JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230811/0035231601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Plakatowanie materiałów do działań promocyjnych i edukacyjnych Zamku w Pieskowej Skale w ramach projektu „Wielokulturowa Rzeczpospolita” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAMEK KRÓLEWSKI NA WAWELU - PAŃSTWOWE ZBIORY SZTUKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000276009</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wawel 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-001</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamek@wawelzamek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wawel.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Plakatowanie materiałów do działań promocyjnych i edukacyjnych Zamku w Pieskowej Skale w ramach projektu „Wielokulturowa Rzeczpospolita” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-82032ec7-385b-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00352316</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00097840/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Druk plakatów, ulotek i folderów wraz z usługą plakatowania</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie realizowane będzie w ramach Projektu pn. „Wielokulturowa Rzeczpospolita-Zamek Pieskowa Skała” w ramach programu „KULTURA”/MECHANIZM FINANSOWY EOG 2014-2021 Działanie 1. Poprawa zarządzania dziedzictwem kulturowym Poddziałanie 1.1. Restauracja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/zamekkrolewskinawawelu <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Link do postępowania:<br/>https://portal.smartpzp.pl/zamekkrolewskinawawelu/public/postepowanie?postepowanie=50936065<br/>W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem dedykowanej<br/>platformy elektronicznej (&#34;Portalu&#34;). Portal jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zamekkrolewskinawawelu. Do<br/>założenia konta wymagane jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego albo podpisu zaufanego lub podpisu<br/>osobistego (e-dowód).<br/>Szczegółowe informacje dotyczące komunikacji znajdują się w pkt. 13 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja Wykonawcy z<br/>Zamawiającym (w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków) odbywa się za<br/>pośrednictwem konta utworzonego na Portalu.<br/>Do założenia konta wymagane jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego albo podpisu zaufanego lub podpisu<br/>osobistego (e-dowód).<br/>Wykonawca w celu złożenia oferty i prowadzenia w niniejszym postępowaniu komunikacji z Zamawiającym rejestruje się na Portalu i<br/>zakłada konto działając wedle następującej instrukcji: na stronie startowej Portalu należy użyć przycisku „Załóż konto” i uzupełnić<br/>dane Wykonawcy (przy uzupełnianiu tych danych należy wybrać odpowiednią formę prawną: „osoba fizyczna”, „jednoosobowa<br/>działalność gospodarcza”, „osoba prawna” lub „jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej”) i użyć przycisku<br/>„Dalej”. Na kolejnej stronie pt. „Rejestracja Użytkownika” utworzyć należy pierwsze konto Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy<br/>(utworzony na tym etapie Użytkownik Zewnętrzny Wykonawcy pełnić będzie także funkcję administratora kont pozostałych<br/>Użytkowników Zewnętrznych tego Wykonawcy). W tym celu trzeba: podać indywidualny login, który musi być aktywnym adresem<br/>mailowym, hasło dostępowe (minimum 10 znaków, złożone z małych i wielkich liter i znaku specjalnego np. !,@,#,$,%,^, !) oraz<br/>zaakceptować treść regulaminu korzystania z Portalu i wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z<br/>korzystaniem z Portalu. W następnej kolejności nacisnąć należy przycisk „Kontynuuj rejestrację” i przejść do strony pt.<br/>„Zatwierdzanie”, gdzie wyświetlona zostanie informacja: „Użytkownikowi rejestrującemu podmiot zostanie przypisana rola<br/>administratora podmiotu”. Następnie (w zależności od rodzaju posiadanego narzędzia) nacisnąć należy przycisk: „Potwierdź<br/>rejestrację e-dowodem”, „Potwierdź rejestrację profilem zaufanym” lub „Potwierdź rejestrację podpisem kwalifikowanym”, po czym<br/>nastąpi przeniesienie do aplikacji, która umożliwi potwierdzenie czynności założenia konta w Portalu przy pomocy przy pomocy<br/>wybranego narzędzia osoby zakładającej konto Wykonawcy (nie jest wymagane, aby była to osoba upoważniona do reprezentacji<br/>podmiotu). Po prawidłowym potwierdzeniu rejestracji przy pomocy któregokolwiek z narzędzi wymienionych powyżej następuje<br/>przeniesienie na stronę pt. „Raport z podpisywania/szyfrowania dokumentów”, na której wyświetlony zostaje komunikat: „Pomyślne<br/>utworzono użytkownika (podany przy rejestracji adres mailowy)” Na tej stronie dokonujący rejestracji może pobrać potwierdzenie<br/>dokonania tej czynności (plik w formacie .pdf). Zamawiający zaleca pobranie tego potwierdzenia.<br/>Wykonawca w celu złożenia oferty i prowadzenia w niniejszym postępowaniu komunikacji z Zamawiającym rejestruje się na Portalu i<br/>zakłada konto działając wedle instrukcji zawartej w Rozdziale 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest<br/>Zamek Królewski na Wawelu – Państwowe Zbiory Sztuki, adres: Wawel 5, 31-011 Kraków, telefon: 12 422 51 55, fax: (12) 421 51<br/>77, NIP: 6750004459; REGON: 000276009 e-mail: zamek@wawelzamek.pl, adres strony internetowej: www.wawel.krakow.pl<br/>2 W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za<br/>pośrednictwem adresu e mail: iod@wawelzamek.pl.<br/>3 Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.<br/>4 Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.<br/>5 Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z uwzględnieniem przepisów w zakresie<br/>zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.<br/>6 Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku<br/>zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu<br/>okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako<br/>najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).<br/>7 Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:<br/>- dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego;<br/>8 Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może<br/>wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania<br/>lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wystąpienie<br/>z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZP-271-36a/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Plakatowanie w mieście Kraków.<br/>w ilości 280 szt. x 14 dni - termin sierpień/wrzesień 2023<br/>w ilości 280 szt. x 7 dni - termin sierpień/wrzesień 2023 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79341000-6 - Usługi reklamowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79342200-5 - Usługi w zakresie promocji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryterium; Łączna cena ofertowa brutto (C) – waga 60%, maksymalna Liczba punktów; 60.<br/>Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i wyliczona będzie według wzoru opisanego poniżej.<br/>Sposób oceny według wzoru:<br/><br/>	Cena najtańszej oferty<br/>C = ------------------------- x 60pkt<br/> Cena badanej oferty<br/>Punkty wyliczone na podstawie wzoru zostaną przedstawione, jako cyfry z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2.	„Dodatkowe lokalizacje nośników reklamowych” waga 40%, maksymalna liczba punktów: 40.<br/>1)	punkty w kryterium „Dodatkowe lokalizacje nośników reklamowych” zostaną przyznane na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie liczby lokalizacji nośników reklamowych – słupów wielkoformatowych – spełniających wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, a wskazanych w dokumencie przedmiotowym, o którym mowa w pkt 9.1 a) niniejszej Specyfikacji. Dokonując oceny w tym kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie nośniki powyżej 47 słupów wielkoformatowych wykazanych przez Wykonawcę.<br/>2)	Punkty w tym kryterium zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami:<br/>a)	za przedstawienie co najmniej 5 dodatkowych nośników Zamawiający przyzna 10 punktów;<br/>b)	za przedstawienie co najmniej 10 dodatkowych nośników Zamawiający przyzna 20 punktów;<br/>c)	za przedstawienie co najmniej 15 dodatkowych nośników Zamawiający przyzna 30 punktów.<br/>d)	za przedstawienie co najmniej 20 dodatkowych nośników Zamawiający przyzna 40 punktów<br/>3)	maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 40.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„Dodatkowe lokalizacje nośników reklamowych”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Plakatowanie w mieście Katowice i Sosnowiec:<br/>Dla Katowic<br/>w ilości 280 szt. x 14 dni- termin sierpień/wrzesień 2023<br/>w ilości 130 szt. x 7 dni- termin sierpień/wrzesień 2023<br/>Dla Sosnowca<br/>w ilości 130 szt. x 7 dni- termin sierpień/wrzesień 2023 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79341000-6 - Usługi reklamowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79342200-5 - Usługi w zakresie promocji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryterium; Łączna cena ofertowa brutto (C) – waga 60%, maksymalna Liczba punktów; 60.<br/>Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i wyliczona będzie według wzoru opisanego poniżej.<br/>Sposób oceny według wzoru:<br/><br/>	Cena najtańszej oferty<br/>C = ------------------------- x 60pkt<br/> Cena badanej oferty<br/>Punkty wyliczone na podstawie wzoru zostaną przedstawione, jako cyfry z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2.	„Dodatkowe lokalizacje nośników reklamowych” waga 40%, maksymalna liczba punktów: 40.<br/>1)	punkty w kryterium „Dodatkowe lokalizacje nośników reklamowych” zostaną przyznane na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie liczby lokalizacji nośników reklamowych – słupów wielkoformatowych – spełniających wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, a wskazanych w dokumencie przedmiotowym, o którym mowa w pkt 9.1 a) niniejszej Specyfikacji. Dokonując oceny w tym kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie nośniki powyżej 47 słupów wielkoformatowych wykazanych przez Wykonawcę.<br/>2)	Punkty w tym kryterium zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami:<br/>a)	za przedstawienie co najmniej 5 dodatkowych nośników Zamawiający przyzna 10 punktów;<br/>b)	za przedstawienie co najmniej 10 dodatkowych nośników Zamawiający przyzna 20 punktów;<br/>c)	za przedstawienie co najmniej 15 dodatkowych nośników Zamawiający przyzna 30 punktów.<br/>d)	za przedstawienie co najmniej 20 dodatkowych nośników Zamawiający przyzna 40 punktów<br/>3)	maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 40.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„Dodatkowe lokalizacje nośników reklamowych”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Plakatowanie w mieście Częstochowa:<br/>w ilości 80 szt. x 14 dni- termin sierpień/wrzesień 2023 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79341000-6 - Usługi reklamowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79342200-5 - Usługi w zakresie promocji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryterium: Łączna cena ofertowa brutto (C) – waga 60%, maksymalna Liczba punktów; 60.<br/>Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i wyliczona będzie według wzoru opisanego poniżej.<br/>Sposób oceny według wzoru:<br/><br/>	Cena najtańszej oferty<br/>C = ------------------------- x 60pkt<br/> Cena badanej oferty<br/>Punkty wyliczone na podstawie wzoru zostaną przedstawione, jako cyfry z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2.	Kryterium: „Dodatkowe lokalizacje nośników reklamowych” waga 40%, maksymalna liczba punktów: 40.<br/>1)	punkty w kryterium „Dodatkowe lokalizacje nośników reklamowych” zostaną przyznane na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie liczby lokalizacji nośników reklamowych – słupów wielkoformatowych – spełniających wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, a wskazanych w dokumencie przedmiotowym, o którym mowa w pkt 9.1 a) niniejszej Specyfikacji. Dokonując oceny w tym kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie nośniki powyżej 14 słupów wielkoformatowych wykazanych przez Wykonawcę.<br/>2)	Punkty w tym kryterium zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami:<br/>a)	za przedstawienie co najmniej 5 dodatkowych nośników Zamawiający przyzna 10 punktów;<br/>b)	za przedstawienie co najmniej 10 dodatkowych nośników Zamawiający przyzna 20 punktów;<br/>c)	za przedstawienie co najmniej 15 dodatkowych nośników Zamawiający przyzna 30 punktów.<br/>d)	za przedstawienie co najmniej 20 dodatkowych nośników Zamawiający przyzna 40 punktów<br/>3)	maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 40.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe lokalizacje nośników reklamowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Plakatowanie w mieście Łódź:<br/>W ilości 280 szt. x 14 dni- termin sierpień/wrzesień 2023 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79341000-6 - Usługi reklamowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79342200-5 - Usługi w zakresie promocji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryterium; Łączna cena ofertowa brutto (C) – waga 60%, maksymalna Liczba punktów; 60.<br/>Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i wyliczona będzie według wzoru opisanego poniżej.<br/>Sposób oceny według wzoru:<br/><br/>	Cena najtańszej oferty<br/>C = ------------------------- x 60pkt<br/> Cena badanej oferty<br/>Punkty wyliczone na podstawie wzoru zostaną przedstawione, jako cyfry z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2.	„Dodatkowe lokalizacje nośników reklamowych” waga 40%, maksymalna liczba punktów: 40.<br/>1)	punkty w kryterium „Dodatkowe lokalizacje nośników reklamowych” zostaną przyznane na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie liczby lokalizacji nośników reklamowych – słupów wielkoformatowych – spełniających wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, a wskazanych w dokumencie przedmiotowym, o którym mowa w pkt 9.1 a) niniejszej Specyfikacji. Dokonując oceny w tym kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie nośniki powyżej 47 słupów wielkoformatowych wykazanych przez Wykonawcę.<br/>2)	Punkty w tym kryterium zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami:<br/>a)	za przedstawienie co najmniej 5 dodatkowych nośników Zamawiający przyzna 10 punktów;<br/>b)	za przedstawienie co najmniej 10 dodatkowych nośników Zamawiający przyzna 20 punktów;<br/>c)	za przedstawienie co najmniej 15 dodatkowych nośników Zamawiający przyzna 30 punktów.<br/>d)	za przedstawienie co najmniej 20 dodatkowych nośników Zamawiający przyzna 40 punktów<br/>3)	maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 40.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe lokalizacje nośników reklamowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Plakatowanie w mieście Kielce:<br/>W ilości 80 szt. x 14 dni- termin sierpień/wrzesień 2023 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79341000-6 - Usługi reklamowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79342200-5 - Usługi w zakresie promocji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryterium: Łączna cena ofertowa brutto (C) – waga 60%, maksymalna Liczba punktów; 60.<br/>Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i wyliczona będzie według wzoru opisanego poniżej.<br/>Sposób oceny według wzoru:<br/><br/>	Cena najtańszej oferty<br/>C = ------------------------- x 60pkt<br/> Cena badanej oferty<br/>Punkty wyliczone na podstawie wzoru zostaną przedstawione, jako cyfry z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2.	Kryterium: „Dodatkowe lokalizacje nośników reklamowych” waga 40%, maksymalna liczba punktów: 40.<br/>1)	punkty w kryterium „Dodatkowe lokalizacje nośników reklamowych” zostaną przyznane na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie liczby lokalizacji nośników reklamowych – słupów wielkoformatowych – spełniających wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, a wskazanych w dokumencie przedmiotowym, o którym mowa w pkt 9.1 a) niniejszej Specyfikacji. Dokonując oceny w tym kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie nośniki powyżej 14 słupów wielkoformatowych wykazanych przez Wykonawcę.<br/>2)	Punkty w tym kryterium zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami:<br/>a)	za przedstawienie co najmniej 5 dodatkowych nośników Zamawiający przyzna 10 punktów;<br/>b)	za przedstawienie co najmniej 10 dodatkowych nośników Zamawiający przyzna 20 punktów;<br/>c)	za przedstawienie co najmniej 15 dodatkowych nośników Zamawiający przyzna 30 punktów.<br/>d)	za przedstawienie co najmniej 20 dodatkowych nośników Zamawiający przyzna 40 punktów<br/>3)	maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 40.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe lokalizacje nośników reklamowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>6.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie ustanawia w tym zakresie żadnych wymagań.<br/>6.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie ustanawia w tym zakresie żadnych wymagań.<br/>6.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie ustanawia w tym zakresie żadnych wymagań.<br/>6.4 zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna dla każdej części, że Wykonawca potwierdził spełnianie tego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli<br/>wykaże, że w okresie trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na plakatowaniu na nośnikach reklamowych materiałów promocyjnych.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie tego warunku udziału w postępowaniu musi wykazać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>6.5 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6.6 Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>b) Informacja z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych, w zakresie art. 7 ust 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do tego rejestru, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa:<br/>a) Sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji wykaz wykonanych usług a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane;<br/>b) dowody określające czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1 Na potwierdzenie, że zaoferowane usługi spełniają wymagania Zamawiającego określone w Opisie Przedmiotu<br/>Zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wykaz nośników reklamowych – słupów<br/>wielkoformatowych:<br/>W części I: – posadowionych w obrębie pierwszej i drugiej obwodnicy Krakowa;<br/>W części od II do VI: posadowionych w obrębie centrum poszczególnych miast;<br/>którymi Wykonawca dysponuje, obejmujący co najmniej: wskazaniem lokalizacji nośnika (ulica), jego powierzchni<br/>reklamowej i podstawy prawnej sytuowania nośnika reklamowego w danym miejscu (datę wydania i numer decyzji<br/>pozwolenia na budowę, pozwolenia na posadowienie w obrębie pasa drogowego lub innego aktu administracyjnego).<br/>Dokument musi zawierać co najmniej informacje zawarte we wzorze dokumentu przedmiotowego, stanowiącego Załącznik<br/>nr 9 do niniejszej Specyfikacji. Do wykazu należy dołączyć dowody w formie dokumentów potwierdzających prawo do<br/>użytkowania nośników reklamowych wymienionych w wykazie, w okresach niezbędnych do wykonania zamówienia.<br/>2 Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą<br/>niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>UWAGA!<br/>Jeśli Wykonawca nie przedłoży wymaganej ilości nośników dla danej części na którą składa ofertę, Zamawiający wezwie<br/>wykonawcą jednokrotnie do złożenia wykazu zawierającego wymaganą ilość nośników i wymagane informacje wskazane<br/>wyżej, pod rygorem odrzucenia oferty. Wezwaniu i uzupełnieniu nie podlegają ilości nośników wskazane dla celów kryteriów<br/>oceny ofert. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wykaz nośników reklamowych – słupów wielkoformatowych:<br/>Dla Części I, II, IV - dla 47 ( czterdziestu siedmiu) nośników reklamowych – słupów wielkoformatowych – spełniających wymagania, o których mowa w pkt 4.6 SWZ, posadowionymi w obrębie pierwszej i drugiej obwodnicy Krakowa, dla części I oraz posadowionymi w obrębie centrum miast dla części II, IV , którymi Wykonawca dysponuje, obejmujący co najmniej:<br/>wskazaniem lokalizacji nośnika (ulica), jego powierzchni reklamowej i podstawy prawnej sytuowania nośnika reklamowego w danym miejscu (datę wydania i numer decyzji pozwolenia na budowę, pozwolenia na posadowienie w obrębie pasa drogowego lub innego aktu administracyjnego). Dokument musi zawierać co najmniej informacje zawarte we wzorze dokumentu przedmiotowego, stanowiącego Załącznik nr 9 do Specyfikacji. Do wykazu należy dołączyć dowody w formie dokumentów potwierdzających prawo do użytkowania nośników reklamowych wymienionych w wykazie, w okresach niezbędnych do wykonania zamówienia.<br/>Dla Części III i V - dla 14 (czternastu) nośników reklamowych- słupów wielkoformatowych - spełniających wymagania, o których mowa w pkt 4.6 SWZ, posadowionymi w obrębie centrum miast, którymi Wykonawca dysponuje, obejmujący co najmniej:<br/>wskazaniem lokalizacji nośnika (ulica), jego powierzchni reklamowej i podstawy prawnej sytuowania nośnika reklamowego w danym miejscu (datę wydania i numer decyzji pozwolenia na budowę, pozwolenia na posadowienie w obrębie pasa drogowego lub innego aktu administracyjnego). Dokument musi zawierać co najmniej informacje zawarte we wzorze dokumentu przedmiotowego, stanowiącego Załącznik nr 9 do Specyfikacji. Do wykazu należy dołączyć dowody w formie dokumentów potwierdzających prawo do użytkowania nośników reklamowych wymienionych w wykazie, w okresach niezbędnych do wykonania zamówienia. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę stanowi wypełniony Formularz Ofertowy (sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej<br/>Specyfikacji) wraz z Formularzem Cenowym (sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej<br/>Specyfikacji).<br/>Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:<br/>a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 8.2 niniejszej Specyfikacji, wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów;<br/>b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby, chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 15.4 lit a);<br/>c) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;<br/>d) zobowiązania wymagane postanowieniami pkt. 11.3, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 15.4 a);<br/>e) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy<br/>Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji;<br/>f) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia wymagane<br/>postanowieniami pkt. 8.2, 10.3 i 12.5 niniejszej Specyfikacji (sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji lub 4a w przypadku podmiotu udostępniającego zasoby).<br/>g) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 9 niniejszej Specyfikacji (Załącznik nr 9 plus dokumenty potwierdzające prawo do użytkowania). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1, art. 7 ust 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz w art. 109 ust. 1 pkt 2-5 i 7-10<br/>ustawy Pzp., natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z Rozdziałem 6<br/>niniejszej Specyfikacji.<br/>3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.2<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4 W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego:<br/>4.1 w pkt. 6.4 niniejszej Specyfikacji wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia<br/>4.2 w pkt. 6.4 niniejszej Specyfikacji wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy<br/>wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, które usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy.<br/>4.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie<br/>Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 8.7, przy czym<br/>podmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt 8.7 pkt a) składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy<br/>wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 6.4 niniejszej Specyfikacji. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści Umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Katalog zmian określa § 10 projektu umowy (załącznik Nr 7). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-08-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/zamekkrolewskinawawelu/public/postepowanie?postepowanie=51717856</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-08-21 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-09-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamówienie realizowane będzie w ramach Projektu pn. „Wielokulturowa Rzeczpospolita-Zamek Pieskowa Skała” w ramach<br/>programu „KULTURA”/MECHANIZM FINANSOWY EOG 2014-2021<br/>Działanie 1. Poprawa zarządzania dziedzictwem kulturowym<br/>Poddziałanie 1.1. Restauracja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego<br/>Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazane są nazwy handlowe firmy, towaru lub<br/>produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych<br/>(technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne<br/>z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć<br/>rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Na<br/>Wykonawcy leży ciężar udowodnienia że zaoferowane elementy mają cechy równoważne do wskazanych w dokumentacji.<br/>W przypadku gdy opis przedmiotu niniejszego zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji<br/>technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązań<br/>równoważnych, pod warunkiem, że udowodni on, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają<br/>wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com