JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240430/0030795901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg, będących własnością Gminy Giżycko na terenie Gminy Giżycko” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GIŻYCKO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 790671225</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Mickiewicza 33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Giżycko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL623 - Ełcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ugg@ugg.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ugg.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg, będących własnością Gminy Giżycko na terenie Gminy Giżycko” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-750d85b4-06cc-11ef-bfd2-32fa350b5bfc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00307959</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00039252/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dokumentacja techniczna przebudowa i budowa dróg gminnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ugg <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Wykonawcą a zamawiającym odbywa się za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/ugg i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/ugg poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których<br/>pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p.,<br/>Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Ofertę oraz oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty te powinny być<br/>podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w<br/>rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego<br/>przedstawiciela Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję,<br/>że: Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udzieleniem zamówień publicznych jest Urząd Gminy Giżycko<br/>z siedzibą w Giżycku, przy ul Mickiewicza 33, 11-500 Giżycko, numer telefonu 87 429 99 84 lub adres email ugg@ugg.pl. We<br/>wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych kontaktować się można z Inspektorem Ochrony Danych Panią<br/>Joanną Trusińską za pośrednictwem poczty e-mail: iod@ugg.pl lub pod numerem telefonu: 22 350 01 40. Celem przetwarzania<br/>danych osobowych jest przeprowadzenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, w szczególności weryfikacja okoliczności<br/>uzasadniających wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.<br/>c) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Dane osobowe<br/>przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt.3 , czyli przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku wykonawców, którym Zamawiający nie udzielił zamówienia. W przypadku<br/>wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza: okres równy okresowi gwarancji i rękojmi, nie krótszy jednak niż<br/>do dnia rozstrzygnięcia roszczeń stron. Dane osobowe są archiwizowane zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą u<br/>administratora oraz ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Dostęp do danych osobowych mogą<br/>uzyskać organy lub podmioty upoważnione na podstawie odrębnych przepisów, a także podmioty, które na podstawie zawartych<br/>przez administratora umów, świadczą usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych. Odbiorcami danych osobowych będą<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Osoby, których dane osobowe są przetwarzane przez Urząd Gminy w Giżycku w związku<br/>z udzielaniem zamówień publicznych mają prawo do złożenia wniosku: na podstawie art. 15 RODO o dostęp do danych oraz mogą<br/>żądać od administratora informacji o celu i sposobie przetwarzania danych, przy czym w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, októrych mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której<br/>dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub<br/>daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; na podstawie art. 16 RODO o sprostowanie (poprawienia)<br/>danych, które są nieprawidłowe lub niekompletne, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych<br/>osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy<br/>w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników; na podstawie art. 17 RODO o usunięcie danych przetwarzanych bezpodstawnie; na podstawie art. 18 RODO o<br/>ograniczenie przetwarzania, przy czym wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przewarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; na podstawie art. 20 RODO o<br/>przeniesienie danych do innego administratora, o ile dane przetwarzane są na podstawie zgody i w sposób zautomatyzowany. na<br/>podstawie art. 21. RODO o sprzeciw wobec przetwarzania jej danych, jeżeli podstawą przetwarzania jest interes publiczny lub<br/>prawnie uzasadniony interes administratora. Administrator nie będzie już mógł przetwarzać tych danych osobowych, chyba że<br/>wykaże, że istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za<br/>nadrzędne wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony<br/>roszczeń. Gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, mają Państwo prawo do cofnięcia<br/>zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej<br/>cofnięciem. Osoba, której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, w tych przypadkach, gdy przetwarzanie danych narusza przepisy prawa. Dane nie będą przekazywane do państwa<br/>trzeciego lub organizacji międzynarodowej z wyłączeniem sytuacji wynikających z przepisów prawa. Obowiązek podania przez<br/>Wykonawcę danych osobowych osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych. Administrator nie będzie<br/>podejmować decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym profilować przetwarzanych danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RRG.271.07.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn. <br/>„Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg, będących własnością <br/>Gminy Giżycko na terenie Gminy Giżycko”<br/>2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych polegających <br/>na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych do realizacji <br/>robót budowlanych decyzji administracyjnych i zaświadczeń, specyfikacji technicznych wykonania i <br/>odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót, przedmiaru robót – oferta, kosztorysu <br/>inwestorskiego wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów. <br/>Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze <br/>umowy – Załącznik nr 5a do SWZ - Zadanie 1, Załącznik 5b do SWZ– Zadanie 2, Załącznik 5c <br/>do SWZ – Zadanie 3, Załącznik 5d do SWZ– Zadanie 4, Załącznik 5e do SWZ – Zadanie 5.<br/>z załącznikami oraz Opisie przedmiotu zamówienia.<br/>Zakres zamówienia pn. „Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg <br/>będących własnością Gminy Giżycko na terenie Gminy Giżycko” obejmuje 5 części:<br/>a) Zadanie 1 „Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi wewnętrznej w <br/>miejscowości Bystry na odcinku od dr. gm. nr 129084N do drogi wewnętrznej <br/>(dz. geod. nr 119, obręb Grajwo)”.<br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa <br/>drogi wewnętrznej w miejscowości Bystry na odcinku od dr. gm. nr 129084N do drogi wewnętrznej <br/>(dz. geod. nr 119, obręb Grajwo)” wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę lub <br/>zgłoszeniem robót budowlanych. Zakres dokumentacji powinien mieścić się w granicach pasa <br/>drogowego lub jeżeli szerokość pasa drogowego nie spełnia warunków technicznych, ewentualnie <br/>z powodu przyjętych rozwiązań projektowych wymaga tego sytuacja, należy uzyskać decyzję <br/>zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID), albo uzyskać odstępstwo od warunków <br/>technicznych. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania prac projektowych, a także na <br/>bieżąco będzie uzgadniał z Zamawiającym proponowane rozwiązania projektowe – dokumentacja <br/>musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. Dokumentacja przed złożeniem wniosku o <br/>pozwolenie na budowę musi posiadać komplet dokumentów przewidzianych ustawowo. <br/>Wykonawca otrzyma niezbędne pełnomocnictwo do reprezentowania Zamawiającego przed <br/>właściwymi organami administracji państwowej i terenowej.<br/>Dokumentacja winna obejmować odcinek drogi od km 0+000 do km 0+320 (zgodnie z planszą nr <br/>1) wraz ze zjazdami na drogę gminną nr 129084N Osiedle Bystry oraz na drogę wewnętrzną na <br/>działce o nr geod. 119, obręb Grajwo.<br/>Dokumentacja projektowa, służąca do opisu przedmiotu zamówienia, winna zawierać projekt <br/>branży drogowej, projekt organizacji ruchu, projekt kanalizacji deszczowej (jeśli będzie taka <br/>potrzeba) oraz ewentualnie projekt przebudowy kolizji wszystkich istniejących sieci branżowych (w <br/>przypadku konieczności przebudowy istniejących sieci). Projekt winien zawierać: opis techniczny, <br/>plan sytuacyjny, przekroje, szczegółowe specyfikacje techniczne, przedmiar robót, kosztorys <br/>inwestorski oraz wszystkie niezbędne dokumenty, opinie, uzgodnienia, sprawdzenia i decyzje - w <br/>zakresie wynikającym z przepisów.<br/>Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 6a do SWZ - Zadanie 1, Załącznik 6b do SWZ– Zadanie 2, Załącznik <br/>6c do SWZ – Zadanie 3, Załącznik 6d do SWZ– Zadanie 4, Załącznik 6e do SWZ – Zadanie 5. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami <br/>oceny ofert:<br/>1) kryterium nr 1 – cena oferty brutto (C) = waga 60% (tj. max. 60 pkt);<br/>2) kryterium nr 2 – doświadczenie projektanta o specjalności drogowej (D) = waga 40% (tj. max. 40 <br/>pkt).<br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Kryterium 1<br/> C = cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez <br/>Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z <br/>realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) Kryterium 2<br/> D- Doświadczenie projektanta o specjalności drogowej<br/>Kryterium „Doświadczenie projektanta o specjalności drogowej” będzie rozpatrywane na podstawie <br/>doświadczenia wskazanej przez Wykonawcę osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w <br/>specjalności drogowej, w oparciu o oświadczenie, zawarte w Formularzu Oferty, a dotyczące<br/>doświadczenia w wykonaniu dokumentacji projektowej na przebudowę lub rozbudowę albo budowę <br/>drogi publicznej:<br/>- o długości min. 300m (dla Zadania 1, Zadania 3, Zadania 4)<br/>- o długości min. 800m (dla Zadania 2, Zadania 5)<br/>Na Formularzu Oferty trzeba zaznaczyć ilość wykonanej dokumentacji projektowe w okresie ostatnich <br/>3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w <br/>tym okresie. Zamawiający przyzna punkty:<br/>Za wykonanie 1 dokumentacji - Zamawiający przyzna 0 pkt,<br/>Za wykonanie 2 dokumentacji - Zamawiający przyzna 10 pkt,<br/>Za wykonanie 3 dokumentacji - Zamawiający przyzna 20 pkt,<br/>Za wykonanie 4 dokumentacji - Zamawiający przyzna 30 pkt,<br/>Za wykonanie 5 dokumentacji lub więcej- Zamawiający przyzna 40 pkt,<br/>Uwaga: Projektant branży drogowej wpisany w ofercie musi opracować dokumentację będącą <br/>przedmiotem zamówienia.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z <br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących <br/>treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5. Całkowita liczba punktów (L), jaką może otrzymać dana oferta, zostanie obliczona wg <br/>poniższego wzoru: L = C + D<br/>6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (L</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta o specjalności drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 2 „Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi wewnętrznej <br/>Kożuchy Wielkie – Kożuchy Małe, na odcinku od km 0+000 do km 0+285 oraz od km <br/>1+150 do km 1+700&#34;.<br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa drogi <br/>wewnętrznej Kożuchy Wielkie – Kożuchy Małe, na odcinku od km 0+000 do km 0+285 oraz od <br/>km 1+150 do km 1+700” wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem robót <br/>budowlanych. Zakres dokumentacji powinien mieścić się w granicach pasa drogowego lub jeżeli <br/>szerokość pasa drogowego nie spełnia warunków technicznych, ewentualnie z powodu przyjętych <br/>rozwiązań projektowych wymaga tego sytuacja, należy uzyskać decyzję zezwolenia na realizację <br/>inwestycji drogowej (ZRID), albo uzyskać odstępstwo od warunków technicznych. Wykonawca <br/>przed przystąpieniem do wykonywania prac projektowych, a także na bieżąco będzie uzgadniał z <br/>Zamawiającym proponowane rozwiązania projektowe – dokumentacja musi zostać <br/>zaakceptowana przez Zamawiającego. Dokumentacja przed złożeniem wniosku o pozwolenie na <br/>budowę, ZRID lub zgłoszeniem budowy musi posiadać komplet dokumentów przewidzianych <br/>ustawowo. Wykonawca otrzyma niezbędne pełnomocnictwo do reprezentowania Zamawiającego <br/>przed właściwymi organami administracji państwowej i terenowej.<br/>Dokumentacja winna obejmować odcinek drogi wewnętrznej od skrzyżowania z dr. pow. <br/>nr 1827N na dwóch odcinkach tj. od km 0+000 do km 0+285 oraz od km 1+150 do km 1+700 <br/>(zgodnie z planszą nr 2) wraz ze zjazdem na drogę powiatową nr 1827N w msc. Kożuchy Wielkie <br/>(należy dokonać wszelkich uzgodnień z zarządcą drogi) oraz zjazdem na drogę gminną nr <br/>129024N.<br/>Dokumentacja projektowa, służąca do opisu przedmiotu zamówienia, winna zawierać projekt <br/>branży drogowej, projekt organizacji ruchu oraz ewentualnie projekt przebudowy kolizji wszystkich <br/>istniejących sieci branżowych (w przypadku konieczności przebudowy istniejących sieci). Projekt <br/>winien zawierać: opis techniczny, plan sytuacyjny, przekroje, szczegółowe specyfikacje <br/>techniczne, przedmiar robót, kosztorys inwestorski oraz wszystkie niezbędne dokumenty, opinie, <br/>uzgodnienia, sprawdzenia i decyzje - w zakresie wynikającym z przepisów.<br/>Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 6a do SWZ - Zadanie 1, Załącznik 6b do SWZ– Zadanie 2, Załącznik <br/>6c do SWZ – Zadanie 3, Załącznik 6d do SWZ– Zadanie 4, Załącznik 6e do SWZ – Zadanie 5. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami <br/>oceny ofert:<br/>1) kryterium nr 1 – cena oferty brutto (C) = waga 60% (tj. max. 60 pkt);<br/>2) kryterium nr 2 – doświadczenie projektanta o specjalności drogowej (D) = waga 40% (tj. max. 40 <br/>pkt).<br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Kryterium 1<br/> C = cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez <br/>Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z <br/>realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) Kryterium 2<br/> D- Doświadczenie projektanta o specjalności drogowej<br/>Kryterium „Doświadczenie projektanta o specjalności drogowej” będzie rozpatrywane na podstawie <br/>doświadczenia wskazanej przez Wykonawcę osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w <br/>specjalności drogowej, w oparciu o oświadczenie, zawarte w Formularzu Oferty, a dotyczące<br/>doświadczenia w wykonaniu dokumentacji projektowej na przebudowę lub rozbudowę albo budowę <br/>drogi publicznej:<br/>- o długości min. 300m (dla Zadania 1, Zadania 3, Zadania 4)<br/>- o długości min. 800m (dla Zadania 2, Zadania 5)<br/>Na Formularzu Oferty trzeba zaznaczyć ilość wykonanej dokumentacji projektowe w okresie ostatnich <br/>3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w <br/>tym okresie. Zamawiający przyzna punkty:<br/>Za wykonanie 1 dokumentacji - Zamawiający przyzna 0 pkt,<br/>Za wykonanie 2 dokumentacji - Zamawiający przyzna 10 pkt,<br/>Za wykonanie 3 dokumentacji - Zamawiający przyzna 20 pkt,<br/>Za wykonanie 4 dokumentacji - Zamawiający przyzna 30 pkt,<br/>Za wykonanie 5 dokumentacji lub więcej- Zamawiający przyzna 40 pkt,<br/>Uwaga: Projektant branży drogowej wpisany w ofercie musi opracować dokumentację będącą <br/>przedmiotem zamówienia.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z <br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących <br/>treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5. Całkowita liczba punktów (L), jaką może otrzymać dana oferta, zostanie obliczona wg <br/>poniższego wzoru: L = C + D<br/>6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (L</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta o specjalności drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 3 „Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi wewnętrznej we <br/>Wronach, na odcinku od dr. woj. nr 592 w km 0+000 do km 0+512 (działka geod. <br/>nr 10/15, obręb Wrony)&#34;<br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa drogi <br/>wewnętrznej we Wronach na odcinku od dr. woj. nr 592 w km 0+000 do 0+512 (działka geod. nr <br/>10/15, obręb Wrony)” wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem robót <br/>budowlanych. Zakres dokumentacji powinien mieścić się w granicach pasa drogowego lub jeżeli <br/>szerokość pasa drogowego nie spełnia warunków technicznych, ewentualnie z powodu przyjętych <br/>rozwiązań projektowych wymaga tego sytuacja, należy uzyskać decyzję zezwolenia na realizację <br/>inwestycji drogowej (ZRID), albo uzyskać odstępstwo od warunków technicznych. Wykonawca <br/>przed przystąpieniem do wykonywania prac projektowych, a także na bieżąco będzie uzgadniał z <br/>Zamawiającym proponowane rozwiązania projektowe – dokumentacja musi zostać <br/>zaakceptowana przez Zamawiającego.<br/>Dokumentacja przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę, ZRID lub zgłoszeniem budowy <br/>musi posiadać komplet dokumentów przewidzianych ustawowo. Wykonawca otrzyma niezbędne <br/>pełnomocnictwo do reprezentowania Zamawiającego przed właściwymi organami administracji <br/>państwowej i terenowej.<br/>Dokumentacja winna obejmować odcinek drogi wewnętrznej od skrzyżowania z drogą <br/>wojewódzką nr 592 (tj. od początku działki geodezyjnej nr 60, obręb Wrony) do końca działki <br/>geodezyjnej nr 10/15 w km 0+512 (zgodnie z planszą nr 3) wraz ze zjazdami na inne drogi <br/>wewnętrzne.<br/>Dokumentacja projektowa, służąca do opisu przedmiotu zamówienia, winna zawierać projekt <br/>branży drogowej, projekt organizacji ruchu oraz ewentualnie projekt przebudowy kolizji wszystkich <br/>istniejących sieci branżowych (w przypadku konieczności przebudowy istniejących sieci). Projekt winien zawierać: opis techniczny, plan sytuacyjny, przekroje, szczegółowe specyfikacje <br/>techniczne, przedmiar robót, kosztorys inwestorski oraz wszystkie niezbędne dokumenty, opinie, <br/>uzgodnienia, sprawdzenia i decyzje - w zakresie wynikającym z przepisów.<br/>Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 6a do SWZ - Zadanie 1, Załącznik 6b do SWZ– Zadanie 2, Załącznik <br/>6c do SWZ – Zadanie 3, Załącznik 6d do SWZ– Zadanie 4, Załącznik 6e do SWZ – Zadanie 5. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami <br/>oceny ofert:<br/>1) kryterium nr 1 – cena oferty brutto (C) = waga 60% (tj. max. 60 pkt);<br/>2) kryterium nr 2 – doświadczenie projektanta o specjalności drogowej (D) = waga 40% (tj. max. 40 <br/>pkt).<br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Kryterium 1<br/> C = cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez <br/>Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z <br/>realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) Kryterium 2<br/> D- Doświadczenie projektanta o specjalności drogowej<br/>Kryterium „Doświadczenie projektanta o specjalności drogowej” będzie rozpatrywane na podstawie <br/>doświadczenia wskazanej przez Wykonawcę osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w <br/>specjalności drogowej, w oparciu o oświadczenie, zawarte w Formularzu Oferty, a dotyczące<br/>doświadczenia w wykonaniu dokumentacji projektowej na przebudowę lub rozbudowę albo budowę <br/>drogi publicznej:<br/>- o długości min. 300m (dla Zadania 1, Zadania 3, Zadania 4)<br/>- o długości min. 800m (dla Zadania 2, Zadania 5)<br/>Na Formularzu Oferty trzeba zaznaczyć ilość wykonanej dokumentacji projektowe w okresie ostatnich <br/>3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w <br/>tym okresie. Zamawiający przyzna punkty:<br/>Za wykonanie 1 dokumentacji - Zamawiający przyzna 0 pkt,<br/>Za wykonanie 2 dokumentacji - Zamawiający przyzna 10 pkt,<br/>Za wykonanie 3 dokumentacji - Zamawiający przyzna 20 pkt,<br/>Za wykonanie 4 dokumentacji - Zamawiający przyzna 30 pkt,<br/>Za wykonanie 5 dokumentacji lub więcej- Zamawiający przyzna 40 pkt,<br/>Uwaga: Projektant branży drogowej wpisany w ofercie musi opracować dokumentację będącą <br/>przedmiotem zamówienia.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z <br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących <br/>treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5. Całkowita liczba punktów (L), jaką może otrzymać dana oferta, zostanie obliczona wg <br/>poniższego wzoru: L = C + D<br/>6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (L</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta o specjalności drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 4 „Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi wewnętrznej w <br/>Kalinowie, na odcinku od dr. gminnej nr 129074N w km 0+000 do km 0+196 (działka <br/>geod. nr 8/264)”.<br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa <br/>drogi wewnętrznej w Kalinowie, na odcinku od dr. gminnej nr 129074N w km 0+000 do km 0+196 <br/>(dz. geod. nr 8/264) wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem robót <br/>budowlanych. Zakres dokumentacji powinien mieścić się w granicach pasa drogowego lub jeżeli <br/>szerokość pasa drogowego nie spełnia warunków technicznych, ewentualnie z powodu przyjętych <br/>rozwiązań projektowych wymaga tego sytuacja, należy uzyskać decyzję zezwolenia na realizację <br/>inwestycji drogowej (ZRID), albo uzyskać odstępstwo od warunków technicznych. Wykonawca <br/>przed przystąpieniem do wykonywania prac projektowych, a także na bieżąco będzie uzgadniał z <br/>Zamawiającym proponowane rozwiązania projektowe – dokumentacja musi zostać <br/>zaakceptowana przez Zamawiającego. Dokumentacja przed złożeniem wniosku o pozwolenie na <br/>budowę, ZRID lub zgłoszeniem budowy musi posiadać komplet dokumentów przewidzianych <br/>ustawowo. Wykonawca otrzyma niezbędne pełnomocnictwo do reprezentowania Zamawiającego <br/>przed właściwymi organami administracji państwowej i terenowej.<br/>Dokumentacja winna obejmować odcinek drogi wewnętrznej w Kalinowie na odcinku od dr. <br/>gminnej nr 129074N w km 0+000 do km 0+196 (działka geod. nr 8/264) wraz ze wszystkimi <br/>skrzyżowaniami/ zjazdami. <br/>Dokumentacja projektowa, służąca do opisu przedmiotu zamówienia, winna zawierać projekt <br/>branży drogowej, projekt organizacji ruchu, projekt kanalizacji deszczowej, projekt kanału <br/>technologicznego oraz ewentualnie projekt przebudowy kolizji wszystkich istniejących sieci <br/>branżowych (w przypadku konieczności przebudowy istniejących sieci). Projekt winien zawierać: <br/>opis techniczny, plan sytuacyjny, przekroje, szczegółowe specyfikacje techniczne, przedmiar <br/>robót, kosztorys inwestorski oraz wszystkie niezbędne dokumenty, opinie, uzgodnienia, <br/>sprawdzenia i decyzje - w zakresie wynikającym z przepisów.<br/>Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 6a do SWZ - Zadanie 1, Załącznik 6b do SWZ– Zadanie 2, Załącznik <br/>6c do SWZ – Zadanie 3, Załącznik 6d do SWZ– Zadanie 4, Załącznik 6e do SWZ – Zadanie 5. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami <br/>oceny ofert:<br/>1) kryterium nr 1 – cena oferty brutto (C) = waga 60% (tj. max. 60 pkt);<br/>2) kryterium nr 2 – doświadczenie projektanta o specjalności drogowej (D) = waga 40% (tj. max. 40 <br/>pkt).<br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Kryterium 1<br/> C = cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez <br/>Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z <br/>realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) Kryterium 2<br/> D- Doświadczenie projektanta o specjalności drogowej<br/>Kryterium „Doświadczenie projektanta o specjalności drogowej” będzie rozpatrywane na podstawie <br/>doświadczenia wskazanej przez Wykonawcę osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w <br/>specjalności drogowej, w oparciu o oświadczenie, zawarte w Formularzu Oferty, a dotyczące<br/>doświadczenia w wykonaniu dokumentacji projektowej na przebudowę lub rozbudowę albo budowę <br/>drogi publicznej:<br/>- o długości min. 300m (dla Zadania 1, Zadania 3, Zadania 4)<br/>- o długości min. 800m (dla Zadania 2, Zadania 5)<br/>Na Formularzu Oferty trzeba zaznaczyć ilość wykonanej dokumentacji projektowe w okresie ostatnich <br/>3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w <br/>tym okresie. Zamawiający przyzna punkty:<br/>Za wykonanie 1 dokumentacji - Zamawiający przyzna 0 pkt,<br/>Za wykonanie 2 dokumentacji - Zamawiający przyzna 10 pkt,<br/>Za wykonanie 3 dokumentacji - Zamawiający przyzna 20 pkt,<br/>Za wykonanie 4 dokumentacji - Zamawiający przyzna 30 pkt,<br/>Za wykonanie 5 dokumentacji lub więcej- Zamawiający przyzna 40 pkt,<br/>Uwaga: Projektant branży drogowej wpisany w ofercie musi opracować dokumentację będącą <br/>przedmiotem zamówienia.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z <br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących <br/>treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5. Całkowita liczba punktów (L), jaką może otrzymać dana oferta, zostanie obliczona wg <br/>poniższego wzoru: L = C + D<br/>6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (L</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta o specjalności drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 5 „Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej <br/>nr 129007N na odcinku od skrzyżowania z dr. gm. nr 129008N w km 0+000 do <br/>skrzyżowania z dr. gm. nr 129036N w km 1+290 w Szczybałach Giżyckich”<br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa <br/>drogi gminnej nr 129007N na odcinku od skrzyżowania z dr. gm. nr 129008N w km 0+000 <br/>do skrzyżowania z dr. gm. nr 129036N w km 1+290 w Szczybałach Giżyckich” wraz z uzyskaniem <br/>decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem robót budowlanych. Zakres dokumentacji <br/>powinien mieścić się w granicach pasa drogowego lub jeżeli szerokość pasa drogowego nie <br/>spełnia warunków technicznych, ewentualnie z powodu przyjętych rozwiązań projektowych <br/>wymaga tego sytuacja, należy uzyskać decyzję zezwolenia na realizację inwestycji drogowej <br/>(ZRID), albo uzyskać odstępstwo od warunków technicznych. Wykonawca przed przystąpieniem <br/>do wykonywania prac projektowych, a także na bieżąco będzie uzgadniał z Zamawiającym <br/>proponowane rozwiązania projektowe – dokumentacja musi zostać zaakceptowana przez <br/>Zamawiającego. Dokumentacja przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę, ZRID lub <br/>zgłoszeniem budowy musi posiadać komplet dokumentów przewidzianych ustawowo. Wykonawca <br/>otrzyma niezbędne pełnomocnictwo do reprezentowania Zamawiającego przed właściwymi <br/>organami administracji państwowej i terenowej.<br/>Dokumentacja winna obejmować odcinek drogi gminnej nr 129007N od km 0+000 do km 1+290 <br/>(zgodnie z plansza nr 5) wraz ze wszystkimi skrzyżowaniami. <br/>Dokumentacja projektowa, służąca do opisu przedmiotu zamówienia, winna zawierać projekt <br/>branży drogowej, projekt organizacji ruchu oraz ewentualnie projekt przebudowy kolizji wszystkich <br/>istniejących sieci branżowych (w przypadku konieczności przebudowy istniejących sieci). Projekt <br/>winien zawierać: opis techniczny, plan sytuacyjny, przekroje, szczegółowe specyfikacje <br/>techniczne, przedmiar robót, kosztorys inwestorski oraz wszystkie niezbędne dokumenty, opinie, <br/>uzgodnienia, sprawdzenia i decyzje - w zakresie wynikającym z przepisów.<br/>Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym <br/>Załącznik nr Załącznik nr 6a do SWZ - Zadanie 1, Załącznik 6b do SWZ– Zadanie 2, Załącznik <br/>6c do SWZ – Zadanie 3, Załącznik 6d do SWZ– Zadanie 4, Załącznik 6e do SWZ – Zadanie 5.<br/>Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 6a do SWZ - Zadanie 1, Załącznik 6b do SWZ– Zadanie 2, Załącznik <br/>6c do SWZ – Zadanie 3, Załącznik 6d do SWZ– Zadanie 4, Załącznik 6e do SWZ – Zadanie 5. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami <br/>oceny ofert:<br/>1) kryterium nr 1 – cena oferty brutto (C) = waga 60% (tj. max. 60 pkt);<br/>2) kryterium nr 2 – doświadczenie projektanta o specjalności drogowej (D) = waga 40% (tj. max. 40 <br/>pkt).<br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Kryterium 1<br/> C = cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez <br/>Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z <br/>realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) Kryterium 2<br/> D- Doświadczenie projektanta o specjalności drogowej<br/>Kryterium „Doświadczenie projektanta o specjalności drogowej” będzie rozpatrywane na podstawie <br/>doświadczenia wskazanej przez Wykonawcę osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w <br/>specjalności drogowej, w oparciu o oświadczenie, zawarte w Formularzu Oferty, a dotyczące<br/>doświadczenia w wykonaniu dokumentacji projektowej na przebudowę lub rozbudowę albo budowę <br/>drogi publicznej:<br/>- o długości min. 300m (dla Zadania 1, Zadania 3, Zadania 4)<br/>- o długości min. 800m (dla Zadania 2, Zadania 5)<br/>Na Formularzu Oferty trzeba zaznaczyć ilość wykonanej dokumentacji projektowe w okresie ostatnich <br/>3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w <br/>tym okresie. Zamawiający przyzna punkty:<br/>Za wykonanie 1 dokumentacji - Zamawiający przyzna 0 pkt,<br/>Za wykonanie 2 dokumentacji - Zamawiający przyzna 10 pkt,<br/>Za wykonanie 3 dokumentacji - Zamawiający przyzna 20 pkt,<br/>Za wykonanie 4 dokumentacji - Zamawiający przyzna 30 pkt,<br/>Za wykonanie 5 dokumentacji lub więcej- Zamawiający przyzna 40 pkt,<br/>Uwaga: Projektant branży drogowej wpisany w ofercie musi opracować dokumentację będącą <br/>przedmiotem zamówienia.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z <br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących <br/>treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5. Całkowita liczba punktów (L), jaką może otrzymać dana oferta, zostanie obliczona wg <br/>poniższego wzoru: L = C + D<br/>6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (L</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta o specjalności drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na <br/>zasadach określonych w Rozdziale VIII i IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego <br/>warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile <br/>wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zadanie 1, Zadanie 3, Zadanie 4<br/>- w zakresie warunku dotyczącego zdolności zawodowej (doświadczenie zawodowe):<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu <br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co <br/>najmniej jedną dokumentację projektową na przebudowę/ budowę/rozbudowę drogi publicznej o <br/>długości min. 300m<br/>- w zakresie warunku dotyczącego zdolności zawodowej (potencjał kadrowy):<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum 1 osobą zdolną do realizacji <br/>zamówienia, w tym osobą projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania w specjalności <br/>drogowej, który posiada doświadczenie na stanowisku projektanta branży drogowej w wykonaniu co <br/>najmniej jednej dokumentacji projektowej na przebudowę lub rozbudowę albo budowę drogi publicznej <br/>która posiada min. 3 lata doświadczenia zawodowego <br/>Zadanie 2, Zadanie 5,<br/>- w zakresie warunku dotyczącego zdolności zawodowej (doświadczenie zawodowe):<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu <br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co <br/>najmniej jedną dokumentację projektową na przebudowę/ budowę/rozbudowę drogi publicznej o <br/>długości min. 800m<br/>- w zakresie warunku dotyczącego zdolności zawodowej (potencjał kadrowy):<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum 1 osobą zdolną do realizacji <br/>zamówienia, w tym osobą projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania w specjalności <br/>drogowej, który posiada doświadczenie na stanowisku projektanta branży drogowej w wykonaniu co <br/>najmniej jednej dokumentacji projektowej na przebudowę lub rozbudowę albo budowę drogi <br/>publicznej, która posiada min. 3 lata doświadczenia zawodowego <br/>Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę na więcej niż jedną część zamówienia to może, w <br/>celu wykazania zdolności technicznych i zawodowych, wskazać to samo zadanie i tą samą <br/>osobę na większą liczbę części zamówienia, jeżeli potwierdza/ją one spełnianie warunków na <br/>wszystkie części zamówienia w ramach, których zostaną wykazane.<br/>3. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie<br/>postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie <br/>przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów <br/>technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy <br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 <br/>ust. 2 ustawy Pzp). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz<br/>podmiotowych środków dowodowych, oświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnienia warunków udziału w postępowaniu znajduje się w rozdziale X SWZ</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do<br/>oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o<br/>których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim<br/>każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego <br/>na warunkach określonych w projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem <br/>zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej <br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projekcie Umowy, <br/>stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy <br/>pisemnej.<br/>5. Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu wykonania umowy wyłącznie z przyczyn <br/>niezależnych od Wykonawcy, w szczególnie w uzasadnionych trudnościach w pozyskaniu <br/>materiałów wyjściowych, niezbędnych przy realizacji zadania oraz przedłużających się <br/>uzgodnieniach branżowych, a także z uwagi na przedłużające się postępowanie uzyskania <br/>decyzji administracyjnych” <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-10 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ugg</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-10 08:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-08</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 ustawy Pzp i zastrzega sobie prawo do zaproszenia do<br/>negocjacji maksymalnie trzech Wykonawców, których oferty przedstawiają najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny,<br/>obliczony na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w<br/>rozdziale XIX. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi<br/>którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (przesłanka<br/>obligatoryjna).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com