JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240430/0030806601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dokumentacji budowlano technicznej dróg miejskich w Węgrowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Węgrów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711582233</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek Mariacki 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Węgrów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">07-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL925 - Siedlecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@wegrow.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.wegrow.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji budowlano technicznej dróg miejskich w Węgrowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6b26f51d-06bf-11ef-bfd2-32fa350b5bfc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00308066</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00065741/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Wykonanie dokumentacji budowlano technicznej dróg miejskich w Węgrowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6b26f51d-06bf-11ef-bfd2-32fa350b5bfc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która<br/>jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>przetargi@wegrow.com.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w punkcie 13 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Węgrowie ul. Rynek Mariacki 16 07-100 Węgrów tel. 25 308 12 00, email: przetargi@wegrow.com.pl*<br/>	inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Węgrowie jest Pani/Pani Michał Zajdowicz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą PHAROS Michał Zajdowicz ul. Strzeszyńska 251/10, 60-479 Poznań Tel. 505 156 508 email wegrow@twoj-abi.pl<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym <br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie dokumentacji budowlano technicznej dróg miejskich w Węgrowie” prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, 19 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych dalej „ustawa Pzp”; <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FEiZP.271.1.5.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1<br/>Rozbudowa ulicy Wesołej wraz z ulicami przyległymi w Węgrowie<br/>2.OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO I PLANOWANE ZAMIERZENIE<br/>2.1.Opis stanu istniejącego<br/>Opracowanie projektu dotyczy następujących odcinków ulic gminnych:<br/>a) Rozbudowa ulicy Wesołej w Węgrowie na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową ulicą K. Szamoty do końca ulicy wraz z drogami sąsiadującymi, odcinek ulicy Radosnej wraz z drogami sąsiadującymi (zgodnie z następującymi działkami), 1729, 1735/13, 1735/15, 5825/15, 5825/14, 5823/10, 5826/1, 8122/1, 5823/11, 8122/5, 6155, 8122/1, 5982/1, 5977/11, 5979, 5977/40, 5977/13, 5977/15, 5978/1, 5978/2. Łączna długość około 650 mb. Istniejący pas drogowy jest zmiennej szerokości od 10 m do 5 m, ze względu na małą szerokość pasa zachodzi konieczność poszerzenia o następującą ilość działek około 12. Nawierzchnia na ulicy Wesołej jest gruntowa wzmocniona destruktem, łączniki i ulica Radosna ma nawierzchnię gruntową wzmocnioną żwirem. W pasie drogowym znajduje się sieć wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, gazu, sieci energetyczne Nn i SN oraz wodociąg (tzw. wody surowej) ze studni miejskich wraz z kablami zasilająco sterowniczymi studnie. <br/>Obecnie droga ta ma status drogi wewnętrznej docelowo planuje się jako drogę gminna publiczną klasy D. Planowane zadanie nie znajduje się na terenach zamkniętych i obszarach objętych formami ochrony przyrody oraz nie jest zlokalizowane na obszarze zagrożonym powodzią. Inwestycja nie znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej ani archeologicznej. W obszarze planowanej inwestycji nie występują tereny górnicze oraz tereny zagrożone osuwaniem mas ziemnych.<br/>2.2.Planowane zamierzenie<br/>•budowę drogi dwukierunkowej, o nawierzchni z kostki betonowej/asfaltowej (do ustalenia na etapie uzgadniania projektu),<br/>•budowę dwustronnego chodnika z kostki betonowej,<br/>•budowę kanalizacji deszczowej,<br/>•budowę zjazdów do wszystkich działek przylegających,<br/>•budowę brakującego oświetlenia drogowego,<br/>•budowę kanału technologicznego lub uzyskanie odstępstw,<br/>•ewentualną przebudowę kolizji z istniejącą infrastrukturą.<br/>•klasa drogi D – konstrukcja nawierzchni do przeniesienia ruchu dla tej kasy drogi (o parametry, takie jak: kategoria ruchu, prędkość, obciążenie konstrukcji, należy wystąpić do zarządcy drogi na etapie sporządzania dokumentacji projektowej?),<br/>•szerokość pasa ruchu zgodna z warunkami technicznymi,<br/>•szerokość chodnika - zgodna z warunkami technicznymi, <br/>•pozostałe parametry drogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (tj. Dz. U.2022. r., poz. 1518).<br/>•Należy zaprojektować z kostki betonowej/asfaltowej. Rodzaj nawierzchni oraz inne elementy infrastruktury (włazy studni, kratki ściekowe, elementy BRD itp.), typ oznakowania pionowego i poziomego należy zaprojektować zgodnie z wytycznymi Zamawiającego uzgodnionymi na etapie projektowym.<br/>•W ramach opracowania projektowego należy wykonać badania geologiczne podłoża gruntowego na trasie przedmiotowej ulicy.<br/>•Zapewnić lokalizację elementów wyposażenia dróg (np. znaków drogowych, słupów oświetleniowych) w miarę możliwości poza krawędzią jezdni.<br/>•Projekt stałej organizacji ruchu oznakowania poziomego i pionowego i inne elementy bezpieczeństwa ruchu.<br/>•Opracowanie planu wycinki / nasadzenia drzew i krzewów, jeśli konieczne.<br/>•Projekt powinien zawierać usunięcie powstałych w związku z inwestycją kolizji infrastruktury technicznej typu: linie energetyczne, telefoniczne, gazociągi, wodociągi, kanalizacja sanitarna, itp. Liczba kolizji i możliwość ich uniknięcia są zależne od zaproponowanego przez Projektanta rozwiązania projektowego. <br/>•Rodzaj i ilość kolizji będą znane po uzyskaniu warunków technicznych i analizy mapy do celów projektowych.<br/>3.ZAKRES ZAMÓWIENIA<br/>Opracowanie należy wykonać w trzech etapach<br/><br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w punkcie 5 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71354000-4 - Usługi sporządzania map</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2<br/>Rozbudowa ulicy Pogodnej w Węgrowie<br/><br/>2.OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO I PLANOWANE ZAMIERZENIE <br/>2.1.Opis stanu istniejącego<br/>Opracowanie projektu dotyczy następujących odcinków ulic gminnych:<br/>a)Rozbudowa ulicy Pogodnej w Węgrowie, od skrzyżowania z ulicą Szeroką (droga miejska) do skrzyżowania z drogą powiatową ul. K. Szamoty (zgodnie z następującymi wykazem działkami) 1057/2, 1030/1, 1057/1, 1058/11, 1058/12, 1029/19, 1064/1, 1073/32, 1036/8, 8130/1, 1039/2, 1037/22, 1073/28, 1073/38, 1040/16, 1073/38, 1042/18, 5822/19. Łączna długość wynosi około 940 m. Istniejący pas drogowy jest zmienny miejscami ma szerokość 12 m a miejscami 5 m ze względu na małą szerokość pasa drogowego konieczność będzie poszerzenia o następującą ilość działek około 27. Nawierzchnia na ulicy jest gruntowa wzmocniona żwirem, na odcinku około 160 m od skrzyżowania z ulicą Szeroką zlokalizowany jest rów przydrożny. W pasie drogowym znajduje się sieć wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, gazu oraz sieci energetyczne oraz w trakcie realizacji sieć teletechniczna. <br/>Obecnie droga ta ma status drogi wewnętrznej docelowo planuje się jako drogę gminną publiczną klasy L. Planowane zadanie nie znajduje się na terenach zamkniętych i obszarach objętych formami ochrony przyrody oraz nie jest zlokalizowane w obszarze zagrożonym powodzią. Planowane zadanie nie znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej ani archeologicznej. W obszarze planowanej inwestycji nie występują tereny górnicze oraz tereny zagrożone osuwaniem mas ziemnych.<br/>2.2.Planowane zamierzenie<br/>•budowę drogi dwukierunkowej, o nawierzchni z kostki betonowej/asfaltowej (do ustalenia na etapie uzgadniania projektu),<br/>•budowę ciągu pieszo – rowerowego z kostki betonowej bezfazowej/asfaltu (do ustalenia na etapie uzgadniania projektu),<br/>•budowę chodnika z kostki betonowej,<br/>•budowę kanalizacji deszczowej,<br/>•budowę zjazdów do wszystkich działek przylegających,<br/>•budowę brakującego oświetlenia drogowego,<br/>•budowę kanału technologicznego lub uzyskanie odstępstw,<br/>•ewentualną przebudowę kolizji z istniejącą infrastrukturą.<br/>•klasa drogi L – konstrukcja nawierzchni do przeniesienia ruchu dla tej kasy drogi (o parametry, takie jak: kategoria ruchu, prędkość, obciążenie konstrukcji, należy wystąpić do zarządcy drogi na etapie sporządzania dokumentacji projektowej?),<br/>•szerokość pasa ruchu zgodna z warunkami technicznymi,<br/>•szerokość chodnika / ciągu pieszo jezdnego - zgodna z warunkami technicznymi, <br/>•pozostałe parametry drogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (tj. Dz. U.2022. r., poz. 1518).<br/>•Ulica na fragmencie ok78m położona jest na terenie objętym Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego.<br/>•Należy zaprojektować twardą nawierzchnię jezdni. Rodzaj nawierzchni oraz inne elementy infrastruktury (włazy studni, kratki ściekowe, elementy BRD itp.), typ oznakowania pionowego i poziomego należy zaprojektować zgodnie z wytycznymi Zamawiającego uzgodnionymi na etapie projektowym.<br/>•W ramach opracowania projektowego należy wykonać badania geologiczne podłoża gruntowego na trasie przedmiotowej ulicy.<br/>•Zapewnić lokalizację elementów wyposażenia dróg (np. znaków drogowych, słupów oświetleniowych) w miarę możliwości poza krawędzią jezdni.<br/>•Projekt stałej organizacji ruchu oznakowania poziomego i pionowego i inne elementy bezpieczeństwa ruchu. <br/>•Opracowanie planu wycinki / nasadzenia drzew i krzewów, jeśli konieczne.<br/>•Projekt powinien zawierać usunięcie powstałych w związku z inwestycją kolizji infrastruktury technicznej typu: linie energetyczne, telefoniczne, gazociągi, wodociągi, kanalizacja sanitarna, itp. Liczba kolizji i możliwość ich uniknięcia są zależne od zaproponowanego przez Projektanta rozwiązania projektowego. <br/>•Rodzaj i ilość kolizji będą znane po uzyskaniu warunków technicznych i analizy mapy do celów projektowych.<br/>3.ZAKRES ZAMÓWIENIA<br/>Opracowanie należy wykonać w trzech etapach.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w punkcie 5 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3<br/>Przebudowa ul. J Gołębiewskiego w Węgrowie<br/><br/>2.OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO I PLANOWANE ZAMIERZENIE <br/>2.1.Opis stanu istniejącego<br/>Opracowanie projektu dotyczy następujących odcinków ulic gminnych:<br/>a)Przebudowa drogi gminnej nr 420874W – ulic J. Gołębiewskiego w Węgrowie na odcinku od skrzyżowania z DW 637 do końca odcina drogi długość około 1340 mb, działka ewidencyjna nr 2476/2. Istniejący pas drogowy jest zmiennej szerokości od 15-14 m ze względu na dużą szerokość pasa drogowego nie ma konieczność jego poszerzenia. Nawierzchnia ulicy jest gruntowa wzmocniona destruktem na odcinku około 1000 m na pozostałym odcinku gruntowa wzmocniona żwirem. W pasie drogowym znajduje się rów przydrożny oraz sieci wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, energetyczna, gazowa i teletechniczna. <br/>Obecnie droga ta ma status drogi gminnej klasy L. Planowane zadanie nie znajdują się na terenach zamkniętych. Tereny inwestycyjne znajduje się na obszarach objętych formami ochrony przyrody jest to Siedlecko – Węgrowski Obszar Chronionego Krajobrazu. Inwestycja nie znajduje się na obszarze zagrożonym powodzią. Planowane zadanie nie znajduje się w strefie stanowiska archeologicznego i nie występują tam tereny górnicze oraz tereny zagrożone osuwaniem mas ziemnych. <br/>2.2.Planowane zamierzenie<br/>•budowę drogi dwukierunkowej, o nawierzchni asfaltowej z możliwością wykorzystania nawierzchni istniejącej (destrukt),<br/>•budowę ciągu pieszo – rowerowego z kostki betonowej bezfazowej/asfaltowej odseparowanej od jezdni,<br/>•połączenie ciągu pieszo-rowerowego z istniejącym ciągiem w drodze Wojewódzkiej (lokalizacja po działkach należących do Zarządu Wojewódzctwa Mazowieckiego) ,<br/>•budowę chodnika z kostki betonowej odseparowany od jezdni,<br/>•budowę kanalizacji deszczowej,<br/>•przebudowę przepustów pod drogą,<br/>•budowę zjazdów do wszystkich działek przylegających,<br/>•budowę brakującego oświetlenia drogowego,<br/>•budowę kanału technologicznego lub uzyskanie odstępstw,<br/>•ewentualną przebudowę kolizji z istniejącą infrastrukturą.<br/>•klasa drogi L – konstrukcja nawierzchni do przeniesienia ruchu dla tej kasy drogi (o parametry, takie jak: kategoria ruchu, prędkość, obciążenie konstrukcji, należy wystąpić do zarządcy drogi na etapie sporządzania dokumentacji projektowej?),<br/>•szerokość pasa ruchu zgodna z warunkami technicznymi,<br/>•szerokość chodnika / ciągu pieszo jezdnego - zgodna z warunkami technicznymi, <br/>•pozostałe parametry drogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (tj. Dz. U.2022. r., poz. 1518).<br/>•Początkowy odcinek ulicy (dz. nr 2475/5, 2476/1) należy do Zarządu Województwa Mazowieckiego i położony jest na odcinku ok 76m na terenie objętym Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego dla inwestycji „ Trzecia nitka rurociągu naftowego „PRZYJAŹŃ” wraz z infrastrukturą towarzysząca” <br/>•Należy zaprojektować asfaltową nawierzchnie jezdni. Rodzaj mieszanki asfaltowej oraz inne elementy infrastruktury (włazy studni, kratki ściekowe, elementy BRD itp.), typ oznakowania pionowego i poziomego należy zaprojektować zgodnie z wytycznymi Zamawiającego uzgodnionymi na etapie projektowym.<br/>•W ramach opracowania projektowego należy wykonać badania geologiczne podłoża gruntowego na trasie przedmiotowej ulicy.<br/>•Zapewnić lokalizację elementów wyposażenia dróg (np. znaków drogowych, słupów oświetleniowych) w miarę możliwości poza krawędzią jezdni.<br/>•Projekt stałej organizacji ruchu oznakowania poziomego i pionowego i inne elementy bezpieczeństwa ruchu.<br/>•Uzyskać zezwolenie na wycinkę drzew kolidujących z inwestycją.<br/>•Projekt powinien zawierać usunięcie powstałych w związku z inwestycją kolizji infrastruktury technicznej typu: linie energetyczne, telefoniczne, gazociągi, wodociągi, kanalizacja sanitarna, itp. Liczba kolizji i możliwość ich uniknięcia są zależne od zaproponowanego przez Projektanta rozwiązania projektowego. <br/>•Rodzaj i ilość kolizji będą znane po uzyskaniu warunków technicznych i analizy mapy do celów projektowych.<br/>3.ZAKRES ZAMÓWIENIA<br/>Opracowanie należy wykonać w trzech etapach.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w punkcie 5 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71354000-4 - Usługi sporządzania map</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4<br/>Rozbudowa ul. Bł. Ks. Jerzego Popiełuszki w Węgrowie<br/><br/>2.OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO I PLANOWANE ZAMIERZENIE <br/>2.1.Opis stanu istniejącego<br/>Opracowanie projektu dotyczy: Rozbudowa drogi gminnej nr 420885 W – ulicy Bł. Ks. J. Popiełuszki do skrzyżowania z DK nr 62 do skrzyżowania z droga gminną ulicą Słoneczną długość około 320 m na działkach o nr ewidencyjny 751/1; 5397/14; 5397/12; 5397/4. Pas drogowy na odcinku około 230 m ma szerokości 10,0 m na pozostałym odcinku zmniejsza się do około 5,0 m ze względu na zmniejszenie szerokość pasa drogowego konieczność będzie poszerzenia o następującą ilość działek około 7 podziału działek. Nawierzchnia gruntowa wzmocniona tłuczniem. Od strony południowej na odcinku 17 m zlokalizowany rów melioracyjny. W pasie drogowym znajduje się sieć gazu, oświetlenie uliczne oraz na odcinku około 20 m kanalizacja deszczowa, której właścicielem jest Zamawiający. <br/>Obecnie droga ta ma status drogi gminnej klasy L. Planowane zadanie nie znajdują się na terenach zamkniętych i na obszarach objętych formami ochrony przyrody oraz nie jest zlokalizowane na obszarze zagrożonym powodzią. Inwestycja znajduje się w strefie stanowiska archeologicznego. W obszarze inwestycji nie występują tereny górnicze oraz tereny zagrożone osuwaniem mas ziemnych.<br/>2.2 Planowane zamierzenie<br/>•budowę drogi dwukierunkowej, o nawierzchni asfaltowej,<br/>•budowę jednostronnego chodnika z kostki betonowej,<br/>•budowę zatoki postojowej na około 40 miejsc postojowych,<br/>•budowę kanalizacji deszczowej,<br/>•budowę zjazdów do wszystkich działek przylegających,<br/>•budowę kanału technologicznego lub uzyskanie odstępstw,<br/>•ewentualną przebudowę kolizji z istniejącą infrastrukturą.<br/>•klasa drogi L – konstrukcja nawierzchni do przeniesienia ruchu dla tej kasy drogi (o parametry, takie jak: kategoria ruchu, prędkość, obciążenie konstrukcji, należy wystąpić do zarządcy drogi na etapie sporządzania dokumentacji projektowej?),<br/>•szerokość pasa ruchu zgodna z warunkami technicznymi,<br/>•szerokość chodnika - zgodna z warunkami technicznymi, <br/>•pozostałe parametry drogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (tj. Dz. U.2022. r., poz. 1518).<br/>•Należy zaprojektować asfaltową nawierzchnie jezdni. Rodzaj mieszanki asfaltowej oraz inne elementy infrastruktury (włazy studni, kratki ściekowe, elementy BRD itp.), typ oznakowania pionowego i poziomego należy zaprojektować zgodnie z wytycznymi Zamawiającego uzgodnionymi na etapie projektowym.<br/>•W ramach opracowania projektowego należy wykonać badania geologiczne podłoża gruntowego na trasie przedmiotowej ulicy.<br/>•Zapewnić lokalizację elementów wyposażenia dróg (np. znaków drogowych, słupów oświetleniowych) w miarę możliwości poza krawędzią jezdni.<br/>•Projekt stałej organizacji ruchu oznakowania poziomego i pionowego i inne elementy bezpieczeństwa ruchu.<br/>•Opracowanie planu wycinki / nasadzenia drzew i krzewów, jeśli konieczne.<br/>•Projekt powinien zawierać usunięcie powstałych w związku z inwestycją kolizji infrastruktury technicznej typu: linie energetyczne, telefoniczne, gazociągi, wodociągi, kanalizacja sanitarna, itp. Liczba kolizji i możliwość ich uniknięcia są zależne od zaproponowanego przez Projektanta rozwiązania projektowego. <br/>•Rodzaj i ilość kolizji będą znane po uzyskaniu warunków technicznych i analizy mapy do celów projektowych.<br/>3.ZAKRES ZAMÓWIENIA<br/>Opracowanie należy wykonać w trzech etapach<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w punkcie 5 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71354000-4 - Usługi sporządzania map</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">. Doświadczenie projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. <br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>Dla części 1,2,3,4:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym <br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>dla części 1<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a)Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: <br/><br/>- 3 projektów np. budowlanych/wykonawczych/technicznych przebudowy, budowy, rozbudowy, remontu drogi o wartości co najmniej 70.000,00 zł brutto, zawierającego projekt kanalizacji deszczowej.<br/><br/><br/>Dla części 2:<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a)Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: <br/>- 3 projektów np. budowlanych/wykonawczych/technicznych przebudowy, budowy, rozbudowy, remontu drogi o wartości co najmniej 130.000,00 zł brutto, zawierającego projekt kanalizacji deszczowej.<br/><br/><br/>Dla części 3:<br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a)Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: <br/><br/>- 3 projektów np. budowlanych/wykonawczych/technicznych przebudowy, budowy, rozbudowy, remontu drogi o wartości co najmniej 110.000,00 zł brutto, zawierającego projekt kanalizacji deszczowej.<br/><br/>Dla części 4:<br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: <br/><br/>- 3 projektów np. budowlanych/wykonawczych/technicznych przebudowy, budowy, rozbudowy, remontu drogi o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto, zawierającego projekt kanalizacji deszczowej.<br/><br/>Dot. części 1,2,3,4<br/>UWAGA:<br/>1.	Wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu w wykazie usług należy podać wartość wykonanych usług w celu weryfikacji spełniania warunku udziału w postępowaniu. <br/>2.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania <br/>z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 pzp minimum jeden z wykonawców lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie .<br/>3.	Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów o ich wykonanie.<br/><br/>dla części 1,2,3,4<br/>b) dotyczącej osób: <br/>Wykonawca winien dysponować osobami, (projektantami dla każdej branży ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do stanowisk jakie im zostaną powierzone - zgodnie z poniższym wykazem: <br/><br/>a)	Projektant (branża drogowa) – 1 osoba - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej - doświadczenie: – staż pracy co najmniej 5 lata od dnia uzyskania uprawnień oraz bycie autorem lub współautorem co najmniej 3 projektów budowlanych /wykonawczych/technicznych przebudowy, budowy, rozbudowy, remontu drogi,<br/><br/>b)	Projektant (branża wodna - kanalizacyjna, kanalizacja deszczowa) – 1 osoba - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności sanitarnej - doświadczenie: – staż pracy co najmniej 3 lata od dnia uzyskania uprawnień,<br/><br/>c)	Projektant (branża elektrycznej ) – 1 osoba - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności elektrycznej - doświadczenie: – staż pracy co najmniej 3 lata od dnia uzyskania uprawnień.<br/>Zamawiający informuję iż może jedna osoba łączyć kilka funkcji pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnień.<br/><br/>Dot. części 1,2,3,4<br/>UWAGA:<br/>1.	Wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu w wykazie osób należy podać informację o doświadczeniu projektanta branży drogowej, projektanta branży wodnej, kanalizacyjne i deszczowej oraz projektanta branży elektrycznej.<br/>Zamawiający informuję iż może jedna osoba łączyć kilka funkcji pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnień.<br/><br/>Uwaga: <br/>Zamawiający wskazuje, iż Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia :<br/><br/>1. są zobowiązani wykazać zsumowane wartości zamówień obejmujących projekty dla poszczególnych części ( np. Wykonawca składający ofertę na część 1,2,3 i 4 wykazuje 3 projekty o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 zł brutto łącznie).<br/><br/>2. mogą dysponować jednym projektantem branży drogowej z co najmniej 5-letnim stażem bycie autorem lub współautorem co najmniej 3 projektów budowlanych /wykonawczych/technicznych przebudowy, budowy, rozbudowy, remontu drogi, jednym projektantem branży sanitarnej z co najmniej 5-letnim stażem, jednym projektantem branży elektrycznej z co najmniej 3-letnim stażem do wszystkich części zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia: <br/>- na podstawie § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415) (dalej Rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych), zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 9.2 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: <br/><br/>1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;<br/><br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w przypadkach, o których mowa w art.109 ust.4, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują łącznie. <br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>4. W przypadku, gdy spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej (opisanego w pkt 7.2.4) SWZ wykazuje co najmniej jeden z wykonawców lub wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, Wykonawcy oświadczają, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 9 SWZ, przy czym: <br/>1) podmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt 9.8 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 7.2 SWZ; <br/>2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 9.7 SWZ składa każdy z nich. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-14 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-14 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Do oferty należy dołączyć:<br/>1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o nie poleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;<br/>2 Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; <br/>3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; <br/>4 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby<br/>5. Oferta oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu muszą być złożone w oryginale.<br/>6. Zamawiający zaleca ponumerowanie stron oferty.<br/>7. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97§2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. -Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com