JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240812/0045450801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym „Dubicze i Istok” gm. Dubicze Cerkiewne, obr. Dubicze Cerkiewne, odcinki 1,2,3,8 ul. Główna i odcinek 4 ul. Parkowa” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Hajnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 050658580</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleksego Zina</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Hajnówka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">17-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL842 - Łomżyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">85 682 27 18</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">85 682 42 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">starostwo@powiat.hajnowka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiat.hajnowka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym „Dubicze i Istok” gm. Dubicze Cerkiewne, obr. Dubicze Cerkiewne, odcinki 1,2,3,8 ul. Główna i odcinek 4 ul. Parkowa” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e73c2496-0e8a-467f-84f2-9f9e3e8c531b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00454508</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00039073/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Przebudowa dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym &#34;Dubicze i Istok&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Inwestycje w środki trwałe”, poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e73c2496-0e8a-467f-84f2-9f9e3e8c531b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e73c2496-0e8a-467f-84f2-9f9e3e8c531b<br/>2. Identyfikator(ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-e73c2496-0e8a-467f-84f2-9f9e3e8c531b <br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust.1 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>2. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust.1 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych ( i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np.: w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>3. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą PZP lub Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/ Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/ podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny ) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu(typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>11.13 Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowiania,gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">www.powiat.hajnowka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Starosta Hajnowski, Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. A. Zina 1 , 17-200 Hajnówka.<br/>2. Do kontaktów w sprawie ochrony danych osobowych powołany został Inspektor Ochrony Danych, adres e-mail: iod@powiat.hajnowka.pl tel. 85 682 45 77<br/>3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:<br/>1) art. 6 ust. 1 lit c), art. 9 ust. 2 lit. g) i art. 10 RODO, w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - art. 2 ust. 2 pkt 2) i regulaminem/instrukcją/zasadami* udzielania zamówień publicznych, w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. udzielenia zamówienia publicznego,<br/>2) art. 6 ust. 1 lit b) RODO, w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - art. 2 ust. 2 pkt 2) i regulaminem/instrukcją/zasadami* udzielania zamówień publicznych, w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą tj. zawarcie odpłatnej umowy zawieranej między zamawiającym a wykonawcą, której przedmiotem jest usługa, dostawa lub robota budowlana (też umowa o podwykonawstwo),<br/>3) art. 6 ust. 1 lit a) RODO na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa, a przekażesz administratorowi z własnej inicjatywy więcej danych niż jest to konieczne dla załatwienia Pana/Pani sprawy (tzw. działanie wyraźnie potwierdzające) np. podanie nr telefonu, adresu e-mail i inne.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OA.276.64.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 10359139,15 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE 1 <br/>„Przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym „Dubicze i Istok” gm. Dubicze Cerkiewne, obr. Dubicze Cerkiewne,<br/>odcinek 1 i 8 ul. Główna”<br/>Inwestycja usytuowana w istniejącym pasie drogowym drogi gminnej nr 107703B (odcinek nr 1 i 8) położonej na działce nr geod. 1006 obręb Dubicze Cerkiewne, gmina Dubicze Cerkiewne, w lok. 0+000,00 – 1+536,96 km. Droga o długości 1 536,96 m. Szerokość pasa drogowego jest zmienna i wynosi ok. 10,40 – 17,90 m.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje roboty w zakresie:<br/>1. branży drogowej:<br/>- wykonanie robot przygotowawczych,<br/>- wykonanie prac rozbiórkowych, <br/>- zebranie ziemi wraz z wywiezieniem i utylizacją,<br/>- wykonanie robót ziemnych,<br/>- wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni oraz poszerzeń,<br/>- wykonanie koryta pod zjazdy i chodniki,<br/>- przebudowa chodników,<br/>- przebudowa zjazdów,<br/>- przebudowa nawierzchni jezdni drogi gminnej poprzez wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego dla KR 2,<br/>- wykonanie podbudowy zasadniczej i pomocniczej,<br/>- wykonanie uzupełnienia poboczy,<br/>- wykonanie zjazdów na posesję,<br/>- uzupełnienie zaniżonych poboczy,<br/>- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,<br/>- wykonanie plantowania skarp i obsianie trawą,<br/>2. branży telekomunikacyjnej:<br/>- przebudowa kolidującej sieci telekomunikacyjnej,<br/>3. branży sanitarnej:<br/>- budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, wpustami ulicznymi, studniami, studzienkami osadnikowymi i krawężnikami.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, obejmujący zakres prac, wskazano w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 3.1. Dokumentacja zawiera następujące elementy:<br/>Zał. 3.1.1 Projekt wykonawczy<br/>Zał. 3.1.2 Projekt architektoniczno-budowlany, <br/>Zał. 3.1.3 Projekt techniczny<br/>Zał. 3.1.4 PZT,<br/>Zał. 3.1.5 BIOZ,<br/>Zał. 3.1.6 Szczegółowe Specyfikacje Techniczne<br/>Zał. 3.1.7 Przedmiary robót<br/>Zał. 3.1.8 Projekt Stałej Organizacji Ruchu<br/>Zał. 3.1.9. Branża sanitarna<br/>Zał. 3.1.10 Branża telekomunikacyjna </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 6583400,37 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne</p> <p class="mb-0">32562000-0 - Kable światłowodowe</p> <p class="mb-0">44110000-4 - Materiały konstrukcyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">14.1 Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>	1) „Cena ryczałtowa brutto” ( C ) – waga 60% (60 pkt)<br/>2) „Gwarancja ( G ) – waga 40% (40 pkt)<br/>14.2 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>Lp.<br/>Nazwa kryterium<br/>Waga w (%)<br/>Sposób oceny wg wzoru<br/>1<br/>Cena ryczałtowa brutto (C)<br/>60%<br/>Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:<br/> Cn<br/>PC = ----------- x 60 pkt<br/> Cb<br/>PC – ilość punktów za kryterium cena<br/>Cn – najniższa cena oferowana spośród ofert nieodrzuconych<br/>Cʙ – cena oferty badanej<br/><br/>2<br/>Długość okresu gwarancji (G)<br/>40%<br/>Kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane liczone w okresach miesięcznych.<br/>W przypadku zaoferowania okresu gwarancji:<br/>- co najmniej 36 miesięcy - Wykonawca otrzyma 0 punktów<br/>- co najmniej 48 miesięcy - Wykonawca otrzyma 20 punktów<br/>- co najmniej 60 miesięcy - Wykonawca otrzyma 40 punktów<br/><br/><br/>UWAGA:<br/>1. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesięcy do 60 miesięcy.<br/>2. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 36 m-cy, Zamawiający ofertę odrzuci.<br/>3. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji, i ofertę odrzuci.<br/>6. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny okres 60 miesięcy, jednak w takim przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 miesięcy tj. najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji”.<br/>Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach (w przedziale od 36 do 60 miesięcy). Jeśli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przelicza go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok=12 miesięcy.<br/>14.3 Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (P) obliczoną według wzoru:<br/>P = PC + PG<br/>gdzie:<br/>P - łączna ilość punktów oferty ocenianej,<br/>PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,<br/>	PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji”.<br/>14.4 Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 308 ust 2 PZP, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>14.5 Umowa może być zawarta przed upływem 5 dniowego terminu w przypadku, o którym mowa w art. 308 ust. 3 PZP.<br/>14.6 W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca przed podpisaniem umowy, na wezwanie Zamawiającego powinien przedłożyć umowę regulującą współpracę Wykonawców.<br/>14.7 Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - Rozdział 21 SWZ.<br/>14.8 Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 255 ustawy PZP.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym „Dubicze i Istok” gm. Dubicze Cerkiewne, obr. Dubicze Cerkiewne,<br/>odcinek 2 i 3 ul. Główna”<br/>Inwestycja usytuowana w istniejącym pasie drogowym dróg gminnych: nr 107703B – ul. Główna (odcinek nr 2) i nr 108705B – ul. Leśna (odcinek 3), położonych na działkach nr geod.: 1682, 1098, 1685, 1683, 1918 obręb Dubicze Cerkiewne, gmina Dubicze Cerkiewne. <br/>Odcinek 2: początek od skrzyżowania ul. Głównej z ul. Leśną w lok. 0+016,32, koniec odcinka w km 0 + 151,11; wysokościowo odcinek dowiązany do istniejącej nawierzchni jezdni w obr. działki nr geod.1685. <br/>Odcinek 3: rozpoczyna się w km 0 + 000,00 za skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr685 położoną na działce nr geod. 1264, koniec znajduje się w km rob. 0 + 413,72. Łącznie długość przebudowywanych odcinków wynosi 548,51 m. Szerokość pasa drogowego jest zmienna i wynosi ok. 17,20 – 22,00 m.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje roboty w zakresie:<br/>1. branży drogowej:<br/>- wykonanie robot przygotowawczych,<br/>- wykonanie prac rozbiórkowych, <br/>- wycinka drzewa,<br/>- wykonanie robot ziemnych (wykopy, nasypy),<br/>- zebranie ziemi urodzajnej humusu wraz z wywiezieniem i utylizacją,<br/>- wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni oraz poszerzeń,<br/>- wykonanie nasypów – uzupełnienie korpusu drogi,<br/>- wykonanie ustawienia krawężników betonowych oraz obrzeży betonowych,<br/>- wykonanie chodników i zjazdów z betonowej kostki brukowej,<br/>- wykonanie koryta pod zjazdy,<br/>- wykonanie podbudowy zasadniczej i pomocniczej,<br/>- przebudowa nawierzchni jezdni drogi gminnej poprzez wykonanie warstwy wiążącej <br/>i ścieralnej z betonu asfaltowego dla KR 2,<br/>- wykonanie uzupełnienia poboczy,<br/>- wykonanie zjazdów na posesję,<br/>- wykonanie uzupełnienia poboczy,<br/>- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,<br/>- wykonanie plantowania skarp i obsianie trawą,<br/>2. branży telekomunikacyjnej:<br/>- przebudowa kolidującej sieci telekomunikacyjnej,<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, obejmujący zakres prac, wskazano w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 3.2. Dokumentacja zawiera następujące elementy:<br/>Zał. 3.2.1 Projekt wykonawczy<br/>Zał. 3.2.2 Projekt architektoniczno-budowlany, <br/>Zał. 3.2.3 Projekt techniczny<br/>Zał. 3.2.4 PZT,<br/>Zał. 3.2.5 BIOZ,<br/>Zał. 3.2.6 Szczegółowe Specyfikacje Techniczne<br/>Zał. 3.2.7 Przedmiary robót<br/>Zał. 3.2.8 Projekt Stałej Organizacji Ruchu<br/>Zał. 3.2.9 Plan wycinki drzew<br/>Zał. 3.2.10 Branża telekomunikacyjna </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 1185223,52 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne</p> <p class="mb-0">32562000-0 - Kable światłowodowe</p> <p class="mb-0">44110000-4 - Materiały konstrukcyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>	1) „Cena ryczałtowa brutto” ( C ) – waga 60% (60 pkt)<br/>2) „Gwarancja ( G ) – waga 40% (40 pkt)<br/>2. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>Lp.<br/>Nazwa kryterium<br/>Waga w (%)<br/>Sposób oceny wg wzoru<br/>1<br/>Cena ryczałtowa brutto (C)<br/>60%<br/>Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:<br/> Cn<br/>PC = ----------- x 60 pkt<br/> Cb<br/>PC – ilość punktów za kryterium cena<br/>Cn – najniższa cena oferowana spośród ofert nieodrzuconych<br/>Cʙ – cena oferty badanej<br/><br/>2<br/>Długość okresu gwarancji (G)<br/>40%<br/>Kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane liczone w okresach miesięcznych.<br/>W przypadku zaoferowania okresu gwarancji:<br/>- co najmniej 36 miesięcy - Wykonawca otrzyma 0 punktów<br/>- co najmniej 48 miesięcy - Wykonawca otrzyma 20 punktów<br/>- co najmniej 60 miesięcy - Wykonawca otrzyma 40 punktów<br/><br/><br/>UWAGA:<br/>1. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesięcy do 60 miesięcy.<br/>2. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 36 m-cy, Zamawiający ofertę odrzuci.<br/>3. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji, i ofertę odrzuci.<br/>6. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny okres 60 miesięcy, jednak w takim przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 miesięcy tj. najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji”.<br/>Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach (w przedziale od 36 do 60 miesięcy). Jeśli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przelicza go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok=12 miesięcy.<br/>3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (P) obliczoną według wzoru:<br/>P = PC + PG<br/>gdzie:<br/>P - łączna ilość punktów oferty ocenianej,<br/>PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,<br/>	PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji”.<br/>4. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 308 ust 2 PZP, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>5. Umowa może być zawarta przed upływem 5 dniowego terminu w przypadku, o którym mowa w art. 308 ust. 3 PZP.<br/>6. W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca przed podpisaniem umowy, na wezwanie Zamawiającego powinien przedłożyć umowę regulującą współpracę Wykonawców.<br/>7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - Rozdział 21 SWZ.<br/>8. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 255 ustawy PZP.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym „Dubicze i Istok” gm. Dubicze Cerkiewne, obr. Dubicze Cerkiewne, odcinek 4 ul. Parkowa”<br/>Inwestycja usytuowana w istniejącym pasie drogowym drogi gminnej nr 10870B ul. Parkowa (odcinek nr 4) w Dubiczach Cerkiewnych. Zakres planowanej inwestycji składa się z trzech odcinków:<br/>Odcinek 4.1: rozpoczyna się w km 0 + 009,49 za skrzyżowaniem z drogą gminną nr 108703B (ul. Główna) położoną w działce nr geod. 1006, koniec w km 0 + 319,14 znajduje się <br/>w obrębie skrzyżowania z drogą położoną na działce nr geod. 1453.<br/>Odcinek 4.2: rozpoczyna się w km 0 + 022,56 od skrzyżowania z drogą położoną na działce nr geod. 1453, koniec zlokalizowany jest w km 0 + 608,07 (skrzyżowanie ul. Parkowej <br/>z ul. Główną). Na przedmiotowym odcinku zlokalizowane są również skrzyżowania <br/>z ul. Parkową położoną na działce nr geod. 1462, z drogą gminną położoną na działce <br/>nr geod. 1452 oraz z drogą gminną położoną na działce nr geod. 1354, a także zjazdy na działki przyległe.<br/>Odcinek 4.3: rozpoczyna się w km 0 + 000,00 od skrzyżowania ul. Parkowej z drogą gminną położoną na działce nr geod. 1354, koniec w km 0 + 110,81 zlokalizowany jest na wysokości działki nr geod. 1391.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje roboty w zakresie:<br/>1. branży drogowej:<br/>- wykonanie robot przygotowawczych,<br/>- wykonanie prac rozbiórkowych, <br/>- zebranie ziemi wraz z wywiezieniem i utylizacją,<br/>- wykonanie robót ziemnych (wykopy, nasypy),<br/>- wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni oraz poszerzeń,<br/>- wykonanie koryta pod zjazdy i chodniki,<br/>- przebudowa chodników,<br/>- przebudowa zjazdów,<br/>- przebudowa nawierzchni jezdni drogi gminnej poprzez wykonanie warstwy wiążącej<br/>i ścieralnej z betonu asfaltowego dla KR 2,<br/>- wykonanie podbudowy zasadniczej i pomocniczej,<br/>- wykonanie uzupełnienia poboczy,<br/>- wykonanie zjazdów na posesję,<br/>- uzupełnienie zaniżonych poboczy,<br/>- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,<br/>- wykonanie plantowania skarp i obsianie trawą,<br/>2. branży telekomunikacyjnej:<br/>- przebudowa kolidującej sieci telekomunikacyjnej,<br/>3. branży sanitarnej:<br/>- budowa odcinków sieci kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem wylotu do projektowanego rowu,<br/>- budowa wpustów deszczowych,<br/>- przebudowa kolizji z innymi sieciami<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, obejmujący zakres prac, wskazano <br/>w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 3.3. Dokumentacja zawiera następujące elementy:<br/>Zał. 3.3.1 Projekt wykonawczy<br/>Zał. 3.3.2 Projekt architektoniczno-budowlany, <br/>Zał. 3.3.3 Projekt techniczny<br/>Zał. 3.3.4 PZT,<br/>Zał. 3.3.5 BIOZ,<br/>Zał. 3.3.6 Szczegółowe Specyfikacje Techniczne<br/>Zał. 3.3.7 Przedmiary robót<br/>Zał. 3.3.8 Projekt Stałej Organizacji Ruchu<br/>Zał. 3.3.9 Plan wycinki drzew<br/>Zał. 3.3.10 Branża sanitarna<br/>Zał. 3.3.11 Branża telekomunikacyjna </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 2590515,26 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne</p> <p class="mb-0">32562000-0 - Kable światłowodowe</p> <p class="mb-0">44110000-4 - Materiały konstrukcyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>	1) „Cena ryczałtowa brutto” ( C ) – waga 60% (60 pkt)<br/>2) „Gwarancja ( G ) – waga 40% (40 pkt)<br/>2. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>Lp.<br/>Nazwa kryterium<br/>Waga w (%)<br/>Sposób oceny wg wzoru<br/>1<br/>Cena ryczałtowa brutto (C)<br/>60%<br/>Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:<br/> Cn<br/>PC = ----------- x 60 pkt<br/> Cb<br/>PC – ilość punktów za kryterium cena<br/>Cn – najniższa cena oferowana spośród ofert nieodrzuconych<br/>Cʙ – cena oferty badanej<br/><br/>2<br/>Długość okresu gwarancji (G)<br/>40%<br/>Kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane liczone w okresach miesięcznych.<br/>W przypadku zaoferowania okresu gwarancji:<br/>- co najmniej 36 miesięcy - Wykonawca otrzyma 0 punktów<br/>- co najmniej 48 miesięcy - Wykonawca otrzyma 20 punktów<br/>- co najmniej 60 miesięcy - Wykonawca otrzyma 40 punktów<br/><br/><br/>UWAGA:<br/>1. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesięcy do 60 miesięcy.<br/>2. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 36 m-cy, Zamawiający ofertę odrzuci.<br/>3. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji, i ofertę odrzuci.<br/>6. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny okres 60 miesięcy, jednak w takim przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 miesięcy tj. najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji”.<br/>Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach (w przedziale od 36 do 60 miesięcy). Jeśli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przelicza go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok=12 miesięcy.<br/>3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (P) obliczoną według wzoru:<br/>P = PC + PG<br/>gdzie:<br/>P - łączna ilość punktów oferty ocenianej,<br/>PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,<br/>	PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji”.<br/>4. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 308 ust 2 PZP, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>5. Umowa może być zawarta przed upływem 5 dniowego terminu w przypadku, o którym mowa w art. 308 ust. 3 PZP.<br/>6. W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca przed podpisaniem umowy, na wezwanie Zamawiającego powinien przedłożyć umowę regulującą współpracę Wykonawców.<br/>7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - Rozdział 21 SWZ.<br/>8. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 255 ustawy PZP.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 7 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>6.1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.<br/>6.1.2 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.<br/>6.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.<br/>6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej (DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI)<br/>	6.1.4.1) WYKONAWCA.<br/>W celu oceny spełniania minimalnego warunku w zakresie zdolności technicznej Wykonawcy Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni wymagania, jeżeli wykaże, że wykonał: należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polegała na przebudowie drogi/dróg o łącznej długości minimum 0,5 km., wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. <br/>	6.1.4.2) OSOBY.<br/>W celu oceny spełniania minimalnego warunku w zakresie zdolności zawodowej Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił warunek, jeżeli wykaże, że będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.: <br/>KIEROWNIK BUDOWY – 1 OSOBA: <br/>Kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, <br/>Doświadczenie: minimum 3-letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy i/lub kierownika robót drogowych, przy czym co najmniej jedna inwestycja powinna obejmować budowę lub przebudowę drogi publicznej o wartości robót co najmniej 1 mln PLN brutto, <br/>Wyjaśnienie: w celu wykazania się doświadczeniem i kwalifikacjami należy, w Wykazie osób – Załącznik Nr 8 SWZ, podać nazwę uprawień, informację o stanowisku, nazwę i wartość zadania, nazwę Inwestora, okres doświadczenia. <br/>KIEROWNIK ROBÓT DROGOWYCH – 1 OSOBA: <br/>Kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, <br/>Doświadczenie: minimum 3-letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy i/lub kierownika robót drogowych przy realizacji inwestycji w zakresie budowy lub przebudowy drogi publicznej, przy czym co najmniej jedna inwestycja powinna obejmować budowę lub przebudowę drogi publicznej o wartości robót co najmniej 1 mln PLN brutto, <br/>Wyjaśnienie: w celu wykazania się doświadczeniem i kwalifikacjami należy, w Wykazie osób – Załącznik Nr 8 do SWZ, podać nazwę uprawień, informację o stanowisku, nazwę i wartość zadania, nazwę Inwestora, okres doświadczenia. <br/> KIEROWNIK ROBÓT SANITARNYCH - 1 OSOBA: <br/>Kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, <br/>Doświadczenie: minimum 2-letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy i/lub kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnych w tym minimum 2-letnim doświadczaniem na stanowisku kierownika budowy przy realizacji inwestycji w zakresie budowy lub przebudowy sieci kanalizacyjnej, przy czym co najmniej jedna inwestycja powinna obejmować budowę lub przebudowę sieci kanalizacyjnej o wartości robót co najmniej 1 mln PLN brutto. <br/>Wyjaśnienie: w celu wykazania się doświadczeniem i kwalifikacjami należy, w Wykazie osób – Załącznik Nr 8 do SWZ, podać nazwę uprawień, informację o stanowisku, nazwę i wartość zadania, nazwę Inwestora, okres doświadczenia. <br/>KIEROWNIK ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH - 1 OSOBA:<br/>Kwalifikacje: Uprawnienia telekomunikacyjne, tj. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych umożliwiają wykonywanie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży telekomunikacyjnej jako projektant, kierownik budowy lub inspektor nadzoru inwestorskiego,<br/>Doświadczenie: minimum 2-letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy i/lub kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnych w tym minimum 2-letnim doświadczaniem na stanowisku kierownika budowy przy realizacji inwestycji w zakresie budowy lub przebudowy sieci kanalizacyjnej, przy czym co najmniej jedna inwestycja powinna obejmować budowę lub przebudowę sieci kanalizacyjnej o wartości robót co najmniej 1 mln PLN brutto. <br/>Wyjaśnienie: w celu wykazania się doświadczeniem i kwalifikacjami należy, w Wykazie osób – Załącznik Nr 8 do SWZ, podać nazwę uprawień, informację o stanowisku, nazwę i wartość zadania, nazwę Inwestora, okres doświadczenia. <br/>6.2 Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (art. 116 ust. 2 ustawy PZP).<br/>6.3 W odniesieniu do warunków dotyczących, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6.4 Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w Rozdziale 8. SWZ.<br/>6.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ust. 1 ustawy PZP minimum jeden Wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w ww. warunku udziału w postępowaniu – pkt 6.1.4 SWZ.<br/>6.5 Dodatkowe informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu:<br/>	1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót poprzez wskazanie długości drogi/dróg w kolumnie 3 tabeli – Załącznik Nr 7, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.<br/>	2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ust. 1 ustawy PZP minimum jeden Wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w ww. warunku udziału w postępowaniu – Rozdziale 6.1.4 SWZ,<br/>	3) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w Rozdziale 6.1.4 ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentów (PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE) w celu potwierdzenia: niepodlegania wykluczeniu z postępowania, tj: <br/>a) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6.1 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentów (PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE) w celu potwierdzenia: spełniania warunków udziału w postępowaniu, tj.:<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z (Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.4 ppkt 1) SWZ,<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z (Załącznikiem Nr 8 do SWZ) – w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.4 ppkt 2) SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).<br/>2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA<br/> nr: 42 1240 5211 1111 0000 4927 5838<br/>z adnotacją:<br/>Wadium – „Przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie „Dubicze i Istok” gm. Dubicze Cerkiewne, obr. Dubicze Cerkiewne, odcinki 1,2,3,8 ul. Główna i odcinek 4 ul. Parkowa”<br/>4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty.<br/>5.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – wraz z ofertą.<br/>6. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą.<br/>7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.<br/>8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy PZP.<br/>9. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>b) w przypadku, o którym mowa w pkt. 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika Nr 6 do SWZ.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 lit. a SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.<br/>UWAGA:<br/>Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454 ustawy PZP – „Istotna zmiana umowy” i art. 455 ustawy PZP - „Zmiany umowy niewymagające przeprowadzenia nowego postępowania” oraz postanowień Projektu Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Starostwo Powiatowe w Hajnówce</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-29 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com