JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240827/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240827/0047269501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> II TP - Likwidacja studni głębinowych zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Jamy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Jamy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 870530017</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jamy 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rogóźno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-318</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">564689732</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">jamy@torun.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.jamy.torun.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> II TP - Likwidacja studni głębinowych zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Jamy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-675c4497-3c38-4ac8-b947-254c5d675f07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00472695</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00477332/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.10 Likwidacja studni głębinowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-675c4497-3c38-4ac8-b947-254c5d675f07 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wskazanie osób uprawnionych do<br/>komunikowania się z wykonawcami. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie<br/>komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i<br/>odbierania korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo opisane w pkt. 8 SWZ. Wykonawca zamierzający wziąć udział w<br/>niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne<br/>wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji<br/>połączenia określa „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostępny pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej<br/>w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452 z późn. zm.).<br/>Dokumenty elektroniczne wymienione w SWZ, o których mowa w §2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt. 8.6. SWZ sporządza<br/>się w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych<br/>wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 773), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych<br/>danych i przekazuje się jako załączniki. Wymagane w SWZ informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w §2 ust.<br/>1 rozporządzenia wskazanego w pkt<br/>8.6. SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej jak opisano w SWZ (pkt. 8.6).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)<br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest<br/>Nadleśnictwo Jamy, Jamy 5, 86-318 Rogóźno. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Patryka<br/>Makowskiego, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem<br/>poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl lub telefonicznie pod numerem 796 400 977.<br/>2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób<br/>gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.<br/>4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające<br/>upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności<br/>5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki<br/>określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także<br/>udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o<br/>przepisy PZP.<br/>7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.<br/>8. Niezależnie od postanowień pkt 19.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe<br/>będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe,<br/>10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH została szczegółowo opisana w pkt. 19<br/>SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.270.2.3.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia są prace geologiczne obejmujące swym zakresem likwidację urządzeń wodnych – studni<br/>głębinowych zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Jamy wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, w tym mapy<br/>inwentaryzacji powykonawczej oraz pełnieniem specjalistycznego nadzoru geologicznego w czasie trwania robót. Przedmiot<br/>zamówienia został podzielony na 3 części:<br/>Część zamówienia nr 1<br/>Likwidacja 3 studni głębinowych na terenie powiatu chełmińskiego<br/>a) Likwidacja urządzenia wodnego – studni o gł. ca. 29,5m zlokalizowanej na terenie Nadleśnictwa Jamy – Leśnictwo<br/>Chełmno, oddz. 185a – powiat chełmiński, działka ew. nr 3185, obręb Kałdus, gmina Chełmno, o współrzędnych urządzenia<br/>wodnego w PUWG 2000: X=5911196,36 Y=6525946,79 wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, w tym mapy<br/>inwentaryzacji powykonawczej oraz pełnieniem specjalistycznego nadzoru geologicznego w czasie trwania robót.<br/>Przewidywany zakres robót:<br/>• demontaż głowicy studziennej wraz z zaworami i orurowaniem,<br/>• demontaż ewentualnych urządzeń zainstalowanych w otworze, tj. pompy wraz<br/>z przewodem tłocznym i okablowaniem,<br/>• próba wyjęcia z otworu kolumny filtra,<br/>• zasypanie otworu materiałem gliniastym, ilastym lub innym nieprzepuszczalnym w celu rozdzielenia ewentualnych<br/>poziomów wodonośnych,<br/>• zlikwidowanie betonowej obudowy studni,<br/>• zasypanie przestrzeni pozostałej po likwidacji obudowy materiałem gliniastym lub ilastym, aby uniemożliwić<br/>przedostawanie się ewentualnych zanieczyszczeń<br/>z powierzchni do warstwy wodonośnej,<br/>• oznaczenie tabliczką miejsca po zlikwidowanej studni (świadek).<br/>b) Likwidacja urządzenia wodnego – studni o gł. 2,8-3,0m zlokalizowanej na terenie Nadleśnictwa Jamy – Leśnictwo<br/>Chełmno, oddz. 185c – powiat chełmiński, działka ew. nr 3185, obręb Kałdus, gmina Chełmno, o współrzędnych urządzenia<br/>wodnego w PUWG 2000: X=5911025,8 Y=6525826 wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, w tym mapy<br/>inwentaryzacji powykonawczej oraz pełnieniem specjalistycznego nadzoru geologicznego w czasie trwania robót.<br/>Przewidywany zakres robót:<br/>• demontaż pokrywy studni wykonanej z płyty betonowej oraz uzbrojenia studni w postaci pompy,<br/>• odpompowanie wody z dna studni, odkręcenie lub ucięcie rury wodociągowej wychodzącej z dna studni,<br/>• zmierzenie głębokości studni i głębokości zwierciadła wody,<br/>• próba wyjęcia z otworu kolumny filtra,<br/>• wlanie do wnętrza studni roztworu podchlorynu sodu lub wsypanie innego środka odkażającego w celu przeprowadzenia<br/>dezynfekcji, a po 24 godzinach odpompowanie wody ze studni<br/>• wypełnienie studni do połowy jej głębokości compactonitem, a powyżej do dna kręgów betonowych dowolnym czystym<br/>materiałem mineralnym, compactonitem lub betonem<br/>• demontaż kręgów betonowych,<br/>• wysypanie warstwy ok. 50cm piasku na dno studni w kręgach betonowych, a następnie do wysokości 0,3m od powierzchni<br/>terenu wypełnienie gruntem zalegającym na hałdzie przy studni (grunt z wykopu z okresu budowy studni)<br/>• wypełnienie pozostałych 30cm humusem,<br/>• oznaczenie tabliczką miejsca po zlikwidowanej studni (świadek).<br/>c) Likwidacja urządzenia wodnego – studni o gł. 2,6-2,8m zlokalizowanej na terenie Nadleśnictwa Jamy – Leśnictwo<br/>Chełmno, oddz. 134f – powiat chełmiński, działka ew. nr 3134/3, obręb Rybieniec, gmina Chełmno, o współrzędnych<br/>urządzenia wodnego w PUWG 2000: X=5913491 Y=6525826 wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, w tym<br/>mapy inwentaryzacji powykonawczej oraz pełnieniem specjalistycznego nadzoru geologicznego w czasie trwania robót.<br/>Przewidywany zakres robót:<br/>• demontaż pokrywy studni wykonanej z płyty betonowej,<br/>• usunięcie zasypu z dna studni,<br/>• sprawdzenie stanu studni głębinowej, zmierzenie średnicy rury, jej głębokości oraz głębokości występowania zwierciadła<br/>wody,<br/>• próba wyjęcia z otworu kolumny filtra,<br/>• wlanie do wnętrza studni roztworu podchlorynu sodu lub wsypanie innego środka odkażającego w celu przeprowadzenia<br/>dezynfekcji, a po 24 godzinach odpompowanie wody ze studni<br/>• zasypanie studni do wysokości zwierciadła wody czystym piaskiem, następnie wykonanie 2m uszczelnienia<br/>compactonitem, a powyżej do dna komory ujęciowej dowolnym czystym materiałem mineralnym, compactonitem lub<br/>betonem<br/>• rozebranie obudowy komory ujęciowej i zasypanie dowolnym czystym materiałem mineralnym (piaskiem, żwirem, gliną) z<br/>zagęszczeniem do Is min. 0,95<br/>• wypełnienie pozostałych 30cm humusem,<br/>• oznaczenie tabliczką miejsca po zlikwidowanej studni (świadek).<br/>Szczegółowy zakres robót dot. części zamówienia nr 1 został określony w oparciu o: projekty prac geologicznych na<br/>likwidację studni zatwierdzone Decyzją Starostwa Powiatowego w Chełmnie oraz operaty wodnoprawne na likwidację studni<br/>zatwierdzone Decyzją Dyrektora Zarządu Zlewni w Toruniu PGWWP.<br/>Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną oraz dokumentami<br/>zamówienia.<br/>2. Miejsce realizacji:<br/>dot. części zamówienia nr 1<br/>- teren Leśnictwa Chełmno, gm. Chełmno, powiat chełmiński<br/>3. Szczegółowy zakres robót został określony w oparciu o:<br/>dot. części zamówienia nr 1<br/>projekty prac geologicznych na likwidację studni zatwierdzone Decyzją Starostwa Powiatowego w Chełmnie oraz operaty<br/>wodnoprawne na likwidację studni zatwierdzone Decyzją Dyrektora Zarządu Zlewni w Toruniu PGWWP<br/>Postanowienia ogólne dot. przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo określone w pkt. 3.5. SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">14.1.	Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/>Nazwa kryterium	Waga<br/><br/>Cena	60% (60 punktów)<br/><br/>Termin wykonania zamówienia	40% (40 punktów)<br/><br/>14.2.	Sposób obliczania punktów:<br/>W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/> Cn <br/>C = ------------ x 60 <br/> Co <br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej <br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie dla danej części zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego powyżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>14.3.	Kryterium „Termin wykonania zamówienia” rozpatrywane będzie na podstawie deklaracji (oświadczenia) Wykonawcy zawartej w Formularzu ofertowym. Oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Ocena punktowa dokonana zostanie wg poniższych zasad:<br/><br/>Termin wykonania zamówienia liczony w dniach	Liczba punktów<br/>90 dni	0 pkt<br/>80 dni	10 pkt<br/>70 dni	20 pkt.<br/>60 dni	30 pkt.<br/>50 dni i poniżej	40 pkt<br/><br/>14.4. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów.<br/>14.5.	Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>14.6. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż w złożonych wcześniej ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia są prace geologiczne obejmujące swym zakresem likwidację urządzeń wodnych – studni<br/>głębinowych zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Jamy wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, w tym mapy<br/>inwentaryzacji powykonawczej oraz pełnieniem specjalistycznego nadzoru geologicznego w czasie trwania robót. Przedmiot<br/>zamówienia został podzielony na 3 części:<br/>Część zamówienia nr 2<br/>Likwidacja 5 studni głębinowych na terenie powiatu grudziądzkiego<br/>a) Likwidacja urządzenia wodnego – studni o gł. ca 27m zlokalizowanej na terenie Nadleśnictwa Jamy – Leśnictwo Biały<br/>Bór, oddz. 55j – powiat grudziądzki, działka ew. nr 3055/5, obręb Biały Bór, gmina Grudziądz, o współrzędnych urządzenia<br/>wodnego w PUWG 2000: X=5920263,70 Y=6548174,37 wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, w tym mapy<br/>inwentaryzacji powykonawczej oraz pełnieniem specjalistycznego nadzoru geologicznego w czasie trwania robót.<br/>Przewidywany zakres robót:<br/>• zlikwidowanie zabudowy studni w postaci pompy typu abisynka,<br/>• zlikwidowanie istniejącego orurowania,<br/>• próba wyjęcia z otworu kolumny filtra,<br/>• do głębokości występowania zwierciadła wód podziemnych nastąpi samozasyp studni, pozostałą część zasypać piaskiem<br/>lub żwirem wymieszanym ze środkiem dezynfekującym,<br/>• zlikwidowanie betonowej obudowy studni,<br/>• zasypanie piaskiem do głębokości 2m przestrzeni pozostałej po likwidacji obudowy, a pozostałej części od powierzchni do<br/>2m materiałem gliniastym lub ilastym, aby uniemożliwić przedostawanie się ewentualnych zanieczyszczeń z powierzchni do<br/>warstwy wodonośnej,<br/>• oznaczyć tabliczką miejsca po zlikwidowanej studni (świadek).<br/>b) Likwidacja urządzenia wodnego – studni o gł. ca 8,5m zlokalizowanej na terenie Nadleśnictwa Jamy – Leśnictwo<br/>Marusza, oddz. 23y – powiat grudziądzki, działka ew. nr 3023/4, obręb Skarszewy, gmina Grudziądz, o współrzędnych<br/>urządzenia wodnego w PUWG 2000: X=5921643,38 Y=6555757,39 wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, w<br/>tym mapy inwentaryzacji powykonawczej oraz pełnieniem specjalistycznego nadzoru geologicznego w czasie trwania robót.<br/>Przewidywany zakres robót:<br/>• zlikwidowanie betonowej obudowy studni,<br/>• zasypanie piaskiem do głębokości 2m przestrzeni pozostałej po likwidacji obudowy, a pozostałej części od powierzchni do<br/>2m materiałem gliniastym lub ilastym, aby uniemożliwić przedostawanie się ewentualnych zanieczyszczeń z powierzchni do<br/>warstwy wodonośnej,<br/>• oznaczenie tabliczką miejsca po zlikwidowanej studni (świadek).<br/>c) Likwidacja urządzenia wodnego – studni o gł. ca 37,2m zlokalizowanej na terenie Nadleśnictwa Jamy – Leśnictwo Słup,<br/>oddz. 252f – powiat grudziądzki, działka ew. nr 19/4, obręb Orle, gmina Gruta, o współrzędnych urządzenia wodnego w<br/>PUWG 2000: X=5928944,50 Y=6566498,75 wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, w tym mapy inwentaryzacji<br/>powykonawczej oraz pełnieniem specjalistycznego nadzoru geologicznego w czasie trwania robót.<br/>Przewidywany zakres robót:<br/>• demontaż głowicy studziennej wraz z zaworami i orurowaniem,<br/>• demontaż ewentualnych urządzeń zainstalowanych w otworze, tj. pompy wraz<br/>z przewodem tłocznym i okablowaniem,<br/>• próba wyjęcia z otworu kolumny filtra,<br/>• do głębokości występowania nawierconego zwierciadła wód podziemnych nastąpi samozasyp studni, pozostałą część<br/>zasypać materiałem gliniastym, ilastym lub innym nieprzepuszczalnym w celu rozdzielenia ewentualnych poziomów<br/>wodonośnych,<br/>• zlikwidować betonową obudowę studni,<br/>• zasypanie materiałem gliniastym lub ilastym przestrzeni pozostałej po likwidacji obudowy, aby uniemożliwić<br/>przedostawanie się ewentualnych zanieczyszczeń z powierzchni do warstwy wodonośnej,<br/>• oznaczenie tabliczką miejsca po zlikwidowanej studni (świadek).<br/>d) Likwidacja urządzenia wodnego – studni o gł. ca. 2,05m zlokalizowanej na terenie Nadleśnictwa Jamy – Leśnictwo<br/>Dusocin, oddz. 176g – powiat grudziądzki, działka ew. nr 3176/1, obręb Mokre, gmina Grudziądz, o współrzędnych<br/>urządzenia wodnego w PUWG 2000: X=5935865,46 Y=6555385,66 wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, w<br/>tym mapy inwentaryzacji powykonawczej oraz pełnieniem specjalistycznego nadzoru geologicznego w czasie trwania robót.<br/>Przewidywany zakres robót:<br/>• demontaż orurowania służącego grawitacyjnemu odprowadzaniu wód ze studni,<br/>• likwidacja betonowej obudowy studni,<br/>• zasypanie materiałem gliniastym lub ilastym przestrzeni pozostałej po likwidacji obudowy, aby uniemożliwić<br/>przedostawanie się ewentualnych zanieczyszczeń z powierzchni do warstwy wodonośnej,<br/>• oznaczenie tabliczką miejsca po zlikwidowanej studni (świadek).<br/>e) Likwidacja urządzenia wodnego – studni o gł. ca. 23,3m zlokalizowanej na terenie Nadleśnictwa Jamy – Leśnictwo<br/>Zwierzyniec, oddz. 12g – powiat grudziądzki, działka ew. nr 3012/1, obręb Szembruk, gmina Rogóźno, o współrzędnych<br/>urządzenia wodnego w PUWG 2000: X=5940196,86 Y=6567199,13 wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, w tym mapy inwentaryzacji powykonawczej oraz pełnieniem specjalistycznego nadzoru geologicznego w czasie trwania robót.<br/>Przewidywany zakres robót:<br/>• demontaż głowicy studziennej wraz z zaworami i orurowaniem,<br/>• demontaż ewentualnych urządzeń zainstalowanych w otworze, tj. pompy wraz<br/>z przewodem tłocznym i okablowaniem,<br/>• próba wyjęcia z otworu kolumny filtra,<br/>• do głębokości występowania nawierconego zwierciadła wód podziemnych nastąpi samozasyp studni, pozostałą część<br/>zasypać materiałem gliniastym, ilastym lub innym nieprzepuszczalnym w celu rozdzielenia ewentualnych poziomów<br/>wodonośnych,<br/>• zlikwidowanie betonowej obudowy studni,<br/>• zasypanie materiałem gliniastym lub ilastym przestrzeni pozostałej po likwidacji obudowy, aby uniemożliwić<br/>przedostawanie się ewentualnych zanieczyszczeń z powierzchni do warstwy wodonośnej,<br/>• oznaczenie tabliczką miejsca po zlikwidowanej studni (świadek).<br/>Szczegółowy zakres robót dot. części zamówienia nr 2 został określony w oparciu o: projekty prac geologicznych na<br/>likwidację studni zatwierdzone Decyzją Starostwa Powiatowego w Grudziądzu oraz operaty wodnoprawne na likwidację<br/>studni zatwierdzone odpowiednio Decyzją Dyrektora Zarządu Zlewni w Toruniu PGWWP oraz Decyzją Dyrektora Zarządu<br/>Zlewni w Tczewie PGWWP.<br/>Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną oraz dokumentami<br/>zamówienia.<br/>2. Miejsce realizacji:<br/>dot. części zamówienia nr 2<br/>- teren Leśnictwa Biały Bór, gm. Grudziądz, powiat grudziądzki<br/>- teren Leśnictwa Marusza, gm. Grudziądz, powiat grudziądzki<br/>- teren Leśnictwa Słup, gm. Gruta, powiat grudziądzki<br/>- teren Leśnictwa Dusocin, gm. Grudziądz, powiat grudziądzki<br/>- teren Leśnictwa Zwierzyniec, gm. Rogóźno, powiat grudziądzki<br/>3. Szczegółowy zakres robót został określony w oparciu o:<br/>dot. części zamówienia nr 2<br/>projekty prac geologicznych na likwidację studni zatwierdzone Decyzją Starostwa Powiatowego w Grudziądzu oraz operaty<br/>wodnoprawne na likwidację studni zatwierdzone odpowiednio Decyzją Dyrektora Zarządu Zlewni w Toruniu PGWWP oraz<br/>Decyzją Dyrektora Zarządu Zlewni w Tczewie PGWWP<br/>Postanowienia ogólne dot. przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo określone w pkt. 3.5. SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">14.1.	Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/>Nazwa kryterium	Waga<br/><br/>Cena	60% (60 punktów)<br/><br/>Termin wykonania zamówienia	40% (40 punktów)<br/><br/>14.2.	Sposób obliczania punktów:<br/>W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/> Cn <br/>C = ------------ x 60 <br/> Co <br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej <br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie dla danej części zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego powyżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>14.3.	Kryterium „Termin wykonania zamówienia” rozpatrywane będzie na podstawie deklaracji (oświadczenia) Wykonawcy zawartej w Formularzu ofertowym. Oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Ocena punktowa dokonana zostanie wg poniższych zasad:<br/><br/>Termin wykonania zamówienia liczony w dniach	Liczba punktów<br/>90 dni	0 pkt<br/>80 dni	10 pkt<br/>70 dni	20 pkt.<br/>60 dni	30 pkt.<br/>50 dni i poniżej	40 pkt<br/><br/>14.4. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów.<br/>14.5.	Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>14.6. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż w złożonych wcześniej ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia są prace geologiczne obejmujące swym zakresem likwidację urządzeń wodnych – studni<br/>głębinowych zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Jamy wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, w tym mapy<br/>inwentaryzacji powykonawczej oraz pełnieniem specjalistycznego nadzoru geologicznego w czasie trwania robót. Przedmiot<br/>zamówienia został podzielony na 3 części:<br/>Część zamówienia nr 3<br/>Likwidacja 3 studni głębinowych na terenie powiatu nowomiejskiego<br/>a) Likwidacja urządzenia wodnego – studni o gł. ca. 22,4m zlokalizowanej na terenie Nadleśnictwa Jamy – Leśnictwo<br/>Lipowa Góra, oddz. 190m – powiat nowomiejski, działka ew. nr 3190/4, obręb Osetno, gmina Biskupiec, o współrzędnych<br/>urządzenia wodnego w PUWG 2000: X = 5924989,59 Y=6586408,20 wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, w<br/>tym mapy inwentaryzacji powykonawczej oraz pełnieniem specjalistycznego nadzoru geologicznego w czasie trwania robót.<br/>Przewidywany zakres robót:<br/>• demontaż głowicy studziennej wraz z zaworami i orurowaniem,<br/>• demontaż ewentualnych urządzeń zainstalowanych w otworze, tj. pompy wraz<br/>z przewodem tłocznym i okablowaniem, • próba wyjęcia z otworu kolumny filtra,<br/>• do głębokości występowania zwierciadła wód podziemnych nastąpi samozasyp studni, pozostałą część zasypać piaskiem<br/>lub żwirem wymieszanym ze środkiem dezynfekującym,<br/>• zlikwidowanie betonowej obudowy studni,<br/>• zasypanie materiałem gliniastym lub ilastym przestrzeni pozostałej po likwidacji obudowy, aby uniemożliwić<br/>przedostawanie się ewentualnych zanieczyszczeń z powierzchni do warstwy wodonośnej,<br/>• oznaczenie tabliczką miejsca po zlikwidowanej studni (świadek).<br/>b) Likwidacja urządzenia wodnego – studni o gł. ca. 20m zlokalizowanej na terenie Nadleśnictwa Jamy – Leśnictwo Lipowa<br/>Góra, oddz. 180c – powiat nowomiejski, działka ew. nr 3180, obręb Łąkorz, gmina Biskupiec, o współrzędnych urządzenia<br/>wodnego w PUWG 2000: X = 5926592.00 Y=7390492.10 wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, w tym mapy<br/>inwentaryzacji powykonawczej oraz pełnieniem specjalistycznego nadzoru geologicznego w czasie trwania robót.<br/>Przewidywany zakres robót:<br/>• demontaż pokrywy studni<br/>• usunięcie zasypu z dna studni,<br/>• sprawdzenie stanu studni głębinowej, zmierzenie średnicy rury, jej głębokości<br/>i głębokości występowania zwierciadła wody,<br/>• próba wydobycia ze studni kolumny filtrowej i rur okładzinowych,<br/>• jeżeli we wnętrzu studni będzie woda to wlać roztwór podchlorynu sodu lub wsypać inny środek odkażający w celu<br/>przeprowadzenia dezynfekcji, po 24 godzinach wodę ze studni odpompować,<br/>• zasypanie studni do wysokości 0,5m od dna komory ujęciowej czystym piaskiem, następnie wykonać 0,5m korek z betonu,<br/>rury wystające ponad dno komory uciąć równo z dnem,<br/>• rozebranie obudowy komory ujęciowej i zasypanie dowolnym czystym materiałem mineralnym (piaskiem, żwirem, gliną) z<br/>zagęszczeniem do Is min. 0,95<br/>• wypełnienie pozostałych 30cm humusem,<br/>• oznaczenie tabliczką miejsca po zlikwidowanej studni (świadek).<br/>c) Likwidacja urządzenia wodnego – studni o gł. ca. 19,9m zlokalizowanej na terenie Nadleśnictwa Jamy – Leśnictwo<br/>Wąkop, oddz. 231b – powiat nowomiejski, działka ew. nr 3231/16, obręb Łąkorz, gmina Biskupiec, o współrzędnych<br/>urządzenia wodnego w PUWG 2000: X = 5924582,19 Y=6590262,73 wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, w<br/>tym mapy inwentaryzacji powykonawczej oraz pełnieniem specjalistycznego nadzoru geologicznego w czasie trwania robót.<br/>Przewidywany zakres robót:<br/>• demontaż głowicy studziennej wraz z zaworami i orurowaniem,<br/>• demontaż urządzeń zainstalowanych w otworze, tj. pompy wraz z przewodem tłocznym i okablowaniem,<br/>• próba wyjęcia z otworu kolumny filtra,<br/>• do głębokości występowania nawierconego zwierciadła wód podziemnych nastąpi samozasyp studni, pozostałą część<br/>zasypać piaskiem lub żwirem wymieszanym ze środkiem dezynfekującym (aktualna głębokość studni wynosi 19,9m wobec<br/>pierwotnej głębokości 30,0m),<br/>• w przypadku braku technicznych możliwości wyjęcia z otworu kolumny filtrowej, zasypać całość piaskiem lub żwirem<br/>wymieszanym ze środkiem dezynfekującym<br/>• zlikwidowanie betonowej obudowy studni,<br/>• zasypanie materiałem gliniastym lub ilastym przestrzeni pozostałej po likwidacji obudowy, aby uniemożliwić<br/>przedostawanie się ewentualnych zanieczyszczeń z powierzchni do warstwy wodonośnej, materiał ten należy zagęścić,<br/>• oznaczenie tabliczką miejsca po zlikwidowanej studni (świadek).<br/>Szczegółowy zakres robót dot. części zamówienia nr 3 został określony w oparciu o: projekty prac geologicznych na<br/>likwidację studni zatwierdzone Decyzją Starostwa Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim oraz operaty wodnoprawne<br/>na likwidację studni zatwierdzone Decyzją Dyrektora Zarządu Zlewni w Toruniu PGWWP.<br/>Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną oraz dokumentami<br/>zamówienia.<br/>2. Miejsce realizacji:<br/>dot. części zamówienia nr 3<br/>- teren Leśnictwa Lipowa Góra, gm. Biskupiec, powiat nowomiejski<br/>- teren Leśnictwa Wąkop, gm. Biskupiec, powiat nowomiejski<br/>3. Szczegółowy zakres robót został określony w oparciu o:<br/>dot. części zamówienia nr 3<br/>projekty prac geologicznych na likwidację studni zatwierdzone Decyzją Starostwa Powiatowego w Nowym Mieście<br/>Lubawskim oraz operaty wodnoprawne na likwidację studni zatwierdzone Decyzją Dyrektora Zarządu Zlewni w Toruniu<br/>PGWWP<br/>Postanowienia ogólne dot. przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo określone w pkt. 3.5. SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">14.1.	Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/>Nazwa kryterium	Waga<br/><br/>Cena	60% (60 punktów)<br/><br/>Termin wykonania zamówienia	40% (40 punktów)<br/><br/>14.2.	Sposób obliczania punktów:<br/>W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/> Cn <br/>C = ------------ x 60 <br/> Co <br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej <br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie dla danej części zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego powyżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>14.3.	Kryterium „Termin wykonania zamówienia” rozpatrywane będzie na podstawie deklaracji (oświadczenia) Wykonawcy zawartej w Formularzu ofertowym. Oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Ocena punktowa dokonana zostanie wg poniższych zasad:<br/><br/>Termin wykonania zamówienia liczony w dniach	Liczba punktów<br/>90 dni	0 pkt<br/>80 dni	10 pkt<br/>70 dni	20 pkt.<br/>60 dni	30 pkt.<br/>50 dni i poniżej	40 pkt<br/><br/>14.4. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów.<br/>14.5.	Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>14.6. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż w złożonych wcześniej ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do posiadania uprawnień do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na sumę gwarancyjną min.<br/>dla części zamówienia nr 1 – 25 000,00zł<br/>dla części zamówienia nr 2 – 40 000,00zł<br/>dla części zamówienia nr 3 – 30 000,00zł<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących doświadczenia zawodowego Wykonawcy oraz<br/>dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającym realizację zamówienia na odpowiednim poziomie<br/>jakości.<br/>- W celu potwierdzenia doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jednej<br/>umowy, której przedmiotem zamówienia była likwidacja studni głębinowej o wartości równej lub przekraczającej kwotę:<br/>dla części zamówienia nr 1 – 25 000,00zł<br/>dla części zamówienia nr 2 – 40 000,00zł<br/>dla części zamówienia nr 3 – 30 000,00zł<br/>- Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje:<br/>• jedną osobą posiadającą uprawnienia wynikające z postanowień ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i<br/>górnicze (Dz. U. z 2023r. poz. 633 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 23 sierpnia<br/>2023r. w sprawie kwalifikacji w zakresie geologii (Dz. U. z 2023r. poz. 1756) do wykonywania, dozorowania i kierowania<br/>pracami geologicznymi, która będzie pełniła specjalistyczny nadzór geologiczny w czasie trwania robót<br/>2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w<br/>oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 7.<br/>3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 6.1. powinni spełniać łącznie wszyscy<br/>Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek opisany w pkt 6.1. ppkt 4) tiret pierwszy winien spełniać co najmniej jeden z tych<br/>Wykonawców.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 6.1. ppkt 4) SWZ, Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy.<br/>4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 PZP<br/>może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez<br/>wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w<br/>inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) oświadczenie Wykonawcy<br/>o niepodleganiu wykluczeniu sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ;<br/>g) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP, (b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odnośnie do<br/>orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, (c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a) PZP, (d) art. 109 ust.<br/>1 pkt 2 lit. b) PZP, odnośnie do skazania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu, (e) art. 109 ust. 1 pkt 3 PZP, odnośnie<br/>do skazania za przestępstwo lub wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej<br/>złożeniem,<br/>h) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego<br/>Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o<br/>przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SWZ),<br/>i) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania<br/>z opłaceniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert<br/>Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie<br/>spłat tych należności,<br/>j) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego<br/>Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w<br/>przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych<br/>składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie<br/>spłat tych należności,<br/>k) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>Podmiotowe środki dowodowe wymienione zostały w pkt 7.1. lit. c - k SWZ.<br/>Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego,<br/>nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert w trybie art.<br/>274 ust. 1 PZP. Dokumenty wskazane w pkt 7.1. lit. c – k powinny być aktualne na dzień ich złożenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">b)<br/>oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie ze wzorem<br/>stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ;<br/>c) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości brutto, daty i miejsca wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i<br/>zakończenia realizacji) oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych robót stanowi<br/>załącznik nr 6 do SWZ)<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami<br/>informacje, o których mowa wyżej dotyczą robót faktycznie przez niego wykonanych.<br/>d) dowody, że wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot.<br/>zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie,<br/>Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane zostały wykonane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –<br/>składa inne odpowiednie dokumenty.<br/>e) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia oraz potwierdzeniem opłacenia<br/>przynajmniej I raty składki,<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków<br/>dowodowych, o których mowa w pkt 7.1. lit e) SWZ, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający<br/>sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji<br/>ekonomicznej lub finansowej.<br/>f) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>kontrolę jakości i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych<br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez<br/>wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ),<br/>do wykazu należy załączyć oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane<br/>uprawnienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ),<br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych (warunki wskazane w pkt 6.1. ppkt 4) lub sytuacji finansowej (warunki wskazane w pkt 6.1. ppkt 3 SWZ) innych<br/>podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w pkt 6.1. ppkt 4) lub sytuacji<br/>finansowej (warunki wskazane w pkt 6.1. ppkt 3 SWZ) podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą dokumenty<br/>określone w pkt. 7.2. SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 7.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy<br/>informacja albo dokument, poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów:<br/>1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w pkt 7.1. lit. g) SWZ - składa informację z odpowiedniego<br/>rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub<br/>administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym art. 108 ust. 1<br/>pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a) i b) oraz pkt 3 PZP,<br/>2) zaświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. lit i), zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca<br/>nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w pkt 7.1. lit j), lub odpisu albo<br/>informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których<br/>mowa w pkt 7.1. lit k) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub<br/>składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, (b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami<br/>nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie<br/>znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca<br/>wszczęcia tej procedury.<br/>7.4. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.3. ppkt 1) i 2 lit (b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ich<br/>złożeniem. Dokument, o którym mowa w pkt 7.3. ppkt 2 lit (a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed<br/>jego złożeniem.<br/>7.5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której<br/>dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.3., lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do<br/>wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy,<br/>zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze<br/>wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,<br/>złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce<br/>zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed<br/>organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym<br/>ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał<br/>dotyczyć. Postanowienia pkt. 7.4. stosuje się.<br/>7.6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się<br/>bezpośrednio do właściwych organów kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania o udzielenie<br/>niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.<br/>7.7. Jeżeli w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu jakiekolwiek wartości<br/>zostaną podane w walucie obcej to Zamawiający przeliczy wartość waluty na złote wedle średniego kursu NBP z dnia<br/>przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej: <br/>dla części zamówienia nr 1 – 500,00zł <br/>dla części zamówienia nr 2 – 1 000,00zł <br/>dla części zamówienia nr 3 – 600,00zł <br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. <br/>9.2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 419).<br/>9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP Paribas Bank Polska SA nr rachunku: 19 2030 0045 1110 0000 0193 7920 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty <br/>w II postępowaniu na „Likwidacja studni głębinowych zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Jamy” – część zamówienia nr …...<br/>Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/>9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>9.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 9.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.<br/>9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>9.7.	Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 7.8. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi<br/>wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres<br/>umocowania;<br/>3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 7.1. lit. g – k obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia<br/>5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za<br/>wykonanie umowy;<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera),<br/>upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla<br/>wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>7.9. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio, z zastrzeżeniem, że do<br/>odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia dokumentów, o którym mowa w pkt 7.1. należy załączyć (1)<br/>zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem<br/>podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem<br/>podatków i opłat wraz z zaświadczeniem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca<br/>dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat<br/>tych należności oraz (2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne<br/>lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem dokumenty potwierdzające, że odpowiednio przed upływem<br/>terminu składnia ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z<br/>odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności - odrębnie dla każdego ze<br/>wspólników oraz odrębnie dla spółki.<br/>7.10. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych<br/>podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>7.11. Podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do<br/>reprezentowania, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 9<br/>do SWZ.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru<br/>Wykonawcy. Zmiany, o których mowa powyżej zostały szczegółowo opisane w pkt. 16.2. SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-09-12 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-09-12 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-10-11</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> dot. przesłanek wykluczenia:<br/>Do przesłanek wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający będzie stosował także przepisy art. 7 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024r. poz. 507).<br/><br/>Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części.<br/>Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość części. Oferta złożona na daną część musi jednakże obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ dla tej części.<br/><br/>Zamawiający wymaga aby termin płatności nie był krótszy niż 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT.<br/><br/>Wizja lokalna<br/>- Zamawiający nie przewiduje możliwości odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej terenu objętego robotami budowlanymi;<br/>- Zamawiający nie przewiduje możliwości sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia;<br/>- Wykonanie wizji lokalnej jest nie obowiązkowe.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com