JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230811/0035200201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” w ramach 4 części współfinansowanych w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi zamawiający centralny</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ZAWIERCIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">GMINA ZAWIERCIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276258871</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">LEŚNA 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zawiercie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 32 494 12 74, +48 32 494 12 67</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@zawiercie.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zawiercie.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” w ramach 4 części współfinansowanych w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b7847f08-3835-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00352002</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00053367/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.15 Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu - 4 zadania</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt realizowany w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, podział. 10.2.5 Rozwój mieszkalnictwa o charakt. socjalnym w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale XI SWZ oraz w ust. 2 i w ust. 4<br/>rozdziału VIII SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz.<br/>344), tj.:<br/>1) pocztą elektroniczną na adres e-mail: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu oraz adresy e mail Wykonawców podane w<br/>formularzach ofertowych. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail będzie możliwy tylko poprzez adres(adresy) wskazany w<br/>formularzu ofertowym<br/>lub<br/>2) poprzez Platformę przetargową pod adresem: https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (zwanej dalej zamiennie<br/>Platformą przetargową), w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający złożyć<br/>ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy<br/>przetargowej - dostępnymi pod adresem https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin<br/>korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html<br/>2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1.<br/>3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy<br/>przetargowej - pod adresem:<br/>https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html<br/>4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal<br/>B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 -<br/>1600.<br/>5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru<br/>opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.<br/>6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy,<br/>zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się<br/>w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego<br/>2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz.U. z 2021 po. Nr 2070), z zastrzeżeniem<br/>formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>Pozostałe wymagania zgodnie z SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Prezydent Miasta Zawiercie – Łukasz Konarski, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie,<br/>	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Pana – Michała Furgacz, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: e-mail: iod@zawiercie.eu, Tel. 32 494 12 00,<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>Część nr 1: <br/>„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” – remont mieszkania położonego przy ulicy Aptecznej 19A/1, realizowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, poddziałanie 10.2.5 Rozwój mieszkalnictwa o charakterze socjalnym w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy.<br/>Część nr 2: <br/>„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” – remont mieszkania położonego przy ulicy Ciasnej 7/8, (...)<br/>„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” – remont mieszkania położonego przy ulicy Ciasnej 7/9, realizowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 (...)<br/>Część nr 4: <br/>„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” – remont mieszkania położonego przy ulicy Marszałkowska 8/1, (...)<br/>nr postępowania WIZP.271.65.2023.ED.<br/>oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i jego archiwizacji.<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz Firma PZP24.pl z siedzibą 54-203 Wrocław ul. Legnicka 57D lok. B/J, z którą Administrator zawarł umowę na obsługę Platformy Przetargowej, na której prowadzone są postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;;<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>•	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>•	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);<br/>•	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);<br/>•	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/><br/>(...)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WIZP.271.65.2023.ED</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1: <br/>„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” – remont mieszkania położonego przy ulicy Aptecznej 19A/1, realizowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, poddziałanie 10.2.5 Rozwój mieszkalnictwa o charakterze socjalnym w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy.<br/>Powierzchnia użytkowa - 54,51 m2 <br/>Kubatura - 326,04 m3 <br/>Wysokość kondygnacji - 2,89 m<br/>Ilość pomieszczeń (kuchnia, 2 pokoje, łazienka, kuchnia, pom. Gospodarcze, wiatrołap) - 6.<br/> <br/>W mieszkaniu będą prowadzone roboty rozbiórkowe, naprawcze, montażowe, remontowe w pełnej problematyce branżowej. <br/>W mieszkaniu znajdować się będzie kuchnia, pomieszczenie gospodarcze, dwa pokoje mieszkalne, łazienka oraz wiatrołap. <br/>Projektuje się montaż kotła węglowego klasy V wraz z buforem wodnym o pojemności 300 l. <br/><br/>Należy wykonać w całym mieszkaniu instalację elektryczną oświetlenia i gniazd wtykowych, instalację wodociągową, instalację kanalizacji sanitarnej oraz centralnego ogrzewania. <br/><br/>2.	SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PLANOWANYCH ROBÓT REMONTOWYCH:<br/>1)	Uzupełnienie ubytków w tynkach na ścianach i sufitach,<br/>2)	Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach,<br/>3)	montaż sufitów podwieszanych z płyt gipsowo- kartonowych na ruszcie z profili stalowych,<br/>4)	Wymiana stolarki okiennej,<br/>5)	wymiana parapetów okiennych wewnętrznych i zewnętrznych,<br/>6)	Wymiana drzwi wejściowych do lokalu,<br/>7)	Wymiana drzwi wewnętrznych w mieszkaniu,<br/>8)	malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,<br/>9)	wykonanie nowej konstrukcji podłogi z legarów drewnianych zamocowanych na stropie,<br/>10)	ocieplenie posadzki płytami styropianowymi,<br/>11)	Wykonanie poszycia podłogi z dwóch warstw płyty OSB,<br/>12)	Ułożenie podłogi z paneli podłogowych,<br/>13) ułożenie nowej instalacji elektrycznej w mieszkaniu,<br/>14)	montaż osprzętu elektrycznego: gniazda wtykowe, włączniki prądowe, oprawy oświetleniowe sufitowe,<br/>15)	wykonanie nowych pionów kanalizacyjnych,<br/>16)	wykonanie nowych podejść kanalizacyjnych pod urządzenia sanitarne,<br/>17)	wymiana elementów instalacji centralnego ogrzewania: kaloryfery, kocioł węglowy (Klasy V) wraz z buforem wodnym o pojemności 300 l. spełniający wymogi Uchwały nr V/36/1/2017 Sejmiku Województwa Śląskiego z dn. 7 kwietnia 2017nr w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa śląskiego ograniczeń w zakresie eksploatacji instalacji w których następuje spalanie paliw,<br/>18)	montaż bojlera elektrycznego,<br/>19)	montaż miski ustępowej typu kompakt,<br/>20)	Montaż kabiny prysznicowej wraz z niskim brodzikiem,<br/>21)	montaż umywalki naściennej w łazience szer. 50 cm,<br/>22) Montaż stalowego zlewozmywaka dwukomorowego z ociekaczem wraz z szafką w pomieszczeniu kuchni,<br/>23)	Montaż kuchenki elektrycznej czteropalnikowej wraz piekarnikiem elektrycznym o mocy przyłączeniowej 6,8 kW,<br/>24)	Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej oraz sporządzenie protokołów z pomiarów, <br/>25)	Wykonanie nowych schodów do budynku oraz pochylni dla niepełnosprawnych z kostki brukowej oraz obrzeży betonowych.<br/><br/>Izolacje termiczne: <br/>-	izolacja termiczna ścian zewnętrznych – niewykonana,<br/>-	izolacja termiczna posadzek w kuchni, pokoju i korytarzu – styropian gr. 8cm – planowany do wykonania,<br/>-	okna: planowana wymiana.<br/>Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne - masa uszczelniająca folia w płynie, pod płytkami terakota w łazience (podłoga oraz ściany). <br/> <br/>3.	WYKOŃCZENIE POMIESZCZEŃ:<br/>-	Tynki: Na ścianach i sufitach słabe stare tynki skuć i wykonać nowe tynki cementowo – wapienne, wykończone gładzią gipsową;<br/>-	Malowanie: Wszystkie ściany i sufity malować farbą emulsyjną w kolorach jasnych. W pomieszczeniach mokrych i aneksie kuchennym wykonać na ścianach glazurę do wysokości 200 cm;<br/>-	Podłogi: W pokoju wykonać podłogi z paneli drewnianych, w pomieszczeniach mokrych – terakota, podobnie w kuchni i korytarzu;<br/>-	Stolarka okienna – okna PCV o współczynniku 0,9 W/(m²·K);<br/>-	Parapety zewnętrzne - zamontować parapety stalowe;<br/>-	Parapety wewnętrzne – zamontować parapety z PCV;<br/>-	Drzwi wewnętrzne – do wymiany (łazienkowe i pokojowe) – skrzydła drzwiowe płytowe kompletne z ościeżnicami, zaopatrzone w klamki i zamki, drzwi łazienkowe płytowe z kratką nawiewną;<br/>-	Drzwi zewnętrzne – do wymiany (wejściowe) – skrzydło płytowe płaskie, drzwi zaopatrzone w zamek i wizjer zgodnie z zapisami zawartymi w STWiOR.<br/> <br/>Remont mieszkania nie powoduje żadnych zmian konstrukcyjnych w obrębie lokalu. W przestrzeni mieszkania zmiany polegają na wzniesieniu nowej ścianki działowej murowanych gr. 9cm, oraz wykonaniu izolacji termicznej posadzek. Istniejące mieszkanie jest w stanie technicznym złym. Należy wykonać wszystkie roboty budowlane, sanitarne i elektryczne, zgodnie z aktualne obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. <br/><br/>Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych.<br/>Mieszkanie zlokalizowane w budynku mieszkalnym przy ul. Apteczna 19 A w Zawierciu zostanie przystosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne w tym osoby na wózku inwalidzkim poprzez wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych w technologii muru oporowego z wypełnieniem nawierzchnia z kostki brukowej. <br/>Odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych , zapewni lokatorom bezpieczne i płynne przemieszczanie po lokalu. Swobodny, szeroki przejazd nie ograniczy ruchów osobie z niepełnosprawnością, pozwoli na bezpieczne manipulowanie kołami wózka bez obawy o uraz rąk lub uszkodzenie ścian. <br/>Mieszkanie dla osób z niepełnosprawnością ruchową zapewniając swobodną przestrzeń ruchową. Umeblowanie mieszkania umożliwia swobodny do nich dostęp a wszystkie osprzęty elektryczne (gniazdka wtyczkowe i elektryczne) zamontowane będą na obniżonej wysokości. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z wymogami SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2: <br/>„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” – remont mieszkania położonego przy ulicy Ciasnej 7/8, realizowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, poddziałanie 10.2.5 Rozwój mieszkalnictwa o charakterze socjalnym w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy.<br/>Projektowane dane techniczne lokalu mieszkalnego: <br/> powierzchnia użytkowa - 47,89 m2 <br/>Kubatura - 127,86 m3 <br/>Wysokość kondygnacji - 3,05 m <br/>Ilość pomieszczeń (kuchnia.2 pokoje, łazienka, kuchnia, pom. gospodarcze, wiatrołap) – 6.<br/><br/>W mieszkaniu znajduje się kuchnia, pomieszczenie gospodarcze, dwa pokoje mieszkalne, łazienka oraz wiatrołap. <br/>Projektuje się montaż pieca na pellet z płaszczem wodnym przeznaczony do instalacji w układzie centralnego ogrzewania o moc użytkowej 3,3-12,4 kW.<br/><br/>Należy wykonać w całym mieszkaniu instalację elektryczną oświetlenia i gniazd wtykowych, instalację wodociągową, instalację kanalizacji sanitarnej oraz centralnego ogrzewania. <br/> <br/><br/>2.	SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PLANOWANYCH ROBÓT REMONTOWYCH:<br/>1) Demontaż wykładzin podłogowych pcv,<br/>2) Demontaż wyposażenia łazienki : wc, bojler stalowy,<br/>3) Skucie luźnych tynków na ścianach i sufitach przyjęto ok 40% powierzchni ścian,<br/>4) demontaż drzwi wewnątrzlokalowych wraz z ościeżnicami,<br/>5) demontaż drzwi wejściowych do lokalu,<br/>6) demontaż żeliwnych pionów kanalizacyjnych,<br/>7) oczyszczenie powierzchni stropu nad piwnicą,<br/>8) obniżenie poziomu pomieszczeń o 45 cm,<br/>9) obniżenie posadzek w celu wykonania izolacji podłóg,<br/>10)	demontaż elementów instalacji elektrycznej ze ścian i sufitów,<br/>11)	rozebranie fragmentu chodnika z kostki brukowej przed budynkiem.<br/><br/>Przewidywane prace remontowe:<br/>1)	Uzupełnienie ubytków w tynkach na ścianach i sufitach,<br/>2)	Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach,<br/>3)	Montaż sufitów podwieszanych z płyt gipsowo- kartonowych na ruszcie z profili stalowych,<br/>4)	Wymiana stolarki okiennej,<br/>5)	wymiana parapetów okiennych wewnętrznych i zewnętrznych,<br/>6)	Wymiana drzwi wejściowych do lokalu,\<br/>7)	Wymiana drzwi wewnętrznych w mieszkaniu,<br/>8) malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,<br/>9)	wykonanie nowej konstrukcji podłogi z legarów drewnianych zamocowanych na stropie,<br/>10)	wykonanie podkładu z chudego betonu pod izolacje termiczną,<br/>11) ocieplenie posadzki płytami styropianowymi XPS,<br/>12) Ułożenie podłogi z paneli podłogowych,<br/>13) Wykonanie okładzin ścian łazienki i posadzki z płytek ceramicznych,<br/>14) ułożenie nowej instalacji elektrycznej w mieszkaniu wraz z montażem osprzętu elektrycznego : gniazda wtykowe, włączniki prądowe, oprawy oświetleniowe sufitowe.<br/>15) wykonanie nowych pionów kanalizacyjnych,<br/>16) wykonanie nowych podejść kanalizacyjnych pod urządzenia sanitarne,<br/>17) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania : kaloryfery, piec na pellet z płaszczem wodnym przeznaczony do instalacji w układzie centralnego ogrzewania . Obudowa ze stali lakierowanej . Panel z ceramiki . Moc użytkowa 3,3-12,4 kW.<br/>18) montaż bojlera elektrycznego,<br/>19) montaż miski ustępowej typu ,,Kompakt&#34;<br/>20) Montaż kabiny prysznicowej wraz z niskim brodzikiem,<br/>21) montaż umywalki naściennej w łazience o szerokości 50 cm,<br/>22) Montaż stalowego zlewozmywaka dwukomorowego z ociekaczem wraz z szafką w pomieszczeniu kuchni,<br/>23)	Montaż kuchenki elektrycznej czteropalnikowej wraz piekarnikiem elektrycznym o mocy przyłączeniowej 6.8 kW<br/>24)	Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej oraz sporządzenie protokołu z pomiarów.<br/><br/>Izolacje termiczne: <br/>-	izolacja termiczna ścian zewnętrznych – niewykonana. <br/>-	izolacja termiczna posadzek w kuchni, pokoju i korytarzu – styropian gr. 8cm – planowany do wykonania<br/>-	okna – planowana wymiana<br/>Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne - masa uszczelniająca (folia w płynie ) pod płytkami terakota w łazience (podłoga oraz ściany). <br/><br/><br/><br/>3.	WYKOŃCZENIE POMIESZCZEŃ:<br/>-	Tynki: Na ścianach i sufitach słabe stare tynki skuć i wykonać nowe tynki cementowo – wapienne, wykończone gładzią gipsową. <br/>-	Malowanie: Wszystkie ściany i sufity malować farbą emulsyjną w kolorach jasnych. W pomieszczeniach mokrych i aneksie kuchennym wykonać na ścianach glazurę do wysokości 200 cm. <br/>-	Podłogi: W pokoju wykonać podłogi z paneli drewnianych, w pomieszczeniach mokrych – terakota, podobnie w kuchni i korytarzu. <br/>-	Stolarka okienna- istniejąca – okna PCV o współczynniku 0,9 W/(m²·K). <br/>-	Parapety zewnętrzne - zamontować parapety stalowe. <br/>-	Parapety wewnętrzne – zamontować parapety z PCV<br/>-	Drzwi wewnętrzne – do wymiany (łazienkowe, pokojowe) – skrzydła drzwiowe płytowe kompletne z ościeżnicami, zaopatrzone w klamki i zamki, drzwi łazienkowe płytowe z kratką nawiewną <br/>-	Drzwi zewnętrzne – do wymiany (wejściowe) – skrzydło płytowe płaskie, drzwi zaopatrzone w zamek i wizjer zgodnie z zapisami zawartymi w STWiOR <br/><br/>Remont mieszkania nie powoduje żadnych zmian konstrukcyjnych w obrębie lokalu. W przestrzeni mieszkania zmiany na wykonaniu izolacji termicznej posadzek. <br/> <br/>Mieszkanie w stanie technicznym złym. Wszystkie roboty budowlane, sanitarne i elektryczne, należy wykonać zgodnie z aktualne obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. <br/>	Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych.<br/>Mieszkanie zlokalizowane w budynku mieszkalnym przy ul. Ciasna 7/8 w Zawierciu zostanie przystosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne w tym osoby na wózku inwalidzkim. Mieszkanie nie posiada schodów zewnętrznych, wejście odbywa się z poziomu terenu o spadku nie większym niż 5%. Do budynków zastosowano drzwi wejściowe nisko progowe (próg 1 cm) o szerokości w świetle ościeżnic 0,9 m co pozwala na swobodne przejechanie wózkiem elektrycznym i manualnym.<br/>Odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych , zapewni lokatorom bezpieczne i płynne przemieszczanie po lokalu. Swobodny, szeroki przejazd nie ograniczy ruchów osobie z niepełnosprawnością, pozwoli na bezpieczne manipulowanie kołami wózka bez obawy o uraz rąk lub uszkodzenie ścian. <br/>Mieszkanie dla osób z niepełnosprawnością ruchową zapewniając swobodną przestrzeń ruchową. Umeblowanie mieszkania umożliwia swobodny do nich dostęp a wszystkie osprzęty elektryczne (gniazdka wtyczkowe i elektryczne) zamontowane będą na obniżonej wysokości. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z wymogami SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 3: <br/>„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” – remont mieszkania położonego przy ulicy Ciasnej 7/9, realizowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, poddziałanie 10.2.5 Rozwój mieszkalnictwa o charakterze socjalnym w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy.<br/>Powierzchnia użytkowa - 31,11 m2 <br/>Kubatura - 93,33 m3 <br/>Wysokość kondygnacji - 3,56 m <br/>Ilość pomieszczeń (kuchnia , pokój, łazienka, wiatrołap) - 4 .<br/><br/>Obecnie lokal ten jest pustostanem i w celu przywrócenia jego funkcji mieszkaniowych należy dokonać jego remontu i częściowej przebudowy wewnątrz lokalu, przystosowując go do funkcji i warunków mieszkaniowych. <br/><br/>W mieszkaniu zaplanowano roboty rozbiórkowe, naprawcze, montażowe, remontowe w pełnej problematyce branżowej. Mieszkanie składać się będzie z kuchni, pokoju mieszkalnego, łazienki oraz wiatrołapu. <br/><br/>2.	Projektowane prace remontowe mieszkania:<br/>Zaprojektowano montaż pieca na pellet o mocy 4 kW. Klasa energetyczna A+ Pozwalający ogrzać pomieszczenie o kubaturze do 120 m3 ( indywidualnie dobrany do projektowanej kubatury ogrzewanych pomieszczeń ) Przeznaczony do niewielkich pomieszczeń - kompaktowa obudowa, możliwość montażu na podłodze (wbudowane nóżki) lub z wykorzystaniem opcjonalnego zestawu montażowego do zamontowania na ścianie. Boczne lub tylne odprowadzenia spalin. Posiadający automatyczne rozpalanie, możliwość ustawienia temperatury pomieszczenia i jej kontrolowania stopniową regulację mocy grzewczej , możliwość programowania tygodniowego , autonomiczną pracę do min. 8 godzin na jednym zbiorniku paliwa. Ponadto powinien mieć możliwość odwrócenia wentylatora nadmuchowego o np.180 st. i skierowania nadmuchu do tyłu przez ścianę do przyległego pomieszczenia - dystrybucja gorącego powietrza umożliwiająca ogrzanie przyległego pomieszczenia znajdującego się za ścianą przy której zainstalowany jest piecyk. <br/><br/>Przewidziano wykonanie w całym mieszkaniu instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd wtykowych, instalację wodociągową, instalację kanalizacji sanitarnej oraz centralnego ogrzewania. <br/><br/>4.	SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PLANOWANYCH ROBÓT REMONTOWYCH <br/>1)	demontaż wykładzin podłogowych pcv,<br/>2)	demontaż wyposażenia łazienki : wc, umywalka ,<br/>3)	skucie luźnych tynków na ścianach i sufitach przyjęto ok 40% powierzchni ścian,<br/>4)	demontaż drzwi wewnątrzlokalowych wraz z ościeżnicami,<br/>5) demontaż drzwi wejściowych do lokalu,<br/>6)	demontaż żeliwnych pionów kanalizacyjnych,<br/>7) demontaż elementów instalacji elektrycznej ze ścian i sufitów,<br/>8) rozebranie betonowych schodów wejściowych do budynku,<br/>9) obniżenie posadzek w celu wykonania izolacji podłóg<br/>10)	demontaż elementów instalacji elektrycznej ze ścian i sufitów,<br/>11)	rozebranie fragmentu chodnika z kostki brukowej przed budynkiem,<br/>Przewidywane prace remontowe :<br/>1) uzupełnienie ubytków w tynkach na ścianach i sufitach,<br/>2) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach,<br/>3) montaż sufitów podwieszanych z płyt gipsowo- kartonowych na ruszcie z profili stalowych,<br/>4) wymiana stolarki okiennej,<br/>5) wymiana parapetów okiennych wewnętrznych i zewnętrznych,<br/>6) wymiana drzwi wejściowych do lokalu,<br/>7) wymiana drzwi wewnętrznych w mieszkaniu,<br/>8) malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,<br/>9) wykonanie podkładu z chudego betonu pod izolacje termiczną,<br/>10) ocieplenie posadzki płytami styropianowymi XPS,<br/>11) ułożenie podłogi z paneli podłogowych,<br/>12) wykonanie okładzin ścian łazienki i posadzki z płytek ceramicznych,<br/>13) ułożenie nowej instalacji elektrycznej w mieszkaniu,<br/>14) montaż osprzętu elektrycznego : gniazda wtykowe, włączniki prądowe, oprawy<br/>15) oświetleniowe sufitowe.<br/>16) wykonanie nowych pionów kanalizacyjnych,<br/>17) wykonanie nowych podejść kanalizacyjnych pod urządzenia sanitarne,<br/>18) montaż pieca na pellet o mocy 4 kW ,<br/>19) montaż grzejnika łazienkowego elektrycznego,<br/>20) montaż bojlera elektrycznego,<br/>21) montaż miski ustępowej typu ,,Kompakt&#34;<br/>22) montaż kabiny prysznicowej wraz z niskim brodzikiem,<br/>23) montaż umywalki naściennej o szerokości 50 cm w łazience,<br/>24)	·montaż stalowego zlewozmywaka dwukomorowego z ociekaczem wraz z szafką w pomieszczeniu kuchni,<br/>25) montaż kuchenki elektrycznej czteropalnikowej wraz piekarnikiem elektrycznym o mocy przyłączeniowej 6,8 kW<br/>26)	wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej oraz sporządzenie protokołu z pomiarów . <br/>27)	podniesienie kostki brukowej przed wejściem do mieszkania (likwidacja progu).<br/><br/>Izolacje termiczne: <br/>-	izolacja termiczna ścian zewnętrznych – niewykonana. <br/>-	izolacja termiczna posadzek w kuchni, pokoju i korytarzu – styropian gr. 8cm – planowany do wykonania,<br/>-	okna – planowana wymiana<br/>-	drzwi zewnętrzne – planowana wymiana,<br/>Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne - masa uszczelniająca (folia w płynie) pod płytkami<br/><br/>Remont mieszkania nie powoduje żadnych zmian konstrukcyjnych w obrębie lokalu. W przestrzeni mieszkania zmiany polegają na wzniesieniu nowej ścianki działowej murowanej gr. 8 cm, oraz wykonaniu izolacji termicznej posadzek, oraz obniżeniu sufitów poprzez wykonanie zabudowy z płyt gipsowo-kartonowych. <br/><br/>Mieszkanie w stanie technicznym złym. Wszystkie roboty budowlane, sanitarne i elektryczne, należy wykonać zgodnie z aktualne obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. <br/><br/>4.	WYKOŃCZENIE POMIESZCZEŃ. <br/>	Tynki: Na ścianach i sufitach słabe stare tynki skuć i wykonać nowe tynki cementowo – wapienne, wykończone gładzią gipsową. <br/>	Malowanie: Wszystkie ściany i sufity malować farbą emulsyjną w kolorach jasnych. W pomieszczeniach mokrych i w strefie mokrej przy zlewozmywaku aneksie kuchennym wykonać na ścianach glazurę do wysokości 200 cm. <br/>	Podłogi: W pokoju wykonać podłogi z paneli drewnianych, w pomieszczeniach mokrych oraz kuchni i korytarzu wykonać okładziny z płytek gresowych.<br/>	Stolarka okienna – okna PCV o współczynniku 0,9 W/(m²·K)<br/>	Parapety zewnętrzne - zamontować parapety stalowe. <br/>	Parapety wewnętrzne – zamontować parapety z PCV <br/>	Drzwi wewnętrzne – do wymiany (łazienkowe i pokojowe) – skrzydła drzwiowe płytowe kompletne z ościeżnicami, zaopatrzone w klamki i zamki, drzwi łazienkowe płytowe z kratką nawiewną <br/>	Drzwi zewnętrzne – do wymiany (wejściowe) – skrzydło płytowe płaskie, drzwi zaopatrzone w zamek i wizjer zgodnie z zapisami zawartymi w STWiOR.<br/>Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych.<br/>Mieszkanie zlokalizowane w budynku mieszkalnym przy ul. Ciasna 7/9 w Zawierciu zostanie przystosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne, w tym osoby na wózku inwalidzkim. Mieszkanie nie posiada schodów zewnętrznych, wejście odbywa się z poziomu terenu o spadku nie większym niż 5%. Do budynków zastosowano drzwi wejściowe nisko progowe (próg 1 cm) o szerokości w świetle ościeżnic 0,9 m co pozwala na swobodne przejechanie wózkiem elektrycznym i manualnym.<br/>Odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych , zapewni lokatorom bezpieczne i płynne przemieszczanie po lokalu. Swobodny, szeroki przejazd nie ograniczy ruchów osobie z niepełnosprawnością, pozwoli na bezpieczne manipulowanie kołami wózka bez obawy o uraz rąk lub uszkodzenie ścian. <br/>Mieszkanie dla osób z niepełnosprawnością ruchową zapewniając swobodną przestrzeń ruchową. Umeblowanie mieszkania umożliwia swobodny do nich dostęp a wszystkie osprzęty elektryczne (gniazdka wtyczkowe i elektryczne) zamontowane będą na obniżonej wysokości. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z wymogami SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 4: <br/>„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” – remont mieszkania położonego przy ulicy Marszałkowska 8/1, realizowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, poddziałanie 10.2.5 Rozwój mieszkalnictwa o charakterze socjalnym w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy.<br/>Powierzchnia użytkowa - 40,95 m2 <br/>Kubatura - 106,06 m3 <br/>Wysokość kondygnacji - 2,59 m <br/>Ilość pomieszczeń (kuchnia .pokój, łazienka, wiatrołap) - 4 .<br/><br/>Obecnie lokal ten jest pustostanem i w celu przywrócenia jego funkcji mieszkaniowych należy dokonać jego remontu i częściowej przebudowy wewnątrz lokalu, przystosowując go do funkcji i warunków mieszkaniowych.<br/>W mieszkaniu będą prowadzone roboty rozbiórkowe, naprawcze, montażowe, remontowe w pełnej problematyce branżowej. <br/><br/>W mieszkaniu znajdować się będzie kuchnia, pokój mieszkalny, łazienka oraz wiatrołap. <br/>Zaprojektowano montaż pieca na pellet o 4 kW Klasa energetyczna A+ Pozwalający ogrzać pomieszczenie o kubaturze do 120 m3 ( indywidualnie dobrany projektowanej kubatury ogrzewanych pomieszczeń ) Przeznaczony do niewielkich pomieszczeń - kompaktowa obudowa, możliwość montażu na podłodze (wbudowane nóżki) lub z wykorzystaniem opcjonalnego zestawu montażowego do zamontowania na ścianie. Boczne lub tylne odprowadzenia spalin .Posiada automatyczne rozpalanie, możliwość ustawienia temperatury pomieszczenia i jej kontrolowania stopniową regulację mocy grzewczej , możliwość programowania tygodniowego , autonomiczną pracę do min. 8 godzin na jednym zbiorniku paliwa. Ponadto powinna być możliwość odwrócenia wentylatora nadmuchowego o np.180 st. i skierowania nadmuchu do tyłu przez ścianę do przyległego pomieszczenia - dystrybucja gorącego powietrza umożliwiając ogrzanie przyległego pomieszczenia znajdującego się za ścianą przy której zainstalowany jest piecyk. <br/><br/>Należy wykonać w całym mieszkaniu instalację elektryczną oświetlenia i gniazd wtykowych, instalację wodociągową, instalację kanalizacji sanitarnej oraz centralnego ogrzewania. <br/><br/>2.	SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PLANOWANYCH ROBÓT REMONTOWYCH: <br/>1)	demontaż wykładzin podłogowych pcv,<br/>2)	demontaż boazerii drewnianych ze ścian,<br/>3)	demontaż boazerii drewnianych z sufitów,<br/>4)	demontaż wyposażenia łazienki : wc, umywalka ,<br/>5)	skucie luźnych tynków na ścianach i sufitach przyjęto ok 40% powierzchni ścian,<br/>6)	demontaż drzwi wewnątrzlokalowych wraz z ościeżnicami,<br/>7)	demontaż drzwi wejściowych do lokalu,<br/>8)	demontaż żeliwnych pionów kanalizacyjnych,<br/>9)	demontaż elementów instalacji elektrycznej ze ścian i sufitów,<br/>10) obniżenie posadzek w celu wykonania izolacji podłóg<br/>11) wykonanie podkładu z chudego betonu gr 10 cm pod posadzki,<br/>12) wykonanie izolacji cieplnych pod posadzkowych z płyt styropianowych XPS o gr 15 cm<br/>13) wykonanie posadzki cementowej gr 6 cm zatartej na gładko przy użyciu miksokreta,<br/>14) demontaż elementów instalacji elektrycznej ze ścian i sufitów,<br/>15) uzupełnienie ubytków w tynkach na ścianach i sufitach,<br/>16) Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach,<br/>17) montaż sufitów podwieszanych z płyt gipsowo- kartonowych na ruszcie z profili stalowych,<br/>18) wymiana stolarki okiennej,<br/>19) wymiana parapetów okiennych wewnętrznych i zewnętrznych,<br/>20) montaż drzwi wejściowych do lokalu,<br/>21) montaż drzwi wewnętrznych w mieszkaniu,<br/>22) malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,<br/>23) ułożenie podłogi z paneli podłogowych,<br/>24) Wykonanie okładzin ścian łazienki i posadzki z płytek ceramicznych,<br/>25) ułożenie nowej instalacji elektrycznej w mieszkaniu wraz z osprzętem elektrycznym (gniazda wtykowe, włączniki prądowe, oprawy oświetleniowe sufitowe.<br/>26) wykonanie nowych pionów kanalizacyjnych,<br/>27) wykonanie nowych podejść kanalizacyjnych pod urządzenia sanitarne,<br/>28) montaż pieca na pellet o mocy minimum 4 kW ,<br/>29) montaż grzejnika łazienkowego elektrycznego,<br/>30) montaż bojlera elektrycznego,<br/>31) montaż miski ustępowej typu ,,Kompakt&#34;<br/>32) montaż kabiny prysznicowej wraz z niskim brodzikiem,<br/>33) montaż umywalki naściennej szerokości 50 cm w łazience,<br/>34)	·montaż stalowego zlewozmywaka dwukomorowego z ociekaczem wraz z szafką w pomieszczeniu kuchni,<br/>35) wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej oraz sporządzenie protokołów z pomiarów,<br/>36) montaż kuchenki elektrycznej czteropalnikowej wraz piekarnikiem elektrycznym o mocy 6,8 kW.<br/>37) wykonanie podejścia do budynku poprzez podniesienie poziomu kostki brukowej<br/>(likwidacja progu).<br/><br/>Izolacje termiczne: <br/>-	izolacja termiczna ścian zewnętrznych – niewykonana. <br/>-	izolacja termiczna posadzek w kuchni, pokoju i korytarzu – styropian gr. 8cm – planowany do wykonania<br/>-	okna – planowana wymiana<br/>-	drzwi zewnętrzne – planowana wymiana<br/><br/>Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne - masa uszczelniająca folia w płynie pod płytkami terakota w łazience (podłoga oraz ściany).<br/><br/>3.	WYKOŃCZENIE POMIESZCZEŃ. <br/>-	Tynki: Na ścianach i sufitach słabe stare tynki skuć i wykonać nowe tynki cementowo – wapienne, wykończone gładzią gipsową. <br/>-	Malowanie: Wszystkie ściany i sufity malować farbą emulsyjną w kolorach jasnych. W pomieszczeniach mokrych i aneksie kuchennym wykonać na ścianach glazurę do wysokości 200 cm. <br/>-	Podłogi: W pokoju wykonać podłogi z paneli drewnianych, w pomieszczeniach mokrych – terakota, podobnie w kuchni i korytarzu. <br/>-	Stolarka okienna- zamontować okna PCV o współczynniku 0,9 W/(m²·K) <br/>-	Parapety zewnętrzne – zamontować parapety stalowe. <br/>-	Parapety wewnętrzne – zamontować parapety z PCV zgodnie z zapisami zawartymi w STWiOR<br/>-	Drzwi wewnętrzne – do wymiany (łazienkowe, pokojowe)– skrzydła drzwiowe płytowe kompletne z ościeżnicami, zaopatrzone w klamki i zamki, drzwi łazienkowe płytowe z kratką nawiewną <br/>-	Drzwi zewnętrzne – (wejściowe) – skrzydło płytowe płaskie, drzwi zaopatrzone w zamek i wizjer zgodnie z zapisami zawartymi w STWiOR.<br/><br/>Istniejące mieszkanie jest w stanie technicznym złym. Należy wykonać wszystkie roboty budowlane, sanitarne i elektryczne, zgodnie z aktualne obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z wymogami SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.<br/>2.	W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych równoważnych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.<br/>Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> I. 1.	Wraz z ofertą należy złożyć (odpowiednio dla części nr 1-4):<br/><br/>1.1.	Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w zakresie wskazanym w rozdziale V SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ (odpowiednio dla Cz. 1-4). Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/><br/>1.2.	Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.<br/>II.Pełna nazwa zamówienia:<br/>Część nr 1: <br/>„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” – remont mieszkania położonego przy ulicy Aptecznej 19A/1, realizowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, poddziałanie 10.2.5 Rozwój mieszkalnictwa o charakterze socjalnym w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy.<br/><br/>Część nr 2: <br/>„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” – remont mieszkania położonego przy ulicy Ciasnej 7/8, realizowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, poddziałanie 10.2.5 Rozwój mieszkalnictwa o charakterze socjalnym w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy.<br/><br/>Część nr 3: <br/>„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” – remont mieszkania położonego przy ulicy Ciasnej 7/9, realizowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, poddziałanie 10.2.5 Rozwój mieszkalnictwa o charakterze socjalnym w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy.<br/><br/>Część nr 4: <br/>„Rewitalizacja budynków mieszkalnych w Zawierciu” – remont mieszkania położonego przy ulicy Marszałkowska 8/1, realizowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, poddziałanie 10.2.5 Rozwój mieszkalnictwa o charakterze socjalnym w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy.<br/><br/>III. Ze wzgl. na ogr. ilość znaków pozostałe informacje w SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/><br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.2. rozdz. XI SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Uwaga: <br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>4.	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/><br/>5.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału XI SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.<br/><br/>6.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 3 do SWZ.<br/>1.1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 3 do SWZ.<br/><br/>1.2.	Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.<br/><br/>2.	Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXIII SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-28 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ<br/>– odpowiednio dla zadania, na które Wykonawca składa ofertę.<br/>Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektr. (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifik.<br/>podpisem elektronicznym) lub w postaci elektr.opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>II. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem Platformy przetargowej.<br/>Zamawiający zaleca, aby oferta została utworzona w formacie .pdf oraz podpisana wewnętrznym podpisem elektr.<br/>– zgodnie z rozdz. VIII ust. 2 SWZ.<br/>W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać o obowiązku dołączenia do pliku stanowiącego ofertę<br/>także pliku podpisującego, który generuje się automat. podczas złożenia podpisu.<br/>III. c.d opisu przedmiotu zamówienia:<br/>dot. części 1-4:<br/>Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projekt., STWIORB, oraz przedmiary robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki doSWZ.<br/>Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.<br/>Obowiązującą formą wynagrodzenia jest cena ryczałtowo-kosztorysowa zawierająca wszelkie koszty związane z realizacją zadania (poza robotami ujawnionymi w trakcie ich wykonywania, nieobjętymi zamówieniem podstawowym lub robotami zamiennymi), a w szczególności związane z robotami przygot.i koszty urządzenia i utrzymania placu budowy, uporządkowania terenu po wykonaniu robót oraz wszelkie inne – potrzebne dla prawidłowego i zgodnego z prawem wykonania przedmiotu zamów.. Ponadto Wykonawca w cenie wyk.robót winien uwzględnić wszystkie koszty wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, z projektu budowlanego i specyfikacji technicznych wyk. i odbioru robót bud.załączonych w SWZ.<br/>Rozliczenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamów.nastąpi zgodnie z PPU - § 13.<br/>Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przed.umowy na nie mniej niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego robót.<br/>Okres rękojmi na przedmiot zam.wynosi 5 lat.<br/> Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: <br/>Celem wykonania obowiązków okr. w art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z zał.do SWZ przedmiaru robót (t.j. prace budowlane, instalacyjne, elektryczne, wykończeniowe) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w sposób okr. w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób: kierujących budową, wyk.usługi transportowe, dostawców materiałów bud., sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadz. dział. gosp., urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych W., wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.<br/>Wymagania dotyczące sposobu dok. zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Z. oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczeg.okr.w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącymi zał.nr 3 do SWZ.<br/>IV. Zamawiający wykluczy z post. Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) oraz w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczeg. rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dot. cz. 1-4).<br/>V. Zamawiający wymaga złożenia ośw., o którym mowa w art 125 ust 1 ustawy Pzp tylko w zakresie potwierdzającym brak<br/>podstaw wykluczenia z postępowania (dot. cz.1-4).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com