JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231025/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20231025/0046164201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na zadania </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 932712041</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Łączna 1c</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Trzebnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">713870617</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">drogi@powiat.trzebnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.drogi.trzebnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na zadania </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-039ba5f5-731a-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00461642</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00064611/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 ZUD powiatowych w sezonie 2023/2024 z podziałem na zadania</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/drogi_trzebnica <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/drogi_trzebnica</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem :<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/drogi_trzebnica.<br/>3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:<br/>- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w<br/>postępowaniu;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;<br/>- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;<br/>- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;<br/>- przesyłania odwołania/inne<br/>odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące<br/>odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na<br/>platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/>wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.<br/>5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może<br/>trafić do folderu SPAM.<br/>6. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl<br/>7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/>linkiem https://platformazakupowa.pl/pn/drogi_trzebnica w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/drogi_trzebnica<br/>8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z<br/>platformazakupowa.pl,<br/>Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane<br/>elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w<br/>tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty<br/>Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest pracownik Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: drogi@powiat.trzebnica.pl.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, a w przypadku zawarcia umowy również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu wykonania umowy zawartej w wyniku wyboru w postępowaniu oferty jako najkorzystniejszej.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DTiZP/200/13/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na zadania:<br/>	zadanie nr 1 – zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych, teren gminy Wisznia Mała - czas pracy około 200 godz. i całomiesięczny dyżur.<br/>Zamówienie obejmuje:<br/>- odśnieżanie jezdni przy użyciu własnego sprzętu (z wyjątkiem zad. nr 2a, gdzie sprzęt w postaci piaskarki i pługa średniego zostanie użyczony przez Zamawiającego),<br/>- posypywanie materiałami szorstkimi występującej śliskości zimowej, gołoledzi i lodowicy, oraz w miejscach uciążliwych dla ruchu takich jak: zakręty, spadki, wzniesienia i skrzyżowania dróg.<br/>Ponadto:<br/>1) Utrzymanie dróg ma być zgodnie z odpowiadającymi standardami oraz załączoną mapą, które stanowią załącznik do wzoru umowy. <br/>2) Wykonawca będzie zgłaszał każdy wyjazd sprzętu na podany numer telefonu dyżurnemu ZDP. W komunikacie będzie zobowiązany podać imię i nazwisko, nr rejestracyjny sprzętu oraz czas rozpoczęcia i zakończenia posypywania na drodze na wygranym zadaniu.<br/>3) Wyjazd sprzętu odbywać się będzie na zlecenie dyżurnego ZDP i monitorowany będzie GPS. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wykazu pracy sprzętu, w którym podany będzie numer rejestracyjny samochodu, trasa, ilość godzin i stan pogody oraz inne istotne informacje, np. które drogi są zawiewane, gdzie wystąpiła gołoledź itp. Zamieszczone w wykazie godziny pracy sprzętu na dane zadanie winny być potwierdzone kartami drogowymi. Dokumenty te, po zatwierdzeniu przez pracownika ZDP, stanowić będą podstawę rozliczenia wykonawcy z przedmiotu zamówienia i wystawienia faktury.<br/>4) Czas posypywania lub odśnieżania liczony będzie od momentu wjazdu na drogę na zadaniu aż do zakończenia na ostatnim odcinku drogi na zadaniu. Z naliczonego czasu zostanie odjęty czas przejazdu i ponownego załadunku materiału.<br/>5) Po podpisaniu umowy na ZUD w ciągu 7 dni wykonawca podstawi jednostkę sprzętową w celu stwierdzenia 100 % gotowości sprzętu do świadczenia usług.<br/>6) Na całość zadania materiał zapewnia Zamawiający.<br/>7) Wykonawca wskaże miejsce składowania materiału do ZUD - nie dalej niż 35 km od granic administracyjnych Trzebnicy.<br/>8) Materiał przekazywany będzie protokolarnie.<br/>9) Wykonawca poda w ofercie cenę pracy sprzętu za 1 godz. i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru.<br/>10) W cenę pracy sprzętu i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru wliczone są wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy, w tym załadunku materiału.<br/>11) Przez pojęcie „miesiąca kalendarzowego pełnienia dyżuru” rozumie się pozostawanie w gotowości do świadczenia usługi w wymiarze 24 godzin na dobę w każdym dniu miesiąca w bazie Wykonawcy.<br/>12) W przypadku nie wywiązania się lub nienależytego wywiązywania się z prac objętych zamówieniem wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za szkody i krzywdy poniesione przez użytkowników dróg.<br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:<br/>- SWZ,<br/>- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (stanowiąca załącznik nr 7 do niniejszej SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym zadaniu (Cr) = 40 pkt<br/>- Cena - stawka za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w bazie Wyk. (Cd) = 30pkt<br/>- Czas rozpoczęcia pracy przy ZUD przez jedn. sprzętową na drodze na wygranym zadaniu (R) = 30<br/>pkt<br/>2. Kryterium cena za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym zadaniu (Cr):<br/>Kryterium „Cr” będzie rozpatrywane na podst. ceny brutto za 1 godz. pracy sprzętu na wygranym zad.,<br/>podanej przez Wykon. w F. O.<br/>Zam. ofercie o najniższej cenie przyzna 40 pkt, a każdej następnej zostanie przyznana liczba mniejsza,<br/>według wzoru:<br/>Cr min<br/>Cr = -------------- x 40 pkt<br/>Cr o<br/>Cr - ilość punktów przyznana ofercie za kryterium ceny brutto za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym<br/>zadaniu,<br/>Cr min - najniższa cena brutto za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym zadaniu z ocenianych ofert<br/>(zł),<br/>Cr o - cena brutto za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym zadaniu badanej oferty (zł).<br/>3. Kryterium cena brutto - stawka za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w bazie<br/>Wykonawcy (Cd) na wygranym zadaniu:<br/>Kryterium „Cd” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto - stawki miesięcznej za miesiąc<br/>kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w bazie Wykonawcy, podanej przez Wykonawcę w<br/>Formularzu Oferty wg następującego podziału:<br/>- 2.000 zł brutto otrzyma 30 pkt,<br/>- 2.500 zł brutto otrzyma 15 pkt,<br/>- 2.700 zł brutto otrzyma 0 pkt,<br/>Wykonawca może zaproponować wyłącznie następujące stawki za miesiąc kalendarzowy pełnienia<br/>dyżuru sprzętu z obsługą w bazie Wykonawcy:<br/>- 2.000 zł brutto ,<br/>- 2.500 zł brutto,<br/>- 2.700 zł brutto,<br/>Inna proponowana stawka nie będzie brana pod uwagę – oferta otrzyma 0 pkt.<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 30 pkt, a każdej następnej zostanie przyporządkowana<br/>liczba pkt. proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>Cd min<br/>Cd = -------------- x 30 pkt<br/>Cd o<br/>Cd - ilość pkt. przyznana ofercie za kryterium ceny brutto - stawki miesięcznej za miesiąc kalendarzowy<br/>pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w bazie Wykonawcy,<br/>Cd min - najniższa cena brutto - stawka miesięczna za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu<br/>z obsługą w bazie Wykonawcy (zł),<br/>Cd o - cena brutto - stawka miesięczna za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w<br/>bazie Wykonawcy badanej oferty (zł).<br/>4. Kryterium „pracy przy ZUD (posypywania lub odśnieżania) przez jednostkę sprzętową na drodze na<br/>wygranym zadaniu (R)”:<br/>W zakresie kryterium R przyjmuje się, że czas na załadunek, dojazd na rozpoczęcie akcji na zadaniu<br/>wynosi:<br/>- 1,5 godz. otrzyma 0 pkt.,<br/>- 1 godz. otrzyma 30 pkt..<br/>Wykonawca może zaproponować rozpoczęcie zadania w następującym czasie:<br/>1,5 godz. lub 1 godz. Inny proponowany czas rozpoczęcia akcji ZUD nie będzie brany pod uwagę –<br/>oferta otrzyma 0 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas rozpoczęcia zadania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">cena za pełnienie dyżuru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na zadania: zadanie nr 2 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych, teren gminy Trzebnica – północ - czas pracy około 200 godz. i całomiesięczny dyżur.<br/>Zamówienie obejmuje:<br/>- odśnieżanie jezdni przy użyciu własnego sprzętu (z wyjątkiem zad. nr 2a, gdzie sprzęt w postaci piaskarki i pługa średniego zostanie użyczony przez Zamawiającego),<br/>- posypywanie materiałami szorstkimi występującej śliskości zimowej, gołoledzi i lodowicy, oraz w miejscach uciążliwych dla ruchu takich jak: zakręty, spadki, wzniesienia i skrzyżowania dróg.<br/>Ponadto:<br/>1) Utrzymanie dróg ma być zgodnie z odpowiadającymi standardami oraz załączoną mapą, które stanowią załącznik do wzoru umowy. <br/>2) Wykonawca będzie zgłaszał każdy wyjazd sprzętu na podany numer telefonu dyżurnemu ZDP. W komunikacie będzie zobowiązany podać imię i nazwisko, nr rejestracyjny sprzętu oraz czas rozpoczęcia i zakończenia posypywania na drodze na wygranym zadaniu.<br/>3) Wyjazd sprzętu odbywać się będzie na zlecenie dyżurnego ZDP i monitorowany będzie GPS. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wykazu pracy sprzętu, w którym podany będzie numer rejestracyjny samochodu, trasa, ilość godzin i stan pogody oraz inne istotne informacje, np. które drogi są zawiewane, gdzie wystąpiła gołoledź itp. Zamieszczone w wykazie godziny pracy sprzętu na dane zadanie winny być potwierdzone kartami drogowymi. Dokumenty te, po zatwierdzeniu przez pracownika ZDP, stanowić będą podstawę rozliczenia wykonawcy z przedmiotu zamówienia i wystawienia faktury.<br/>4) Czas posypywania lub odśnieżania liczony będzie od momentu wjazdu na drogę na zadaniu aż do zakończenia na ostatnim odcinku drogi na zadaniu. Z naliczonego czasu zostanie odjęty czas przejazdu i ponownego załadunku materiału.<br/>5) Po podpisaniu umowy na ZUD w ciągu 7 dni wykonawca podstawi jednostkę sprzętową w celu stwierdzenia 100 % gotowości sprzętu do świadczenia usług.<br/>6) Na całość zadania materiał zapewnia Zamawiający.<br/>7) Wykonawca wskaże miejsce składowania materiału do ZUD - nie dalej niż 35 km od granic administracyjnych Trzebnicy.<br/>8) Materiał przekazywany będzie protokolarnie.<br/>9) Wykonawca poda w ofercie cenę pracy sprzętu za 1 godz. i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru.<br/>10) W cenę pracy sprzętu i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru wliczone są wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy, w tym załadunku materiału.<br/>11) Przez pojęcie „miesiąca kalendarzowego pełnienia dyżuru” rozumie się pozostawanie w gotowości do świadczenia usługi w wymiarze 24 godzin na dobę w każdym dniu miesiąca w bazie Wykonawcy.<br/>12) W przypadku nie wywiązania się lub nienależytego wywiązywania się z prac objętych zamówieniem wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za szkody i krzywdy poniesione przez użytkowników dróg.<br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:<br/>- SWZ,<br/>- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (stanowiąca załącznik nr 7 do niniejszej SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym zadaniu (Cr) = 40 pkt<br/>- Cena - stawka za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w bazie Wyk. (Cd) = 30pkt<br/>- Czas rozpoczęcia pracy przy ZUD przez jedn. sprzętową na drodze na wygranym zadaniu (R) = 30<br/>pkt<br/>2. Kryterium cena za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym zadaniu (Cr):<br/>Kryterium „Cr” będzie rozpatrywane na podst. ceny brutto za 1 godz. pracy sprzętu na wygranym zad.,<br/>podanej przez Wykon. w F. O.<br/>Zam. ofercie o najniższej cenie przyzna 40 pkt, a każdej następnej zostanie przyznana liczba mniejsza,<br/>według wzoru:<br/>Cr min<br/>Cr = -------------- x 40 pkt<br/>Cr o<br/>Cr - ilość punktów przyznana ofercie za kryterium ceny brutto za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym<br/>zadaniu,<br/>Cr min - najniższa cena brutto za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym zadaniu z ocenianych ofert<br/>(zł),<br/>Cr o - cena brutto za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym zadaniu badanej oferty (zł).<br/>3. Kryterium cena brutto - stawka za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w bazie<br/>Wykonawcy (Cd) na wygranym zadaniu:<br/>Kryterium „Cd” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto - stawki miesięcznej za miesiąc<br/>kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w bazie Wykonawcy, podanej przez Wykonawcę w<br/>Formularzu Oferty wg następującego podziału:<br/>- 2.000 zł brutto otrzyma 30 pkt,<br/>- 2.500 zł brutto otrzyma 15 pkt,<br/>- 2.700 zł brutto otrzyma 0 pkt,<br/>Wykonawca może zaproponować wyłącznie następujące stawki za miesiąc kalendarzowy pełnienia<br/>dyżuru sprzętu z obsługą w bazie Wykonawcy:<br/>- 2.000 zł brutto ,<br/>- 2.500 zł brutto,<br/>- 2.700 zł brutto,<br/>Inna proponowana stawka nie będzie brana pod uwagę – oferta otrzyma 0 pkt.<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 30 pkt, a każdej następnej zostanie przyporządkowana<br/>liczba pkt. proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>Cd min<br/>Cd = -------------- x 30 pkt<br/>Cd o<br/>Cd - ilość pkt. przyznana ofercie za kryterium ceny brutto - stawki miesięcznej za miesiąc kalendarzowy<br/>pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w bazie Wykonawcy,<br/>Cd min - najniższa cena brutto - stawka miesięczna za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu<br/>z obsługą w bazie Wykonawcy (zł),<br/>Cd o - cena brutto - stawka miesięczna za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w<br/>bazie Wykonawcy badanej oferty (zł).<br/>4. Kryterium „pracy przy ZUD (posypywania lub odśnieżania) przez jednostkę sprzętową na drodze na<br/>wygranym zadaniu (R)”:<br/>W zakresie kryterium R przyjmuje się, że czas na załadunek, dojazd na rozpoczęcie akcji na zadaniu<br/>wynosi:<br/>- 1,5 godz. otrzyma 0 pkt.,<br/>- 1 godz. otrzyma 30 pkt..<br/>Wykonawca może zaproponować rozpoczęcie zadania w następującym czasie:<br/>1,5 godz. lub 1 godz. Inny proponowany czas rozpoczęcia akcji ZUD nie będzie brany pod uwagę –<br/>oferta otrzyma 0 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas rozpoczęcia zadania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">cena za pełnienie dyżuru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na zadania:	zadanie nr 2a - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych , teren gminy Trzebnica – południe - czas pracy około 200 godz. i całomiesięczny dyżur.<br/>. Zamówienie obejmuje:<br/>- odśnieżanie jezdni przy użyciu własnego sprzętu (z wyjątkiem zad. nr 2a, gdzie sprzęt w postaci piaskarki i pługa średniego zostanie użyczony przez Zamawiającego),<br/>- posypywanie materiałami szorstkimi występującej śliskości zimowej, gołoledzi i lodowicy, oraz w miejscach uciążliwych dla ruchu takich jak: zakręty, spadki, wzniesienia i skrzyżowania dróg.<br/>Ponadto:<br/>1) Utrzymanie dróg ma być zgodnie z odpowiadającymi standardami oraz załączoną mapą, które stanowią załącznik do wzoru umowy. <br/>2) Wykonawca będzie zgłaszał każdy wyjazd sprzętu na podany numer telefonu dyżurnemu ZDP. W komunikacie będzie zobowiązany podać imię i nazwisko, nr rejestracyjny sprzętu oraz czas rozpoczęcia i zakończenia posypywania na drodze na wygranym zadaniu.<br/>3) Wyjazd sprzętu odbywać się będzie na zlecenie dyżurnego ZDP i monitorowany będzie GPS. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wykazu pracy sprzętu, w którym podany będzie numer rejestracyjny samochodu, trasa, ilość godzin i stan pogody oraz inne istotne informacje, np. które drogi są zawiewane, gdzie wystąpiła gołoledź itp. Zamieszczone w wykazie godziny pracy sprzętu na dane zadanie winny być potwierdzone kartami drogowymi. Dokumenty te, po zatwierdzeniu przez pracownika ZDP, stanowić będą podstawę rozliczenia wykonawcy z przedmiotu zamówienia i wystawienia faktury.<br/>4) Czas posypywania lub odśnieżania liczony będzie od momentu wjazdu na drogę na zadaniu aż do zakończenia na ostatnim odcinku drogi na zadaniu. Z naliczonego czasu zostanie odjęty czas przejazdu i ponownego załadunku materiału.<br/>5) Po podpisaniu umowy na ZUD w ciągu 7 dni wykonawca podstawi jednostkę sprzętową w celu stwierdzenia 100 % gotowości sprzętu do świadczenia usług.<br/>6) Na całość zadania materiał zapewnia Zamawiający.<br/>7) Wykonawca wskaże miejsce składowania materiału do ZUD - nie dalej niż 35 km od granic administracyjnych Trzebnicy.<br/>8) Materiał przekazywany będzie protokolarnie.<br/>9) Wykonawca poda w ofercie cenę pracy sprzętu za 1 godz. i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru.<br/>10) W cenę pracy sprzętu i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru wliczone są wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy, w tym załadunku materiału.<br/>11) Przez pojęcie „miesiąca kalendarzowego pełnienia dyżuru” rozumie się pozostawanie w gotowości do świadczenia usługi w wymiarze 24 godzin na dobę w każdym dniu miesiąca w bazie Wykonawcy.<br/>12) W przypadku nie wywiązania się lub nienależytego wywiązywania się z prac objętych zamówieniem wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za szkody i krzywdy poniesione przez użytkowników dróg.<br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:<br/>- SWZ,<br/>- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (stanowiąca załącznik nr 7 do niniejszej SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym zadaniu (Cr) = 40 pkt<br/>- Cena - stawka za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w bazie Wyk. (Cd) = 30pkt<br/>- Czas rozpoczęcia pracy przy ZUD przez jedn. sprzętową na drodze na wygranym zadaniu (R) = 30<br/>pkt<br/>2. Kryterium cena za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym zadaniu (Cr):<br/>Kryterium „Cr” będzie rozpatrywane na podst. ceny brutto za 1 godz. pracy sprzętu na wygranym zad.,<br/>podanej przez Wykon. w F. O.<br/>Zam. ofercie o najniższej cenie przyzna 40 pkt, a każdej następnej zostanie przyznana liczba mniejsza,<br/>według wzoru:<br/>Cr min<br/>Cr = -------------- x 40 pkt<br/>Cr o<br/>Cr - ilość punktów przyznana ofercie za kryterium ceny brutto za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym<br/>zadaniu,<br/>Cr min - najniższa cena brutto za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym zadaniu z ocenianych ofert<br/>(zł),<br/>Cr o - cena brutto za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym zadaniu badanej oferty (zł).<br/>3. Kryterium cena brutto - stawka za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w bazie<br/>Wykonawcy (Cd) na wygranym zadaniu:<br/>Kryterium „Cd” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto - stawki miesięcznej za miesiąc<br/>kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w bazie Wykonawcy, podanej przez Wykonawcę w<br/>Formularzu Oferty wg następującego podziału:<br/>- 2.000 zł brutto otrzyma 30 pkt,<br/>- 2.500 zł brutto otrzyma 15 pkt,<br/>- 2.700 zł brutto otrzyma 0 pkt,<br/>Wykonawca może zaproponować wyłącznie następujące stawki za miesiąc kalendarzowy pełnienia<br/>dyżuru sprzętu z obsługą w bazie Wykonawcy:<br/>- 2.000 zł brutto ,<br/>- 2.500 zł brutto,<br/>- 2.700 zł brutto,<br/>Inna proponowana stawka nie będzie brana pod uwagę – oferta otrzyma 0 pkt.<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 30 pkt, a każdej następnej zostanie przyporządkowana<br/>liczba pkt. proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>Cd min<br/>Cd = -------------- x 30 pkt<br/>Cd o<br/>Cd - ilość pkt. przyznana ofercie za kryterium ceny brutto - stawki miesięcznej za miesiąc kalendarzowy<br/>pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w bazie Wykonawcy,<br/>Cd min - najniższa cena brutto - stawka miesięczna za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu<br/>z obsługą w bazie Wykonawcy (zł),<br/>Cd o - cena brutto - stawka miesięczna za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w<br/>bazie Wykonawcy badanej oferty (zł).<br/>4. Kryterium „pracy przy ZUD (posypywania lub odśnieżania) przez jednostkę sprzętową na drodze na<br/>wygranym zadaniu (R)”:<br/>W zakresie kryterium R przyjmuje się, że czas na załadunek, dojazd na rozpoczęcie akcji na zadaniu<br/>wynosi:<br/>- 1,5 godz. otrzyma 0 pkt.,<br/>- 1 godz. otrzyma 30 pkt..<br/>Wykonawca może zaproponować rozpoczęcie zadania w następującym czasie:<br/>1,5 godz. lub 1 godz. Inny proponowany czas rozpoczęcia akcji ZUD nie będzie brany pod uwagę –<br/>oferta otrzyma 0 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas rozpoczęcia zadania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">cena za pełnienie dyżuru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na zadania:<br/>	zadanie nr 3 – zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych, teren gminy Zawonia - czas pracy około 200 godz. i całomiesięczny dyżur.<br/>Zamówienie obejmuje:<br/>- odśnieżanie jezdni przy użyciu własnego sprzętu (z wyjątkiem zad. nr 2a, gdzie sprzęt w postaci piaskarki i pługa średniego zostanie użyczony przez Zamawiającego),<br/>- posypywanie materiałami szorstkimi występującej śliskości zimowej, gołoledzi i lodowicy, oraz w miejscach uciążliwych dla ruchu takich jak: zakręty, spadki, wzniesienia i skrzyżowania dróg.<br/>Ponadto:<br/>1) Utrzymanie dróg ma być zgodnie z odpowiadającymi standardami oraz załączoną mapą, które stanowią załącznik do wzoru umowy. <br/>2) Wykonawca będzie zgłaszał każdy wyjazd sprzętu na podany numer telefonu dyżurnemu ZDP. W komunikacie będzie zobowiązany podać imię i nazwisko, nr rejestracyjny sprzętu oraz czas rozpoczęcia i zakończenia posypywania na drodze na wygranym zadaniu.<br/>3) Wyjazd sprzętu odbywać się będzie na zlecenie dyżurnego ZDP i monitorowany będzie GPS. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wykazu pracy sprzętu, w którym podany będzie numer rejestracyjny samochodu, trasa, ilość godzin i stan pogody oraz inne istotne informacje, np. które drogi są zawiewane, gdzie wystąpiła gołoledź itp. Zamieszczone w wykazie godziny pracy sprzętu na dane zadanie winny być potwierdzone kartami drogowymi. Dokumenty te, po zatwierdzeniu przez pracownika ZDP, stanowić będą podstawę rozliczenia wykonawcy z przedmiotu zamówienia i wystawienia faktury.<br/>4) Czas posypywania lub odśnieżania liczony będzie od momentu wjazdu na drogę na zadaniu aż do zakończenia na ostatnim odcinku drogi na zadaniu. Z naliczonego czasu zostanie odjęty czas przejazdu i ponownego załadunku materiału.<br/>5) Po podpisaniu umowy na ZUD w ciągu 7 dni wykonawca podstawi jednostkę sprzętową w celu stwierdzenia 100 % gotowości sprzętu do świadczenia usług.<br/>6) Na całość zadania materiał zapewnia Zamawiający.<br/>7) Wykonawca wskaże miejsce składowania materiału do ZUD - nie dalej niż 35 km od granic administracyjnych Trzebnicy.<br/>8) Materiał przekazywany będzie protokolarnie.<br/>9) Wykonawca poda w ofercie cenę pracy sprzętu za 1 godz. i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru.<br/>10) W cenę pracy sprzętu i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru wliczone są wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy, w tym załadunku materiału.<br/>11) Przez pojęcie „miesiąca kalendarzowego pełnienia dyżuru” rozumie się pozostawanie w gotowości do świadczenia usługi w wymiarze 24 godzin na dobę w każdym dniu miesiąca w bazie Wykonawcy.<br/>12) W przypadku nie wywiązania się lub nienależytego wywiązywania się z prac objętych zamówieniem wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za szkody i krzywdy poniesione przez użytkowników dróg.<br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:<br/>- SWZ,<br/>- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (stanowiąca załącznik nr 7 do niniejszej SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym zadaniu (Cr) = 40 pkt<br/>- Cena - stawka za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w bazie Wyk. (Cd) = 30pkt<br/>- Czas rozpoczęcia pracy przy ZUD przez jedn. sprzętową na drodze na wygranym zadaniu (R) = 30<br/>pkt<br/>2. Kryterium cena za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym zadaniu (Cr):<br/>Kryterium „Cr” będzie rozpatrywane na podst. ceny brutto za 1 godz. pracy sprzętu na wygranym zad.,<br/>podanej przez Wykon. w F. O.<br/>Zam. ofercie o najniższej cenie przyzna 40 pkt, a każdej następnej zostanie przyznana liczba mniejsza,<br/>według wzoru:<br/>Cr min<br/>Cr = -------------- x 40 pkt<br/>Cr o<br/>Cr - ilość punktów przyznana ofercie za kryterium ceny brutto za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym<br/>zadaniu,<br/>Cr min - najniższa cena brutto za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym zadaniu z ocenianych ofert<br/>(zł),<br/>Cr o - cena brutto za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym zadaniu badanej oferty (zł).<br/>3. Kryterium cena brutto - stawka za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w bazie<br/>Wykonawcy (Cd) na wygranym zadaniu:<br/>Kryterium „Cd” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto - stawki miesięcznej za miesiąc<br/>kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w bazie Wykonawcy, podanej przez Wykonawcę w<br/>Formularzu Oferty wg następującego podziału:<br/>- 2.000 zł brutto otrzyma 30 pkt,<br/>- 2.500 zł brutto otrzyma 15 pkt,<br/>- 2.700 zł brutto otrzyma 0 pkt,<br/>Wykonawca może zaproponować wyłącznie następujące stawki za miesiąc kalendarzowy pełnienia<br/>dyżuru sprzętu z obsługą w bazie Wykonawcy:<br/>- 2.000 zł brutto ,<br/>- 2.500 zł brutto,<br/>- 2.700 zł brutto,<br/>Inna proponowana stawka nie będzie brana pod uwagę – oferta otrzyma 0 pkt.<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 30 pkt, a każdej następnej zostanie przyporządkowana<br/>liczba pkt. proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>Cd min<br/>Cd = -------------- x 30 pkt<br/>Cd o<br/>Cd - ilość pkt. przyznana ofercie za kryterium ceny brutto - stawki miesięcznej za miesiąc kalendarzowy<br/>pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w bazie Wykonawcy,<br/>Cd min - najniższa cena brutto - stawka miesięczna za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu<br/>z obsługą w bazie Wykonawcy (zł),<br/>Cd o - cena brutto - stawka miesięczna za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w<br/>bazie Wykonawcy badanej oferty (zł).<br/>4. Kryterium „pracy przy ZUD (posypywania lub odśnieżania) przez jednostkę sprzętową na drodze na<br/>wygranym zadaniu (R)”:<br/>W zakresie kryterium R przyjmuje się, że czas na załadunek, dojazd na rozpoczęcie akcji na zadaniu<br/>wynosi:<br/>- 1,5 godz. otrzyma 0 pkt.,<br/>- 1 godz. otrzyma 30 pkt..<br/>Wykonawca może zaproponować rozpoczęcie zadania w następującym czasie:<br/>1,5 godz. lub 1 godz. Inny proponowany czas rozpoczęcia akcji ZUD nie będzie brany pod uwagę –<br/>oferta otrzyma 0 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas rozpoczęcia zadania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">cena za pełnienie dyżuru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na zadania:<br/>	zadanie nr 4 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych, teren gminy Oborniki Śląskie - czas pracy około 200 godz. i całomiesięczny dyżur.<br/>Zamówienie obejmuje:<br/>- odśnieżanie jezdni przy użyciu własnego sprzętu (z wyjątkiem zad. nr 2a, gdzie sprzęt w postaci piaskarki i pługa średniego zostanie użyczony przez Zamawiającego),<br/>- posypywanie materiałami szorstkimi występującej śliskości zimowej, gołoledzi i lodowicy, oraz w miejscach uciążliwych dla ruchu takich jak: zakręty, spadki, wzniesienia i skrzyżowania dróg.<br/>Ponadto:<br/>1) Utrzymanie dróg ma być zgodnie z odpowiadającymi standardami oraz załączoną mapą, które stanowią załącznik do wzoru umowy. <br/>2) Wykonawca będzie zgłaszał każdy wyjazd sprzętu na podany numer telefonu dyżurnemu ZDP. W komunikacie będzie zobowiązany podać imię i nazwisko, nr rejestracyjny sprzętu oraz czas rozpoczęcia i zakończenia posypywania na drodze na wygranym zadaniu.<br/>3) Wyjazd sprzętu odbywać się będzie na zlecenie dyżurnego ZDP i monitorowany będzie GPS. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wykazu pracy sprzętu, w którym podany będzie numer rejestracyjny samochodu, trasa, ilość godzin i stan pogody oraz inne istotne informacje, np. które drogi są zawiewane, gdzie wystąpiła gołoledź itp. Zamieszczone w wykazie godziny pracy sprzętu na dane zadanie winny być potwierdzone kartami drogowymi. Dokumenty te, po zatwierdzeniu przez pracownika ZDP, stanowić będą podstawę rozliczenia wykonawcy z przedmiotu zamówienia i wystawienia faktury.<br/>4) Czas posypywania lub odśnieżania liczony będzie od momentu wjazdu na drogę na zadaniu aż do zakończenia na ostatnim odcinku drogi na zadaniu. Z naliczonego czasu zostanie odjęty czas przejazdu i ponownego załadunku materiału.<br/>5) Po podpisaniu umowy na ZUD w ciągu 7 dni wykonawca podstawi jednostkę sprzętową w celu stwierdzenia 100 % gotowości sprzętu do świadczenia usług.<br/>6) Na całość zadania materiał zapewnia Zamawiający.<br/>7) Wykonawca wskaże miejsce składowania materiału do ZUD - nie dalej niż 35 km od granic administracyjnych Trzebnicy.<br/>8) Materiał przekazywany będzie protokolarnie.<br/>9) Wykonawca poda w ofercie cenę pracy sprzętu za 1 godz. i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru.<br/>10) W cenę pracy sprzętu i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru wliczone są wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy, w tym załadunku materiału.<br/>11) Przez pojęcie „miesiąca kalendarzowego pełnienia dyżuru” rozumie się pozostawanie w gotowości do świadczenia usługi w wymiarze 24 godzin na dobę w każdym dniu miesiąca w bazie Wykonawcy.<br/>12) W przypadku nie wywiązania się lub nienależytego wywiązywania się z prac objętych zamówieniem wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za szkody i krzywdy poniesione przez użytkowników dróg. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym zadaniu (Cr) = 40 pkt<br/>- Cena - stawka za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w bazie Wyk. (Cd) = 30pkt<br/>- Czas rozpoczęcia pracy przy ZUD przez jedn. sprzętową na drodze na wygranym zadaniu (R) = 30<br/>pkt<br/>2. Kryterium cena za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym zadaniu (Cr):<br/>Kryterium „Cr” będzie rozpatrywane na podst. ceny brutto za 1 godz. pracy sprzętu na wygranym zad.,<br/>podanej przez Wykon. w F. O.<br/>Zam. ofercie o najniższej cenie przyzna 40 pkt, a każdej następnej zostanie przyznana liczba mniejsza,<br/>według wzoru:<br/>Cr min<br/>Cr = -------------- x 40 pkt<br/>Cr o<br/>Cr - ilość punktów przyznana ofercie za kryterium ceny brutto za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym<br/>zadaniu,<br/>Cr min - najniższa cena brutto za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym zadaniu z ocenianych ofert<br/>(zł),<br/>Cr o - cena brutto za 1 godzinę pracy sprzętu na wygranym zadaniu badanej oferty (zł).<br/>3. Kryterium cena brutto - stawka za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w bazie<br/>Wykonawcy (Cd) na wygranym zadaniu:<br/>Kryterium „Cd” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto - stawki miesięcznej za miesiąc<br/>kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w bazie Wykonawcy, podanej przez Wykonawcę w<br/>Formularzu Oferty wg następującego podziału:<br/>- 2.000 zł brutto otrzyma 30 pkt,<br/>- 2.500 zł brutto otrzyma 15 pkt,<br/>- 2.700 zł brutto otrzyma 0 pkt,<br/>Wykonawca może zaproponować wyłącznie następujące stawki za miesiąc kalendarzowy pełnienia<br/>dyżuru sprzętu z obsługą w bazie Wykonawcy:<br/>- 2.000 zł brutto ,<br/>- 2.500 zł brutto,<br/>- 2.700 zł brutto,<br/>Inna proponowana stawka nie będzie brana pod uwagę – oferta otrzyma 0 pkt.<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 30 pkt, a każdej następnej zostanie przyporządkowana<br/>liczba pkt. proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>Cd min<br/>Cd = -------------- x 30 pkt<br/>Cd o<br/>Cd - ilość pkt. przyznana ofercie za kryterium ceny brutto - stawki miesięcznej za miesiąc kalendarzowy<br/>pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w bazie Wykonawcy,<br/>Cd min - najniższa cena brutto - stawka miesięczna za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu<br/>z obsługą w bazie Wykonawcy (zł),<br/>Cd o - cena brutto - stawka miesięczna za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru sprzętu z obsługą w<br/>bazie Wykonawcy badanej oferty (zł).<br/>4. Kryterium „pracy przy ZUD (posypywania lub odśnieżania) przez jednostkę sprzętową na drodze na<br/>wygranym zadaniu (R)”:<br/>W zakresie kryterium R przyjmuje się, że czas na załadunek, dojazd na rozpoczęcie akcji na zadaniu<br/>wynosi:<br/>- 1,5 godz. otrzyma 0 pkt.,<br/>- 1 godz. otrzyma 30 pkt..<br/>Wykonawca może zaproponować rozpoczęcie zadania w następującym czasie:<br/>1,5 godz. lub 1 godz. Inny proponowany czas rozpoczęcia akcji ZUD nie będzie brany pod uwagę –<br/>oferta otrzyma 0 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas rozpoczęcia zadania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">cena za pełnienie dyżuru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/> 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/> 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy:<br/> Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę 100.000,00 zł.<br/> 4) zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy: <br/>Wykonawca musi wykazać, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował:<br/><br/>zadanie nr 1- zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych, teren gminy Wisznia Mała:<br/>jednym samochodem do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym lub<br/>jednym ciągnikiem z zamontowaną piaskarką oraz pługiem klinowym lub lemieszowym, z napędem na obie osie o mocy min. 115 KM i osiągającym prędkość minimum 40 km/godz.,<br/><br/>zadanie nr 2 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych, teren gminy Trzebnica- północ:<br/>jednym samochodem do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym lub<br/>jednym ciągnikiem z zamontowaną piaskarką oraz pługiem klinowym lub lemieszowym, z napędem na obie osie o mocy min. 115 KM i osiągającym prędkość minimum 40 km/godz.,<br/><br/>zadanie nr 2a - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych, teren gminy Trzebnica – południe:<br/>jednym samochodem jako nośnik do obsługi piaskarki o pojemności skrzyni 6m3 i pługa średniego z dociskiem hydraulicznym , (piaskarka i pług stanowi własność ZDP w Trzebnicy), lub jednym ciągnikiem z zamontowaną piaskarką oraz pługiem klinowym lub lemieszowym, z napędem na obie osie o mocy min. 115 KM i osiągającym prędkość minimum 40 km/godz.,<br/><br/>zadanie nr 3 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych, teren gminy Zawonia:<br/>jednym samochodem do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym lub<br/>jednym ciągnikiem z zamontowaną piaskarką oraz pługiem klinowym lub lemieszowym, z napędem na obie osie o mocy min. 115 KM i osiągającym prędkość minimum 40 km/godz.,<br/><br/>zadanie nr 4 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych, teren gminy Oborniki Śląskie:<br/>jednym samochodem do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym lub<br/>jednym ciągnikiem z zamontowaną piaskarką oraz pługiem klinowym lub lemieszowym, z napędem na obie osie o mocy min. 115 KM i osiągającym prędkość minimum 40 km/godz., <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczeniu z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 i nr 3 do SWZ. <br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczeniu z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 i nr 3 do SWZ. <br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. <br/>3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych , jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;<br/>2)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) Opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę: 100.000,00 zł.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pełnomocnictwa <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>2.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>4.	Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/drogi_trzebnica</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-02 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-01</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com