Remont dotyczy prac instalacyjnych, instalowania urządzeń klimatyzacji i elektrycznych<br/>4. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Zamówienie jest zamówieniem<br/>udzielanym w częściach, jako odrębna część zamówienia ujętego w planie zamówień publicznych<br/>na roboty budowlane. Zakres i wielkość zamówienia daje możliwość udziału MŚP w rynku<br/>zamówień publicznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">26 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta wykonawcy, która uzyska łącznie największą liczbę<br/>punktów zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P = Lcena+LOG<br/>gdzie:<br/>P - łączna liczba punktów ocenianej oferty<br/>Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty<br/>LOG - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Okres gwarancji” ocenianej oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej jeżeli wykaże, że<br/>posiada „certyfikat przedsiębiorcy”, o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15.05.2015 r. o substancjach zubażających<br/>warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 2065).<br/>Zamawiający uznaje certyfikaty, wydane przez inne państwa członkowskie UE, o których mowa w art. 2 ust. 2<br/>rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2015/2067 z dnia 17 listopada 2015 r. W przypadku „certyfikatu<br/>przedsiębiorstwa” wydanego przez inne państwo członkowskie<br/>UE zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył certyfikat z tłumaczeniem na język polski.<br/>2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej<br/>jeżeli wykaże, że<br/>1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1<br/>robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji klimatyzacji o wartości nie<br/>mniejszej niż. 25 000,00 złotych brutto.<br/>2) dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami skierowanymi do realizacji<br/>zamówienia:<br/>a) Branża sanitarna - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych<br/>bez ograniczeń<br/>b) Branża elektryczna - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w nieograniczonym zakresie<br/>W przypadku warunku zdolności zawodowej, w zakresie dysponowania osobami<br/>skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych<br/>za kierowanie robotami budowlanymi, zamawiający uznaje wymagane uprawnienia do<br/>kierowania robotami budowlanymi określone w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i<br/>Rozwoju z dnia 06 maja 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) oraz uprawnienia obowiązujące wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a<br/>ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t. j. z dnia<br/>2020.08.03), zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do<br/>kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska<br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego<br/>Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze<br/>Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22<br/>grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2021.1646 t. j. z dnia 2021.09.08)<br/>2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub<br/>kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego<br/>zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub<br/>sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie<br/>od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi lub roboty budowlane, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo<br/>odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania<br/>mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub<br/>inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 4 potwierdza,<br/>że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje<br/>rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia,<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/>roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>6. Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy przez podmioty udostępniające<br/>zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub<br/>ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału<br/>w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 3 i 4 oraz, jeżeli to dotyczy kryteriów<br/>selekcji, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,<br/>które zostały przewidziane względem wykonawcy.<br/>7. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z<br/>wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę<br/>poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów,<br/>chyba, że za nieudostępnienie tych zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/>podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę<br/>warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy<br/>wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez<br/>zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że<br/>samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności<br/>lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie<br/>polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia<br/>braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16<br/>lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i<br/>1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub<br/>wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub<br/>wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego<br/>wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli<br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym<br/>mowa w ust. 1 pkt. 2 Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator<br/>lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego<br/>rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument powinien<br/>być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>3. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, przed wyborem najkorzystniejszej oferty zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta<br/>została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych o których mowa w rozdziale IX pkt. 1 i rozdziale X</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W<br/>celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda:<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami , o których mowa , są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez<br/>podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub<br/>kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi<br/>Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>c) „Certyfikatu przedsiębiorcy”, o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15.05.2015 r. o<br/>substancjach zubażających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach<br/>cieplarnianych (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 2065),<br/>W przypadku „certyfikatu przedsiębiorstwa” wydanego przez inne państwo<br/>członkowskie UE zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył certyfikat z<br/>tłumaczeniem na język polski.<br/>2. Okres wyrażony w latach, o którym mowa w ust. 1 lit. a), liczy się wstecz od dnia,<br/>w którym upływa termin składania ofert.<br/>3. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych,<br/>wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w ust. 1 lit. a)<br/>dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio<br/>uczestniczył.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą<br/>polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp).<br/>5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi<br/>Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,<br/>wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje<br/>się na jego zasoby – sporządzone zgodnie z wzorem w Załączniku 2a do SWZ.<br/>2.W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną - Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca<br/>realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>4. Oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej - jeżeli wadium<br/>jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art.<br/>97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp,<br/>5. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy<br/>6. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej<br/>lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp, przedstawienia<br/>podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdziale X ust. 1, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających,<br/>że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu;2)gwarancjach bankowych;3)<br/>gwarancjach ubezpieczeniowych;4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy<br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy 91 1240 6292 1111 0011 0582 9419.<br/>Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z<br/>chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy<br/>wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 4.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie<br/>gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał<br/>gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 5.W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji<br/>i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że<br/>wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego „Zaprojektowanie i<br/>wykonanie systemu klimatyzacji dla pomieszczeń EA057, EA058, EA059 w lab. FUTURELAB” -. Oznaczenie sprawy:<br/>CRZP/198/009/R/23”<br/>6. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w<br/>art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą<br/>wadium. 7.Zgodnie z art. 96 ust. 6 Pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium<br/>wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, występuje odpowiednio do<br/>gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w<br/>art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych<br/>lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp,<br/>oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na<br/>poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej<br/>przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,<br/>b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,<br/>którego oferta została wybrana.<br/>8.Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na<br/>pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz zamawiającego<br/>kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp, 9.Gwarancje i<br/>poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp podlegać muszą prawu polskiemu. Wszystkie spory dotyczące<br/>gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy<br/>polskie. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt<br/>2-4 Pzp w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język<br/>polski. Gwarancje i poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu, a wszystkie spory odnośnie gwarancji poręczeń będą<br/>rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądu właściwego dla siedziby zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, a oferta taka<br/>spełniać musi następujące wymagania:<br/>1) Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2) Wypełniając Formularz oferty, oraz inne dokumenty powołujące się na wykonawcę<br/>w miejscu np. „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie<br/>odpowiadają za podpisanie i wykonanie umowy.<br/>4) W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z<br/>Pełnomocnikiem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>5) Przed podpisaniem umowy, wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli<br/>obowiązek przedstawić kopię umowy regulującej ich współpracę.<br/>6) W odniesieniu do wymagań każdy wykonawca składający ofertę wspólną musi<br/>udokumentować, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>7) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych<br/>lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>8) W przypadku, o którym mowa w pkt. 7, wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy - Wzór<br/>oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>1. Każda zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Umowa może ulec zmianie na zasadach, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy PZP, a<br/>nadto w okolicznościach określonych poniżej.<br/>3. Strony mogą zmienić Umowę w zakresie terminu wykonania Umowy w razie:<br/>a. wstrzymania lub opóźnienia realizacji robót wskutek siły wyższej – o czas, w którym siła wyższa wstrzymała lub opóźniła<br/>realizację robót<br/>b. konieczności wykonania robót/prac dodatkowych lub zamiennych – o czas konieczny na wykonanie tych robót/prac<br/>c. przestojów spowodowanych wyłącznie przez Zamawiającego lub inne niż Wykonawca osoby lub podmioty, za których<br/>działania lub zaniechanie Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności – o czas oczekiwania na czynność Zamawiającego,<br/>wskazanych osób lub podmiotów umożliwiającą zakończenie przestoju,<br/>d. wydania odnoszących się do Przedmiotu Umowy decyzji administracyjnych lub wyroków sądowych lub innych władczych<br/>rozstrzygnięć uprawnionych organów lub toczących się ponad terminy ustawowe lub pierwotnie zakładane postępowań<br/>administracyjnych lub innego rodzaju procedur odnoszących się do Przedmiotu Umowy, w tym procedur Zamawiającego – o<br/>czas wstrzymania lub przedłużenia realizacji Umowy wynikającej z tych okoliczności,<br/>e. przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń lub kolizji istniejących urządzeń<br/>podziemnych, nieoznaczonych lub błędnie oznaczonych w dokumentacji projektowej - odpowiednio o liczbę dni wstrzymania<br/>realizacji umowy wynikającej z tych okoliczności,<br/>4. Niezależnie od uprawnień wynikających z ustawy PZP strony mogą zmienić Umowę w<br/>zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy lub zasad płatności tego wynagrodzenia w<br/>razie konieczności wykonania robót/prac dodatkowych lub zamiennych, których<br/>konieczność wykonania ujawniła się w toku prowadzenia robót/prac i konieczność ich<br/>wykonania nie dała się przewidzieć przed złożeniem oferty z uwzględnieniem staranności<br/>wymaganej od doświadczonego wykonawcy. Ustalenie zakresu i wartości zmiany następuje<br/>w Protokole Konieczności zgodnie z postanowieniami Umowy oraz w razie takiej<br/>konieczności w Protokole z Negocjacji.<br/>5. Każda zmiana umowy wymaga zgody drugiej strony, z zastrzeżeniem odmiennych<br/>postanowień umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-24 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-09-22</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Dodatkowe info do: SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA , pkt. 3.6<br/>Ofertę należy złożyć: a) w formie elektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem elektronicznym)<br/>lub b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub c) w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem osobistym podpisaną przez osobę upoważnioną za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu.<br/>Szczegóły zawiera rozdział XVI i XIXSWZ<br/>2. Stosownie do brzmienia art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/> rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz <br/> służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. nr 835), z postępowania <br/> wyklucza się: <br/> 1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 <br/> i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w <br/> sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w <br/> art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 835);<br/> 2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 <br/> marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu <br/> (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych <br/> w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub <br/> będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile <br/> została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę <br/> rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z <br/> dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 835);<br/> 3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 <br/> ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, <br/> 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w <br/> rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub <br/> będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany <br/> na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o <br/> zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia <br/> 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 835);<br/> Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 5 niniejszego <br/> rozdziału.<br/>3. Postępowanie zgłoszone do planu postępowań pod pozycją 1.1.1.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com